دوشنبه ۲۴ اردیبهشتساعت ۱۹:۵۰May 2024 13
جستجوی پیشرفته

خبرهای دیار آفتاب 1 مهر 1397 - diyareaftab.ir

دیار آفتاب 13 دی 1394 دیار آفتاب 30 اسفند 1395 دیار آفتاب 29 اسفند 1396 دیار آفتاب 1 فروردین 1397 دیار آفتاب 1 اردیبهشت 1397 دیار آفتاب 31 خرداد 1397 دیار آفتاب 31 تیر 1397 دیار آفتاب 1 مرداد 1397 دیار آفتاب 31 شهریور 1397 دیار آفتاب 30 آبان 1397 دیار آفتاب 30 آذر 1397 دیار آفتاب 30 دی 1397 دیار آفتاب 30 بهمن 1397 دیار آفتاب 1 اسفند 1397 دیار آفتاب 1 مهر 1397 دیار آفتاب 2 مهر 1397 دیار آفتاب 3 مهر 1397 دیار آفتاب 4 مهر 1397 دیار آفتاب 5 مهر 1397 دیار آفتاب 6 مهر 1397 دیار آفتاب 7 مهر 1397 دیار آفتاب 8 مهر 1397 دیار آفتاب 9 مهر 1397 دیار آفتاب 10 مهر 1397 دیار آفتاب 11 مهر 1397 دیار آفتاب 12 مهر 1397 دیار آفتاب 13 مهر 1397 دیار آفتاب 14 مهر 1397 دیار آفتاب 15 مهر 1397 دیار آفتاب 16 مهر 1397 دیار آفتاب 17 مهر 1397 دیار آفتاب 18 مهر 1397 دیار آفتاب 19 مهر 1397 دیار آفتاب 20 مهر 1397 دیار آفتاب 21 مهر 1397 دیار آفتاب 22 مهر 1397 دیار آفتاب 23 مهر 1397 دیار آفتاب 24 مهر 1397 دیار آفتاب 25 مهر 1397 دیار آفتاب 26 مهر 1397 دیار آفتاب 27 مهر 1397 دیار آفتاب 28 مهر 1397 دیار آفتاب 29 مهر 1397 دیار آفتاب 30 مهر 1397 
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۰۸:۰۴    
تعرفه گذاری فعلی برق خانگی در زمان اوج بار و کم باری غیرمؤثر و ناعادلانه بوده و مشترکان پرمصرف کمتر از مشترکان کم مصرف جریمه مصارف اوج بار خود را احساس می کنند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۲۰:۲۴    
با ادامه روند کاهشی قیمت خودرو، امروز پراید131 در بازار به قیمت 29 میلیون و 500 هزار تومان معامله شد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۲۰:۳۳    
ثبت نام برای شرکت در بیست و هفتمین دوره جشنواره دانشجوی نمونه از امروز 10 مهر ماه آغاز می شود و به مدت دو هفته ادامه دارد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۱۱:۵۱    
فرمانده انتظامی شهرستان ساوه از دستگیری قاتل فراری مرد 37 ساله ساوه ای در حین خروج غیرقانونی از مرز خبر داد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۲۱:۵۱    
گردش مالی لوازم التحریر در ایران حدود شش هزار میلیارد دلار است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۱۹:۵۰    
مدیرکل دفتر صادرات گمرک در بخشنامه ای به گمرکات ممنوعیت صادرات انواع دفترچه های تحصیلی، هرگونه دام زنده، گوشت گرم و منجمد تولید داخل و وارداتی با ارز 4200 تومانی را ابلاغ کرد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۹:۳۱    
مدیرکل تعزیرات استان قم با اشاره به کشف انبار ورق آلومینیوم با ارزش مالی 16 میلیارد تومان، گفت: در یک ماه گذشته 250 جفت لاستیک و 15 هزار لیتر آبمیوه تاریخ مصرف گذشته در این استان کشف شد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۹:۲۶    
نماینده اصلاح طلب مجلس با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود از سیستم بانکی کشور انتقاد کرد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۸:۵۰    
رشوه عبارت است از دادن مالی منقول یا غیرمنقول و یا وجه نقد به کسی برای انجام یا تسریع در انجام مقصود خود، یا ثابت کردن باطل و حق جلوه دادن آن ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۶:۴۵    
گروه چندرسانه ای هشت سال دفاع مقدس ما صرفاً یک امتداد زمانی و فقط یک برهه زمانی نیست؛ گنجینه عظیمی است که تا مدت های طولانی ملت ما می تواند از آن استفاده کند ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۰۹:۰۱    
حمله گروهک تروریستی الاحواز به رژه نیروهای مسلح در اهواز و تیراندازی آن ها به سوی مردم که منجر به شهادت جمعی از شهروندان اهوازی شد با واکنش گسترده کاربران شبکه های اجتماعی و سلبریتی ها مواجه شده است ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۲۰:۵۸    
از امروز قیمت هر دقیقه مکالمه داخل شبکه سیم کارت های دائمی همراه اول و ایرانسل به 599 ریال افزایش یافت و قیمت هر دقیقه مکالمه خارج شبکه سیم کارت های اعتباری به 899 ریال تغییر کرد.rnrn
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۲۰:۵۸    
نرخ تورم دوازده ماهه منتهی به شهریور ماه 1397 به 11.3 درصد رسید که نسبت به همین اطلاع در ماه قبل (9.7 درصد) 1.6 واحد درصد افزایش نشان می دهد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۲۰:۵۳    
تهران - ایرنا - جودوکار وزن منهای 81 کیلوگرم ایران به مدال طلای مسابقات جودوی قهرمانی جهان در باکو دست یافت و تاریخ سازی کرد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۲۰:۴۸    
تهران- ایرنا- دبیر انجمن صنایع لبنی گفت: امروز در نامه ای به سازمان حمایت از تولیدکنندگان و مصرف کنندگان اعلام کردیم صنعت لبنیات در شرایط اقتصادی کنونی به دلیل افزایش هزینه های تمام شده تولید ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۲۰:۴۳    
مهاجرت همیشه دلتنگی های خودش را دارد و رفتن به غربت هم غم های خودش را. حالا فکر کنید در شرایطی قرار بگیرید که تن به مهاجرتی ناخواسته بدهید؛ آن هم از منطقه ای که درگیر جنگی ناخواسته و تحمیلی شده است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۲۰:۴۳    
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران چهار شرط اصلی را برای تمدید قراردادش با فدراسیون فوتبال اعلام کرده بود و فدراسیون هم نسبت به عملی شدن این شروط تعهد داده است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۲۰:۳۸    
کاربران لبنانی در توئیتر در واکنش به حمله تروریستی در اهواز هشتک #سلام_لإیران_من_لبنان را به داغ ترین موضوع توئیتر در این کشور تبدیل کردند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۲۰:۳۳    
تیم ملی والیبال ایران آخرین دیدار خود در مسابقات قهرمانی مردان جهان را مقابل امریکا واگذار کرد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۲۰:۳۳    
پس از برگزاری مراسم سوگواری شهدای کربلا، شب گذشته درب های ورودی حرم حضرت عباس (ع) بر روی زائران بسته شد و عملیات غبارروبی حرم توسط خادمان صورت گرفت.rn
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۲۰:۲۸    
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دربیانیه ای با تسلیت و ابراز همدردی باخانواده های معزز شهدای حادثه تروریستی اهواز ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۲۰:۲۸    
متخصص طب سنتی درباره علل ایجاد سرفه های تک و خشک و راه کارهای درمانی آن در طب سنتی توضیح داد.rn
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۲۰:۲۳    
اهواز - ایرنا - مراسم تشییع شهدای حادثه تروریستی اهواز صبح دوشنبه در حسینیه ثارالله این شهر برگزار و پیکرهای مطهر تعدادی از آنها در گلزار شهدای اهواز به خاک سپرده می شوند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۲۰:۲۳    
تیم فوتبال آلومینیوم اراک از هفته پنجم لیگ دسته اول فوتبال باشگاه های کشور میهمان خود گل گهر سیرجان را با شکست بدرقه کرد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۲۰:۲۳    
عکس معروفی از رزمنده 8 سال دفاع مقدس که در حال عبادت در منطقه عملیاتی است، باعث تغییر و تثبیت مسیر زندگی این رزمنده شد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۲۰:۱۸    
خبرگزاری میزان- رئیس ستاد کل نیرو های مسلح در پیامی با محکومیت اقدام تروریستی مزدوران استکبار در منطقه تاکید کرد: نیرو های مسلح ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۲۰:۱۸    
دو تیم فوتبال ذوب آهن و فولاد خوزستان در شرایطی هفته هفتم را به پایان رساندند که مقایسه عملکرد آنها با سال گذشته نشان دهنده افت فاحش آنها برخلاف برنامه های مدیران شان است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۲۰:۱۳    
مسئول فروش فرآورده های نفتی به کشتی ها در منطقه بوشهر با اختلاس چند ده میلیارد تومانی از کشور متواری شد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۲۰:۰۸    
پیش فروش 53 هزار دستگاه از 8 محصول ایران خودرو روز سه شنبه سوم مهر ماه به صورت اینترنتی آغاز و طی شش روز اجرا خواهد شد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۲۰:۰۳    
علی بن موسی الرضا(ع) در کتاب طب الرضا توصیه هایی من باب آداب و رفتار در دو ماه "تموز" و "آب" ایراد فرموده اند که در این گزارش به آنها اشاره می کنیم.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۱۹:۵۸    
مادرانی که بیشتر از یک شهید تقدیم کردند را در این اینفوگرافیک مشاهده کنید.rn
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۱۹:۴۸    
علاوه بر زانو های پرانتزی و ضربدری اختلالی به نام زانو عقب رفته وجود دارد که در صورت درمان نشدن خطرات وحشتناکی در پی خواهد داشت.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۱۹:۴۳    
نماینده مردم سنندج در مجلس از تقدیم طرح استیضاح وزیر راه و شهرسازی به هیئت رئیسه مجلس خبر داد.rn
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۱۹:۳۸    
امروز در حالی مجددا شیر و برخی محصولات لبنی با افزایش چشمگیر قیمت مواجه شده که هیچ یک از مسئولان سازمان حمایت ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۱۹:۳۸    
تهران - ایرنا - رودی جولیانی وکیل دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا در شرایطی که ایران بار دیگر روز شنبه در اهواز قربانی تروریسم شد با حضور در گردهمایی منافقین تروریست ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۱۹:۲۳    
با توجه به افزایش قیمت بلیت هواپیما در اربعین امسال نسبت به سال قبل و همچنین احتمال افزایش 10 درصدی زائران، پیش بینی می شود حجم گسترده تری از مسافران با حمل و نقل جاده ای به مرزها بروند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۱۹:۲۳    
با شنیدن این خبر، نیروهای ما با پرتاب منورهای دنباله دار، به شادمانی و پایکوبی پرداختند و حتی صدام شخصا به منطقه جفیر آمد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۱۹:۲۳    
خبرگزاری میزان- دستیار اجرایی معاونت آموزش ابتدایی آموزش و پرورش گفت: حذف مشق شب در کلاس های اول تا سوم به صورت پراکنده در کل کشور آن هم فقط در کلاس های 17 تا 25 نفره اجرا می شود.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۱۹:۱۷    
قیمت دلار در بازار تهران 14 هزار و 450 تومان و قیمت سکه تمام بهار آزادی 4 میلیون و 515 هزار تومان ثبت شده است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۱۹:۱۷    
اژه ای گفت: سایت و روزنامه هایی که در انتشار این اخبار نقش داشته اند اعم از روزنامه شرق و سایت تابناک همه تحت تعقیب قرار گرفته اند ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۱۳:۵۱    
حمله دیروز تروریست ها به رژه نیروهای مسلح در اهواز مجالی را به وجود آورد تا کاربران از علت جان گذشتگی مدافعان حرم بنویسند.rn
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۱۳:۵۱    
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: مدرسه یعنی اردوگاه علم و معرفت، عزت و شرف، سربلندی و استقلال، اخلاق و تربیت ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۱۲:۳۴    
فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت: دشمن در کنار جنگ اقتصادی یک عملیاتی روانی به راه انداخته است تا از این طریق بتواند با بزرگ نمایی و دامن زده به مشکلات کوچک، ذهن مردم را درگیرکند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۱۲:۰۹    
مراسم آغاز سال تحصیلی جدید و نواختن زنگ مهر و مقاومت با حضور آیت الله دری نجف آبادی امام جمعه اراک، معاونین استانداری و مسئولان ارشد استان مرکزی صبح امروز در هنرستان شهدای آلومینیوم اراک برگزار شد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۱۲:۰۴    
همزمان با دومین روز از هفته ی دفاع مقدس، نمایشگاه بزرگ مقاومت عاشورایی با حضور فرماندهان سپاه روح الله استان مرکزی و مسئولان استانی و شهرستانی، در مجموعه دهکده مقاومت اراک افتتاح شد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۱۲:۰۴    
فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی به نقش مردم در مقابله با تحریفات حماسه عظیم دفاع مقدس اشاره کرد و گفت ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۱۱:۵۴    
رئیس سازمان فضای مجازی بسیج گفت: مطالبه شبکه های اجتماعی برخورد با رسانه هایی است که در داخل تریبون اپوزیسیون شده اند و رئیس دستگاه قضا صراحتا اعلام کرد که باید اتفاق رخ دهد و ما منتظر انجام دستور ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۱۱:۳۴    
همزمان با نخستین روز بازگشایی مدارس، زنگ مهر و مقاومت با حضور مسئولان شهرستان دلیجان در مجتمع آموزشی بهریار نواخته شد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۰۸:۱۲    
رزمنده و جانباز دوران دفاع مقدس، دفاع مقدس را گنجینه ای از رشادت ها و دلاورمردی های رزمندگان اسلام عنوان کرد و گفت: باید تاریخ شفاهی دفاع مقدس ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۰۷:۱۱    
تصاویر صفحه نخست روزنامه های صبح امروز (یکشنبه، یکم مهر ماه) که در پیشخوان مطبوعات عرضه می شود.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۰۷:۰۶    
تیتر نیم صفحه نخست روزنامه های ورزشی یکشنبه یکم مهرماه 97 به مسائل مهم روز ورزش از جمله فوتبال پرداخته است.