سه شنبه ۰۸ خردادساعت ۱۵:۱۸May 2024 28
جستجوی پیشرفته

خبرهای دیار آفتاب 30 مهر 1397 - diyareaftab.ir

دیار آفتاب 13 دی 1394 دیار آفتاب 30 اسفند 1395 دیار آفتاب 29 اسفند 1396 دیار آفتاب 1 فروردین 1397 دیار آفتاب 1 اردیبهشت 1397 دیار آفتاب 31 خرداد 1397 دیار آفتاب 31 تیر 1397 دیار آفتاب 1 مرداد 1397 دیار آفتاب 31 شهریور 1397 دیار آفتاب 30 آبان 1397 دیار آفتاب 30 آذر 1397 دیار آفتاب 30 دی 1397 دیار آفتاب 30 بهمن 1397 دیار آفتاب 1 اسفند 1397 دیار آفتاب 1 مهر 1397 دیار آفتاب 2 مهر 1397 دیار آفتاب 3 مهر 1397 دیار آفتاب 4 مهر 1397 دیار آفتاب 5 مهر 1397 دیار آفتاب 6 مهر 1397 دیار آفتاب 7 مهر 1397 دیار آفتاب 8 مهر 1397 دیار آفتاب 9 مهر 1397 دیار آفتاب 10 مهر 1397 دیار آفتاب 11 مهر 1397 دیار آفتاب 12 مهر 1397 دیار آفتاب 13 مهر 1397 دیار آفتاب 14 مهر 1397 دیار آفتاب 15 مهر 1397 دیار آفتاب 16 مهر 1397 دیار آفتاب 17 مهر 1397 دیار آفتاب 18 مهر 1397 دیار آفتاب 19 مهر 1397 دیار آفتاب 20 مهر 1397 دیار آفتاب 21 مهر 1397 دیار آفتاب 22 مهر 1397 دیار آفتاب 23 مهر 1397 دیار آفتاب 24 مهر 1397 دیار آفتاب 25 مهر 1397 دیار آفتاب 26 مهر 1397 دیار آفتاب 27 مهر 1397 دیار آفتاب 28 مهر 1397 دیار آفتاب 29 مهر 1397 دیار آفتاب 30 مهر 1397 
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۱۴ - ۲۰:۰۳    
تصاویر زیبا از بارش باران در نجف اشرف
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۲۰:۵۶    
مدیرکل حج و زیارت استان کرمانشاه از صدور روزانه 3000 ویزا برای زائران اربعین خبر داد و گفت: جمعه چهارم آبان ماه آخرین فرصت ثبت نام زائران در سامانه سماح است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۰۶:۲۹    
روزنامه وطن امروز طی گزارشی به بازخوانی حمایت های بی محابای جریان موسوم به اصلاح طلب در ایران از اقدامات نمایشی محمد بن سلمان در عربستان سعودی پرداخته است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۲۲:۳۲    
رئیس جمهور امریکا که همچنان تحت فشار افکار عمومی برای تنبیه عربستان در خصوص قتل روزنامه نگار منتقد عربستانی در ترکیه است ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۲۱:۵۲    
انیمیشن در ایران با شرایط عجیب و غریبی روبه رو است. ما دو سال دویده ایم تا شرایط اکران فیلم را مهیا کنیم ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۲۱:۳۷    
شواهد، خبر از شکنجه، قتل وحشیانه و تکه تکه کردن بدن جمال خاشقجی با اره استخوان بُر به دستور محمد بن سلمان و توسط نزدیک ترین افراد به ولی عهد سعودی می دهند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۲۱:۱۷    
دارنده نشان طلای بازی های پاراآسیایی جاکارتا ، مدالش را به خانواده شهید الماسیان اهدا کرد .شهید سروان هادی الماسیان از پرسنل ارتش جمهوری اسلامی ایران در قرارگاه جنوب بود که یک ماه پیش در حادثه ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۲۱:۰۷    
عضو هیئت علمی دانشگاه تهران گفت: بازرسان آژانس بین المللی اتمی در دانشگاه زنجان حضور پیدا کردند و پیگیر حضور در دانشگاه شهیدبهشتی نیز هستند، اما هنوز این اجازه به آن ها داده نشده است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۱۳:۲۱    
یک متخصص مغز و اعصاب درباره سرگیجه هایی که افراد با تغییر وضعیت به آن دچار می شوند و علت بروز آن ها توضیح داد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۱۲:۱۶    
یافته های جدید محققان فرضیه ای را تقویت کرده که نشان می دهد ویروس خطرناکی به نام هرپس به احتمال بسیار زیاد عامل ابتلای افراد به بیماری آلزایمر است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۱۱:۳۱    
بدون شک پیاده روی و اجتماع عظیم عاشقان و شیفتگان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) در اربعین حسینی، بزرگترین تجمع در دنیاست که عزت و عظمت شیعه را به رخ جهانیان می کشد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۰۹:۵۶    
بیش از 200 هکتار از زمین های روستای کوهستان باغ انار است. مردم این روستا بخش زیادی از زمین های باغی خود را به کاشت نهال انار و بهره برداری از آن اختصاص داده اند و از این زمین ها 4 نوع انار شامل انار ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۰۹:۲۱    
استفاده از زنگ موبایل به جای زنگ ساعت در خانه ها باب شده است. اما لازم است بدانید که پزشکان توصیه می کنند که با زنگ موبایل بیدار نشوید!
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۰۸:۵۱    
زیارت حرم مطهر امام حسین (ع) با پای پیاده ریشه تاریخی دارد و به گفته برخی پژوهشگران، راهپیمایی اربعین حسینی از زمان ائمه رایج بوده است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۰۸:۴۱    
عضو هیات مدیره انجمن سازندگان قطعات خودرو با بیان اینکه ترخیص قطعات، تعداد خودروهای ناقص را از 40 هزار دستگاه به 20 هزار دستگاه کاهش داده است، گفت:با ورود خودروهای جدید،قیمت کاهش می یابد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۰۷:۴۶    
سندروم داون یعنی 1+46 کروموزوم که می تواند دنیای تازه ای برای یک انسان و خانواده اش بسازد و او را از انسان به فرشته هایی تبدیل کند که به گفته مادران و مربیانشان درونشان هیچ نقطه تاریکی وجود ندارد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۲۳:۱۵    
مدیرکل امور مرزی وزارت کشور درباره آخرین وضعیت مرزبانان ربوده شده ایرانی توضیحاتی داد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۲۳:۱۵    
مدیر پروژه ارز اربعین با اشاره به اینکه 250باجه برای توزیع ارز اربعین به تدریج در حال فعال سازی است، گفت: در حال حاضر عرضه ارز اربعین در کاظمین، نجف، کربلا و مرز مهران فعال شده است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۲۳:۰۵    
کریستیانو رونالدو در حالی فردا شب با تیمش یوونتوس در لیگ قهرمانان اروپا مقابل تیم اسبقش منچستریونایتد قرار می گیرد که هنوز تحت فشار شدید ناشی از اتهامات تجاوز جنسی به یک زن آمریکایی قرار دارد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۲۳:۰۵    
این روزها که تغییرات در تیم اقتصادی دولت به اوج رسیده است، بازخوانی سخنان حسن روحانی درباره وزرای تغییریافته، خواندنی است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۲۳:۰۵    
ظهر امروز تصاویری از حضور یک خرس وحشی در جاده اصلی پونل - خلخال در شبکه های مجازی منتشر شده است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۲۳:۰۵    
دولت روحانی از ابتدای خدمت رسانی مراحل مختلفی را از آوار برداری ، حرف درمانی و امروز امید درمانی طی کرده؛ سئوال این است که چه زمانی کاردرمانی آغاز خواهد شد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۲۲:۵۵    
سالیانه حدود 12.5 میلیارد دلار صرف تامین یارانه پنهان بنزین می شود که بخش عمده آن به دلیل قاچاق روانه جیب قاچاقچیان و کشورهای همسایه شده و بخشی نیز به علت تردد خودروهای غیراستاندارد داخلی به هدر می ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۲۲:۵۵    
وزیر انرژی عربستان گفت که اگر 3 میلیون بشکه نفت از عرضه بازار محو شود، ما نخواهیم توانست این میزان را جبران کنیم و باید از ذخایر خود استفاده کنیم.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۲۲:۵۵    
دولت عراق اعلام کرد هزینه مکالمه تلفنی با ایران به مناسبت اربعین حسینی به میزان 50 درصد کاهش می یابد و خدمات اینترنتی نیز مجانی خواهد بود.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۲۲:۵۰    
پیاده روی اربعین جلوه ای از همبستگی مردم عراق با سایر کشورها به خصوص ایران است؛ جلوه ای که بسیاری از جریان های ضدشیعی قصددارند آن را کمرنگ کنند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۲۲:۴۵    
در حالی 7 روز از ربایش 12 مرزبان ایرانی در منطقه مرزی میرجاوه می گذرد که گروهک تروریستی جیش الظلم اقدام به انتشار تصاویر و نام مدافعان امنیت کرده است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۲۲:۴۵    
داروها عموما اگر بجا مصرف شوند، نجات بخش هستند، اما قرص برنج که در ظاهر آفتکش غلات است، مصرف خواسته یا ناخواسته آن مرگی زجرآور را رقم می زند. مرگی که امسال روزی دو قربانی در ایران گرفته است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۲۲:۴۰    
رئیس اتحادیه فروشندگان موبایل گفت: با کاهش سرعت جهشی نرخ ارز، قیمت گوشی موبایل در هفته جاری در بیشتر مدلها بین 15 تا 25 درصد ارزان شده است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۲۲:۴۰    
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: به طورقطع ما در مجلس باید بیش ازآنچه درگذشته عمل کردیم بر روی موضوع دیپلمات ربوده شده، ورود جدی داشته باشیم و سؤال کنیم تا سرانجام کار نتیجه بگیرد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۲۲:۴۰    
سخنان روز گذشته معاون اول رئیس جمهور با واکنش های فراوانی همراه شد. اما به راستی جهانگیری با گفتن چنین اظهاراتی در این برهه زمانی به دنبال چیست؟
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۲۲:۳۵    
محمدی گفت: روند صدور ویزا برای ثبت نام کنندگان در سامانه سماح نهایتا 72 ساعت خواهد بود.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۲۲:۳۵    
عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی با بیش از سه دهه فعالیت در بخش تولید در کشور، معتقد است اگر همه سیاستمدارن دنیا هم بخواهند اشتباهات را اصلاح کنند نخواهند توانست ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۲۲:۳۰    
آخرین تمرین تیم فوتبال پرسپولیس قبل از بازی با السد در هوای بارانی و در حضور نمایندگان AFC در ورزشگاه آزادی برگزار شد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۲۲:۳۰    
پیاده روی زائرین اربعین حسینی از مسیر منطقه الخضر در ادامه مسیر بصره به سمت کربلا ادامه دارد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۲۲:۲۵    
زائران و مسافران قطار ترکیبی (قطار-اتوبوس) در مسیر تهران-کرمانشاه-مهران و بالعکس در تاریخ های 4 تا 7 آبان ماه سال جاری ، می توانند از تخفیف تا سقف 40 درصد استفاده کنند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۲۲:۱۵    
چهاردهمین قسمت از برنامه گفتگو محور 10:10 دقیقه باشگاه خبرنگاران جوان با حضور تحلیلگر سیاست خارجی و سیاست داخلی منتشر شد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۲۲:۱۰    
رئیس اتاق بازرگانی تهران با بیان اینکه روزانه 8 میلیارد دلار سوخت قاچاق می شود، گفت: وضعیت بخش خصوصی به اعتقاد فعالان اقتصادی، روز به روز بدتر می شود.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۲۲:۰۵    
مجری طرح گندم وزارت جهاد کشاورزی گفت: با تمهیدات دولت طی سال های اخیر، کشور از واردات گندم بی نیاز شده و رقم آن به صفر رسیده است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۲۲:۰۵    
مجتبی شاکری گفت: با تمام این اوصاف شایعه در مورد شخصیت ها و مسئولان دلسوز نظام از همان سالهای آغاز انقلاب وجود داشت و این بار دامنگیر آقای قالیباف شده است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۲۱:۳۰    
لیلا علاوا ، دختر مسلمان سوریه ای تبار در آمریکا زندگی می کند و یکی از شرکت های موفق حوزه رسانه را در ایالات متحده تأسیس کرده است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۲۱:۳۰    
زمانی که آخوندی در تابستان 92 متصدی وزارت راه و شهرسازی شد، قیمت هر مترمربع مسکن در تهران حدود 3.8 میلیون تومان بود.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۲۱:۲۵    
عطش خروج یکجانبه آمریکا دردوران ترامپ از پیمان های بین المللی تمامی ندارد و دامن توافق موشک های میان برد را نیز گرفت.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۲۱:۲۵    
سرخ های ایران در حالی به یک قدمی فینال رقابت های لیگ قهرمانان آسیا رسیده اند که رعایت نکردن برخی نکات می تواند این موقعیت و فرصت طلایی برای فوتبال ایران را به یاس تبدیل کند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۲۱:۲۰    
رییس مرکز نوغانداری کشور گفت: ایران با تولید 120 تن ابریشم در سال رتبه هشتم جهان را به خود اختصاص داده است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۲۱:۱۵    
تصویری زیبا از گنبد حرم امام حسین(ع) هنگام بارش باران شب گذشته.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۲۱:۱۰    
مدیرکل عتبات سازمان حج و زیارت از نام نویسی یک میلیون و 550 هزار زائر اربعین در سامانه سماح تا صبح امروز خبر داد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۲۱:۱۰    
اختلاف ها بین اعتدال و توسعه به بالاترین سطح کابینه حسن روحانی رسیده است، جایی که جهانگیری "هیچ کاره" شده و واعظی و نوبخت "همه کاره" ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۲۱:۰۵    
سردار رمضان شریف از سفر فرمانده نیروی زمینی سپاه برای رایزنی و پیگیری موضوع آزادسازی مرزبانان ربوده شده ایرانی به پاکستان خبر داد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۲۱:۰۵    
روغن هسته انگور حاوی اسید لینولئیک است که غشاهای سلولی را تقویت می کند و کیفیت پوست شما را به طور کلی بهبود می دهد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۲۰:۵۵    
عضو هیئت علمی دانشگاه تهران گفت: واقعیت این است که ما در فضای برجام سیاست سازش را در پیش گرفتیم که امروز عواقب این سیاست را شاهدیم و در آینده نیز عواقب آن ادامه می یابد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۲۰:۵۰    
یکی از سناتورهای ارشد آمریکا حمایت از روابط آمریکا با عربستان را با توجه به وضعیت بوجود آمده در خصوص قتل جمال خاشقجی ، به عنوان یک هدیه مجانی برای ایران توصیف کرد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۲۰:۴۰    
شهروندان در حالی به طور روزانه شاهد افزایش قیمت محصولات لبنی به ویژه شیر و ماست هستند که دامداران و صنایع لبنی با سرپیچی از نرخ های اعلامی ستاد تنظیم بازار ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۲۰:۳۵    
آخوندی در 5 سال اخیر مرتباً دست به قلم شد، اما از کمترین چیزی که نوشت و در مورد کمترین موضوعی که بحث کرد، مسکن، راه و شهرسازی و امور ترابری بود.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۲۰:۳۵    
بنا بر گزارش هواشناسی پیش بینی می شود در پایانه مرزی مهران برخی از ساعات امروز شاهد رگبار و رعد و برق و در برخی اوقات وزش باد شدید باشیم.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۲۰:۳۵    
چند روز قبل جسد سوخته مردی داخل یک خودروی آتش گرفته در باغ فیض کشف و اکنون مشخص شد که وی شخصاً به زندگی اش پایان داده است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۲۰:۲۵    
آیت الله آملی لاریجانی با اشاره به تأیید حکم اعدام دو مفسد اقتصادی گفت: مفسدان در انتظار شدیدترین مجازات ها باشند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۲۰:۲۵    
مدیر کل دفتر مالکیت صنعتی وزارت صنعت، معدن و تجارت می گوید: تمام حرکات و اقدامات انجام شده برای ثبت جهانی نام کهن و پرآوازه خلیج فارس که دو سال پیش آغاز شد ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۲۰:۲۰    
تکرار تأخیر در اعلام قیمت تضمینی محصولات اساسی کشاورزی نشان دهنده نبود ضمانت اجراییِ مناسب برای قانون مربوطه است ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۲۰:۲۰    
گروه فعالیت های قرآنی برنامه 33 روزه آموزش روخوانی قرآن در 63 هزار مدرسه ابتدایی از اول آبان تا 13 آذرماه اجرا می شود.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۲۰:۱۵    
رهبر معظم انقلاب در ابتدای جلسه ی درس خارج فقه خودتأکید کردند: مسئولان جز در موارد نظامی، امنیتی و اموری که با دشمن مقابله داریم، باید شفاف باشند و هیچ رازی را از مردم پنهان نکنند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۲۰:۱۵    
وزیر خارجه ایران در مصاحبه ای اعلام کرد: ایران راه گفتگو را بازگذاشته ؛ اما نشانی از آمادگی آمریکا در این مسیر وجود ندارد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۴:۳۶    
مجمع انتخابی هیئت کبدی استان مرکزی با حضور رئیس فدراسیون کبدی جمهوری اسلامی ایران برگزار شد
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۳:۵۶    
مدیرعامل شرکت گاز استان مرکزی گفت: سال گذشته بیش از دو میلیارد و سیصد میلیون متر مکعب گاز تحویل نیروگاه داده شده است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۳:۴۱    
مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری اراک با اشاره به اینکه از آذرماه سال گذشته تبدیل تاکسی های فرسوده متوقف شده است ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۱:۲۰    
رئیس اتاق اصناف مرکز استان مرکزی از خدمات رسانی اصناف استان مرکزی به زائران اربعین حسینی خبر داد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۰:۳۰    
عضو هیئت علمی اندیشکده یقین در رابطه با حکم صادره برای استاد عباسی، ضمن تاکید بر اینکه مسئله اصلی خود حکم نیست گفت ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۰:۱۰    
سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری اراک از نمایش از خودگذشتگی و دلاوری های مردان و زنان اهواز با نام طرح اهواز سرافراز در گالری موزه های خیابانی اراک خبر داد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۰۹:۴۰    
شرکت الیاف ساینا دلیجان برای چهارمین سال متوالی به عنوان صادرکننده نمونه ملی انتخاب و توسط معاون اول رئیس جمهور موردتقدیر قرار گرفت.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۰۸:۴۰    
معاون حفظ و احیاء سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان مرکزی گفت: طرح کلی مرمت بازار توسط مشاور سازمان تا پایان سال و نهایتاً اواخر فروردین آماده می شود.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۰۷:۱۰    
تصاویر صفحه نخست روزنامه های صبح امروز (دوشنبه، 30 مهر ماه) که در پیشخوان مطبوعات عرضه می شود.