سه شنبه ۰۸ خردادساعت ۱۵:۲۳May 2024 28
جستجوی پیشرفته

خبرهای دیار آفتاب 18 مهر 1397 - diyareaftab.ir

دیار آفتاب 13 دی 1394 دیار آفتاب 30 اسفند 1395 دیار آفتاب 29 اسفند 1396 دیار آفتاب 1 فروردین 1397 دیار آفتاب 1 اردیبهشت 1397 دیار آفتاب 31 خرداد 1397 دیار آفتاب 31 تیر 1397 دیار آفتاب 1 مرداد 1397 دیار آفتاب 31 شهریور 1397 دیار آفتاب 30 آبان 1397 دیار آفتاب 30 آذر 1397 دیار آفتاب 30 دی 1397 دیار آفتاب 30 بهمن 1397 دیار آفتاب 1 اسفند 1397 دیار آفتاب 1 مهر 1397 دیار آفتاب 2 مهر 1397 دیار آفتاب 3 مهر 1397 دیار آفتاب 4 مهر 1397 دیار آفتاب 5 مهر 1397 دیار آفتاب 6 مهر 1397 دیار آفتاب 7 مهر 1397 دیار آفتاب 8 مهر 1397 دیار آفتاب 9 مهر 1397 دیار آفتاب 10 مهر 1397 دیار آفتاب 11 مهر 1397 دیار آفتاب 12 مهر 1397 دیار آفتاب 13 مهر 1397 دیار آفتاب 14 مهر 1397 دیار آفتاب 15 مهر 1397 دیار آفتاب 16 مهر 1397 دیار آفتاب 17 مهر 1397 دیار آفتاب 18 مهر 1397 دیار آفتاب 19 مهر 1397 دیار آفتاب 20 مهر 1397 دیار آفتاب 21 مهر 1397 دیار آفتاب 22 مهر 1397 دیار آفتاب 23 مهر 1397 دیار آفتاب 24 مهر 1397 دیار آفتاب 25 مهر 1397 دیار آفتاب 26 مهر 1397 دیار آفتاب 27 مهر 1397 دیار آفتاب 28 مهر 1397 دیار آفتاب 29 مهر 1397 دیار آفتاب 30 مهر 1397 
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۰۷:۳۹    
در این گزارش نگاهی داریم به تصاویری زیبا از فرا رسیدن فصل زیبای پاییز در نقاط مختلف جهان.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۲۱:۵۲    
توصیه اصلی به افراد 20 تا 40 ساله این است: با شناخت هویتی از خودتان، روابط شخصی و متعهدانه ای را بنا کنید که از آن رضایت دارید.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۲۰ - ۱۷:۱۰    
آغاز فصل پاییز برای سالمندان، افراد دارای بیماری خاص و خصوصاً کودکان با توجه به شیوع بیماری آنفلوآنزا می تواند مشکلاتی را بوجود بیاورد که البته می توان با رعایت نکات بهداشتی از شیوع این بیماری ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۲۰ - ۰۹:۱۸    
آفتابگردان گیاهی است که در اغلب مناطق معتدل به خوبی رشد می کند و ارقام مشابه را می توان در طیف وسیعی از شرایط آب و هوایی کشت نمود.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۲۰ - ۰۸:۳۳    
معاون وزیر ارتباطات و رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی گفت:30 درصد افزایش قیمت گوشی تلفن همراه به کمبود عرضه در کشور مربوط بوده وبخشی از آن نیز به دلیل افزایش نرخ دلار و تخلفات بازای است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۲۱:۲۰    
گمرک ایران از کشف دو محموله قاچاق گوجه در گمرکات مرزی به جای میادین تره بار خبر داد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۲۱:۰۹    
خبرگزاری میزان- حجت الاسلام والمسلمین موحدی راد از دستگیری آخرین متهم پرونده ایران
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۲۱:۰۴    
خط حزب الله در این شماره به این سؤال مهم پاسخ می دهد که رهبر انقلاب با مسائل روز کشور، چگونه مواجه می شوند؟ وظایف رهبری چیست و رهبری از طریق چه سازوکارهایی، آن وظایف را انجام می دهند؟
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۲۰:۵۴    
وزیر اقتصاد و دارایی فرانسه گفت که رژیم صهیونیستی به حمایت اروپا در برابر ایران نیاز دارد و پاریس درباره امنیت این رژیم مذاکره نمی کند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۱۹:۵۹    
با نزدیک شدن ایام اربعین حسینی و آغاز پیاده روی زوّار اربعین، خیّرین و عاشقان سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) به طور خودجوش اقدام به ساخت و برپا کردن موکب و ایستگاه های صلواتی در حوالی ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۱۷:۵۸    
در روزهای پایانی هفته فیلم های سینمایی و تلویزیونی مختلفی روی آنتن می روند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۱۷:۳۸    
مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشور گفت: همسان سازی حقوق بازنشستگان با شاغلان یکی از پیشنهاداتی است که به دولت و مجلس شورای اسلامی ارائه شده و در دستور کار قرار گرفته است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۲۳:۰۷    
معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان اینکه بازار تلفن همراه بازاری کاملا وابسته به ارز است، گفت: بیش از 30 درصد افزایش قیمت گوشی تلفن همراه در بازار به دلیل کمبود عرضه است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۲۳:۰۲    
مدیر امور باغبانی سازمان جهادکشاورزی استان همدان گفت: تولیدات باغی استان همدان 669 هزار تن بوده که از این میزان حدود 121 هزار تن خسارت دیده است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۲۲:۵۶    
قدرت موشکی ایران اکنون یکی از دستاورد های بزرگ جمهوری اسلامی در عرصه فناوری های نظامی و قدرت دفاعی کشور است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۲۲:۵۱    
رئیس ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز گفت: ظرف دو، سه ماه گذشته یک میلیارد لیتر سوخت قاچاق از کشور خارج شده است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۲۲:۴۶    
بسیاری از صفحات مجازی و حتی روزنامه صبح کشور، تصویر اشتباهی از دنیا ویسی دانش آموزی که به تازگی جانش را از دست داد، منتشر کردند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۲۲:۳۵    
یکی از مراجع تقلید گفت: دولت بدون شک در مشکلات گرانی بی تقصیر نیست؛ چراکه بازارهای اولیه، ثانویه و ثالثه درست کرده اند که مبادا قیمت دلار از 10 هزار تومن کمتر شود.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۲۲:۳۵    
یک فوق تخصص گوارش مصرف سیگار، الکل و قرص هایی از جمله ژلوفن را عامل ایجاد و تشدید زخم معده خواند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۲۲:۳۰    
یگان موشکی ارتش یمن و انصارالله 2 فروند موشک زلزال-1 را به سمت محل استقرار شبه نظامیان ائتلاف سعودی در جازان شلیک کرد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۲۲:۳۰    
سخنگوی فراکسیون نمایندگان ولایی گفت:آنچه مشخص است سیاست های کلان دولت حتی با وجود تغییرات افراد باز هم پابرجا خواهد ماند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۲۲:۳۰    
رئیس مرکز حقوقی ریاست جمهوری گفت: دادگاه استیناف رم درخواست حدود 5 میلیارد دلاری عده ای از خواهان های آمریکایی را برای توقیف اموال بانک مرکزی رد کرد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۲۲:۱۹    
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: سفیر آلمان در تهران امروز چهارشنبه در اعتراض به اقدام دادگاه آن کشور در استرداد یکی از دیپلمات های کشورمان به بلژیک به وزارت امور خارجه فراخوانده شد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۲۲:۱۴    
رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت: سانحه رانندگی در ساوه 5 کشته و مجروح برجا گذاشت.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۲۲:۱۴    
در لیگ های انگلیس، ایتالیا، اسپانیا و بوندسلیگا بازیکنانی در صدر بهترین گلزنان قرار دارند که در شروع فصل کمتر کسی تصور می کرد در این جایگاه حضور داشته باشند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۲۲:۰۹    
منتظری در مورد عدم اجرای حکم انفصال رئیس سابق بانک مرکزی از سوی دیوان محاسبات با طرح چند پرسش، گفت: رییس دیوان محاسبات کشور چرا حکم رییس بانک مرکزی که محکوم به انفصال کردید را اجرا نکردید؟
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۲۲:۰۹    
دبیر ستاد اربعین دانشگاهیان گفت: دانشجویان برای شرکت در پیاده روی اربعین تا 20 مهر فرصت دارند در سامانه سقا ثبت نام کنند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۲۲:۰۴    
مراسم شبی با شهید مدافع وطن شامگاه چهارشنبه در شهر کارچان از توابع شهرستان اراک برگزار شد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۲۲:۰۴    
رهبر معظم انقلاب طی حکمی حجت الاسلام کریمی تبار را به عنوان نماینده ولی فقیه و امام جمعه ایلام منصوب کردند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۲۱:۵۴    
بر اساس اطلاعات آماری از وضعیت بازار کار جمعیت دهه شصت، این گروه سنی53.2درصد از جمعیت بیکار کشور معادل یک میلیون و و 734 هزار و 715 نفر را تشکیل می دهند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۲۱:۴۹    
مردمی که از سر ناچاریی قید مطب های شخصی و درمانگاه های خصوصی را زده اند و به بیمارستان های دولتی پناه آورده اند گاهاً تا بیش از سه ساعت باید در صف هایی ناراحت کننده منتظر دکترها بایستند و حق اعتراض ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۲۱:۴۴    
نگران از دست دادن دندان های آسیب دیده خود نباشید.امروزه با پیشرفت علم در زمینه دندان پزشکی راهکارهای مختلفی برای درمان این دندان ها اختراع شده است که یکی از این راهکارها ایمپلنت دندان است که امروزه ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۲۱:۴۴    
جعفری دولت آبادی از صدور 16 فقره کیفرخواست برای متهمان واردکننده گوشی های تلفن همراه ظرف سه ماه اخیر از تیر تا شهریور در دادسرای تهران خبر داد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۲۱:۳۴    
رئیس قوه قضاییه با اشاره به تحقیر های مکرر بزرگترین کشور مدعیّ منطقه از سوی آمریکا، از پذیرش این میزان تحقیر توسط این کشور ها ابراز تعجب کرد و گفت ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۲۱:۲۹    
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان البرز از صدور حکم جریمه برای یک شرکت متخلف ارزی به مبلغ 147 میلیارد ریال خبر داد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۲۱:۲۹    
مرجع تقلید شیعیان گفت: مسئولان بانک مرکزی به خاطر سیاست های غلط اقتصادی که منجر به کاهش ارزش پول ملی شد باید مواخذه بشوند تا دست افراد خیانتکار به کشور و منافع ملت رو شود.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۲۱:۲۹    
گزارش کامل سوالات نصرالله پژمانفر از وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و مشروح دیگر اخبار مهم جلسه علنی امروز (چهارشنبه) هجده مهر 1397 مجلس شورای اسلامی را می توانید در لینک های زیر بخوانید.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۲۱:۲۹    
آفت دهان عارضه ای است که هر فردی در هر سنی را درگیر می کند و بسیار آزاردهنده است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۲۱:۰۹    
محققان کشور در تلاش برای کاهش اثرات جانبی داروهای ضدسرطان و همچنین افزایش اثربخشی این داروها، موفق به ساخت نانوحامل هایی برای انتقال هوشمند دارو به سلول های سرطانی بافت رحم شدند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۲۱:۰۴    
رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور با بیان اینکه شغل شهرداری از نظر ما مشمول قانون منع بکارگیری بازنشستگان است، گفت: در بین مقامات و مسؤولان دولتی 210 نفر مشمول این قانون می شوند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۲۱:۰۴    
معاون سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان، با تشریح جزئیات قیمت 15 قلم محصول لبنی، گفت: پرونده تخلف گرانفروشی برخی شرکتها، به تعزیرات حکومتی ارسال شد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۲۰:۵۹    
مسئولان معاونت محیط طبیعی سازمان محیط زیست که قبلا تصریح کرده بودند قطعا اشتباه صدور پروانه شکار را تکرار نمی کنند اکنون سرسختانه از صدور پروانه شکار دفاع می کنند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۲۰:۵۹    
سرکنسول ایران در کربلا گفت: مراسم پیاده روی اربعین در راستای حفظ و افزایش وحدت میان شیعیان و دو ملت عراق و ایران است و شکوه حضور مردم در مراسم امسال حتماً بیشتر از سال گذشته خواهد بود.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۲۰:۴۹    
با وجود افزایش آگاهی عموم افراد درخصوص سلامت روان و تاثیر آن بر کیفیت زندگی، همچنان بسیاری از جوامع حتی در کشورهای پیشرفته بار سنگینی از هزینه های مالی و جانی این معضل را به دوش می کشند ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۲۰:۳۹    
سردار سلیمانی گفت: امسال نیز شاهد برگزاری یک مراسم باشکوه خواهیم بود و پیام این تجمع میلیونی، بیعت دوباره با سالار شهیدان علیه السلام و ظلم ستیزی و مقابله با استکبار است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۲۰:۲۳    
بعد از مدت ها مسکوت ماندن ماجرای حقوق های نجومی، این بار از بانک زیان دیده دی خبر می رسد که دریافتی های نجومی سر به فلک کشیده است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۲۰:۱۳    
نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت با اشاره به مسئله اربعین به عنوان یکی از برنامه های هدفمند دینی که دارای اهداف بلندی است، اظهار کرد: ترویج فرهنگ شهدا و جانبازی، حریت ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۲۰:۱۳    
هافبک سابق تیم ملی ایران به عنوان بهترین هافبک تاریخ فوتبال آسیا انتخاب شد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۲۰:۱۳    
عضو شورای مرکزی فراکسیون نمایندگان ولایی گفت: متاسفانه فضای مجلس آن فضای منطقی نبود که بخواهد موضوعات حقوقی، علمی و امنیتی CFT بررسی شود بلکه ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۲۰:۰۸    
اتوبوس دانش آموزان که از اردو درحال بازگشت بود، در تبریز واژگون شد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۲۰:۰۸    
خبرنگارسیاسی فارس از گزینه های احتمالی چهار وزارتخانه که احتمال تغییر در این گزینه ها وجود دارد، خبر داد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۲۰:۰۸    
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: انتظار می رود قیمت ارز در هفته های آتی به تعادل بیشتری برسد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۹:۵۸    
سردار سپهر گفت: یکی از چالش هایی که جامعه با آن مواجه است، سطح پایین اشراف مردم نسبت به مسائل حقوقی و قضایی است، بر همین اساس بسیج آماده است تا دوره های آموزشی سواد حقوقی را برای عموم مردم برگزار کند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۹:۵۸    
احتمال بازگشت کارت سوخت به چرخه سوخت گیری روز به روز قوی تر می شود و به نظر می رسد این طرح که پایه های اولیه آن در زمستان گذشته بنا شد در ساختمان دولت و مجلس مراحل نهایی خود را طی می کند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۹:۵۳    
سخنگوی شورای نگهبان، از رفع ایرادات این شورا به لوایح پالرمو و اصلاح قانون مبارزه با پولشویی خبر داد و گفت: ایرادات مجمع تشخیص هنوز باقیست، لذا این دو لایحه به مجلس بازگشت.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۹:۱۳    
هاشم رستگار دونده شایسته استان مرکزی موفق شد مدال نقره مسابقات پاراآسیایی 2018 جاکارتا را کسب کند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۹:۰۳    
تیم فوتبال آلومینیوم اراک در ادامه رقابت های لیگ دسته اول فوتبال کشور مقابل تیم نود ارومیه با نتیجه یک بر صفر مغلوب شد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۵:۰۵    
رییس شبکه هپاتیت ایران گفت: در حال حاضر 176 هزار نفر مبتلا به هپاتیت در کشور داریم.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۴:۰۵    
ویدئوی کوتاه عظمت ایران شامل تصاویر کمتر دیده شده از اجتماع بزرگ صدهزار نفره بسیجیان در ورزشگاه آزادی منتشر شد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۱:۰۹    
مدیرکل آموزش و پروش استان مرکزی امنیت و آرامش را یکی از اولویت های امروز جامعه دانست و گفت: در این راستا نقش نیروهای نظامی و انتظامی خصوصا نیروی انتظامی بیش از بیش در این زمینه محسوس است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۱:۰۹    
رئیس پلیس فتا به عملکرد این پلیس در حوزه سکه و مبارزه با التهاب آفرینان پرداخت و اظهار داشت: هزار و 381 سایت و کانال و گروه شناسایی شدند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۰:۵۹    
عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی با اشاره به پیام معرفی شریعتمداری برای تصدی وزارت کار، گفت: این مسئله نشان می دهد که دولت با قحط الرجال مواجه شده است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۰:۵۴    
دبیر ستاد مرکزی اربعین با بیان اینکه محدودیتی در صدور ویزای اربعین وجود ندارد، به ساعت فعالیت مراکز صدور روادید برای زائران اربعین حسینی اشاره کرد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۰:۴۹    
قانون ممنوعیت به گارگیری بازنشستگان شامل تمامی انواع بازنشستگان و افرادی که خدمت خود را خریده اند، می شود.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۰:۲۴    
رئیس اتحادیه صنف نمایشگاه داران و فروشندگان خودرو گفت: قیمت خودروی پراید بعد از دوماه به زیر 30 میلیون تومان رسید.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۰:۰۹    
معاون حمل ونقل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان مرکزی بیان کرد: از زمان توزیع لاستیک در استان (15 تیرماه) تا به امروز حدود 5000 حلقه لاستیک در استان توزیع شده است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۰۹:۳۹    
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی بر همکاری هرچه بیشتر بین دو کشور ایران و عراق تأکید کرد و گفت: تعامل و همکاری کشورهای اسلامی موجب خنثی شدن توطئه دشمنان می شود.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۰۸:۲۴    
پل کمربندی شمالی اراک در تقاطع با جاده فراهان پروژه ای که از سال 91 عملیات اجرایی آن آغازشده است بعد از شش سال علیرغم وعده های داده شده از سوی مسئولین همچنان نیمه تمام است.