سه شنبه ۰۸ خردادساعت ۰۹:۰۹May 2024 28
جستجوی پیشرفته

خبرهای دیار آفتاب 22 مهر 1397 - diyareaftab.ir

دیار آفتاب 13 دی 1394 دیار آفتاب 30 اسفند 1395 دیار آفتاب 29 اسفند 1396 دیار آفتاب 1 فروردین 1397 دیار آفتاب 1 اردیبهشت 1397 دیار آفتاب 31 خرداد 1397 دیار آفتاب 31 تیر 1397 دیار آفتاب 1 مرداد 1397 دیار آفتاب 31 شهریور 1397 دیار آفتاب 30 آبان 1397 دیار آفتاب 30 آذر 1397 دیار آفتاب 30 دی 1397 دیار آفتاب 30 بهمن 1397 دیار آفتاب 1 اسفند 1397 دیار آفتاب 1 مهر 1397 دیار آفتاب 2 مهر 1397 دیار آفتاب 3 مهر 1397 دیار آفتاب 4 مهر 1397 دیار آفتاب 5 مهر 1397 دیار آفتاب 6 مهر 1397 دیار آفتاب 7 مهر 1397 دیار آفتاب 8 مهر 1397 دیار آفتاب 9 مهر 1397 دیار آفتاب 10 مهر 1397 دیار آفتاب 11 مهر 1397 دیار آفتاب 12 مهر 1397 دیار آفتاب 13 مهر 1397 دیار آفتاب 14 مهر 1397 دیار آفتاب 15 مهر 1397 دیار آفتاب 16 مهر 1397 دیار آفتاب 17 مهر 1397 دیار آفتاب 18 مهر 1397 دیار آفتاب 19 مهر 1397 دیار آفتاب 20 مهر 1397 دیار آفتاب 21 مهر 1397 دیار آفتاب 22 مهر 1397 دیار آفتاب 23 مهر 1397 دیار آفتاب 24 مهر 1397 دیار آفتاب 25 مهر 1397 دیار آفتاب 26 مهر 1397 دیار آفتاب 27 مهر 1397 دیار آفتاب 28 مهر 1397 دیار آفتاب 29 مهر 1397 دیار آفتاب 30 مهر 1397 
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۰۹:۳۰    
در مطلب زیر خوراکی هایی را به شما معرفی می کنیم که وزن شما را به سرعت کاهش می دهد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۲۰:۵۰    
در این مطلب به 40 نکته ضروری که زائران ایرانی اربعین حسینی باید بدانند، اشاره شده است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۱۴:۰۵    
متخصصان خواب در یک مطالعه جدید مدعی شدند پوشیدن لباس پشمی هنگام خواب بیشتر از شمردن گوسفندها می تواند در حل مشکل بی خوابی موثر باشد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۱۰:۳۶    
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران گزارش ارزیابی کیفی خودروهای سواری تولیدی در شهریور ماه امسال را منتشر کرد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۱۰:۳۱    
پیاده روی اربعین با حضور ده ها میلیونی زائران از کشورهای مختلف، تصویر کنگره ای عظیم از آزادگان را برای جهانیان به تصویر می کشد و این پیام را به همراه دارد که حماسه حسینی در تاریخ ماندگار بوده و خواهد ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۰۹:۲۹    
کارشناسان و متخصصان بر این باورند که سلامت روان و جسم 2 مقوله ای بهم پیوسته بوده و در این میان آموزش، آگاهی ها، انجام تحقیقات ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۰۸:۱۴    
حضرت امام رضا(ع) در کتاب طب الرضا به چگونگی پیشگیری از ابتلا به برخی از بیماری ها پرداخته اند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۲۳:۰۵    
رئیس کل سابق بانک مرکزی در نامه ای به عادل آذر، رئیس دیوان محاسبات کشور، اعلام کرد که حکم انفصال از خدمت وی و برخی کارکنان بانک مرکزی، ارتباطی با بازار ارز نداشته است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۲۲:۴۰    
نخست وزیر مکلف عراق در سایه حمایت های اکثر قریب به اتفاق شیعیان به تلاش برای تشکیل دولتی فراگیر و به دور از هرگونه فرقه گرایی و سهم خواهی های سیاسی، ادامه می دهد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۲۲:۳۰    
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: وقتی درآمد ناشی از فروش نفت با نرخ جدید ارز به ریال تبدیل شود، آن افزایش درآمد کمک خوبی به دولت است برای خروج از بن بست دیونش؛ این دست در جیب مردم کردن است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۲۲:۲۰    
سخنگوی کمیسیون عمران مجلس گفت: در شرایط کنونی به علت عدم استقبال مردم، در بسیاری از پروازهای داخلی، 50 درصد ظرفیت هواپیماها نیز پر و تکمیل نمی شود.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۲۲:۱۵    
امروز تعهدی که دولت به FATF داده و اطلاعاتی که به بازرسان و کارشناسان این نهاد داده می شود به عنوان منبع در گزارش ها و اقدامات تحریمی آمریکا مورد استفاده قرار می گیرد
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۲۲:۰۵    
رییس کمیته ورزش شورای اسلامی شهر تهران، ری و تجریش، از برنامه ریزی مدیریت شهری برای حمایت از تیم پرسپولیس، درصورت قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا خبر داد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۲۱:۵۵    
مدیرعامل رجا گفت: فروش بلیت قطارهای اربعین شرکت حمل و نقل ریلی رجا از ساعت 10 صبح روز دوشنبه 23 مهرماه آغاز می شود.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۲۱:۵۵    
رفتار دوگانه کی روش با برخی از بازیکنان تیم ملی همیشه توجه فوتبال دوستان را جلب کرده و اعتراض هایی نیز دربرداشته است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۲۱:۵۰    
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت : نظام سلطه قصد دارد که کلیه تراکنش های مالی و اقتصادی کشور ما را در دست داشته باشد و این یعنی در یک جنگ نابرابر اقتصادی کلیه اطلاعات خود را در اختیار دشمن ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۲۱:۳۴    
بررسی ها نشان می دهد در 5 ماهه نخست سال جاری بالغ بر 250 میلیارد تومان درآمد از مالیات فروش سیگار نصیب دولت شده است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۲۱:۲۹    
هرساله با شروع پیاده روی اربعین از بصره به سمت کربلا، عراقی ها کاروان نمادینی از اسرای کربلا، به راه می اندازند که در روز اربعین به کربلا می رسد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۲۱:۲۹    
تحولات چند ماهه اخیر و مذاکرات با کشورهای اروپایی نشان می دهد که اروپا می خواهد با ارائه کمترین امتیاز در مذاکرات، بیشترین امتیاز که حفظ برجام است را بدست بیاورد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۲۱:۲۹    
وزارت نفت با آغاز به کار دولت یازدهم، تصمیم به حذف کارت سوخت گرفت که این موضوع موجب افزایش مصرف بنزین در کشورتا رکورد مصرف 120 میلیون لیتر روزانه رسیده ایم ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۲۱:۱۸    
خوابیدن با شکم پر باعث بروز بیماری هایی می شود که افراد از آن غافل هستند و مشکلات متعددی را برایشان به وجود می آورد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۲۱:۱۳    
رئیس جمهوری آمریکا در جمع هوادارانش در ایالت کنتاکی بار دیگر به انتقاد از توافق هسته ای دولت قبلی آمریکا با ایران پرداخت و آن را به معامله ای شوخی وار تشبیه کرد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۲۱:۱۳    
دبیر ستاد مرکزی اربعین حسینی گفت: ارز همراه به زائران اربعین به صورت دینار و به قیمت بازار آزاد در باجه های بانک مرکزی در کشور عراق پرداخت می شود.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۲۱:۰۸    
سخنگوی جامعه روحانیت مبارز با بیان اینکه رهبر انقلاب از مواضع خود درمورد پیوستن به کنوانسیون ها عدول نکرده اند ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۲۰:۵۷    
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی گفت: از 19 مهرماه طرح ویژه ترافیک اربعین در استان ها شروع شده است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۲۰:۵۲    
مقوله جهاد با تروریسم تکفیری را می توان در زمره جهادهایی دانست که در دهه 1390 در استمرار جهادهای چهار دهه ای جوانان ایران اسلامی به تحقق پیوسته و بینی استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا را به خاک مالیده ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۲۰:۳۷    
امروز روز جهانی استاندارد است. تا امروز تعاریف مختلفی را از استاندارد شنیده ایم و یا اینکه بر اساس پژوهش های خود به دست آورده ایم. استاندارد یک مفهوم فردی نیست، این موضوع به همه جای جهان اختصاص دارد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۲۰:۲۷    
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجه مجلس گفت: دو بند از لایحه CFT که از مجلس به شورای نگهبان قانون اساسی رفت توسط این شورا رد شد و باید مجدداً به مجلس بازگردد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۲۰:۲۷    
باشگاه استقلال تهران به دلیل توهین هوادارانش به یکی از مسئولان سازمان لیگ، با جریمه 20 میلیون تومانی روبرو شد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۲۰:۲۲    
روز پنجم ماه صفر مصادف است با روز شهادت حضرت رقیه (س) در خرابه شهر شام. کودکی که هنوز انگار صدای درخواست پدر از سوی وی، در کوچه پس کوچه های تاریک تاریخ بشری به گوش می رسد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۲۰:۲۲    
جانشین فرمانده کل سپاه انقلاب اسلامی گفت: امروز دشمن در برابر انقلاب اسلامی دچار عجز سیاسی شده و توانش به شدت فرسوده گشته است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۲۰:۱۲    
موافقت نامه همکاری میان معاونت امور مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و سازمان تامین اجتماعی برای بیمه فعالان حوزه رسانه و مطبوعات امضا شد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۲۰:۱۲    
مشتریان نظام بانکی از این پس می توانند با ارسال شناسه استعلام 16 رقمی مندرج در چک های صیادی به سامانه استعلام پیامکی بانک مرکزی، از وضعیت اعتباری صادرکننده چک مطلع شوند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۲۰:۱۲    
در چند روز آینده باید شاهد استعفای یا به نوعی کنار گذاشته شدن یکی از مدیران فدراسیون فوتبال باشیم.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۲۰:۰۷    
گمرک ایران در بخشنامه ای موضوع ممنوعیت صادرات سیب زمینی، رب گوجه فرنگی و خوراک دام و طیور را از تاریخ 20 مهر ماه ابلاغ کرد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۲۰:۰۲    
این روز ها در فضای مجازی هم غوغای سفر به کربلا برپا شده است؛ آن هایی که سال های قبل به کربلا رفته اند از حس و حال و تجربه سفرشان می گویند و آن هایی که قصد رفتن دارند برای این سفر، لحظه شماری می کنند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۱۹:۵۷    
روزنامه نگار و تحلیلگر ارشد نیویورک تایمز ضمن انتقاد از مواضع دولت ترامپ در قبال محمد بن سلمان نوشت آمریکا باید از خاندان سلطنتی بخواهد ولی عهدی تازه انتخاب کند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۱۹:۵۱    
رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی از کاهش 3 هزارتومانی قیمت این نوع گوشت در بازار خبر داد و گفت: قیمت هرکیلوگرم شقه بدون دنبه برای مصرف کنندگان بین 57 تا 58 هزارتومان است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۱۹:۵۱    
سازمان سنجش آموزش کشور در زمینه اعلام کد قبولی نهائی برای آن دسته از داوطلبانی که در زمان اعلام نتایج نهایی آزمون سراسری سال 1397 برای آنها کد اعلام شده، اطلاعیه ای صادر کرد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۱۹:۴۶    
تصاویری از حال و هوای حرم حضرت رقیه (س) در اولین روزهای ماه "صَفر" در شهر دمشق سوریه.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۱۹:۳۱    
رئیس جمهور گفت: مشکل وجود دارد. اگر بگوییم مشکل حل نمی شود این درست نیست اگر می خواهیم بگوییم آینده بدتر می شود. ممکن است آینده کوتاه مدت بدتر باشد، اما آینده بلندمدت حتما بهتر می شود.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۱۹:۳۱    
معاون حقوقی قوه قضاییه به شناسایی و گردآوری بیش از 90 هزار پرونده مهم و ملی در دستگاه قضایی اشاره کرد و گفت ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۱۹:۲۶    
وزیر اطلاعات گفت: وزارت اطلاعات در برابر دشمنان صلابت دارد اما دوست داریم مردم با شنیدن نام وزارت احساس آرامش کنند زیرا برای مردم است و خدمتگزار آنهاست ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۱۹:۲۱    
حسن پور گفت: متهم اصلی پرونده اختلاس در شرکت پخش فرآورده های نفتی دستگیر شد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۱۹:۲۱    
دروازه بان تیم فوتبال پیکان گفت: دیگر برای رسیدن به تیم ملی تلاش نمی کنم چون هر بار که این کار را انجام دادم دعوت نشدم.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۱۹:۰۰    
مخاطبان تلویزیون در فصل پاییز با سه مجموعه تلویزیونی جدید همراه خواهند شد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۱۹:۰۰    
سایت گاردین گزارش مفصلی در مورد خشونت بازیکنان تیم ملی علیه داوران و مشکلات آن ها نوشته است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۱۸:۵۵    
معاون فرماندهی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: ایران اسلامی در قلب ملت های منطقه نفوذ کرده و نیازی نیست برای تسخیر نقطه ای از طریق نظامی وارد شود.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۱۸:۵۵    
یک فعال حوزه و دانشگاه گفت: وقتی می بینیم که دل های مردم همه به یک نقطه معطوف و متوجه می شود و همه با هم تصمیم می گیرند که یک سنت الهی را احیا کنند، به دنبال آن نصرت و پیروزی هم خواهد بود.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۱۸:۵۰    
امروز قیمت هر قطعه سکه طرح قدیم 4 میلیون و 290 هزار تومان است که این میزان نسبت به روز گذشته با کاهش 40 هزار تومانی مواجه شده است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۱۸:۵۰    
رئیس هیأت مدیره انجمن های صنفی شرکت های حمل و نقل مسافر کشور گفت: قیمت بلیت اتوبوس ها برای ایام اربعین در سه مدل اتوبوس از 70 تا 150 هزار تومان تعیین شده است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۱۸:۵۰    
رئیس جمهور امروز درحالی در دانشگاه تهران در یک سالن 400 نفره برای دانشگاهیان سخنرانی می کند که به گفته نمایندگان تشکل های قانونی این دانشگاه تنها 5 درصد صندلی ها در اختیار دانشجویان قرار گرفته است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۱۸:۴۰    
دعوای صنایع لبنی و نماینده دامداران برای واردات یا عدم واردات شیر خشک بالاخره به پایان رسید و به گفته رئیس اتحادیه سراسری دامداران، کمیسیون اقتصادی دولت تصویب کرده تا شیر خشک وارد کشور نشود.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۱۸:۳۰    
قدرت موشکی ایران اکنون یکی از دستاورد های بزرگ جمهوری اسلامی در عرصه فناوری های نظامی و قدرت دفاعی کشور است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۱۸:۲۵    
جانشین فرمانده یگان های ویژه ناجا، ایجاد امنیت درطول مسیر راهپیمایی و برقراری نظم، امنیت و حفظ جان زائران را از اولویت های این مأموریت عنوان کرد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۱۸:۲۵    
رئیس ستاد مرکزی اربعین با اشاره به نام نویسی 550 هزار زائر اربعین در سامانه سماح از صدور 464 هزار ویزا خبر داد و گفت: زائران زمینی اربعین از پرداخت عوارض خروج از کشور معاف هستند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۱۸:۱۵    
رهبر انقلاب دستگاه ها، مراکز علمی، نخبگان و صاحبنظران را برای بررسی و اصلاح سند اولیه الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت فراخواندند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۱۸:۱۰    
حجت الاسلام و المسلمین محسنی اژه ای گفت: در تهران برای مبارزه با اخلالگران در حوزه ارز، نظامات ارزی کشور و قاچاق سازمان یافته ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۱۴:۳۲    
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: دستگیری دیپلمات ایرانی سناریوی طراحی شده توسط صهیونیست ها بود که هم زمان با جلسه منافقین در پاریس ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۱۳:۳۷    
دانش آموزان عضو انجمن اسلامی شهرستان اراک باهدف کمک رسانی به محرومین در اردوی جهادی شرکت کردند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۱۳:۳۱    
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری مرکزی گفت: بر اساس برنامه ریزی های صورت رفته مقررشده از تاریخ 30 مهرماه الی 4 آبان ماه نمایشگاه الکامپ استان مرکزی در نمایشگاه بین المللی اراک ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۱۱:۵۹    
معاون توان بخشی بهزیستی استان مرکزی گفت: آمار معلولین با اختلالات بینایی تحت پوشش این اداره کل 3069نفر هستند که از این تعداد 2073 نفر مرد و 996 زن است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۱۰:۲۳    
رئیس اداره نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت: 11 آرایشگاه زنانه غیرمجاز در طرح نظارتی مأموران اداره نظارت بر اماکن عمومی استان مرکزی در اراک شناسایی و پلمب شد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۱۰:۱۸    
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت: حدود 34 هزار لیتر سوخت خارج از عرضه شبکه ملی در عملیات پلیس در شهرستان ساوه کشف شد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۰۹:۱۶    
مدیرکل مدیریت بحران استان مرکزی از آمادگی دستگاه های مختلف استان مرکزی برای ورود به فصل سرد سال خبر داد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۰۸:۰۱    
شورای اسلامی اراک در صحن رسمی ازسرگیری فعالیت باشگاه شهرداری را تصویب کرد