سه شنبه ۰۸ خردادساعت ۱۰:۴۲May 2024 28
جستجوی پیشرفته

خبرهای دیار آفتاب 14 مهر 1397 - diyareaftab.ir

دیار آفتاب 13 دی 1394 دیار آفتاب 30 اسفند 1395 دیار آفتاب 29 اسفند 1396 دیار آفتاب 1 فروردین 1397 دیار آفتاب 1 اردیبهشت 1397 دیار آفتاب 31 خرداد 1397 دیار آفتاب 31 تیر 1397 دیار آفتاب 1 مرداد 1397 دیار آفتاب 31 شهریور 1397 دیار آفتاب 30 آبان 1397 دیار آفتاب 30 آذر 1397 دیار آفتاب 30 دی 1397 دیار آفتاب 30 بهمن 1397 دیار آفتاب 1 اسفند 1397 دیار آفتاب 1 مهر 1397 دیار آفتاب 2 مهر 1397 دیار آفتاب 3 مهر 1397 دیار آفتاب 4 مهر 1397 دیار آفتاب 5 مهر 1397 دیار آفتاب 6 مهر 1397 دیار آفتاب 7 مهر 1397 دیار آفتاب 8 مهر 1397 دیار آفتاب 9 مهر 1397 دیار آفتاب 10 مهر 1397 دیار آفتاب 11 مهر 1397 دیار آفتاب 12 مهر 1397 دیار آفتاب 13 مهر 1397 دیار آفتاب 14 مهر 1397 دیار آفتاب 15 مهر 1397 دیار آفتاب 16 مهر 1397 دیار آفتاب 17 مهر 1397 دیار آفتاب 18 مهر 1397 دیار آفتاب 19 مهر 1397 دیار آفتاب 20 مهر 1397 دیار آفتاب 21 مهر 1397 دیار آفتاب 22 مهر 1397 دیار آفتاب 23 مهر 1397 دیار آفتاب 24 مهر 1397 دیار آفتاب 25 مهر 1397 دیار آفتاب 26 مهر 1397 دیار آفتاب 27 مهر 1397 دیار آفتاب 28 مهر 1397 دیار آفتاب 29 مهر 1397 دیار آفتاب 30 مهر 1397 
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۲۲:۰۷    
در نظرسنجی طلای هفتگی کیتکونیوز، هر دو گروه کارشناسان وال استریت و سرمایه گذاران پیش بینی کردند قیمت طلا در هفته جاری روند صعودی جدیدی پیدا کند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۱۷:۳۸    
امروز در بازار آزاد سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم 4 میلیون و 300 هزار تومان و سکه تمام بهار آزادی طرح جدید 4 میلیون و 500 هزار تومان معامله شد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۱۵:۱۶    
معاون اجتماعی دادگستری استان هرمزگان گفت: با مدیریت صحیح و سامان دهی جایگاه ها عرضه سوخت و کنترل هوشمند مصرف، مقابله با پدیده قاچاق سوخت امکان پذیر است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۲۰:۴۱    
خبرگزاری میزان- دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان آذربایجان شرقی از دستگیری همسر مدیرعامل سکه ثامن خبر داد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۱۰:۱۰    
ظاهرا عدم برخورد سازمان حمایت در سنوات گذشته با شرکت های لبنی موجب شدن تا این شرکت ها در حوزه قیمت گذاری به خودمختاری برسند و هرازگاهی قیمت ها را افزایش دهند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۰۹:۴۰    
مسیح علینژاد در جریان یک مناظره تلوزیونی با فمنیست فرانسوی وقتی در مقابل تاکید وی از قانون شرعی حجاب در ایران کم آورد از مد شدن حجاب در جهان و حمایت از آن ابراز تاسف کرد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۰۹:۳۰    
آیا تحصیل، کار و فعالیت اجتماعی با مادرانگی تناقض دارد؟ سؤال مهمی که برای مادران زیادی پیش آمده است و جواب های مختلفی به آن داده شده است و حتی مادران زیادی را سرخورده کرده است که چون مادرند نمی ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۰۸:۴۳    
جیسون وان دیک افسر سفید پوست شیکاگویی که در شلیکی مرگبار نوجوان 17 ساله سیاه پوست را هدف قرار داده و به قتل رسانده بود، به قتل درجه 2 محکوم شد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۰۷:۱۸    
با تشدید تنش بین دو اقتصاد بزرگ جهان، چین واردات نفت از آمریکا را به طور کامل متوقف کرد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۲۱:۴۱    
رییس دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی گفت: آمار بیماران ام .اس در استان و شهر اراک به صورت معناداری از متوسط کشوری بالاتر است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۲۱:۲۶    
مهلت 4ماهه FATF در ژوئن سال جاری برای تصویب لوایح مرتبط با این نهاد رو به اتمام است و سوالات و شبهاتی در این باره وجود دارد که پاسخ فنی و تخصصی به آنها می تواند منجر به اتخاذ تصمیم درست شود.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۲۱:۲۱    
انبار متعلق به دختر وزیر سابق که بعد از کشف در اختیار دانشگاه علوم پزشکی البرز بود، بار دیگر به علت تخلفات مشترک دانشگاه و شرکت امحا، پلمب شد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۲۱:۱۱    
محمدباقر نوبخت ضمن عذرخواهی از مردم و تولیدکنندگان بابت نوسان قیمت ها گفت: ما بابت نوسانات قیمت در مدت اخیر شرمنده مردم هستیم.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۲۱:۰۶    
در لابه لای اخبار بین الملل، تصاویر جالبی از رخدادهای مهم وجود دارد که می تواند برای مخاطب قابل توجه باشد. آنچه در این گزارش آمده، دست چین تصاویری از گوشه و کنار حوادث جهان در هفته گذشته است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۲۱:۰۶    
فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه امنیت خط قرمز نیروی انتظامی و نیروهای مسلح است، گفت: در این حوزه با کسی شوخی و معامله نداریم.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۲۱:۰۶    
رئیس پایگاه هشتم پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری سارق زنی خبر داد که در پوشش مسافر و با طرح دوستی اقدام به سرقت از رانندگان می کرد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۲۱:۰۱    
طنین زیبای خدمت به محرومان که این روزها به نام رزمایش خدمت به همت جوانان بسیجی سراسر کشور را فراگرفته، ستایش بازیگران پیشکسوت سینما و تلویزیون و چهره های شاخص هنری و ورزشی کشور را برانگیخت.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۲۱:۰۱    
رئیس سازمان امداد ونجات گفت: بر اثر وقوع سیل در 4 استان کشور، 5 نفر جان خود را از دست دادند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۲۰:۵۶    
رئیس شورای عالی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم نامه ای خطاب به رئیس و نمایندگان مجلس درباره لزوم دقت در تصویب الحاق ایران به FATF نوشت.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۲۰:۴۶    
الوند گفت: سیدجعفر بسیار رازدار بود. کم پیش می آمد تا از فعالیت هایش بگوید. روزی از او پرسیدم که چرا در لبنان برای شما احترام خاصی قائل هستند. او پاسخ داد، زبان مادری ام عربی است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۲۰:۴۶    
نرخ بلیت هواپیماها با وجود کاهش قیمت ارز در روزهای اخیر هنوز تغییری نکرده است به تبع آن نیز سفرهای داخلی و خارجی همچنان گران هستند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۲۰:۴۱    
دولت هند به واشنگتن اعلام کرده است که بر اساس مفاد قانون کاتسا می تواند از تحریم های آمریکا علیه روسیه و ایران معاف شود که این امر تمام نقشه های ترامپ برای به صفر رساندن فروش نفت ایران را از بین می ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۲۰:۳۶    
رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری فردی که به شیوه بیهوشی اقدام به سرقت از پدرزن و باجناق خود کرده بود، خبر داد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۲۰:۳۶    
معاون اقتصادی رئیس جمهور گفت: هیچ گونه تصمیمی درباره قطع یارانه ها و جایگزینی بسته های حمایتی در دولت اتخاذ نشده است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۲۰:۳۱    
با وجود آغاز ثبت نام رسمی ویزای اربعین حسینی(ع) از روز 4 مهر از طریق سایت سماح و اعلام قبلی مبنی بر صدور ویزای متقاضیان ظرف 48 تا 72 ساعت اما تا به امروز 14 مهر ماه ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۲۰:۳۱    
گزارش امروز قیمت خودرو حکایت از کاهش 1 تا 2 میلیون و 500 هزار تومانی قیمت خودرو های داخلی در بازار دارد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۲۰:۲۶    
خبرگزاری میزان- مدیرعامل باشگاه سپاهان گفت: زمانی که قلعه نو یی درحال مذاکره با ما برای قبول هدایت سپاهان بود به ما قول قهرمانی نداد و ماهم چنین قولی از او نخواستیم.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۲۰:۲۶    
رئیس مرکز کنترل و ترافیک راهور ناجا از مه گرفتگی و کاهش دید در محور چالوس و فیروزکوه خبر داد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۲۰:۲۶    
معاون وزیر ارتباطات گفت: ارائه اجباری سرویس اینترنت روی خط ثابت و انتقال مشترکان شرکت های اینترنتی خصوصی به مخابرات پس از کابل برگردان خلاف مقررات است و در این باره به مخابرات تذکر داده ایم.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۲۰:۲۱    
معاون سازمان راهداری ضمن اعلام اینکه از این پس مبنای محاسبات کرایه حمل و نقل باری تغییر می کند، گفت: کلیات این طرح نهایی شده و نیاز به نظر نهایی شورای عالی حمل و نقل وجود دارد که پیش بینی می شود در ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۲۰:۱۶    
یک سال از آغاز به کار اصلاح طلبان در شورای شهر تهران و متعاقب آن، شهرداری تهران می گذرد؛ بررسی اجمالی ما نشان می دهد که سیاسی بازی حرف اول را در انتصاب های شهرداری می زند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۲۰:۱۱    
رئیس مجلس ضمن تأکید بر اهمیت جایگاه والای سپاه، حفظ این نهاد را از اولویت های همه یاران انقلاب اسلامی دانست.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۲۰:۰۶    
مدیرعامل متواری شرکت تجارت الکترونیکی ثامن معروف به سکه ثامن با اقدامات فنی، عملیاتی و اطلاعاتی پلیس فتا به کشور بازگردانده شد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۲۰:۰۱    
فقر به گریبان این کودکان هم چنگ انداخته است. مادران شان در دوره بارداری مواد مغذی ضروری را دریافت نکرده اند ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۱۹:۵۶    
مسئول سابق سازمان بسیج سازندگی گفت: در حالی که قبل از انقلاب فقط 25 درصد روستاها از آب شرب بهداشتی برخوردار بودند، در حال حاضر بیش از 90 درصد روستاها از آب لوله کشی بهداشتی برخوردار هستند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۱۹:۵۶    
نیمه نخست دیدار تیم های فوتبال نفت مسجدسلیمان و استقلال با پیروزی میهمان همراه بود.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۱۹:۵۱    
یک کارشناس مسائل اقتصادی با اشاره به لزوم واقعی کردن هزینه های تولیدی در کشور، صادرات محصولات کشاورزی و اقلام اساسی را در شرایط فعلی، به صرفه ندانست.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۱۹:۵۱    
در جریان معاملات امروز(شنبه 14 مهرماه) قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید با اعلام رسمی اتحادیه طلا و جواهر، به 3 میلیون و 935 هزار تومان رسید.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۱۹:۵۱    
وزیر راه و شهرسازی به عنوان یکی وزرای حاشیه ساز دولت یازدهم و دوازدهم پس از مدتها سکوت در مورد انتقادات از حوزه های تحت مدیریتش در اقدام قابل تعامل و عجیب نسبت به همه مسائل اقتصادی و سیاسی اظهار نظر ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۱۹:۴۶    
بخشدار لاریجان از توابع شهرستان آمل گفت که بارش نخستین برف پاییزی روستاهای این بخش و چند روستای بخش امامزاده عبدالله این شهرستان را سفیدپوش و باعث غافلگیری شهروندان شد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۱۹:۴۱    
علی رغم خطرات بسیار در پیوستن به کنوانسون عبری،عربی و غربی CFT، دولت با دو ترفند وجود حق شرط و مبادلات بانکی سعی در گمراه کردن نمایندگان مجلس برای تصویب چنین کنوانسیونی دارد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۱۹:۴۱    
آزادکاران کشورمان در حالی13 روز دیگر به رقابت های جهانی مجارستان اعزام می شود که قرار است به خاطر با توجه به مشکلات مالی ، تیم با ترکیب نصف و نیمه در این دوره از رقابتها در بوداپست حضور یابد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۱۹:۳۶    
شورای عالی هماهنگی اقتصادی امروز با حضور سران قوا و به ریاست حجت الاسلام روحانی برگزار شد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۱۹:۳۶    
کبد و دو کلیه دختر نخبه که در اثر تصادف مرگ مغزی شده بود به سه بیمار زندگی بخشید. او که شیفته شهدا بود بعد از مرگش در کنار گلزار شهدای کرمان آرام گرفت .
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۱۹:۳۱    
کارشناس مسائل منطقه با اشاره به اظهارنظر اخیر ترامپ علیه عربستان گفت: از نظر دونالد ترامپ عربستان سعودی یک گاو شیرده است که باید آن را دوشید و تمام دلارهای نفتی عربستان باید به خزانه آمریکا واریز شود.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۱۹:۳۱    
فرمانده نیروی زمینی سپاه از آغاز مرحله نهایی رزمایش از 15 مهر ماه خبر داد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۱۹:۲۶    
دلایل چهارگانه دولت در دفاع از ضرورت تصویب سریع تر لایحه الحاق ایران به کنوانسیون مبارزه با تامین مالی تروریسم، غیرواقعی است و ضرورت دارد مجلس تا مشخص شدن تکلیف مذاکرات ایران با اروپا ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۱۹:۲۶    
عملیات نیرو های بسیج مردمی علیه هسته های خاموش گروه تروریستی داعش در حومه شهر تلعفر در شمال غرب استان نینوا ادامه دارد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۱۹:۲۱    
رئیس دیوان عدالت اداری گفت: وزارت بهداشت در سال 96 تعداد 11 هزار و 408 مورد شکایت داشت که نسبت به سال 95 رشد 62 درصدی داشته است و این آمار نگران کننده ای است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۱۹:۲۱    
بازار لوازم خانگی که همچنان با کاهش توزیع کالا مواجه است، افزایش قیمت هایش از ماه و هفته به روزانه تبدیل شده و از ابتدای سال تاکنون افزایش 60 درصدی قیمت را تجربه کرده است که این شرایط باعث کاهش قدرت ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۱۹:۱۶    
مدیرکل دفتر بازرگانی وزارت صنعت، معدن و تجارت، ارزش کل کشفیات کالاهای احتکار شده در انبارها در پنج ماه نخست امسال را 254 میلیارد ریال عنوان کرد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۱۹:۰۶    
ماست از گزینه های غذایی مفید برای سلامت به حساب می آید که سرشار از مواد مغذی همچون پروتئین، کلسیم، ویتامین ها و پروبیوتیک هاست.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۱۹:۰۶    
دبیر شورای نگهبان گفت: استمرار و دوام انقلاب اسلامی با توجه به عداوت همه جانبه استکبار جهانی، فقط عنایت خاصه الهی بوده است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۱۸:۵۶    
سلبریتی ها این روزها نه در عرصه سینما یا ورزش بلکه می کوشند خود را کنشگر سیاسی و اجتماعی نشان دهند. اما این کار آنها نشانه چیست؛ مسئولیت پذیری اجتماعی یا اعتراض با دانش اندک؟
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۱۸:۵۶    
تحلیلگران سؤالات بزرگی را در مورد طرح اتحادیه اروپا برای ایجاد یک نهاد مالی مستقل و سامانه نقل و انتقال پول برای مراوده با ایران مطرح می کنند ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۱۸:۵۱    
خبرگزاری میزان- از چهار لایحه ذیل اف اِی تی اف ، یک لایحه به قانون تبدیل شده؛ دو لایحه به سبب رد شورای نگهبان و اصرار مجلس به مصوبه خود ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۱۸:۴۶    
ناسا اخیرا در شبکه اجتمای خود تصویر زیبایی از مشتری را منتشر کرده است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۱۸:۴۶    
بانکها امروز(شنبه 14 مهرماه) هر دلار آمریکا را از مردم 9950 تومان می خرند و حدود12050 تومان هم بابت خدمات 21گانه تعیین شده از سوی بانک مرکزی، به مردم می فروشند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۱۸:۴۱    
دادستان عمومی و انقلاب تهران گفت: مجموع کیفرخواست های صادره در هفته گذشته و طی امروز به 19 فقره رسیده است که امیدواریم به زودی به دادگاه ها ارجاع شوند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۱۴:۲۵    
رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور گفت: ماهیت کار ما بیشتر در سیستم قضایی است و کارشناسی پرونده های قضایی در فضای مرتبط با قاضی انجام می شود، به بیان دیگر ما بازوی تخصصی قاضی در تشخیص و اعلام حکم هستیم.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۱۴:۰۰    
امام جمعه اراک بابیان اینکه تجهیزات پزشکی قانونی حرف اول را در فعالیت ها می زند گفت: تجهیزات باید به روز و کارآمد باشد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۱۲:۴۵    
رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور از تشکیل سازمان پزشکی قانونی در کشورهای اسلامی خبر داد و گفت: این سازمان متشکل از 20 کشور اسلامی خواهد بود.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۱۰:۳۰    
صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی صبح امروز در ستاد فرماندهی نیروی انتظامی استان مرکزی برگزار شد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۱۰:۲۵    
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست های خارج مجلس با اشاره به اینکه رأی دادگاه لاهه بار دیگر بدعهدی و بی تعهدی آمریکا را نمایان کرد گفت ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۱۰:۱۵    
فرمانده انتظامی استان مرکزی از افزایش 99 درصدی کشفیات کالای قاچاق در استان مرکزی خبر داد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۱۰:۰۰    
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی انسجام و اقتدار نیروهای مسلح را یکی از دستاورد های بزرگ انقلاب اسلامی عنوان کرد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۰۹:۵۰    
سی وششمین همایش مدیران پزشکی قانونی سراسر کشور روز شنبه با حضور شجاعی رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور و مسئولین استانی درمحل دادگستری شهر اراک آغاز شد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۰۸:۲۰    
کارشناس اقتصادی گفت: عدم علاقه دولت برای کاهش قیمت دلار ناشی از این بود که افزایش قیمت دلار درآمد مازادی را برای دولت از فروش دلار ایجاد می کرد.