شنبه ۰۸ اردیبهشتساعت ۱۵:۳۶Apr 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای دیار آفتاب 30 دی 1397 - diyareaftab.ir

دیار آفتاب 13 دی 1394 دیار آفتاب 30 اسفند 1395 دیار آفتاب 29 اسفند 1396 دیار آفتاب 1 فروردین 1397 دیار آفتاب 1 اردیبهشت 1397 دیار آفتاب 31 خرداد 1397 دیار آفتاب 31 تیر 1397 دیار آفتاب 1 مرداد 1397 دیار آفتاب 31 شهریور 1397 دیار آفتاب 1 مهر 1397 دیار آفتاب 30 آبان 1397 دیار آفتاب 30 آذر 1397 دیار آفتاب 30 بهمن 1397 دیار آفتاب 1 اسفند 1397 دیار آفتاب 1 دی 1397 دیار آفتاب 2 دی 1397 دیار آفتاب 3 دی 1397 دیار آفتاب 4 دی 1397 دیار آفتاب 5 دی 1397 دیار آفتاب 6 دی 1397 دیار آفتاب 7 دی 1397 دیار آفتاب 8 دی 1397 دیار آفتاب 9 دی 1397 دیار آفتاب 10 دی 1397 دیار آفتاب 11 دی 1397 دیار آفتاب 12 دی 1397 دیار آفتاب 13 دی 1397 دیار آفتاب 14 دی 1397 دیار آفتاب 15 دی 1397 دیار آفتاب 16 دی 1397 دیار آفتاب 17 دی 1397 دیار آفتاب 18 دی 1397 دیار آفتاب 19 دی 1397 دیار آفتاب 20 دی 1397 دیار آفتاب 21 دی 1397 دیار آفتاب 22 دی 1397 دیار آفتاب 23 دی 1397 دیار آفتاب 24 دی 1397 دیار آفتاب 25 دی 1397 دیار آفتاب 26 دی 1397 دیار آفتاب 27 دی 1397 دیار آفتاب 28 دی 1397 دیار آفتاب 29 دی 1397 دیار آفتاب 30 دی 1397 
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۱۹:۱۶    
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران، گفت: دیدار بسیار خوبی مشاهده کردیم و با عملکرد علیرضا در بازی ماندیم.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۱۹:۱۶    
در حالی مسئولان سازمان تامین اجتماعی اعلام کرده بودند که مبلغ بسته حمایتی تا روز گذشته به حساب سرپرستان خانوار واریز می شود که پیگیری ها حاکی از آن است که بخش قابل توجهی از مشمولین هنوز از این ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۱۳:۳۷    
امیر حاج رضایی بعد از پیروزی تیم ملی درباره یک نگرانی بزرگ برای بازی های سخت گفت.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۹:۲۲    
صدها تن از مردم، دانشجویان و اهالی رسانه مقابل سفارت سوئیس در اعتراض به بازداشت غیر قانونی مرضیه هاشمی توسط آمریکا تجمع کردند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۹:۲۲    
عضو شورای مرکزی نمایندگان ولایی مجلس از ممنوع الخروجی پوری حسینی رئیس سازمان خصوصی سازی با حکم دادستان خبر داد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۹:۲۲    
براساس تصمیمات جدید در وزارت صنعت و شرکت سایپا مدیر عامل این شرکت تغییر کرد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۹:۱۷    
با تلاش پلیس اطلاعات و امنیت عمومی فاتب - پایگاه ششم، باند جعل اسناد مسافرتی ودولتی کشف و منهدم شد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۹:۱۲    
دیدار تیم های ملی فوتبال ایران و عمان در چارچوب مرحله یک هشتم نهایی جام ملت های آسیا 2019 از ساعت 20:30 در ورزشگاه محمد بن زاید آغاز می شود.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۹:۱۲    
گروه خودرو سازی سایپا اعلام کرد: آن دسته از متقاضیان خودرو که تا پایان مرداد 97 تکمیل وجه کرده اند مشمول افزایش قیمت نخواهند شد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۸:۲۲    
سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه 98 گفت: بر اساس مصوبات چهار سال قبل جریمه غیبت های بیش از هشت سال سربازی از مشمولان دریافت می شد، اما در سال 98 چنین حکمی وجود ندارد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۸:۲۲    
برانکو سرمربی پرسپولیس در نیم فصل دوم دست بازتری برای انتخاب سیستم، ایجاد تغییر در ترکیب و انجام تعویض در طول مسابقات خواهد داشت.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۸:۱۷    
درحالی امروز مصوبه CFT پس از کش و قوس های فراوان و با انبوه نارضایت های نخبگان و دلسوزان انقلاب با اصرار مجلس به مجمع تشخیص رفت که برخی از کاربران توییترفارسی خبر از نامه نگاری هشت وزیر به رهبری ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۸:۱۲    
مسئول برگزاری مسابقات فوتبال پایه کشور اعلام کرد تیراندازی در لیگ برتر فوتبال نوجوانان کذب است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۷:۳۲    
زنی اهل آلمان از نگون بخت شدن پسرش به دست یک عروس داعشی سخن گفت.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۶:۲۰    
انحصار شدید در واردات خوراک دام و طیور موجب ایجاد موج ورشکستگی بین مرغداری های کشور شده است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۶:۰۰    
استاندار مرکزی گفت: در حوزه حمل ونقل اراک مانند خیلی از شهرهای دیگر نتوانستیم کار قابل قبولی ارائه دهیم.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۴:۳۰    
شبکه الکاس قطر اسامی 10 داور برتر سال 2018 را اعلام کرد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۴:۰۵    
رد یک فوریت طرح شفافیت آرای نمایندگان موجی از واکنش های مردم و چهره های مختلف را برانگیخت. یکی از این واکنش ها درخواست برخی از نمایندگان برای انتشار داوطلبانه و سیستمی آرا خود بود که در نهایت هیئت ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۴:۰۵    
اراک بیش از 200 سال سن دارد و در مقایسه با شهرهایی همچون اصفهان و شیراز و تهران و امثال آنها نه تنها شهری قدیمی محسوب نمی شود که شاید شهری جدید هم به حساب بیاید ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۳:۵۰    
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت: طرح نظارت بر عطاری های شهرستان اراک اجرا و 2 هزار عدد داروی غیرمجاز در این طرح کشف شد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۳:۴۵    
فرمانده انتظامی شهرستان خنداب گفت: در تحقیقات پلیس در شهرستان خنداب، 10 هکتار از اراضی ملی رفع تصرف و به اداره منابع آب شهرستان تحویل شد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۳:۱۵    
شانه راه محورتفرش _سلفچگان(گردنه عبدل آباد) توسط عوامل راهداری وحمل ونقل جاده ای تفرش برف روبی شد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۲:۱۵    
مدیرکل راه و شهرسازی استان مرکزی گفت: آخرین وضعیت پروژه های راه و شهرسازی مرکزی با حضور اسلامی وزیر راه و شهرسازی بررسی شد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۱:۵۰    
رئیس کمیته بررسی بودجه شرکت های دولتی در مجلس ضمن آسیب شناسی نظام بودجه ریزی شرکت های دولتی، جزئیات بودجه شرکت ملی نفت را تشریح کرد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۱:۵۰    
حجت الاسلام ادیب یزدی گفت: حضرت زهرا(س) و فرزندان ایشان با ایثار و فداکاری راه قیام بر علیه ظلم، حفظ اسلام و حمایت از ولایت را به همه شیعیان آموزش دادند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۱:۵۰    
در حالی که اقساط بازگشتی مسکن مهر می تواند منبعی برای تکمیل واحدهای باقی مانده مسکن مهر و نوسازی واحدهای روستایی باشد، استفاده از آن برای تجهیز صندوق پس انداز یکم که موفقیت چندانی نداشته است ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۱:۵۰    
مجموع کل مقرری بگیران بیمه بیکاری در کشور 254 هزار نفر است و استان تهران رکوددار بیشترین مقرری بگیر بیمه بیکاری است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۱:۵۰    
جمعی از نمایندگان با تدوین طرحی خواستار تحقیق و تفحص از سازمان محیط زیست شدند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۱:۵۰    
آتش سوزی گسترده کالیفرنیا باعث تخریب کامل شهر پارادایس شده است و بهشتی سرسبز را به جهنمی سوزان تبدیل کرد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۱:۵۰    
شیخان گفت: صنعت سیمان جزو صنایع تاثیر گذار در اقتصاد کشور است. ایران در صادرات سیمان رتبه اول در منطقه و رتبه ششم در جهان را دارد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۱:۴۵    
رئیس مجلس شورای اسلامی بازداشت خبرنگار شبکه خبری پرس .تی .وی را نمونه ای از سیاست ورزی های دروغین آمریکا دانست.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۱:۴۵    
عضو کمیسیون انرژی مجلس آخرین تصمیمات مجلس برای تعیین تکلیف قیمت بنزین در سال 98 را تشریح کرد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۱:۴۵    
رئیس شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت: باید کاری کرد که بینش تشکیلاتی و تفکر حزبی یعنی همان پذیرفتن جمعی مسئولیت برای پاسخگویی به مردم در جامعه نهادینه شود تا منافع جمعی جایگزین منافع فردی شده و ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۱:۴۵    
با توجه به اینکه دبیر جشنواره سی و هفتم فیلم فجر بارها اعلام کرده که مشکلات بودجه ای وجود دارد اما سیمرغ ها در دبی ساخته شد ه اند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۱:۴۵    
نمایندگان مجلس شورای اسلامی لایحه الحاق ایران به کنوانسیون مقابله با تأمین مالی تروریسم را به مجمع تشخیص مصلحت نظام ارجاع کردند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۱:۴۰    
وحدت نیروهای انقلاب دستاوردهای مختلفی را در عرصه های گوناگون کشور خواهد داشت که دستیابی به آن ها در مقطع کنونی به ضرورت و فوریتی تبدیل شده است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۰:۰۹    
مدیرکل فنی و حرفه ای استان مرکزی گفت: طرح راه اندازی قرارگاه های مهارتی در پادگان های استان اجرایی می شود.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۰:۰۴    
میان علمای شیعه، دو تاریخ مشهور و مقبول برای شهادت حضرت زهرا (س) وجود دارد که یکی 75 روز بعد از رحلت پیامبر (ص) و دیگری 95 روز پس از رحلت ایشان است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۰۸:۵۳    
روزنامه البیان امارات دیدار تیم ملی فوتبال ایران برابر عمان را چالش بین انگیزه جوانی عمان و خط دفاعی مستحکم ایران توصیف کرد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۰۸:۵۳    
در حالی که واشنگتن و ورشو عزمشان را برای برگزاری نشستی ضد ایرانی جزم کرده اند، ولی به نظر می رسد، سرنوشتی همچون اجلاس های بی حاصل گذشته در انتظار این نشست خواهد بود.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۰۸:۴۸    
نایب رئیس کمیسیون تلفیق بودجه سال 98 کل کشور گفت: رویکرد مجلس تدوین بودجه براساس عملکرد است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۰۸:۴۸    
مرکز پژوهش های مجلس با اشاره به برخی ابهامات درباره منابع نفت و گاز و هدفمندی یارانه ها مانند نبود قواعد شفاف درباره سهم شرکت های ملی نفت و گاز از مشتقات نفتی اعلام کرد ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۰۸:۴۸    
مدیرکل بیمه بیکاری وزارت کار گفت: کارگران مکلفند ظرف 30 روز پس از بیکاری با اعلام مراتب بیکاری به واحدهای کار، آمادگی خود را برای اشتغال تخصصی اعلام کنند ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۰۸:۴۸    
اروپایی ها پذیرفته اند که زعفران عرضه شده در بورس کالای ایران از استاندارد بالایی برخوردار است و قیمت های بورس نیز مبنای نرخ مورد قبول اروپایی ها شده است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۰۸:۴۳    
نایب رئیس شورای شهر گفت: مشکلی که بخش خصوصی در کشور ما دارد این است که رقیبش بخش خصولتی است که باید در شرایط ناهمسان با آن رقابت کند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۰۸:۲۸    
مدیرعامل بیمارستان سینا گفت:در این پروژه برای 380 نفر اشتغال زایی مستقیم و نزدیک به 600 نفر اشتغال زایی غیرمستقیم داشتیم.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۰۷:۴۸    
رئیس حوزه علمیه امام خمینی(ره) اراک با اشاره به موضوع غصب کردن زمین فدک توسط عده ای گفت: پس از جنگ خیبر و پیروزی مسلمانان ...