شنبه ۰۸ اردیبهشتساعت ۱۲:۰۷Apr 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای دیار آفتاب 1 اسفند 1397 - diyareaftab.ir

دیار آفتاب 13 دی 1394 دیار آفتاب 30 اسفند 1395 دیار آفتاب 29 اسفند 1396 دیار آفتاب 1 فروردین 1397 دیار آفتاب 1 اردیبهشت 1397 دیار آفتاب 31 خرداد 1397 دیار آفتاب 31 تیر 1397 دیار آفتاب 1 مرداد 1397 دیار آفتاب 31 شهریور 1397 دیار آفتاب 1 مهر 1397 دیار آفتاب 30 آبان 1397 دیار آفتاب 30 آذر 1397 دیار آفتاب 30 دی 1397 دیار آفتاب 30 بهمن 1397 دیار آفتاب 1 اسفند 1397 دیار آفتاب 2 اسفند 1397 دیار آفتاب 3 اسفند 1397 دیار آفتاب 4 اسفند 1397 دیار آفتاب 5 اسفند 1397 دیار آفتاب 6 اسفند 1397 دیار آفتاب 7 اسفند 1397 دیار آفتاب 8 اسفند 1397 دیار آفتاب 9 اسفند 1397 دیار آفتاب 10 اسفند 1397 دیار آفتاب 11 اسفند 1397 دیار آفتاب 12 اسفند 1397 دیار آفتاب 13 اسفند 1397 دیار آفتاب 14 اسفند 1397 دیار آفتاب 15 اسفند 1397 دیار آفتاب 16 اسفند 1397 دیار آفتاب 17 اسفند 1397 دیار آفتاب 18 اسفند 1397 دیار آفتاب 19 اسفند 1397 دیار آفتاب 20 اسفند 1397 دیار آفتاب 21 اسفند 1397 دیار آفتاب 22 اسفند 1397 دیار آفتاب 23 اسفند 1397 دیار آفتاب 24 اسفند 1397 دیار آفتاب 25 اسفند 1397 دیار آفتاب 26 اسفند 1397 دیار آفتاب 27 اسفند 1397 دیار آفتاب 28 اسفند 1397 دیار آفتاب 29 اسفند 1397 
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۲/۰۶ - ۲۰:۱۰    
بانک مرکزی قیمت ارزهای دولتی امروز دوشنبه 6 اسفند ماه را منتشر و اعلام کرد: قیمت 24 ارز نسبت به روز قبل افزایش یافته است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۲/۰۵ - ۱۳:۵۷    
گزارش امروز خودرو حکایت از رکود خرید و فروش خودرو و افزایش قیمت برخی از خودروها در بازار دارد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۲/۰۵ - ۱۳:۳۷    
سایپا لیگ برتر را خوب شروع کرد و تا پایان هفته هفتم با 13 امتیاز در رتبه های بالای جدول قرار داشت، اما سقوط آزاد این تیم در لیگ برتر از بازی با نساجی شروع شد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۲/۰۳ - ۱۶:۰۲    
اصفهان پس از 20 روز جاری بودن آب در زاینده رود، دوباره به گل نشست.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۲/۰۲ - ۱۹:۵۴    
پژوهش ها نشان می دهند که آجیل ها حاوی چربی های خوب هستند و از آنجا که بدن انسان تمام چربی آجیل را جذب نمی کند، خوردن آجیل منجر به افزایش وزن نمی شود.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۲/۰۲ - ۱۹:۵۴    
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با اشاره به گروگان های میرجاوه و آزادی باقی این گروگان ها گفت: یکی از موضوعاتی که کمیسیون از وزارت امور خارجه و مسئولان مطالبه می کند همین است و کمیسیون هم می بیند که ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۲/۰۲ - ۱۶:۴۴    
هرساله، مشکل مقاومت درمقابل آنتی بیوتیک ها موجب مرگ ده ها هزار نفر می شود؛ اما پژوهشی جدید نشان می دهد حشرات می توانند به ما در مقابله با این تهدید کمک کنند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۲/۰۲ - ۱۱:۱۵    
معاون دستیار رئیس جمهور آمریکا با انتشار یادداشتی سیاست های واشنگتن در قبال ایران از جمله تلاش برای اعمال فشار اقتصادی بی سابقه و ایجاد ائتلاف اعراب و اسرائیل، را تشریح کرده است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۲/۰۲ - ۱۱:۱۵    
وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: با افزایش تیراژ و عرضه مداوم خودرو حتما قیمت های کنونی کاهش پیدا می کند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۲/۰۲ - ۱۱:۱۵    
تیم فوتبال استقلال با شکست پارس جنوبی جم، اختلاف خود را با تراکتورسازی به دو امتیاز کاهش داد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۲/۰۲ - ۱۱:۱۵    
ذوالنوری گفت: تا این لحظه طرح استیضاح رئیس جمهور از 20 امضا گذشته است.البته ما عجله ای نداریم چراکه امضاها رو به ازدیاد است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۲/۰۲ - ۱۱:۱۵    
محققان از نتایج مطالعه جدید روی آتش نشانان در آمریکا توانستند روشی بدون هزینه و سریع برای پیش بینی احتمال بروز مشکلات قلبی در آقایان پیدا کنند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۲/۰۲ - ۱۱:۱۰    
در روزهای پایانی هفته فیلم های سینمایی متفاوتی از شبکه های مختلف سیما پخش می شود که رنگ خدا و هور در آتش از جمله آنهاست.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۲/۰۲ - ۱۱:۱۰    
با پیش فروش سؤال برانگیز دو خودروساز بزرگ کشور در دو روز گذشته، موجی از انتقادات از نحوه پیش فروش و قیمت تحمیلی به مصرف کنندگان آغاز شده است ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۲/۰۲ - ۱۱:۱۰    
حسین درودیان عضو هیات رئیسه اتاق اصناف تهران با اشاره به التهاب آفرینی در بازار از سوی برخی روسای اتحادیه های صنفی اظهار داشت، گفت: در کنار افزایش قیمت برخی کالاها ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۲/۰۲ - ۰۹:۱۵    
به جز دستمزدهای نجومی، بخشی از درآمدهای بازیگران سینمای ایران نامرئی است. به عنوان مثال، اکثر لباس های مجلل این ستاره ها چه مرد و چه زن، رایگان است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۲/۰۲ - ۰۹:۰۰    
بازیکن اسبق تیم ملی ایران معتقد است استقلال پیش از فصل مشکلاتی داشت و این مشکلات تمرکزش را به هم زد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۲/۰۲ - ۰۸:۵۵    
موافقان افزایش حداقل سن ازدواج ادعا می کنند در ازدواج های سنین پایین طلاق زیاد است در حالی که گزارش مرکز پژوهش های مجلس نشان می دهد که ازدواج افراد در سنین پایین، پایداری بیشتری دارد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۲/۰۲ - ۰۸:۵۵    
با وجود افزایش شدید قیمت در بازار خودرو، بسیاری از مصرف کنندگان همزمان با نزدیک شدن به ایام پایانی سال بدنبال تهیه خودرو مناسب با بودجه زیر 40 میلیون تومانی هستند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۲/۰۲ - ۰۸:۵۵    
ورزشگاه تازه تاسیس خوزستان شانس دست یابی به جایزه بهترین مجموعه ورزشی جهان را در اختیار داشت.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۲/۰۲ - ۰۸:۵۵    
رئیس جمهور روسیه در سخنرانی سالانه گفت که کشورش سرزمین هایی را که تهدید علیه مسکو از آنجا آغاز می شود و همچنین مراکز تصمیم گیری آن ها را هدف قرار خواهد داد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۲/۰۲ - ۰۸:۵۵    
رئیس سازمان هواپیمایی کشوری از صدور مجوز واردات تعدادی هواپیما به کشور از سوی این سازمان خبر داد و گفت: کانال مالی برای خرید این هواپیماها تعیین شده است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۲/۰۲ - ۰۸:۵۵    
رئیس سازمان بسیج عشایری کشور با اشاره به وجود مشکلات پیش آمده در تامین گوشت مصرفی کشور گفت: اگر مسئولان به فکر گوشت خارجی نباشند و عشایر را حمایت کنند قول می دهیم که 75 درصد گوشت کشور توسط عشایر ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۲/۰۲ - ۰۸:۵۵    
ترکیب تیم ایران برای حضور در جام جهانی کشتی آزاد روسیه اعلام شد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۲/۰۲ - ۰۸:۵۰    
کارشناس مسائل منطقه با اشاره به نشست سوچی گفت: سه کشور ایران، روسیه و ترکیه توافق کردند تا عملیات مشترکی را در ادلب برای مبارزه با گروهک تروریستی تحریرالشام برنامه ریزی کنند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۲/۰۲ - ۰۸:۱۵    
وزیر راه و شهرسازی دقایقی پیش وارد اراک شد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۱۹:۴۰    
مدیرکل امور مالی سازمان تأمین اجتماعی از پرداخت عیدی 50درصد از بازنشستگان این سازمان در روز اول اسفند خبر داد و گفت ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۱۹:۴۰    
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: هوشمندسازی در شهرداری تهران از راه های مبارزه با فساد بود.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۱۹:۴۰    
بعد از ورود لایحه بودجه به مجلس، بحث حقوق یکی از تبصره های چالشی آن بین نمایندگان و همچنین دولت قرار گرفته است ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۱۹:۴۰    
مرجع تقلید شیعیان گفت: مردم و دولت در این ایام تشریفات را کم کنند و به جای آن به فکر خانواده هایی که در فشار مضاعف هستند باشند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۱۹:۴۰    
فرمانده ستاد مشترک ارتش آمریکا گفت: داعش در افغانستان به تهدیدی جدی برای آمریکا تبدیل شده و در حال عضوگیری برای حمله به آمریکاست.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۱۹:۳۵    
رئیس دفتر رئیس جمهور به مطرح شدن بحث استیضاح رئیس جمهور در مجلس واکنش نشان داد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۱۹:۳۵    
سید هادی بهادری گفت: جلسات مکرری با نمایندگان شرکت فرودگاه ها و سازمان بازرسی کشور انجام شد که سوالات زیادی درباره عملکرد شرکت فرودگاه ها مطرح شد و در نهایت نتیجه بر کلید خوردن تحقیق و تفحص از شرکت ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۱۹:۳۵    
دانشیار دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی از تولید جدیدترین داروی ضد لخته جهت درمان بیماران دچار سکته مغزی خبر داد و گفت: 85 درصد سکته های مغزی ناشی از گرفتگی عروق است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۱۹:۳۵    
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: تحریم های ثانویه فراتر از FATF است و با تصویب آن، صرفاً باید تعهدات جدیدی دهیم اما هیچ سودی برای کشور ندارد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۱۹:۳۵    
مدیرکل دفتر امور میگو و آبزیان آب شور شیلات از تولید 46 هزار تن میگوی پرورشی در کشور خبر داد و گفت: 80 درصد این میزان میگو در دو استان بوشهر و هرمزگان تولید شده است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۱۹:۳۵    
با تصمیم کمیته داوران، داور سرشناس کشورمان که کاندیدای قضاوت در سخت ترین بازی جام جهانی و جام ملت ها بود، باید به عنوان داور پشت دروازه یک بازی نه چندان حساس فعالیت کند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۱۹:۳۵    
مدیرکل دفاتر استانی آستان قدس رضوی گفت: فعالیت 2000 کانون خادمیاری رضوی در 31 استان کشور کلید خورد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۱۹:۳۵    
معاون هماهنگ کننده سپاه با بیان اینکه در سپاه این نیت وجود دارد که هر که به بیمارستان سپاه مراجعه می کند خدمات درمانی رایگان باشد، گفت: این موضوع را در برنامه داریم و سعی می کنیم این کار انجام شود.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۱۹:۳۵    
برانکو ایوانکوویچ، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تأکید کرد که در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا کوتاه آمدن و دست کم گرفتن حریف بی معناست.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۱۹:۳۵    
رئیس مرکز ضدتروریستی سازمان همسود با اشاره به ایجاد پایگاه تروریستی داعش در افغانستان گفت: داعش پروژه جدیدی موسوم به مهاجرت جدید را طراحی کرده است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۱۹:۳۵    
بازیگر و کارگردان سینما و تلویزیون گفت: متاسفانه جشنواره فجر در این سال ها همانطور که با پدر من نامهربان بوده، با من هم همانگونه رفتار کرد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۱۴:۴۳    
مدیرکل اقتصادی استاندار مرکزی با اشاره به اینکه کارخانه های آرد قدیمی باید دانش خود را به روز کنند عنوان کرد ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۱۴:۲۳    
مراسم افتتاحیه 150 کانون خادمیاری آستان قدس رضوی در استان مرکزی هم زمان با سراسر کشور با حضور جمعی از خادمان حرم مطهر رضوی استان برگزار شد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۱۳:۳۸    
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان مرکزی گفت: با تأمین اعتباری بالغ 2 میلیارد ریال عملیات مرمت خانه تاریخی حاج آقا محسن عراقی در بخش حیاط ضلع شمال غربی ادامه خواهد داشت.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۱۳:۱۸    
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه، اخیرا اخباری از دپوی 17 هزار تن گوشت وارداتی در گمرک بنادر شنیده شده، گفت: این ماجرا باید شفاف شود تا معلوم گردد، رانت این گوشت های دپو شده به چه کسانی رسید.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۱۳:۰۳    
مدیر تولید شرکت فرش فراهان در مورد کیفیت مواد اولیه بیان کرد: مشکل اصلی فرش استان مواد اولیه و نبود رنگرزی است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۱۲:۳۸    
استاندار مرکزی در جلسه کارگروه صنعت فرش استان مطرح کرد: بی توجهی به این صنعت و ورود رقبای جدید باعث شد که در 30-40 سال اخیر این صنعت در استان ما دچار مشکل شود.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۰۹:۵۸    
نشریه وال استریت ژورنال در گزارشی در مورد ایده تشکیل ناتوی عربی علیه ایران، نوشته است که اختلافات درون دولت ترامپ و تنش های میان کشورهای عربی عملا این ایده را در آستانه شکست قرار داده است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۰۹:۵۸    
عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس گفت: پیوستن به کنوانسیون پالرمو و سی اف تی باعث خود تحریمی می شود.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۰۹:۵۸    
رتبه بندی تایمز در تازه ترین بررسی خود، برترین دانشگاه های جهان در رشته کشاورزی و جنگداری را معرفی کرد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۰۹:۵۸    
معاون ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان اصفهان از اجرای طرح طلایه داران امر به معروف و نهی از منکر در استان اصفهان خبر داد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۰۹:۵۳    
دلتنگی واژه غریبی که با روز و شب پدران و مادران شهدا عجین شده است، آن ها که از عزیزترینشان در راه حفظ انقلاب اسلامی گذشتند و بعضی همچنان در انتظار بازگشت پاره تنشان هستند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۰۹:۴۳    
اولین جلسه رسیدگی به اتهامات حسین فریدون برادر رئیس جمهور و مرتبطین وی در شعبه 1057 مجتمع قضایی کارکنان دولت برگزار شد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۰۹:۴۳    
کارگروه اقدام مالی FATF اجرای مؤثر تحریم های مالی هدفمند و شناسایی مسیرهای ایران برای دور زدن تحریم را ذیل رسالت مقابله با اشاعه تسلیحات کشتار جمعی خود تعریف می کند و با جدیت تمام در پی اجرای آن است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۰۹:۴۳    
به لحاظ علمی، 7 راهکار برای افزایش قدرت آنتن دهی مودم وای فای وجود دارد که به آن می پردازیم.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۰۹:۳۸    
در روز اول هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال، تیم های استقلال و پارس جنوبی جم در ورزشگاه آزادی به مصاف هم خواهند رفت.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۰۹:۳۳    
در این روزها اگرچه دشمن بیشتر توان خود را بر ایجاد بحران های کاذب اقتصادی متمرکز نموده، اما همزمان می کوشد تا با سوءاستفاده از وضعیت ایجاد شده و کم کاری و ضعف برخی از مسئولین نالایق و حداکثر استفاده ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۰۷:۵۸    
کارشناس مسائل سیاسی گفت: درواقع ایستادگی عزت آفرین است، وقتی مردم در برابر توطئه های دشمنان و خدعه های شیطانی آن ها ایستادگی می کنند به نوعی عزتمند و سربلند می شوند که عزت ملی بیشتر در خودباوری و نفی ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۰۷:۰۸    
تیم فوتبال آلومینیوم اراک از هفته بیست و پنجم لیگ دسته اول فوتبال باشگاه های کشور میهمان خود نود ارومیه را با شکست بدرقه کرد.