چهارشنبه ۲۶ اردیبهشتساعت ۱۲:۰۷May 2024 15
جستجوی پیشرفته

خبرهای دیار آفتاب 30 بهمن 1397 - diyareaftab.ir

دیار آفتاب 13 دی 1394 دیار آفتاب 30 اسفند 1395 دیار آفتاب 29 اسفند 1396 دیار آفتاب 1 فروردین 1397 دیار آفتاب 1 اردیبهشت 1397 دیار آفتاب 31 خرداد 1397 دیار آفتاب 31 تیر 1397 دیار آفتاب 1 مرداد 1397 دیار آفتاب 31 شهریور 1397 دیار آفتاب 1 مهر 1397 دیار آفتاب 30 آبان 1397 دیار آفتاب 30 آذر 1397 دیار آفتاب 30 دی 1397 دیار آفتاب 1 اسفند 1397 دیار آفتاب 1 بهمن 1397 دیار آفتاب 2 بهمن 1397 دیار آفتاب 3 بهمن 1397 دیار آفتاب 4 بهمن 1397 دیار آفتاب 5 بهمن 1397 دیار آفتاب 6 بهمن 1397 دیار آفتاب 7 بهمن 1397 دیار آفتاب 8 بهمن 1397 دیار آفتاب 9 بهمن 1397 دیار آفتاب 10 بهمن 1397 دیار آفتاب 11 بهمن 1397 دیار آفتاب 12 بهمن 1397 دیار آفتاب 13 بهمن 1397 دیار آفتاب 14 بهمن 1397 دیار آفتاب 15 بهمن 1397 دیار آفتاب 16 بهمن 1397 دیار آفتاب 17 بهمن 1397 دیار آفتاب 18 بهمن 1397 دیار آفتاب 19 بهمن 1397 دیار آفتاب 20 بهمن 1397 دیار آفتاب 21 بهمن 1397 دیار آفتاب 22 بهمن 1397 دیار آفتاب 23 بهمن 1397 دیار آفتاب 24 بهمن 1397 دیار آفتاب 25 بهمن 1397 دیار آفتاب 26 بهمن 1397 دیار آفتاب 27 بهمن 1397 دیار آفتاب 28 بهمن 1397 دیار آفتاب 29 بهمن 1397 دیار آفتاب 30 بهمن 1397 
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۲/۱۰ - ۱۳:۵۲    
اولین بار در اردیبهشت 95 بود که فائزه هاشمی ، دختر هاشمی رفسنجانی و عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران به دیدار فریبا کمال آبادی از رهبران فرقه ضاله بهائیت رفت.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۲/۰۴ - ۲۱:۳۲    
نمایشگاه سرآمدان فناوری و صنعت صبح شنبه با حضور سردار غیب پرور رئیس سازمان بسیج مستضعفین و علی اکبر صالحی رئیس سازمان انرژی اتمی در سالن خلیج فارس نمایشگاه بین المللی افتتاح شد ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۲/۰۲ - ۱۱:۱۰    
تکمیل ظرفیت پیش فروش اینترنتی پراید 45 میلیون تومانی تنها در عرض 45 دقیقه واکنش انتقادی کاربران فضای مجازی را به همراه داشت.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۲/۰۲ - ۰۸:۵۵    
سردار علیرضا تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: کشتی های چینی باید آب های ایران را ترک کنند و هر نوع قراردادی در این باره لغو شود ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۱۹:۳۵    
نشست اعضای اصلی ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر کشور با حضور سران کشوری و لشکری در مرکز این ستاد برگزار شد و در آن از خدمات و زحمات آیت الله جنتی در طول 2 دهه فعالیت و خدمات ایشان در رأس ستاد ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۱۳:۱۳    
رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار از ارائه پیشنهادی به دولت خبر داد که بر اساس آن سهام عدالت در دست مردم معامله پذیر می شود و دارندگان آن از اعمال حق رای برخوردار خواهند شد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۱۳:۱۳    
مشاور عالی رهبر معظم انقلاب با اشاره به حمایت سازمان اطلاعاتی پاکستان از تروریست ها گفت: ما با دولت پاکستان همسایه ایم ولی پاکستانی ها بدانند که دولت و حکومت سعودی پایدار نیست.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۱۳:۱۳    
در مورد باردارشدن، باورهای اشتباهی وجود دارد که زنان جوان را در هنگام تصمیم برای مادر شدن، دچار اضطراب می کند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۰۹:۵۸    
رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه روابط دو کشور و ملت ایران و چین همواره بر پایه دوستی بوده است، گفت: ایران آماده تقویت روابط در زمینه های مختلف با کشور چین است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۰۹:۵۸    
امروز گزارشی از دستمزد نجومی برخی بازیگران سینمای کشورمان منتشر شده است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۰۹:۵۸    
چالش صد روزه پرسپولیسی ها در سه جام آسیایی، لیگ و حذفی به تمرکز صددرصدی بازیکنان این تیم نیازمند است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۰۹:۵۳    
بر اساس گزارش مجلس نمایندگان آمریکا، دولت ترامپ تلاش کرده تا به صورت مخفیانه عربستان سعودی را به فناوری بسیار حساس و پیشرفته هسته ای مجهز کند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۰۹:۴۸    
رویترز به نقل از منابع آگاه نوشت علی رغم تحریم های نفتی آمریکا، صادرات نفت این کشور در ماه نخست (ژانویه) 2019 بیش از انتظار افزایش یافته و در ماه دوم (فوریه) نیز حداقل همین سطح را حفظ می کند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۰۹:۴۸    
اختلاف بین سازمان توسعه و تجهیز با سازمان لیگ بر سر تبلیغات محیطی شاید سرخ آبی ها رامجبور کند ورزشگاهی را به عنوان ورزشگاه جایگزین آزادی انتخاب کنند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۰۹:۴۸    
معاون امور فضای مجازی دادستانی کل کشور گفت: با رونمایی از ارز الکترونیکی گرام، پیش بینی می شود سرمایه زیادی از کشور خارج شود.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۰۹:۴۸    
عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: یکی از مشکلاتی که با آن دست و پنجه نرم می کنیم، این است که مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی برای امضا به دفتر رئیس جمهور می رود، اما بیرون نمی آید و اجرا نمی شود.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۰۹:۴۸    
هرچند هنوز آمار دقیقی از قاچاق دام منتشر نشده است اما به خوبی می توان لمس کرد که تخریب زیرساخت های پرورش دام، زنگ خطری است که به صدا درآمده است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۰۹:۴۳    
فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران با بیان اینکه ادعای نفوذ آمریکائی ها به سیستم موشکی ایرا ن بالاتر از دروغ و یک افتضاح بزرگ است ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۰۹:۴۳    
رییس ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز گفت: طی ده ماهه امسال بیش از 100 هزار راس دام قاچاق در کشور کشف شده است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۰۹:۴۳    
ذوب آهن ایران در دیداری جذاب از شکست، پیروزی ساخت و به مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا صعود کرد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۰۹:۴۳    
ساره جوانمردی به مدال طلای تپانچه 10 متر بادی بانوان رقابت های تیراندازی معلولان در امارات دست یافت.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۰۹:۳۸    
ظاهرا افزایش قیمت های لوازم خانگی به مذاق برخی تولید کنندگان و وارد کنندگان خوش آمده و هربار به بهانه و شگردی به دنبال افزایش قیمت هستند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۰۹:۳۸    
نماینده مردم تبریز در مجلس از نامه جمعی از نمایندگان مجلس به وزیر اقتصاد درباره رئیس سازمان خصوصی سازی خبر داد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۰۹:۳۸    
سرمربی سایپا دلیل شکست تیمش برابر نماینده قطر را کم تجربگی بازیکنانش عنوان کرد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۱۸:۰۲    
سرپرست اداره کل استاندارد استان مرکزی گفت: طرح نظارت بر نحوه تمرکز، توزیع و فروش کالاهای نوروزی در این استان آغاز شد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۱۸:۰۲    
درحالی هدف اعلام شده برای پیش فروش محصولات پرفروش دو شرکت خودروسازی کنترل قیمت در بازار اعلام شده بود که ظرف مدت نیم ساعت فروش تمامی محصولات این دوشرکت در این طرح به پایان رسید.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۱۷:۵۷    
اصلاً انتظار نداشتند فیلم دوم سعید روستایی چنین فیلمی ساخته بشود و در آن چنین تصویری از نیروی انتظامی و از قوه قضائیه ارائه بشود.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۱۴:۲۷    
معاون سابق امور زیربنایی مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه همانند آمریکا و چین باید از توافق پاریس خارج شویم گفت: پیوستن به لایحه FATF شرایط اقتصادی کشور را بدتر می کند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۱۴:۲۷    
کارشناس مسائل سیاسی گفت: باید قبول کرد که چالش های نظام اسلامی با نظام سلطه تا زمانی که انقلاب اسلامی پا برجاست پایان نمی پذیرد و در ادامه مسیر قطعا با چالش های جدیدتری مواجه خواهیم شد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۱۴:۲۲    
ابومهدی المهندس درباره دوران پساداعش گفت: داعش ایجادش و حمایتش با آمریکا بوده است و ان شاء الله پس از آن نوبت نابودی اسرائیل است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۱۴:۲۲    
فرمانده نیروی زمینی سپاه جزئیات عملیات دستگیری و انهدام خانه های تیمی عوامل حادثه تروریستی جاده خاش زاهدان را تشریح کرد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۱۴:۲۲    
امروز در بازار آزاد تهران، قیمت هر گرم طلای 18 عیار به 421 هزار و 301 تومان رسید.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۱۴:۲۲    
دادستان تهران درباره ارز بیت کوین، فعالیت سایت هایی مانند دیجی کالا و شیپور و پرونده بابک زنجانی توضیحاتی داد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۱۴:۲۲    
نحوه مشاهده وضعیت جاماندگان بسته حمایتی دولت از سوی سازمان تأمین اجتماعی اعلام شد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۱۴:۲۲    
در 24 ساعت گذشته به تلاش مامورین نیروی انتظامی مجموعه ای از باندهای قاچاق و سرقت در حوزه های مختلف در استان مرکزی دستگیر شدند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۱۴:۲۲    
بازیگر زن سینما و تلویزیون ایران تصویری جالب و عجیب از تغییر چهره خود در فضای مجازی منتشر کرد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۱۴:۲۲    
حجت الاسلام والمسلمین ادیب یزدی گفت:حضرت ام البنین (س) را به دلیل انتظاربی سابقه برای بازگشت فرزندانش می توان مادر کربلا و تاریخ نامید.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۱۴:۲۲    
رئیس شورای مرکزی حزب موتلفه با بیان اینکه محرومیت و تبعیض از ویژگی های به ارث رسیده از دوران طاغوت است، گفت: باید دست ویژه خواران را کوتاه و کسانی را مشغول کار کرد که به منافع خود فکر نکنند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۱۴:۲۲    
اولین جلسه رسیدگی به اتهامات حسین فریدون و مرتبطین وی در شعبه 1057 مجتمع قضایی کارکنان دولت برگزار شد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۱۴:۲۲    
موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی برای اولین بار دست نوشته هایی از رهبر انقلاب، آیت الله مشکینی و مرحوم هاشمی رفسنجانی درباره اصالت نامه امام درباره آیت الله منتظری و نهضت آزادی منتشر کرد
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۱۳:۰۷    
شاید عجیب باشد اما تروریست های داعشی که روزگاری در موصل بودند پس از مرگ هم جان تعدادی از مردم این شهر را گرفتند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۱۳:۰۷    
محمدعلی آذرشب، گردآورنده خاطرات خودگفته رهبر معظم انقلاب، معتقد است که انتشار این اثر به زبان عربی، بازتاب گسترده ای در جهان عرب داشت. به گفته او؛ انّ مع الصبر نصراً توشه مناسبی است برای رشد انسان ها.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۱۳:۰۷    
در حالی که ایران خودرو و سایپا اعلام کرده بودند امروز محصولات خودرو را با قیمت حاشیه بازار هفته اول بهمن عرضه خواهند کرد ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۱۱:۴۲    
آقازاده با اشاره به اینکه بودجه تجهیز و تعمیر مدارس استان ناچیز است بیان کرد: به طورکلی 2 میلیارد تومان برای تعمیر و تجهیز 1708 واحد آموزشی در نظر گرفته که سهم هر واحد کمتر از یک میلیون تومان است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۱۰:۳۲    
سخنگوی نظامی گردانهای حزب الله عراق با اشاره به اینکه نامه نیروهای آمریکایی را تحویل نگرفتند، تأکید کرد که واشنگتن قصد دارد در عراق نقشه جدیدی پیاده کند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۱۰:۳۲    
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه معیشت مردم ارتباطی به پالرمو و FATF ندارد، گفت: دولت در رابطه با لوایح مربوط به FATF فرافکنی نکند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۱۰:۳۲    
رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری گفت: مهم ترین افتخار نظام جمهوری اسلامی ایران در حوزه های علمی است که به یک شاخص و قدرت اصلی کشور تبدیل شده است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۱۰:۳۲    
بعد از اعمال تحریم ها در آبان 97، کره جنوبی واردات میعانات گازی را از ایران متوقف کرد. با توجه به اینکه تعداد پالایشگاه های با خوراک میعانات گازی در جهان محدود و تولید میعانات نیز اجتناب ناپذیر است ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۱۰:۰۷    
مدیر کمیته امداد فراهان گفت: طبق برنامه ریزی انجام گرفته تا پایان امسال 650 میلیون تومان زکات در شهرستان فراهان جمع آوری خواهد شد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۱۰:۰۲    
بعد از چند ماه معطلی محمد کریم شفیعی به عنوان سومین گزینه (لیست امید) برای تصدی پست شهرداری اراک انتخاب و برای تائید صلاحیت به وزارت کشور معرفی شد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۰۹:۵۷    
لیورپول و بایرن مونیخ در آنفیلد دیدار تمام سرخِ انگلیسی-آلمانیِ لیگ قهرمانان اروپا به مصاف هم خواهند رفت.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۰۹:۵۷    
برای پذیرش در رشته محل های شاخص و محبوب مانند رشته "حقوق" در علوم انسانی یا "پزشکی" در علوم تجربی، کماکان طبق قانون جلو نرفته و باز هم پای کنکور و اضطراب دانش آموزان در میان است نه سوابق تحصیلی!
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۰۹:۵۷    
حجت الاسلام و المسلمین خادمی گفت: امسال بالاترین حجم ثبت نام را نسبت به چند سال اخیر داشته ایم.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۰۹:۵۷    
گمرک ایران مجوز واردات تا سقف 140 میلیون دلار از کالاهای گروه 4 را به مناطق آزاد صادر کرد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۰۹:۵۷    
رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی از احتمال تمدید وضعیت تعلیقی ایران در "FATF" خبر داد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۰۹:۵۷    
16 ایالت آمریکا از دونالد ترامپ، رئیس جمهور این کشور بابت اعلام وضعیت اضطراری برای تأمین بودجه ساخت دیوار در مرز مکزیک شکایت کردند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۰۹:۵۷    
با نزدیک شدن به روز های پایانی سال، برخی خانوار ها به دلیل اعتماد بی جا به مراکز قالیشویی غیر مجاز، دچار خسارت هایی سنگین می شوند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۰۹:۵۷    
مشاور وزیر امور خارجه گفت: بلاشک شهدای حادثه تروریستی سیستان و بلوچستان رویش های انقلاب هستند و این مظلومیت نتیجه می دهد و خونشان برای زمینه سازی ظهور امام زمان (عج) کمک می کند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۰۹:۰۷    
نماینده فوتبال استان در لیگ دسته دوم،میهمان خود استقلال اهواز را با شکست بدرقه کرد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۰۸:۳۷    
مدیر حوزه های علمیه استان مرکزی با اشاره به تبرئه شدن کارگران هپکو از تمامی اتهامات مربوط گفت: رأفت اسلامی در این ماجرا دیده شده و همچنین با توجه به 40 سالگی انقلاب اسلامی و بلوغ انقلاب اسلامی هم این ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۰۸:۲۲    
پدر شهید هسته ای مصطفی احمدی روشن گفت: شهدای هسته ای ما تمام تلاششان بر این اعتقاد بود که بگویند "ما می توانیم" و تمام اهداف مدنظرشان را انجام دادند که بگویند "ما توانستیم".
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۰۷:۵۷    
جشن امضای کتاب "من مادر مصطفی" با حضور پدر بزرگوار شهید احمدی روشن،استاد رحیم مخدومی نویسنده کتاب،مادر شهید مدافع حرم سعید مسلمی و جمعی از فعالان فرهنگی شهرستان اراک برگزار شد.