سه شنبه ۱۵ خردادساعت ۰۴:۱۱Jun 2024 4
جستجوی پیشرفته

خبرهای دیار آفتاب 21 بهمن 1397 - diyareaftab.ir

دیار آفتاب 13 دی 1394 دیار آفتاب 30 اسفند 1395 دیار آفتاب 29 اسفند 1396 دیار آفتاب 1 فروردین 1397 دیار آفتاب 1 اردیبهشت 1397 دیار آفتاب 31 خرداد 1397 دیار آفتاب 31 تیر 1397 دیار آفتاب 1 مرداد 1397 دیار آفتاب 31 شهریور 1397 دیار آفتاب 1 مهر 1397 دیار آفتاب 30 آبان 1397 دیار آفتاب 30 آذر 1397 دیار آفتاب 30 دی 1397 دیار آفتاب 1 اسفند 1397 دیار آفتاب 1 بهمن 1397 دیار آفتاب 2 بهمن 1397 دیار آفتاب 3 بهمن 1397 دیار آفتاب 4 بهمن 1397 دیار آفتاب 5 بهمن 1397 دیار آفتاب 6 بهمن 1397 دیار آفتاب 7 بهمن 1397 دیار آفتاب 8 بهمن 1397 دیار آفتاب 9 بهمن 1397 دیار آفتاب 10 بهمن 1397 دیار آفتاب 11 بهمن 1397 دیار آفتاب 12 بهمن 1397 دیار آفتاب 13 بهمن 1397 دیار آفتاب 14 بهمن 1397 دیار آفتاب 15 بهمن 1397 دیار آفتاب 16 بهمن 1397 دیار آفتاب 17 بهمن 1397 دیار آفتاب 18 بهمن 1397 دیار آفتاب 19 بهمن 1397 دیار آفتاب 20 بهمن 1397 دیار آفتاب 21 بهمن 1397 دیار آفتاب 22 بهمن 1397 دیار آفتاب 23 بهمن 1397 دیار آفتاب 24 بهمن 1397 دیار آفتاب 25 بهمن 1397 دیار آفتاب 26 بهمن 1397 دیار آفتاب 27 بهمن 1397 دیار آفتاب 28 بهمن 1397 دیار آفتاب 29 بهمن 1397 دیار آفتاب 30 بهمن 1397 
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۲/۰۲ - ۰۸:۵۵    
گوشی های هوشمند شما تنها یک وسیله همراه برای جستجوی اینترنت و تماس گرفتن نیستند، در واقع آن ها می توانند پنجره هایی به درون روحیات شخصی شما باشند که راز هایی از زندگی شما را برملا می کنند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۱/۲۹ - ۱۹:۴۴    
در ادامه سیر صعودی قیمت خودرو های داخلی، سمند Lx به مبلغ 80 میلیون تومان رسید.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۱/۲۷ - ۱۴:۳۰    
یگان موشکی ارتش و کمیته های مردمی یمن یک فروند موشک از نوع زلزال1 را به محل های تجمع مزدوران سعودی در منطقه نجران شلیک کرد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۱/۲۴ - ۱۴:۱۹    
وینفرد شفر در 4، 5 هفته پایانی نیم فصل با چند برد پیاپی استقلال را در رده پنجمی لیگ و با شش امتیاز اختلاف نسبت به صدر، شرایطی بهتری نسبت به آغاز فصل پیدا کرد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۱/۲۳ - ۰۹:۱۰    
یک روزنامه آمریکایی، بیانات اخیر رهبرمعظم انقلاب را پرمفهوم و کم سابقه توصیف کرد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۱/۲۲ - ۰۹:۲۸    
ویژه نامه خط حزب الله به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران با عنوان وعده دوم خدا منتشر شد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۱/۲۲ - ۰۹:۲۸    
به مناسبت گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی سرهنگ بهزاد پاینده جمعی تیپ 65 نیروهای مخصوص ارتش جمهوری اسلامی ایران امروز 21 بهمن 1397 از ارتفاع 270متری برج میلاد با چتری منقش به سه رنگ ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۱/۲۲ - ۰۸:۵۳    
هیئت داوران سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر اسامی نامزدهای مسابقه سینمای ایران برای کسب سیمرغ بلورین را اعلام کردند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۱/۲۱ - ۱۹:۱۸    
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد : امشب شب 22 بهمن رأس ساعت 21 همزمان با نورافشانی، بانگ تکبیر در آسمان ایران طنین انداز می شود.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۱/۲۱ - ۱۹:۱۸    
کاربران توییتری به جنایت قتل کودکی 6 ساله در یکی از مناطق شهر مدینه منوره در عربستان سعودی، که هفته گذشته رخ داد واکنش نشان دادند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۱/۲۱ - ۱۹:۱۳    
پس از آنکه در صنعت هسته ای بتن ریزی شد و تحریم ها در جای خود باقی ماند و هیچ دستاوردی از برجام عاید مردم ایران نشد، دولتمردان در اظهارات جداگانه به غیرقابل اعتماد بودن آمریکا اذعان کردند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۱/۲۱ - ۱۹:۱۳    
رسانه عربی نوشت: غول های ایرانی با هفت پله صعود همچنان بر بام آسیا یکه تازی می کنند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۱/۲۱ - ۱۹:۱۳    
آیت الله العظمی صافی گلپایگانی از مراجع تقلید در واکنش به شهادت یک کودک معصوم در مدینةالنبی گفت: چرا مجامع بین المللی و حکّام کشورهای اسلامی بخصوص عربستان در مقابل این جنایت وحشیانه سکوت می نمایند و ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۱/۲۱ - ۱۹:۱۳    
آنقدر اینان دشمنی شان در برابر ملت ایران آشکار هست، که غرب زدگان داخل نیز که بزک کردن آمریکا ماموریتشان در سالهای اخیر بوده، جرات ندارند در این روزها از شعار مرگ بر آمریکا حتی غیرمستقیم انتقاد کنند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۱/۲۱ - ۱۹:۱۳    
کی روش در سال 2010 با تیم ملی پرتغال به جام جهانی آفریقای جنوبی رفت ولی در آنجا مقابل حریف چغری چون اسپانیا قرار گرفتند و در آن بازی باختند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۱/۲۱ - ۱۹:۱۳    
کیانوش رستمی با رکورد 371 کیلوگرم در کاپ تایلند قهرمان شد و البته یک حمله ناموفق هم به رکورد یک ضرب جهان داشت.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۱/۲۱ - ۱۹:۰۷    
همجواری با پایتخت، دسترسی به راه های مواصلاتی ترانزیت کالا، دسترسی آسان به نیروی متخصص و ماهر در سطح استان ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۱/۲۱ - ۱۹:۰۷    
نود و ششمین مرحله از یارانه نقدی روز پنج شنبه 25 بهمن ماه به حساب سرپرستان خانوار واریز می شود که با این حساب دریافتی هر فرد از ابتدای اجرای قانون تاکنون به 4 میلیون و 368 هزار تومان می رسد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۱/۲۱ - ۱۴:۱۷    
درعملیات پلیس شهرستان دلیجان، 6 هزار بسته تنباکو خارجی قاچاق به ارزش تقریبی یک میلیارد و 100 میلیون ریال از یک دستگاه خودروی سواری کشف شد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۱/۲۱ - ۱۴:۰۷    
کلیپ کوتاه بعثت انقلاب در زمانی کمتر از سه دقیقه نگاهی دارد بر وقایع 40 ساله انقلاب اسلامی ایران.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۱/۲۱ - ۱۳:۵۶    
سرپرست پلیس راهنمایی و رانندگی استان مرکزی از اجرای تمهیدات ترافیکی مراسم راهپیمائی شکوهمند روز 22 بهمن ماه در نقاط مختلف استان خبر داد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۱/۲۱ - ۱۳:۵۱    
مجمع جهانی شیرخوارگان حسینی با انتشار بیانیه ای از همه آزادگان جهان خواسته با فریاد خود مانع از پایمال شدن خون زکریا کودک شهید بی گناه شوند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۱/۲۱ - ۱۲:۱۸    
نماینده مردم اراک در مجلس شورای اسلامی گفت: قطعاً حضور گسترده تر مردم در راهپیمایی 22 بهمن، پیام روشنی از استقامت و پایداری ملت ایران و دهن کجی به فشارهای و تحریم ها و تهدیدهای آمریکا است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۱/۲۱ - ۱۲:۱۲    
نماینده مجلس با اشاره به اینکه راهپیمایی 22 بهمن نمایش شکوه ملی ماست گفت: راهپیمایی 22 بهمن هرساله تجدید بیعتی با آرمان های امام و شهدا و اعلام وفاداری به نظام مقدس جمهوری اسلامی است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۱/۲۱ - ۱۲:۰۲    
سیلوی 20 هزار تنی فلزی ذخیره گندم ساوه همزمان با دهه مبارک فجر باحضور آقازاده استاندار مرکزی ، نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس و سایر مسئولین شهرستانی با هزینه ساخت 80 میلیارد ریال به مرحله بهره ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۱/۲۱ - ۱۱:۴۶    
آزاده های دفاع مقدس که سوژه بیست و سه نفر شدند به اختتامیه سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر می روند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۱/۲۱ - ۱۱:۴۶    
اداره فدرال آلمان در حوزه تشعشات به تازگی اسامی تعدادی از گوشی های هوشمند را که تشعشع زیاد دارند اعلام کرد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۱/۲۱ - ۱۱:۴۶    
کارشناس مسائل اقتصاد بین الملل با اشاره به سازوکار اینستکس گفت: دستورات FATF هدفش این است که پول شویی نشود در حالی که سازوکار اینستکس هیچ پولی به ایران منتقل نمی کند و به عبارتی پولی جابجا نمی شود که ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۱/۲۱ - ۱۱:۴۶    
چهل سال از پیروزی اولین انقلاب مستقل دنیا گذشت و چهار دهه است که این انقلاب تهدید می شود و هدف این تهدید ها هم فقط نابودی جمهوری اسلامی نیست.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۱/۲۱ - ۱۱:۴۱    
ایران اسلامی آزادترین کشور دنیاست. انواع آزادی شامل آزادی مذهب، آزادی اقلیت ها، آزادی اقوام، آزادی بیان، آزادی انتقاد، آزادی عقیده، اندیشه و فکر و آزادی مخالفت سیاسی در نظام جمهوری اسلامی وجود دارد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۱/۲۱ - ۱۱:۴۱    
معاون درمان وزارت بهداشت، هزینه های مستقیم درمان سرطان در ایران را سالانه بالغ بر 3000 میلیارد تومان اعلام کرد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۱/۲۱ - ۱۱:۴۱    
شریفی دونچالی گفت: فلات مرکزی ایران با داشتن نزدیک به 300 روز آفتابی در سال، بهترین مکان برای تولید انرژی های نو هستند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۱/۲۱ - ۱۱:۴۱    
تشکل ها، احزاب و گروه های جریان انقلابی با گرامیداشت فرارسیدن اربعین پیروزی انقلاب اسلامی، اعتقاد راسخ دارند علت مبقیه انقلاب ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۱/۲۱ - ۱۱:۴۱    
وزیر امور خارجه با اشاره به عقب نشینی آمریکا از مواضع و اهداف ضدایرانی خود در نشست ورشو، گفت: نشست ورشو قبل از شروع محکوم به شکست شد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۱/۲۱ - ۱۱:۴۱    
دو عضو هیات انتخاب سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر با تشریح فرآیند انتخاب فیلم های راه یافته به این رویداد تأکید کردند آن ها هم از همه این آثار نمی توانند دفاع کنند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۱/۲۱ - ۱۱:۳۶    
قیام امام خمینی(ره) علیه رژیم پهلوی، با تکیه بر محرومین و با شعار محرومیت زدایی به سرعت جای خود را در دل مردم مستضعف و محروم ایران باز کرد و امروز کمک به مسکن محرومین روستاها یکی از شاخصه های خدمات ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۱/۲۱ - ۱۰:۵۵    
تحولات عجیبی با پیروزی انقلاب در زندگی مردم ایجاد شد که مردم باید قدر این نعمت های خدایی را بدانند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۱/۲۱ - ۱۰:۲۰    
ستادکل نیروهای مسلح و وزارت دفاع با اهدای لوحی از فعالیت مبین جلیلی فعال فرهنگی و رسانه ای استان مرکزی تقدیر کرد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۱/۲۱ - ۱۰:۱۰    
کمیته امداد امام خمینی(ره) با شناسایی نیازمندان و کوشش در جهت رفع فقر آنان، خدمات بهداشتی و درمانی، توسعه بیمه ها و تأمین مسکن موردنیاز محرومان را با رویکرد بهبود سطح زندگی به آنان ارائه می دهد و در ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۱/۲۱ - ۰۹:۳۰    
نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی گفت:حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن باعث می شود که دشمنان بفهمند ملت ایران همچنان منسجم هستند و تهدیدها و تحریم های آن ها، کارساز نخواهد بود.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۱/۲۱ - ۰۹:۰۵    
هنوز مشخص نیست تیم ملی در فروردین ماه امسال به چه کشوری می رود. آخرین خبر این است که ایران اردوی خود را در کشور چین برگزار خواهد کرد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۱/۲۱ - ۰۹:۰۰    
نظرسنجی جدید دو موسسه آمریکایی نشان می دهد که مردم ایران در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، علی رغم تمام فشارها و تحریم ها ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۱/۲۱ - ۰۹:۰۰    
مبلغ عیدی کارگران امسال حداقل 2 میلیون و 222 هزار و 538 تومان و حداکثر 3میلیون و 333 هزار و 807 تومان است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۱/۲۱ - ۰۹:۰۰    
وزیر خارجه و آخرین سفیر رژیم شاهنشاهی ایران در مصاحبه ای به مناسبت چهل سالگی انقلاب اسلامی، عملکرد جمهوری اسلامی ایران را قابل تمجید توصیف کرد و گفت تصور گروه های برانداز برای تغییر نظام در ایران خوش ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۱/۲۱ - ۰۹:۰۰    
اهالی روستای همه سین هنوز عکس امام (ره) را از جلوی چشم شان دور نمی کنند. اوایل دهه40 بود که دسته جمعی از این آبادی رانده شدند و بعد با دستور مستقیم امام خمینی (ره) دوباره به خانه هایشان برگشتند و ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۱/۲۱ - ۰۹:۰۰    
کارهای سخت و زیان آور قانون کار و قانون تامین اجتماعی به صورت مجزا و با نتایج مختلف مورد توجه قرار گرفته است ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۱/۲۱ - ۰۸:۲۰    
نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی گفت:حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن ماه باشکوه تر از سال های قبل برگزار خواهد شد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۱/۲۱ - ۰۷:۵۹    
سد کمال صالح منبع اصلی تامین آب شرب اراک است که در حال حاضر 60 درصد نیاز شهر را تامین می کند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۱/۲۱ - ۰۷:۴۹    
به مناسبت شهادت حضرت زهرا(س) 2000 غذای نذری توسط خیرین بسیجی در مناطق حاشیه نشین و محروم اراک توزیع شد.