سه شنبه ۱۵ خردادساعت ۰۰:۳۲Jun 2024 4
جستجوی پیشرفته

خبرهای دیار آفتاب 27 بهمن 1397 - diyareaftab.ir

دیار آفتاب 13 دی 1394 دیار آفتاب 30 اسفند 1395 دیار آفتاب 29 اسفند 1396 دیار آفتاب 1 فروردین 1397 دیار آفتاب 1 اردیبهشت 1397 دیار آفتاب 31 خرداد 1397 دیار آفتاب 31 تیر 1397 دیار آفتاب 1 مرداد 1397 دیار آفتاب 31 شهریور 1397 دیار آفتاب 1 مهر 1397 دیار آفتاب 30 آبان 1397 دیار آفتاب 30 آذر 1397 دیار آفتاب 30 دی 1397 دیار آفتاب 1 اسفند 1397 دیار آفتاب 1 بهمن 1397 دیار آفتاب 2 بهمن 1397 دیار آفتاب 3 بهمن 1397 دیار آفتاب 4 بهمن 1397 دیار آفتاب 5 بهمن 1397 دیار آفتاب 6 بهمن 1397 دیار آفتاب 7 بهمن 1397 دیار آفتاب 8 بهمن 1397 دیار آفتاب 9 بهمن 1397 دیار آفتاب 10 بهمن 1397 دیار آفتاب 11 بهمن 1397 دیار آفتاب 12 بهمن 1397 دیار آفتاب 13 بهمن 1397 دیار آفتاب 14 بهمن 1397 دیار آفتاب 15 بهمن 1397 دیار آفتاب 16 بهمن 1397 دیار آفتاب 17 بهمن 1397 دیار آفتاب 18 بهمن 1397 دیار آفتاب 19 بهمن 1397 دیار آفتاب 20 بهمن 1397 دیار آفتاب 21 بهمن 1397 دیار آفتاب 22 بهمن 1397 دیار آفتاب 23 بهمن 1397 دیار آفتاب 24 بهمن 1397 دیار آفتاب 25 بهمن 1397 دیار آفتاب 26 بهمن 1397 دیار آفتاب 27 بهمن 1397 دیار آفتاب 28 بهمن 1397 دیار آفتاب 29 بهمن 1397 دیار آفتاب 30 بهمن 1397 
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۱/۲۹ - ۱۳:۰۴    
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از احداث 4960 کیلومتر فیبر نوری به منظور بالا بردن کیفیت ارتباطات در حاشیه ی شهرها و جاده ها خبر داد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۱/۲۹ - ۱۰:۵۰    
برگ های مصنوعی تاکنون تنها در محیط آزمایشگاه استفاده می شدند، اما اکنون با راهکار پیشنهادی توسط گروهی پژوهشی می توان از آن ها در محیط بیرون استفاده کرد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۱/۲۸ - ۱۹:۰۲    
تهیه کننده رد خون به کم لطفی های جشنواره فیلم فجر نسبت به این فیلم واکنش نشان داد و گفت: وقتی در سینمای انقلاب کار می کنم به کم لطفی ها توجهی ندارم.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۱/۲۸ - ۱۸:۵۷    
رئیس کل بانک مرکزی گفت: ذخایر ارزی بانک مرکزی قابل قبول و قابل توجه است اما با توجه به غیرقابل پیش بینی بودن شرایط، باید دقت لازم را داشته باشیم.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۱/۲۸ - ۱۰:۵۱    
یک عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: در جلسه امروز مجمع اکثر سخنرانان امروز در مخالفت با پالرمو صحبت کردند و به نظر می رسد براساس جلسه امروز اکثریت اعضای مجمع، مخالف تصویب آن باشند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۱/۲۸ - ۱۰:۵۱    
محمد بن سلمان، شاهزاده عربستان در آستانه خرید باشگاه منچستریونایتد قرار دارد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۱/۲۸ - ۱۰:۵۱    
داوری همیشه بزرگ ترین دغدغه لیگ برتر ایران بوده است. اما حالا این دغدغه وارد مرحله جدیدی از حواشی شده است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۱/۲۸ - ۱۰:۵۱    
دبیر کل حزب الله لبنان در سخنانی در مراسم گرامیداشت فرماندهان شهید حزب الله به هراس صهیونیستها از ورود رزمندگان مقاومت به الجلیل و عدم اعتماد اسرائیلی ها به ارتش خود سخن گفت.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۱/۲۸ - ۱۰:۵۱    
صدراعظم آلمان بر لزوم تجدید نظر در ساختار امنیتی که پس از جنگ جهانی دوم شکل گرفته است، تاکید کرد و گفت که اروپا و آمریکا درباره ایران هدف مشترکی دارند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۱/۲۸ - ۱۰:۵۱    
آیت الله شب زنده دار روایت ناگفته ای را از توصیه خصوصی امام خامنه ای درباره بیانیه گام دوم مطرح کرد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۱/۲۸ - ۱۰:۵۱    
سوالی که به طور معمول در برابر حجم بالای اعمال وحشیانه ی جیش العدل در ذهن مردم ایجاد می شود این است که چرا تا کنون با اقدامات تروریستی این گروهک برخورد جدی و قاطع نشده است؟
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۱/۲۸ - ۱۰:۵۱    
معاون اجتماعی پلیس راهور گفت: حوادث و تصادفات رانندگی در سال گذشته جان 16 هزار و 201 نفر از هموطنان ما را گرفت و 335 هزار نفر مجروح برجای گذاشت.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۱/۲۸ - ۱۰:۵۱    
عضو شورای شهر اراک: اگر شهردار منتخب هم صلاحیتش احراز نشود شورا به خطر می افتد و مشکلات برای شورا درست می شود ضمن اینکه آقای فاتحی درگذشته با حکم قضایی برکنار شده است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۱/۲۸ - ۱۰:۵۱    
حضور برانکو در تیم ملی محتمل تر از دیگر گزینه ها به نظر می رسد اما انتخاب او به عنوان جانشین کی روش حواشی بسیاری به همراه خواهد داشت.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۱/۲۸ - ۱۰:۵۱    
به ادعای حسین کلانی یکی از اعضای کمیته فنی فدراسیون فوتبال سرمربی تیم ملی یا به عبارتی جانشین کارلوس کی روش تا 10 روز دیگر مشخص خواهد شد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۱/۲۸ - ۱۰:۵۱    
کارشناس غرب آسیا با اشاره به تحولات اخیر منطقه گفت: امروز دولت ترکیه و در کنار آن قطر سعی دارند که با استفاده از جریانات اخوانی بعنوان جریان فکری دینی رقیب در برابر جریان تکفیری وهابی ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۱/۲۸ - ۱۰:۵۱    
در حالی که مخالفان لایحه بودجه سال 98 کل کشور، نکاتی از جمله متناسب نبودن لایحه پیشنهادی با شرایط سخت کشور را مطرح کردند، موافقان معتقد بودند، نقطه مثبت بودجه سال آینده، شفافیت آن است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۱/۲۷ - ۲۰:۱۵    
رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس پایتخت در خصوص شلیک تیر هوایی روز گذشته در محدوده میدان نبوت توضیحاتی داد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۱/۲۷ - ۲۰:۱۵    
اکران مردمی فیلم سینمایی مأموریت غیرممکن به کارگردانی یعقوب غفاری با اتفاقی عجیب همراه شد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۱/۲۷ - ۲۰:۱۰    
جعفری دولت آبادی از ممنوع الخروجی 730 و دستگیری 176 نفر در پرونده مفاسد اقتصادی خبر داد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۱/۲۷ - ۲۰:۱۰    
نمایندگان مجلس در جلسه نوبت عصر امروز مجلس با کلیات لایحه بودجه سال 98 موافقت کردند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۱/۲۷ - ۲۰:۱۰    
انتشار تصویری از یک سری مرغ در حالتی غیرعادی کاربران را متعجب کرد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۱/۲۷ - ۲۰:۰۵    
امروز در بازار آزاد تهران، سکه تمام بهار آزادی طرح جدید به قیمت 4 میلیون و 308 هزار تومان رسید که بر این اساس، نرخ امروز طلا با کاهش جزئی روبرو شده است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۱/۲۷ - ۲۰:۰۵    
شادی گل هافبک تیم فوتبال تراکتورسازی مقابل استقلال سبب ایجاد حواشی زیادی شد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۱/۲۷ - ۲۰:۰۰    
امروز گویی نصف جهان به خروش آمده است، انگار 25 آبانی دیگر در اصفهان شکل گرفته است و مردم با شوری حماسی به تشییع فرزندان شهیدشان آمده اند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۱/۲۷ - ۲۰:۰۰    
سردار محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران صبح امروز در منازل شهیدان رضا رحیمی و امید اکبری حضور یافت و با خانواده این شهیدان جنایت تروریستی سیستان و بلوچستان دیدار کرد ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۱/۲۷ - ۲۰:۰۰    
بزرگترین مرکز ترک اعتیاد به نام مرکز بازپروری صیانت و اشتغال زایی شهید زیادیان ، صبح امروز شنبه 27 بهمن ماه 1397 با حضور سردار غلامحسین غیب پرور رئیس سازمان بسیج مستضعفین ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۱/۲۷ - ۱۹:۵۵    
حکم قطعی متهمان پرونده شرکت کلاهبرداری دومان توکان صادر و بر اساس حکم صادره، دومان سهند به 20 سال حبس محکوم شده است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۱/۲۷ - ۱۹:۲۵    
رئیس اتحادیه صنفی رستوران و سلف سرویس تهران با بیان "رستوران ها امسال به طرز بی سابقه ای کاهش مشتری داشته اند" از تعطیلی 180 رستوران در تهران به دلیل گرانی گوشت و کاهش مشتری خبر داد و در ادامه ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۱/۲۷ - ۱۹:۲۵    
فدراسیون فوتبال ایران قصد دارد به دلال ها اجازه ندهد در پروسه انتخاب سرمربی تیم ملی نقش ایفا کنند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۱/۲۷ - ۱۹:۲۵    
رئیس بیمارستان صدوقی اصفهان گفت: بیشتر مجروحان در طول مدت امروز و فردا مرخص می شوند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۱/۲۷ - ۱۹:۲۰    
مهدی فاتحی با کسب 7 رأی از 11 رأی مأخوذه به عنوان فرد منتخب شورای اسلامی کلان شهر اراک برای تصدی پست شهرداری اراک به وزارت کشور معرفی می شود.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۱/۲۷ - ۱۴:۳۰    
مسئول اعتکاف دانشگاه تهران با اشاره به تمدید ثبت نام اعتکاف این دانشگاه گفت: ثبت نام ها تا پایان بهمن تمدید شد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۱/۲۷ - ۱۴:۳۰    
دبیر ستاد توسعه فناوری های فضایی و حمل و نقل پیشرفته معاونت علمی، گفت: ستاد در تلاش است تا برای پهپادهای تولیدشده در کشور، یک برند ملی طراحی و تعریف کند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۱/۲۷ - ۱۴:۳۰    
کارشناس مسائل منطقه با اشاره به حملات اخیر اسرائیل به مواضع سوریه گفت: معادله نظامی در منطقه به ضرر اسرائیل رقم خورده است و آن ها نمی توانند شرایطی که سوریه به سمت قدرتمندتر شدن حرکت می کند را تحمل ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۱/۲۷ - ۱۴:۳۰    
سخنگوی کمیسیون قضائی و حقوقی مجلس گفت که قرار است سید ابراهیم رئیسی به جای آملی لاریجانی سکان دار قوه قضائیه شود.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۱/۲۷ - ۱۴:۳۰    
مهاجم جدید پرسپولیس گفت: من روی ضربات سر تبحر بیشتری دارم، اما با این سبک بازی پرسپولیس هم مشکلی ندارم و به زودی خودم را با تیم هماهنگ می کنم.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۱/۲۷ - ۱۴:۳۰    
سرخ پوست ، متری شیش و نیم ، 23 نفر ، طلا و قصر شیرین بهترین فیلم های جشنواره فجر از نگاه مسعود فراستی هستند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۱/۲۷ - ۱۴:۳۰    
عضو هیئت رئیسه مجلس اسامی موافقان و مخالفان بودجه سال 98 کل کشور را اعلام کرد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۱/۲۷ - ۱۴:۳۰    
اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام بار دیگر تصمیم گیری درباره لایحه الحاق ایران به کنوانسیون مبارزه با جرائم سازمان یافته فراملّی (پالرمو) را به نشست بعدی خود موکول کردند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۱/۲۷ - ۱۴:۲۰    
مردم پاکستان از روز جمعه بار دیگر دست به تظاهرات گسترده در اعتراض به سفر ولی عهد عربستان زده و جنایات آل سعود علیه ملت های مسلمان را محکوم کردند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۱/۲۷ - ۱۴:۲۰    
سخنگوی ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز با تاکید بر اینکه افزایش قیمت گوشت در ماه های گذشته و عدم کاهش آن به رغم واردات گوشت گرم ارتباطی به قاچاق دام زنده ندارد گفت ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۱/۲۷ - ۱۴:۲۰    
هشت سال حضور کی روش در تیم ملی ایران باعث شد تا دستیاران زیادی در کنار وی روی نیمکت تیم ملی بنشینند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۱/۲۷ - ۱۴:۲۰    
معاون فرهنگی وزارت علوم گفت: راهیان نور دانشجویی امسال با رشد بیشتری نسبت به سال گذشته برگزار می شود.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۱/۲۷ - ۱۴:۱۰    
رئیس پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت: نوجوان 16 ساله ای که با طراحی صفحات فیشینگ و طراحی دروغین شارژهای موبایل با قیمت پائین اطلاعات حساب 100 کاربر را به سرقت برده بود ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۱/۲۷ - ۱۲:۱۹    
هم اکنون وضعیت جوی شهرستان صاف تا نیمه ابری در برخی از نقاط بارش پراکنده با وزش شدید باد است که احتمال خسارت به بنرهای تبلیغاتی، تیرهای برق و داربست ها وجود دارد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۱/۲۷ - ۱۲:۱۴    
معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان مرکزی گفت: طی 10 ماهه امسال 1786 طرح اشتغال زایی مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان مرکزی بااعتبار 35 میلیارد و 282 میلیون تومان اجرایی شده است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۱/۲۷ - ۱۲:۰۹    
مدیر صنایع تبدیلی جهاد کشاورزی استان مرکزی گفت: در حال حاضر 224 واحد صنایع تبدیلی و غذایی فعال که از مدیریت صنایع تبدیلی و غذایی پروانه بهره برداری دریافت نموده اند با ظرفیت اسمی حدود 2 میلیون و یک ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۱/۲۷ - ۱۱:۱۳    
فرمانده انتظامی شهرستان دلیجان گفت: 25هزار لیتر سوخت خارج از عرضه شبکه ملی در عملیات پلیس شهرستان دلیجان از یک دستگاه کامیون کشنده کشف شد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۱/۲۷ - ۱۰:۴۸    
فرمانده سپاه گفت: آن صبری که در گذشته نظام در برابر توطئه ها و دولت های مرتجع منطقه بخصوص عربستان و امارات که دست به این اقدامات (حمله به نیروهای سپاه در زاهدان) می زنند، متفاوت خواهد بود.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۱/۲۷ - ۰۹:۳۸    
واژه افراط گرایی در لغت رادیکال یا تندرو تعریف شده است، این کلمه از واژه یونانی رادیکس به معنای ریشه گرفته شده است و مفهوم آن دفاع از دیدگاه ها یا اقدامات افراطی است ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۱/۲۷ - ۰۹:۰۷    
دانشجویان سراسر کشور این هفته پیشگام در گام دوم انقلاب شدند؛ هم صدا با مردم در مساجد و دانشگاه ها به fatf نه گفتند و خواستار رد این لایحه استعماری در مجمع تشخیص مصلحت شدند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۱/۲۷ - ۰۸:۵۷    
این کارشناس سیاسی هدف اصلی اقدامات تروریستی را افزایش فشار بر جمهوری اسلامی دانست و عنوان کرد: به نوعی سعی دارند هزینه های ایستادگی را برای جمهوری اسلامی بالا ببرند و ازیک طرف ما را درگیر یک جنگ ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۱/۲۷ - ۰۸:۳۷    
هفته نامه انگلیسی اکونومیست درباره نشست ورشو نوشته این همایش که قرار بود ایران را منزوی کند، آمریکا را شرمسار ساخت.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۱/۲۷ - ۰۸:۰۲    
رئیس تعزیرات حکومتی ساوه گفت: تعزیرات حکومتی آماده پیگیری شکایات کتبی و شفاهی مردم از اصناف متخلف است.