سه شنبه ۱۵ خردادساعت ۰۴:۵۳Jun 2024 4
جستجوی پیشرفته

خبرهای دیار آفتاب 28 بهمن 1397 - diyareaftab.ir

دیار آفتاب 13 دی 1394 دیار آفتاب 30 اسفند 1395 دیار آفتاب 29 اسفند 1396 دیار آفتاب 1 فروردین 1397 دیار آفتاب 1 اردیبهشت 1397 دیار آفتاب 31 خرداد 1397 دیار آفتاب 31 تیر 1397 دیار آفتاب 1 مرداد 1397 دیار آفتاب 31 شهریور 1397 دیار آفتاب 1 مهر 1397 دیار آفتاب 30 آبان 1397 دیار آفتاب 30 آذر 1397 دیار آفتاب 30 دی 1397 دیار آفتاب 1 اسفند 1397 دیار آفتاب 1 بهمن 1397 دیار آفتاب 2 بهمن 1397 دیار آفتاب 3 بهمن 1397 دیار آفتاب 4 بهمن 1397 دیار آفتاب 5 بهمن 1397 دیار آفتاب 6 بهمن 1397 دیار آفتاب 7 بهمن 1397 دیار آفتاب 8 بهمن 1397 دیار آفتاب 9 بهمن 1397 دیار آفتاب 10 بهمن 1397 دیار آفتاب 11 بهمن 1397 دیار آفتاب 12 بهمن 1397 دیار آفتاب 13 بهمن 1397 دیار آفتاب 14 بهمن 1397 دیار آفتاب 15 بهمن 1397 دیار آفتاب 16 بهمن 1397 دیار آفتاب 17 بهمن 1397 دیار آفتاب 18 بهمن 1397 دیار آفتاب 19 بهمن 1397 دیار آفتاب 20 بهمن 1397 دیار آفتاب 21 بهمن 1397 دیار آفتاب 22 بهمن 1397 دیار آفتاب 23 بهمن 1397 دیار آفتاب 24 بهمن 1397 دیار آفتاب 25 بهمن 1397 دیار آفتاب 26 بهمن 1397 دیار آفتاب 27 بهمن 1397 دیار آفتاب 28 بهمن 1397 دیار آفتاب 29 بهمن 1397 دیار آفتاب 30 بهمن 1397 
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۲/۰۵ - ۱۳:۵۷    
قیمت لپ تاپ های مطرح برند های مختلف در بازار به تاریخ 5 اسفند 97 را در این خبر پیگیری کنید.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۲/۰۴ - ۱۷:۲۷    
بخش عمده این بیانیه، عصاره بیانات و رهنمودها و راهبردها و همچنین مطالبات و توصیه هایی است که ایشان طی یکی دو دهه اخیر بارها و بارها خطاب به مردم و مسئولین مطرح کرده اند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۱۴:۲۷    
یحیی گل محمدی که این فصل در قامت سرمربی تیم شگفتی ساز پدیده مشهد مورد تمجیدهای زیادی قرار گرفته صحبت از استفاده از سرمربی ایرانی برای تیم ملی کرد و پس از او علی پروین هم نام هایی مانند علی دایی ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۰۹:۵۷    
استاد حوزه و دانشگاه گفت: رژیم صهیونیستی مدت هاست برای پیشبرد مقاصد خود تلاش می کند وارد فضای آموزش و پرورش ایران شود.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۱/۲۹ - ۱۹:۳۹    
وطن امروز درباره تأثیرات ضد امنیتی انفعال سیاسی دیپلماتیک پس از توافق هسته ای و افزایش اقدامات تروریستی علیه ایران بعد از این توافق گزارش می دهد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۱/۲۹ - ۰۹:۱۵    
نخستین کنگره انجمن اسلامی دانشجویان مسکو با سخنرانی ضرغامی عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی و طبیب نیا وزیر اقتصاد و دارایی دولت یازدهم برگزار شد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۱/۲۹ - ۰۹:۱۵    
زیردریایی فاتح با دستور رئیس جمهور عازم اولین ماموریت خود در آب های جنوب کشور شد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۱/۲۹ - ۰۹:۱۵    
ملت ایران با تمام فشارها، تحریم ها و تهدیدات در آزمون صیانت و حمایت از نظام در اوج سن پختگی خوش درخشید و ثابت کرد که در هر شرایطی پای کارنظام است ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۱/۲۹ - ۰۸:۴۷    
همتی با اشاره به فعالیت عده ای برای ایجاد تلاطم در بازار ارز نوشت: این عوامل، اطمینان دارند با صدور مجوز اخیر بانک مرکزی به برخی صادرکنندگان برای عرضه ارز خود در صرافی ها در یک ماه باقی مانده سال ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۱/۲۹ - ۰۸:۴۲    
بر اساس اعلام قرارگاه دانشجویی شهید علم الهدی، کاروان های دانشجویی باید برای اعزام به این سفر به در سایت rahnoor.ir ثبت نام کنند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۱/۲۹ - ۰۸:۳۷    
سرمربی پرسپولیس با بیان اینکه تیمش گزینه قهرمانی در جام حذفی نیست، در آستانه بازی با پدیده گفت: هیچکس به من نگفته است مهدی ترابی نمی تواند فردا بازی کند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۱/۲۹ - ۰۸:۳۲    
رئیس سازمان برنامه و بودجه با بیان اینکه ما نباید تحریم آمریکا را جدی تلقی کنیم، گفت: کاهش سقف فروش نفت به نوعی خودتحریمی است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۱/۲۹ - ۰۸:۳۲    
بعد از مطرح شدن نام هایی مثل مورینیو، زیدان، کلینزمن و برخی از مربیان ایرانی حالا لوران بلان فرانسوی جدیدترین گزینه هدایت تیم ملی ایران مطرح شده است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۱/۲۹ - ۰۸:۳۲    
نیرو های امنیتی ترکیه بیش از 700 نفر مظنون به همکاری و عضویت در گروه پ. ک. ک. را بازداشت کردند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۱/۲۹ - ۰۸:۲۷    
تیم والیبال شهروند اراک در آخرین بازی مرحله مقدماتی لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور مقابل پیکان تهران پیروز شد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۱/۲۸ - ۱۹:۱۲    
جست و جو در روابط مدیریتی و ارتباطات این مدیر جدید نشان می دهد وی برادر رئیس یکی از بانک های مطرح کشور نیز هست.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۱/۲۸ - ۱۹:۱۲    
افزایش قیمت خودرو در بازار در حالی رخ داد که پیش بینی خودروسازان، کاهش قیمت یا به عبارت دیگر تعدیل قیمت ها در بازار با اجرای مصوبه عرضه خودرو به قیمت 5 درصد کمتر از حاشیه بازار بود.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۱/۲۸ - ۱۹:۰۷    
سخنگوی قوه قضاییه گفت که کیفرخواست پرونده حسین فریدون صادر شده و به زودی دادگاه او برگزار می شود.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۱/۲۸ - ۱۹:۰۷    
معاونت حقوقی مجلس شورای اسلامی در نامه ای به معاونت نظارت این نهاد مدعی شده که شبهاتی در مدارک تحصیلی محمد شریعتمداری وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی و رحمانی وزیر صنعت وجود دارد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۱/۲۸ - ۱۹:۰۲    
علی چگینی سفیر جدید ایران در هند در یک مصاحبه با رسانه هندی ضمن تاکید بر ادامه همکاری دو کشور در زمینه توسعه بندر چابهار تاکید کرد که روابط دو کشور بدون توجه به تحریم های آمریکا توسعه می یابد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۱/۲۸ - ۱۹:۰۲    
رشد روزافزون جمعیت شهرنشین به ویژه در کلانشهرها و تقاضای بیشتر مسکن و مجموعه های تجاری طی دهه های اخیر موجب دگرگونی چهره شهرهای بزرگ و برافراشته شدن ساختمان های مرتفع شده است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۱/۲۸ - ۱۹:۰۲    
نائب رئیس فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس از سکوت وزارت امورخارجه در قبال اقدامات وزارت نفت درلغو یکجانبه قراردادهای نفتی با شرکای سنتی و کشورهای همسایه انتقاد کرد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۱/۲۸ - ۱۹:۰۲    
یک کارشناس مسائل بین الملل گفت: سازوکار مالی اعلامی از سوی اروپا را می توان به عنوان یک صداخفه کن تعبیر کرد تا همچنان ایران را در برزخ برجام نگه دارد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۱/۲۸ - ۱۹:۰۲    
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس به اینستکس اشاره کرد و گفت: با توجه به تعهداتی که طرف اروپایی دارد ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۱/۲۸ - ۱۹:۰۲    
وزیر امور خارجه کشورمان درباره برنامه دفاع موشکی پرسید: همین آیا کسی به ما سلاح می فروشد؟ آیا کسی به ما جنگنده ای برای دفاع از خود می فروشد؟ اگر مورد حمله قرار بگیریم ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۱/۲۸ - ۱۹:۰۲    
منابع اردنی به نقل از یک منبع امنیتی در عراق، مدعی شدند که رهبر ارشد گروه تروریستی داعش در منطقه ای در استان مرزی دیرالزور واقع در شرق سوریه تحت محاصره نیروهای آمریکایی است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۱/۲۸ - ۱۹:۰۲    
بازیکن تیم استقلال گفت: مدیرعامل استقلال اگر مشکل دارد بگوید و اگر نمی توانند مشکلات را حل کنند بروند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۱/۲۸ - ۱۹:۰۲    
رئیس جمهور گفت: آنان که به پاسداران ما حمله می کنند بدانند کار غلط و خوناشام آنان به اراده ملت ما در مبارزه با تروریسم افزوده است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۱/۲۸ - ۱۹:۰۲    
رئیس مجلس گفت: با توجه به اینکه رهبری سالانه سیاست های صندوق توسعه ملی را تعیین می فرمایند، ایشان امسال کتبا اعلام فرمودند که با توجه به شرایط کنونی کشور این سهم 20 درصد تعیین شود.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۱/۲۸ - ۱۸:۵۷    
رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: صدها نفر تروریست انتحاری در مرزهای ایران تجهیز شدند و هر لحظه ممکن است اقدامات تروریستی دیگری را صورت دهند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۱/۲۸ - ۱۸:۵۷    
سردار یزدی گفت: یکی از دغدغه های هنرمندان همیشه موضوعات اجتماعی بوده است، قاعدتا وقتی هنرمندان به خصوص سینماگران می خواهند مشکلی از مشکلات اجتماع را حل کنند ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۱/۲۸ - ۱۸:۵۷    
وینفرد شفر در خلال تمرین روز یکشنبه استقلال پاسخگوی سوالات خبرنگارانی شد که در فرصت به دست آمده درباره هر آنچه فکر می کردند از او سوال کردند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۱/۲۸ - ۱۸:۵۷    
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: نشست ورشو صرفا شامل چند سخنرانی بی محتوا بود که نشان داد آمریکا ملعبه دست یک گروهک تروریست قرار گرفته است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۱/۲۸ - ۱۸:۵۷    
سخنگوی قوه قضاییه گفت: عملیات تروریستی اخیر در زاهدان، توسط سرویس های اطلاعاتی بیگانه طراحی و توسط کشورهای خود فروخته حمایت شده است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۱/۲۸ - ۱۸:۵۷    
دستیار وزیر خارجه ضمن احضار سفیر پاکستان به وزارت خارجه و اعلام اعتراض شدید ایران در پی اقدام تروریستی سیستان و بلوچستان ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۱/۲۸ - ۱۸:۵۷    
آیا پروانه ساخت و تعدد فیلمنامه های پیشنهادی به سیمافیلم اجازه می دهد تلویزیون بر روی ساخت سریال های فاخر خود متمرکز باشد تا بنابر گفته های مرتضی میرباقری سال آینده سلمان فارسی کلید بخورد و به تعبیر ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۱/۲۸ - ۱۸:۵۷    
با تثبیت تولید بنزین به میزان 105میلیون لیتر در روز، محموله های بنزین ایران آماده صادرات شده و ایران به صادرکننده بنزین تبدیل شد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۱/۲۸ - ۱۸:۵۷    
سرمربی پرسپولیس در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر پدیده شهر خودرو گفت: فعلاً در جام حذفی گزینه قهرمانی نیستیم.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۱/۲۸ - ۱۸:۵۷    
مدیرعامل منطقه آزاد ارس از سرمایه گذاری 1200 میلیارد تومانی در بخش تولید در این منطقه با وجود تحریم ها خبر داد و با بیان این که این رقم نسبت به مدت مشابه سال گذشته 29 درصد افزایش یافته است از ابلاغ ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۱/۲۸ - ۱۶:۵۴    
معاون اقتصادی استانداری با ابراز تأسف از اینکه رضایتمندی از ارائه خدمات دولت در سطح مطلوبی نیست گفت: علیرغم همه هزینه هایی که در رابطه با اداره دولت می شود اما رضایتمندی وجود ندارد
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۱/۲۸ - ۱۶:۴۴    
عضو کمیته بازرسی و نظارت کنگره 6200 شهید استان مرکزی گفت: هدف عملیاتی این اجلاسیه ها تقویت جریان ارزشی انقلاب اسلامی با اجرای هدفمند و اثربخش اجلاسیه ها است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۱/۲۸ - ۱۳:۳۴    
معاون امور عمرانی استاندار مرکزی گفت: در ایام نوروزی سال 98 در هر شهرستان حداقل یک پایگاه نوروزی با عنوان نوروزگاه داریم و در تلاشیم تا در تمامی آن ها وای فای رایگان برای مسافرین نوروزی برقرار کنیم.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۱/۲۸ - ۱۳:۳۴    
ثبت نام چهاردهمین دوره آزمون های ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن در رشته های حفظ 10، 20 جزء و کل قرآن کریم به همت سازمان دارالقرآن الکریم آغاز شد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۱/۲۸ - ۱۳:۲۴    
کارشناس مسائل سیاسی گفت: حادثه تروریستی خاش نشانگر عصبانیت آمریکا از حضور مردم در 22 بهمن بود.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۱/۲۸ - ۱۳:۱۹    
معاون اقتصادی استانداری در خصوص طرح های ثبت نام شده در سامانه بهین یاب گفت: تاکنون 618 طرح در سامانه ثبت نام کردند که از این تعداد 32 واحد توسط بانک ها پذیرش شده و 143 مورد در حال تکمیل مدارک و بررسی ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۱/۲۸ - ۱۱:۴۷    
سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس دلایل استفاده از کارت سوخت در جایگاه ها را تشریح کرد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۱/۲۸ - ۱۱:۱۷    
گفته می شود مذاکرات به صورت جدی با دو گزینه در حال انجام است یکی لوران بلان سرمربی فرانسوی و دیگری هم الکساندر نوری مربی ایرانی سابق وردربرمن است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۱/۲۸ - ۱۱:۱۷    
رئیس مجلس شورای اسلامی از دستور رهبر انقلاب برای واریز 20درصدی درآمدهای نفتی به صندوق توسعه ملی خبر داد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۱/۲۸ - ۱۱:۱۷    
طرح عدم کفایت و استیضاح رئیس جمهور توسط جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی تهیه و تدوین شده است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۱/۲۸ - ۱۰:۵۱    
داده سیاست خارجی دونالد ترامپ ، رئیس جمهور آمریکا در نشست امنیتی مونیخ، از سوی همه مورد انتقادگرفته است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۱/۲۸ - ۱۰:۵۱    
در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی تیم پرسپولیس دوشنبه ساعت 17:15 در ورزشگاه آزادی به مصاف تیم پدیده شهر خودرو می رود.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۱/۲۸ - ۱۰:۵۱    
کارشناس مسائل اقتصادی کلیدواژه رهایی و موفقیت در عرصه اقتصادی را اقتصاد مقاومتی دانست و گفت: باید از اقتصاد وابسته به غرب و اقتصادی که در جریان نگاه به بیرون می خواهد مسائل و مشکلات کشور را حل کند ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۱/۲۸ - ۱۰:۵۱    
سوپرجام، پاداش ها، داوری و قوانین عجیب کافی نیست،تامین برق ورزشگاه ها حالا جدیدترین جنجال فوتبال ایران است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۱/۲۸ - ۱۰:۵۱    
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی از برنامه ریزی برای ذخیره سازی 600 تن سیب درختی و 1200 تن پرتقال برای تنظیم بازار شب عید 98 خبر داد.