سه شنبه ۱۵ خردادساعت ۰۱:۲۸Jun 2024 4
جستجوی پیشرفته

خبرهای دیار آفتاب 8 بهمن 1397 - diyareaftab.ir

دیار آفتاب 13 دی 1394 دیار آفتاب 30 اسفند 1395 دیار آفتاب 29 اسفند 1396 دیار آفتاب 1 فروردین 1397 دیار آفتاب 1 اردیبهشت 1397 دیار آفتاب 31 خرداد 1397 دیار آفتاب 31 تیر 1397 دیار آفتاب 1 مرداد 1397 دیار آفتاب 31 شهریور 1397 دیار آفتاب 1 مهر 1397 دیار آفتاب 30 آبان 1397 دیار آفتاب 30 آذر 1397 دیار آفتاب 30 دی 1397 دیار آفتاب 1 اسفند 1397 دیار آفتاب 1 بهمن 1397 دیار آفتاب 2 بهمن 1397 دیار آفتاب 3 بهمن 1397 دیار آفتاب 4 بهمن 1397 دیار آفتاب 5 بهمن 1397 دیار آفتاب 6 بهمن 1397 دیار آفتاب 7 بهمن 1397 دیار آفتاب 8 بهمن 1397 دیار آفتاب 9 بهمن 1397 دیار آفتاب 10 بهمن 1397 دیار آفتاب 11 بهمن 1397 دیار آفتاب 12 بهمن 1397 دیار آفتاب 13 بهمن 1397 دیار آفتاب 14 بهمن 1397 دیار آفتاب 15 بهمن 1397 دیار آفتاب 16 بهمن 1397 دیار آفتاب 17 بهمن 1397 دیار آفتاب 18 بهمن 1397 دیار آفتاب 19 بهمن 1397 دیار آفتاب 20 بهمن 1397 دیار آفتاب 21 بهمن 1397 دیار آفتاب 22 بهمن 1397 دیار آفتاب 23 بهمن 1397 دیار آفتاب 24 بهمن 1397 دیار آفتاب 25 بهمن 1397 دیار آفتاب 26 بهمن 1397 دیار آفتاب 27 بهمن 1397 دیار آفتاب 28 بهمن 1397 دیار آفتاب 29 بهمن 1397 دیار آفتاب 30 بهمن 1397 
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۱/۰۹ - ۱۴:۰۰    
معاون سازمان تأمین اجتماعی با اشاره به اینکه کددستوری جدیدی برای استعلام وضعیت بیمه شدگان در نظر گرفته شده است، گفت: بعد از بررسی، نتایج اعتراض ها و اسامی معترضان به وزارت رفاه اعلام می شود.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۱/۰۹ - ۱۳:۰۶    
حضور هروه رنار در کنار ابراهیم شکوری، سرپرست دبیر کلی فدراسیون فوتبال و امیررضا خادم شایعات زیادی را درباره آینده نیمکت تیم ملی ایران به وجود آورده است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۱/۰۹ - ۱۱:۵۴    
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت: با همت و هماهنگی پلیس راه آهن مشهد، تهران و اراک و با نیز انجام اقدامات فنی، علمی و اطلاعاتی، متهم و سارق حرفه ای در محور ریلی اراک شناسایی و دستگیر شد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۱/۰۹ - ۱۰:۳۹    
پایگاه اینترنتی فدراسیون جهانی فوتبال از بین رفتن تمرکز تیم ملی ایران را دلیل ناکامی این تیم در صعود به فینال جام ملت های آسیا 2019 عنوان کرد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۱/۰۹ - ۱۰:۳۹    
مهاجم تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: ما هیچ تیمی را دست کم نگرفتیم که حالا بخواهیم ژاپن را دست کم بگیریم.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۱/۰۹ - ۱۰:۳۹    
یک تیم اسپانیایی خواهان به خدمت گیری مهاجم تیم پرسپولیس شد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۱/۰۹ - ۱۰:۳۹    
سردار آزمون مهاجم تیم ملی فوتبال کشورمان پس از حذف تیم ملی از مسابقات جام ملت های آسیا 2019 در پستی اینستاگرامی از هواداران عذرخواهی کرد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۱/۰۹ - ۱۰:۳۹    
سایت رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا به تحلیل بازی ایران و ژاپن در مرحله نیمه نهایی جام هفدهم پرداخت.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۱/۰۹ - ۱۰:۳۹    
وینفرد شفر سرمربی تیم فوتبال استقلال به شکست تیم ملی ایران مقابل ژاپن واکنش نشان داد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۱/۰۹ - ۱۰:۳۹    
رادیو فرانسه از قول یک مشاور پارلمانی اروپا تصریح کرد امیدی به ساز و کار مالی ویژه با ایران نیست.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۱/۰۹ - ۰۹:۰۴    
وزارت ورزش و جوانان در پیامی از تلاش های تیم ملی فوتبال ایران تشکر کرد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۱/۰۹ - ۰۹:۰۴    
مدیرمسئول روزنامه کیهان گفت: اکنون جای آن است که نیکلاس با استناد به جنبش جلیقه زردها، اعلام کند که جنبش جلیقه زردها را به عنوان دولت قانونی فرانسه به رسمیت می شناسد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۱/۰۹ - ۰۹:۰۴    
یکی از مراجع تقلید شیعیان با بیان اینکه تا زمانی که تعزیرات قاطعیت پیدا نکند و جلوی متخلفان عمده را نگیرد فایده ای ندارد، گفت: اگر کار جهادی در تعزیرات نشود به نتیجه مطلوب نمی رسیم.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۱/۰۹ - ۰۸:۵۹    
وزیر اقتصاد نسبت به گزارش اخیر مرکز پژوهش های مجلس که رشد اقتصادی منفی را برای سال آینده پیش بینی کرده بود، واکنش نشان داد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۱/۰۹ - ۰۸:۵۹    
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: برآوردهای ما نشان می دهد 3.5 میلیارد دلار از ارزهای تخصیص یافته کشور در هیچ یک از فرایندهای نقل و انتقالات در بانک ها، گمرک و نهادهای lahfi به ثبت نرسیده است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۱/۰۹ - ۰۸:۵۹    
فرد هالیدی در کتاب دیکتاتوری و توسعه می نویسد: سال 1974، کنترل 85 درصد مؤسساتی که گردش سرمایه سالیانه آنها از 10 میلیون ریال بیش تر بود، در کنترل 45 خانواده بود .
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۱/۰۹ - ۰۸:۵۹    
ساختار ارتش ونزوئلا و کاستی هایی که در عرصه عملیاتی دارد؛ احتمال تحقق کودتای نظامی در این کشور بحران زده علیرغم قدرت گرفتن اپوزیسیون را کمرنگ می کند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۱/۰۹ - ۰۸:۵۹    
محمدرضا علی حسینی عباسی هم بند حضرت آیت الله خامنه ای باید بازجویی می شد سرباز به بند آمد و گفت: علی حسینی کیه؟ آیت الله خامنه ای فرمودند: من هستم. سرباز گفت: بیا به اتاق بازجویی.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۱/۰۹ - ۰۸:۵۹    
بررسی قیمت 24 قلم مواد خوراکی در دی ماه سال جاری نشان می دهد، اگرچه نرخ برخی از این کالاها نسبت به آذرماه کاهشی بوده است؛ اما نسبت به دی ماه پارسال، رشد محسوسی را تجربه کرده است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۱/۰۹ - ۰۸:۵۹    
رهاورد تجربیات تاریخی ملت ایران و ونزوئلا اینست که مادامی که لیبرال های دو کشور، رویکرد وتو کردن آرای مخالفان خود را کنار نگذارند، دادِ دموکراسی خواهی آنها، دمیدن شیپور از سر گشاد آنست.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۱/۰۹ - ۰۸:۰۴    
بنگاه خبرپراکنی بی بی سی پس از شکست تیم فوتبال ایران در جام ملت های آسیا، بار دیگر چهره پنهان شده خود را بروز داد؛ موضوعی که با واکنش های زیادی همراه شد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۱/۰۹ - ۰۶:۴۴    
جمعی از فعالان دانشجویی و مردم تهران روز سه شنبه در تهران و در اعتراض به کودتای آمریکایی در ونزوئلا تجمع می کنند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۱/۰۸ - ۲۳:۰۴    
تیم ملی فوتبال ایران با شکست سنگین برابر ژاپن در حسرت صعود به فینال جام ملت های آسیا 2019 ماند و به کارش در این رقابت ها پایان داد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۱/۰۸ - ۲۲:۵۹    
وزش باد شدید در استان مرکزی باعث قطعی برق در برخی از مناطق شهرستان اراک شد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۱/۰۸ - ۱۸:۵۶    
بازی ایران- ژاپن، جنگ قدرت های برتر فوتبال قاره است، قدرت های برتر غرب و شرق آسیا که می تواند باعث اعتبار فوتبال قاره کهن شود.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۱/۰۸ - ۱۸:۵۶    
معاون پارلمانی رییس جمهور گفت: رییس جمهوری درنامه ای به رییس مجلس، سعید نمکی را به عنوان وزیر پیشنهادی بهداشت، درمان و آموزش پزشکی معرفی کرد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۱/۰۸ - ۱۸:۵۶    
عضو کمیسیون حقوقی مجلس، از ورود محموله 2000 کانتینر مشروبات الکلی به کشورر خبر داد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۱/۰۸ - ۱۸:۵۶    
دادگاه آل خلیفه حکم حبس ابد برای شیخ علی سلمان یکی از رهبران معارضان بحرینی را صادر کرد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۱/۰۸ - ۱۸:۵۶    
مشاور عالی سازمان سنجش گفت: متقاضیان پذیرش بدون کنکور در رشته های مؤسسات آموزش عالی غیرانتفاعی و دانشگاه پیام نور تا چهارشنبه 10 بهمن فرصت دارند در این مراکز ثبت نام کنند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۱/۰۸ - ۱۸:۵۶    
وزارت اطلاعات 2 متهم اصلی را به اتهام اخلال در نظام اقتصادی کشور دستگیر و با حکم قضایی بازداشت کرد و 7 نفر نیز احضار شدند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۱/۰۸ - ۱۸:۵۶    
تیم ملی فوتبال ایران عصر امروز در نیمه نهایی جام ملت های آسیا به مصاف ژاپن خواهد رفت.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۱/۰۸ - ۱۸:۵۶    
آمریکا از دوران ریاست جمهوری جیمز مونرو در اوایل قرن نوزدهم دخالت در امور داخلی سایر کشورها را آغاز کرد و این سیاست تا به امروز نیز ادامه یافته است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۱/۰۸ - ۱۸:۵۶    
جانشین فرمانده کل سپاه گفت: اعلام می کنیم اسرائیل اگر کاری انجام دهد که جنگ جدیدی انجام شود، مسلما این جنگ همان جنگی است که محو آنها را در پی خواهد داشت و سرزمین های اشغالی بازپس گرفته خواهد شد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۱/۰۸ - ۱۸:۴۶    
نیکلاس مادورو رئیس جمهور ونزوئلا در آستانه مانور نظامی بزرگ ارتش این کشور از چند پایگاه نظامی دیدن و با نظامیان درباره لزوم آمادگی در برابر هرگونه احتمال مداخله آمریکا صحبت کرد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۱/۰۸ - ۱۸:۴۶    
رئیس دانشگاه عالی دفاع ملی با بیان اینکه آمریکایی ها با شکل دادن FATF می خواهند قدرت هسته ای ما را کاهش دهند، گفت: در این مسیر دیگرهیچ وتویی مطرح نیست و می توانند قدرت دفاعی ما را کاهش دهند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۱/۰۸ - ۱۴:۲۹    
فرمانده انتظامی استان مرکزی گسترش و تعمیق فریضه های الهی امربه معروف و نهی از منکر را نیازمند یک عزم ملّی و همگانی دانست و گفت: با نهادینه شدن این دو فریضه الهی ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۱/۰۸ - ۱۴:۲۴    
نایب رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران گفت: بر اساس بررسی ها بیش از 80 درصد شکایات و خواسته های بخش خصوصی در سه حوزه پولی و ارزی، مالیاتی و تأمین اجتماعی بوده است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۱/۰۸ - ۱۴:۰۴    
مدیرکل دفتر فنی، امور عمرانی و حمل ونقل و ترافیک استانداری مرکزی گفت: از مجموع21 مرکز پذیرایی در قالب تالار باغ و سفره خانه سنتی در محور حسین آباد بغدادی اراک تنها 3 واحد دارای مجوزهای قانونی هستند و ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۱/۰۸ - ۱۳:۲۹    
براساس یک فرمول ساده، حداقل و حداکثر عیدی کارگران و نیز افرادی که کمتر از یک سال مشغول فعالیت بوده اند، بر حسب ماه های خدمت مشخص می شود.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۱/۰۸ - ۱۳:۱۹    
همایش ملی توسعه سیاست های گفت وگوی دولت و بخش خصوصی روز دوشنبه 8 بهمن ماه در سالن پیامبر اعظم(ص) استانداری مرکزی در اراک برگزار شد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۱/۰۸ - ۱۳:۰۴    
استاندار مرکزی بابیان اینکه شرایط امروز کشور به خصوص در حوزه اقتصادی ویژه و خاص است گفت: زمان آزمون وخطا و سو مدیریت به پایان رسیده است و اگر بخواهیم از فرصتی که در اختیارداریم خوب استفاده کنیم باید ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۱/۰۸ - ۱۱:۴۹    
در شرایطی که تا سال 1357 در محدوده استان مرکزی، تنها به 41 روستا برق رسانی شده بود، اما امروز 1173 روستای بالای 10 خانوار این استان دارای برق هستند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۱/۰۸ - ۰۹:۰۸    
آمار فائو نشان می دهد ایران در تولید 68 محصول کشاورزی جایگاه نخست تا پانزدهم جهان را دارد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۱/۰۸ - ۰۹:۰۸    
رئیس هیات عامل صندوق توسعه ملی با اعلام خبر خوش برای واحدهای تولیدی گفت: مصوب شد تا سقف 20 میلیارد تومان برای سرمایه در گردش واحدها در نظر گرفته شود؛ همچنین 75 درصد منابع اشتغال روستایی پرداخت شد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۱/۰۸ - ۰۹:۰۸    
روایتی از سرگذشت وزارت اقتصاد قبل از انقلاب نشان می دهد که چگونه محمدرضا پهلوی در مقابل سیستم هرچند ناقص و خودساخته ای که برای حل بحران های اقتصادی ساخته بودند ایستاد و آن را متلاشی کرد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۱/۰۸ - ۰۸:۴۳    
استاندار مرکزی با اشاره به استقبال کمی که از پرواز اراک به تهران شده است گفت: اگر استقبال از پرواز تهران به همین ترتیب باشد، این پرواز ظرف یکی دو ماه آینده تعطیل می شود.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۱/۰۸ - ۰۸:۱۳    
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج فراهان گفت: در حال حاضر لایه روبی و بازسازی قنات روستای برزآباد توسط قرارگاه سازندگی فراهان در دست اقدام است و تا پایان سال قرارگاه سازندگی فراهان 7 پروژه دیگر در روستاهای ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۱/۰۸ - ۰۸:۰۳    
اگر مقایسه ای بین عکس های قدیمی شهر اراک با امروز آن داشته باشیم متوجه می شویم که شهر از بسیاری لحاظ گسترش و توسعه پیدا کرده است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۱/۰۸ - ۰۸:۰۳    
از جمله نتایج غیرقابل انکار انقلاب اسلامی که حتی مفسران و سیاسیون آمریکا نیز به آن اعتراف دارند، فرو ریختن ابهّت و حیثیت سیاسی آمریکایی ها در صحنه بین المللی بود.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۱/۰۸ - ۰۷:۵۸    
تیم شهروند اراک در هفته بیست و یکم رقابت های لیگ برتر والیبال مغلوب میهمان خود شهرداری ارومیه شد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۱/۰۸ - ۰۷:۱۳    
تصاویر صفحه نخست روزنامه های سیاسی امروز را اینجا مشاهده کنید.