چهارشنبه ۰۹ خردادساعت ۱۱:۴۴May 2024 29
جستجوی پیشرفته

خبرهای دیار آفتاب 22 بهمن 1397 - diyareaftab.ir

دیار آفتاب 13 دی 1394 دیار آفتاب 30 اسفند 1395 دیار آفتاب 29 اسفند 1396 دیار آفتاب 1 فروردین 1397 دیار آفتاب 1 اردیبهشت 1397 دیار آفتاب 31 خرداد 1397 دیار آفتاب 31 تیر 1397 دیار آفتاب 1 مرداد 1397 دیار آفتاب 31 شهریور 1397 دیار آفتاب 1 مهر 1397 دیار آفتاب 30 آبان 1397 دیار آفتاب 30 آذر 1397 دیار آفتاب 30 دی 1397 دیار آفتاب 1 اسفند 1397 دیار آفتاب 1 بهمن 1397 دیار آفتاب 2 بهمن 1397 دیار آفتاب 3 بهمن 1397 دیار آفتاب 4 بهمن 1397 دیار آفتاب 5 بهمن 1397 دیار آفتاب 6 بهمن 1397 دیار آفتاب 7 بهمن 1397 دیار آفتاب 8 بهمن 1397 دیار آفتاب 9 بهمن 1397 دیار آفتاب 10 بهمن 1397 دیار آفتاب 11 بهمن 1397 دیار آفتاب 12 بهمن 1397 دیار آفتاب 13 بهمن 1397 دیار آفتاب 14 بهمن 1397 دیار آفتاب 15 بهمن 1397 دیار آفتاب 16 بهمن 1397 دیار آفتاب 17 بهمن 1397 دیار آفتاب 18 بهمن 1397 دیار آفتاب 19 بهمن 1397 دیار آفتاب 20 بهمن 1397 دیار آفتاب 21 بهمن 1397 دیار آفتاب 22 بهمن 1397 دیار آفتاب 23 بهمن 1397 دیار آفتاب 24 بهمن 1397 دیار آفتاب 25 بهمن 1397 دیار آفتاب 26 بهمن 1397 دیار آفتاب 27 بهمن 1397 دیار آفتاب 28 بهمن 1397 دیار آفتاب 29 بهمن 1397 دیار آفتاب 30 بهمن 1397 
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۱/۲۷ - ۱۹:۵۰    
مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: مهلت مجدد ثبت نام و ویرایش اطلاعات در آزمون کارشناسی ارشد 98 از فردا یکشنبه 28 بهمن آغاز می شود.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۱/۲۳ - ۱۴:۴۲    
در نخستین ساعات بامداد امروز در سانحه رانندگی که در محور ساوه-همدان در برخورد یک دستگاه خودروی پراید و یک دستگاه خودروی کامیون ایسوزو رخ داد یک نفر از سرنشینان خودروی پراید جان باخت و 2 نفر از آنان ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۱/۲۳ - ۱۲:۲۷    
مراسم اختتامیه سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر در محل برج میلاد با حضور سیدعباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، حسین انتظامی سرپرست سازمان سینمایی ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۱/۲۳ - ۰۹:۳۶    
کمتر از دو هفته بعد از بسته شدن پرونده جام هفدهم ملت های آسیا در امارات 2019، 12 مربی از جمع 24 مربی حاضر در این جام از تیم های خود کنار رفتند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۱/۲۳ - ۰۹:۳۶    
آیین پایانی سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر، شامگاه دوشنبه 22 بهمن در سالن همایش های برج میلاد تهران با اهدای بیش ترین جوایز به فیلم شبی که ماه کامل شد برگزار شد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۱/۲۳ - ۰۹:۳۶    
مهدی زبیدی مهاجم تیم فوتبال فولاد خوزستان تاکید کرد که داوری بازی با پرسپولیس مشکلی نداشت.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۱/۲۳ - ۰۹:۳۶    
سرپرست سرخپوشان پایتخت می گوید پرسپولیس دیگر آرام نمی نشیند و به خاطر مردم و هواداران به خیلی از مسائل ورود می کنیم.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۱/۲۳ - ۰۹:۳۶    
عضو هیات مدیره باشگاه استقلال گفت: وزیر ورزش خدماتی به استقلال کرده که شاید هیچکس از آن ها خبر نداشته باشد، اگر او روزی به من اجازه بدهد این مسائل را می گویم.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۱/۲۳ - ۰۹:۳۱    
با پایان رقابت های جام ملت های آسیا فوتبال ایران دوباره وارد فاز انتخاب سرمربی بعدی تیم ملی شده است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۱/۲۳ - ۰۹:۱۰    
مدیر یک تیم فوتبال روسیه سردار آزمون، ملی پوش ایرانی خرید خوب زنیت سن پترزبورگ در ماه ژانویه عنوان کرد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۱/۲۳ - ۰۹:۱۰    
رئیس کل بانک مرکزی با بیان این که نرخ فعلی دلار به هیچ وجه قیمت ذاتی دلار نیست گفت: برای تعدیل نرخ دلار برنامه داریم و مطمئن باشید تمام تلاش خود را مصروف تقویت ارزش پول ملی خواهیم کرد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۱/۲۳ - ۰۹:۱۰    
بغداد درخواست آمریکا برای متوقف کردن خرید گاز و برق از ایران را قبول نکرد؛ عراق به انرژی ایران نیاز دارد و نگران است در صورت عدم تامین، آشوب و ناآرامی به ویژه در فصل تابستان در این کشور رخ بدهد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۱/۲۳ - ۰۹:۱۰    
جس بِل، عکاس اهل تورنتو کانادا، در حوزه ی عکاسی از حیوانات فعالیت می کند. او تعدادی سگ آموزش دیده را جمع آوری و آن ها را به پودر رنگی آغشته کرده است. نتیجه ی این کار ثبت عکس هایی کاملا شگفت انگیز است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۱/۲۲ - ۲۱:۱۹    
برگزیدگان سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر در بخش های مختلف معرفی شدند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۱/۲۲ - ۱۹:۱۰    
خواهر و خواهرزاده مسیح علی نژاد در راهپیمایی 22 بهمن مردم بابل شرکت کردند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۱/۲۲ - ۱۹:۰۵    
شبکه ترکیه ای تی آرتی با پوشش زنده از مراسم راهپیمایی 22 بهمن، گزارش داد که ایرانی ها چهلمین سالگرد انقلابی را گرامی می دارند، که در سال 1979 چهره خاورمیانه را تغییر داد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۱/۲۲ - ۱۹:۰۵    
ترکیب تحریم هایی که علیه ایران وضع شده است در واقع هر کدام به تنهایی توانسته است یک کشور را در روزگاری نه چندان دور در برابر آمریکا به زانو درآورد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۱/۲۲ - ۱۹:۰۵    
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: در هفته های آینده اصلاح ساختار اقتصادی را با حضور سران قوا در دستور کار شورای عالی هماهنگی اقتصادی کشور قرار خواهیم داد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۱/۲۲ - ۱۹:۰۵    
سیدمسعود خامنه ای به همراه فرزندش در راهپیمایی 22 بهمن در تهران حضور یافتند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۱/۲۲ - ۱۹:۰۵    
عضو سابق تیم مذاکره کننده هسته ای ایران با اعلام این که ایران جزو 8 کشور برتر چرخه کامل سوخت هسته ای دنیاست، گفت: به لحاظ فنی ایران هیچ مشکلی برای توسعه دانش هسته ای ندارد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۱/۲۲ - ۱۹:۰۵    
بررسیها نشان میدهد در حال حاضر حدود 17 هزار تن گوشت اظهار نشده درکانتینرهای یخچالی در گمرکات مهم کشور دپو شده که لازم است نهادهای نظارتی برای بررسی دلایل عدم اظهار این محموله ها به گمرکات ورود کنند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۱/۲۲ - ۱۹:۰۵    
علی علیزاده تحلیلگر سابق بی بی سی با انتشار پستی در فضای مجازی نوشت: جمهوری اسلامی جان بولتون را هم به روح الله زم تبدیل می کند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۱/۲۲ - ۱۹:۰۵    
رسانه ها و مطبوعات خارجی به رسم هر ساله حضور پرشکوه مردم ایران در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن 97 را بازتاب دادند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۱/۲۲ - ۱۹:۰۵    
گزارش جدید بانک مرکزی نشان می دهد که میزان بدهی خارجی کشور نسبت به ابتدای امسال 11 درصد کاهش یافته و به 10 میلیارد دلار در پایان آذر رسیده است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۱/۲۲ - ۱۹:۰۵    
برخی موشکهای بالستیک سپاه در رهاپیمایی 22 بهمن به نمایش درآمدند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۱/۲۲ - ۱۹:۰۵    
حضور آگاهانه و پرشور شما مردم شهید پرور و انقلابی استان مرکزی در آوردگاه راهپیمایی یوم الله 22 بهمن، برگ زرین دیگری در تاریخ پر فروغ و پر افتخار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و تجدید میثاقی دوباره با ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۱/۲۲ - ۱۹:۰۵    
حداقل عیدی کارگران با داشتن یک سال سابقه کار2میلیون و 222 هزار و 538 تومان است و در صورتی که کارگران حداقل یک ماه کارکرد داشته باشد،185 هزار و 211 تومان عیدی دریافت می کند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۱/۲۲ - ۱۸:۵۵    
رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت: در برخورد خودروی پراید و یک دستگاه خودروی کامیون در محور ساوه-همدان 5 کشته و مصدوم برجای گذاشت.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۱/۲۲ - ۱۷:۰۴    
حضور کودکان و نوجوانان در جشن راهپیمایی چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی از زیبایی های این جشن ملی بود، کودکانی که نسل آینده این انقلابند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۱/۲۲ - ۱۵:۲۸    
مردم استان مرکزی در جشن چهل سالگی انقلاب اسلامی با حضوری پرشور و با شکوه شرکت کردند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۱/۲۲ - ۱۴:۲۸    
عضو خبرگان رهبری گفت: هر چه دشمن بر دامنه توطئه اش بی افزاید مردم آگاه تر، بیدارتر و بصیرتر می شوند. چنانکه دشمن طراحی کرده بود مردم با 22 بهمن قهر کنند و به میدان نیایند ولی مردم ارادتمند به اسلام و ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۱/۲۲ - ۱۴:۱۸    
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: امام خمینی(ره) در راه پیروزی انقلاب اسلامی ایران با یک دنیا مبارزه کرد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۱/۲۲ - ۱۳:۴۳    
جشن با شکوه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در اراک با حضور اقشار مختلف مردم برگزار شد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۱/۲۲ - ۱۳:۳۳    
امروز و در راهپیمایی امسال مشت محکمی بر دهان آمریکا کوبیده شد و فقط باید فریاد زد که در این بازی بزرگ این آمریکاست که کارت قرمز می گیرد و باید از بازی خارج شود.rn
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۱/۲۲ - ۱۳:۰۳    
امام جمعه فرمهین گفت: مسئولان باید خدمتگزار باشند و حل مشکلات مردم را در اولویت کار خود قرار دهند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۱/۲۲ - ۱۳:۰۳    
مردم محلات، با حضور حماسی در جشن 40 سالگی انقلاب، حماسه ای دیگر آفریدند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۱/۲۲ - ۱۱:۵۸    
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: ملت ایران با حضور بی سابقه خود در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن نشان داد که هیچ قدرتی توان رویارویی با آنان را ندارد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۱/۲۲ - ۱۱:۳۳    
گروهی از دانش آموزان اراکی در اقدامی نمادین یک گروه سرود 1357 نفره تشکیل دادند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۱/۲۲ - ۱۱:۱۳    
نماینده ادوار مجلس با اشاره به هزینه آمریکا و حاکمان عربی دست نشانده برای تضعیف ایران در غرب آسیا گفت ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۱/۲۲ - ۱۰:۵۳    
تمبر چهل سالگی انقلاب چهلمین سال انقلاب اسلامی ایران در اراک رونمایی شد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۱/۲۲ - ۱۰:۰۳    
rnرئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از وقوع برف و کولاک و سیل در 10 استان کشور خبر داد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۱/۲۲ - ۰۹:۵۸    
زمزمه های انتقال نیمار از پاریسن ژرمن به رئال مادرید دوباره شنیده می شود.rnrnrn
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۱/۲۲ - ۰۹:۰۸    
به واسطه چهلمین سال پیروزی، دشمنان این جریان بزرگ را با تمرکز بیشتری زیر نظر داشتند تا ببینند و بشنوند که حرف مردم در چهل سالگی چیست و امروز شنیدند که بعد از گذشت 40 سال از انقلاب، شعار هنوز هم ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۱/۲۲ - ۰۸:۳۸    
مدیر فنی و عملیات سازمان آتش نشانی اراک گفت: جسد پیرمرد 62 ساله ای که به عمق یک چاه 20 متری در روستای خشدون شهرستان فراهان سقوط کرده بود، لحظاتی قبل توسط نجات گران آتش نشان بیرون کشیده شد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۱/۲۲ - ۰۸:۲۸    
امام جمعه شهر آوه گفت: حضور درصحنه های انقلاب و دفاع از آرمان ها و اصول انقلاب اسلامی و حفظ وحدت و انسجام در بدنه نیروهای انقلاب وظیفه همگانی است زیرا اولویت اصلی حفظ انقلاب است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۱/۲۲ - ۰۸:۲۸    
مردم استان مرکزی هم زمان با سراسر کشور در جشن چهل سالگی انقلاب اسلامی شرکت کردند، تا پاسخ کوبنده خود به استکبار را جهانی کنند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۱/۲۲ - ۰۸:۱۸    
مردم همیشه در صحنه و انقلابی فراهان همزمان با سراسر کشور در ساعت 21 بر فراز بام ها و در خیابان ها با فریادهای الله اکبر فضای شهر را عطرآگین و آکنده از شور و شعور انقلابی کردند.