چهارشنبه ۰۹ خردادساعت ۰۹:۱۴May 2024 29
جستجوی پیشرفته

خبرهای دیار آفتاب 6 بهمن 1397 - diyareaftab.ir

دیار آفتاب 13 دی 1394 دیار آفتاب 30 اسفند 1395 دیار آفتاب 29 اسفند 1396 دیار آفتاب 1 فروردین 1397 دیار آفتاب 1 اردیبهشت 1397 دیار آفتاب 31 خرداد 1397 دیار آفتاب 31 تیر 1397 دیار آفتاب 1 مرداد 1397 دیار آفتاب 31 شهریور 1397 دیار آفتاب 1 مهر 1397 دیار آفتاب 30 آبان 1397 دیار آفتاب 30 آذر 1397 دیار آفتاب 30 دی 1397 دیار آفتاب 1 اسفند 1397 دیار آفتاب 1 بهمن 1397 دیار آفتاب 2 بهمن 1397 دیار آفتاب 3 بهمن 1397 دیار آفتاب 4 بهمن 1397 دیار آفتاب 5 بهمن 1397 دیار آفتاب 6 بهمن 1397 دیار آفتاب 7 بهمن 1397 دیار آفتاب 8 بهمن 1397 دیار آفتاب 9 بهمن 1397 دیار آفتاب 10 بهمن 1397 دیار آفتاب 11 بهمن 1397 دیار آفتاب 12 بهمن 1397 دیار آفتاب 13 بهمن 1397 دیار آفتاب 14 بهمن 1397 دیار آفتاب 15 بهمن 1397 دیار آفتاب 16 بهمن 1397 دیار آفتاب 17 بهمن 1397 دیار آفتاب 18 بهمن 1397 دیار آفتاب 19 بهمن 1397 دیار آفتاب 20 بهمن 1397 دیار آفتاب 21 بهمن 1397 دیار آفتاب 22 بهمن 1397 دیار آفتاب 23 بهمن 1397 دیار آفتاب 24 بهمن 1397 دیار آفتاب 25 بهمن 1397 دیار آفتاب 26 بهمن 1397 دیار آفتاب 27 بهمن 1397 دیار آفتاب 28 بهمن 1397 دیار آفتاب 29 بهمن 1397 دیار آفتاب 30 بهمن 1397 
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۱/۰۷ - ۱۸:۵۷    
براساس آخرین آمار منتشر شده از سوی مرکز آمار نرخ تورم کل کشور در دی ماه امسال 20.6 درصد اعلام شد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۱/۰۷ - ۰۸:۵۳    
مهاجم سابق تیم فوتبال پرسپولیس مدنظر باشگاه فولاد قرار گرفته و در مذاکراتی که صورت گرفته طرفین به توافقاتی دست یافتند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۱/۰۷ - ۰۸:۵۳    
سرمربی استقلال گفت: مطمئنم کی روش تاکتیک خوبی برای دیدار با ژاپن انتخاب می کند و ایران قطعا ژاپن را شکست می دهد و در فینال جام ملت های آسیا با قطر بازی می کند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۱/۰۷ - ۰۸:۵۳    
کی روش مثل آدم های موفق به جای حرف زدن عمل می کند و در روز هایی که درون زمین مشغول ساختن تیمی عالی برای امروز و فردای فوتبال ما بود ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۱/۰۷ - ۰۸:۵۳    
ایران روز دوشنبه بعد از گذشت 5.291 روز دوباره در نیمه نهایی جام ملت های آسیا به میدان می رود و در صورت راهیابی به فینال بعد از 15.673 روز بار دیگر این رویداد مهم را تجربه خواهد نمود.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۱/۰۷ - ۰۸:۴۸    
عضو کمیسیون کشاورزی مجلس درباره اوضاع نابسامان بازار و قیمت گوشت گفت: خروجی یارانه، اصلی ترین عامل به وجود آمدن رانت و انحصار در جامعه است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۱/۰۷ - ۰۸:۴۸    
پرس شدید و وادار کردن رقبا به اشتباه را نمی توان گلی شانسی دانست و این تئوری در بالاترین سطح فوتبال دنیا نیز قابل اجراست.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۱/۰۷ - ۰۸:۴۸    
باور کردنی نیست، اما همان هایی که می گفتند طارمی موقعیت خراب کن است، حالا غصه محرومیت او را می خورند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۱/۰۷ - ۰۸:۴۸    
عضو مجمع فدراسیون فوتبال می گوید با توجه به شرایط اقتصادی کشور، فدراسیون فوتبال دیگر توانایی پرداخت قرارداد کی روش را ندارد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۱/۰۶ - ۲۱:۴۰    
مدیر عامل موسسه عمران شهید رجایی قرارگاه خاتم الانبیاء گفت: از سه پروژه میدان امام حسن (ع)، میدان ورزش و میدان شریعتی که قرارگاه متولی اجرای آنها بوده است ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۱/۰۶ - ۱۹:۵۸    
رییس سازمان زندان ها از تصویب نهایی جزئیات عفو گسترده اعلام شده توسط رییس قوه قضاییه در کمسیون عفو و بخشودگی خبر داد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۱/۰۶ - ۱۹:۵۸    
مرحله نهایی رزمایش اقتدار 97 نیروی زمینی ارتش با حضور امیر سرلشکر عبدالرحیم موسوی، فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران برگزار شد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۱/۰۶ - ۱۹:۵۸    
یک کارشناس اقتصادی با بیان اینکه هدف از تصویب کنوانسیون پالرمو و CFT خروج ایران از بیانیه مجمع عمومی FATF است،گفت: با توجه به برخی کشورهای عضو و سابقه عملکرد آنها، خروج ایران از بیانیه عمومی محال است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۱/۰۶ - ۱۹:۵۸    
با نزدیک شدن به پایان سال و افزایش قیمت ها باید منتظر توزیع منظم دو مرحله دیگر از بسته های حمایتی دولت باشیم.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۱/۰۶ - ۱۹:۵۳    
با اتمام زمان پرداخت "بسته حمایتی" و عدم پرداخت این بسته های نقدی به تعداد زیادی از بیمه شدگان واجد شرایط تامین اجتماعی مسئولان مربوطه نیز تا به امروز هیچ پاسخی به سؤالات و ابهات نداده اند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۱/۰۶ - ۱۹:۵۳    
دیدگاهی خارج از گود هم وجود دارد که مطرح می کند در عین اینکه ایران بایستی به مطالبات حق طلبانه خود در مجامع بین المللی خصوصا برجام ادامه دهد بایستی از برجامیزه شدن سیاست داخلی و خارجی دست بردارد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۱/۰۶ - ۱۹:۴۸    
جعفری دولت آبادی با اشاره به تجربه موفق دادستانی و پلیس در برخورد با فروش ارز در معابر، تاکید کرد: نسبت به برخورد با قاچاق و گران فروشی نیز باید همین گونه اقدام شود.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۱/۰۶ - ۱۹:۴۳    
پایگاه اینترنتی ترانسفر مارکت در تازه ترین گزارش خود 5 بازیکن با ارزش جام ملت های آسیا را معرفی کرد که ایرانی ها بیشترین سهم را به خود اختصاص دادند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۱/۰۶ - ۱۹:۴۳    
در حالی مردم این روزها با مشکلات فراوان اقتصادی دست و پنجه نرم می کنند که اسحاق جهانگیر، معاون اول رئیس جمهور و فرمانده ستاد اقتصاد مقاومتی آنقدر فرصت دارد که برای او جشن تولد بگیرند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۱/۰۶ - ۱۹:۳۸    
امروز در بازار آزاد تهران، قیمت هر گرم طلای 18 عیار 371 هزار تومان معامله شد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۱/۰۶ - ۱۹:۳۸    
معاون اجتماعی فرماندهی نیروی انتظامی استان خوزستان از شهادت 2 نفر از عوامل گشت کلانتری 13 بندر امام خمینی خبر داد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۱/۰۶ - ۱۴:۲۸    
فرمانده انتظامی استان از کشف 440 میلیارد ریال انواع کالای قاچاق در طرح های عملیاتی پلیس استان در 10 ماهه نخست امسال خبر داد و گفت ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۱/۰۶ - ۱۴:۲۳    
حجت الاسلام والمسلمین مصلحی گفت: در یکی از ملاقات های مسئولین نظام با حضرت آقا، آقای روحانی (رئیس جمهور) در سخنرانی ابتدای آن جلسه گفتند که ما با برجام به دنیا فهماندیم که آمریکا قابل اعتماد نیست ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۱/۰۶ - ۱۳:۲۳    
سیاست روس ها ابتدا این است که هر دو طرف را به آرامش دعوت کند و در عین حال موضع بی طرفانه داشته باشد؛ چرا که معتقد است موضع گیری شان به پیچیده شدن و طولانی تر شدن شرایط سوریه می انجامد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۱/۰۶ - ۱۳:۲۳    
اینکه مردم یک کشور با یک ماه تعطیلی دولت به وضعیت گدایی می افتند، نشان از بحران ساختاری و عمیق در آمریکاست که تنها به ترامپ و دولتش باز نمی گردد و موضوعی عام تر است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۱/۰۶ - ۱۳:۲۳    
لایحه الحاق ایران به کنوانسیون مبارزه با جرائم سازمان یافته فراملی، موسوم به پالرمو در روزهای اخیر در مجلس شورای اسلامی تصویب و موجب انتقاد جمعی از نمایندگان و کارشناسان سیاسی سراسر کشور شده است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۱/۰۶ - ۱۳:۲۳    
سال93 رهبری سیاست های کلی جمعیت را به منظور افزایش جمعیت کشور به دستگاه ها از جمله وزارت بهداشت ابلاغ کرد،حال به بررسی میزان موفقیت این وزارت خانه در جهت افزایش جمعیت پرداخته ایم.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۱/۰۶ - ۱۱:۵۸    
درست زمانی که یادآور روزهای نویدبخش بهمن 57 و زمان پیچیده شدن سمفونی مقاومت با نوای سرودهای انقلابی است عده ای مشغول نواختن سمفونی مخالفت اند!
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۱/۰۶ - ۱۱:۴۳    
استفاده از پزشکان متخصص و عمومی ایرانی به جای پزشکان عمومی هندی و بنگلادشی در بیمارستان امام خمینی(ره) شهر محلات و ارائه خدمات نوین پزشکی و بهداشتی به مردم تمامی نقاط شهری و روستایی یکی از مهمترین ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۱/۰۶ - ۱۰:۱۳    
میزان ذرات معلق در هوای اراک روز شنبه فراتر از حد مجاز و استانداردهای زیست محیطی رفت و کیفیت هوا برای گروه های سنی حساس ناسالم است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۱/۰۶ - ۱۰:۱۳    
اصناف،بازاریان و فعالان اقتصادی کشور با صدور بیانیه ای با تاکید بر اینکه دولت و مجلس باید از اعتماد به غرب دست بکشند از اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام هنگام بررسی FATF خواستند مانع از به یوغ کشاندن ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۱/۰۶ - ۱۰:۱۳    
انجمن جهانی فولاد اعلام کرد ایران با کنار زدن ایتالیا، تایوان و اوکراین دهمین تولیدکننده بزرگ فولاد جهان در سال 2018 شد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۱/۰۶ - ۰۹:۳۸    
مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی گفت: هم زمان با چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب 12 پروژه عمرانی ورزشی و... بااعتبار 300 میلیارد ریال در استان مرکزی به بهره برداری می رسد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۱/۰۶ - ۰۹:۳۳    
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان مرکزی گفت: مسجد- مدرسه سپهداری اراک که در بافت تاریخی شهر قرار دارد و حضرت امام خمینی (ره) در آن دروس حوزوی را گذرانده اند، مرمت می شود.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۱/۰۶ - ۰۹:۱۷    
مسئول اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان خنداب با اشاره به اینکه قبل از انقلاب ارتباط با شهرستان ها و استان های دیگر به کندی و یا اصلاً صورت نمی گرفته گفت ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۱/۰۶ - ۰۹:۰۷    
سازمان امور مالیاتی در بودجه سال آینده قصد افزایش درآمد های مالیاتی را دارد، اما آیا دریافت مالیات از خرید و فروش سکه هم در آن دیده خواهد شد؟!
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۱/۰۶ - ۰۹:۰۷    
نایب رئیس فدراسیون فوتبال می گوید مذاکره با کی روش برای تمدید قرارداد به بعد از جام ملت های آسیا موکول شده است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۱/۰۶ - ۰۹:۰۷    
پیام سید یاسرجبرائیلی به مجمع تشخیص مصلحت نظام در باره FATF
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۱/۰۶ - ۰۹:۰۲    
ارزش افزوده مشاغل نسبت مستقیمی با جذب جمعیت دارد به نحوی که اگر شغلی ارزش افزوده بالایی داشته باشد رفتار اقتصادی مردم بر آن اساس قابل توجیه خواهد بود.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۱/۰۶ - ۰۹:۰۲    
دروازه بان تیم ملی فوتبال ایران که در جام ملت های 2019 هنوز گلی دریافت نکرده، این موفقیت را سهم تمام تیم و نه فقط خودش می داند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۱/۰۶ - ۰۹:۰۲    
مدافع - هافبک تیم ملی فوتبال کشورمان گفت که ایران برای دستیابی به عنوان قهرمانی مسابقات فوتبال جام ملت های آسیا 2019 دو فینال دیگر پیش رو دارد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۱/۰۶ - ۰۹:۰۲    
شناگر پرمدال ایران در بازی های پاراآسیایی جاکارتا گفت: ماموریت بعدی من بازی های پارالمپیک 2020 توکیو و قرار گرفتن بر روی سکوست.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۱/۰۶ - ۰۸:۵۷    
مهاجم تیم ملی فوتبال کشورمان نظر جالبی در مورد انتقاد هایی که از وی می شود دارد و معتقد است می تواند با عملکرد خوب خود در زمین جواب منتقدان را بدهد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۱/۰۶ - ۰۸:۳۷    
نماینده مردم تفرش، آشتیان و فراهان در مجلس با اشاره به دستاوردهای چهل ساله انقلاب گفت: پیشرفت ها در حوزه کشاورزی در استان مرکزی چشم گیر بوده است به گونه ای که امروز استان مرکزی بیش از 3 تا 4 برابر ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۱/۰۶ - ۰۷:۵۲    
تیم سن ایچ ساوه نتوانست در دور اول مرحله یک چهارم نهایی لیگ برتر فوتسال ایران مقابل تیم حفاری اهواز مقاومت کند و با نتیجه شش بر سه شکست را پذیرفت.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۱/۰۶ - ۰۷:۱۲    
تصاویر صفحه نخست روزنامه های صبح امروز (شنبه، ششم بهمن ماه) که در پیشخوان مطبوعات عرضه می شود.