سه شنبه ۱۵ خردادساعت ۰۴:۲۴Jun 2024 4
جستجوی پیشرفته

خبرهای دیار آفتاب 12 بهمن 1397 - diyareaftab.ir

دیار آفتاب 13 دی 1394 دیار آفتاب 30 اسفند 1395 دیار آفتاب 29 اسفند 1396 دیار آفتاب 1 فروردین 1397 دیار آفتاب 1 اردیبهشت 1397 دیار آفتاب 31 خرداد 1397 دیار آفتاب 31 تیر 1397 دیار آفتاب 1 مرداد 1397 دیار آفتاب 31 شهریور 1397 دیار آفتاب 1 مهر 1397 دیار آفتاب 30 آبان 1397 دیار آفتاب 30 آذر 1397 دیار آفتاب 30 دی 1397 دیار آفتاب 1 اسفند 1397 دیار آفتاب 1 بهمن 1397 دیار آفتاب 2 بهمن 1397 دیار آفتاب 3 بهمن 1397 دیار آفتاب 4 بهمن 1397 دیار آفتاب 5 بهمن 1397 دیار آفتاب 6 بهمن 1397 دیار آفتاب 7 بهمن 1397 دیار آفتاب 8 بهمن 1397 دیار آفتاب 9 بهمن 1397 دیار آفتاب 10 بهمن 1397 دیار آفتاب 11 بهمن 1397 دیار آفتاب 12 بهمن 1397 دیار آفتاب 13 بهمن 1397 دیار آفتاب 14 بهمن 1397 دیار آفتاب 15 بهمن 1397 دیار آفتاب 16 بهمن 1397 دیار آفتاب 17 بهمن 1397 دیار آفتاب 18 بهمن 1397 دیار آفتاب 19 بهمن 1397 دیار آفتاب 20 بهمن 1397 دیار آفتاب 21 بهمن 1397 دیار آفتاب 22 بهمن 1397 دیار آفتاب 23 بهمن 1397 دیار آفتاب 24 بهمن 1397 دیار آفتاب 25 بهمن 1397 دیار آفتاب 26 بهمن 1397 دیار آفتاب 27 بهمن 1397 دیار آفتاب 28 بهمن 1397 دیار آفتاب 29 بهمن 1397 دیار آفتاب 30 بهمن 1397 
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۱/۱۳ - ۱۸:۴۳    
رئیس کل دادگستری استان هرمزگان گفت: متهمان پرونده قاچاق گوشت های آلوده به 10 سال حبس و پرداخت بیش از 35 میلیاردتومان جزای نقدی محکوم شدند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۱/۱۳ - ۱۸:۰۸    
پست اینستاگرامی هادی حجازی فر بازیگر ماجرای نیمروز 2
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۱/۱۳ - ۱۳:۵۲    
امام خمینی (ره) در 12 بهمن سال 57 پس از 14 سال تبعید به ایران بازگشت.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۱/۱۳ - ۱۲:۱۶    
معاون فرهنگی حشدالشعبی عراق گفت: طبق فرموده امام راحل(ره) مبنی بر اینکه هر چه ما داریم از عاشورا است، ما هم می گوییم ما هر چه داریم از خمینی(ره) است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۱/۱۳ - ۱۲:۱۶    
دیوان بین المللی دادگستری لاهه اعلام کرد که 13 فوریه رأی خود در خصوص اعتراض های وارده از سوی آمریکا به پرونده شکایت ایران از مصادره 2 میلیارد دلار از وجوه بانکی خود را اعلام می کند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۱/۱۳ - ۱۰:۵۸    
نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی گفت: در موضوعات دی ماه روحانی و لاریجانی مقصر ترین افراد بودند به دلیل اینکه 180 نماینده جمع شده و سوالاتی از رئیس جمهور داشتند ولی لاریجانی اجازه نداد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۱/۱۳ - ۰۸:۵۰    
وزیر نیرو گفت: بیش از هشت هزار پروژه در ایام دهه فجر انقلاب اسلامی در مناطق مختلف کشور و در بخش های آب، برق و فاضلاب به بهره برداری می رسد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۱/۱۳ - ۰۸:۵۰    
قرعه کشی مرحله نیمه نهایی جام حذفی اسپانیا برگزار شد و چهار تیم راه یافته به این مرحله رقبای خود را شناختند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۱/۱۳ - ۰۸:۵۰    
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه آغاز اجرای کانال مالی ویژه اروپا تاثیری در تصمیم گیری مجمع در خصوص الحاق به کنوانسیون پالرمو نخواهد داشت ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۱/۱۳ - ۰۸:۵۰    
مایک پنس معاون رئیس جمهور آمریکا بار دیگر خواستار کناره گیری نیکولاس مادورو رئیس جمهور دولت قانونی ونروئلا از قدرت شد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۱/۱۳ - ۰۸:۵۰    
برنامه آسیا 2019 امروز مصاحبه ای از کارلوس کی روش پخش کرد که سرمربی تیم ملی در آن از عدم حمایت وزارت ورزش صحبت می کرد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۱/۱۳ - ۰۸:۵۰    
بر اساس گزارش سازمان ملل متحد، جمهوری اسلامی ایران در 40 سال گذشته با 50 رتبه صعود در شاخص توسعه انسانی، عنوان سریع ترین رشد شاخص توسعه انسانی را بین تمام کشورهای دنیا به خود اختصاص داد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۱/۱۳ - ۰۸:۵۰    
رییس فدراسیون فوتبال می گوید پس از آخرین مصاحبه کی روش در طول جام ملت های آسیا با او اتمام حجت کرده است که حق ندارد دیگر درباره مربیان لیگ برتری صحبت کند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۱/۱۳ - ۰۸:۵۰    
رئیس کل بانک مرکزی در یادداشتی دلایل تورم در ایران را توضیح داد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۱/۱۳ - ۰۸:۵۰    
اکنون سؤال این است که وقتی هیچیک از آنچه حریف در برجام، متعهد شده بود تحقق نیافته است، از برجام غیر از یک جسد متعفن ! چه باقی مانده است؟
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۱/۱۳ - ۰۸:۴۵    
وزیر نیرو گفت: ظرفیت نصب شده نیروگاهی کشور از هفت هزار مگاوات در اول انقلاب امروز به 80 هزار مگاوات رسیده است که شاهد افزایش 11 برابری در این زمینه بوده ایم.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۱/۱۳ - ۰۸:۴۵    
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس، گفت: یک شکست و نتیجه بد نباید روی کار یک تیم تاثیر منفی بگذارد. هدف اصلی ژاپن جام ملت های آسیا نیست. هدف آن ها المپیک توکیو و جام جهانی در قطر است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۱/۱۳ - ۰۸:۴۵    
سازمان شفافیت بین الملل با انتشار گزارشی به مسئله پولشویی گسترده جهانی در دبی پرداخت و تأکید کرد که مجرمان در این شهر می توانند به راحتی املاک خریداری کنند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۱/۱۳ - ۰۸:۴۵    
سرپرست وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اشاره به بحث های اخیر در رابطه با گرفتن فرانشیز از بیماران گفت: گرفتن فرانشیز از بیماران تأمین اجتماعی با توجه به پیگیری ها منتفی شده است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۱/۱۳ - ۰۸:۴۵    
گریه های سانچز بعد از شکست کره فقط از روی هیجان نبود. او به بزرگ شدن بازیکنانش فکر می کرد؛ به آینده. به راهی که طی کردند تا به فینال آسیا برسند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۱/۱۳ - ۰۸:۴۵    
وزارت خارجه جمهوری اسلامی ایران قهرمانی تیم ملی فوتبال قطر در جام ملت های آسیا را تبریک گفت.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۱/۱۳ - ۰۶:۳۸    
رئیس سازمان فضای مجازی بسیج گفت: آذری جهرمی به جای اینکه کمپین حمایت از کتاب راه بیندازد چرا مطالبات حضرت آقا را زمین گذاشته است؛ شبکه ملی اطلاعات مطالبه صریح رهبری است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۱/۱۲ - ۲۱:۴۹    
تیم ملی قطر با نمایشی شایسته و چشمگیر با غلبه بر ژاپن برای اولین بار قهرمان جام ملت های آسیا شد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۱/۱۲ - ۲۱:۴۹    
مهاجم تیم ملی قطر به عنوان برترین با زیکن جام ملت های آسیا انتخاب شد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۱/۱۲ - ۲۱:۲۲    
استاندار مرکزی ضمن تأکید بر اینکه ایران از برجام در یک سال گذشته هیچ سودی نبرده است گفت: بلکه این تحریم ها هم به ضرر جمهوری اسلامی بوده است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۱/۱۲ - ۲۰:۵۷    
نمایشگاه دستاوردهای 40 سالگی انقلاب اسلامی در استان مرکزی عصر روز جمعه 12 بهمن ماه امسال با حضور مسئولین استانی در محل نمایشگاه بین المللی استان در اراک افتتاح شد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۱/۱۲ - ۱۶:۵۵    
سردار فتحی، رئیس مرکز انتظام پلیس پیشگیری ناجا گفت: چنانچه شرکت خدماتی از سگ به عنوان نگهبان در پاساژها استفاده کند، فاقد وجاهت است و پلیس در صورت اطلاع، برخورد لازم را خواهد داشت.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۱/۱۲ - ۱۶:۵۰    
رئیس جمهور آمریکا اعلام کرد ایرانی ها با دستگیری 10 ملوان آمریکایی، آبروی ما را بردند.rnrnrn
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۱/۱۲ - ۱۶:۵۰    
آش حرکت ضدفرهنگی و غیرکارشناسانه یکسان سازی گلزار شهدا آنقدر شور شده که بارها مورد انتقاد رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز قرار گرفته است ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۱/۱۲ - ۱۶:۵۰    
سرمربی تیم ملی تنیس درباره چگونگی خرج شدن پاداش های کی روش توضیحاتی ارائه داد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۱/۱۲ - ۱۶:۴۵    
زدا با بیان اینکه بسته حمایتی دولت ادامه د ارد، گفت: د ر مورد های بعدی هم این بسته به واجدین شرایط تعلق خواهد گرفت.rnrnrn
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۱/۱۲ - ۱۶:۴۵    
اسلامی،وزیر راه و شهرسازی در خصوص سازوکار جدید مالی اتحادیه اروپا (SPV) اظهار داشت: در این طرح امکان گسترده ای به وجود نیامده و تنها هدف این است که شرکت هایی که با ایران کار می کنند دچار آسیب نشوند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۱/۱۲ - ۱۶:۴۵    
آیت الله امامی کاشانی امام جمعه موقت تهران در خطبه های نمازجمعه این هفته تهران اظهار داشت اگر حکومت کالایی را برای مردم تهیه کند و آن را در اختیار زیرمجموعه خود برای توزیع قرار داد و آن زیرمجموعه آن ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۱/۱۲ - ۱۶:۴۰    
اولین قسمت از مجموعه پویانمایی "خاطرات اشرف" تولید شده در مرکز متنای سازمان فضای مجازی بسیج منتشر شد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۱/۱۲ - ۱۶:۴۰    
نقل و انتقالات زمستانی لیگ برتر فوتبال ایران سیزدهم بهمن ماه به پایان می رسد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۱/۱۲ - ۱۴:۴۹    
امام جمعه فرمهین گفت: مردم امسال باشکوه تر از سال گذشته در راهپیمایی 22 بهمن شرکت خواهند کرد تا یک بار دیگر نشان دهند درراه ولایت فقیه و شهیدان ثابت قدم هستند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۱/۱۲ - ۱۴:۲۴    
امام جمعه ساوه با اشاره به عزت جمهوری اسلامی در چهل سالگی تأکید کرد: دیگر نیاز نیست مثل آل سعود باج به غرب دهیم و مثل شاه پهلوی تا زانو برای بیگانه خم شویم .
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۱/۱۲ - ۱۴:۰۴    
امام جمعه اراک گفت: همه برای برپایی راهپیمایی 22 بهمن آماده هستیم تا بار دیگر قدرت و عظمت ملی و شوکت اسلامی را به گوش جهانیان برسانیم.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۱/۱۲ - ۱۳:۰۴    
رئیس مجلس خبرگان گفت: امروز عده ای از مسئولان گمان می کنند که نمی شود کشور را اداره کرد، مگر همراهی با آمریکا. ای ننگ بر این تفکرات!
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۱/۱۲ - ۱۲:۵۹    
مدیر حوزه های علمیه استان مرکزی گفت: این انقلاب مردمی است و بر آحاد مردم و مستضعفان تکیه دارد و افتخارش این است که از دل توده های مردم بلند شده است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۱/۱۲ - ۱۱:۳۴    
حضرت آیت الله خامنه ای، رهبرمعظم انقلاب در باره علت غیبت شان و چند نفر دیگر در هنگام سخنرانی امام خمنی(ره) در بهشت زهرا فرمود ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۱/۱۲ - ۱۱:۳۴    
سیدمصطفی صفوی همامی، سرپرست گروه طراحی ماهواره پیام در مورد زمان ساخت و مختصات فنی ماهواره پیام 2 گفت ...