چهارشنبه ۰۹ خردادساعت ۱۱:۴۲May 2024 29
جستجوی پیشرفته

خبرهای دیار آفتاب 18 بهمن 1397 - diyareaftab.ir

دیار آفتاب 13 دی 1394 دیار آفتاب 30 اسفند 1395 دیار آفتاب 29 اسفند 1396 دیار آفتاب 1 فروردین 1397 دیار آفتاب 1 اردیبهشت 1397 دیار آفتاب 31 خرداد 1397 دیار آفتاب 31 تیر 1397 دیار آفتاب 1 مرداد 1397 دیار آفتاب 31 شهریور 1397 دیار آفتاب 1 مهر 1397 دیار آفتاب 30 آبان 1397 دیار آفتاب 30 آذر 1397 دیار آفتاب 30 دی 1397 دیار آفتاب 1 اسفند 1397 دیار آفتاب 1 بهمن 1397 دیار آفتاب 2 بهمن 1397 دیار آفتاب 3 بهمن 1397 دیار آفتاب 4 بهمن 1397 دیار آفتاب 5 بهمن 1397 دیار آفتاب 6 بهمن 1397 دیار آفتاب 7 بهمن 1397 دیار آفتاب 8 بهمن 1397 دیار آفتاب 9 بهمن 1397 دیار آفتاب 10 بهمن 1397 دیار آفتاب 11 بهمن 1397 دیار آفتاب 12 بهمن 1397 دیار آفتاب 13 بهمن 1397 دیار آفتاب 14 بهمن 1397 دیار آفتاب 15 بهمن 1397 دیار آفتاب 16 بهمن 1397 دیار آفتاب 17 بهمن 1397 دیار آفتاب 18 بهمن 1397 دیار آفتاب 19 بهمن 1397 دیار آفتاب 20 بهمن 1397 دیار آفتاب 21 بهمن 1397 دیار آفتاب 22 بهمن 1397 دیار آفتاب 23 بهمن 1397 دیار آفتاب 24 بهمن 1397 دیار آفتاب 25 بهمن 1397 دیار آفتاب 26 بهمن 1397 دیار آفتاب 27 بهمن 1397 دیار آفتاب 28 بهمن 1397 دیار آفتاب 29 بهمن 1397 دیار آفتاب 30 بهمن 1397 
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۱/۲۲ - ۰۸:۲۳    
رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اراک از استقرار 40 آتش نشان در مسیر راهپیمایی 22 بهمن خبر داد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۱/۲۱ - ۱۹:۱۳    
نوید محمدزاده جز در صحنه های اکشن، بازی فوق العاده ای ندارد. اگر چه، دیدن بازیگری که پس از سالها نمایش و فیلم، حالا از لاک تک بعدی خود درآمده، برای هر تماشاگری جذاب است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۱/۲۱ - ۱۰:۲۰    
ماجرای گرانی گوشت به خبر اول رسانه ها تبدیل شده و به رغم اقدامات صورت گرفته از سوی دولت محترم برای توزیع گوشت با نرخ مصوب، متأسفانه به نظر می رسد، همانند برخی از دیگر موضوعات ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۱/۲۰ - ۱۲:۲۳    
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام مخالفت خود با پیوستن به FATF را اعلام کرد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۱/۲۰ - ۱۲:۲۳    
عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی از فعال شدن دوباره کارت سوخت در کشور خبر داد و گفت:در جلسه با وزیر نفت مقرر شد سال آینده بدون هیچ گونه اعمال تغییر قیمت و سهمیه بندی فقط از کارت سوخت استفاده شود.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۱/۲۰ - ۱۰:۲۷    
مراسم عزاداری شب شهادت امّ ابیها حضرت فاطمه ی زهرا سلام الله علیها در حسینیه ی امام خمینی رحمه الله برگزار شد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۱/۱۹ - ۱۸:۰۷    
در مراسمی با حضور سرلشکر جعفری در کارخانه زیرزمینی تولید موشک های بالستیک نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از موشک بالستیک هوشمند زمین به زمین دزفول رونمایی شد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۱/۱۹ - ۰۹:۲۹    
به مناسبت چهلمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و ایام الله مبارک فجر و 22 بهمن جمع زیادی از محکومان دادگاههای عمومی و انقلاب، سازمان قضایی نیروهای مسلح و سازمان تعزیرات حکومتی ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۱/۱۹ - ۰۹:۲۴    
سومین شب مراسم عزاداری حضرت فاطمه زهرا(س) با حضور رهبر معظم انقلاب در حسینیه امام خمینی(ره) برگزار شد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۱/۱۸ - ۲۲:۴۵    
استاندار مرکزی ضمن بیان اینکه باید با کار و تلاش و نتیجه گیری بهتر پاسخ دشمنان را بدهیم گفت: سیاست های راهبردی تیم اقتصادی دولت در راستای این است که مزاحمت کمتری برای فعالین اقتصادی ایجاد شود.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۱/۱۸ - ۲۲:۳۵    
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: انحصار واردات نهاده های دامی یکی از مشکلات این بخش است. rn
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۱/۱۸ - ۲۲:۱۵    
وزرای انرژی روسیه و ایران در جریان گفت وگویی تلفنی، فراهم سازی مقدمات نشست بعدی کمیسیون بین دولتی در زمینه همکاری های تجاری اقتصادی و جهت گیری های اصلی برای توسعه روابط دوجانبه در عرصه های مختلف را ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۱/۱۸ - ۱۸:۱۵    
مشمولان سربازی برای اینکه وارد غیبت نشوند، باید در زمان های از پیش تعیین شده نسبت به معرفی خود به سازمان وظیفه عمومی اقدام کنند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۱/۱۸ - ۱۸:۱۵    
گروه استان ها نمایشگاه اقتدار هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران به مناسبت دهه مبارک فجر در رمپ پروازی پایگاه هشتم شکاری نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران برپا شده است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۱/۱۸ - ۱۸:۱۵    
فیلم در کنار امتیازهای منحصر به فرد خود چه از لحاظ محتوایی و چه فنی، ریتم تند و ضرباهنگ نفس گیر ضعف هایی نیز دارد؛ مهم ترین مشکل فیلم از لحاظ نگارنده شخصیت پردازی فائزه است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۱/۱۸ - ۱۸:۱۵    
به دلیل افزایش کلاهبرداری های رخ داده در سایت دیوار، پلیس فتا خواستار مسدود شدن این سایت شد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۱/۱۸ - ۱۸:۱۵    
سایت رسمی اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا) گزارشی از سردار آزمون، ملی پوش ایرانی منتشر کرد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۱/۱۸ - ۱۸:۱۵    
همزمان با ایام الله دهه فجر مزار شهدای هشت سال دفاع مقدس، شهدای مدافع حرم و شهدای امنیت توسط مردم و مسئولین گلباران شد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۱/۱۸ - ۱۸:۱۵    
حجت الاسلام ماندگاری با اشاره به برخی روش های تربیتی حضرت فاطمه(ع) گفت: تربیت فرزند به امکانات نیست، بلکه به روش صحیح است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۱/۱۸ - ۱۸:۱۵    
یک کارشناس برجسته موسسه "کونراد آدنایر" آلمان اروپا را در صف مقدم تلاش ها برای حفظ برجام و مقابله با تحریم های آمریکا دانسته و تاکید کرد که این تحریم های 40 ساله باید بالاخره با تلاش اروپا پایان یابد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۱/۱۸ - ۱۲:۱۱    
کارگردان 23 نفر گفت: من در واقع هشت سال به دنبال ساخت این فیلم بودم، ابراهیم حاتمی کیا هم در نگارش فیلمنامه مشاور من بود و هم در حین ساخت نیز کمک بزرگی به من داشتند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۱/۱۸ - ۱۲:۱۱    
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مرکزی گفت: صبح روز شهادت صدیقه طاهره(س) در اراک مراسم سوگواری و عزاداری به صورت حرکت دسته های عزاداری از میدان شهدا به سمت مصلی خواهد بود.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۱/۱۸ - ۱۲:۰۱    
سفیر روسیه در ایران اعلام کرد، ایرا ن و روسیه دلار را از مبادلات تجاری دو کشور حذف کردند و از ارز دو کشور استفاده خواهند کرد و اگر نیاز باشد از یورو هم کمک می گیرند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۱/۱۸ - ۱۲:۰۱    
سرلشکر باقری گفت: پیام ما به دولت های استکباری و زیاده طلب این است که آمادگی برای دفاع و مقابله با توطئه های گوناگون آنها را داریم و هرگز از وظیفه ملی ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۱/۱۸ - ۱۲:۰۱    
یکی از فرماندهان سازمان الحشد الشعبی اعلام کرد که عناصر داعش در پی بر هم زدن امنیت منطقه حمرین هستند تا نیرو های آمریکایی با این بهانه مجددا در این منطقه حاضر شوند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۱/۱۸ - ۱۲:۰۱    
در فیلمی منتشر شده از رئیس تشکیلات خودگردان فلسطینی، وی به وضوح اعلام می کند موافق استقرار ناتو در فلسطین است و او برای آینده جوانان اسرائیلی کار می کند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۱/۱۸ - ۱۱:۰۶    
معاون قرارگاه ثارالله سپاه گفت: آمریکا به صراحت اعلام کرده به دنبال مهار انقلاب اسلامی است و برای رسیدن به این هدف نیز از هیچ اقدامی فروگذار نیست.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۱/۱۸ - ۱۰:۴۱    
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: لازم است بخش های داخلی محصولات خود را از هپکو خریداری کنند تا این شرکت بتواند خود را گسترش دهد چرا که هپکو شرکتی است که می تواند در صنعت ساخت وساز کشور مؤثر باشد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۱/۱۸ - ۱۰:۳۱    
پیش از انقلاب تهران شهر دیگری بود؛ پایتختی بود عجایب شهر! بخش هایی از شهر در قرق اشخاص بود و بخش هایی دیگر در قرق آن چنانی کارها که مظهر فرهنگ مدرن غربی و زندگی مرفه شهری معرفی می شدند ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۱/۱۸ - ۱۰:۳۱    
سرمربی سابق تیم ملی ایران دقایقی قبل وارد بوگوتا شد تا قراردادش با هدایت تیم کلمبیا را برعهده بگیرد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۱/۱۸ - ۱۰:۲۵    
وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: اگردیدگاه های اساتید و دانشمندان به مسئولان اجرایی کشور انتقال پیدا کند، مورد بهره برداری قرارخواهد گرفت و برای مشکلات اقتصادی کشور راهگشا خواهدبود.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۱/۱۸ - ۱۰:۲۵    
سفیر فرانسه در واشنگتن طی پیامی در توئیتر با حمایت از برنامه جامع اقدام مشترک نوشت که اروپا از این توافق حمایت می کند چون کشورها باید به امضایشان پایبند باشند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۱/۱۸ - ۱۰:۲۵    
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس عمده ترین مشکل در مسیر اجرای "اینستکس" را سنگ اندازی آمریکایی ها در آن دانست و گفت: در این شرایط آینده اجرای "اینستکس" خوشبینانه نیست.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۱/۱۸ - ۱۰:۲۵    
معاون اداری و مالی سازمان تأمین اجتماعی از بررسی اعتراضات جاماندگان بسته های حمایتی پس از 22 بهمن خبر داد و با بیان اینکه تا 29 بهمن پاسخ اعتراضات داده می شود، شروط جدید برای این افراد را اعلام کرد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۱/۱۸ - ۱۰:۲۵    
دیدار رفت مرحله نیمه نهایی کوپا دل ری بین دو تیم بارسلونا و رئال مادرید با نتیجه تساوی 1-1 به پایان رسید.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۱/۱۸ - ۱۰:۲۵    
یک دکترای فیزیولوژی ورزشی گفت: دیابت باعث کاهش قطر مویرگ ها می شود.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۱/۱۸ - ۱۰:۲۵    
وزارت ورزش و جوانان در گزارشی 40 سال ورزش ایران پس از پیروزی انقلاب اسلامی را تشریح کرد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۱/۱۸ - ۱۰:۲۰    
امام جمعه مهاجران گفت: شهدای انقلاب در عمل مظهر عینی اقتدار نظام و ایران اسلامی هستند و حرکت در مسیر آن ها موجب شکست توطئه های فرهنگی استکبار جهانی می شود.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۱/۱۸ - ۱۰:۱۰    
رئیس مجلس شورای اسلامی روز پنج شنبه از مجتمع علمیه خاتم الانبیای(ص) اراک بازدید کرد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۱/۱۸ - ۱۰:۰۵    
رئیس مجلس شورای اسلامی روز پنج شنبه از شرکت هپکو اراک بازدید کرد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۱/۱۸ - ۰۹:۳۰    
رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه ساختار بودجه ریزی کشور نیازمند تغییرات است گفت: حجم دولت باید بر اساس سیاست های کوچک سازی و چابک سازی این مجموعه شکل بگیرد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۱/۱۸ - ۰۹:۰۵    
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: دولتمردان به جای جدی گرفتن اقتصاد مقاومتی برای تقویت اقتصاد به دنبال برجام رفتند .
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۱/۱۸ - ۰۸:۳۴    
نیروگاه حرارتی شازند شامل 4 واحد بخار 325 مگاواتی، مجموعاً به ظرفیت 1300 مگاوات است که ضمن تأمین برق تمام استان مرکزی معادل یک ساعت از برق مصرفی کشور در هر شبانه روز را نیز تولید می کند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۱/۱۸ - ۰۸:۳۴    
رئیس مجلس شورای اسلامی دقایقی پیش وارد اراک شد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۱/۱۸ - ۰۸:۱۴    
از دستاوردهای انقلاب اسلامی در استان مرکزی می توان به ساخت دو مجتمع پتروشیمی و پالایشگاه اشاره کرد که با تولیدات خود علاوه بر تامین نیاز کل استان مرکزی ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۱/۱۸ - ۰۷:۱۳    
استاندار مرکزی گفت: امروز در چهل سالگی انقلاب پیامی به همه کسانی که تمام تلاش خود را در جهت جلوگیری از پیشرفت و توسعه این جریان به کار گرفتند داده می شود که به کوری چشم آن ها می بینیم که نه تنها در ...