شنبه ۰۸ اردیبهشتساعت ۰۹:۲۷Apr 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای دیار آفتاب 29 دی 1397 - diyareaftab.ir

دیار آفتاب 13 دی 1394 دیار آفتاب 30 اسفند 1395 دیار آفتاب 29 اسفند 1396 دیار آفتاب 1 فروردین 1397 دیار آفتاب 1 اردیبهشت 1397 دیار آفتاب 31 خرداد 1397 دیار آفتاب 31 تیر 1397 دیار آفتاب 1 مرداد 1397 دیار آفتاب 31 شهریور 1397 دیار آفتاب 1 مهر 1397 دیار آفتاب 30 آبان 1397 دیار آفتاب 30 آذر 1397 دیار آفتاب 30 بهمن 1397 دیار آفتاب 1 اسفند 1397 دیار آفتاب 1 دی 1397 دیار آفتاب 2 دی 1397 دیار آفتاب 3 دی 1397 دیار آفتاب 4 دی 1397 دیار آفتاب 5 دی 1397 دیار آفتاب 6 دی 1397 دیار آفتاب 7 دی 1397 دیار آفتاب 8 دی 1397 دیار آفتاب 9 دی 1397 دیار آفتاب 10 دی 1397 دیار آفتاب 11 دی 1397 دیار آفتاب 12 دی 1397 دیار آفتاب 13 دی 1397 دیار آفتاب 14 دی 1397 دیار آفتاب 15 دی 1397 دیار آفتاب 16 دی 1397 دیار آفتاب 17 دی 1397 دیار آفتاب 18 دی 1397 دیار آفتاب 19 دی 1397 دیار آفتاب 20 دی 1397 دیار آفتاب 21 دی 1397 دیار آفتاب 22 دی 1397 دیار آفتاب 23 دی 1397 دیار آفتاب 24 دی 1397 دیار آفتاب 25 دی 1397 دیار آفتاب 26 دی 1397 دیار آفتاب 27 دی 1397 دیار آفتاب 28 دی 1397 دیار آفتاب 29 دی 1397 دیار آفتاب 30 دی 1397 
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۴:۳۰    
افرادی که مبالغ بسته حمایتی به حساب آنها واریز نشده است از دو طریق می توانند دلیل آن را پیگیری کنند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۴:۲۵    
نام نویسی در ششمین آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی کشور از امروز 30 دی آغاز می شود و تا سه شنبه 9 بهمن ادامه دارد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۴:۰۵    
سازمان ملل اعلام کرد یمن در معرض بروز یک فاجعه انسانی و اقتصادی قرار گرفته است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۱:۵۰    
معاون جذب و گزینش شورای سیاست گذاری ائمه جمعه از برگزاری آزمون متمرکز داوطلبان امامت نماز جمعه از میان طلاب و فضلای حوزه علمیه در نیمه اول بهمن در قم خبر داد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۱:۵۰    
آی گپ با همکاری شرکت مخابرات ایران از خدمات جدیدی برای کاربران این پیام رسان رونمایی کرد که شامل مواردی نظیر پرداخت قبوض و خرید تلفن ثابت می شود.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۱:۴۵    
موضوع ترور خاشقجی در کنسولگری عربستان در استانبول در حالی رو به فراموشی بود که سخنان آتشین سناتور لیندسی گراهام از ترکیه دوباره موجبات وحشت بن سلمان را فراهم کرد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۱:۴۵    
علیرغم ادعای دولت مبنی بر شفاف کردن بودجه، بررسی گزارش مرکز پژوهش های مجلس از شفافیت در بودجه 98 خلاف این ادعا را نشان می دهد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۰۸:۵۳    
سرمربی تیم ملی در نشست خبری پیش از دیدار ایران و عمان گفت: هیچ موقع دوست نداشتم فوتبال را روشنفکرانه و پیچیده کنم.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۰۸:۵۳    
شنیدن خبر مصدومیت مرتضی آقاخان چیز تازه ای نیست اما او این بار نه یک مصدومیت سبک که قرار است یک صدمه دیدگی شدید را از سربگذراند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۰۸:۵۳    
مهاجم کروات تیم پرسپولیس از آخرین شرایط خود و حضور در اردوی تیم در دوحه سخن گفت.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۰۸:۵۳    
با اتمام مرحله گروهی جام هفدهم ملت های آسیا و معرفی 16 تیم برتر مسابقات، کاپیتان تیم ملی ایران از دید کارشناسان سایت فاکس اسپورت عنوان بهترین هافبک را به خود اختصاص داد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۰۸:۴۸    
برانکو ایوانکوویچ در یک گفتگویی طولانی و خواندنی با هفته نامه کیهان ورزشی به نکات جالب و تازه ای در دوران فوتبالش در ایران اشاره کرد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۰۸:۴۸    
مدیرعامل شرکت پخش فرآورده های نفتی: در همه کلانشهر ها و بسیاری از شهر های کشور بنزین یورو 4 توزیع می شود.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۰۸:۴۸    
دعوایی که با مصاحبه جنجالی کارلوس کی روش اوج گرفته بود، با عذرخواهی رئیس فدراسیون فوتبال موقتاً به پایان رسید، اما این دعوا پشت پرده های جالبی دارد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۰۸:۴۸    
پس از حمله هماهنگ مجریان و گزارشگران تلویزیون به کارلوس کی روش این شائبه ایجاد شده که دستی در پشت پرده، فرمان این حمله را صادر کرده است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۰۸:۴۸    
مدیرعامل سازمان بهینه سازی مصرف سوخت با اشاره به موضوع سهمیه بندی بنزین گفت: بهترین راه کار برای رسیدن به عدالت اجتماعی افزایش قیمت بنزین است
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۰۸:۴۸    
یک کارشناس اقتصادی با بیان اینکه ارز 4200 تومانی مانع از افزایش قمیت کالای مشمول این ارز نشد، گفت: این ارز هیچ نفعی برای مردم ندارد و نفع و رانت آن به عده ای خاص می رسد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۰۸:۴۸    
از آنجایی که دانستن را حق مردم می دانیم متن تمام حرف های کارلوس کی روش در جمع خبرنگاران را بدون کم و کاست و سانسور ترجمه کردیم تا مردم بدانند سرمربی تیم ملی دقیقاً چه گفت و اصل ماجرا چه بود.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۰۸:۴۳    
روزهای یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه با انجام هشت بازی آسیا هشت تیم برتر خود را خواهد شناخت.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۰۸:۳۸    
بی شک قانون انتخابات فعلی حاوی اشکلات و کاستی های مهمی است که باید برطرف شود، اما قطعاً استانی شدن انتخابات نه تنها نمی تواند رافع این مشکلات و کاستی ها باشد ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۲۳:۲۸    
اداره کل آموزش وپرورش استان مرکزی در اطلاعیه ای وضعیت تأخیر مدارس نقاط مختلف استان مرکزی در روز یکشنبه 30 دی ماه را تشریح کرد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۲۱:۵۳    
مهلت ثبت نام در ششمین آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی کشور از یکشنبه 30 دی ماه 97 آغاز می شود.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۲۱:۴۸    
جلسه مجمع تشخیص مصلحت نظام صبح امروز شنبه 29دی ماه 1397 با حضور اکثریت اعضا و به ریاست آیت الله صادق آملی لاریجانی برگزار شد. در این جلسه لوایح مرتبط با FATF از جمله پالرمو به بحث و گفتگو گذاشته شد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۲۱:۴۸    
برخی از فعالان بسیجی صبح امروز به دیدار چهار تن از خانواده های شهدای دفاع مقدس رفتند و با آنها دیدار کردند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۲۱:۴۳    
دومین سالگرد شهدای آتش نشانحادثه پلاسکو، جمعه 28 دی ماه با حضور شهردار تهران، امام جمعه موقت تهران، خانواده های شهدا و آتش نشانان در بهشت زهرا(س) برگزار شد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۱۹:۲۳    
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان مرکزی گفت: متاسفانه 185 واحد آلاینده ذوب ضایعات فلزی در حاشیه اراک داریم که با دستور های قضایی چندین واحد را پلمپ کردیم
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۱۹:۰۳    
وسواس ما به گرفتن عکس از خودمان، هم می تواند موجب ضعیف شدن حافظه ما شود و هم تفاوت های هویتی ناراحت کننده ای برایمان به بار بیاورد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۱۹:۰۳    
بسیاری از ما هر روز در ساعاتی طولانی پشت میز و کامپیوتر می نشینیم. دانستن این که چگونه باید پشت میز نشست می تواندتاثیر بسیاری در کاهش خستگی و سالم ماندن بدن ما داشته باشد ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۱۹:۰۳    
آیت الله نوری همدانی از مراجع تقلید با اشاره به اجتماع طلاب در اعتراض به تصویب لوایح چهارگانه FATF ، گفت: بر اساس آیات قرآن کریم با کسانی که ظالم هستند نباید اعتماد کرد و پیمان بست ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۱۸:۵۸    
با حضور فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص) ارتش، رادار بومی و کاملا ایرانی در سایت وحدت بیرک زاهدان افتتاح شد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۱۸:۵۸    
وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه مدارس بعضاً به یک محیط خشک و خشن تبدیل شده اند که دائماً تمایلات بچه ها در رقابت های ایجادشده، سرکوب می شوند ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۱۸:۵۸    
پس از اینکه اوپک جزئیات کاهش تولید اعضای این سازمان و 6 کشور بزرگ تولیدکننده را منتشر کرد که نشان از عزم جدی این سازمان دارد، قیمت نفت 3 درصد بالا رفت.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۱۸:۵۸    
بسیاری از کارشناسان اقتصادی، افزایش صادرات از طریق بالا رفتن نرخ ارز را توصیه می کنند. اما بار افزایش قیمت کالاهای صادراتی در داخل کشور بر دوش کیست؟
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۱۸:۵۳    
مورخ صهیونیست پیش بینی کرد طی 30 تا 50 سال آینده فلسطینیان بر صهیونیست ها غالب خواهند شد، اسرائیل رو به افول خواهد رفت و اشغالگران به آمریکا و غرب فرار خواهند کرد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۱۸:۵۳    
کارلوس کی روش می گوید باعث افتخار است که کشور کلمبیا به او پیشنهاد همکاری داده است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۱۸:۵۳    
کارشناسان معتقدند صندوق مسکن یکم با ادامه روند فعلی، امکان حیات خود را از دست داده و حتی در صورت ادامه فعالیت، اثری در افزایش قدرت خرید مسکن خانوار نخواهد داشت.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۱۸:۵۳    
جمعی از مدیران شهری اراک با پیگیری بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اراک، در منطقه کم برخوردار قنات ناصری حضور یافته و قول دادند تا دو ماه دیگر گزارشی از پیگیری های خود برای حل مشکلات را به مردم ارائه دهند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۱۸:۵۳    
خبرگزاری رویترز در ادامه گزارش خود درباره نشست پر تنش میان دیپلمات های ایران و اروپایی گزارش داد، اتحادیه اروپا طرحی را برای اعمال تحریم علیه ایران در ارتباط با برنامه موشکی و مسائل دیگر تهیه و آماده ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۱۸:۵۳    
رئیس گروه اقتصادمسکن وزارت راه و شهرسازی گفت: در حال حاضر حجم متقاضیان مورد برنامه ریزی برای مسکن دار شدن بسیار زیاد است، لذا پاسخ دادن به این نیازها در یک گام تقریبا آرمانی است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۱۸:۵۳    
عضو ارشد سنای آمریکا تأکید دارد که خروج نظامیان آمریکایی از سوریه نباید به مثابه یک پیروزی به نفع ایران تمام شود.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۱۸:۵۳    
مشاور عالی سازمان سنجش گفت: ظرفیت پذیرش دانشجوی بدون کنکور برای موسسات غیر انتفاعی و دانشگاه پیام نور جهت پذیرش در بهمن 97 تعداد 390 هزار نفر است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۱۸:۵۳    
وزیر امور خارجه به منظور بررسی لوایح مربوط به FATF در جلسه امروز مجمع تشخیص مصلحت نظام حضور یافت.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۱۸:۵۳    
برخی بیان می کنند اینکه خوئینی ها اختلافات گذشته را تازه کرده است به نوعی به شرایط حال و حاضر اصلاح طلبان و مشکلاتی که این جریان با دولت روحانی پیدا کرده است باز می گردد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۱۸:۵۳    
معاون اداری مالی سازمان تامین اجتماعی گفت: سبد کالا طی امروز و فردا به حساب کارگران سرپرست خانوار تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی واریز می شود و بسته به میزان خانوار مبلغ متفاوت است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۱۸:۵۳    
از بین کارشناسان فوتبال شبکه الکاس قطر فقط یک عمانی صعود ایران را پیش بینی نکرد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۱۸:۵۳    
وزیر صنعت، معدن و تجارت با فراخواندن مدیران عامل دو خودروسازی بزرگ کشور نسبت به عمل کردن آن ها به تعهدات فروش خود اولتیماتوم داد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۱۸:۵۳    
معاون مهندسی ستاد بازسازی عتبات سوریه گفت: عملیات احداث مهمانسرای حرم حضرت زینب(س) در دمشق تا پایان تابستان سال آینده به اتمام می رسد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۱۴:۳۳    
فرمانده انتظامی شهرستان دلیجان گفت: در عملیات پلیس شهرستان دلیجان، یک دستگاه کامیون حامل26 تن سویای خارجی قاچاق به ارزش تقریبی یک میلیارد ریال توقیف شد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۱۴:۲۸    
حوادث رانندگی طی 24 ساعت گذشته در استان مرکزی 7 کشته و مجروح برجا گذاشت.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۱۴:۱۸    
سرپرست کاروان قرآنی انقلاب از اعزام این کاروان به استان های مختلف و اجرای محفل قرآنی و خدمت رسانی به مردمان مناطق محروم خبر داد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۱۴:۰۸    
دبیرکل حزب اسلامی تبیان افغانستان از آمادگی تجار افغانی برای سرمایه گذاری در استان مرکزی خبر دادو گفت ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۱۳:۴۷    
مدیرکل دفتر امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری مرکزی به برگزاری کنگره شهدای مدافع حرم این تیپ اشاره کرد و گفت ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۱۱:۲۲    
رئیس راهداری فراهان گفت: طی بارش برف از روز چهارشنبه تاکنون به منظور کاهش تصادفات جاده ای و ارائه خدمات بهتر به مردم شهرستان فراهان به میزان 250 تن مخلوط ماسه و نمک برای برف روبی در محورهای مواصلاتی ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۱۱:۱۷    
مهدی چمران در یادداشت اختصاصی که در اختیار تسنیم قرار داده ، به اظهارات اخیر موسوی خوئینی ها درباره نگاه امام موسی صدر و شهید چمران به مبارزات پیش از انقلاب اسلامی واکنش نشان داد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۱۱:۱۷    
یک تحلیلگر لهستانی با انتقاد از میزبانی کشورش از یک نشست ضدایرانی، گفت ورشو خود را به کارگزار سیاست خارجی آمریکا بدل کرده و با این کار به روابط خود با تهران لطمه می زند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۱۰:۲۷    
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان مرکزی گفت:به همت جمعیت هلال احمر استان، حدود 106 خودرو از گرفتاری در برف و کولاک رهاشده اند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۱۰:۰۷    
شاعر جوان استان مرکزی تنها درخواست خود را از مسئولان استانی حمایت از نویسندگان، شاعران و هنرمندان استانی دانست و گفت: متأسفانه از نویسندگان و شاعران هیچ حمایتی نمی شود.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۰۸:۵۱    
مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان مرکزی با اشاره به اینکه تمام محورهای اصلی استان باز است گفت: تاکنون 21 هزار کیلومتر باند راه برف روبی شده است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۰۸:۴۱    
دبیر کل سازمان ملل در نشست خبری تاکید کرد در شرایطی که خاورمیانه در آن قرار دارد ایران نقش سازنده ای ایفا میکند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۰۸:۴۱    
یک متخصص پزشکی ورزشی می گوید: در فصل سرما ورزش را به بهانه ی سردی هوا قطع نکنید، بلکه با مصرف مواد غذایی سرشار از کربوهیدرات و با نوشیدن مایعات فراوان به فعالیت ورزشی بپردازید.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۰۸:۳۶    
یک کارشناس اقتصادی با بیان اینکه یک بدعت خطرناک، فساد انگیز و بی سابقه در بودجه 98 دیده می شود گفت: دولت وقتی منابع درآمدی خود را به صورت کامل احصا نکرده، بودجه چند دوازدهم بنویسد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۰۸:۳۶    
پیشرفت در عرصه تولید ماشین آلات کشاورزی، علاوه بر استفاده از ظرفیت های بالقوه موجود در این حوزه، در توسعه بخش کشاورزی هم موثر خواهد شد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۰۸:۳۶    
دادگاهی در آمریکا روز جمعه تایید کرد که مرضیه هاشمی خبرنگار و مجری شبکه پرس تی وی ایران، در واشنگتن در بازداشت به سر برده و اتهامی علیه او مطرح نشده است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۰۸:۳۶    
رئیس فدراسیون فوتبال عمان قبل از دیدار برابر تیم ملی فوتبال ایران خواستار حمایت هواداران شد. او از ایران به عنوان شانس اصلی قهرمانی در جام ملت ها سخن به میان آورد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۰۷:۱۱    
تصاویر صفحه نخست روزنامه های صبح امروز (شنبه، بیست ونهم دی ماه) که در پیشخوان مطبوعات عرضه می شود.