سه شنبه ۰۸ خردادساعت ۰۸:۲۷May 2024 28
جستجوی پیشرفته

خبرهای دیار آفتاب 27 مهر 1397 - diyareaftab.ir

دیار آفتاب 13 دی 1394 دیار آفتاب 30 اسفند 1395 دیار آفتاب 29 اسفند 1396 دیار آفتاب 1 فروردین 1397 دیار آفتاب 1 اردیبهشت 1397 دیار آفتاب 31 خرداد 1397 دیار آفتاب 31 تیر 1397 دیار آفتاب 1 مرداد 1397 دیار آفتاب 31 شهریور 1397 دیار آفتاب 30 آبان 1397 دیار آفتاب 30 آذر 1397 دیار آفتاب 30 دی 1397 دیار آفتاب 30 بهمن 1397 دیار آفتاب 1 اسفند 1397 دیار آفتاب 1 مهر 1397 دیار آفتاب 2 مهر 1397 دیار آفتاب 3 مهر 1397 دیار آفتاب 4 مهر 1397 دیار آفتاب 5 مهر 1397 دیار آفتاب 6 مهر 1397 دیار آفتاب 7 مهر 1397 دیار آفتاب 8 مهر 1397 دیار آفتاب 9 مهر 1397 دیار آفتاب 10 مهر 1397 دیار آفتاب 11 مهر 1397 دیار آفتاب 12 مهر 1397 دیار آفتاب 13 مهر 1397 دیار آفتاب 14 مهر 1397 دیار آفتاب 15 مهر 1397 دیار آفتاب 16 مهر 1397 دیار آفتاب 17 مهر 1397 دیار آفتاب 18 مهر 1397 دیار آفتاب 19 مهر 1397 دیار آفتاب 20 مهر 1397 دیار آفتاب 21 مهر 1397 دیار آفتاب 22 مهر 1397 دیار آفتاب 23 مهر 1397 دیار آفتاب 24 مهر 1397 دیار آفتاب 25 مهر 1397 دیار آفتاب 26 مهر 1397 دیار آفتاب 27 مهر 1397 دیار آفتاب 28 مهر 1397 دیار آفتاب 29 مهر 1397 دیار آفتاب 30 مهر 1397 
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۴ - ۰۸:۲۹    
یک کارشناس علوم قرآنی گفت:حالت انتظار به معنای تقویت کمالات درونی انسان برای بهره مندی از عنایت های امام معصوم است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۰۷:۴۸    
محققان به تازگی دریافتند افرادی که با سرعت کمتری پیاده روی می کنند، بیشتر در معرض خطر ابتلا به بیماری زوال عقل قرار دارند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۰۶:۴۳    
دبیر کل حزب الله لبنان به مناسبت بیست و پنجمین سالگرد تاسیس بنیادهای آموزش و پرورش اسلامی به ایراد سخنرانی پرداخت.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۲۷ - ۲۳:۱۲    
در بسته خبری این هفته، درباره تلاش شورای شهر تهران و نمایندگان پایتخت در مجلس برای ابقای محمدعلی افشانی صحبت کرده ایم.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۲۷ - ۲۲:۴۷    
از این گردنه و شرایط خطیر می توان عبور کرد به شرط آنکه اتاق جنگ اقتصادی هرچه زودتر تشکیل شده و کارگروهی پرتلاش و جوان، به صورت شبانه روزی مشغول حل مشکلات مردم باشند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۲۷ - ۲۲:۴۷    
کارشناسان مسائل حقوقی به یک روزنامه آمریکایی گفته اند تحریم های جدید آمریکا علیه ایران ممکن است به مبادله کالاهای انسانی با ایران لطمه می زند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۲۷ - ۲۲:۴۲    
نماینده تهران گفت: با یک برنامه 126 بندی وارد مجلس شدیم و به مردم قول دادیم که آن ها را اجرایی کنیم اما از آن 126 بند، شاید فقط به دوسه بند ورود کرده ایم.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۲۷ - ۲۲:۳۲    
تردد زائران اربعین از پایانه مرزی مهران به خوبی و راحتی در جریان است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۲۷ - ۲۲:۲۲    
دادستان تهران، گفت: براساس اعلام رئیس پلیس فتای ناجا 9 سایت مشابه سکه ثامن تخلفاتی را انجام می دهند که نامه ای در این زمینه برای وزیر صنعت ارسال شده است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۲۷ - ۲۲:۲۲    
بانک مرکزی در شهریور ماه امسال و پس از اتمام موعد سپرده های یک ساله، تصمیمی رسمی برای نرخ سود بانکی اتخاذ نکرد و بررسی نرخ های سود سپرده در بانک ها نشان می دهد ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۲۷ - ۲۲:۱۲    
رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیروهای مسلح به خبر 24 ماهه شدن سربازی واکنش نشان داد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۲۷ - ۲۲:۱۲    
اولین قسمت از مجموعه موشن گرافیک آماده سفر شویم ویژه پیاده روی اربعین منتشر شد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۲۷ - ۲۲:۱۲    
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: ایجاد تسهیلات برای ورود ارز و طلا به کشور جزء پیشنهادات مطرح شده در کمیسیون اقتصادی مجلس برای برون رفت از وضع موجود است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۲۷ - ۲۲:۰۷    
نماینده دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت الله خامنه ای با حضور در منزل این مرحومه در بیروت، تصویر یادگاری از دیدار پدر و مادر شهیدمغنیه با رهبر انقلاب را به خانواده شهید اهدا کرد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۲۷ - ۲۲:۰۷    
بهمن کامیار کارگردان و تهیه کننده سینما معتقدست با اتحاد صنوف سینمایی می شود جلوی ورود افراد غیرسینمایی با پول های مشکوک به سینما را گرفت.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۲۷ - ۲۲:۰۲    
FATF در نشست هفته جاری خود تصمیم گرفت تا به ایران تا ماه فوریه مهلت دهد الزامات پیوستن به آن را اجرایی کند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۲۷ - ۲۱:۵۷    
نماینده مردم دیر، کنگان، جم و عسلویه در مجلس گفت: قیمت بنزین تا سال 98 گران نخواهد شد و شرایط مناسبی برای افزایش قیمت بنزین در دستور کار قرار ندارد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۲۷ - ۲۱:۵۷    
اسدالله عسگراولادی در برنامه دست خط گفت: زمانی خاصی است و اوضاع اقتصادی هم خوب نیست. به اعتقاد من در این خوب نبودن مدیریت تیم اقتصادی دولت موثر است ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۲۷ - ۲۱:۵۷    
نرخ کاهش تولید نفت از چاه های نفت شیل در آمریکا نشان می دهد این چاه ها بیش از میزان مورد انتظار شاهد افت تولید هستند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۲۷ - ۲۱:۵۲    
دادستان تهران با اشاره به مفتوح شدن 17 پرونده در رابطه با پیش فروش خودرو گفت: حداقل 8500 نفر در پرونده های پیش فروش خودرو شاکی هستند و 490 میلیارد تومان ادعای پول اتومبیل ها شده است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۲۷ - ۲۱:۴۷    
براساس اعلام شرکت سایپا فروش اینترنتی محصولات این شرکت با تحویل 9 ماهه فردا 28 مهرماه رأس ساعت 10 صبح آغاز می شود.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۲۷ - ۲۱:۴۲    
پایگاه خبری بیزینس اینسایدر به نقل از مقامات آمریکایی مدعی شد که ایرانی ها روش جدیدی برای رصد تردد کشتی ها و ناوهای جنگی آمریکا در خلیج فارس پیدا کرده اند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۲۷ - ۲۱:۳۷    
مدیر فنی تیم ملی کشتی فرنگی ایران معتقد است رقابت های جهانی 2018 مجارستان به دلیل حضور چشمگیر مدعیان اروپایی از سطح کمی و کیفی بسیار بالایی برخوردار خواهد بود.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۲۷ - ۲۱:۳۲    
بعد از اعلام دو خودروساز بزرگ برای پیش فروش خودروهایشان، تب و تابی در میان دلالان خودرو برای فروش شکل گرفته و مصرف کنندگان واقعی وارد بازار خواهند شد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۲۷ - ۲۱:۲۶    
خبرگزاری رویترز به نقل از منابع نزدیک به خاندان سلطنتی گزارش داد که ملک سلمان شخصا مدیریت بحران خاشقچی را در اختیار گرفته و ضمن اعزام فرماندار مکه به استانبول درحال بررسی قدرت اعطایی به محمد بن سلمان ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۲۷ - ۲۱:۲۱    
با دستگیری یکی از فرماندهان اصلی داعش در فلوجه عراق، روند بازگشت آوارگان جنگی به شهرهای خودشان با امنیت بیشتری در جریان است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۲۷ - ۲۱:۱۶    
سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه سرپرستان خانوار با درآمد کمتر از 3 میلیون، مشمول سبد کالا می شوند گفت: جمعیت تحت پوشش و مبلغ قابل شارژ در نشست یکشنبه دولت نهایی می شود.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۲۷ - ۲۱:۱۶    
وزارت اقتصاد روسیه اعلام کرد: مسکو و پکن در حال کار بر روی یک توافق بین دولتی برای افزایش استفاده از روبل و یوآن و حذف حداکثری دلار در مبادلات دوجانبه خود هستند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۲۷ - ۲۱:۱۱    
در اوج جنگ اقتصادی و در شرایطی که انتظار می رود بانک مرکزی با تمام توان مقابل آمریکا و سیاست های خطرناک آن بایستد، شاهد تجویز نسخه خودتحریمی از سوی مقامات این بانک هستیم.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۲۷ - ۲۱:۰۶    
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا تاکید کرد که در حال کار بر روی ساز و کار پرداخت مالی مستقیم با ایران هستیم و به زودی آن را اجرایی می کنیم.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۲۷ - ۲۰:۴۱    
شرکت کنندگان در دوازدهمین نشست گفت وگوی آسیا-اروپا با تأکید بر پایبندی ایران به تعهداتش در توافق هسته ای برجام خواستار رفع تحریم ها علیه این کشور شدند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۲۷ - ۲۰:۳۱    
از دیدن این تصاویر لذت ببرید.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۲۷ - ۲۰:۲۱    
تیم فوتبال استقلال در هفته نهم لیگ برتر فوتبال مقابل سایپا در حالی که از حریفش عقب بود، در نهایت به پیروزی رسید و 14 امتیازی شد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۲۷ - ۲۰:۱۶    
خطیب موقت نماز جمعه تهران از موافقان و مخالفان FATF خواست تا مباحث را در فضایی آرام و صمیمی بررسی کنند و از توهین به قشر مقابل بپرهیزند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۲۷ - ۲۰:۱۱    
استوری اینستاگرام رئیس سازمان بسیج مستضعفین نسبت به حادثه تروریستی میرجاوه واکنش نشان داد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۲۷ - ۲۰:۰۷    
مسابقه هندبال نماینده اراک و فرازبام دهدشت به علت حاضر نشدن تیم میزبان برگزار نشد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۲۷ - ۱۹:۴۷    
رئیس پلیس راه فرمانده انتظامی استان مرکزی گفت: در سانحه رانندگی که در کیلومتر 65 اتوبان ساوه – تهران رخ پنج نفر کشته شدند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۲۷ - ۱۵:۱۰    
آیت الله دری نجف آبادی با اشاره به فراخوان رهبر انقلاب برای تکمیل الگوی پیشرفت ایران گفت: این الگوی قطعاً برای 50 سال آینده کشور برنامه کاربرد خواهد داشت.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۲۷ - ۱۴:۰۵    
مرحله دوم تور دوچرخه سواری میلاد دو نور با حضور 14 تیم از لیگ برتر داخلی و تیم ملی جوانان در مهاجران آغاز شد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۲۷ - ۱۱:۱۰    
اعضای گروه کودکان اربعین و عروسک های وُداد برای دیدار با دختربچه های کوچک عراقی لحظه شماری می کنند...