سه شنبه ۰۸ خردادساعت ۰۶:۴۱May 2024 28
جستجوی پیشرفته

خبرهای دیار آفتاب 23 مهر 1397 - diyareaftab.ir

دیار آفتاب 13 دی 1394 دیار آفتاب 30 اسفند 1395 دیار آفتاب 29 اسفند 1396 دیار آفتاب 1 فروردین 1397 دیار آفتاب 1 اردیبهشت 1397 دیار آفتاب 31 خرداد 1397 دیار آفتاب 31 تیر 1397 دیار آفتاب 1 مرداد 1397 دیار آفتاب 31 شهریور 1397 دیار آفتاب 30 آبان 1397 دیار آفتاب 30 آذر 1397 دیار آفتاب 30 دی 1397 دیار آفتاب 30 بهمن 1397 دیار آفتاب 1 اسفند 1397 دیار آفتاب 1 مهر 1397 دیار آفتاب 2 مهر 1397 دیار آفتاب 3 مهر 1397 دیار آفتاب 4 مهر 1397 دیار آفتاب 5 مهر 1397 دیار آفتاب 6 مهر 1397 دیار آفتاب 7 مهر 1397 دیار آفتاب 8 مهر 1397 دیار آفتاب 9 مهر 1397 دیار آفتاب 10 مهر 1397 دیار آفتاب 11 مهر 1397 دیار آفتاب 12 مهر 1397 دیار آفتاب 13 مهر 1397 دیار آفتاب 14 مهر 1397 دیار آفتاب 15 مهر 1397 دیار آفتاب 16 مهر 1397 دیار آفتاب 17 مهر 1397 دیار آفتاب 18 مهر 1397 دیار آفتاب 19 مهر 1397 دیار آفتاب 20 مهر 1397 دیار آفتاب 21 مهر 1397 دیار آفتاب 22 مهر 1397 دیار آفتاب 23 مهر 1397 دیار آفتاب 24 مهر 1397 دیار آفتاب 25 مهر 1397 دیار آفتاب 26 مهر 1397 دیار آفتاب 27 مهر 1397 دیار آفتاب 28 مهر 1397 دیار آفتاب 29 مهر 1397 دیار آفتاب 30 مهر 1397 
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۲۱:۰۳    
در مواجهه عربستان سعودی با فشارهای بین المللی بر سر نقش دولت این کشور در ناپدید شدن یک خبرنگار برجسته، تحلیلگران هشدار می دهند که این امر ممکن است پیامدهایی برای بازارهای نفت جهانی داشته باشد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۲۰:۰۷    
رئیس فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی مجلس اعلام کرد که نمایندگان مخالف حضور شریعتمداری در سایر وزارتخانه ها هستند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۱۳:۱۱    
سمنو با خواص فراوان، داروی طول عمر و آرامش اعصاب است همچنین دارای ویتامین های K, E,A است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۱۱:۱۱    
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان مرکزی، گفت: فعالیت معدن در محوطه دره کوه روستای راونج دلیجان یک آسیب ملی را در پیش خواهد داشت.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۱۰:۱۵    
توئیتر که گذشته به رسانه ای برای تمسخر ارزش ها و هنجارهای فرهنگی و اعتقادی تبدیل شده بود؛ اکنون به صورت جدی در اختیار و تحت اراده کاربران مذهبی یا به تعبیر چهره های معارض، ارزشی ها قرار گرفته است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۰۹:۵۰    
مقام معظم رهبری به تازه ترین استفتائات در مورد اربعین حسینی (ع) از جمله حکم اخذ روادید برای زیارت اربعین پاسخ داده اند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۰۹:۲۰    
عضو انجمن فیزیوتراپی گفت: شکستن قلنج گردن یکی از عادات معمول در بسیاری از افراد است که در صورت تکرار خطراتی در پی دارد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۲۲:۵۰    
کارشناس مسائل منطقه با اشاره به مرگ خاشقجی، گفت: اتفاقی که در استانبول رخ داد و موجب شد تا کنسولگری عربستان این شخصیت روزنامه نگار و شناخته شده جهانی که دارای تابعیت آمریکایی و همچنین دارای تبار ترکی ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۲۲:۴۵    
سفیر اسبق ایران در ایتالیا گفت: بازداشت دیپلمات ها برخلاف قواعد دیپلماتیک است و مسئولان وزارت امور خارجه باید پاسخگوی عملکرد ضعیفشان در خصوص اسدالله اسدی باشند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۲۲:۳۵    
عظمت و شهرت" مهران "و به اصطلاح روی آنتن بودن مهران در جهان در دو دوره تاریخی حادث شده است ، نخست در دوران دفاع مقدس و امروز مراسم اربعین حسینی مهران را جهانی کرده است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۲۲:۳۰    
وزارت اطلاعات با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد: با تلاش سربازان گمنام امام زمان (عج) در اداره کل اطلاعات استان فارس باند فعال قاچاق سوخت شناسایی و 6 تن از عوامل اصلی آن دستگیر شدند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۲۲:۱۵    
با نزدیک شدن به ایام اربعین، بازار خرید و فروش دینار هم داغ شده و بخشی از فعالیت صرافی ها و دلالان نیز معطوف به معامله همین ارز شده است؛ بر این اساس هر دینار عراق 13 تومان فروخته می شود.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۲۲:۱۰    
دبیر ستاد توسعه هوایی و هوانوردی معاونت علمی گفت: سیستم مدیریت هواپیما در کشور بومی شده و تست های مورد نیاز را نیز انجام داده ایم و به نتایج خوبی رسیده ایم.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۲۲:۰۵    
عضو فراکسیون جوانان مجلس گفت: با بررسی های صورت گرفته مشخص شد قانون بازنشستگی شامل حال شهردار تهران و شهردار مشهد می شود ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۲۱:۵۰    
در بحبوحه بحران مدفوع در پیاده روها و خیابان های شهرهای بزرگ آمریکا، اکنون مجسمه های نیمه تنه ای از ترامپ در نیویورک نصب شده که زیرش نوشته اند: روی من ادرار کن .
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۲۱:۳۵    
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مرکزی کفت: تعداد یک هزار و 479 هیئت مذهبی ثبت شده در استان مرکزی مشغول به فعالیت هستند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۲۱:۳۵    
در حالی که اخیرا بسیاری از پزشکان و اعضای کادر بهداشت و درمان کشور به دلیل تاخیر در حقوق با مشکلات جدی مواجه اند مدیران سازمانی که قرار بوده مطالبات آنها را پیگیر باشند حقوق هایی نجومی دریافت می کنند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۲۱:۲۵    
به نوشته رای الیوم، در صورت اثبات نقش ریاض در جنایت ناپدید شدن خاشقجی اوضاع عربستان با گذشته کاملا متفاوت خواهد بود.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۲۱:۲۵    
فتنه 88 به باوری بسیاری از تحلیل گران سبب تغییر رویه آمریکا نسبت به ایران و اعمال رژیم تحریم ها علیه ایران شد که الهه کولایی این موضوع را تایید می کند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۲۱:۲۵    
از زمانی که قیمت دلار روند افزایشی به خود گرفت تاکنون بارها مسئولان دولتی وعده هایی برای جبران فشارهای وارده به معیشت مردم داده اند اما در عمل اتفاق خاصی رخ نداده است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۲۱:۲۵    
دبیر اجرایی گروه ویژه اقدام مالی اذعان کرد هیچ تضمینی وجود ندارد که ایران با اجرای خواسته های FATF از لیست سیاه آن خارج شود.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۲۱:۲۰    
امروز در بازار آزاد قیمت هر قطعه سکه طرح جدید 4 میلیون و 70 هزار تومان به فروش رسید که این مبلغ نسبت به روز گذشته ریزش 220 هزار تومانی داشته است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۲۱:۱۵    
جمعی از کاربران فضای مجازی با هشتگ #قصه_عکسهای_اربعین تصاویر خاطره انگیز خود را از پیاده روی اربعین منتشر کردند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۲۱:۱۰    
وزیر دفاع، گفت: ما تحریم را به عنوان یک فرصت تلقی کردیم و این باعث شده که هیچ نگرانی از تحریم ها نداشته باشیم؛ چرا که همه نیاز های دفاعی خود را در عرصه های مختلف رزم اعم از دریایی ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۲۱:۰۵    
سرمربی تیم ملی گفت: از گذشته بهتریم، اما هنوز سردرد داریم و این مهم است که مسکن ها را پیش از بازی های جام ملت های به اعضای تیم برسانید.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۲۱:۰۰    
عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: رهبر معظّم انقلاب با طرح این منشور- که نه تنها برای پیشرفت کشور، بلکه برای پیشرفت جهان اسلام است- بار دیگر اعلام کردند که ما بن بست نداریم و باید مسیر پیشرفت آینده کشور را ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۲۰:۵۵    
عضو هیات رئیسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: کمیسیون تلویحاً به دولت اعلام کرده است که مجلس به افراد دوتابعیتی رای اعتماد نخواهد داد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۲۰:۵۰    
نایب رئیس کمیسیون قضایی مجلس از تهیه طرح استیضاح محمود حجتی وزیر جهاد کشاورزی با بیش از 50 امضا نمایندگان در مجلس خبر داد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۲۰:۳۵    
یک سایت انگلیسی محبوب ترین تیم های فوتبال جهان را معرفی کرد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۲۰:۳۰    
سازمان خصوصی سازی پایان مهرماه را آخرین مهلت ثبت شماره شبای بانکی مشمولان در سامانه سهام عدالت اعلام کرد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۲۰:۲۵    
محمد نجارصادقی گفت: وزارت خزانه داری ایالات متحده آمریکا، دولت ایران را متهم به استفاده از ارزهای دیجیتال برای دور زدن تحریم های مالی کرده و از صرافی های عرضه کننده ارز دیجیتال خواسته است از فروش ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۲۰:۲۵    
مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران با اشاره به اختصاص یارانه 200 میلیارد تومانی برای حمایت از صنایع کوچک گفت ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۲۰:۲۰    
نانو به عنوان علم کوتوله ها این روزها در بیشتر لوازم زندگی روزمره کاربرد دارد و از این رو محققان ایرانی غرفه ای با عنوان خانه نانویی متشکل از تمام لوازم نانویی یک خانه را در نمایشگاه نانو به معرض ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۲۰:۲۰    
سخنگوی وزارت بهداشت با تشریح وضعیت اختلال روان در ایران و جزئیات حذف برخی دفترچه های بیمه گفت: هیچ کدام از بیمارستان های دولتی و خصوصی و نهادهای عمومی غیردولتی مجاز نیستند که وسیله یا تجهیزات پزشکی ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۲۰:۱۵    
شورای هماهنگی جبهه اصلاحات در جلسه مشترکی که در خصوص ترکیب شورای عالی سیاست گذاری اصلاح طلبان با محمدرضا عارف داشته از توضیحات وی قانع نشده و عارف نیز تأکید داشته در صورتی که ترکیب به هم بریزد از ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۲۰:۱۰    
پیشکسوت کشتی، مربی اسبق تیم ملی و دارنده مدال برنز کشتی فرنگی جهان در سال 1961 یوکوهاما ژاپن درگذشت.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۲۰:۰۵    
مدیر کل عتبات سازمان حج و زیارت با بیان اینکه تاکنون 700 هزار زائر پیاده روی اربعین حسینی در سامانه سماح نام نویسی کردند ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۲۰:۰۵    
بنا بر گزارش یک روزنامه ژاپنی، رهبر کره شمالی در دیدار خود با وزیر خارجه آمریکا از ارائه فهرست تاسیسات هسته ای کشورش به او خودداری کرده است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۲۰:۰۰    
اخذ شهریه از دانشجویان روزانه کارشناسی ارشد بابت دروس جبرانی، این روزها به یکی از دغدغه های دانشجویان دانشگاه تهران تبدیل شده و برخی را در آستانه فارغ التحصیلی دچار بلاتکلیفی کرده است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۱۹:۵۵    
همایش سه ساله های حسینی ویژه سالروز شهادت حضرت رقیه (سلام الله علیها) در دلیجان برگزار شد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۱۹:۵۵    
کارگاه فرچه بافی نابینایان، نوشته شده بر تابلویی ساده بر روی دربی کوچک که شبیه به درب خانه های قدیمیست.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۱۹:۵۰    
در آستانه ایام اربعین حسینی(ع) بخش زیارتی طرح توسعه حرم مطهر علوی(ع) مزین به نام صحن و شبستان حضرت زهرا(ع) با حضور رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات از فردا برابر با ششم صفر به روی زائران اربعین حسینی ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۱۹:۴۵    
برخی نمایندگان مجلس از تدوین چک لیست جامع تحریم ناپذیری ایران، توسط مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی خبر دادند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۱۹:۴۰    
سخنگوی وزارت خارجه گفت: صفر کردن صادرات نفت ایران آرزویی است که آمریکایی ها به آن نخواهند رسید و در مذاکراتی که با بسیاری از کشور ها انجام شده و ادامه دارد سازوکار های صادرات نفت طراحی شده است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۱۹:۴۰    
سخنگوی شورای نگهبان تاکید کرد: اصلاح قانون انتخابات ضرورتی انکارناپذیر است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۱۹:۴۰    
نرخ خدمات پایانه برکت و پارکینگ اربعین در مرز مهران برای زائران مشخص شد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۱۹:۳۵    
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی گفت: فرمانداران و بخشداران باید نسبت به تنظیم شناسنامه روستاها اقدام کنند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۱۵:۳۰    
تاج آبادی گفت: باید حرکت اربعین را از یک زیارت صرف بودن خارج کنیم و این مهم را در جامعه جا بیاندازیم که این حرکت مقدمه ای است برای رسیدن به آرمان های بزرگ اسلامی است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۱۵:۱۵    
نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به فراخوان رهبر انقلاب از صاحب نظران برای بررسی و اصلاح سند اولیه الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت گفت ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۱۲:۵۵    
حرکت کاروان غم به مناسبت سوگواری شهادت حضرت رقیه(س) از مدرسه قرآنی فطرت اراک به سمت کانون فرهنگی امام علی(ع) با همراهی مسئولین آموزش و پرورش انجام شد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۱۲:۳۵    
چهل و یکمین دوره مسابقات سرا سری قرآن کریم در اراک نفرات برگزیده خود در بخش خواهران را شناخت.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۱۲:۰۰    
رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه کشور از رشد 11 برابری فعالیت های قرآنی در کشور طی 10 سال اخیر خبر داد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۱۱:۱۱    
استاندار مرکزی گفت: کتاب وحی مجموعه ای از آموزه های ناب برای زندگی و سعادت را درخود دارد که باید با زیبا ترین شکل با برگزاری برنامه های فرهنگی از جمله این همایش ها و جشنواره ها در سند اطلاعات فرهنگی ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۱۰:۴۶    
در حادثه ای که براثر سقوط کمپرسی یک کامیون در اراک رخ داد یک نفر کشته شد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۱۰:۳۱    
این تقسیم بندی نامعلوم آمریکا به شیطان متوسط و شیطان بزرگ از کدام مبنا سر درآورده است . شیطنت آمریکا برخواسته از تفکر اوست حال چه همان مرد به ظاهر مودب مسئول باشد یا ترامپ به ظاهر دیوانه.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۰۸:۱۹    
حوادث رانندگی طی 24 ساعت گذشته در محورهای مواصلاتی استان مرکزی چهار کشته و مجروح بر جا گذاشت.