سه شنبه ۰۸ خردادساعت ۱۸:۰۶May 2024 28
جستجوی پیشرفته

خبرهای دیار آفتاب 10 مهر 1397 - diyareaftab.ir

دیار آفتاب 13 دی 1394 دیار آفتاب 30 اسفند 1395 دیار آفتاب 29 اسفند 1396 دیار آفتاب 1 فروردین 1397 دیار آفتاب 1 اردیبهشت 1397 دیار آفتاب 31 خرداد 1397 دیار آفتاب 31 تیر 1397 دیار آفتاب 1 مرداد 1397 دیار آفتاب 31 شهریور 1397 دیار آفتاب 30 آبان 1397 دیار آفتاب 30 آذر 1397 دیار آفتاب 30 دی 1397 دیار آفتاب 30 بهمن 1397 دیار آفتاب 1 اسفند 1397 دیار آفتاب 1 مهر 1397 دیار آفتاب 2 مهر 1397 دیار آفتاب 3 مهر 1397 دیار آفتاب 4 مهر 1397 دیار آفتاب 5 مهر 1397 دیار آفتاب 6 مهر 1397 دیار آفتاب 7 مهر 1397 دیار آفتاب 8 مهر 1397 دیار آفتاب 9 مهر 1397 دیار آفتاب 10 مهر 1397 دیار آفتاب 11 مهر 1397 دیار آفتاب 12 مهر 1397 دیار آفتاب 13 مهر 1397 دیار آفتاب 14 مهر 1397 دیار آفتاب 15 مهر 1397 دیار آفتاب 16 مهر 1397 دیار آفتاب 17 مهر 1397 دیار آفتاب 18 مهر 1397 دیار آفتاب 19 مهر 1397 دیار آفتاب 20 مهر 1397 دیار آفتاب 21 مهر 1397 دیار آفتاب 22 مهر 1397 دیار آفتاب 23 مهر 1397 دیار آفتاب 24 مهر 1397 دیار آفتاب 25 مهر 1397 دیار آفتاب 26 مهر 1397 دیار آفتاب 27 مهر 1397 دیار آفتاب 28 مهر 1397 دیار آفتاب 29 مهر 1397 دیار آفتاب 30 مهر 1397 
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۰۹:۲۵    
چهل و یکمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم از دهم تا بیست و سوم مهرماه در اراک برگزار می شود که قاریان و نخبگان قرآنی در 2 گروه خواهران و برادران در رشته های مختلف حفظ، ترتیل، قرائت، اذان، دعاخوانی ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۱۲ - ۱۶:۱۴    
قیمت سکه تمام بهار آزادی در بازار تهران 4 میلیون و 380 هزار تومان ثبت شده است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۱۲ - ۱۵:۴۴    
ایجاد ثبات در بازار اقتصادی کشور طی چند وقت اخیر زمینه ساز کاهش 30 درصدی قیمت مسکن شده است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۱۱ - ۲۰:۳۹    
وزیر خارجه اسبق آمریکا در کتاب جدیدی به شرح ماجراهای زندگی اش تا پایان دوران مسئولیت خود در وزارت خارجه پرداخته است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۲۳:۰۸    
یک نماینده مجلس از نگارش نامه وکلای ملت به حسن روحانی در حمایت از کاهش نرخ ارز تقدیر کرده و ضمن گلایه از ورود دیرهنگام بانک مرکزی برای ساماندهی بازار ارز ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۲۲:۵۸    
با توجه به آماده شدن بازار برای عرضه کمتر در اثر اجرای تحریم های آمریکا علیه نفت ایران، قیمت نفت در بازارهای جهانی به 84.92 دلار در هر بشکه رسیده است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۲۲:۳۳    
رقابت های شطرنج قهرمانی انفرادی آسیا در سال 2019 به میزبانی ایران برگزار می شود.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۲۲:۲۸    
عناب با نام تجاری "مروارید سرخ" میوه منحصر به فرد خراسان جنوبی است که با دارا بودن 98 درصد سطح زیر کشت به عنوان اولین تولید کننده عناب در کشور و جهان مطرح است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۲۲:۲۳    
عضو کمیسیون حقوقی مجلس، عامل افزایش نرخ دلار در ماه های گذشته را اجرای الزامات FATF خواند و گفت: با مصوبه جدید شورای هماهنگی قوا، واردات ارز به کشور آزاد شد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۲۲:۲۳    
بدن انسان دارای ابعاد و راز های ناشناخته ای است که پی بردن به این موضوعات اغلب جالب و مورد توجه است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۲۲:۱۸    
این ادعا که در بخش مهندسی معکوس ایران با مهندسی معکوس پهپاد RQ170 اولین کشور جهان است که موفق شد پهپاد فوق پیشرفته آمریکا را رمز گشایی کرده و نمونه پیشرفته تر از آن را بسازد ، بیش از گذشته اثبات شده ا
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۲۲:۰۳    
سخنگوی وزارت خارجه با رد اتهامات واهی سه وزیر دولت فرانسه، مقامات فرانسوی را به واقع بینی دعوت کرد و نسبت به دست های شوم بداندیشانی که به دنبال تخریب روابط ایران و فرانسه و دیگر کشورهای اروپایی ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۲۱:۵۸    
دختر مرحوم آیت الله هاشمی بدون رعایت ضوابط جذب و عدم صلاحیت علمی به عضویت گروه علوم سیاسی واحد تهران جنوب دانشگاه آزاد در آمده است که با سیاسی کاری و فرافکنی سعی در پنهان ساختن نقایص علمی خود دارد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۲۱:۴۳    
رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات در همدان از اعلام آمادگی 120 دستگاه خودروی سنگین از همدان برای خدمت رسانی در اربعین خبر داد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۲۱:۳۳    
نشست علنی مجلس شورای اسلامی، امروز یکشنبه 8 مهر1397 به ریاست مسعود پزشکیان نایب رئیس مجلس شورای اسلامی برگزار شد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۲۱:۳۳    
رئیس سازمان بسیج سازندگی با تأکید بر اینکه علی رغم تمام برنامه های دشمنان اقدامات بزرگی در شهرها و روستاها انجام شده است ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۲۱:۲۸    
صرفا با گذشت 210 ساعت از حمله تروریستی بزدلانه به رژه نیروهای مسلح اهواز، نیروی هوافضای سپاه در عملیات ضربت محرم 6 فروند موشک بالستیک میان برد را به سمت مقر تروریست های مزدور این حادثه شلیک کرد و ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۲۱:۱۸    
رئیس مرکز مطالعات راهبردی ناجا با اشاره به اینکه غرش موشک های سپاه اولین تلنگر به دشمنان بود، گفت: وحدت و یکپارچگی جلوی توطئه های اقتصادی و امنیتی دشمن را می گیرد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۲۱:۱۸    
آژانس انرژی اتمی با رد ادعاهای مطرح شده توسط نخست وزیر رژیم صهیونیستی در سامزان ملل، اعلام کرد که هر نتیجه گیری باید بر پایه نظرات مستقل کارشناسان خود آژانس باشد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۲۱:۱۳    
فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: 3 فروند بالگرد 214 هوانیروز که بالغ بر شش سال زمین گیر شده بودند با دستان توانمند و متخصصین جوان هوانیروز باز سازی و به چرخه ناوگان بالگردی هوانیروز پیوستند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۲۱:۰۸    
یگان پدافندی ارتش یمن و انصارالله یک فروند پهپاد جاسوسی ائتلاف سعودی را در یک منطقه مرزی در جنوب عربستان منهدم کردند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۲۱:۰۳    
دبیر ستاد مرکزی اربعین حسینی گفت: تاکنون 80 هزار نفر برای مراسم اربعین در سامانه سماح ثبت نام کرده اند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۲۰:۵۸    
جلسه شورای عالی هماهنگی اقتصادی امروز با حضور سران قوا و به ریاست حجت الاسلام روحانی برگزار شد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۲۰:۵۸    
الکسیس باندریج وگا بر این باور است که اعمال فشار اقتصادی در راستای ایجاد ناآرامی تنها راهبرد آمریکا برای سرکوب دولت های مخالف ازجمله کوبا است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۲۰:۵۳    
فرمانده نیروی هوا فضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: حدود 40 نفر از تروریست ها به هلاکت رسیده اند اما اجساد هنوز زیر آوار است و اطلاعات تکمیلی در آینده اعلام می شود.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۲۰:۵۳    
بدهی های ملی آمریکا در سال مالی 2018 با افزایش 1271میلیارد دلاری نسبت به سال قبل از آن به رکورد 21تریلیون و 520میلیارد دلار رسید.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۲۰:۵۳    
دبیر شورای عالی امنیت ملی در واکنش به اظهارات بولتون مبنی بر اینکه ما را جدی بگیرید، گفت: سردار حاجی زاده شما را جدی گرفت و در سه مایلی شما موشک پیاده کرد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۲۰:۴۸    
فیلمبرداری جدیدترین فیلم بلند سینمایی مهدی نادری در مقام کارگردانی در تهران ادامه دارد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۲۰:۴۸    
بعد از دو سال آثار منفی برجام بر نرخ ارز خود را نشان داد؛ اما در صورت تصویب FATF در مجلس، در کمتر از 6 ماه شاهد افزایش چندبرابری نرخ ارز خواهیم بود
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۲۰:۴۸    
یک کارشناس بازار مسکن گفت: پایین آمدن نرخ ارز و سکه باعث رونق در بازار مسکن خواهد شد و مسلما تا حد چشم گیری قدرت خرید مردم افزایش پیدا خواهد کرد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۲۰:۴۳    
از زمان های قدیم پزشکان استفاده از سبزیجات را توصیه می کند، چرا که این مواد در کاهش وزن و افزایش سلامتی بسیار موثر است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۲۰:۴۳    
رئیس پلیس بین الملل نیروی انتظامی با نزدیک شدن به ایام اربعین با اعلام اینکه پلیس در کنار زائران ایرانی حضور پررنگ خواهد داشت به زائران توصیه کرد بدون هیچ پیش شرطی، مسائل امنیتی را رعایت کنند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۲۰:۴۳    
وزیر خارجه سابق آمریکا در کتاب خاطراتش ادعایی را درباره آخرین لحظات منتهی به توافق هسته ای برجام و اعطای یک امتیاز به ایران مطرح کرده است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۲۰:۳۸    
اختلال لجبازی و نافرمانی در کودک و نوجوان باعث ایجاد عصبانیت یا خلق تحریک پذیر، جر و بحث یا رفتار سرکشانه و کینه جویانه می شود
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۲۰:۳۸    
دادگاه جمهوری ترکیه حکم بازداشت 417 نفر را به جرم تخلفات اقتصادی و آسیب زدن به اقتصاد ترکیه صادر کرد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۲۰:۳۳    
معاون مشارکت های مردمی ستاد بازسازی عتبات عالیات گفت: چهار هزار ایرانی در بازسازی حرم امامان معصوم (ع) در عراق فعالیت دارند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۲۰:۳۳    
تیم فوتبال استقلال در تاریخ 73 ساله اش از 41 بازیکن خارجی استفاده کرده است که بخش عمده ای از این آبی پوشان کیفیت فنی لازم را نداشتند و تنها میلیاردها دلار را برباد دادند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۲۰:۲۸    
نیروی هوافضای سپاه نخستین تصاویر از محل های اصابت موشک های سپاه به مقر تروریست های تکفیری در شرق فرات در سوریه را رسانه ای کرد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۲۰:۲۸    
بیماری هایی در سراسر دنیا وجود دارد که علاوه آلام درونی بر ظاهر ناخوشایندی نیز دارند.rn
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۲۰:۲۳    
درپی تحقیقات دستگاه قضایی و امنیتی ترکیه مشخص شد که عده ای در این کشور با جمع آوری نزدیک به نیم میلیارد دلار ارز از بازار ایران، آنها را به حساب یهودیان ایرانی ساکن در آمریکا منتقل کرده اند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۲۰:۲۳    
اگر به دنبال یک راه حل خوشمزه برای پیشگیری و درمان سرماخوردگی خود هستید، خوردن نارنگی به شما کمک خواهد کرد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۲۰:۲۳    
انتخابات هیئت رئیسه فراکسیون امید عصر امروز برگزار شد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۲۰:۱۸    
با بخشنامه بانک مرکزی، قرار بر این است که بانکها هم از مردم دلار بخرند. بر این اساس شعب بانکی هر دلار را از مردم 10550 تومان خریداری کرده و برای مصارف خدماتی مصوب، 11200 تومان می فروشند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۲۰:۱۸    
معاون اول دستگاه قضا روز گذشته اسامی 35 محکوم دادگاه های ویژه را اعلام کرد که در بین این افراد سه نفر به اعدام محکوم شدند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۲۰:۱۳    
معاون اول رئیس جمهور با بیان اینکه اجلاس مجمع عمومی سازمان ملل یک مصاف بین ایران و آمریکا بود، گفت: برخورد سایر کشورها نشان داد ایران در چه جایگاه منطقی قرار گرفته است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۲۰:۱۳    
مسلم معین گفت: طبق داده کاوی های صورت گرفته، مشخص است مجموعه تلاش ضدانقلاب برای بولد کردن کلیدواژه های مربوط به دلار و آشفتگی بازار و اعتصاب و.. ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۲۰:۱۳    
سپاه پاسداران بامداد دوشنبه با 6 فروند موشک بالستیک و 7 فروند پهپاد رزمی، مواضع و مقرهای تروریست ها را در شرق فرات در خاک سوریه را مورد هدف قرار داد ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۲۰:۰۸    
وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، اسامی پنج دانشگاه، مرکز و پردیسی که فعالیت غیر مجاز در حوزه آموزش عالی داشتند را اعلام کرد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۲۰:۰۸    
رهبر معظم انقلاب اسلامی در حاشیه مراسم اهداء تقریظ بر کتاب فرنگیس با تعدادی از مجریان زن تلویزیون دیدار و بر حفظ حجاب و ایستادگی بر آرمان ها و گفتمان های انقلاب، تأکید کرد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۱۴:۱۶    
به دنبال کاهش نرخ دلار در بازار، قیمت گوشی های تلفن همراه از صبح امروز با نوسان روبرو شده است و شواهد نشان می دهد که قیمتها رو به کاهش است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۱۲:۵۶    
قیمت انواع خودروهای داخلی متأثر از کاهش قیمت دلار 1 تا 12 میلیون تومان ارزان شد.rn
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۱۲:۵۱    
براساس مشاهدات میدانی خبرنگاران استانی تسنیم، قیمت دلار در اغلب نقاط کشور به زیر 10 هزار تومان رسیده است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۱۲:۵۱    
رئیس اداره تعزیرات حکومتی شهرستان ری اعلام کرد: افزون بر 110 هزار حلقه لاستیک خودرو سبک و سنگین احتکاری از یک انبار در شور آباد کهریزک کشف شد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۱۲:۴۶    
نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی گفت: کاهش نرخ ارز نشان داد که تحریم ها و موضوعات دیگر مانند fatf تاثیر شگرفی بر این وضعیت نداشته است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۱۲:۳۶    
به اعتقاد کارشناسان کاهش قیمت دلار به دلیل مداخله اندک دولت در بازار ارز صورت گرفته این در حالی است که برخی سعی دارند این موضوع را به دلایلی دیگر مرتبط کنند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۱۲:۳۶    
رئیس سازمان بسیج گفت: روز پنجشنبه رزمایش سپاهیان حضرت محمد رسول الله 2 که از 9 شهریور آغاز شده بود، با تجمع 700 هزار نیروی بسیج سازمان یافته در سراسر کشور به پایان می رسد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۱۲:۳۶    
رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه کشور گفت: در واقع میزان مشارکت در مسابقات به برکت امام(ره)، خون شهدا و رهبر معظم انقلاب اسلامی بیش از 11 برابر افزایش داشته است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۱۱:۳۶    
استاندار استان مرکزی گفت: ترویج قرآن بین اقشار مختلف به ویژه جوانان و نوجوانان راه مبارزه با فساد و آسیب های اجتماعی است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۱۰:۱۱    
فرماندار اراک گفت: به منظور ارائه خدمات به زائران 6 کمیته شامل حمل و نقل، اعزام، نظامی و امنیتی، فرهنگی، آموزشی، اطلاع رسانی، مشارکت، اسکان و تغذیه و بهداشت، درمان و امداد تشکیل خواهد شد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۰۹:۴۱    
مجوز برگزاری دوره خلبانی هواپیما فوق سبک (دونفره) در استان مرکزی برای سمن توسعه صنعت پرواز استان مرکزی صادر شد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۰۹:۲۶    
مراسم رونمایی از گوشی های 2018 شرکت اپل آنطور که انتظار می رفت خوب و بی نقص نبود و بسیاری از کاربران انتقاد های زیادی به محصولات جدید اپل دارند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۰۹:۲۱    
رئیس اتحادیه کشوری فروشگاه های زنجیره ای از شارژ اولین دوره کارت های خرید کالا های اساسی سرپرستان خانوار مددجویان بهزیستی و کمیته امداد تا سقف 135 هزار تومان خبرداد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۰۹:۱۶    
تیم های فوتبال پرسپولیس ایران و السدقطر در چارچوب مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف یکدیگر می روند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۰۹:۱۱    
زلزله ای به بزرگی 4.6 ریشتر اردل در چهارمحال و بختیاری را لرزاند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۰۸:۳۱    
کارشناس رسانه با اشاره به اینکه نقش شبکه های اجتماعی در ایجاد تنش در جامعه زیاد است گفت: این موضوع در التهابات بازار ارز و خودرو به خوبی نمایان بود.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۰۸:۲۱    
علی الرغم رونمایی از طرح های مختلف اشتغالزایی اما هنوز هیچ کدام از منابع اختصاص نیافته و از سوی دیگر طبق مطالعات مرکز پژوهش های مجلس، اشتغال های ایجاد شده از نوع خرده فروشی،عمده فروشی، تعمیرات و .. ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۰۷:۵۱    
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست های خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: مسئله تاثیر تصویب fatf بر اقتصاد کشور مسئله ای است که جریاناتی سعی دارند با مطرح کردن این موضوع نظر نمایندگان را برای تصویب این طرح جلب ...