سه شنبه ۰۸ خردادساعت ۱۰:۳۷May 2024 28
جستجوی پیشرفته

خبرهای دیار آفتاب 29 مهر 1397 - diyareaftab.ir

دیار آفتاب 13 دی 1394 دیار آفتاب 30 اسفند 1395 دیار آفتاب 29 اسفند 1396 دیار آفتاب 1 فروردین 1397 دیار آفتاب 1 اردیبهشت 1397 دیار آفتاب 31 خرداد 1397 دیار آفتاب 31 تیر 1397 دیار آفتاب 1 مرداد 1397 دیار آفتاب 31 شهریور 1397 دیار آفتاب 30 آبان 1397 دیار آفتاب 30 آذر 1397 دیار آفتاب 30 دی 1397 دیار آفتاب 30 بهمن 1397 دیار آفتاب 1 اسفند 1397 دیار آفتاب 1 مهر 1397 دیار آفتاب 2 مهر 1397 دیار آفتاب 3 مهر 1397 دیار آفتاب 4 مهر 1397 دیار آفتاب 5 مهر 1397 دیار آفتاب 6 مهر 1397 دیار آفتاب 7 مهر 1397 دیار آفتاب 8 مهر 1397 دیار آفتاب 9 مهر 1397 دیار آفتاب 10 مهر 1397 دیار آفتاب 11 مهر 1397 دیار آفتاب 12 مهر 1397 دیار آفتاب 13 مهر 1397 دیار آفتاب 14 مهر 1397 دیار آفتاب 15 مهر 1397 دیار آفتاب 16 مهر 1397 دیار آفتاب 17 مهر 1397 دیار آفتاب 18 مهر 1397 دیار آفتاب 19 مهر 1397 دیار آفتاب 20 مهر 1397 دیار آفتاب 21 مهر 1397 دیار آفتاب 22 مهر 1397 دیار آفتاب 23 مهر 1397 دیار آفتاب 24 مهر 1397 دیار آفتاب 25 مهر 1397 دیار آفتاب 26 مهر 1397 دیار آفتاب 27 مهر 1397 دیار آفتاب 28 مهر 1397 دیار آفتاب 29 مهر 1397 دیار آفتاب 30 مهر 1397 
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۸ - ۰۸:۳۰    
فرمانده انتظامی استان مرکزی گفت: در شش ماهه نخست سال جاری 256 نفر در تصادفات به وقوع پیوسته در محورهای ارتباطی استان فوت شدند که این میزان نسبت به سال گذشته 7 درصد رشد را نشان می دهد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۰۹:۳۶    
سه پیرزن روستای شماریه از توابع شهر بستان با برپایی موکب کوچکی که از تنه و برگ درختان تشکیل شده به پذیرایی از زوار کربلا می پردازند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۲۱:۱۵    
محققان متوجه شدند فیبرهای کربنی که در بدنه خودرو به کار می روند، قابلیت ذخیره انرژی دارند. با استفاده از این قابلیت وزن خودروهای نسل آتی 50 درصد کاهش می یابد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۲۰:۵۰    
گلستان یکی از مراکز اصلی تولید و پرورش میگو در کشور است که با فراهم آمدن شرایط مناسب برای تکثیر و پرورش این آبزی، امروزه حدود 80 درصد میگوی تولیدی این استان به خارج از کشور صادر می شود.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۲۰:۳۰    
متن کامل سوابق و برنامه های 4 وزیر پیشنهادی دولت برای وزارتخانه های اقتصاد، کار، صنعت و راه را منتشر کرد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۲۹ - ۲۲:۱۵    
سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس از بازنگری مصوبه اخیر شورای سنجش و پذیرش دانشجو برای اعمال تاثیر قطعی معدل در کنکور 98 خبر داد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۲۹ - ۲۲:۱۵    
وزیر مستعفی صنعت خطاب به معاون اول رئیس جمهور گفت : هیچ جایی دیگر من را به کار نگیرید زیرا اگر شرایط مهیا نباشد نمیتوان کار کرد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۲۹ - ۲۲:۰۵    
شهید دوران تنها کسی بود که می توانم بگویم در وجودش چیزی به عنوان ترس وجود نداشت. هیچ وقت از هیچ چیزی نترسید. شهید یاسینی هم خیلی انسان سالم و درستی بود ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۲۹ - ۲۲:۰۵    
بغض افشانی با افتتاح پروژه قالیباف شکست: "من خودم را می شناسم و می دانم اینهمه هجمه به من برای چنگ اندازی به اموال مردم است."
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۲۹ - ۲۱:۵۵    
شهریار حیدری گفت: به دلیل تداوم توفان در مرز مهران، زائران به سمت مرزهای جنوبی تغییر مسیر دهند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۲۹ - ۲۱:۵۵    
معاون اول رئیس جمهور از موافقت رهبر انقلاب برای برداشت 500 میلیون دلار از صندوق توسعه ملی برای شرکتهای دارویی، خبر داد و گفت: افزایش نرخ بنزین در شرایط فعلی شدنی نیست و جامعه کشش ندارد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۲۹ - ۲۱:۵۵    
پس از محکوم شدن عربستان در جامعه بین المللی در خصوص اقدام به قتل جمال خاشقجی، این کشور ادعاهای جدیدی را در خصوص این پرونده مطرح کرد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۲۹ - ۲۱:۴۹    
طبق اعلام بانک مرکزی مبنی بر فروش دینار در شعب بانک ملی، بسیاری از زائران در جستجوی معادل ریالی آن برای برنامه ریزی در جهت خرید دینار هستند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۲۹ - ۲۱:۴۹    
وکلای ملت در نشست علنی امروز پارلمان از پاسخ های وزیر نیرو قانع نشده و به وی کارت زرد دادند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۲۹ - ۲۱:۴۴    
نخست وزیر رژیم صهیونیستی به تصمیم پادشاه اردن علیه تل آویو واکنش نشان داد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۲۹ - ۲۱:۳۹    
فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به ربوده شدن تعدادی از بسیجیان در "میل 103" سیستان و بلوچستان گفت ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۲۹ - ۲۱:۳۹    
وزیر نفت گفت: بحث های تولید مازاد در اجلاس الجزایر یا کمیته نظارتی نیست و این کمیته تنها باید رصد کند که متعهدین پیمان کاهش تولید ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۲۹ - ۲۱:۳۹    
نیروهای موشکی یمن 2 فروند موشک بالستیک زلزال-1 را به سمت محل استقرار شبه نظامیان وابسته به ائتلاف سعودی در جازان واقع در جنوب عربستان سعودی شلیک کردند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۲۹ - ۲۱:۳۳    
متهم 28ساله اخلال در نظام ارزی به 15 سال حبس و جزای نقدی معادل وجوه مکشوفه به ارزش 124هزار دلار و محرومیت از هر گونه خدمات دولتی محکوم شد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۲۹ - ۲۱:۳۳    
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر از ممنوعیت ورود برخی داروها به عراق خبر داد و گفت: زائران مراقب باشند بر اثر یک اشتباه در زندان های سخت عراق و جریمه های 70 میلیون تومانی مواجه نشوند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۲۹ - ۲۱:۲۸    
بادرنجبویه گیاهی چند ساله است که در سراسر جهان رشد می کند و مردم قرن هاست از این گیاه برای درمان بیماری های خود استفاده می کنند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۲۹ - ۲۱:۲۸    
کنفدراسیون فوتبال آسیا تصمیم دارد بهترین حامی این فصل لیگ قهرمانان آسیا را معرفی کند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۲۹ - ۲۱:۲۳    
عضو هیئت رئیسه مجلس از برگزاری جلسه رای اعتماد به وزرای پیشنهادی دولت در روزهای شنبه و یکشنبه آینده خبر داد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۲۹ - ۲۱:۲۳    
معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: در پی افزایش قیمت ملک، استقبال از واحدهای بدون متقاضی مسکن مهر افزایش یافته است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۲۹ - ۲۱:۱۸    
بنابه تصویب شورای راهبردی جشنواره فیلم مقاومت، به وقت شام و امپراطور جهنم در بخش مسابقه سینمای ملی این رویداد سینمایی حضور نخواهند داشت.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۲۹ - ۲۱:۱۳    
رئیس سازمان پدافند غیرعامل نسبت به نشر ویروس های اینترنتی هشدار داد و گفت: با چنین ابزارهایی دشمن می تواند سیستم هوشمند کنترل از راه دور بسیاری از تأسیسات را در دست گرفته و در آن ها به اقدامات ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۲۹ - ۲۱:۰۳    
صادرات نفت توسط بخش خصوصی با مکانیزم شفاف و استفاده از ظرفیت داخلی برای تولید ارزش افزوده به عنوان سناریوهای پاتک ایران به تحریم های نفتی آمریکا خواهد بود که به زعم تحلیل گران خارجی تا آبان ماه حلقه ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۲۹ - ۲۰:۵۸    
از 232 شرکت خارجی که پس از برجام وارد همکاری اقتصادی با ایران شده اند، چند شرکت از ایران رفته اند و چه شرکت هایی همچنان منتظر تصمیم اتحادیه اروپا و دولت های متبوع هستند؟
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۲۹ - ۲۰:۳۸    
وزیر صنعت، معدن و تجارت در نامه ای با استعفای مهدی کرباسیان از ریاست هیات عاملی ایمیدرو موافقت کرد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۲۹ - ۲۰:۳۳    
نگاهی کوتاه به فعالیت های مسیح علینژاد نشان می دهد او نه تنها آنگونه که می گوید حرفه ای عمل نمی کند بلکه در برخی موارد از پیش پا افتاده ترین اطلاعات هم بی خبر است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۲۹ - ۲۰:۲۸    
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس به خط خوردن نام امید عالیشاه از لیست این تیم برای بازی با السد قطر واکنش نشان داد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۲۹ - ۲۰:۲۸    
عضو هیئت رئیسه مجلس از ارسال نامه رئیس جمهور و معرفی 4 وزیر پیشنهادی به مجلس خبر داد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۲۹ - ۲۰:۲۳    
حجت الاسلام اژه ای از تایید حکم اعدام سلطان سکه و همدستش در دیوان عالی کشور خبر داد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۲۹ - ۲۰:۱۸    
هیات نظارت بر سیاست های کلی نظام اگرچه مرتبط با مجمع تشخیص مصلحت نظام بوده اما مستقل از آن فعالیت داشته و قطعاً وظایف آن را نباید وظایف مجمع تشخیص مصلحت دانست.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۲۹ - ۲۰:۱۸    
اقدام دونالد ترامپ برای خروج از توافق منع موشک های هسته ای میان برد، را می توان تکمیل پروژه بازنگری هسته ای آمریکا که با هدف مقابله با توان هسته ای روسیه تهیه شده، به حساب آورد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۲۹ - ۲۰:۱۳    
عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی، روز گذشته با ارسال تصویری از یک نامه، استعفای خود را رسانه ای کرد و این درخواست با موافقت رئیس جمهور قرار گرفت ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۲۹ - ۲۰:۰۸    
توییتر بات ها را شناسایی می کند، اما در شناسایی کارمندان بن سلمان که ماهانه حدود سه هزار دلار حقوق می گیرند و هزاران حساب کاربری ایجاد می کنند، به دشواری می افتد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۲۹ - ۱۹:۵۳    
طبق نتایج آخرین تحقیقات، مصرف سبزیجات پربرگ سبز تیره می تواند به پیشگیری از بیماری چشمی دژنراسیون ماکولا، علت اصلی نابینایی، کمک کند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۲۹ - ۱۹:۳۸    
هر گرم طلای 18 عیار امروز در بازار خرده فروشان به قیمت 400 هزار تومان فروخته شد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۲۹ - ۱۸:۴۶    
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مرکزی با اشاره به اینکه استان مرکزی معین 5 منطقه از شهر تهران است گفت: سازمان مدیریت بحران کشور اقدام جدی تری در موردبحث معین تهران انجام دهد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۲۹ - ۱۴:۳۳    
مسئول امور بین الملل اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اراک از وزیرمختار سفارت جمهوری غنا در ایران به اراک خبر داد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۲۹ - ۱۴:۲۸    
سانحه رانندگی در محور عباس آباد - سورانه شهرستان شازند چهار کشته و مجروح بر جا گذاشت
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۲۹ - ۱۴:۱۳    
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری مرکزی گفت: مسئولین دولتی در این شرایط وظیفه خطیری دارد و باید بیشتر تلاش کنند و اجازه ندهند این شرایط به وضعیت خطرناکی تبدیل شود.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۲۹ - ۱۲:۰۷    
نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس با اشاره به اینکه دستگیری دیپلمات ایرانی توسط کشورهای اروپایی پس از گذشت 3 ماه هنوز مبهم است گفت ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۲۹ - ۱۱:۴۲    
رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان مرکزی از شناسایی و دستگیری فردی که از شهروندان شش استان کشور کلاه بردی کرده بود، خبر داد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۲۹ - ۱۰:۴۷    
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی روز یکشنبه از موکب میقات الرضا(ع) اراک در روستای خیرآباد اراک بازدید کردند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۲۹ - ۰۹:۴۰    
مدیر حج و زیارت استان مرکزی گفت: تاکنون 26 هزار نفر برای حضور در مراسم پیاده روی اربعین در سامانه سماح ثبت نام کردند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۲۹ - ۰۹:۲۵    
مدیرعامل شرکت ماشین سازی اراک گفت: 2 دستگاه دیگ بخار 70 هزار پوندی ماشین سازی اراک به پالایشگاه نفت بهران ارسال شد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۲۹ - ۰۷:۵۸    
معاون امور گمرکی اداره کل گمرک استان مرکزی، نقل وانتقال ارز و تعهد دریافتی دولت از صادرکننده برای ورود ارز به دست آمده از صادرات در سامانه نیما را دو مشکل اصلی امروز صادرکنندگان عنوان کرد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۲۹ - ۰۷:۰۸    
تصاویر صفحه نخست روزنامه های صبح امروز (یکشنبه، 29 مهر ماه) که در پیشخوان مطبوعات عرضه می شود.