جمعه ۰۴ خردادساعت ۰۳:۰۸May 2024 24
جستجوی پیشرفته

خبرهای دیار آفتاب 21 مهر 1397 - diyareaftab.ir

دیار آفتاب 13 دی 1394 دیار آفتاب 30 اسفند 1395 دیار آفتاب 29 اسفند 1396 دیار آفتاب 1 فروردین 1397 دیار آفتاب 1 اردیبهشت 1397 دیار آفتاب 31 خرداد 1397 دیار آفتاب 31 تیر 1397 دیار آفتاب 1 مرداد 1397 دیار آفتاب 31 شهریور 1397 دیار آفتاب 30 آبان 1397 دیار آفتاب 30 آذر 1397 دیار آفتاب 30 دی 1397 دیار آفتاب 30 بهمن 1397 دیار آفتاب 1 اسفند 1397 دیار آفتاب 1 مهر 1397 دیار آفتاب 2 مهر 1397 دیار آفتاب 3 مهر 1397 دیار آفتاب 4 مهر 1397 دیار آفتاب 5 مهر 1397 دیار آفتاب 6 مهر 1397 دیار آفتاب 7 مهر 1397 دیار آفتاب 8 مهر 1397 دیار آفتاب 9 مهر 1397 دیار آفتاب 10 مهر 1397 دیار آفتاب 11 مهر 1397 دیار آفتاب 12 مهر 1397 دیار آفتاب 13 مهر 1397 دیار آفتاب 14 مهر 1397 دیار آفتاب 15 مهر 1397 دیار آفتاب 16 مهر 1397 دیار آفتاب 17 مهر 1397 دیار آفتاب 18 مهر 1397 دیار آفتاب 19 مهر 1397 دیار آفتاب 20 مهر 1397 دیار آفتاب 21 مهر 1397 دیار آفتاب 22 مهر 1397 دیار آفتاب 23 مهر 1397 دیار آفتاب 24 مهر 1397 دیار آفتاب 25 مهر 1397 دیار آفتاب 26 مهر 1397 دیار آفتاب 27 مهر 1397 دیار آفتاب 28 مهر 1397 دیار آفتاب 29 مهر 1397 دیار آفتاب 30 مهر 1397 
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۲۰:۴۸    
اخیرا در رستوران های ایتالیایی، ساندویج هایی با نان سنگک فروخته می شود.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۲۱:۵۰    
بررسی مصوبات مجلس در خصوص الحاق ایران به کنوانسیون های پالرمو و CFT در زمره وظایف هیأت عالی نظارت مجمع تشخیص مصلحت نظام است و مجلس نیز مکلف به تبعیت از نظرات آن خواهد بود.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۱۰:۲۱    
اولین کاری که باید بسرعت پس از مفقود شدن چک انجام داد، چیست؟ کارشناسان وکیل آنلاین در این مورد توضیح داده اند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۰۹:۰۹    
عصای سفید اولین بار در سال 1921 میلادی توسط جیمز بیگز عکاس اهل انگلستان استفاده شد که بینایی خود را از دست داد و برای محافظت خود در خیابان، از عصای سفید استفاده کرد تا به راحتی دیده شود.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۲۲:۱۵    
رییس اداره گذرنامه و روادید وزارت امور خارجه در مورد کاهش قیمت صدور روادید عراق در ایام اربعین حسینی در طی چند روز اخیر ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۲۲:۰۰    
مقامات دولت مدعی بودند که شان پاسپورت ایرانی پایین آمده و دولت می خواهد این اعتبار را برگرداند! اما اکنون این دیپلمات های کشورمان هستند که با وجود مصونیت دیپلماتیک مورد فشار و اخراج و بازداشت و اذیت ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۲۱:۵۰    
مدیر مسؤول روزنامه کیهان همزمان با بررسی مصوبه مجلس درباره کنوانسیون به اصطلاح مبارزه با تأمین مالی تروریسم- CFT در شورای نگهبان، یادداشتی خطاب به این شورا نوشت.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۲۰:۳۷    
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: متوسط قیمت کالا های اساسی در مقایسه با سال گذشته 30 تا 50 درصد افزایش داشته است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۲۰:۳۲    
رئیس کل بانک مرکزی گفت: برنامه های مشخصی برای ساماندهی بازار ارز و حرکت در مسیر نرخ ارز تعادلی در پیش داریم که با مشورت صاحبنظران اقتصادی آن را عملیاتی و اجرا میکنیم.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۲۰:۳۲    
آژانس بین المللی انرژی اعلام کرد صادرات نفت ایران در ماه سپتامبر به 1.63 میلیون بشکه در روز رسید که 800 هزار بشکه در روز کاهش داشته است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۱۹:۵۱    
مدیرکل محیط زیست استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: توله پلنگ زنده گیر شده توسط شکارچیان، پس از کشف و دستگیری متخلفین به سازمان محیط زیست منتقل شده است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۱۹:۱۱    
هر روز یک خبر جدید از افزایش قیمت انواع کالا منتشر می شود، از افزایش قیمت لاستیک، باتری خودرو، انواع لوازم خانگی و یدکی خودرو گرفته تا مواد غذایی و مواد مصرفی مردم.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۱۹:۰۰    
من کمک راننده ماشین رفتگری ام. اگر زباله ای، سنگی، چیزی باشد که ماشین نتواند جمع کند من باید آن را جمع کنم. یعنی شغل من رفتگری است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۱۴:۱۷    
سفیر ازبکستان در ایران به همراه هیئت اقتصادی دقایقی پیش وارد اراک شد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۰۸:۱۱    
در دو ماه محرم و صفر به دلیل مصیبت های وارده بر خاندان نبوی، پیروان اهل بیت(ع) عزادار هستند اما این عزاداری به معنی نحسی نیست.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۲۳:۰۳    
قیمت نفت خام سنگین ایران در هفته منتهی به پنجم اکتبر (جمعه، 13مهرماه) نسبت به هفته گذشته، 2 دلار و 9 سنت افزایش یافت و از 80 دلار برای هر بشکه فراتر رفت.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۲۳:۰۳    
وزارت اطلاعات از انهدام یک تیم تروریستی تجزیه طلب که از مرزهای غربی وارد و در یک خانه تیمی مستقر شده بودند خبر داد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۲۳:۰۳    
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران با اشاره به بازسازی و ترمیم زمین شماره دو کمپ تیم های ملی گفت: بعد از هشت سال پیگیری توانستم میراث خوبی برای فوتبال ایران به یادگار بگذارم.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۲۳:۰۳    
مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی گفت: ماموران دایره مبارزه قاچاق از قاچاقچیان 31 تن گوجه فرنگی در هنگ مرزی شهرستان سردشت به ارزش ریالی 680 میلیون ریال کشف و ضبط کردند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۲۳:۰۳    
فرمانده نیروی انتظامی گفت: اقداماتی برای تسهیل عبور و مرور و امنیت زائرانی که می خواهند از مرزها تردد کنند انجام شده است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۲۳:۰۳    
دانشجویان متقاضی سفر پیاده روی اربعین به دلیل مشکلات ایجاد شده در سامانه نظام وظیفه و مجوز خروج از کشور سرگردان شدند که هیچ کس پاسخگوی این مشکل نیست.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۲۲:۵۸    
آن گونه که مسئولان سازمان نظام وظیفه عنوان کرده اند پایان سال 97 آخرین فرصت برای پرداخت جریمه غایبان از خدمت است و پس از آن سیاستهای سختگیرانه ای برای غایبین در زمینه اشتغال اعمال می شود.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۲۲:۵۸    
مقامات رگولاتوری ایرلند به نمایندگی از کشور های عضو اتحادیه اروپا در مورد عملکرد توئیتر تحقیق می کنند؛ زیرا این شبکه اجتماعی به ردگیری کاربران و نقض حریم شخصی آن ها متهم است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۲۲:۵۸    
دانشمندان ژاپنی و مغولستانی فسیل یک دایناسور 70 میلیون ساله را در بیابان گبی پیدا کردند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۲۲:۵۸    
یک دکترای تغذیه و رژیم درمانی از ضرورت رعایت نکات بهداشتی و تغذیه ای برای جلوگیری از انتقال بیماری های مختلف در بین زائران اربعین خبر داد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۲۲:۵۳    
دادستان تهران گفت:حسب اعلام مسئولان، سازمان بورس 75 پرونده در دادسرا و دادگاه دارد و مواردی هم وجود دارد که اگر دادستان احراز کرد که جرمی رخ داده، می تواند ورود کند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۲۲:۴۳    
معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی گفت: بخش مسکن از قوانین اصلی اقتصاد تبعیت کرده و متکی به قدرت خانوار است که به دلیل کاهش قدرت خانوارها، معاملات کم شده است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۲۲:۳۷    
وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: دولت 25 گروه کالایی را انتخاب کرده که با وفور در بازار عرضه شده و یارانه به این کالاها اختصاص یابد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۲۲:۳۷    
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس نسبت به کارشکنی مافیای وزارت نفت در عرضه نفت در بازار بورس ابراز نگرانی کرد و خواستار ورود زنگنه به اجرای این ساز و کار قانونی شد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۲۲:۳۲    
وزارت دفاع آمریکا از افشای اطلاعات شخصی کارکنان این وزارتخانه خبر داد و اعلام کرد در حال بررسی این موضوع است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۲۲:۲۲    
رئیس سازمان فضایی ایران با بیان اینکه علی رغم وجود زیرساخت های گردشگری در کشور در حوزه اقتصاد گردشگری عقب مانده ایم گفت ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۲۲:۲۲    
عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس گفت: با پذیرش FATF بانک های داخلی ملزم می شوند سپاه پاسداران را تحریم کنند؛ این کنوانسیون استقلال کشور را مخدوش می کند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۲۲:۱۷    
حجت الاسلام و المسلمین شهریاری با تاکید بر لزوم بهره گیری از ظرفیت نخبگان در مسیر توانمندسازهای نهادی، گفت: تشکیل ستاد نخبگانی تحول قضایی با حضور مدیران ستادی و استانی برگزیده اهمیت زیادی دارد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۲۲:۱۷    
هم زمان با بازگشت تحریم های غیر قانونی آمریکا، ایران با شکستن انحصار شرکت های ایتالیایی و آمریکایی، تولید تجاری و صادرات 13 محصول جدید پلیمری به کشورهای آسیایی و اروپایی را آغاز کرد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۲۲:۱۲    
رئیس سازمان برنامه و بودجه، برنامه جامع دولت مشتمل بر 12 بسته برای خنثی سازی و تقلیل تحریم های آمریکا را تشریح کرد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۲۲:۰۷    
درست در روزهایی که در آستانه اعمال تحریم های مجدد آمریکا هستیم، تصویب لایحه ننگین کاپیتولاسیون در مجلس شورای ملی به ما یادآوری می کند که ماهیت آمریکا در سالیان دراز تغییر نکرده است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۲۲:۰۲    
سرپرست سازمان اورژانس کشور با اشاره به حضور 17 هزار نیروی فوریت های پزشکی و 9 هزار نیروی درمانی و اعزام 900 دستگاه آمبولانس و 10 فروند بالگرد از آمادگی کامل برای خدمت رسانی به زائران حسینی خبر داد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۲۲:۰۲    
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه نیازمند طب رزمی پویا و پیشرفته هستیم، گفت: این طب رزم و نظامیان هستند که در شرایط سخت و بلایای طبیعی می توانند پناهگاه مردم باشند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۲۱:۴۷    
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس روز شنبه با حضور در صحن علنی شورای شهر اراک به ارائه گزارش در رابطه با کنگره 6200 شهید استان مرکزی و پروژه موزه دفاع مقدس پرداخت.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۲۱:۴۷    
بازگشایی مرز خسروی برای پذیرایی از زائران اربعین امسال نیز درگیر اما و اگر است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۲۱:۴۲    
در جلسه شورای عالی هماهنگی اقتصادی، اختیارات بانک مرکزی برای اجرای برنامه اصلاح نظام بانکی مورد بررسی و تصویب قرار گرفت.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۲۱:۴۲    
عناصر گروه های تروریستی داعش و طالبان در بزرگ ترین زندان افغانستان صحبت های عجیبی درباره عقاید خود مطرح کردند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۲۱:۴۲    
قیمت برخی خودروهای تولید داخل در اولین روز از هفته جاری نسبت به هفته گذشته، یک تا 2 میلیون تومان افزایش و برخی هم به همین میزان کاهش یافت.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۲۱:۳۷    
حجت الاسلام سروش محلاتی با تفکیک دو گونه از ریزش ها در تاریخ اسلام، برخی از این ریزش ها را طبیعی و برخی را غیر طبیعی نامید و عنوان کرد: جدایی حضرت موسی از حضرت خضر را نباید با عنوان ریزش ها مطرح کرد ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۲۱:۳۷    
دبیرکل کانون عالی انجمن های صنفی کارگران می گوید:دولت باید جدا از دهکهای محروم و خانوارهای تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی برای کارگران بسته های غذایی در نظر بگیرد تا بیش از این سبد معیشت کارگران به ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۲۱:۳۲    
فراخوان سی و هفتمین جشنواره ملی فیلم فجر از سوی دبیرخانه جشنواره اعلام شد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۲۱:۲۷    
استاد اقتصاد دانشگاه امام صادق (ع) گفت: برای کنترل و خروج از شرایط رکود اقتصادی 3 راه کار کوتاه مدت با رویکرد جهادی وجود دارد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۲۱:۲۷    
دبیر هیئت دولت با اشاره به اجرای قانون منع فعالیت بازنشستگان گفت: بر اساس تأکید رئیس جمهور بانوان و نیروهای جوان جایگزین نیروهای بازنشسته کشور می شوند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۲۱:۲۲    
رهبر معظم انقلاب جوانان را راه حل مشکلات کشور دانستند با این حال یکی از مشکلات اصلی وجود افراد بازنشسته و پیر در سیستم مدیریت کشور است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۲۱:۲۲    
حجت الاسلام والمسلمین موحدی راد از اجرای طرح برخورد با قاچاق سوخت با همکاری نیروی انتظامی و دستگاه قضا خبر داد و گفت ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۲۱:۲۲    
مدیرکل دفتر برنامه ریزی و نظارت بر امور حج و زیارت سازمان حج از نام نویسی بیش از 500 هزار زائر ایرانی در سامانه سماح برای حضور در آیین جهانی اربعین حسینی در عتبات عالیات خبر داد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۲۱:۱۷    
مشاور رییس جمهور اواخر اردیبهشت از لغو استقرار سرور های شبکه توزیع محتوای پیام رسان تلگرام در ایران داد؛ خبری که درست بود اما تمام ماجرای دولت و تلگرام نبود.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۲۱:۱۱    
عماد نخستین موشک بالستیک دوربردِ زمین به زمین است که تمامی مراحل طراحی و ساخت آن توسط دانشمندان داخلی انجام شد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۲۱:۱۱    
رئیس دادگستری استان تهران گفت: پرونده جوانفکر هنوز به دادگاه ارسال نشده است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۲۱:۱۱    
رئیس کمیته هسته ای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: تصمیم مشترک ایران و اتحادیه اروپا اخذ شده است و جزئیات این بسته ها قبل از اقدامات آمریکا در 13 آبان اعلام خواهد شد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۲۱:۱۱    
مهاجمان سایبری اطلاعات 29 میلیون حساب کاربری را در شبکه اجتماعی فیس بوک سرقت کردند. این کار با استفاده از یک برنامه خودکار صورت گرفته است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۲۱:۱۱    
وارد کنندگان چینی LPG برای تهیه این سوخت در ماه های اخیر مبالغ بالاتری را پرداخت می کنند چون خریداران چینی به دنبال عرضه کنندگان جدیدی به جز آمریکا و ایران هستند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۲۱:۱۱    
مشاور وزیر آموزش و پرورش در امور عترت و نماز گفت: قبل از انقلاب نمازخوان داشتیم اما نخبگان کشور به نماز خواندن خود افتخار نمی کردند ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۲۱:۱۱    
منابع محلی از حمله ائتلاف آمریکا علیه منطقه ای در حومه دیر الزور با استفاده از بمب های حاوی فسفر سفید خبر دادند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۲۱:۱۱    
مراسم سوگواری شهادت حضرت رقیه(س) با همکاری مجمع جهانی خادمان حضرت رقیه بنت الحسین(ع) در آستان مقدس حضرت عبدالعظیم(ع) برگزار می شود.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۲۱:۱۱    
صبح شنبه 21 مهر دومین دادگاه علنی رسیدگی به جرائم اخلالگران اقتصادی در شعبه ویژه رسیدگی به جرائم مفسدین و اخلالگران اقتصادی استان فارس در شیراز و با ریاست قاضی سید محمود ساداتی و مستشاری قاضی رجایی ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۲۱:۱۱    
رئیس پلیس امنیت عمومی آذربایجان شرقی گفت: 6 تن سنگ و خاک معدن طلا به ارزش 28 میلیارد ریال توسط ماموران کشف و ضبط شد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۲۱:۱۱    
پاکسازی صورت یکی از مفیدترین کارها برای زیبایی پوست است که با استفاده از آن می توان آلودگی را از پوست برداشت و آن را تمیز کرد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۲۱:۱۱    
در سومین دوره رقابت های پاراآسیایی 2018 جاکارتا کاروان خودباوری و امید ایران با 136 مدال به کار خود پایان داد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۲۱:۱۱    
اصابت امروز یک فروند موشک بالستیک زلزال-2 به محل استقرار شبه نظامیان ائتلاف سعودی در استان صنعاء واقع در شمال یمن، به کشته و زخمی شدن چندین نفر منجر شد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۲۱:۱۱    
سکه بهار آزادی با افت محسوس به قیمت 3 میلیون و 500 هزار تومان رسیده و سکه طرح قدیم یا همان سکه امامی نیز با قیمت 4 میلیون 350 هزار تومان قیمت گذاری شد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۲۱:۱۱    
از زمین شماره دو کمپ تیم های ملی فوتبال پس از سه سال تلاش رونمایی شد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۲۱:۱۱    
براساس آخرین آمارها از متغیرهای پولی، حجم پایه پولی در پایان مرداد ماه امسال به 227 هزار و 70 مییارد تومان رسیده که در مقایسه با ماه مشابه سال قبل 19.8 درصد رشد داشته است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۲۱:۱۱    
نماینده ولی فقیه در سپاه، فلسفه وجودی این نهاد را پایداری انقلاب دانست و گفت: سپاه در این راه خود را نیز فدا می کند حتی اگر فشارها، سختی ها و مصیبت ها را در راهش ببیند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۲۱:۱۱    
شبکه الجزیره در خبری فوری اعلام کرد که ترکیه اجازه فرود به دو هواپیمای متعلق به عربستان را نداد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۲۱:۱۱    
آلبرتو جاکومتی نقاش و مجمسه ساز نامدار سوئیسی با چهار مجسمه فروخته شده در حراجی های سراس جهان، گران ترین هنرمند مجسمه ساز دنیای هنر به شمار می رود.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۱۴:۲۹    
معاون استاندار مرکزی با تاکید بر اینکه مدیران ما باید بدانند که مدیران سال 97 هستند اظهار کرد: ابتدایی ترین وظیفه مسئولین ما این است که در کارهای ارزشی حضور مستحکم داشته باشند و همچنین باید بدانند که ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۱۳:۵۹    
فرمانده انتظامی استان مرکزی با اشاره به تمهیدات ویژه پلیس استان برای تامین امنیت زائران اربعین حسینی گفت: در برنامه ریزی امنیت بخش پلیس ویژه در اربعین حسینی ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۱۳:۱۸    
مدیر حج و زیارت استان مرکزی از ثبت نام 6572 نفر در سامانه سماح برای اعزام به اربعین حسینی خبر داد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۱۲:۵۳    
مدیرکل بنیاد مسکن استان مرکزی از اجرای طرح آمارگیری از ویژگی های مسکن روستایی در سطح استان مرکزی خبر داد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۱۱:۴۶    
رئیس مجمع خیرین سلامت بیمارستان آیت الله خوانساری اراک، گفت: در حال حاضر 40 بیمار سرطانی در اراک در صف انتظار برای بستری شدن هستند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۰۹:۴۹    
7 کمپ غیرمجاز در طرح مشترک و نظارتی پلیس مبارزه با مواد مخدر و اماکن عمومی فرماندهی انتظامی استان مرکزی در اراک پلمب شد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۰۹:۱۹    
شور و دلدادگی بانوان اراکی برای فراهم کردن مقدمات برپایی موکب ها در ایام اربعین برای خدمات رسانی به زائرین به اوج خود رسیده است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۰۸:۳۹    
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره به اینکه دولت در مبارزه با فساد از شعار تا عمل خیلی فاصله دارد خاطرنشان کرد: قطعاً ملاک قضاوت مردم برای عملکرد مسئولان شعارها نیست بلکه عملکرد آن ها است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۰۸:۲۴    
مسابقات رنکینگ استعدادهای برتر تنیس روی میز دختران استان مرکزی در سالن تنیس روی میز مجموعه 5مرداد در اراک برگزار شد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۰۷:۰۹    
تصاویر صفحه نخست روزنامه های صبح امروز (شنبه، 21 مهر ماه) که در پیشخوان مطبوعات عرضه می شود.