جمعه ۰۴ خردادساعت ۰۱:۵۵May 2024 24
جستجوی پیشرفته

خبرهای دیار آفتاب 13 مهر 1397 - diyareaftab.ir

دیار آفتاب 13 دی 1394 دیار آفتاب 30 اسفند 1395 دیار آفتاب 29 اسفند 1396 دیار آفتاب 1 فروردین 1397 دیار آفتاب 1 اردیبهشت 1397 دیار آفتاب 31 خرداد 1397 دیار آفتاب 31 تیر 1397 دیار آفتاب 1 مرداد 1397 دیار آفتاب 31 شهریور 1397 دیار آفتاب 30 آبان 1397 دیار آفتاب 30 آذر 1397 دیار آفتاب 30 دی 1397 دیار آفتاب 30 بهمن 1397 دیار آفتاب 1 اسفند 1397 دیار آفتاب 1 مهر 1397 دیار آفتاب 2 مهر 1397 دیار آفتاب 3 مهر 1397 دیار آفتاب 4 مهر 1397 دیار آفتاب 5 مهر 1397 دیار آفتاب 6 مهر 1397 دیار آفتاب 7 مهر 1397 دیار آفتاب 8 مهر 1397 دیار آفتاب 9 مهر 1397 دیار آفتاب 10 مهر 1397 دیار آفتاب 11 مهر 1397 دیار آفتاب 12 مهر 1397 دیار آفتاب 13 مهر 1397 دیار آفتاب 14 مهر 1397 دیار آفتاب 15 مهر 1397 دیار آفتاب 16 مهر 1397 دیار آفتاب 17 مهر 1397 دیار آفتاب 18 مهر 1397 دیار آفتاب 19 مهر 1397 دیار آفتاب 20 مهر 1397 دیار آفتاب 21 مهر 1397 دیار آفتاب 22 مهر 1397 دیار آفتاب 23 مهر 1397 دیار آفتاب 24 مهر 1397 دیار آفتاب 25 مهر 1397 دیار آفتاب 26 مهر 1397 دیار آفتاب 27 مهر 1397 دیار آفتاب 28 مهر 1397 دیار آفتاب 29 مهر 1397 دیار آفتاب 30 مهر 1397 
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۰۸:۲۳    
حجت الاسلام والمسلمین عطا الله میرزاده کارشناس علوم قرآنی درباره اعمال روز جمعه مطالبی را بیان کرد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۰۸:۲۴    
اینفوگرافی زیر قصد دارد تا به بررسی مضرات مصرف محصولات شکردار بپردازد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۱۱:۱۳    
خبرگزاری میزان- تصویری از خلاقیت یک هندی برای فروختن موز و جلب توجه توریست ها را مشاهده می کنید.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۱۰:۵۱    
دلیل این تعصب و لجاجت مداوم و استوار آخوندی بر بحث بازار آزاد و مخالفت افراطی با هر گونه دخالت دولت در اقتصاد، آن هم در بحبوحه تحمیل یک جنگ اقتصادی بر کشور ما، چیست؟
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۰۹:۵۵    
بازار گوشی تلفن همراه با ظرفیت استفاده ماهانه یک میلیون گوشی، چند ماهی است به دلایل مختلف با چالش رو به رو شده که در صورت ترخیص گوشی های توقیفی شاهد کاهش 30 درصدی آن خواهد بود.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۱۳ - ۲۲:۰۵    
واشنگتن پست گزارش داد رئیس جمهور آمریکا اخیر در یک نشست انتخاباتی در واشنگتن بار دیگر اظهارات تحقیرآمیزی درباره عربستان به زبان آورده است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۱۳ - ۲۲:۰۵    
وزیر جهاد کشاورزی با ارسال نامه ای گلایه آمیز به وزیر صنعت، معدن و تجارت از عدم توجه به ممنوعیت صادرات گوجه فرنگی و رب برای تنظیم بازار گلایه کرد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۱۳ - ۲۲:۰۵    
عضو کمیسیون انرژی گفت: به زودی سامانه کارت سوخت فعال و سهمیه بندی ها براساس نوع خودرو و سوخت مشخص خواهد شد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۱۳ - ۲۲:۰۰    
منابع خبری در گزارش های خود از افزایش موج سرکوبگری در دوره زمامداری ولیعهد سعودی و کشیده شدن این موج به خارج از عربستان خبر دادند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۱۳ - ۲۲:۰۰    
امام جمعه موقت تهران، ضربه شست موشکی ایران را پیام قدرت به منطقه خواند و گفت: این حرکت یعنی اگر امنیت می خواهید کنار ایران باشید.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۱۳ - ۲۲:۰۰    
شکلات سازی؛ حوزه ای که با وجود توانمندی ایران در آن، واردات بی رویه شکلات های خارجی کام شیرین این صنعت را در کشور تلخ کرده است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۱۳ - ۲۱:۴۹    
به موازات وقوع تحولات یک شبه در نرخ دلار، گمانه زنی ها درباره چرایی این پدیده آغاز شد که اغلب نمایندگان سقوط قیمت طلا و ارز را ناشی از برخورد قاطع قوه قضایی درخصوص مفسدان اقتصادی و تدابیر رؤسای سه ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۱۳ - ۲۱:۴۹    
فرمانده مرزبانی ناجا از انهدام تیم سه نفره اشرار و قاچاقچیان مسلح در عملیات عصر روز گذشته مرزبانان در منطقه مرزی نهبندان خبرداد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۱۳ - ۲۱:۴۹    
جایزه صلح نوبل سال 2018 میلادی امروز جمعه به دو فعال مبارزه با خشونت جنسی که یکی از آنها پزشک و دیگری برده جنسی سابق گروه تروریستی داعش است، اعطا شد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۱۳ - ۲۱:۴۴    
همزمان با شهادت امام سجاد (ع)، شما می توانید شرح مختصری از زندگینامه ایشان را در این گزارش بخوانید.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۱۳ - ۲۱:۴۴    
اوسیانو دآ کروز، مربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: در فوتبال ایران و جهان همه کارشناس هستند، اما در حال حاضر یک نفر است که می تواند تصمیم گیری کند و آن هم کارلوس کی روش است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۱۳ - ۲۱:۳۹    
یونیسف و سازمان بهداشت جهانی نسبت به فراگیر شدن موج بیماری وبا در یمن هشدار دادند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۱۳ - ۲۱:۳۴    
پدیده سلبریتی و افراد مشهور محدود به دنیای پیشرفته امروزی نبوده و از دوران ارسطو و افلاطون تا سعدی، حافظ و مولانا، چنگیز، تیمور ، هیتلر، ترامپ و آنجلینا جولی همه و همه به نوعی سلبریتی محسوب می شوند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۱۳ - ۲۱:۳۴    
دبیر ستاد مرکزی اربعین: بیش از 2500 شرکت زیارتی در چارچوب سامانه سماح فعالیت می کنند؛ هزینه هر زائر 371 هزار و 880 تومان است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۱۳ - ۲۱:۲۹    
حمله با خودرو به عابران در برلین پنج زخمی به جای گذاشته است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۱۳ - ۲۱:۲۹    
عکس دست نوشته فرمانده سپاه قدس بر تصویر اسرای ایرانی را در این خبر مشاهده کنید.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۱۳ - ۲۱:۲۴    
در کنار بسیجیان مسئولان مختلفی نیز در تهران و سایر شهرهای کشور به میدان آمده و در کنار نیروهای بسیج، بر یکدلی مردم و مسئولان و تلاش برای خدمت رسانی به مردم تاکید کردند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۱۳ - ۲۱:۲۴    
نائب رئیس فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس گفت: پذیرش الزامات FATF راه دور زدن تحریم ها را می بندد، اقتصاد کشور را قفل کرده و موجب اعمال تحریم های هوشمند علیه ایران می شود.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۱۳ - ۲۱:۱۹    
وزیر خارجه ایران در مصاحبه ای با شبکه خبری الجزیره تصریح کرد که آمریکایی ها نشان داده اند که نمی توان به آنها اعتماد کرد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۱۳ - ۲۱:۱۹    
رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم: مشکل تعدادی از دانشجویان با کمک رهن 27 میلیارد تومانی برطرف شد، اما حدود 50 هزار دانشجو با کمبود خوابگاه رو به رو هستند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۱۳ - ۲۱:۱۴    
رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی آخرین وضعیت طرح ساماندهی تعطیلات کشور را تشریح کرد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۱۳ - ۲۱:۰۹    
محققان نشان دادند با مطالعات میکروسکوپی می توان به رمزگشایی جعبه سیاه متاستاز سرطان استخوان کمک کرد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۱۳ - ۲۱:۰۹    
اوپک و معامله گران نفت درباره دورنمای بازار، اختلاف نظر اساسی دارند و این بن بست به افزایش شدید قیمت های نفت دامن زده است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۱۳ - ۲۱:۰۴    
تمرین عصر امروز تیم ملی فوتبال از ساعت 17:30 در محل ساختمان پک برگزار می شود.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۱۳ - ۲۱:۰۴    
افزایش مصرف بنزین و رکورد شکنی مصرف آن در فصل تابستان موجب شد تا مسئولان شرکت ملی پالایش و پخش آمار مصرف بنزین را محرمانه اعلام کنند ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۱۳ - ۲۱:۰۴    
نمایندگان مجلس در هفته پیش رو قرار است تکلیف وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی را روشن کنند که به صورت یک وزارتخانه واحد بماند و یا به دو وزارت رفاه و تامین اجتماعی و کار و تعاون تفکیک شود.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۱۳ - ۲۰:۵۹    
معاون رئیس جمهور گفت: برآوردهای ما نشان می دهد که قیمت ارز باید زیر هفت هزار تومان قرار گیرد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۱۳ - ۲۰:۵۹    
یک متخصص عفونی کودکان گفت: عفونت ادراری در نوزادان علائمی خاص ندارد، از این رو تشخیص آن به تاخیر افتاده و ممکن است باعث بروز مشکلاتی شود.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۱۳ - ۲۰:۵۴    
سازمان هواشناسی کشور برای امروز و فردا در 10 استان کشور بارش باران، وزش باد شدید و در مناطق مستعد بارش تگرگ و افت قابل توجه دما پیش بینی کرد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۱۳ - ۲۰:۵۴    
ترامپ روز شنبه 7 مهر (29 سپتامبر) در میتینگ جمهوریخواهان ایالت ویرجینیای غربی، طی سخنانی تحقیرآمیز گفت که سلمان بن عبدالعزیز پادشاه سعودی چندین تریلیون دلار دارد و بدون ایالات متحده آمریکا ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۱۳ - ۲۰:۵۴    
فیلم های ایرانی بخش نمایش ویژه در سومین دوره جشنواره بین المللی فیلم سلیمانیه معرفی شدند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۱۳ - ۲۰:۴۴    
ادلب و حلب سوریه شاهد درگیری گسترده میان تروریست های تحریرالشام(جبهه النصره) و زیرمجموعه های جبهه آزادیبخش ملی است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۱۳ - ۲۰:۳۹    
وزارت دفاع روسیه در بیانیه ای از مرگ دهها نفر از بیماران تحت درمان یک مرکز تحقیقات بیولوژیکی سری آمریکا در گرجستان خبر داد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۱۳ - ۲۰:۳۹    
تحلیلگر مشهور جهان عرب با اشاره به افول هیمنه و فرمانروایی دلار در جهان آورده است: دلار در آستانه فروپاشی کامل با توجه به افزایش رویکرد کشورهای دنیا برای کنار گذاشتن آن قرار دارد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۱۳ - ۲۰:۳۹    
افزایش خرید برخی محصولات کشاورزی توسط تجار کشورهای همسایه باعث کاهش عرضه این محصولات در بازار داخلی و افزایش قیمت آن ها شده است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۱۳ - ۲۰:۳۴    
مسابقات انتخابی تیم ملی پومسه (اجرای فرم تکواندو) برای حضور در رقابت های جهانی با راهیابی 21 پومسه کار به اردوی تیم ملی برگزار شد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۱۳ - ۲۰:۳۴    
علی کفاشیان، سرپرست کمیته فوتسال گفت که نمایندگان فدراسیون جهانی فوتبال، از تجهیزات ایران برای بررسی شرایط میزبانی جام جهانی فوتسال 2020 تمجید کرده اند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۱۳ - ۲۰:۲۹    
مقام قضایی فرانسه اعلام کرده است رئیس پلیس بین الملل پس از سفر به چین گم شده است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۱۳ - ۲۰:۲۹    
موشک بالستیک قاره پیما که به اختصار ICBM نامیده می شود برای رساندن سلاح های هسته ای به هدف طراحی شده اند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۱۳ - ۲۰:۲۴    
جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خطاب به نخست وزیر رژیم صهیونیستی گفت: شنا کردن در مدیترانه را تمرین کن چرا که به زودی هیچ راهی جز به دریا گریختن ندارید.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۱۳ - ۱۹:۵۴    
تیم فوتسال سن ایچ ساوه میهمان خود تیم ارژن شیراز را با شکست بدرقه کرد .
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۱۳ - ۱۹:۴۴    
آیین تاریخی پیچیدن قالی مخصوص مراسم قالیشویان، در حرم علی ابن باقر(ع) برگزار شد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۱۳ - ۱۵:۳۲    
دری نجف آبادی با اشاره به موضوع واگذاری پالایشگاه شازند گفت: با تمام وجود برای جلوگیری از واگذاری پالایشگاه تلاش می کنم ، این واگذاری به صلاح نیست.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۱۳ - ۱۴:۵۱    
فرمانده نیروی انتظامی استان مرکزی مقابله با آسیب های حوزه های فضای مجازی،امنیتی و اخلاقی و تهاجم فرهنگی را یکی از برنامه های محوری نیروی انتظامی در سال جاری عنوان کرد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۱۳ - ۱۱:۵۶    
اسامی برگزیدگان مرحله نهایی رقابت های بخش آوایی چهل و یکمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم اعلام شد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۱۳ - ۱۱:۳۰    
همزمان با هفته نیروی انتظامی همایش پیاده روی خانوادگی در پارک ملت اراک برگزار شد.