سه شنبه ۰۸ خردادساعت ۱۳:۳۶May 2024 28
جستجوی پیشرفته

خبرهای دیار آفتاب 17 مهر 1397 - diyareaftab.ir

دیار آفتاب 13 دی 1394 دیار آفتاب 30 اسفند 1395 دیار آفتاب 29 اسفند 1396 دیار آفتاب 1 فروردین 1397 دیار آفتاب 1 اردیبهشت 1397 دیار آفتاب 31 خرداد 1397 دیار آفتاب 31 تیر 1397 دیار آفتاب 1 مرداد 1397 دیار آفتاب 31 شهریور 1397 دیار آفتاب 30 آبان 1397 دیار آفتاب 30 آذر 1397 دیار آفتاب 30 دی 1397 دیار آفتاب 30 بهمن 1397 دیار آفتاب 1 اسفند 1397 دیار آفتاب 1 مهر 1397 دیار آفتاب 2 مهر 1397 دیار آفتاب 3 مهر 1397 دیار آفتاب 4 مهر 1397 دیار آفتاب 5 مهر 1397 دیار آفتاب 6 مهر 1397 دیار آفتاب 7 مهر 1397 دیار آفتاب 8 مهر 1397 دیار آفتاب 9 مهر 1397 دیار آفتاب 10 مهر 1397 دیار آفتاب 11 مهر 1397 دیار آفتاب 12 مهر 1397 دیار آفتاب 13 مهر 1397 دیار آفتاب 14 مهر 1397 دیار آفتاب 15 مهر 1397 دیار آفتاب 16 مهر 1397 دیار آفتاب 17 مهر 1397 دیار آفتاب 18 مهر 1397 دیار آفتاب 19 مهر 1397 دیار آفتاب 20 مهر 1397 دیار آفتاب 21 مهر 1397 دیار آفتاب 22 مهر 1397 دیار آفتاب 23 مهر 1397 دیار آفتاب 24 مهر 1397 دیار آفتاب 25 مهر 1397 دیار آفتاب 26 مهر 1397 دیار آفتاب 27 مهر 1397 دیار آفتاب 28 مهر 1397 دیار آفتاب 29 مهر 1397 دیار آفتاب 30 مهر 1397 
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۲۰:۰۹    
"اعتصاب 16 مهر" یکی از هشتگ های داغ روز گذشته که توسط کاربران سلطنت طلب منتشر می شد و از اعتصاب مردم ایران در سراسر کشور حکایت داشت اما بر اساس آنچهخروجی پایشگرها نشان می دهد تعداد زیادی از این توئیت ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۲۲:۴۶    
سیاست های غلط دولت در بازار مسکن طی سالهای اخیر، خانه دار شدن را برای بسیاری از مردم بار دیگر به رویایی دست نیافتنی تبدیل کرده است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۲۲:۰۹    
900 استاد دانشگاه در پاسخ به نامه 290 نفر از دانشگاهیان اصلاح طلب درباره مسائل جاری کشور اعلام کردند: از رویکرد عقیم بحران – بن بست به فرآیند ملّی ظرفیت – راه حلّ بپیوندید!
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۲۰:۳۹    
در نشست غیر علنی مجلس شورای اسلامی با رئیس سازمان برنامه و بودجه و وزیر جهاد کشاورزی مقرر شد 20 میلیون نفر از اقشار آسیب پذیر جامعه که زیر 3میلیون تومان درآمد دارند در دو مرحله بسته حمایتی بگیرند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۱:۱۹    
با خشک شدن دریاچه هامون و وزش طوفان های شن در شهرهای شمالی سیستان وبلوچستان منازل روستایی و شهری در این مناطق زیر خروارها خاک مدفون می شوند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۰:۳۴    
سازمان هواشناسی کشور برای بعد از ظهر امروز در دو استان شمالی کشور، رگبار و رعدوبرق و احتمال وقوع سیلاب ناگهانی پیش بینی کرد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۰۹:۰۴    
هشتمین نمایشگاه سرا سری سوغات و هدایا تا 20 مهرماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی غرب کشور در اراک دایر است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۲۲:۵۵    
معاون اول رئیس جمهور گفت: مدیر با انگیزه بن بست ها را می شکند و مدیر خوب باید راهکار ایجاد کند در صورتی که به اندازه کافی پول وجود داشته باشد ننه جان من هم می تواند کار پیدا کند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۲۲:۵۰    
شاید انتظار زیادی نباشد که مجلس حداقل به همان نسبت که برای پیگیری لوایح FATF جدیت به خرج داده، برای دنبال کردن دیپلماسی اقتصادی هم که گره گشای مشکلات اقتصادی کشور است، اراده داشته باشد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۲۲:۵۰    
رئیس سازمان بسیج گفت: امیدواریم پس از رزمایش اقتدار عاشورایی بسیج و پاسخ کوبنده موشکی سپاه به تروریست ها این موضوعات رها نشود و همه نهادها برای رفع مشکلات مردم کمر همت را ببندند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۲۲:۴۵    
با مداخله بانک مرکزی و آغاز روند کاهش قیمت دلار در بازار، دارندگان ارز، دلارهای انبارشده خانگی خود را برای جلوگیری از ضرر و زیان بیشتر وارد بازار کردند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۲۲:۴۵    
صراحت کلام رهبری برای خیانت معرفی کردن یک رویکرد، بسیار قابل تأمل است چراکه کمتر شاهد آن بوده ایم ایشان مختصات رفتاری -گفتاری یک طیف را خیانت به مردم و کشور معرفی کنند ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۲۲:۴۰    
رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: هزینه های مرمت ورزشگاه ملی و بزرگ آزادی برای فینال لیگ قهرمانان نیاز به عزم همگانی دارد و از عهده پرسپولیس خارج است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۲۲:۴۰    
معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه جریان نفوذ در شرایط فعلی به دنبال القا کردن تفکری مبنی بر اهمیت وابستگی به غرب در راستای پیشرفت است ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۲۲:۳۵    
مافیای کنکور، داستان ترسناک دوکلمه ای است که وحشت را به دل تمام دانش آموزانی که قصد رفتن به دانشگاه را دارند، انداخته است ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۲۲:۳۰    
رئیس مجلس تاکید کرد: توقف تجاوز خارجی، محاصره غیرقانونی و کشتار بی رحمانه مردم یمن و بازگشت به مسیر گفتگوهای یمنی- یمنی را راه حل بحران یمن می دانیم.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۲۲:۳۰    
مادر شهید عماد مغنیه که مادر سه شهید و مادربزرگ یک شهید است، دیروز دار فانی را وداع گفت.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۲۲:۲۵    
حامیان برجام با در هم آمیختن دروغ و وعده سعی دارند به اهداف سیاسی خود برسند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۲۲:۲۰    
یک متخصص پوست گفت: در فصول سرد سال، تعریق در لایحه های سطحی پوست زیاد و رطوبت کاهش می یابد که این عوامل موجب کم شدن آب اپیدرم پوست می شود.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۲۲:۱۰    
عکس های راه یافته به مرحله نهایی مسابقه عکاسی آر اس بی 2018 با موضوع طبیعت را مشاهده می کنید.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۲۲:۰۵    
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: در زمان صلح قدرت هوایی ماموریت های زیادی دارد از جمله اگر مجموعه تروریستی در نزدیکی مرزهای کشور مقر ایجاد کند ما ساکت نخواهیم نشست.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۲۱:۵۵    
وزیر ورزش و جوانان گفت: امیدوارم تیم فوتبال پرسپولیس عنوان قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا را بدست آورد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۲۱:۵۰    
قائم مقام سابق حزب اعتماد ملی گفت: شورای عالی اصلاح طلبان نماد استبداد و بر خلاف دموکراسی است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۲۱:۴۵    
فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: دشمنان همیشه تهدید می کنند اما تهدیدات آنان هیچ تأثیری بر ما نداشته است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۲۱:۴۰    
سخنگوی هیئت رئیسه مجلس گفت: قرار بر این شد که 20 میلیون نفر از اقشار کم درآمد جامعه که درآمدی زیر 3 میلیون تومان دارند از بسته های حمایتی دولت برخوردار شوند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۲۱:۳۰    
بهرام شفیع مجری با سابقه برنامه ورزش و مردم لحظاتی پیش در بیمارستان بهمن تهران درگذشت.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۲۱:۲۵    
صفحه اینستاگرام سردار سلیمانی، پیام های جالبی را که مردم سراسر دنیا در واکنش به انتقام موشکی سپاه از تروریست های اهواز برای وی ارسال کرده اند، منتشر کرد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۲۱:۲۰    
منابع خبری از کشف بزرگ ترین گور دسته جمعی با 1500 پیکر در شهر رقه سوریه خبر دادند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۲۱:۲۰    
رئیس ستاد اجرایی فرمان امام، با اشاره به شروع به کار بنیاد برکت احسان برای حل برخی از این مشکلات گفت: اهدای جهیزیه به نیازمندان و کاشت حلزون گوش با همین هدف انجام شد و با کمک این ستاد ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۲۱:۱۰    
دبیر ستاد مبارزه با احتکار و اختفای کالای استان تهران اعلام کرد: تاکنون برخی کالاهای احتکار شده مانند لاستیک سبک و سنگین و نیز کاغذ آ.چهار در شبکه های مشخص، توزیع شده است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۲۱:۰۵    
رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات نجف اشرف گفت: صحن و شبستان حضرت زهرا(س) با همکاری موکب های ایرانی و تولیت آستان مقدس علوی برای پذیرایی از خیل زائران اربعین حسینی آماده شد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۲۰:۵۵    
هر سال زائران عرب زبان زیادی به مشهد می آیند؛ با این حال دیدگاه های متفاوتی نسبت به حضور زائران عرب زبان در ایران وجود دارد ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۲۰:۵۵    
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قزوین گفت: در حال حاضر شرکت های دارویی به دلیل نوسانات بازار و کمبود ورود برخی از داروها حاضر به عرضهٔ محصولات خود به صورت نسیه و یا اقساط نیستند و همین امر سبب شده تا ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۲۰:۴۵    
با احتساب بهره برداری فازهای 1 و 2 پالایشگاه ستاره خلیج فارس، ظرفیت تولید روزانه بنزین ایران به 94 میلیون لیتر افزایش یافت و پیش بینی می شود تا آذرماه امسال و بهره برداری فاز سوم بزرگ ترین پالایشگاه ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۲۰:۴۰    
رییس هیات مدیره کانون دفاتر خدمات الکترونیک قضایی کشور گفت: در حال حاضر 489 دفتر در کشور انجام وظیفه می کنند که تا پایان سال تقریبا 2 هزار دفتر خدمات الکترونیک قضایی خواهیم داشت.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۲۰:۴۰    
بعضی از هنرمندان و ورزشکاران که به عنوان فعالان اجتماعی در زلزله کرمانشاه به جمع آوری مبالغی پرداخته بودند در صفحات مجازی خود از احضار به پلیس آگاهی تهران برای پاره ای از توضیحات درباره پول های جمع ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۲۰:۳۵    
برخی افراد به دلایل مختلف دچار گرفتگی عضلات می شوند که باعث ناراحتی آن ها شده است، راه های مختلفی برای درمان آن وجود دارد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۲۰:۳۰    
بررسی تغییر قیمت ارز و رفتار متولیان بازار ارز از ابتدای سال جاری تاکنون نشان می دهد سیاست کاهش نرخ ارز تنها یک هفته قبل از بررسی لایحه CFT در مجلس انجام شد و به محض تصویب این لایحه ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۲۰:۲۵    
نماینده مردم خوی و چایپاره در مجلس گفت: امروز نامه ای در مجلس به امضاء رسید که طی آن مقرر شد اسامی نمایندگان مخالف CFT فردا در صحن علنی مجلس اعلام شود.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۲۰:۲۵    
سرپرست اداره کل حفاظت محیط زیست استان بوشهر گفت: یک قلاده پلنگ ایرانی در روستای شکرک شهرستان دشتستان با همکاری دوستداران محیط زیست به طبیعت بازگردانده شد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۲۰:۲۵    
خریدار باشگاه استقلال تهران بند های پیشنهادی خود برای در اختیار گرفتن مالکیت این باشگاه را اعلام کرد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۲۰:۱۵    
نماینده فائو در ایران گفت: تخم مرغ ماده ای پایدار و مقرون به صرفه است و با توجه به اینکه در حال حاضر یک میلیارد نفر در جهان از سوءتغذیه رنج می برند می توان با افزایش تولید تخم مرغ و اضافه کردن این ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۲۰:۱۰    
استاد تفسیر حوزه با بیان اینکه هر فردی آثار حتی ذره ای خیر و شر در دنیا را در قیامت خواهد دید، به تبیین این موضوع پرداخت که برخی گروه ها مانند انبیاء و شهدا در آخرت حساب رسی ندارند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۲۰:۰۵    
صندوق بین المللی پول ساعاتی پیش در جدیدترین گزارش چشم انداز اقتصادی جهان اعلام کرد رشد اقتصادی ایران در سال 2018 به منفی 1.3 درصد کاهش و نرخ بیکاری به 12.8 درصد افزایش و نرخ تورم به 29 ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۲۰:۰۵    
وزیر صنعت، معدن و تجارت از پرداخت بسته اعتباری به واحدهای صنفی خسارت دیده سیل استان در سالجاری خبر داد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۲۰:۰۵    
رئیس مرکز اطلاع رسانی آگاهی تهران از شیوه جدید موبایل قاپی از شهروندان درقالب درخواست برای گرفتن تاکسی های اینترنتی خبر داد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۱۹:۵۵    
اخیرا تصاویر و گزارش هایی در فضای مجازی و برخی سایت ها منتشر می شود که نشان از فاز جدیدی از لاکچری گری دارد ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۱۹:۵۵    
بهره برداری از یکهزارمین طرح اشتغالزایی روستایی، یکی دیگر از برنامه های این همایش بود که حکایت از تکاپوی خوب شکل گرفته در عرصه کارآفرینی روستایی در کشورمان دارد ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۱۹:۵۰    
سردار آزمون مهاجم جوان تیم ملی فوتبال کشورمان پس از خداحافظی و غیبت در اردوی قبلی در روز بازگشت مجددش در کانون توجه قرار داشت.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۱۹:۵۰    
عضو سابق مجلس گفت: برخورد با برخی روزنامه ها مانند وطن امروز و کیهان سلیقه ای بوده و قطعاً در راستای حفظ منافع ملی و امنیت کشور نیست ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۱۹:۴۰    
رئیس جمهور آمریکا روز سه شنبه اعلام کرد نماینده این کشور در سازمان ملل متحد در پایان سال جاری میلادی از دولت او جدا می شود.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۱۹:۳۵    
علیرغم کاهش اعتبار ریال ایران در مقایسه با دینار عراق ، همسایگان عراقی مان شرایطی مساعدی را برای زائران امام حسین فراهم کرده اند. محسن رحیمی فعال فرهنگی مشاهدات خود را روایت کرده است:
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۱۹:۳۰    
دهمین نمایشگاه صنایع دستی و سوغات محلی نراق(جوزغند) از روز سه شنبه 17 مهرماه در موزه مردم شناسی شهر نراق از توابع دلیجان در استان مرکزی گشایش یافت.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۱۹:۲۵    
یازدهمین نمایشگاه بین المللی سنگ ایران در شهر نیم ور شهرستان محلات گشایش یافت.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۱۹:۱۵    
تصمیم گیری برای بخش های اقتصادی و صنعتی اگر لحظه ای و بدون پشتوانه علمی و کار تحقیقاتی باشد، آسیب هایی مثل آن چه در ماه های اخیر نظیر آن را کم در صنعت، بازرگانی ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۱۹:۰۰    
گرانفروشی عبارت از عرضه کالا یا خدمات به بهای بیش از نرخ های تعیین شده توسط مراجع رسمی به طور علی الحساب یا قطعی و عدم اجرای مقررات و ضوابط قیمت گذاری و انجام هر نوع اقدامات دیگری است که منجر به ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۱۴:۱۴    
دهمین نمایشگاه صنایع دستی و سوغات محلی نراق(جوزغند) از روز سه شنبه 17 مهرماه در موزه مردم شناسی شهر نراق از توابع دلیجان در استان مرکزی گشایش یافت.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۱۳:۴۴    
با توجه به حاشیه های ایجاد شده در حوزه مسابقات بستکبال استان مرکزی، اداره کل ورزش و جوانان استان طی بیانیه ای خواستار برخورد قاطع با سهل انگاری و خطای عوامل اجرایی مسابقات بسکتبال استان شد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۱۳:۲۴    
رئیس خانه معدن ایران گفت: باوجود امکانات بسیار بالا در حوزه های مختلف معدن در کشور، سهم ایران در صادرات بازارهای جهانی بسیار اندک است
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۱۲:۵۴    
مراسم تشییع و تدفین پیکر مطهر شهید مرتضی کارچانی روز پنجشنبه 19 مهرماه ماه از میدان شهدای شهرستان اراک به سمت گلزار شهدای شهر کارچان برگزار خواهد شد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۱۲:۱۹    
مسابقات سراسری قرآن کریم خواهران اغاز شد محل برگزاری مسابقات خواهران در مجتمع کوه نور و سالن خیام برگزار میشود مسابقات خواهران افتتاحیه نداشته و مستقیما به رقابت پرداختند
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۱۱:۴۴    
به مناسبت هفته کودک مدیران مهدهای کودک استان مرکزی با نماینده ولی فقیه در استان مرکزی دیدار کردند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۱۱:۰۹    
دبیر کمیته اجلاس بانوان کنگره نقش ملی حضرت امام خمینی(ره) در دفاع مقدس و 6200 شهید استان مرکزی از اجرای طرح دیوارنگاری و دیوارنویسی با موضوع نقش زنان مجاهد مسلمان در انقلاب و دفاع مقدس با مشارکت بسیج ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۱۰:۱۹    
یازدهمین نمایشگاه بین المللی سنگ ایران در شهر نیم ور شهرستان محلات گشایش یافت.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۰۸:۱۹    
معاون بازرگانی شرکت غله و خدمات بازرگانی استان مرکزی گفت: از ابتدای فصل خرید گندم در استان تاکنون سه هزار میلیارد ریال از مطالبات کشاورزان پرداخت شده است.