جمعه ۱۸ خردادساعت ۱۳:۳۴Jun 2024 7
جستجوی پیشرفته

خبرهای دیار آفتاب 24 مهر 1397 - diyareaftab.ir

دیار آفتاب 13 دی 1394 دیار آفتاب 30 اسفند 1395 دیار آفتاب 29 اسفند 1396 دیار آفتاب 1 فروردین 1397 دیار آفتاب 1 اردیبهشت 1397 دیار آفتاب 31 خرداد 1397 دیار آفتاب 31 تیر 1397 دیار آفتاب 1 مرداد 1397 دیار آفتاب 31 شهریور 1397 دیار آفتاب 30 آبان 1397 دیار آفتاب 30 آذر 1397 دیار آفتاب 30 دی 1397 دیار آفتاب 30 بهمن 1397 دیار آفتاب 1 اسفند 1397 دیار آفتاب 1 مهر 1397 دیار آفتاب 2 مهر 1397 دیار آفتاب 3 مهر 1397 دیار آفتاب 4 مهر 1397 دیار آفتاب 5 مهر 1397 دیار آفتاب 6 مهر 1397 دیار آفتاب 7 مهر 1397 دیار آفتاب 8 مهر 1397 دیار آفتاب 9 مهر 1397 دیار آفتاب 10 مهر 1397 دیار آفتاب 11 مهر 1397 دیار آفتاب 12 مهر 1397 دیار آفتاب 13 مهر 1397 دیار آفتاب 14 مهر 1397 دیار آفتاب 15 مهر 1397 دیار آفتاب 16 مهر 1397 دیار آفتاب 17 مهر 1397 دیار آفتاب 18 مهر 1397 دیار آفتاب 19 مهر 1397 دیار آفتاب 20 مهر 1397 دیار آفتاب 21 مهر 1397 دیار آفتاب 22 مهر 1397 دیار آفتاب 23 مهر 1397 دیار آفتاب 24 مهر 1397 دیار آفتاب 25 مهر 1397 دیار آفتاب 26 مهر 1397 دیار آفتاب 27 مهر 1397 دیار آفتاب 28 مهر 1397 دیار آفتاب 29 مهر 1397 دیار آفتاب 30 مهر 1397 
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۷ - ۰۹:۴۱    
رئیس اداره نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت عمومی استان مرکزی از اجرای طرح ساماندهی صنوف فاقد پروانه کسب اراک خبر داد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۰۸:۰۹    
رئیس جمهور محترم، چندی پیش در جمع تعدادی از اساتید دانشگاه و چند دانشجو گفتند؛ امروز در جامعه مان نیاز به تقویت امید به فردا داریم و در ادامه افزودند؛ ناامیدی و ناامید کردن مشکلات را حل نمی کند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۲۶ - ۲۲:۱۶    
معدن شایان، یکی از معادن بزرگ سنگ ساختمانی کشور است و با نام رسمی کوه سفید فنجان بوانات در مسیر قادرآباد به بوانات قرار گرفته که در فاصله 15 کیلومتر مانده به بوانات توسط یک جاده خاکی به طول 8 کیلومتر ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۲۶ - ۲۱:۰۹    
همه ساله در نزدیکی ایام اربعین حسینی در مرز های ایران و عراق موکب هایی دایر می شود که از زائرین حسینی پذیرایی می کند. اغلب این مواکب توسط مردم خیر برپا می شوند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۲۱:۲۹    
کاربران شبکه های اجتماعی به حادثه گروگان گیری در منطقه مرزی میرجاوه واکنش نشان دادند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۲۱:۲۹    
روابط عمومی کل سپاه از هلاکت "ابوضحی"، امیر داعش در استان دیاله و طراح اصلی حادثه تروریستی اخیر اهواز در عملیات غافلگیرانه نیرو های مقاومت در استان دیاله عراق خبر داد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۲۱:۲۴    
رئیس قوه قضاییه با صدور بخشنامه ای به رؤسای کل دادگستری های سراسر کشور دستور داد تا بدون نوبت به درخواست تعدیل مهلت تأدیه مهریه ها رسیدگی کنند تا از زندانی شدن مردان جلوگیری به عمل آید.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۲۱:۲۴    
سردار سلامی گفت: ملت ایران یک شکل مسلم از ایستادگی در برابر استکبار است که برگرفته از همه جنگ هایی است که تجربه کرده است ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۲۱:۱۹    
شنیده می شود در صورتی که مشکلات مالی باشگاه پدیده تا نیم فصل حل نشود گل محمدی به پیشنهاد یک باشگاه لیگ برتری دیگر پاسخ مثبت می دهد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۲۱:۱۹    
وزارت خزانه داری آمریکا چند بانک و شرکت ایرانی را تحریم کرد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۲۱:۱۳    
مناظره بررسی ابعاد سیاسی FATF در حالی برگزار شد که صادق زبیاکلام در قسمت ابتدایی این مناظره و بعد از اینکه سخنانش تمام شد، محل مناظره را ترک کرد!
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۲۱:۱۳    
نمایندگان کشاورزان و فعالان اقتصادی امروز در اتاق بازرگانی ایران و در دیدار با وزیر جهاد کشاورزی ، از مشکلات این حوزه گفتند و وزیر جهاد نیز پاسخ داد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۲۱:۰۸    
از تکالیف هر پدرومادری در قبال فرزندشان انتخاب یک نام مناسب برای اوست؛ چراکه اسم هرگز از فرد جدا نمی شود و هویت و شخصیت وی را معرفی می کند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۲۱:۰۳    
در لابه لای اخبار بین الملل، تصاویر جالبی از رخدادهای مهم وجود دارد که می تواند برای مخاطب قابل توجه باشد. آنچه در این گزارش آمده، دست چین تصاویری از گوشه و کنار حوادث جهان در هفته گذشته است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۲۰:۵۳    
فرمانده نیروی هوافضای سپاه گفت: پس از شش ماه تلاش، موشک با برد 23 کیلومتر ساختیم و در دو سال آخر نبرد در سوریه استفاده کردیم.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۲۰:۴۸    
جزئیات آماری 1350 بنگاه مشکل دار کشور نشان می دهد که 1200 واحد معادل 87 درصد این بنگاه ها، خصوصی هستند و فعالیت 15 درصد کل بنگاه های مشکل دار نیز متوقف شده است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۲۰:۴۸    
عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس با بیان اینکه بخشی از بالا رفتن قیمت ارز ناشی از اجرای الزامات FATF بود، گفت: ما در زمان تحریم، نفتمان را می فروختیم و پولش را از مسیر غیر رسمی به دست می آوردیم.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۲۰:۱۷    
فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از آمادگی این نیرو برای عملیات مشترک با ارتش پاکستان برای آزادی مرزبانان ربوده شده ایرانی خبر داد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۲۰:۱۲    
سرهنگ بخشنده کشفیات پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت در 48 ساعت گذشته را تشریح کرد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۲۰:۱۲    
ابتدای سال 1397 تعداد زندانیان مهریه 2978 نفر بود که در ادامه به دلایل متعددی چون افزایش قیمت سکه رشد 40 درصدی این محکومان را شاهدیم ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۱۹:۵۷    
وزارت ورزش و جوانان در راستای تغییرات در فدراسیون های ورزشی به خاطر قانون منع بکارگیری بازنشسته ها، روسای چهار فدراسیون را کنار گذاشت که در بین آنها مرحوم بهرام شفیع هم بود.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۱۹:۵۲    
گمرک ایران از رایگان شدن خدمات خروج موقت خودرو برای زائرین اربعین حسینی در گمرک غرب تهران خبر داد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۱۹:۵۲    
پائول آلن یکی از بنیانگذاران شرکت بزرگ کامپیوتری مایکروسافت در سن 65 سالگی و به دلیل سرطان در سیاتل آمریکا درگذشت.بیل گیتس گفته است اگر آلن نبود کامپیوترهای شخصی بوجود نمی آمدند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۱۹:۴۷    
سایت کلاب ورلد رنکنیگ جدیدترین رنکینگ باشگاهی فوتبال جهان را منتشر کرد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۱۹:۴۷    
تیرماه سال جاری یکی از پرسنل تشریفات نهاد ریاست جمهوری به منظور پاره ای از اقدامات دیپلماتیک و تدارک سفر رئیس جمهور، تهران را به مقصد سوئیس ترک کرد و دیگر به کشور بازنگشت.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۱۹:۴۲    
عضو فراکسیون امید تصریح کرد: در یک کلمه اگر بخواهم نمره ای به مجلس بدهم قطعا آن نمره بالاتر از 12 نیست.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۱۹:۴۲    
رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات با بیان اینکه در مجموع 9 میلیون پرس غذا در طول روز بین زائرین اربعین توزیع می شود، گفت: اسکان زائرین در سال جاری با توسعه امکانات به یک میلیون و 700 هزار نفر رسیده است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۱۹:۴۲    
نود و دومین مرحله یارانه نقدی بامداد پنجشنبه (26 مهرماه) به حساب سرپرستان خانوار واریز می شود و قابل برداشت خواهد بود.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۱۹:۳۶    
سخنگوی وزارت خارجه کشورمان از دولت پاکستان خواست بی درنگ تمامی امکانات و اقدامات لازم را برای آزادسازی نیروهای مرزی جمهوری اسلامی ایران و دستگیری تروریست های شرور به کار گیرد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۱۹:۳۶    
اکنون با گذشت سال ها و توسعه شهر تهران، گورستان جوز درختک، برج ها و ساختمان های بسیاری را در همسایگی خود می بیند. گویی که گورستان مهمان ناخوانده ی آجودانیه است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۱۹:۳۱    
روند ارزانی خودرو باز هم آغاز شده و پراید 131 نسبت به دیروز 500 هزار تومان ارزان شد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۱۹:۲۶    
محسنی بندپی گفت: تمام افرادی که حقوق آن ها زیر 3 میلیون تومان است واجد شرایط دریافت بسته های حمایتی هستند که یکشنبه هفته آینده میزان و نحوه توزیع این بسته ها اعلام خواهد شد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۱۹:۲۶    
رئیس کمیسیون عمران مجلس گفت: رئیس جمهور باید هر چه سریع تر وزرای پیشنهادی اقتصاد، کار، صنعت و راه و شهرسازی را به مجلس معرفی و این وزارتخانه ها را از بلاتکلیفی خارج کند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۱۶:۳۷    
معاون وزیر کشاورزی با اشاره به اینکه ایران پتانسیل و ظرفیت خوبی برای مقابله با گرد و غبار و تثبیت شن های روان و مالت پاشی در دنیا دارد گفت ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۱۵:۰۲    
نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس گفت: اگر شهرداری اراک مطالعات لازم را در خصوص مترو انجام دهد، می توانیم طرح متروی اراک را در مجلس پیگیری کنیم.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۱۴:۵۲    
رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: در 6 ماهه نخست امسال مردم شهرستان اراک تنها 16 روز از هوای پاک برخوردار بوده اند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۱۴:۴۲    
در مراسمی با حضور مسئولین 11دستگاه اتوبوس شهری به ناوگان حمل ونقل اراک اضافه شد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۱۳:۱۶    
حضرت امام رضا(ع) در کتاب طب الرضا به بررسی چگونه حمام کردن و شرایط آن پرداخته اند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۱۳:۰۱    
استاندار مرکزی به بدهی 240 میلیارد تومانی پالایشگاه از محل عوارض آلایندگی اشاره کرد و گفت: به رغم تمام پیگیری ها این مبلغ تابه حال وصول نشده است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۱۱:۲۱    
معاون پیشگیری بهزیستی استان مرکزی گفت: طرح غربالگری شنوایی سنجی کودکان سه الی پنج ساله در شهرستان های ساوه و دلیجان اجرا می شود.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۰۹:۲۰    
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: واقعیت بازار کار به این صورت است که علاوه بر اینکه دولت طی این سال ها شغل متناسب با بیکاران ایجاد نشده ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۰۷:۵۵    
رئیس هیات جانبازان و معلولین استان مرکزی گفت: در حال حاضر چهار ورزشکار جانباز و معلول استان مرکزی در تیم های باشگاهی در آلمان و ترکیه فعالیت دارند.