جمعه ۱۱ خردادساعت ۰۷:۰۶May 2024 31
جستجوی پیشرفته

خبرهای دیار آفتاب 2 دی 1398 - diyareaftab.ir

دیار آفتاب 13 دی 1394 دیار آفتاب 30 اسفند 1395 دیار آفتاب 29 اسفند 1396 دیار آفتاب 1 فروردین 1397 دیار آفتاب 1 فروردین 1398 دیار آفتاب 1 اردیبهشت 1398 دیار آفتاب 31 خرداد 1398 دیار آفتاب 31 تیر 1398 دیار آفتاب 31 مرداد 1398 دیار آفتاب 31 شهریور 1398 دیار آفتاب 1 مهر 1398 دیار آفتاب 30 آبان 1398 دیار آفتاب 30 آذر 1398 دیار آفتاب 1 بهمن 1398 دیار آفتاب 29 اسفند 1398 دیار آفتاب 1 دی 1398 دیار آفتاب 2 دی 1398 دیار آفتاب 3 دی 1398 دیار آفتاب 4 دی 1398 دیار آفتاب 5 دی 1398 دیار آفتاب 6 دی 1398 دیار آفتاب 7 دی 1398 دیار آفتاب 8 دی 1398 دیار آفتاب 9 دی 1398 دیار آفتاب 10 دی 1398 دیار آفتاب 11 دی 1398 دیار آفتاب 12 دی 1398 دیار آفتاب 13 دی 1398 دیار آفتاب 14 دی 1398 دیار آفتاب 15 دی 1398 دیار آفتاب 16 دی 1398 دیار آفتاب 17 دی 1398 دیار آفتاب 18 دی 1398 دیار آفتاب 19 دی 1398 دیار آفتاب 20 دی 1398 دیار آفتاب 21 دی 1398 دیار آفتاب 22 دی 1398 دیار آفتاب 23 دی 1398 دیار آفتاب 24 دی 1398 دیار آفتاب 25 دی 1398 دیار آفتاب 26 دی 1398 دیار آفتاب 27 دی 1398 دیار آفتاب 28 دی 1398 دیار آفتاب 29 دی 1398 دیار آفتاب 30 دی 1398 
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۱۰/۰۴ - ۱۰:۲۵    
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس در رد برخی برخورد های یک سویه و اقدامات ناعادلانه با رسانه های منتقد دولت گفت: حرف اصلی ما این است، این درست نیست که فقط به وطن امروز تذکر بدهند و به دیگر رسانه ها نه.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۱۰/۰۳ - ۱۵:۲۰    
پس از انتخابات ریاست جمهوری 92 و سپس دو انتخابات بعدی عملاً جریان اصلاحات سکان دار مسئولیت های مهم در کشور بوده است و با عملکرد ضعیف دولت و مجلس نمره آنان در کارنامه اصلاح طلبان ثبت گردیده است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۱۰/۰۳ - ۱۴:۰۰    
امام جمعه شهرک طالقانی بندر ماهشهر در یک یادداشتی شفاهی به مشکلات این شهرک اشاره و درباره مستندی که اخیراً راجع به این شهرک منتشر شد توضیحاتی ارائه کرد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۱۰/۰۳ - ۱۴:۰۰    
حسین مرعشی به تازگی در اظهاراتی انتخاباتی گفته است: اگر اصولگرایان بیایند مردم فقیر می شوند!
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۱۰/۰۳ - ۱۴:۰۰    
سردار شریف با تکذیب برخی شایعات در خصوص شهادت سردار حاجی زاده در سوریه، گفت::دشمنان آمال و آرزو های باطل و شوم خود را در شایعه پراکنی و دروغ پردازی های رسانه ای دنبال می کنند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۱۰/۰۳ - ۰۹:۴۹    
ادعای خبرگزاری انگلیسی رویترز درخصوص تعداد کشته شدگان حوادث آبان ماه در ایران، از سوی رئیس مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی تکذیب شد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۱۰/۰۳ - ۰۹:۴۹    
طی مناظره ی اقتصادی در دانشگاه شهید بهشتی دو اقتصاددان مسائل مربوط به سیاست های تعدیل ساختاری از جمله خصوصی سازی و اصلاح قیمت حامل های انرژی را نقد و بررسی کردند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۱۰/۰۳ - ۰۹:۳۹    
محسنی بندپی بیان داشت که مشکل آلودگی هوای تهران پدیده ای جهانی است اما سئوال مهم مطرح است که راه کارهای اصلاح طلبان در شهر تهران همگام و همسان راهکارهای مدیریتی در سطح جهانی بوده است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۱۰/۰۲ - ۲۳:۱۰    
رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی گفت: مقاومت آنتی بیوتیکی یکی از بزرگ ترین خطرات تهدید کننده سلامت در استان محسوب می گردد و مصرف آنتی بیوتیک باید حتما با تجویز پزشک معالج انجام شود و توجه به اتمام ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۱۰/۰۲ - ۲۳:۰۰    
از هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتسال، سن ایچ ساوه در شیراز به مصاف ارژن رفت.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۱۰/۰۲ - ۱۹:۱۰    
خطرناک ترین پروژه ای که آژانس اطلاعات مرکزی آمریکا موفق به اجرای آن در کشورهای عربی شده، نفوذ در فرهنگ این کشورها و ایجاد یک سری جریان های فکری و ادبی مروج هیچ انگاری است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۱۰/۰۲ - ۱۹:۱۰    
رئیس جمهور گفت: در طرح ملی مسکن، دولت زمین رایگان و امکانات لازم را در اختیار مشارکت کننده و توسعه گر قرار می دهد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۱۰/۰۲ - ۱۹:۱۰    
نارضایتی رانندگان، نگرانی مسافران و نظارت های بی نتیجه بر بازار و سیستم حمل ونقل عمومی درون و برون شهری در استان ها یک ماه بعد از اصلاح قیمت بنزین، منجر به آشفته بازار کرایه ها شده است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۱۰/۰۲ - ۱۹:۱۰    
کسی که همیشه احساس رضایت از زندگی داشته با پیری خود حال می کند و دنبال راهی برای شاد شدن خودش می گردد. مثل مادربزرگ، پدربزرگ هایی که دیدنشان در یک قاب حالمان را خوب می کند ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۱۰/۰۲ - ۱۹:۱۰    
قیمت خودرو امروز (دوشنبه) در بازار آزاد نسبت به دیروز با نوسان جزئی همراه است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۱۰/۰۲ - ۱۹:۱۰    
رئیس مرکز مطالعات راهبردی ارتش به طرح سهمیه بندی و افزایش قیمت سوخت اشاره کرد و گفت: توصیه من به دولت این است که به تعهداتی که در زمینه طرح سهمیه بندی و افزایش قیمت سوخت به مردم داده است، عمل کند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۱۰/۰۲ - ۱۹:۱۰    
دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا گفت: به عنوان یک پاسدار قدیمی می گویم آن دولت مردانی که با امام و مقام معظم رهبری همراهی کردند، عاقبت بخیر شدند و آن هایی که همراهی نکردند ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۱۰/۰۲ - ۱۵:۴۷    
اولین مرحله از نصب تجهیزات راکتور آب سنگین خنداب (مدار ثانویه و درپوش) با حضور رییس سازمان انرژی اتمی راه اندازی شد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۱۰/۰۲ - ۱۴:۴۷    
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت: قاتلی بعد از ارتکاب قتل و مجروح کردن خود در تماس با فوریت های اورژانس، به قتل خود اعتراف کرده بود، دستگیر و تحت حفاظت پلیس به واحد درمانی انتقال شد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۱۰/۰۲ - ۱۴:۳۷    
نیروی دریایی سپاه در اطلاعیه ای به صیادان ایرانی اعلام کرد شناورهای آمریکایی و خارجی حق هیچگونه توقیف و سوال و جواب از شناورهای ایرانی را ندارند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۱۰/۰۲ - ۱۴:۳۷    
معاون وزیر خارجه آمریکا که روی اعتراضات لبنان حساب دیگری باز کرده بود با سفر به لبنان و روبرو شدن با واقعیت ناچار به تغییر تاکتیک شد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۱۰/۰۲ - ۱۴:۳۷    
مشکل مطرب شوخی جنسی و یا تناقضش با خود نیست؛ مطرب زیادی سطحی است و این سطحی بودن و بعضاً وادادگی فرهنگی روان مخاطب اهل فکر را به هم می ریزد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۱۰/۰۲ - ۱۴:۳۷    
دولت از ساختار 5 بعلاوه یک بعد از خروج آمریکا به ساختار 4 بعلاوه یک راضی شد و حالا ژاپنی ها هم به این معادله اضافه شده اند اما حاصل این مذاکرات دیپلماتیک همچنان هیچ است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۱۰/۰۲ - ۱۴:۲۴    
کارشناس مسائل سیاسی با بیان اینکه دولت باید به زیرساخت های فوق العاده داخلی توجه ویژه ای بکند، گفت: قوه مجریه باید به جای تمرکز بر روی تعامل و مذاکره با دیگر کشور که نتیجه آن امروزه برای تمامی مردم ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۱۰/۰۲ - ۱۳:۴۴    
بار دیگر کارگران شرکت هپکو در اعتراض به عدم تحقق وعده های مسئولین مربوطه در مقابل استانداری مرکزی تجمع کردند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۱۰/۰۲ - ۱۳:۳۴    
بعد از گذشت9 ماه از نامگذاری رونق تولید بر نام اقتصاد کشور ایران, به بررسی عملیاتی شدن آن پرداخته ایم.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۱۰/۰۲ - ۱۳:۳۴    
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: بودجه نارسایی هایی دارد و می شود در مجلس آن نارسایی ها را رفع کرد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۱۰/۰۲ - ۱۳:۳۴    
گروه استان ها نماینده ولی فقیه در سپاه با اشاره به لزوم حمایت از شیخ زکزاکی رهبر شیعیان نیجریه گفت: دولت مردان و وزارت خارجه کشورمان هر اقدامی که می توانند باید انجام دهند و این موضوع وظیفه و رسالت ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۱۰/۰۲ - ۱۳:۳۴    
معاون فرهنگی سپاه گفت: قلم های نویسندگان و پژوهشگران باید عمق فتنه 78، 88، 96 و 98 را تشریح و جامعه را نسبت به ابعاد آن آگاه کنند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۱۰/۰۲ - ۱۳:۳۴    
حضور فردی، چون احمد متین دفتری داماد دکتر مصدق در هیئت مدیره شرکت نفت و از همراهان او در سفر شورای امنیت مخالفت برخی اعضای مؤسس جبهه ملی را برانگیخت، زیرا متین دفتری آشکارا وابسته به انگلستان بود ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۱۰/۰۲ - ۱۳:۲۴    
باید دید وزارت نفت و شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران با مساله سهمیه فروشی چگونه برخورد خواهد کرد و چه راه حلی برای این مشکل ارائه خواهد داد ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۱۰/۰۲ - ۱۳:۲۴    
درحالی که بسیاری از حامیان FATF عدم اجرای استاندارد های FATF را عامل خودتحریمی معرفی می کنند، گزارش FATF از ترکیه و توبیخ این کشور به خاطر نقض تحریم های ایران ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۱۰/۰۲ - ۱۳:۱۲    
محمدصادق خرازی گفته است: گاهی به شوخی می گویم مسئولین ما صبح که بیدار می شوند برنامه ریزی می کنند که انقلاب را از بین ببرند و این مردم اند که آن را حفظ می کنند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۱۰/۰۲ - ۱۳:۱۲    
سیاست های قومیتی دولت هند تنها محدود به لایحه اخیر شهروندی نیست، بلکه دولت محافظه کار هند رویکردی هویتی و قومیتی را در مسائل داخلی این کشور دنبال می کند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۱۰/۰۲ - ۱۳:۱۲    
مسؤولان شهرداری تهران صحبت از ضرورت ساماندهی ون کافه ها می کنند در حالی که مصوبه ساماندهی این نوع مشاغل را از اسفند سال گذشته اجرا نکرده اند اما حالا قرار است اولین گام اجرایی آن روز چهارشنبه برداشته ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۱۰/۰۲ - ۱۳:۱۲    
خلاصه نشست سیاسی که در غزه برگزار شد، این بود که آمریکا خطر بزرگی است که تمام منطقه عربی و اسلامی را تهدید می کند و بزرگترین تهدید برای مسئله فلسطین و محور مقاومت به شمار می رود.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۱۰/۰۲ - ۱۳:۱۲    
مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی امروز با انجام دو دیدار پیگیری می شود که در حساس ترین دیدار پرسپولیس در ماهشهر میزبان تیم شهرداری است و و نفت مسجدسلیمان هم به مصاف شاهین شهرداری بوشهر می رود.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۱۰/۰۲ - ۱۲:۵۲    
رئیس پلیس راه استان مرکزی گفت: روز گذشته بر اثر برخورد یک دستگاه خودروی وانت پیکان با یک دستگاه موتورسیکلت در محور قدیم ساوه - همدان راکب موتور در دم جان باخت .
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۱۰/۰۲ - ۱۲:۵۲    
جانشین فرماندهی انتظامی استان مرکزی از کشف یک تن و 365 کیلوگرم پارچه قاچاق با توقیف 4 دستگاه خودروی شوتی در عملیات پلیس در یکی از محورهای مواصلاتی شهرستان شازند خبر داد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۱۰/۰۲ - ۱۲:۴۲    
مهدی ثامنی به عنوان مدیرکل کتابخانه های عمومی استان مرکزی منصوب شد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۱۰/۰۲ - ۱۲:۱۲    
فرمانده انتظامی استان مرکزی از دستگیری اعضای باند سارقان حرفه ای در عملیات کارآگاهان پلیس استان خبر داد و گفت ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۱۰/۰۲ - ۱۱:۰۴    
سازمان هواشناسی با اعلام افزایش غلظت آلاینده های جوی در شهر صنعتی و پرجمعیت طی سه روز آینده از آغاز بارش برف و باران در نوار غربی از چهارشنبه خبر داد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۱۰/۰۲ - ۱۱:۰۴    
درحالی که تولید سیب درختی در سال جاری به میزان زیادی تولید شده است و باید مازاد آن صادر شود این محصول در میدان مرکزی و به صورت عمده فروشی 4 تا 8 هزار تومان به فروش می رسد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۱۰/۰۲ - ۱۰:۵۴    
نیروهای ارتش سوریه پس از درگیری های سنگین موفق شدند خود را به 5 کیلومتری شهرک مهم و راهبردی معره نعمان و 2 کیلومتر شهرک جرجناز برسانند و تروریست ها را در شوک فرو ببرند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۱۰/۰۲ - ۰۹:۵۴    
عضو هیات رئیسه کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با اشاره به اینکه تعطیلی یک هفته ای مدارس بر اثر آلودگی هوا در کشور بی سابقه است ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۱۰/۰۲ - ۰۹:۲۳    
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با تاکید بر اینکه دولت از مجوز شورای سران قوا برای برداشت 45 هزار میلیارد تومانی از صندوق توسعه ملی با هدف جبران کسری بودجه امسال به صورت کامل استفاده کرده است ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۱۰/۰۲ - ۰۹:۲۳    
علیرضا شجاعی زند، استاد جامعه شناسی دانشگاه تربیت مدرس معتقد است مسئول وضعیت فعلی کشور جریان اصلاحات است که در سالیان متمادی پس از انقلاب به دنبال استحاله و نرمالیزاسیون انقلاب بوده است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۱۰/۰۲ - ۰۹:۰۳    
معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی با تأکید بر اینکه در سطح بازار قیمت ها نوسان دارند ولی کمبود کالای وجود ندارد ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۱۰/۰۲ - ۰۸:۰۲    
تصاویر صفحه نخست روزنامه های امروز را اینجا مشاهده کنید.