شنبه ۱۲ خردادساعت ۰۱:۵۳Jun 2024 1
جستجوی پیشرفته

خبرهای دیار آفتاب 29 دی 1398 - diyareaftab.ir

دیار آفتاب 13 دی 1394 دیار آفتاب 30 اسفند 1395 دیار آفتاب 29 اسفند 1396 دیار آفتاب 1 فروردین 1397 دیار آفتاب 1 فروردین 1398 دیار آفتاب 1 اردیبهشت 1398 دیار آفتاب 31 خرداد 1398 دیار آفتاب 31 تیر 1398 دیار آفتاب 31 مرداد 1398 دیار آفتاب 31 شهریور 1398 دیار آفتاب 1 مهر 1398 دیار آفتاب 30 آبان 1398 دیار آفتاب 30 آذر 1398 دیار آفتاب 1 بهمن 1398 دیار آفتاب 29 اسفند 1398 دیار آفتاب 1 دی 1398 دیار آفتاب 2 دی 1398 دیار آفتاب 3 دی 1398 دیار آفتاب 4 دی 1398 دیار آفتاب 5 دی 1398 دیار آفتاب 6 دی 1398 دیار آفتاب 7 دی 1398 دیار آفتاب 8 دی 1398 دیار آفتاب 9 دی 1398 دیار آفتاب 10 دی 1398 دیار آفتاب 11 دی 1398 دیار آفتاب 12 دی 1398 دیار آفتاب 13 دی 1398 دیار آفتاب 14 دی 1398 دیار آفتاب 15 دی 1398 دیار آفتاب 16 دی 1398 دیار آفتاب 17 دی 1398 دیار آفتاب 18 دی 1398 دیار آفتاب 19 دی 1398 دیار آفتاب 20 دی 1398 دیار آفتاب 21 دی 1398 دیار آفتاب 22 دی 1398 دیار آفتاب 23 دی 1398 دیار آفتاب 24 دی 1398 دیار آفتاب 25 دی 1398 دیار آفتاب 26 دی 1398 دیار آفتاب 27 دی 1398 دیار آفتاب 28 دی 1398 دیار آفتاب 29 دی 1398 دیار آفتاب 30 دی 1398 
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۱۱/۰۱ - ۱۴:۴۱    
تخمین زده می شود که بیش از یک میلیارد حیوان در آتش سوزی استرالیا جان خود را از دست داده اند .
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۱۰/۳۰ - ۲۱:۱۳    
با توجه به پیش بینی سازمان هواشناسی مبنی بر احتمال آغاز بارش های جدید و طغیان رودخانه ها و ایجاد سیلاب در برخی از استان ها، سازمان مدیریت بحران اخطار هایی را صادر کرد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۱۰/۳۰ - ۲۱:۱۳    
صفحه توییتر سردار سلیمانی عکسی جدید و دیده نشده از این شهید بزرگوار در هوای برفی را منتشر کرد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۱۰/۳۰ - ۱۲:۱۳    
یک روزنامه کویتی با ارائه روایتی متفاوت از ادعاهای دولت آمریکا، شواهد تازه ای از تلفات نظامیان این کشور در حمله موشکی انتقامی ایران به پایگاه نظامی عین الاسد در عراق مطرح کرد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۱۰/۳۰ - ۱۲:۰۳    
در حالی که ارتش آمریکا در روزهای اول به صورت جدی و شدید، هرگونه زخمی شدن نیروهایش در خلال پاسخ موشکی سپاه را تکذیب می کرد، اما حالا با شیب ملایم در حال قبول و انتشار بخشی از واقعیت است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۱۰/۳۰ - ۱۲:۰۳    
عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی معتقد است برخی وقتی می بینند در یک رقابت سالم انتخاباتی حرفی برای گفتن ندارند می کوشند قواعد بازی را به هم بزنند و شرایط را تغییر دهند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۱۰/۳۰ - ۱۲:۰۳    
سخنگوی سازمان غذا و دارو، با اشاره به حواشی پیرامون خبر آلوده بودن شیرهای پاستوریزه به سم آفلاتوکسین، توضیحاتی ارائه داد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۱۰/۳۰ - ۱۲:۰۳    
معاون سیاسی وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران تصمیم کنفدراسیون فوتبال آسیا در قبال میزبانی ایران را تصمیمی سیاسی و ناجوانمردانه خواند و گفت که باید مقابل آن ایستادگی کرد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۱۰/۲۹ - ۲۳:۴۳    
از هفته بیستم لیگ دسته اول فوتبال باشگاه های کشور عصر امروز یکشنبه تیم های خوشه طلایی ساوه و شهرداری تبریز به مصاف هم رفتند که این دیدار در پایان با برتری دو بر یک تیم میزبان خاتمه یافت.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۱۰/۲۹ - ۲۳:۳۳    
به دلیل بارش برف، سرما و لغزندگی جاده ها و معابر مدارس برخی از مناطق استان مرکزی در روز دوشنبه 30 دی ماه تعطیل و فعالیت برخی دیگر با تاخیر آغاز می شود.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۱۰/۲۹ - ۱۹:۵۳    
مراسم تحویل ماهواره های ظفر یک و دو در دانشگاه علم و صنعت برگزار شد ، این ماهواره از سوی این دانشگاه به سازمان فضایی ایران تحویل داده شد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۱۰/۲۹ - ۱۹:۵۳    
سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران گفت: سهمیه بنزین بهمن ماه ساعت 24 فردا شب (دوشنبه شب) به کارت سوخت خودروها واریز خواهد شد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۱۰/۲۹ - ۱۹:۵۳    
بعد از اینکه التهاباتی در برخی از دانشگاه ها ایجاد شد ، شاهد آن بودیم که ترامپ با مصادره به مطلوب این موارد با توئیت فارسی از اراذل و اوباش اغتشاشگر اعلام حمایت کرد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۱۰/۲۹ - ۱۹:۴۳    
یک منبع مطلع جزئیات بیشتری از ماجرای درخواست رئیس جمهور از رئیس سازمان صداوسیما را در اختیار مشرق قرار داده است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۱۰/۲۹ - ۱۹:۴۳    
جالب اینکه در بخشهایی از این کلیپ، همراهی مرحوم هاشمی با فتنه 88 نیز بخشی از همصدایی او با مردم عنوان شده که مشخص نیست این سایت فعال در حوزه ارزش افزوده ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۱۰/۲۹ - ۱۹:۴۳    
اصلاح طلبان با حمله به شورای نگهبان درحالی مطرح می کنند که با چوب رد صلاحیت رانده شده اند که در هنگام انتخابات نیروهای زیادی از این جریان به صورت سیاهی لشکر ثبت نام کردند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۱۰/۲۹ - ۱۹:۴۳    
عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی بیانیه جمعی از نمایندگان مجلس درباره اتفاقات اخیر را قرائت کرد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۱۰/۲۹ - ۱۹:۴۳    
عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال با بیان اینکه علی دایی گزینه سرمربیگری تیم ملی است، گفت: امیدوارم تصمیم نهایی در این ارتباط به زودی گرفته شود.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۱۰/۲۹ - ۱۹:۴۳    
تیم اطلاع رسانی دولت با فشار به صدا و سیما دنبال ایجاد یک بدعت جدید برای رییس جمهور است که تا به حال سابقه نداشته است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۱۰/۲۹ - ۱۹:۴۳    
سه فروند شناور متخلف کویتی به همراه خدمه های هندی توسط پایگاه دریایی سپاه امام حسن علیه السلام منطقه سوم ندسا توقیف شد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۱۰/۲۹ - ۱۹:۴۳    
اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان طی نامه ای از دبیر شورای نگهبان خواست پرونده نمایندگانی را که به دلایل مفاسد اقتصادی ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۱۰/۲۹ - ۱۹:۴۳    
برای نخستین بار در تاریخ ایران، مصرف گاز در بخش خانگی به 599میلیون مترمکعب در روز رسیده است و وزارت نفت با حداکثر ظرفیت در حال تأمین گاز بخش خانگی است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۱۰/۲۹ - ۱۹:۴۳    
پس از گذشت چندین سال از مذاکره با آمریکا و توافق برجام، تجربه های متفاوت و آموزنده ای از آن کسب شد که هیچ گاه نباید فراموش شود.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۱۰/۲۹ - ۱۹:۳۳    
شماری از نمایندگان پارلمان عراق از توافق اولیه برای تعیین نخست وزیر جدید خبر دادند که انتظار می رود شخصیت جدید برای تصدی پست نخست وزیری طی هفته جاری معرفی شود.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۱۰/۲۹ - ۱۹:۳۳    
عوامل سریال وارش همزمان با پخش قسمت های پایانی این مجموعه ضمن اشاره به ظرفیت های اقتباسی فیلمنامه این سریال، از ایده ها و داستان هایی گفتند که در کشوی مدیران خاک می خورند!
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۱۰/۲۹ - ۱۹:۳۳    
سرپرست مرکز پژوهش های مجلس گفت: ما عملا شاهد بودیم که در 6 ماهه ابتدای امسال نه تنها شوک ناشی از تحریم ها توسط بخش ها تا حدود زیادی هضم شده بود بلکه کم کم بخش های اقتصادی در حال تامین زنجیره های لازم ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۱۰/۲۹ - ۱۴:۳۳    
کارشناس مسائل اقتصادی با اشاره به اظهارات رئیس جمهور مبنی بر اینکه نمی توان کشور را بدون ارتباط با دیگر کشورها اداره کرد ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۱۰/۲۹ - ۱۳:۵۳    
فرمانده انتظامی استان مرکزی از توقیف کامیون حامل 5 تن پارچه قاچاق در عملیات پلیس ساوه خبر داد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۱۰/۲۹ - ۱۳:۴۳    
در حوادث روز گذشته در محورهای مواصلاتی استان مرکزی 2 نفر کشته و 2 نفر دیگر مجروح شدند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۱۰/۲۹ - ۱۳:۱۳    
رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی گفت: نقش آلودگی هوا بر شیوع و بروز بسیاری از بیماری ها غیر قابل انکار است و این امر توسط بسیاری از پژوهش گران به اثبات رسیده است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۱۰/۲۹ - ۱۳:۰۳    
فرمانده انتظامی استان مرکزی از شناسایی و دستگیری فردی که شب گذشته در یکی از محله های شهر اراک به سمت همسرش تیراندازی کرده و متواری شده بود خبر داد و گفت: ضارب در کمتر از 2 ساعت دستگیر شد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۱۰/۲۹ - ۱۲:۱۳    
چای یکی از نوشیدنی های محبوب و قدیمی در میان خانواده های اصیل ایرانی است که نوشیدن آن قواعد خاص خودش را دارد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۱۰/۲۹ - ۱۲:۰۳    
ماهواره ظفر دانشگاه علم و صنعت صبح امروز جهت پرتاب به سازمان فضایی وزارت ارتباطات تحویل داده شد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۱۰/۲۹ - ۱۲:۰۳    
کیمیا علیزاده در شرایطی بابت رفتن از ایران دچار ندامت شده که عامل مهاجرت خود را معرفی کرده است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۱۰/۲۹ - ۱۲:۰۳    
سخنگوی وزارت خارجه نوشت: به جناب مکرون یادآور می شوم خلیجی که در جنوب ایران واقع است تنها یک نام دارد و آن خلیج فارس است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۱۰/۲۹ - ۱۱:۴۳    
سریال سلمان فارسی به کارگردانی داوود میرباقری از پروژه های عظیم رسانه ملی است که این روزها مراحل تصویربرداری را پشت سر می گذارد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۱۰/۲۹ - ۱۱:۴۳    
ابوترابی گفت: امیرعلی و فاطمه فراوان ترین نام انتخابی خانواده های ایرانی است که برای نوزادان خود از ابتدای فروردین تا پایان آذر سال جاری انتخاب کرده اند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۱۰/۲۹ - ۱۱:۳۳    
مدیر روابط عمومی آموزش و پرورش استان مرکزی از تعطیلی مدارس ابتدایی شهری و روستایی شهرستان زرندیه استان مرکزی امروز در نوبت عصر خبر داد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۱۰/۲۹ - ۱۱:۱۳    
معاون دادستان عمومی و انقلاب اراک از بازداشت مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی خبر داد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۱۰/۲۹ - ۰۹:۵۳    
استاندار مرکزی با رئیس سازمان برنامه و بودجه دیدار و در خصوص سهم اعتبارات استان در لایحه بودجه سال99 و بررسی مشکلات واحدهای تولیدی استان رایزنی کرد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۱۰/۲۹ - ۰۹:۵۳    
مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان مرکزی گفت: نمایشگاه سراسری تخصصی مبلمان، لوستر و دکوراسیون داخلی در اراک برپا می شود.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۱۰/۲۹ - ۰۹:۴۳    
حجت الاسلام مهدوی زادگان گفت: بازرگان در کتاب سازگاری ایرانی می گوید ایرانیان روحیه ای سازگارانه دارند و اهل سازش و تسلیم اند ولی با انقلاب اسلامی این نظریه به چالش کشیده می شود.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۱۰/۲۹ - ۰۹:۴۳    
قانونگذاران دموکرات در گزارشی به سنای آمریکا، با بیان اینکه رئیس جمهور این کشور سوگند خود را شکسته، از سنا خواستند او را استیضاح کند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۱۰/۲۹ - ۰۹:۴۳    
رژیم تروریستی آمریکا با خودزنی در عراق تلاش می کند مانع از عملیات انتقام حشدالشعبی شود و همچنین میان نیروهای مسلح این کشور اختلاف ایجاد کند و سناریوی حذف این سازمان را به پیش ببرد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۱۰/۲۹ - ۰۹:۴۳    
فیلم 23 نفر مستند گونه کارگردانی شده و به هیچ وجه سعی در به رخ کشیدن کارگردانی یا به قولی امضا زدن نشده است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۱۰/۲۹ - ۰۹:۴۳    
علی رغم اهمیت حذف موانع توسعه کسب و کارهای خرد، همت در اجرای این موضوع با چالش همراه شده است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۱۰/۲۹ - ۰۹:۴۳    
در مقاطع دشوار زندگی شاید لازم باشد ظرفیت ها، توانایی ها و امکانات بالقوه خود را مجدداً مرور کنیم! همه که تاجر، انبوه ساز مسکن، پزشک و... نیستند که بتوانند امور مادی و مخارج خود را اداره کنند ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۱۰/۲۹ - ۰۹:۴۳    
رویارویی پرجمعیت ترین کشور جهان با بحران کاهش جمعیت، منجر به اجرای سیاست های تشویقی و ارائه تسهیلات مالی به خانوار برای تولد فرزندان بیشتر شده است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۱۰/۲۹ - ۰۹:۴۳    
سخنگوی وزارت خارجه ایران خطاب به رئیس جمهور فرانسه گفت: خلیجی که در جنوب ایران واقع است، تنها یک نام دارد و آن خلیج فارس است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۱۰/۲۹ - ۰۹:۴۳    
مجید انصاری تأکید کرد: کسانی که مسئله "تحریم خاموش انتخابات" را مطرح می کنند خودشان باید پاسخ بدهند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۱۰/۲۹ - ۰۹:۴۳    
دبیر اتحادیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان محصولات معدنی ایران، با تاکید بر اینکه به راحتی می توان تحریم های خارجی برای صنایع فلزی را دور زد گفت: تحریم های اخیر، موضوع جدیدی نیست.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۱۰/۲۹ - ۰۹:۴۳    
رئیس پیشین فدراسیون فوتبال با بیان اینکه باشگاه های ما نباید به سادگی از حضور در لیگ قهرمانان آسیا انصراف بدهند، گفت: باید با کشورهایی مثل ژاپن، قطر و کره جنوبی لابی کنیم.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۱۰/۲۹ - ۰۹:۴۳    
اهالی روستای میانه بازار چهار روز است آب آشامیدنی ندارند. روستای کلاکنتک محاصره در آب است. فاضلاب در بعضی از روستاها پس زده و با آب سیلاب یکی شده است ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۱۰/۲۹ - ۰۹:۰۳    
کارشناس مسائل سیاسی تشییع باشکوه شهدای مقاومت و درهم کوبیدن پایگاه آمریکائی ها را از ایام الله ماندگار و تاریخ ساز خواند و گفت ...