جمعه ۱۱ خردادساعت ۱۹:۴۵May 2024 31
جستجوی پیشرفته

خبرهای دیار آفتاب 10 دی 1398 - diyareaftab.ir

دیار آفتاب 13 دی 1394 دیار آفتاب 30 اسفند 1395 دیار آفتاب 29 اسفند 1396 دیار آفتاب 1 فروردین 1397 دیار آفتاب 1 فروردین 1398 دیار آفتاب 1 اردیبهشت 1398 دیار آفتاب 31 خرداد 1398 دیار آفتاب 31 تیر 1398 دیار آفتاب 31 مرداد 1398 دیار آفتاب 31 شهریور 1398 دیار آفتاب 1 مهر 1398 دیار آفتاب 30 آبان 1398 دیار آفتاب 30 آذر 1398 دیار آفتاب 1 بهمن 1398 دیار آفتاب 29 اسفند 1398 دیار آفتاب 1 دی 1398 دیار آفتاب 2 دی 1398 دیار آفتاب 3 دی 1398 دیار آفتاب 4 دی 1398 دیار آفتاب 5 دی 1398 دیار آفتاب 6 دی 1398 دیار آفتاب 7 دی 1398 دیار آفتاب 8 دی 1398 دیار آفتاب 9 دی 1398 دیار آفتاب 10 دی 1398 دیار آفتاب 11 دی 1398 دیار آفتاب 12 دی 1398 دیار آفتاب 13 دی 1398 دیار آفتاب 14 دی 1398 دیار آفتاب 15 دی 1398 دیار آفتاب 16 دی 1398 دیار آفتاب 17 دی 1398 دیار آفتاب 18 دی 1398 دیار آفتاب 19 دی 1398 دیار آفتاب 20 دی 1398 دیار آفتاب 21 دی 1398 دیار آفتاب 22 دی 1398 دیار آفتاب 23 دی 1398 دیار آفتاب 24 دی 1398 دیار آفتاب 25 دی 1398 دیار آفتاب 26 دی 1398 دیار آفتاب 27 دی 1398 دیار آفتاب 28 دی 1398 دیار آفتاب 29 دی 1398 دیار آفتاب 30 دی 1398 
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۱۰/۱۱ - ۱۹:۴۸    
گفت وگوی خواندنی با ایفاگر شخصیت اصلی سریال وارش در دوران میانسالی را از نظر می گذرانید.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۱۰/۱۱ - ۱۰:۵۵    
یک رسانه انگلیسی به نقل از مقام های آمریکایی مدعی شده واشنگتن ممکن است نیروهای بیشتری به سفارتش در بغداد مستقر کند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۱۰/۱۱ - ۱۰:۴۵    
سؤال از موافقان لایحه یادشده آن است که آیا نظر آنان دقیقاً -تاکید می شود که دقیقاً- خلاف مصلحت نظام نیست؟!
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۱۰/۱۱ - ۱۰:۳۵    
وجود مشکل و مسئله در زندگی امروزی طبیعی بوده و هر کس در زندگی خود با مسائل و مشکلاتی ریز و درشت روبه روست، زندگی پر از چالش های فراوان ریز و درشت است ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۱۰/۱۱ - ۰۹:۳۵    
اصلاح طلبان سعی کرده اند به نوعی از خود چهره سازی کنند که گذشته در نظر مردم محو و نابود شود. رسول منتجب نیا که جانشین یکی از سران فتنه در حزب اعتماد ملی شد یکی از همین چهره هاست که در زمان فتنه از ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۱۰/۱۱ - ۰۹:۳۵    
دانش آموخته اقتصاد توسعه و پژوهشگر عدالت آموزشی گفت: توسعه نیافتگی آموزشی در ایران مسئله ای سیاسی است و حاصل از خطا و اشتباه نیست.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۱۰/۱۱ - ۰۸:۴۵    
سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان تأکید کرد که اتهام زنی آمریکا علیه ایران در پی اعتراضات گسترده مردم عراق در برابر سفارت آمریکا در بغداد، فرافکنی آشکار و توهین به مردم عراق است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۱۰/۱۱ - ۰۸:۴۵    
در حالی ساخت مسکن های کوچک متراژ 20 تا 30 متری توسط معاون شهرداری مطرح شده است که وزیر راه و شهرسازی گفته هرگز سیاست دولت یازدهم و دوازدهم ساخت چنین واحدهایی نبوده است و ما این پروژه ها را در دستور ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۱۰/۱۰ - ۲۱:۳۷    
رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان مرکزی گفت: در مدت 9 ماهه ی ابتدای سال ارزش محصولات صادراتی حدود 760 میلیون دلار بوده که نسبت به سال گذشته رشدی 2 درصدی را نشان می دهد ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۱۰/۱۰ - ۲۰:۵۷    
معاون توسعه صادرات کالا و خدمات سازمان توسعه تجارت ایران گفت: جوانان امروز در شرکت های دانش ینیان وارد بازارها شده اند و کالاهای با ارزش افزوده بالا را صادر می کنند که این نوید بخش آینده ای روشن است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۱۰/۱۰ - ۲۰:۱۶    
نماینده مجلس گفت: اینکه بخواهیم با شانتاژ مجمع را تحت فشار بگذاریم که این لوایح به تصویب برسد قطعا خلاف مصلحت کشور است و امید است تصمیم گیری ها ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۱۰/۱۰ - ۱۵:۲۵    
بیش از نیمی از چهره های مهم مدیریتی در وزارت ارشاد و حوزه هنری، برای حمایت از پنج محکوم امنیتی غائله دراویش در گلستان پاسداران، اقدام به گردآوری و جمع آوری بیانیه کرده اند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۱۰/۱۰ - ۱۵:۲۵    
سخنگوی قوه قضائیه از صدور حکم بیست سال حبس برای شبنم نعمت زاده و ارسال پرونده برادر معاون اول رئیس جمهور به دادگاه خبر داد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۱۰/۱۰ - ۱۵:۲۵    
شهروندان عراقی امروز پس از برگزاری مراسم باشکوه تشییع شهدای حمله اخیر آمریکا به مواضع حشد شعبی، در برابر سفارت آمریکا در بغداد چادر برپا کرده و تحصن اعتراض آمیز خود را با تاکید بر لزوم بسته شدن سفارت ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۱۰/۱۰ - ۱۵:۲۵    
نائب رئیس مجلس با بیان اینکه زمانی که دولت خیالش راحت شد بازخواستی از سوی مجلس دهم نمی شود، تنبل شد، گفت: از سوی دولت، به اعضای فراکسیون امید گفته می شد یکسری اقدامات نظارتی انجام نشود.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۱۰/۱۰ - ۱۵:۲۵    
رئیس جمهور گفت: با تمام سختی ها و تحریم های دشمنان، امسال دولت حقوق کارمندان را 20 درصد افزایش داد و در سال آینده هم 15 درصد افزایش خواهیم داد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۱۰/۱۰ - ۱۵:۲۵    
رزمایش ایران، روسیه و چین نشانگر دوران جدیدی است که در آن کشور ها تلاش می کنند تا بدون دخالت آمریکا، اقدام به مدیریت مسائل محیط بین الملل نمایند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۱۰/۱۰ - ۱۵:۰۵    
کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گزارشی از روند اجرای برجام تهیه و تدوین کرده است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۱۰/۱۰ - ۱۵:۰۵    
یک کارشناس اقتصادی، با اشاره به اینکه، بسیار مهم است که پاسخ ایران به پرونده FATF به عنوان جزئی از یک کل، تکه ای از یک پازل و عملی از یک راهبرد دیده شود تاکید کرد ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۱۰/۱۰ - ۱۴:۵۵    
با روی کار آمدن رئیس جدید دانشگاه آزاد اسلامی اراک، شاهد برکناری نیروهای انقلابی از مسئولیت های مهم هستیم که نگرانی ها از تبدیل این واحد دانشگاهی به باشگاه سیاسی جریانی خاص را دو چندان می کند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۱۰/۱۰ - ۱۴:۴۵    
چندی پیش حسین مرعشی فعال سیاسی اصلاح طلب گفته بود: به نظر من برجام اتفاقاً در دوران آقای اوباما دچار تزلزل شد، جایی که دولت او اجازه نداد ایران از مواهب این توافق بهره مند شود .
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۱۰/۱۰ - ۱۴:۴۵    
نگاهی به رسانه های اصلاح طلب نشان می دهد که این رسانه ها همچنان در تلاشند که از فعل و انفعالات 88 به عنوان یک اتفاق و اعتراض ساده سیاسی یاد کنند و یا پیچدگی های آن را به جناح سیاسی مقابل خود ربط دهند ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۱۰/۱۰ - ۱۲:۱۴    
اگرچه مسئولان می گویند مخاطب طرح ملی مسکن دهک های 4 تا 7 جامعه هستند اما مانده درآمد این دهک ها کفاف اقساط سنگین این طرح را نمی دهد و آنها به ندرت می توانند از این طرح برخوردار شوند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۱۰/۱۰ - ۱۲:۱۴    
در بازار فروش چادر، تولیدات خارجی سهم بسیار بیشتری از این محصول را به خود اختصاص داده اند، همین امر باعث شده چادرهای ایرانی عرصه چندانی برای عرضه نداشته باشند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۱۰/۱۰ - ۱۲:۱۴    
مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: بنزین با طرح بدی سه برابر شد، قیمت بنزین باید تدریجی اصلاح می شد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۱۰/۱۰ - ۱۲:۱۴    
همان طور که پیش بینی می شد نایب رئیس دوم یعنی حیدر بهاروند به طور موقت سرپرستی فدراسیون فوتبال را برعهده گرفت.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۱۰/۱۰ - ۱۲:۱۴    
سخنگوی کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس با اشاره به لزوم وصول مالیات از تمام مشاغل گفت: در حال حاضر پزشکان ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۱۰/۱۰ - ۱۲:۱۴    
قیمت گوشی های موبایل موجود در بازار، مورخ 10 دی را مشاهده می کنید.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۱۰/۱۰ - ۱۲:۱۴    
سردار در خصوص شایعه پیشنهاد کریستال پالاس هم گفت: 2.5 سال با زینت قرارداد دارم و در این مورد صحبت نمی کنم و اطلاعی ندارم.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۱۰/۱۰ - ۱۲:۱۴    
وعده انتقام سازمان الحشد الشعبی و به طور خاص گروه کتائب حزب الله عراق می تواند سناریوی مشابه سال های 2008 تا 2011 و خروج پیاپی تابوت های سربازان آمریکایی را برای مابقی این اشغالگران در عراق رقم بزند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۱۰/۱۰ - ۱۲:۱۴    
خجسته با بیان اینکه در لایحه بودجه راهکاری برای بهبود معیشت مردم دیده نشده است، گفت: در صورت رد کلیات لایحه بودجه 99 در صحن علنی مجلس، این لایحه به دولت ارجاع می شود.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۱۰/۱۰ - ۱۲:۱۴    
در شرایطی که هنوز رتبه بندی معلمان اجرا نشده است، خبرهای متعددی از میزان افزایش حقوق آنها می رسد؛ خبرهایی که داغ دل معلمان را تازه می کند؛ آنها می گویند این کارها فقط بازی با اعتبارشان است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۱۰/۱۰ - ۱۲:۱۴    
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: کالدرون به طور حتم به ایران باز می گردد و معتقدم برخی مباحث سوتفاهم است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۱۰/۱۰ - ۱۲:۱۴    
جاده چالوس؛ این جاده زیبا و نوستالژیک ایران برای خیلی از مسافران حکم زهری شیرین را دارد و یکی از پرترددترین جاده های کشور که با وجود زیبایی و خاطره انگیزی اش ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۱۰/۱۰ - ۱۲:۱۴    
معاون اسبق وزیر نفت گفت: اگر با کاهش 50 درصدی قیمت CNG، 20 میلیون متر مکعب تقاضای مصرف CNG را افزایش دهیم و معادل آن بنزین صرفه جویی و صادر شود، 36 هزار میلیارد تومان برای دولت درآمد به همراه دارد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۱۰/۱۰ - ۱۲:۱۴    
متخصص تغذیه گفت: خوردن و نخوردن صبحانه در وضعیت قند خون و تمایل فرد به مصرف مواد قندی و شیرینی ها در طول روز بسیار تاثیرگذار است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۱۰/۱۰ - ۱۲:۱۴    
در بازار پرهیاهوی تحریم های دارویی و کمبود انسولین، یک متخصص طب سنتی ادعا می کند به ترکیبی از داروهای گیاهی دست پیدا کرده که دیابتی ها را از مصرف انسولین بی نیاز می کند؛ یک نسخه با 12 گیاه ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۱۰/۱۰ - ۱۲:۱۴    
وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه تلاش دولت توسعه خطوط ریلی کشور است،گفت: 1500 کیلومتر به خطوط ریلی کشور تا پایان دولت افزوده می شود.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۱۰/۱۰ - ۱۲:۱۴    
مشاور رئیس جمهوری عراق تأکید کرد که اولویت برهم صالح برای معرفی نامزد نخست وزیری این کشور توجه به رهنمودهای مرجعیت عالی، درخواست های تظاهرات کنندگان و رضایتمندی جریان های سیاسی است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۱۰/۱۰ - ۱۲:۱۴    
سخنگوی قوه قضائیه از محکومیت شبنم نعمت زاده به 20 سال حبس خبر داد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۱۰/۱۰ - ۱۲:۱۴    
عضو هیئت علمی دانشگاه امیرکبیر با اشاره به اینکه رئیس قوه قضائیه در رصد و شناسایی دستگاه هایی که در زمینه کاهش آلودگی هوا کوتاهی داشته اند جدی است ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۱۰/۱۰ - ۱۱:۲۴    
آیت الله دری نجف آبادی با اشاره به اینکه شعار تقلب در فتنه 88 از ابتدا توسط دشمن برنامه ریزی شده بود و سرا فتنه با همین توهم 8 ماه کشور را به آشوب کشیدند ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۱۰/۱۰ - ۱۰:۰۴    
ذرات آلاینده به همراه مه شدید چند روزی است میهمان اراک شده است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۱۰/۱۰ - ۰۸:۵۴    
دومین گردهمایی بانوان راوی مجاهدت و مقاومت استان مرکزی تحت عنوان حماسه سازان زینبی برگزار می شود.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۱۰/۱۰ - ۰۸:۴۴    
فرمانده سپاه روح الله گفت: تمام تلاش دشمن این است که مقاومت را بشکند اما جریان انقلابی در کشور نمی خواهد تن به سازش دهد چراکه اگر ذره ای در مقابل با دشمن کوتاه بیاییم قطعاً ضربه های جدی خواهیم خورد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۱۰/۱۰ - ۰۸:۲۴    
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان مرکزی از تصادف زنجیره ای در بلوار کربلا شهر اراک خبر داد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۱۰/۱۰ - ۰۸:۱۴    
تصاویر صفحه نخست روزنامه های امروز را اینجا مشاهده کنید.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۱۰/۱۰ - ۰۸:۱۴    
تصاویر نیم صفحه روزنامه های ورزشی دهم دی ماه به رشته های مختلف ورزشی، به خصوص فوتبال اختصاص یافته است.