جمعه ۱۱ خردادساعت ۱۴:۴۵May 2024 31
جستجوی پیشرفته

خبرهای دیار آفتاب 11 دی 1398 - diyareaftab.ir

دیار آفتاب 13 دی 1394 دیار آفتاب 30 اسفند 1395 دیار آفتاب 29 اسفند 1396 دیار آفتاب 1 فروردین 1397 دیار آفتاب 1 فروردین 1398 دیار آفتاب 1 اردیبهشت 1398 دیار آفتاب 31 خرداد 1398 دیار آفتاب 31 تیر 1398 دیار آفتاب 31 مرداد 1398 دیار آفتاب 31 شهریور 1398 دیار آفتاب 1 مهر 1398 دیار آفتاب 30 آبان 1398 دیار آفتاب 30 آذر 1398 دیار آفتاب 1 بهمن 1398 دیار آفتاب 29 اسفند 1398 دیار آفتاب 1 دی 1398 دیار آفتاب 2 دی 1398 دیار آفتاب 3 دی 1398 دیار آفتاب 4 دی 1398 دیار آفتاب 5 دی 1398 دیار آفتاب 6 دی 1398 دیار آفتاب 7 دی 1398 دیار آفتاب 8 دی 1398 دیار آفتاب 9 دی 1398 دیار آفتاب 10 دی 1398 دیار آفتاب 11 دی 1398 دیار آفتاب 12 دی 1398 دیار آفتاب 13 دی 1398 دیار آفتاب 14 دی 1398 دیار آفتاب 15 دی 1398 دیار آفتاب 16 دی 1398 دیار آفتاب 17 دی 1398 دیار آفتاب 18 دی 1398 دیار آفتاب 19 دی 1398 دیار آفتاب 20 دی 1398 دیار آفتاب 21 دی 1398 دیار آفتاب 22 دی 1398 دیار آفتاب 23 دی 1398 دیار آفتاب 24 دی 1398 دیار آفتاب 25 دی 1398 دیار آفتاب 26 دی 1398 دیار آفتاب 27 دی 1398 دیار آفتاب 28 دی 1398 دیار آفتاب 29 دی 1398 دیار آفتاب 30 دی 1398 
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۱۰/۱۲ - ۲۲:۳۱    
حضور محمد رضا زمانی رئیس دانشگاه پیام نور در یک مراسم رقص در کشور تایلند حاشیه هایی به همراه داشت که تاکنون هیچ یک از مقامات مسئول در این خصوص پاسخی نداده اند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۱۰/۱۲ - ۱۱:۳۸    
رئیس سازمان خصوصی سازی گفت: سود سهام عدالت مربوط به سال 97 ظرف اسفندماه سال جاری واریز می شود.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۱۰/۱۲ - ۰۹:۳۸    
ایران تا به حال چهار گام را برای کاهش تعهدات هسته ای خود برداشته است، اما چرا اقدامات تهران تا کنون نتوانسته است طرف مقابل را به بازگشت به تعهدات وادار کند؟
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۱۰/۱۲ - ۰۹:۳۸    
مراسم افتتاحیه دهمین دوره جشنواره مردمی فیلم عمار با تجلیل ویژه از عوامل سریال تلویزیونی گاندو در تالار اندیشه حوزه هنری برگزار شد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۱۰/۱۲ - ۰۹:۳۸    
ارتش و نیروهای مقاومت یمن با اعمال تغییرات روی برخی سامانه ها و موشک های پدافندی که از حکومت سابق در انبارهای این کشور وجود داشت، مجموعه بزرگی از پهپادهای متجاوز عربستان و امارات را سرنگون کرده اند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۱۰/۱۲ - ۰۹:۳۸    
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: بیشتر بودجه سال 99 بودجه هزینه ای است، درآمد این بودجه، مالیات، درآمدهای گمرکی ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۱۰/۱۲ - ۰۹:۳۸    
دهمین جشنواره عمار با تقدیر ویژه از خبرنگار برنامه "شهرداد" و تجلیل از عوامل سریال "گاندو" افتتاح شد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۱۰/۱۲ - ۰۹:۲۸    
کاردار سوئیس به عنوان حافظ منافع آمریکا برای اعتراض به اتهامات این کشور علیه ایران به وزارت امور خارجه احضار شد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۱۰/۱۲ - ۰۹:۲۸    
بازار گرم میانجی گری ها بین ایران و آمریکا و رفت و آمد کشورهایی که به نظر می رسد نمایندگان آمریکا باشند به ایران ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۱۰/۱۱ - ۲۰:۴۸    
محقق و پژوهشگر حوزه بانوان مقاومت با بیان اینکه امروز دشمن تمرکز خاصی بر روی زنان و خانواده دارد،گفت ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۱۰/۱۱ - ۱۹:۴۸    
بازیگر زن معروف ایرانی همراه با همتای خارجی اش، دی کاپریو نقش مهمی در پرونده محکومان محیط زیستی دارد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۱۰/۱۱ - ۱۹:۴۸    
کاربران شبکه های اجتماعی باردیگر #پروژه_انتخاباتی_FATF را ترند توییتر فارسی کردند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۱۰/۱۱ - ۱۹:۴۸    
ادامه بررسی لایحه الحاق ایران به کنوانسیون مقابله با تأمین مالی تروریسم به نشست بعدی کمیسیون مشترک مجمع تشخیص مصلحت نظام موکول شد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۱۰/۱۱ - ۱۹:۴۸    
قیمت خودرو امروز (چهارشنبه) در بازار آزاد نسبت به دیروز با نوسان جزئی همراه است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۱۰/۱۱ - ۱۹:۳۸    
حجت الاسلام عبدی گفت:سعادت و عاقبت بخیری زنان و دختران مسلمان در گرو الگوی گیری از این بانوی بزرگ و باعظمت است ، باید ابعاد شخصیتی حضرت زینب "سلام الله علیها" را در تمام ابعاد زندگی مدنظر قرارداد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۱۰/۱۱ - ۱۴:۵۷    
محقق و پژوهشگر حوزه بانوان مقاومت گفت: امروز راهبرد دشمن در بحث فرهنگی و اقتصادی از بین بردن بنیان خانواده است و لذا نیاز است ما هم در کارها و محتویات فرهنگی راهبردی تقویت بنیان خانواده را مد نظر ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۱۰/۱۱ - ۱۳:۵۵    
پایگاه خبری دیار آفتاب استان مرکزی آمادگی خود را برای برگزاری مناظره نمایندگان مردم شهرستان های اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی در موافقت و مخالفت لوایح مرتبط با FATF اعلام می کند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۱۰/۱۱ - ۱۳:۴۵    
دبیر اجلاسیه بانوان در کنگره ملی نقش امام خمینی (ره) و 6 هزار و 200 شهید استان مرکزی، گفت: دشمن در تلاش است هویت بانوان اسلامی را از بین ببرد و این یک توطئه بین المللی است که جوامع اسلامی باید نسبت ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۱۰/۱۱ - ۱۲:۱۵    
عملیات اجرایی احداث پروژه فیبر نوری به طول 50 کیلومتر به عنوان بزرگترین پروژه زیرساختی فناوری در راستای ارتقا شهر هوشمند اراک آغاز شد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۱۰/۱۱ - ۱۱:۴۵    
کارشناس مسائل سیاسی گفت: اگر تا به حال تصمیمات اشتباهی از سوی دولت گرفته شده ولی از الان به بعد می توان با اتخاذ تصمیمات صحیح، مقتدرانه و با تکیه بر منطق مقاومت راه رفته را بازگشت ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۱۰/۱۱ - ۱۰:۳۵    
به مناسبت سالروز ولادت حضرت زینب (س) تعدادی از اشعار آیینی منتشر شد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۱۰/۱۱ - ۱۰:۳۵    
محمد احسانی مدیر شبکه نسیم درباره جزییات فصل جدید خندوانه که احتمال می رود از اسفندماه امسال روانه آنتن شود توضیحاتی ارائه کرد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۱۰/۱۱ - ۱۰:۳۵    
در چند سال اخیر، گرانی سرسام آور دلار، سکه، مسکن، خودرو، اجاره بهای مسکن، لوازم خانگی و...مردم را با مشکلات عدیده معیشتی مواجه کرد. در حقیقت موارد فوق همان میوه های برجام بود. میوه اعتماد به آمریکا.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۱۰/۱۱ - ۱۰:۳۵    
یک کارشناس مسائل تحریم و دیپلماسی اقتصادی با تاکید بر اینکه پیوستن به کنوانسیون CFT به ضرر معیشت مردم است ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۱۰/۱۱ - ۰۹:۳۵    
مهدی انصاری گفت: اگر ما به صورت فرد فرد به مدیران خودروسازی نپرداختیم این است که باید با این مفسده که در حوزه انحصار به وجود آمده برخورد شود و الا یکه زارع و عباس ایروانی و دیگر مدیران که دستگیر شدند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۱۰/۱۱ - ۰۹:۳۵    
یک سال میلادی دیگر از اقتصاد کشورها از جمله ایران گذشت و این روزها کشورها به تماشای دستاوردهای اقتصادی خود نشسته اند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۱۰/۱۱ - ۰۹:۳۵    
توصیه به والدینی که دارای فرزند بوده و به انتهای خط رسیده اند آن است که در صورت جدایی سعی کنند منزلی در نزدیکی هم بگیرند تا چنانچه بچه نیاز عاطفی به محبت پدر و مادر داشت ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۱۰/۱۱ - ۰۹:۳۵    
سخنگوی رسمی گردان های حزب الله عراق اعلام کرد که پاسخ به تجاوزات آمریکا ضد مواضع حشد شعبی در شهر مرزی القائم٬ قاطع و کوبنده خواهد بود.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۱۰/۱۱ - ۰۹:۳۵    
حامیان FATF اخیراً با ایجاد موج رسانه ای همکاری کشورهای عضو محور مقاومت با FATF را تبدیل به بهانه ای جدید برای فشار به اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام کرده اند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۱۰/۱۱ - ۰۹:۳۵    
کارشناس فوتبال کشورمان گفت: مدرسینی که قرار است مربی تربیت کنند و مربیانی که قرار است تیم ها را درست کنند تا تیم ها بروند و بازی کنند همه بد آموزش دیده اند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۱۰/۱۱ - ۰۹:۳۵    
رئیس جمهور آمریکا بامداد چهارشنبه از توئیت تهدیدآمیز چند ساعت قبل تر خود علیه ایران عقب نشینی کرد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۱۰/۱۱ - ۰۹:۳۵    
آیا طرح ملی مسکن تنها برای ثبت در کارنامه دولت دوازدهم اجرا شده است یا واژه "مستاجری" را اندکی کمرنگ تر می کند؟
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۱۰/۱۱ - ۰۹:۰۵    
رئیس هیات مدیره نظام پرستاری اراک گفت: اصلی ترین مشکل نظام پرستاری در استان کمبود شدید نیرو(پرستار) است. به طوری که بر اساس استاندارد های داخلی باید به ازای هر تخت 1 ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۱۰/۱۱ - ۰۸:۴۵    
نقل است وقتی حضرت زینب در کوفه شروع به سخنرانی کرد، طوری سخن گفت که گویا امیرالمومنین سخن می گوید که نشان می دهد منطق و فصاحت و بلاغت کلام زینب (س) همانند کلام پدرش علی (ع) بوده است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۱۰/۱۱ - ۰۸:۴۵    
پیگیری خبرنگار فارس از بانک مرکزی نشان می دهد این بانک به دلیل کاهش درآمدهای ارزی دولت، برای پرداخت ارز 4200 تومانی بابت واردات کالاهای اساسی ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۱۰/۱۱ - ۰۸:۴۵    
شهرداری تهران مدتیست به "بزم آشوب" تبدیل شده و از شهردار گرفته تا رسانه این نهاد عمومی یکصدا مشغول تشویق مردم به اعتراض خیابانی هستند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۱۰/۱۱ - ۰۸:۳۵    
تصویر نیم صفحه روزنامه های ورزشی امروز به رشته های مختلف ورزشی، به خصوص فوتبال اختصاص یافته است.