چهارشنبه ۰۹ خردادساعت ۰۵:۵۵May 2024 29
جستجوی پیشرفته

خبرهای دیار آفتاب 28 دی 1398 - diyareaftab.ir

دیار آفتاب 13 دی 1394 دیار آفتاب 30 اسفند 1395 دیار آفتاب 29 اسفند 1396 دیار آفتاب 1 فروردین 1397 دیار آفتاب 1 فروردین 1398 دیار آفتاب 1 اردیبهشت 1398 دیار آفتاب 31 خرداد 1398 دیار آفتاب 31 تیر 1398 دیار آفتاب 31 مرداد 1398 دیار آفتاب 31 شهریور 1398 دیار آفتاب 1 مهر 1398 دیار آفتاب 30 آبان 1398 دیار آفتاب 30 آذر 1398 دیار آفتاب 1 بهمن 1398 دیار آفتاب 29 اسفند 1398 دیار آفتاب 1 دی 1398 دیار آفتاب 2 دی 1398 دیار آفتاب 3 دی 1398 دیار آفتاب 4 دی 1398 دیار آفتاب 5 دی 1398 دیار آفتاب 6 دی 1398 دیار آفتاب 7 دی 1398 دیار آفتاب 8 دی 1398 دیار آفتاب 9 دی 1398 دیار آفتاب 10 دی 1398 دیار آفتاب 11 دی 1398 دیار آفتاب 12 دی 1398 دیار آفتاب 13 دی 1398 دیار آفتاب 14 دی 1398 دیار آفتاب 15 دی 1398 دیار آفتاب 16 دی 1398 دیار آفتاب 17 دی 1398 دیار آفتاب 18 دی 1398 دیار آفتاب 19 دی 1398 دیار آفتاب 20 دی 1398 دیار آفتاب 21 دی 1398 دیار آفتاب 22 دی 1398 دیار آفتاب 23 دی 1398 دیار آفتاب 24 دی 1398 دیار آفتاب 25 دی 1398 دیار آفتاب 26 دی 1398 دیار آفتاب 27 دی 1398 دیار آفتاب 28 دی 1398 دیار آفتاب 29 دی 1398 دیار آفتاب 30 دی 1398 
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۱۰/۲۹ - ۱۹:۳۳    
عراقی ها در حالی بر افزایش تولید نفت و سبقت از سایر کشور های نفتی تأکید دارند که وضعیت سیاسی به وجود آمده در این کشور، کار را برای آن ها سخت کرده است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۱۰/۲۹ - ۱۱:۴۳    
پزشکانی که تاکنون موفق به ثبت پایانه های فروشگاهی (کارتخوان بانکی) نشده اند، بر اساس تفاهمنامه امضا شده بین سازمان نظام پزشکی و سازمان امور مالیاتی کشور ملزم به انجام این کار تا 30 بهمن 98 شدند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۱۰/۲۹ - ۱۱:۴۳    
حسن روحانی رییس جمهور کشورمان به تازگی اروپایی ها را تهدید کرده است در صورت همراهی با اقدامات خصمانه آمریکا، دوران امنیت نظامیانشان به پایان خواهد رسید.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۱۰/۲۹ - ۰۹:۴۳    
آمریکا درباره هواپیمای اوکراینی ژست طرفداری از صداقت گرفته است، با این حال نگاهی به کارنامه کاخ سفید نشان می دهد دولت ایالات متحده پیش از ادعا درباره دیگران ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۱۰/۲۹ - ۰۹:۴۳    
فرمانده سپاه حضرت ولیعصر(عج) خوزستان با بیان این که اقدامات آمریکا نشان از ضعف او دارد افزود: حضور میلیونی مردم خوزستان در تشییع پیکر سردار سلیمانی واقعا بی نظیر بود.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۱۰/۲۹ - ۰۹:۴۳    
روز هایی که بر ما می گذرد، تداعی گر شصت و چهارمین سالروز شهادت رهبر فدائیان اسلام و یاران اوست. هم از این روی نشان آن پیشکسوت مبارزات ضد استعماری را ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۱۰/۲۹ - ۰۹:۴۳    
سلیمی نمین گفت: تشییع ده ها میلیونی حاج قاسم سلیمانی و حمله به عین الاسد مقدمه تحولات مهم در دنیاست ولی دشمن می خواهد این دو واقعه بسیار مهم به فراموشی سپرده شود.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۱۰/۲۹ - ۰۹:۴۳    
با شهادت حاج قاسم سلیمانی، یک واکنش پیش بینی نشده اجتماعی در سراسر ایران، کل منطقه و جهان اسلام و حتی فراتر از آن در کشورهای اروپایی و حتی داخل آمریکا شکل گرفت که در تشییع تاریخی این شهید ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۱۰/۲۸ - ۲۳:۲۳    
به دلیل بارش برف، سرما و لغزندگی جاده ها و معابر مدارس برخی از مناطق استان مرکزی در روز یکشنبه 29 دی ماه تعطیل و فعالیت برخی دیگر با تاخیر آغاز می شود.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۱۰/۲۸ - ۲۰:۰۳    
وزیر ورزش و جوانان با اشاره به تصویب افزایش وام ازدواج به 50 میلیون برای هر یک از زوجین گفت: این وام از ابتدای سال 99 به زوجین پرداخت می شود.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۱۰/۲۸ - ۲۰:۰۳    
رسانه های مختلف به مرور حجم تخریب حمله موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به پایگاه تروریست های آمریکایی در عین الاسد را مستند کرده و منتشر می کنند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۱۰/۲۸ - ۱۹:۵۳    
سردار غلامرضا سلیمانی گفت: با تربیت جوانان مومن و انقلابی فتوحات بزرگ به دست خواهد آمد. مقام معظم رهبری می فرمایند اگر 8 میلیون جوان مؤمن انقلابی داشته باشیم انقلاب اسلامی هیچ کاستی نخواهد داشت.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۱۰/۲۸ - ۱۹:۳۳    
فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی با اشاره به اینکه 9 انجمن تخصصی در راستای برگزاری جشنواره امام(ره) در موضوعاتی چون هنرهای تجسمی، طراحی، نقاشی، عکاسی، کاریکاتور، پوستر ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۱۰/۲۸ - ۱۴:۳۲    
درحال حاضر اطلاعات درستی از درون اقتصاد، وضعیت درآمدی دهک های مختلف جامعه، میزان تراکنش های مالی مردم و موارد این چنینی در کشور وجود ندارد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۱۰/۲۸ - ۱۴:۳۲    
در فاصله حدود دو ماه مانده تا شروع دور برگشت دیدار های مقدماتی جام جهانی 2022 قطر و جام ملت های آسیا بار دیگر شاهد گربه رقصانی سعودی ها در فوتبال هستیم.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۱۰/۲۸ - ۱۴:۳۲    
لشکر 82 هوابرد امریکا بیش از 10 هزار نیروی رزمی و هزاران پرسنل فنی و غیر نظامی را در خدمت خود دارد و انتقال 3 هزار نفر از این نیروها به عراق یا کویت مانعی برای عملیات آنها در مناطق دیگر نیست.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۱۰/۲۸ - ۱۴:۳۲    
تمرکز رهبر انقلاب درباره ی مأموریت، نقش، جایگاه و کارکرد نیروی قدس در خطبه های روز گذشته نمازجمعه تهران هم ناظر به برخی دیدگاه های مدافع سازش با استکبار جهانی است و هم ناظر به تهدیدهای پوشالی و پیغام ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۱۰/۲۸ - ۱۴:۳۲    
یکی از اسناد به دست آمده از صورت جلسات استماع کنگره آمریکا نشان می دهد آمریکا از طریق FATF به اطلاعات مالی ایران دسترسی پیدا می کند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۱۰/۲۸ - ۱۴:۳۲    
از 8 ژانویه سال 2020 باید به عنوان یک نقطه عطف در تاریخ یاد کرد چراکه حمله ای که ایران در این روز به پایگاه عین الاسد آمریکا داشت باعث آغاز فصل جدیدی در منطقه شد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۱۰/۲۸ - ۱۴:۳۲    
توجه وزارت امور خارجه به مذاکرات هسته ای سبب آن شد تا دیگر ظرفیت های حوزه دیپلماسی مورد توجه قرار نگرفته و منافع ملی تامین نشود.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۱۰/۲۸ - ۱۴:۳۲    
رسانه های آمریکایی همگی به حجم گسترده تخریب در پایگاه عین الاسد اعتراف می کنند، اما به شکلی مصنوعی روی جمله ترامپ اصرار دارند: هیچ کس این جا کشته یا زخمی نشده است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۱۰/۲۸ - ۱۴:۳۲    
نمایندگان کشورمان در لیگ قهرمانان آسیا تاکید دارند زیر بار تصمیم ظالمانه و توام با فضاسازی و جوسازی علیه امنیت ایران نخواهند رفت.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۱۰/۲۸ - ۱۴:۳۲    
سامانه ثبت الکترونیکی شکایات و دادرسی برای طرح شکایات از سوی کارگران و کارفرمایان از امروز در 20 استان آغاز به کار کرد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۱۰/۲۸ - ۱۴:۲۲    
4 تیم باشگاهی فوتبال ایران از حضور در رقابت در لیگ قهرمانان آسیا انصراف دادند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۱۰/۲۸ - ۱۴:۲۲    
فرمانده انتظامی شهرستان خمین گفت: انفجار سیلندر گاز مایع در خمین منجر به زخمی شدند دو نفر از اهالی این شهر شد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۱۰/۲۸ - ۱۳:۵۲    
امام خمینی(ره): هرکسی رای شورای نگهبان را نپذیرد مفسد فی الارض است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۱۰/۲۸ - ۱۳:۲۲    
بعد از شیوع بیماری تب برفکی در برخی از مناطق استان مرکزی دامپزشکی اقدام به اجرای طرح واکسیناسیون رایگان کرد که خیلی مورد استقبال دامداران قرار نگرفت.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۱۰/۲۸ - ۱۳:۱۲    
معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان مرکزی از برپایی 12 نوروزگاه در ایام نوروز 99 در استان مرکزی خبر داد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۱۰/۲۸ - ۱۱:۲۲    
فرمانده و مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه روح الله استان مرکزی در پیامی شهادت تعدادی از هم استانی ها را به خانواده های جان باختگان اراکی سانحه هواپیمایی اوکراین تسلیت گفتند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۱۰/۲۸ - ۱۰:۳۲    
پس از تأکید یک عضو حزب کارگزاران مبنی بر اینکه پیشنهاد منطقی به جای "تحریم خاموش انتخابات" را در شورایعالی سیاست گذاری اصلاح طلبان بررسی می کنیم؛ مشرق در این باره راهکارهایی را ارائه کرده است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۱۰/۲۸ - ۱۰:۱۲    
بار دیگر و این بار به بهانه ایی تازه، میزبانی ایران در لیگ قهرمانان آسیا مورد تهدید واقع شده است. اتفاقی که چند سال قبل در مناقشه فوتبالی با عربستان رخ داد و هیچ کس هم پاسخگوی تبعات آن نشد ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۱۰/۲۸ - ۱۰:۱۲    
عضو فراکسیون ولایی با بیان اینکه لاریجانی فردی محافظه کار است که اعتقاد دارد همه چیز باید در سطح بالا و با مصلحت اندیشی تصمیم گیری شود، گفت: عامل ضعف مجلس دهم شیوه مدیریتی لاریجانی بود.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۱۰/۲۸ - ۱۰:۱۲    
نیکولاس ابرشتات می گوید: کاهش نرخ باروری در ایران طی 30 سال گذشته حیرت انگیز و معادل 70 درصد بوده است. این میزان یکی از سریع ترین و چشمگیرترین آمار های کاهش باروری در تاریخ بشر بوده است
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۱۰/۲۸ - ۱۰:۰۲    
با وجود اهمیت بالای خودکفایی گندم، اما سیاست مسئولان شورای اقتصاد در اجرای قانون خرید تضمینی راه را برای واردات گندم های خارجی هموار کرده است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۱۰/۲۸ - ۱۰:۰۲    
هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس در اتفاقات اخیر این باشگاه و حضور یحیی گل محمدی در این تیم کمترین نقش را ایفا کرد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۱۰/۲۸ - ۱۰:۰۲    
یک کارشناس اقتصادی با بیان اینکه مالیات 5 پله ای به عدالت محوری نزدیک تر است، گفت: مالیات دو پله ای به نفع نجومی بگیران بوده و شکاف طبقاتی بین کارمندان را افزایش می دهد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۱۰/۲۸ - ۰۹:۵۲    
حجت الاسلام رهدار با اشاره به تحریم همه جانبه استکبار علیه ایران اسلامی گفت: این تحریم در واقع یک فرصت است و ما با تأسی از سیره اهل بیت(ع) می توانیم این تهدید را تبدیل به فرصت کنیم.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۱۰/۲۸ - ۰۹:۵۲    
فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء با بیان اینکه سهم ما از بودجه عمرانی کشور کمتر از 3 درصد است، گفت ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۱۰/۲۸ - ۰۹:۵۲    
رئیس اتاق بازرگانی مشترک ایران و ترکمنستان گفت: اخیرا تهاتر گازی ایران با ترکمنستان دچار مشکل شده و انجام نمی شود، لذا مبادلات ما با این کشور کاهش پیدا کرده است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۱۰/۲۸ - ۰۸:۵۲    
کارشناس مسائل سیاسی با اشاره به اینکه ما در طول انقلاب اسلامی پنج بار با غربی ها مذاکره کردیم اما در هیچ کدام از موارد آنها به تعهدات خود پایبند نبودند ...