جمعه ۱۱ خردادساعت ۱۶:۰۳May 2024 31
جستجوی پیشرفته

خبرهای دیار آفتاب 23 دی 1398 - diyareaftab.ir

دیار آفتاب 13 دی 1394 دیار آفتاب 30 اسفند 1395 دیار آفتاب 29 اسفند 1396 دیار آفتاب 1 فروردین 1397 دیار آفتاب 1 فروردین 1398 دیار آفتاب 1 اردیبهشت 1398 دیار آفتاب 31 خرداد 1398 دیار آفتاب 31 تیر 1398 دیار آفتاب 31 مرداد 1398 دیار آفتاب 31 شهریور 1398 دیار آفتاب 1 مهر 1398 دیار آفتاب 30 آبان 1398 دیار آفتاب 30 آذر 1398 دیار آفتاب 1 بهمن 1398 دیار آفتاب 29 اسفند 1398 دیار آفتاب 1 دی 1398 دیار آفتاب 2 دی 1398 دیار آفتاب 3 دی 1398 دیار آفتاب 4 دی 1398 دیار آفتاب 5 دی 1398 دیار آفتاب 6 دی 1398 دیار آفتاب 7 دی 1398 دیار آفتاب 8 دی 1398 دیار آفتاب 9 دی 1398 دیار آفتاب 10 دی 1398 دیار آفتاب 11 دی 1398 دیار آفتاب 12 دی 1398 دیار آفتاب 13 دی 1398 دیار آفتاب 14 دی 1398 دیار آفتاب 15 دی 1398 دیار آفتاب 16 دی 1398 دیار آفتاب 17 دی 1398 دیار آفتاب 18 دی 1398 دیار آفتاب 19 دی 1398 دیار آفتاب 20 دی 1398 دیار آفتاب 21 دی 1398 دیار آفتاب 22 دی 1398 دیار آفتاب 23 دی 1398 دیار آفتاب 24 دی 1398 دیار آفتاب 25 دی 1398 دیار آفتاب 26 دی 1398 دیار آفتاب 27 دی 1398 دیار آفتاب 28 دی 1398 دیار آفتاب 29 دی 1398 دیار آفتاب 30 دی 1398 
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۱۰/۲۵ - ۰۹:۴۶    
علی امینی نخستین کسی بود که به شاه پیشنهاد تشکیل شورای سلطنت داد، اما با مخالفت شاه روبه رو شد. البته در نهایت شاه پس از تظاهرات مردم در تاسوعا و عاشورا به تشکیل شورای سلطنت رضایت داد که آن هم با ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۱۰/۲۴ - ۱۱:۲۷    
پگاه آهنگرانی در حالی اعلام کرد از حضور در فجر انصراف می دهد که اساساً هیچ فیلمی را نه در بخش سودای سیمرغ دارد و نه حتی نگاه نو.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۱۰/۲۴ - ۱۱:۲۷    
آنهایی که با حاجی کار کردند می دانند که در وقت کار و جلسات بسیار جدی است و اجازه قطع کردن صحبت هایش را نمی دهد، اما پنج شنبه اینگونه نبود....
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۱۰/۲۴ - ۱۱:۰۷    
کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس قراردادش را با این باشگاه فسخ کرد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۱۰/۲۴ - ۱۰:۵۷    
حسین کروبی عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی بازداشت شد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۱۰/۲۳ - ۲۳:۲۸    
مدیر روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان مرکزی از تعطیلی و تاخیر در آغاز فعالیت برخی از مدارس استان مرکزی در روز سه شنبه 24 دی ماه خبر داد .
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۱۰/۲۳ - ۲۲:۵۸    
پیش نویس قرارداد تکمیل پروژه تجاری و پارکینگ طبقاتی آفتاب که سال هاست به صورت نیمه کاره در اصلی ترین میدان شهر رها شده است در صحن رسمی شورا مورد بررسی قرارگرفت.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۱۰/۲۳ - ۲۲:۴۸    
در پایان صحن علنی شامگاه دوشنبه شورای اسلامی کلانشهر اراک، برای چندمین بار در دوره پنجم از این شورا، فضای جلسه متشنج شد و بین اعضای فراکسیون امید شورا درگیری لفظی شکل گرفت.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۱۰/۲۳ - ۲۰:۱۸    
حضرت آیت الله خامنه ای در پیامی دستگاه های دولتی و مجموعه های مردمی را به یاری هر چه بیشتر مردم مناطق سیل زده فراخواندند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۱۰/۲۳ - ۱۹:۵۸    
وقتی ترامپ در توئیتر نوشت: "به رهبران ایران؛ تظاهرکنندگان خود را نکشید. تاکنون هزاران نفر توسط شما کشته یا زندانی شده اند و جهان نظاره گر است...." کاربران آمریکایی توئیتر حسابی از خجالتش درآمدند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۱۰/۲۳ - ۱۹:۵۸    
رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور از شناسایی هویت 50 قربانی سقوط هواپیمایی اوکراینی خبر داد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۱۰/۲۳ - ۱۹:۵۸    
مطالعات نشان داده است برخی از عادات غلط افراد موجب خمیدگی و آسیب به ستون فقرات می شود.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۱۰/۲۳ - ۱۹:۵۸    
روزنامه فرانسوی لو موند با اشاره به حمله موشکی ایران به پایگاه های نظامی آمریکا در عراق نوشت: واشنگتن در تقابل با تهران بازنده از میدان جنگ 12 روزه خارج شد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۱۰/۲۳ - ۱۹:۵۸    
یک رسانه آمریکایی گزارش داده است که بر خلاف ادعای واشنگتن مبنی بر وجود یک تهدید قریب الوقوع، دستور ترور سردار قاسم سلیمانی هفت ماه پیش از سوی ترامپ صادر شده بود.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۱۰/۲۳ - ۱۹:۵۸    
مهاجم جدید پرسپولیس گفت: می دانم که به چه تیم بزرگی آمده ام و می خواهم آنقدر خوب باشم که چند سال در پرسپولیس بمانم.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۱۰/۲۳ - ۱۹:۴۸    
وکیل مدافع فاطمه خویشوند معروف به سحر تبر از برگزاری اولین جلسه دادگاه موکلش خبر داد و گفت:سحر تبر مخلوق نرم افزار فتوشاپ، گریم و ابزار تدوین بوده است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۱۰/۲۳ - ۱۹:۴۸    
مدیرکل حفاظت محیط زیست سیستان وبلوچستان نسبت به خطر حمله تمساح های سرگردان در مناطق سیل زده هشدار داد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۱۰/۲۳ - ۱۹:۴۸    
مردم و ارگان های امدادی در سیستان و بلوچستان برای سومین روز متوالی با سیلاب و آبگرفتگی ها و خسارتها دست و پنجه نرم می کنند ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۱۰/۲۳ - ۱۹:۴۸    
یحیی گل محمدی تا پایان لیگ بیستم سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس شد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۱۰/۲۳ - ۱۹:۴۸    
داوطلبان یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی که تایید صلاحیت نشده اند می توانند شکایت خود را همراه با مستندات به محلی که هیأت های نظارت استانی در استان ها اعلام کرده اند و به ورزشگاه جهان پهلوان ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۱۰/۲۳ - ۱۹:۳۸    
اگرچه بارندگی در سیستان و بلوچستان به اتمام رسیده، اما سیلاب و آب گرفتگی خانه ها و زمین های کشاورزی را در محاصره قرار داده و به زیرساخت های شهری و روستایی خسارت زده است ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۱۰/۲۳ - ۱۴:۳۸    
نماینده آنقدر باید گرفتار مسائل معیشتی مردم باشد که حتی یک لحظه نتواند به خانواده خود فکر کند، به فرموده رهبر معظم انقلاب نماینده باید خود را وقف مردم و مجلس کند نه اینکه نظام وقف این شخص شود.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۱۰/۲۳ - ۱۴:۲۸    
کارشناس مسائل سیاسی گفت: ادعای رابرت مک ایر که بیان می کند صرفا قصد شرکت در مراسم یادبود درگذشتگان حادثه هواپیما را داشته، باور پذیر نیست.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۱۰/۲۳ - ۱۴:۱۸    
سخنگوی دولت گفت: روزجمعه نتایج تحقیقات نهایی شده ستاد کل نیروهای مسلح در دبیرخانه شورای امنیت ملی بررسی و به اطلاع رئیس جمهور رسید و پس از آن جلسه ای در دفتر رئیس جمهور تشکیل شد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۱۰/۲۳ - ۱۴:۱۸    
معاون وزیر راه و شهرسازی از اتمام پالایش ثبت نام کنندگان طرح ملی مسکن خبر داد و گفت: تلاش می کنیم قبل از عید مرحله دوم ثبت نام طرح ملی مسکن را انجام دهیم.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۱۰/۲۳ - ۱۴:۰۸    
از آغازین ساعات وقوع سیل در سیستان و بلوچستان بسیج و سپاه همچون همیشه در میدان حاضر بوده و به یاری مردم شتافتند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۱۰/۲۳ - ۱۳:۴۸    
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان مرکزی از ارسال محموله مواد غذایی هلال احمر استان مرکزی برای سیل زدگان سیستان و بلوچستان خبر داد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۱۰/۲۳ - ۱۳:۰۸    
سارقی که طلاجات کودکی خردسال را در حین بازی در جلوی درب منزلشان سرقت کرده بود، در تحقیقات کارآگاهان پلیس آگاهی استان شناسایی و دستگیر شد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۱۰/۲۳ - ۱۲:۲۸    
56 درصد آمریکایی ها با اقدامات اخیر رئیس جمهور این کشور علیه ایران مخالفند و 52 درصد نیز می گویند ترور سردار سلیمانی از امنیت این کشور کاسته است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۱۰/۲۳ - ۱۲:۲۸    
با مطرح شدن استعفای آروین و خداکرمی از شورای شهر تهران، مهدی چمران و علیرضا دبیر به عنوان اعضای علی البدل وارد ساختمان بهشت می شوند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۱۰/۲۳ - ۱۲:۲۸    
از بهمن ماه امسال سهمیه سوخت وانت بارهای بین شهری براساس پیمایش خواهد بود، در این راستا وانت بارهای بین شهری باید حتماً کارت هوشمند ناوگان و راننده و بارنامه برای دریافت سهمیه سوخت داشته باشند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۱۰/۲۳ - ۱۲:۲۸    
با شهادت سردار سلیمانی و ابومهدی المهندس، معادلات برخلاف انتظار آمریکایی ها که مترصد مشروعیت زدایی از ایران بودند، به نفع کشورمان تغییر یافت.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۱۰/۲۳ - ۱۲:۲۸    
سخنگوی طرح حمایت معیشتی فردا را آخرین مهلت ثبت نام جاماندگان بسته معیشتی اعلام کرد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۱۰/۲۳ - ۱۲:۱۸    
مدیرکل دفتر حیات وحش سازمان حفاظت محیط زیست درباره آخرین وضعیت علت مرگ دلفین برج میلاد توضیحاتی داد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۱۰/۲۳ - ۱۲:۱۸    
نماینده اراک در مجلس خطاب به وزیر نفت گفت: آیا می توانید یک پالایشگاه را که در دوره مسئولیت شما آغاز و به بهره برداری رسیده است، نام ببرید؟
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۱۰/۲۳ - ۱۲:۱۸    
رئیس کل بانک مرکزی گفت: بیمه هواپیمای اوکراین یا توسط شرکت بیمه ای این کشور یا به صورت اتکایی پرداخت می شود.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۱۰/۲۳ - ۱۲:۰۸    
کاربران شبکه های اجتماعی در اعتراض به حاشیه راندن مساله شهادت حاج قاسم سلیمانی و حمله موشکی سپاه به پایگاه نظامی آمریکا، هشتگ #کاسبان_خون را ترند اول توییتر فارسی کردند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۱۰/۲۳ - ۰۹:۰۷    
مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان مرکزی گفت: در سطح کشور چیزی حدود 39 درصد از افراد جویای کار که به مجموعه های فنی و حرفه ای مراجعه کردند جذب کار شده اند و این آمار در سطح استان مرکزی حدود 60درصد است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۱۰/۲۳ - ۰۹:۰۷    
مدیرکل میراث فرهنگی استان مرکزی با بیان اینکه در سال جاری شش اثر تاریخی در شهرستان های استان در فهرست آثار ملی کشور به ثبت رسیدند، گفت: شش اثر دیگر در انتظار ثبت در آثار ملی قرار دارند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۱۰/۲۳ - ۰۸:۴۷    
برخلاف شایعه سازی های گسترده ضدانقلاب مبنی بر ایجاد تنش در اراک تصاویر دریافتی دروغ بودن ادعاهای این رسانه ها را نشان می دهند.