شنبه ۰۵ خردادساعت ۰۰:۱۸May 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای اقتصادگردان 12 شهریور 1396 - eghtesadgardan.ir

اقتصادگردان 19 اردیبهشت 1396 اقتصادگردان 7 خرداد 1396 اقتصادگردان 31 تیر 1396 اقتصادگردان 31 مرداد 1396 اقتصادگردان 30 مهر 1396 اقتصادگردان 1 آبان 1396 اقتصادگردان 1 آذر 1396 اقتصادگردان 2 دی 1396 اقتصادگردان 1 بهمن 1396 اقتصادگردان 1 اسفند 1396 اقتصادگردان 1 شهریور 1396 اقتصادگردان 2 شهریور 1396 اقتصادگردان 3 شهریور 1396 اقتصادگردان 4 شهریور 1396 اقتصادگردان 5 شهریور 1396 اقتصادگردان 6 شهریور 1396 اقتصادگردان 7 شهریور 1396 اقتصادگردان 8 شهریور 1396 اقتصادگردان 9 شهریور 1396 اقتصادگردان 10 شهریور 1396 اقتصادگردان 11 شهریور 1396 اقتصادگردان 12 شهریور 1396 اقتصادگردان 13 شهریور 1396 اقتصادگردان 14 شهریور 1396 اقتصادگردان 15 شهریور 1396 اقتصادگردان 16 شهریور 1396 اقتصادگردان 17 شهریور 1396 اقتصادگردان 18 شهریور 1396 اقتصادگردان 19 شهریور 1396 اقتصادگردان 20 شهریور 1396 اقتصادگردان 21 شهریور 1396 اقتصادگردان 22 شهریور 1396 اقتصادگردان 23 شهریور 1396 اقتصادگردان 24 شهریور 1396 اقتصادگردان 25 شهریور 1396 اقتصادگردان 26 شهریور 1396 اقتصادگردان 27 شهریور 1396 اقتصادگردان 28 شهریور 1396 اقتصادگردان 29 شهریور 1396 اقتصادگردان 30 شهریور 1396 اقتصادگردان 31 شهریور 1396 
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۲۱:۰۷    
آران و بیدگل - مسئول ستاد عتبات عالیات آران و بیدگل گفت: اولین کارگاه بافت قالی صحن مطهر حضرت زهرا (س) در نجف اشرف، در این شهرستان راه اندازی شد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۱۹:۴۷    
مدیرعامل بانک کشاورزی در مورد حمایت از مشتریان صادراتی گفت: بانک کشاورزی تا 250میلیون یورو از منابع صندوق توسعه ملی برای مشتریان خارجی اعتبار خرید به صادرکنندگان می دهد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۱۳:۳۲    
دبیر شورای سیاست گذاری آزمون استخدام شرکت های خصوصی و دانش بنیان از آغاز ثبت نام این آزمون از فردا، 14 شهریور ماه خبر داد و گفت ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۱۳:۰۷    
سومین لیگ بازی های رایانه ای ایران، به عنوان بزرگ ترین مسابقات تاریخ بازی های رایانه ای، با حضور نزدیک به 7000 بازیکن زن و مرد آغاز شد تا رکورد تعداد کل شرکت کنندگان ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۱۳:۰۲    
پل روستای شهرآرای شهرستان چالوس، همزمان با هفته دولت و بانکداری اسلامی، چهارشنبه مورخ 9 شهریور ماه با حضور مسئولان محلی و مدیران ارشد بانک سرمایه به بهره برداری رسید.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۱۱:۴۲    
خط لوله اتیلن غرب که طرح اولیه آن در سال 1381 کلید خورد، در سه فاز در حال اجرا است که فاز اولیه آن در سال 1391 مورد بهره برداری قرار گرفت و فاز دوم آن که در سال 1395 در سرویس قرار گرفته و در سال جاری ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۲۰:۰۵    
تعدادی از هکرهای اینترنتی به صفحات شخصی هنرمندان و اشخاص بسیاری در اینستاگرام حمله و نفوذ کرده اند که این امر می تواند تهدیدی برای اطلاعات شخصی و حریم خصوصی میلیون ها کاربر بشمار بیاید.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۲۰:۰۰    
پس از خبر هک شدن چندین میلیون حساب اینستاگرامی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از کاربران این شبکه اجتماعی خواست برای حفظ حریم خصوصی و در راستای اقدامات پیش گیرانه، رمز عبور خود را تغییر دهند.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۱۹:۱۰    
دو پرواز شرکت هواپیمایی تابان که بنا بود شب گذشته و صبح امروز انجام شود، به دلیل نقص فنی هواپیما با تاخیر مواجه شد که یکی از آن ها با پیگیری های شرکت، انجام شده و دیگری در دست اقدام است.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۱۹:۰۰    
نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی با تمجید از اقدامات بانک ملی ایران در کمک به ایجاد اشتغال و تولید، تاکید کرد: پس از برجام، نقش بانک ملی ایران در توسعه روابط ارزی و بین المللی بسیار چشمگیر بوده است.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۱۹:۰۰    
مرحله اول قرعه کشی جشنواره "یک بام و چند برنده" بانک ملی ایران برگزار شد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۱۸:۵۵    
در راستای حمایت از سیاست های دولت و تامین مالی بخش های مختلف اقتصادی، موسسه اعتباری نور حضور اثربخش خود در تامین مالی کارگاه های کوچک، ایجاد اشتغال و حمایت از سیاست دولت را تعمیق می بخشد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۱۸:۵۰    
موسسه نور مدتی بود که ماجراها و روایت های زیادی را از سر گذراند تخلفات کوچک و بزرگی که البته مسئولان نور آن را شایعه قلمداد کردند.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۱۷:۰۵    
به دنبال اجرای تصمیم شبکه بانکی کشور برای کاهش نرخ سود بانکی و تعیین حداکثر سود سپرده بلندمدت به میزان 15 درصد و سپرده کوتاه مدت به میزان 10 درصد ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۱۵:۵۰    
شرکت صنعتی آرا سلولز فارس با تسهیلات بانک صنعت و معدن به بهره برداری می رسد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۱۵:۵۰    
رئیس سرپرستی حوزه خوزستان بانک شهر، از توزیع 52 هزار کارت شهروندی اروند به سازمان منطقه آزاد اروند و ساکنین این منطقه خبر داد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۱۵:۴۵    
رییس کل بانک مرکزی دربخشنامه ای به مدیران عامل بانک ها موارد شش گانه ای به منظور استفاده بهینه و کارآمد از منابع مالی خارجی را ابلاغ کرد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۱۵:۴۵    
بانک ملت و سازمان نظام پزشکی جمهوری اسلامی ایران با هدف ارتقای سطح همکاری های متقابل و افزایش مراودات بانکی، تفاهمنامه همکاری امضا کردند.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۱۵:۳۵    
آخرین دستگاه از خودروی پراید 111 در سایپاسیتروئن تولید و رسما تولید این خودرو پایان یافت.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۱۵:۲۵    
قائم مقام وزیر راه و شهرسازی گفت: صدور پایان کار برای پروژه های مسکن مهر توسط شهرداری ها بدون حل مشکل بیمه و مالیات امکان پذیر نیست.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۱۵:۲۰    
با رسیدن سطح تولید نفت نیجریه به ظرفیت کامل، احتمالا درخواست ها برای پیوستن این تولیدکننده آفریقایی به توافق کاهش تولید اوپک شدت می گیرد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۱۵:۱۵    
فاز نخست تصفیه خانه فاضلاب اسلام شهر فردا با حضور وزیر نیرو و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست به بهره برداری می رسد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۱۵:۱۰    
آسمان بر فراز هوستون صاف می شود اما خسارات حاصل از توفان هاروی به سوی شرق گسترش یافته و پالایشگاه های زیادی را به تعطیلی کشانده است.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۱۵:۰۵    
زلزله ای با قدرت 4.4 ریشتر دقائقی پیش حوالی بهاباد استان یزد را لرزاند.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۱۵:۰۰    
در مجمع فوق العاده آسان پرداخت حامد منصوری مدیرعامل شرکت آسان پرداخت پرشین به بررسی و تشریح عملکرد آپ در 6 ماه اول سال مالی 96 پرداخت و افزایش سرمایه 100 درصدی آسان پرداخت پرشین به تصویب سهامداران ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۱۴:۵۵    
قائم مقام وزیربهداشت در امور بین الملل با بیان اینکه مناقصه بین المللی تجهیزات پزشکی در کشور قبرس برگزار خواهد شد، گفت: از مجموع 17 کشور هدف، 16 کشور در نشست تخصصی این مناقصه مشارکت جدی داشتند.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۱۴:۵۵    
تفاهم نامه ارسال پیامک برای دریافت صدقه پیامکی بر راه اندازی موسسه امداد اول توسط کمیته امداد امام خمینی (ره) و اپراتور اول تلفن همراه منعقد شد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۱۴:۴۰    
شرکت مرسدس بنز از جدیدترین خودروی هیبریدی فرمول یک خود که قرار است در نمایشگاه بین المللی خودروی فرانکفورت در 14 سپتامبر به نمایش درآید، رونمایی کرد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۱۴:۴۰    
شرکت شیائومی در سه ماهه دوم سال 2017، از شرکت فیت بیت و اپل برای ساخت و عرضه گجت های پوشیدنی پیشی گرفت و در جایگاه نخست جای گرفت.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۱۴:۳۵    
پس از چند روز رشد پیاپی دماسنج بازار سرمایه و ورود شاخص کل به کانال 83 هزار واحدی امروز دماسنج بازار 83 واحد افت کرد. روند قیمت ها امروز عمدتا رو به کاهش بود.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۱۴:۲۵    
مشاور موسسه بین المللی مطالعات انرژی با اشاره به جلسه آتی اوپک که قرار است در ماه نوامبر برگزار شود، اظهار کرد: احتمالا مهم ترین مسئله ای که در این جلسه مطرح شود ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۱۴:۱۵    
دبیر سندیکای صنایع کنسرو ایران به لزوم تهیه سازوکار اساسی و نیز ایجاد شبکه قوی نظارتی در جهت اجرای طرح حذف قیمت کالا از سوی تولیدکنندگان به دلیل عدم سوء استفاده های احتمالی تاکید کرد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۱۳:۵۰    
در راستای روند افتتاح مدارس امید آینده در بازه زمانی عید تا عید و با حمایت بانک آینده، امروز (یکشنبه، 12 شهریور ماه جاری) یک باب مدرسه با 6 کلاس، در شهرک مهرشهر بیرجند در استان خراسان جنوبی افتتاح شد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۱۳:۱۰    
طرح ارتقای کیفیت آب شرب جنوب تهران فردا با حضور اسحاق جهانگیری، معاون اول رئیس جمهوری به بهره برداری می رسد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۱۳:۱۰    
در حالی بانک ها از امروز به مناسبت عید غدیر خم توزیع اسکناس نو را آغاز کردند که در سویی دیگر بازار اسکناس نیز درگیر حال و هوای اسکناس های بانکی است ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۱۳:۱۰    
کمیته امنیت اقتصادی در کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با هدف تعیین شاخص های ایجاد برای سرمایه گذاری در کشور تشکیل شد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۱۳:۱۰    
در حالی از روز 11 شهریور نرخ سود سپرده های بانکی کاهش یافته که عده ای معتقدند این موضوع نمی تواند شرایط بازار سرمایه ایران را متحول کند ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۱۳:۰۵    
با وجود تمام اقداماتی که در زمینه رشد جایگاه ریل در عرصه جابجایی بار صورت گرفته، هنوز بخش قابل توجهی از صاحبان محموله های اقتصادی ترجیح می دهند کالاهایشان را از طریق جاده انتقال دهند و این موضوع باعث ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۱۳:۰۵    
در آخرین روزهای دولت یازدهم، محمدرضا نعمت زاده مصوبه ای ابلاغ کرد تا بر اساس آن برخی کالاها در شرایطی قرار گیرند که قیمت گذاری آنها از تولیدکننده به توزیع کننده منتقل شود ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۱۲:۴۵    
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران گزارش ارزیابی کیفی خودروهای سواری تولیدی در مرداد ماه امسال را منتشر کرد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۱۲:۴۰    
شرکت شارپ تاریخ عرضه جدیدترین تلویزیون AQUOS 8K خود را در بازارهای آسیایی و اروپایی اعلام کرد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۱۲:۴۰    
سرویس و فروشگاه اینترنتی گوگل پلی استور (Google Play Store) قرار است در برخی کشورها از جمله ایران قابل دسترسی و استفاده شود.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۱۲:۳۰    
آمار وزارت انرژی روسیه نشان داد تولید نفت این کشور از 10.95 میلیون بشکه در روز در ژوئیه به 10.91 میلیون بشکه در روز در اوت کاهش پیدا کرده که پایین ترین میزان در سال میلادی جاری بوده است.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۱۲:۳۰    
رییس اتحادیه نمایشگاه داران اتومبیل ضمن هشدار مجدد نسبت به تخلفاتی که در جمعه بازارهای خودرو اتفاق می افتد ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۱۲:۳۰    
با مشارکت و حضور 6 شرکت دانش بنیان فعال در حوزه فناوری نانو، مرکز صنعتی سازی نانو فناوری کاربردی با نام اختصاری ICAN راه اندازی شد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۱۲:۲۵    
معاون نخست وزیر روسیه اعلام کرد تحریم های آمریکا علیه مسکو خرید شرکت اوراسیا دریلینگ (EDC) از سوی غول خدمات میدان نفتی آمریکایی شلومبرژه را با مانع روبرو کرده است.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۱۲:۲۰    
مدیرکل حمایت از مشاغل و بیمه بیکاری وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی می گوید تشخیص برقراری مقرری بیمه بیکاری با واحدهای تعاون ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۱۲:۲۰    
نماینده داراب که حادثه تلخ واژگونی اتوبوس دانش آموزان هرمزگانی در حوزه انتخابیه اش به وقوع پیوسته، ضمن تشریح آخرین وضعیت مصدومان این حادثه ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۱۲:۱۵    
مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران بر توسعه همکاری ها و استفاده هر چه بیشتر از ظرفیت ها و امکانات دانشگاه ها، مراکز علمی و پژوهشی کشور تاکید کرد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۱۲:۱۵    
بازار داخلی طلا و سکه طی روزهای گذشته با تغییرات و افزایش قابل توجه قیمت همراه شده است؛ به طوری که قیمت طلا رکورد پنج ساله اش را شکسته و به بیش از گرمی 125 هزار تومان رسیده که به گفته رئیس اتحادیه ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۱۲:۰۵    
وزارت نفت عراق اعلام کرد صادرات نفت این کشور از 3.230 میلیون بشکه در روز در ژوییه به 3.216 میلیون بشکه در روز در اوت کاهش پیدا کرده است.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۱۲:۰۰    
مدیرکل تعاونی های تولیدی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی می گوید با اجرای طرح روستا تعاون، ایجاد حداقل یک میلیون و 914 هزار فرصت شغلی در روستاها توسط بخش های تعاونی و خصوصی پیش بینی شده است.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۱۲:۰۰    
شرکت حمل و نقل ریلی رجا اعلام کرد: در کنار روش هایی که پیش از این برای فروش بلیت قطار در اختیار داشته از این پس دو طرح جدید را نیز برای استفاده متقاضیان خرید بلیت قطار فراهم می کند.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۱۱:۵۱    
معاون نخست وزیر روسیه اعلام کرد: این کشور با توجه به این که توافق کاهش تولید نفت اوپک به ثبات بازار کمک کرده احتمالا از تمدید بیشتر این توافق حمایت می کند.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۱۱:۵۱    
مقامات آمریکایی اعلام کردند حدود 6.1 درصد از تولید نفت خلیج مکزیک آمریکا به دلیل توفان هاروی همچنان متوقف مانده است.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۱۱:۴۶    
نماینده مردم کاشمر در مجلس شورای اسلامی گفت: به رغم اینکه یک مرتبه در خصوص موضوع برندینگ در مجلس شورای اسلامی بحث شده اما مجدد به صورت سوال از وزیر نفت خواهیم پرسید.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۱۱:۴۶    
وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اینکه برای مسکن توجه به ساکنان بافت فرسوده، حاشیه نشینان، خانه اولی ها و گروه های کم درآمد از اولویت های برنامه های مسکن دولت است ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۱۱:۴۱    
مدیر گروه اقتصاد دانشگاه اصفهان گفت: اقتصاد کشور، امروز نیازمند یک مدیر با درایت، توانمند و طلب کننده از سایر بخش های اقتصادی است.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۱۱:۳۶    
قانون است؛ اما نظام بانکی علاقه ای به اجرای آن ندارد. براساس ماده 169 مکرر اصلاح قانون مالیات های مستقیم ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۱۱:۳۶    
معاون توسعه روستایی و مناطق محروم کشور در سفر یک روزه خود به شهرستان ساوجبلاغ ضمن افتتاح نمایشگاه، کارگاه ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۱۱:۳۶    
بانک های سرمایه گذاری با انتظار تحلیلگران شان برای افزایش عرضه از سوی اوپک پس از پایان زمان اجرای توافق کاهش تولید، قیمت مورد پیش بینی برای هر بشکه نفت را برای چهارمین ماه متوالی کاهش دادند.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۱۱:۳۶    
طبق گزارش مرکز بررسی های استراتژیک ریاست جمهوری، شرکت پست در کلیات خود ملی باقی می ماند اما به لحاظ ماهیتی به سمت خصوصی سازی حرکت می کند.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۱۱:۲۶    
مدیرعامل صندوق ذخیره فرهنگیان از ورود شرکت های زیرمجموعه صندوق ذخیره فرهنگیان به بورس و فرابورس خبر داد و گفت ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۱۱:۲۱    
معاون امور صنایع وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: حدود 15 تا 20 درصد واحدهای صنعتی داخلی راکد هستند.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۱۱:۱۱    
بانکداری نوین به دلیل حجم عظیم تراکنش های مالی، دورکاری، تجارت های بین قاره ای و سرعت بالای انجام امور ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۱۰:۴۱    
سید تقی کبیری عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت : فرش بعه عنوان یک نمونه از کالاهای غیر نفتی دارای بازارهای فعال دنیاست که از حمایت دولت محروم و با موانع جدی برای صادرات و حفظ بازار رقابتی دنیا روبروست .