شنبه ۰۵ خردادساعت ۱۶:۲۵May 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای اقتصادگردان 19 شهریور 1396 - eghtesadgardan.ir

اقتصادگردان 19 اردیبهشت 1396 اقتصادگردان 7 خرداد 1396 اقتصادگردان 31 تیر 1396 اقتصادگردان 31 مرداد 1396 اقتصادگردان 30 مهر 1396 اقتصادگردان 1 آبان 1396 اقتصادگردان 1 آذر 1396 اقتصادگردان 2 دی 1396 اقتصادگردان 1 بهمن 1396 اقتصادگردان 1 اسفند 1396 اقتصادگردان 1 شهریور 1396 اقتصادگردان 2 شهریور 1396 اقتصادگردان 3 شهریور 1396 اقتصادگردان 4 شهریور 1396 اقتصادگردان 5 شهریور 1396 اقتصادگردان 6 شهریور 1396 اقتصادگردان 7 شهریور 1396 اقتصادگردان 8 شهریور 1396 اقتصادگردان 9 شهریور 1396 اقتصادگردان 10 شهریور 1396 اقتصادگردان 11 شهریور 1396 اقتصادگردان 12 شهریور 1396 اقتصادگردان 13 شهریور 1396 اقتصادگردان 14 شهریور 1396 اقتصادگردان 15 شهریور 1396 اقتصادگردان 16 شهریور 1396 اقتصادگردان 17 شهریور 1396 اقتصادگردان 18 شهریور 1396 اقتصادگردان 19 شهریور 1396 اقتصادگردان 20 شهریور 1396 اقتصادگردان 21 شهریور 1396 اقتصادگردان 22 شهریور 1396 اقتصادگردان 23 شهریور 1396 اقتصادگردان 24 شهریور 1396 اقتصادگردان 25 شهریور 1396 اقتصادگردان 26 شهریور 1396 اقتصادگردان 27 شهریور 1396 اقتصادگردان 28 شهریور 1396 اقتصادگردان 29 شهریور 1396 اقتصادگردان 30 شهریور 1396 اقتصادگردان 31 شهریور 1396 
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۶/۲۹ - ۱۵:۳۹    
شرکت پرشین کیمیا کلر با تسهیلات ریالی 5 میلیارد تومانی و تسهیلات ارزی 15 میلیون یورویی بانک صنعت و معدن به بهره برداری می رسد .
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۶/۲۴ - ۱۱:۱۳    
سریال ادامه دار حذف اپلیکیشن های ایرانی از مارکت ها، توضیحات وزیر ارتباطات درباره حذف اپلیکیشن های ایرانی توسط اپل و گوگل و طرح جدید وزیر جوان برای ارتباط گیری بیشتر با مردم از جمله اخبار مهم ایسنا ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۶/۲۲ - ۱۷:۰۳    
بانک سینا همزمان با جشنواره حساب های قرض الحسنه پس انداز خود، مسابقه عکاسی با محوریت "کار خوب" برگزار می کند.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۶/۲۱ - ۱۴:۵۳    
تسهیلات گمرکی برای ترخیص مواد اولیه فرآورده های خوراکی، آشامیدنی و بهداشتی یا کالاهای دو منظوره طی بخشنامه ای تمدید و به گمرکات سراسر کشور ابلاغ شد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۶/۲۱ - ۱۴:۳۸    
معاون امور معادن وصنایع معدنی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان چهارمحال و بختیاری گفت: امسال تاکنون سه میلیون تن موادمعدنی از معادن چهارمحال و بختیاری استخراج شده است.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۶/۲۰ - ۱۹:۴۹    
هرچند که تاکنون طرح های فراوانی در زمینه مدیریت آب در کشور اجرا شده، اما تجریه اجرای چنین راهبردهایی نشانگر آن است ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۶/۲۰ - ۱۹:۲۹    
بررسی شروط لازم برای حل مشکل موسسات غیرمجاز
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۶/۲۰ - ۱۹:۱۴    
گزارش جدید وزارت کار از نماگرهای نیروی کار در شهرستان های کشور نشان می دهد که در میان 429 شهرستان کل کشور 181 شهرستان (42.2درصد) دارای نرخ بیکاری بالاتر از متوسط کشوری و 257شهرستان (59 ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۶/۲۰ - ۱۹:۰۹    
صنعت توریسم عملا به طور توقف ناپذیری طی دهه های اخیر رشد کرده که نشان دهنده قدرت و دوام این صنعت با وجود به وقوع پیوستن شوک های مقطعی است ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۶/۲۰ - ۰۹:۴۴    
عضو اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران می گوید: افت کیفی کالا و قیمت تمام شده بالا سبب شده به مرور بازار کالاهای ایرانی در عراق از دست برود.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۶/۲۰ - ۰۹:۳۹    
معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی گفت: هم اکنون میزان پوشش وام خرید مسکن در شهرهای کوچک 80 درصد و تهران تا 50 درصد است.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۶/۲۰ - ۰۹:۳۹    
اگرچه وزیر راه و شهرسازی، وعده ساخت سالانه 100هزار واحد مسکونی برای اقشار کم درآمد را دوباره تکرار کرده است ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۶/۲۰ - ۰۹:۳۴    
رییس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی گفت: برای ایجاد اشتغال در کشور نیاز به سرمایه گذاری داخلی و خارجی است که این امر مستلزم همکاری دولت و بخش خصوصی است.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۶/۲۰ - ۰۹:۲۹    
رییس جمهوری در نامه های جداگانه یی به وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و سازمان برنامه و بودجه کشور،2 قانون مصوب مجلس شورای اسلامی را جهت اجرا ابلاغ کرد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۹ - ۲۰:۲۴    
معاون اول رییس جمهور با اشاره به وضع ایمنی جاده های کشور و حوادث رانندگی و خسارت های جانی و مالی ناشی از آن ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۹ - ۲۰:۱۹    
سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس : موسسه اعتباری نور نقش مؤثری در حفظ منافع سپرده گذاران ادغام شده در این موسسه داشته و عملکرد مناسب این موسسه در ساماندهی بازار غیر متشکل پولی مشهود است.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۹ - ۲۰:۱۴    
5 شرکت به پرداخت ملت، سامان الکترونیک، آسان پرداخت، تجارت الکترونیک پارسیان و الکترونیک پاسارگاد با بیشترین تراکنش و ابزارهای پرداخت بزرگترین شرکت های خاورمیانه و آفریقا معرفی شدند
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۹ - ۱۹:۵۹    
لیست شرکای عمده تجاری ایران در 5 ماه منتهی به مرداد سال جاری منتشر شد. براساس آمار گمرک ایران عمده ترین مقاصد صادراتی ایران 15کشور چین، عراق، امارات متحده عربی، کره جنوبی، هند، افغانستان، ترکیه ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۹ - ۱۹:۵۹    
اقتصاد ایران همچنان بر سر دو راهی قرار دارد؛ راه نخست، تکرار همین تجارب و تداوم روند فعلی است.راهی که به گفته کنشگران اقتصادی نتوانسته در این سال ها حتی تصویری ابتدایی از امر توسعه پایدار به ما نشان ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۹ - ۱۹:۵۹    
آخرین آمار بیکاری جوانان حاکی از آن است که بیش از یک میلیون و 882هزار نفر از جوانان بین 15 تا 29سال کشور بیکار هستند. نسبت جمعیت این افراد به کل بیکاران کشور بالغ بر 55درصد است.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۹ - ۱۸:۳۰    
مراسم قرعه کشی اپلیکیشن تاپ شب گذشته در یک برنامه تلویزیونی ویژه عید سعید غدیر انجام شد و اسمعیل عسکر تورزن از تهران برنده جایزه بزرگ با مبلغ 3 میلیارد ریال معرفی شد
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۹ - ۱۸:۰۰    
ناصر حکیمی که سابقه حضور در بخش فناوری های نوین بانک مرکزی دارد چندی پیش از سوی ولی اله سیف به عنوان سرپرست این بخش منصوب شده بود.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۹ - ۱۷:۰۰    
با پیشنهاد وزیر راه و شهرسازی، احتمال کاهش مدت سپرده گذاری در بانک مسکن از شش به پنج ماه قوت گرفت.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۹ - ۱۶:۵۵    
مدیرعامل شرکت نفت فرانسوی توتال از کشورهای اتحادیه اروپا خواست برای جلوگیری از اینکه شرکت های چینی تحت حمایت دولتشان کنترل بخش های استراتژیک را بدست گیرند، اقدام کنند.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۹ - ۱۶:۵۵    
مدیرعامل بانک ملی ایران گفت: شعبه این بانک در شهر نجف اشرف عراق، فعالیت آزمایشی خود را آغاز کرد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۹ - ۱۶:۵۵    
معامله گران نفتکش های سوخت در سراسر جهان را برای اجتناب از برخورد با ابرتوفان ها، مانند مهره های شطرنج حرکت می دهند.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۹ - ۱۶:۵۰    
امروز با حضور جمعی از اعضای هیات مدیره و مدیران ارشد بانک ملی ایران، حسن سعیدی اصل به عنوان مدیر امور بازرسی و حسابرسی بانک معرفی و از خدمات فرهاد حمزه که این سمت را عهده دار بود، تقدیر شد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۹ - ۱۶:۴۵    
عضو هیات مدیره بانک ملی ایران گفت: مقدمات اعتبارسنجی مطلوب در بانک ملی ایران در حال پیاده سازی است.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۹ - ۱۶:۴۵    
مصوبه پرداخت تسهیلات 17 فقره طرح اقتصادی واحدهای تولیدی در 4 ماهه اول سالجاری توسط بانک ملی ایران تایید شد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۹ - ۱۶:۳۰    
در راستای توسعه خدمات بانکداری الکترونیک و به منظور تسهیل در انجام خدمات بانکی، بانک سینا سامانه کدبانک را به مشتریان ارائه نموده است.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۹ - ۱۶:۲۵    
به گزارش مرکز ارتباطات و روابط عمومی بانک شهر، پانزدهمین نمایشگاه فرهنگی عطر سیب در راستای تقویت باورهای آئینی و دینی اصحاب هیئت های مذهبی، حسینیه ها ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۹ - ۱۶:۲۰    
مجموعه هتل های زنجیره ای پارسیان همواره درصد اشغالی به میزان پنج درصد بالاتر از میزان اشغال کشوری به خود اختصاص داده که این موضوع نشان می دهد با وجود مناسب نبودن بازار و شرایط گردشگری کشور در گذشته ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۹ - ۱۶:۱۰    
شصت و پنجمین سالگرد تاسیس بانک صادرات ایران بهانه برگزاری جشنواره "سرمایه های سبز سرزمین من" شد تا از برگزیده ترین نقاشی های کودکان سراسر کشور با اهدای کارتهای هدیه 10 میلیون ریالی تجلیل شود.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۹ - ۱۶:۰۵    
اپلیکیشن اجاره خودروی اوبر (Uber) تحت تاثیر قانون ممنوعیت خودروهای دیزلی در انگلستان، اعلام کرد که تا سال 2019 میلادی استفاده و ارائه خودروهای دیزلی را متوقف خواهد کرد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۹ - ۱۵:۵۰    
فعالان بازار سرمایه به دلایل مختلف، نسبت به توان اثرگذاری سیاست کاهش نرخ سود سپرده ها بر انتقال نقدینگی از بازار پول به سرمایه تردید دارند.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۹ - ۱۵:۴۵    
مدیرعامل بانک سپه از برنامه افتتاح شعبه در چین، کره جنوبی و عراق خبرداد و گفت: پس از برجام ارتباط سوئیفتی با 107 بانک برقرار و 55 حساب مربوط به بانک سپه نزد 28 بانک خارجی افتتاح یا فعال شده است
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۹ - ۱۵:۴۰    
قیمت گمرکی خودروهای وارداتی جدید 34 میلیون و 835 هزار تومان تا 253 میلیون و 330 هزار تومان تعیین شده است
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۹ - ۱۴:۴۰    
بتازگی گزارش هایی مبنی بر وجود حفره های امنیتی در سیستم نرم افزار انتخاباتی آلمان منتشر شده است که این امر بر اعتماد عمومی سایه شک و تردید انداخته است.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۹ - ۱۴:۴۰    
رئیس اتحادیه فروشندگان گچ، آهک و مصالح ساختمانی تاکید کرد:به طور عام مصالح ساختمانی با افزایش قیمت مواجه نبوده و بالا رفتن قیمت ها تنها به آهن و میلگرد مربوط می شود.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۹ - ۱۴:۴۰    
مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران طی سفر یک روزه به قم و بازدید از توانمندیه ای روستایی استان از ایجاد 4 ناحیه صنعتی جدید در این استان خبر داد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۹ - ۱۴:۳۵    
نهنگ آبی به مانند چالش سطل آب یخ، یک چالش است و نه یک بازی رایانه ای. بنیاد ملی بازی های رایانه ای از سه ماه پیش از این موضوع مطلع بوده اما آن را رسانه ای نکرده چرا که می دانست تاثیر منفی می گذارد ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۹ - ۱۴:۳۰    
یکی از آخرین قول های وزیر نفت، صادرات 70 میلیارد متر مکعب گاز تا پایان دولت دوازدهم است، قولی که با توجه به ذخایر عظیم گاز در کشور دور از دسترس نیست اما الزامات تحقق این وعده از جمله فراهم بودن ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۹ - ۱۴:۳۰    
اولین برنامه خبری دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی به دلیل عدم حضور مرتضی بانک رئیس جدید دبیرخانه این شورا لغو شد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۹ - ۱۴:۲۵    
مدیرکل بنادر و دریانوردی استان خوزستان از رشد 50 درصدی تخلیه و بارگیری در بندر امام خمینی در پنج ماهه ابتدایی امسال خبر داد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۹ - ۱۴:۲۰    
در اولین روز معاملاتی این هفته شاخص کل با 419 واحد افت مواجه شد در این روز خودرویی ها، فلزات اساسی و محصولات شیمیایی روند کاهش در قیمت پایانی را تجربه کردند اما قندی ها بار دیگر مخالف جریان بازار با ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۹ - ۱۴:۲۰    
حجم بارش های کشور در حوضه های آبریز اصلی کشور از ابتدای مهرماه تا امروز (یکشنبه) به 229 میلی متر رسید که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته 5 درصد کاهش داشته است.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۹ - ۱۴:۲۰    
دولت های اتحادیه اروپا تدابیر پیشنهادی برای مقابله با دامپینگ فولاد گرم نورد برزیل، ایران، روسیه و اوکراین را رد کردند.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۹ - ۱۴:۱۵    
شرکتهای گوگل و HTC بدنبال مواجهه با بحران های مالی در حال انجام مذاکراتی برای واگذاری بخش گوشی های همراه شرکت خود و تصاحب آن توسط گوگل است.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۹ - ۱۴:۱۵    
شفافیت لازمه خدمت در نظام مردم سالار است، نظامی که پرچمدار خدمت به خلق است لاجرم باید در تمامی امور شفافیت و روشنی را سرلوحه کار خود قرار دهد ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۹ - ۱۴:۱۵    
با ابلاغیه اخیر بانک مرکزی در رابطه با تکلیف بانک ها به عملیاتی کردن نرخ های سود مصوب سپرده در شورای پول و اعتبار ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۹ - ۱۴:۱۰    
طبق گزارش واحد تحقیقات نفت تامسون رویترز، صادرات نفت خام اوپک در اوت به 25.19 میلیون بشکه در روز رسید که پایین ترین سطح از آوریل بود.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۹ - ۱۴:۱۰    
کنگره جهانی فناوری های هوشمند 2017 در آذرماه سال جاری در برج میلاد تهران برگزار می شود.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۹ - ۱۴:۰۵    
تحرکات بخش صنعت ساختمان در ماه های گذشته تاثیر مستقیم بر صنعت سیمان و افزایش تقاضا و مصرف آن داشته است ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۹ - ۱۴:۰۵    
مدیرکل بازرگانی معاونت صنایع دستی کشور با مثبت ارزیابی کردن برپایی دومین نمایشگاه فارس در یک نگاه گفت ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۹ - ۱۴:۰۰    
یک کارشناس بازار مسکن گفت: رکود معاملات مسکن را قبول ندارم، زیرا خلوت شدن دفاتر مشاوران املاک به خاطر مراجعه مردم به شبکه های اجتماعی برای خرید و فروش املاک است.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۹ - ۱۴:۰۰    
به تازگی بانک مرکزی در مجموع مقررات ارزی تغییراتی ایجاد و ارز مسافرتی را از لیست پرداختی های خود حذف کرد ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۹ - ۱۳:۵۵    
سود سهام عدالت مربوط به سال مالی 1395 تا پایان شهریور ماه واریز می شود، مشمولان این طرح تنها تا پایان شهریور ماه فرصت دارند که موجودی حساب سهام عدالت خود را تا سقف یک میلیون تومان افزایش دهند.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۹ - ۱۳:۵۵    
فیس بوک قصد دارد درباره تولید محتوای ویدیویی خود تا سال 2018، به میزان یک میلیارد دلار سرمایه گذاری کند.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۹ - ۱۳:۵۵    
وزیر نفت هند اعلام کرد این کشور درباره قیمت گاز طبیعی مایع وارداتی از پروژه گورگان استرالیا با اکسون موبیل مجددا مذاکره کرده است تا قیمت این سوخت را برای مشتریان داخلی ارزان تر کند.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۹ - ۱۳:۵۵    
فروش بلیت قطارهای مسافرتی مهرماه از صبح روز دوشنبه 20 شهریور آغاز می شود.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۹ - ۱۳:۴۵    
در حدود یک هفته اخیر روند افزایشی قیمت ها در بازار سکه، طلا و دلار ادامه داشته است به طوری که سکه تمام 21 هزار تومان افزایش قیمت پیدا کرده است.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۹ - ۱۳:۴۵    
دولت عربستان سعودی به سرمایه گذاران درباره پیشرفت برنامه اصلاحات اقتصادی معروف به افق 2030 شامل فروش سهم در غول نفتی آرامکو اطمینان داد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۹ - ۱۳:۴۰    
طی برنامه ریزی های صورت گرفته در وزارت صنعت، معدن و تجارت در سال جاری افزایش 10 درصدی تولید و اشتغال در واحدهای تولیدی و صنعتی کوچک و متوسط در سطح کشور در دستور کار قرار می گیرد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۹ - ۱۳:۴۰    
هیات پارلمانی ایران که برای بررسی تجارب تجاری و اشتغال در کشورهای جنوب شرقی آسیا به ویتنام سفر کرده است با حضور در مجلس ملی این کشور با برخی از نمایندگان ویتنام دیدار و گفت وگو کرد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۹ - ۱۳:۳۵    
فرودگاه تفریحی-آموزشی در باغرود نیشابور که از افتتاح آن حدود ده روز بیشتر نمی گذرد، خالی از پرسنل پروازی شد؛ کاظم عبدالهی رئیس سازمان تعمیر و نگهداری فنی و مهندسی هواپیمایی مرکز آموزش فنون هوایی ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۹ - ۱۳:۳۵    
معاون وزیر جهاد کشاورزی از افزایش تولید و صادرات لبنیات در سال جاری خبر داد و گفت: میزان صادرات چهار ماهه امسال 70 درصد نسبت به همین بازه زمانی در سال گذشته بیشتر بوده است و پیش بینی می شود به یک ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۹ - ۱۳:۳۰    
یک اقتصاددان می گوید مهم ترین اقدامی که دولت یازدهم برای کاهش نابرابری کرد، کاهش نرخ تورم بود. تورم مالیاتی است که فقرا به ثروتمندان می پردازند که این در دولت دهم افزایش بسیاری یافت و نباید اقداماتی ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۹ - ۱۳:۲۵    
رییس کمیسیون بهداشت مجلس شورای اسلامی ضمن تاکید بر رعایت مسائل زیست محیطی توسط شرکت پتروشیمی نگین مکران گفت: امیدوارم این پروژه هرچه سریعتر به اتمام برسد چرا که منجر به افزایش اشتغال می شود.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۹ - ۱۳:۲۰    
درحالی که قرارداد 100 نفر از کارکنان ستاره نفت خلیج فارس در 31 شهریورماه به پایان می رسد، این افراد که طبق تصمیم مدیرعامل پالایشگاه نفت ستاره خلیج فارس باید برای طی کردن دوره آموزش به شرکت اویکو ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۹ - ۱۳:۲۰    
یک عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی کاهش نرخ سود تسهیلات، جلوگیری از قاچاق، تغییر رویکرد مناطق آزاد به سمت صادرات و همچنین تقویت فعالیت رایزن های اقتصادی ایران در کشورهای دیگر را از جمله ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۹ - ۱۳:۱۵    
یک وکیل دادگستری معتقد است که اقدامات کانون وکلا بر طبق ماده 1 قانون کیفیت اخذ پروانه در حوزه جذب کارآموزان وکالت، خروج موضوعی از صلاحیت شورای رقابت دارد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۹ - ۱۳:۱۰    
مرداد ماه امسال تولید خودروهای سواری در تمام سواری سازان داخلی با افزایش همراه بوده است.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۹ - ۱۳:۰۰    
مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان تهران می گوید: امروز نوع شغل ها و بیزینس در حال تغییر است و IT به شدت در همه شغل ها تاثیرگذار می شود.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۹ - ۱۱:۳۵    
اکنون 3هفته از انتشار خبری که مدعی آغاز سوآپ نفتی ایران با همسایگان شمالی خود شده بود می گذرد، سوآپی که 7 سال متوقف شده بود و حالا ایران نشان داده است که مصرانه به دنبال احیای این عملیات است.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۹ - ۱۰:۳۵    
اقتصاد ایران همچنان بر سر دو راهی قرار دارد؛ راه نخست، تکرار همین تجارب و تداوم روند فعلی است.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۹ - ۱۰:۰۰    
لیست شرکای عمده تجاری ایران در 5 ماه منتهی به مرداد سال جاری منتشر شد. براساس آمار گمرک ایران عمده ترین مقاصد صادراتی ایران 15کشور چین، عراق، امارات متحده عربی، کره جنوبی، هند، افغانستان، ترکیه ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۹ - ۰۹:۳۵    
آخرین گزارش مرکز آمار ایران از رشد اقتصادی در بهار سال جاری در حالی از رشد 7درصدی اقتصاد ایران حکایت می کند که همچنان این رشد نتوانسته اثر مثبت خود را بر اشتغال برجای بگذارد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۹ - ۰۰:۵۱    
به دنبال کاهش نرخ سود بانکی به دنبال مصوبه شورای پول و اعتبار در سال 95، بخشی از سپرده گذاران و صاحبان منابع مالی ترجیح دادند که برای کسب سود بیشتر از سپرده های بانکی به بازارهای مختلف از جمله سرمایه ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۹ - ۰۰:۳۱    
مدیرعامل اپراتور اول تلفن همراه با بیان اینکه پیامک اپراتورها در همه جای دنیا به مشترک ارسال می شود، گفت ...