شنبه ۰۵ خردادساعت ۱۲:۳۶May 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای اقتصادگردان 30 شهریور 1396 - eghtesadgardan.ir

اقتصادگردان 19 اردیبهشت 1396 اقتصادگردان 7 خرداد 1396 اقتصادگردان 31 تیر 1396 اقتصادگردان 31 مرداد 1396 اقتصادگردان 30 مهر 1396 اقتصادگردان 1 آبان 1396 اقتصادگردان 1 آذر 1396 اقتصادگردان 2 دی 1396 اقتصادگردان 1 بهمن 1396 اقتصادگردان 1 اسفند 1396 اقتصادگردان 1 شهریور 1396 اقتصادگردان 2 شهریور 1396 اقتصادگردان 3 شهریور 1396 اقتصادگردان 4 شهریور 1396 اقتصادگردان 5 شهریور 1396 اقتصادگردان 6 شهریور 1396 اقتصادگردان 7 شهریور 1396 اقتصادگردان 8 شهریور 1396 اقتصادگردان 9 شهریور 1396 اقتصادگردان 10 شهریور 1396 اقتصادگردان 11 شهریور 1396 اقتصادگردان 12 شهریور 1396 اقتصادگردان 13 شهریور 1396 اقتصادگردان 14 شهریور 1396 اقتصادگردان 15 شهریور 1396 اقتصادگردان 16 شهریور 1396 اقتصادگردان 17 شهریور 1396 اقتصادگردان 18 شهریور 1396 اقتصادگردان 19 شهریور 1396 اقتصادگردان 20 شهریور 1396 اقتصادگردان 21 شهریور 1396 اقتصادگردان 22 شهریور 1396 اقتصادگردان 23 شهریور 1396 اقتصادگردان 24 شهریور 1396 اقتصادگردان 25 شهریور 1396 اقتصادگردان 26 شهریور 1396 اقتصادگردان 27 شهریور 1396 اقتصادگردان 28 شهریور 1396 اقتصادگردان 29 شهریور 1396 اقتصادگردان 30 شهریور 1396 اقتصادگردان 31 شهریور 1396 
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۱۴:۵۵    
سپهر کارت های بانک صادرات ایران، همزمان با شصت و پنجمین سالگرد تاسیس بانک، با ظاهری جدید و برگرفته از طرح های اسکناسهای ملی، در سطح شعب سراسر کشور در اختیار مشتریان قرار گرفت.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۱۱:۱۰    
اجرای طرح چابک با هدف آموزش 14 هزار قالیباف جدید در مناطق روستایی 14 استان برای تولید فرش صادراتی آغاز شد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۱۱:۰۰    
صادرکننده فرش دستباف گفت: رقبای ما توانسته اند به دلیل ارزانی لوازم اولیه، فرش ارزان قیمت تولید کنند در حالیکه ما به ناچار باید ابریشم را با هزینه بالا وارد کنیم.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۱۴:۰۱    
در روزهای اخیر مرکز توسعه کارآفرینی بانک مسکن با حضور وزیر راه و شهرسازی راه اندازی شد که هدف آن رشد فناوریهای نوین در حوزه مسکن و ساختمان است و در گام اول اتصال 2 میلیون خانه خالی با افراد فاقد مسکن ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۱۳:۳۶    
مشاور وزیر جهادکشاورزی و مجری طرح گندم کشور از هدف گذاری وزارت جهاد کشاورزی برای تولید بیش از 13میلیون تن گندم در برنامه ششم توسعه خبر داد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۱۳:۰۶    
با حضور معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و رئیس سازمان توسعه تجارت ایران ظرفیت تجاری مرز رازی در جهت گسترش تجارت میان ایران و ترکیه ازطریق این گذرگاه مرز بررسی شد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۶/۳۰ - ۲۰:۱۳    
صبح امروز نسل جدید تلویزیون سامسونگ QLED در ایران رونمایی شد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۶/۳۰ - ۱۸:۲۳    
دبیر انجمن سنگ ایران با اشاره به تصمیماتی که اخیرا دولت در حوزه حذف بعضی معافیت های مالیاتی بر صادرات گرفته است، گفت: تصمیمات دولتی در خصوص مساله خام فروشی کارشناسی شده نیست.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۶/۳۰ - ۱۸:۲۳    
رایزن بازرگانی جمهوری اسلامی ایران در فدراسیون روسیه عنوان کرد: این رشد اقتصادی در روسیه شدت گرفته است ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۶/۳۰ - ۱۸:۲۳    
مشاور معاون رئیس دومای روسیه با بیان اینکه ما نیز درک نمی کردیم که برای صادرات به کشورهای دیگر باید هزینه کنیم ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۶/۳۰ - ۱۸:۱۸    
مدیرعامل ایمیدرو و معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: آمادگی برای همکاری در معادن سیستان و بلوچستان وجود دارد ولی بر اساس قانون دولت تا 49 درصد می تواند در بخش سرمایه گذاری مشارکت داشته باشد و 51 ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۶/۳۰ - ۱۵:۳۳    
در بازار امروز - پنجشنبه - نرخ طلا و ارز با روند کاهشی مواجه شد و در این میان تنها سکه گرمی و دلار آمریکا بدون تغییر با همان نرخ های دیروز عرضه شدند.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۶/۳۰ - ۱۵:۳۳    
قیمت های نفت در آستانه نشست تولید کنندگان نفت که ممکن است به تمدید توافق کاهش تولید منتهی شود، روز پنجشنبه عمده رشد قیمتی که روز قبل به دست آورده بود را حفظ کرد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۶/۳۰ - ۱۵:۲۸    
طلا در واکنش به قوی تر شدن دلار و دورنمای افزایش نرخ های بهره آمریکا در دسامبر که به تقاضای خرید این فلز ارزشمند لطمه زد ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۶/۳۰ - ۱۵:۲۳    
مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری از انجام پروازها طبق برنامه و زمان درج شده در بلیت ها خبر داد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۶/۳۰ - ۱۵:۱۸    
سرپرست پایگاه استنادی علوم جهان اسلام (ISC) با بیان این که نتایج رتبه بندی استخدام فارغ التحصیلان سال 2018 کیو ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۶/۳۰ - ۱۵:۰۸    
خدمات بانک ایران زمین به دلیل تغییر ساعت رسمی کشور دو ساعت قطع خواهد شد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۶/۳۰ - ۱۳:۴۸    
سرپرست وزارت نیرو گفت: در حال حاضر وزارت نیرو با سرپرست اداره می شود و در این شرایط نیز گزینه های متعددی برای این سازمان معرفی و مطرح می شود، اما تاکنون هیچ گزینه ای قطعی نشده است.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۶/۳۰ - ۱۳:۴۳    
بورس تهران در روزهای گذشته شاهد حجم سفارشات بیشتری نسبت به هفته های پیش بود این موضوع در کنار جو روانی در بازار، توانست سبب اقبال معامله گران تالار شیشه ای به داد و ستد بیشتر شود.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۶/۳۰ - ۱۳:۳۸    
با وجودی که موجودی مسکن کشور حدود سه میلیون واحد از تعداد خانوارها بیشتر است، پدیده بدمسکنی طی 10 سال اخیر به طور چشمگیری افزایش یافته است.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۶/۳۰ - ۱۳:۳۳    
یک اقتصاددان با بررسی روابط تاریخی اقتصادی ایران و آمریکا می گوید آمریکایی ها در اتفاقاتی مانند کنفرانس تهران ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۶/۳۰ - ۱۳:۲۳    
بنیاد امور بیماری های خاص در پاسخ به مطلب درج شده در ایسنا با عنوان سهم خواهی از دولت به اسم حمایت از بیماران خاص توضیحاتی را ارائه کرد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۶/۳۰ - ۱۳:۱۸    
رییس اتحادیه واردکنندگان مکمل های غذایی، رژیمی، ویتامینی و گیاهی ایران از در نظر گرفتن سقف واردات مکمل های غذایی به عنوان یکی از معضلات کار در این بخش یاد کرد و با اشاره به وارداتی که به صورت قاچاق ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۶/۳۰ - ۱۳:۱۸    
بعد از واگذاری تعهدات موسسه غیرمجاز آرمان به موسسه ملل و طی شدن مراحل از پیش تعیین شده، فرآیند تعیین و تکلیف سپرده گذاران آن از 12 مهرماه در دستور کار قرار خواهد گرفت.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۶/۳۰ - ۱۰:۴۸    
اخبار مربوط به کپی رایت، افزایش دسترسی کاربران به اینترنت و پرداخت کرایه تاکسی به صورت کارتی، پیامکی شدن قبوض تلفن ثابت و مکالمه رایگان برای پرداخت غیرحضوری قبوض ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۶/۳۰ - ۱۰:۴۸    
شبکه های اجتماعی نظیر گوگل، فیس بوک و توییتر به گفته نخست وزیر انگلستان، موظف خواهند بود از پخش محتوای تروریستی جلوگیری بعمل بیاورند در غیر اینصورت باید منتظر جریمه های سنگینی باشند.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۶/۳۰ - ۱۰:۴۸    
به گفته مدیران ارشد در صنعت نیروی اروپا، کاهش هزینه انرژی تجدیدپذیر به پروژه های بادی و خورشیدی اجازه خواهد داد بدون یارانه ها درآمد کسب کنند.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۶/۳۰ - ۱۰:۴۳    
جمع آوری بادام های آلوده و سوزاندن آنها، شستشو و آب پاشی درختان و باغچه های خانگی پس از طوفان گرد و خاک ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۶/۳۰ - ۱۰:۴۳    
همچنان که تاریخ برگزاری همه پرسی استقلال کردستان نزدیک می شود غول های صنعت نفت نسبت به جنگ تولید نفت میان ایران و عراق بایستی نگرانی پیدا کنند.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۶/۳۰ - ۱۰:۳۸    
یک کارشناس اقتصادی با تاکید بر این که بازیگران اصلی بازارهای جهانی نفت با تمدید کاهش تولید موافقت خواهند کرد، گفت: نشانه ای نیست که بازیگران اصلی مخالف تمدید کاهش تولید باشند ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۶/۳۰ - ۱۰:۳۸    
مهمترین اخبار این هفته به واریز اولین قسط طرح کارورزی، اختصاص 1500 میلیارد تومان اعتبار برای تحقق سیاستهای اشتغال و افزایش حقوق بازنشستگان بیش از تورم و تاسیس مرکز تجارت و پیمانکاری در ایران اختصاص ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۶/۳۰ - ۱۰:۳۳    
وزارت صنعت، معدن و تجارت خودروسازان را ملزم کرده مصرف سوخت خودروهای تولیدی خود را تا سال 1404 به تقریبا نصف مصرف سوخت فعلی این محصولات کاهش دهند.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۶/۳۰ - ۱۰:۳۳    
در جلسه ای با حضور مسئولان سه دستگاه درگیر با طرح رونق تولید بر ارائه تسهیلات به بنگاه های کوچک و متوسط جهت نوسازی خطوط تولید به منظور تحول در تکنولوژی تاکید شد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۶/۳۰ - ۱۰:۳۳    
ایجاد تحول در اشتغال زایی کسب وکارهای مبتنی بر ICT، توسعه دسترسی به فضای مجازی همراه با ایمن سازی، افزایش کیفیت خدمات شبکه ملی اطلاعات و تقویت دولت الکترونیک ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۶/۳۰ - ۱۰:۲۸    
چهارمین کنفرانس بین المللی فناوری های نوین در مهندسی عمران، معماری و شهرسازی ، 14 مهرماه امسال در دانشکده اقتصاد دانشگاه علامه طباطبایی برگزار می شود.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۶/۳۰ - ۱۰:۲۸    
بر پایه یافته های یک تحقیقات، کندی رشد اقتصادی به همراه اصلاحات انرژی، تاثیر منفی بر رشد مصرف داخلی سوخت در کشورهای شورای همکاری خلیج فارس گذاشته و در برخی از موارد به رشد منفی منجر شده است.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۶/۳۰ - ۱۰:۲۳    
یک عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: بازار مصرف 11 گروه کالایی مشمول حذف برچسب قیمت مصرف کننده است، بنابراین وزارت صنعت ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۶/۳۰ - ۱۰:۱۸    
سال های متمادی است که محدوده تعریف و شمول خدمات بیمه های بازرگانی در کشورهای توسعه یافته از روابط محدود بین بیمه گذاران و شرکت های بیمه گذر کرده و ضرورت تامین خدمات بیمه توانمند و فراگیر به عنوان ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۶/۳۰ - ۰۰:۰۴    
ایرانسل امروز چهارشنبه و طی یک کنفرانس خبری در ساختمان مرکزی این اپراتور، شبکه نخستین آزمایش شبکه کامل نسل 5 (5G) را در ایران انجام داد.