شنبه ۰۵ خردادساعت ۰۹:۴۵May 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای اقتصادگردان 22 شهریور 1396 - eghtesadgardan.ir

اقتصادگردان 19 اردیبهشت 1396 اقتصادگردان 7 خرداد 1396 اقتصادگردان 31 تیر 1396 اقتصادگردان 31 مرداد 1396 اقتصادگردان 30 مهر 1396 اقتصادگردان 1 آبان 1396 اقتصادگردان 1 آذر 1396 اقتصادگردان 2 دی 1396 اقتصادگردان 1 بهمن 1396 اقتصادگردان 1 اسفند 1396 اقتصادگردان 1 شهریور 1396 اقتصادگردان 2 شهریور 1396 اقتصادگردان 3 شهریور 1396 اقتصادگردان 4 شهریور 1396 اقتصادگردان 5 شهریور 1396 اقتصادگردان 6 شهریور 1396 اقتصادگردان 7 شهریور 1396 اقتصادگردان 8 شهریور 1396 اقتصادگردان 9 شهریور 1396 اقتصادگردان 10 شهریور 1396 اقتصادگردان 11 شهریور 1396 اقتصادگردان 12 شهریور 1396 اقتصادگردان 13 شهریور 1396 اقتصادگردان 14 شهریور 1396 اقتصادگردان 15 شهریور 1396 اقتصادگردان 16 شهریور 1396 اقتصادگردان 17 شهریور 1396 اقتصادگردان 18 شهریور 1396 اقتصادگردان 19 شهریور 1396 اقتصادگردان 20 شهریور 1396 اقتصادگردان 21 شهریور 1396 اقتصادگردان 22 شهریور 1396 اقتصادگردان 23 شهریور 1396 اقتصادگردان 24 شهریور 1396 اقتصادگردان 25 شهریور 1396 اقتصادگردان 26 شهریور 1396 اقتصادگردان 27 شهریور 1396 اقتصادگردان 28 شهریور 1396 اقتصادگردان 29 شهریور 1396 اقتصادگردان 30 شهریور 1396 اقتصادگردان 31 شهریور 1396 
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۶/۲۹ - ۱۲:۵۴    
رئیس اداره فرش دستباف سازمان صنعت معدن و تجارت استان یزد گفت: فرش دستباف فعالیتی است که از صفر تا 100 تولید آن از جمله رنگ، پشم، طرح و نقش ، دار، ابزار و ... در کشور انجام می گیرد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۶/۲۵ - ۱۱:۱۷    
گمرک ایران جزئیات افزایش 150 درصدی تجهیزات کنترلی پیشرفته در گمرکات را در سال جاری اعلام کرد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۶/۲۴ - ۲۳:۰۸    
آخرین روزهای شهریورماه هم در حال سپری شدن است، اما هنوز مجامع 23بانک و 5 موسسه اعتباری برگزار نشده است.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۶/۲۳ - ۱۵:۱۸    
رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری از مذاکره با چینی ها برای گسترش پروازهای مستقیم بین دو کشور خبر داد و در دیدار با مقامات چین با ابراز میزان علاقه مندی ایران برای گسترش مبادلات گردشگری ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۶/۲۳ - ۱۲:۴۳    
معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به وجود 97 هزار تعاونی فعال در ایران گفت: 51 تعاونی توسعه عمران شهرستان در ایران ثبت شده است.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۶/۲۳ - ۱۱:۵۸    
میزان سود مشارکت بیمه نامه ی عمرو سرمایه گذاری بیمه تجارت نو اعلام شد روابط عمومی بیمه تجارت نو در اطلاعیه ای میزان سود قطعی سال 1395 بیمه نامه های عمر و سرمایه گذاری را منتشر کرد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۶/۲۲ - ۱۹:۲۳    
بانک تجارت با مشارکت شرکت ایران کیش نسبت به معرفی خدمت آسان خرید در نخستین نمایشگاه لیزینگ و فروش اقساطی کالا در اصفهان اقدام می کند.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۶/۲۲ - ۱۹:۲۳    
شاخص های اقتصاد نشان از آن دارند که کاهش نرخ سود بانکی به نفع رقبای بازار پول تمام می شود و نقدینگی به سمت بازارهای سرمایه ، مسکن و ارز هدایت می شود.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۶/۲۲ - ۱۹:۱۸    
هیات مدیره سازمان بورس با اصلاح بندهایی از دستور العمل تأسیس و فعالیت مؤسسات رتبه بندی اعتباری، مهلت جدیدی برای متقاضیان تاسیس این مؤسسات تعیین کرد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۶/۲۲ - ۱۹:۱۸    
صفحه رسمی اینستاگرام بانک تجارت در جشنواره سفیر با طرح سوال از هشتگ #پرسش_هفته به 10 نفر از برندگان جایزه یک میلیون ریالی اهدا می کند.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۶/۲۲ - ۱۹:۱۳    
رئیس سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان گفت: بخشنامه حذف برچسب قیمت از روی برخی کالاها به صورت آزمایشی انجام می شود و در صورتی که به اهداف خود دست نیابد، وزیر صنعت ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۶/۲۲ - ۱۹:۱۳    
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به تلاش برای توسعه دانش فضایی کشور در راستای ارتباطات بین الملل، اظهار کرد: در قطعنامه شورای امنیت سازمان ملل، فعالیت موشکی ایران را تحریم کردند ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۶/۲۲ - ۱۹:۱۳    
انجمن ملی حمایت از حقوق مصرف کنندگان طی بیانیه ای خواستار لغو بخشنامه اخیر وزارت صنعت، معدن و تجارت در خصوص عدم الزام تولیدکنندگان نسبت به درج قیمت برخی کالاها شد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۶/۲۲ - ۱۹:۰۸    
امروز و دیروز بورس تهران شاهد دو عرضه پیاپی بود، این اتفاق و خوش بینی بازار به این عرضه ها توانست شاخص بورس را تا نیمه کانال 83 هزار واحدی بالا نگه دارد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۶/۲۲ - ۱۹:۰۸    
امروز سومین عرضه اولیه بورس تهران به روش ثبت سفارش انجام شد؛ مدیرعامل شرکت عرضه شده "های وب"، معتقد است بدون حضور کارکنانش شرکت به اینجا نمی رسید و با توصیه اهالی بازار سرمایه سهم کارکنان را در این ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۶/۲۲ - ۱۹:۰۸    
وزیر صنعت، معدن و تجارت درباره استفاده خودروسازان از تایرهای خارجی گفت: در صورتی که این موضوع صحت داشته باشد بنا بر درخواست انجمن تولیدکنندگان تایر تعرفه واردات تایر بالا خواهد رفت.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۶/۲۲ - ۱۹:۰۳    
تراز تجاری غیرنفتی کشور که پس از سال ها به حالت مثبت درآمده بود، طی ماه های گذشته بار دیگر منفی شده و در پنج ماهه اول سال جاری این تراز به منفی دو میلیارد و 249 میلیون دلار رسیده است.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۶/۲۲ - ۱۹:۰۳    
چهارمین ماراتون برنامه نویسی تلفن همراه با حضور 350 برنامه نویس از فردا در دانشگاه صنعتی شریف آغاز به کار می کند.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۶/۲۲ - ۱۸:۵۸    
سازمان حج و زیارت پیش بینی کرده تا پنجم مهر ماه همه حاجیان ایرانی از عربستان به کشور برگردند.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۶/۲۲ - ۱۸:۰۸    
به منظور حل ریشه ای مشکل شهرنشینی در ایران، گام نخست ایجاد تعادل و تناسب میان نرخ رشد جمعیت شهری با توانایی تجهیز فضاهای شهری و گسترش زیرساخت ها و نیز ایجاد مشاغل مولد در سطح شهری است.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۶/۲۲ - ۱۷:۵۳    
هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید چهارشنبه در بازار تهران با 800 تومان رشد یک میلیون و 273 هزار و 400 تومان فروخته شد ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۶/۲۲ - ۱۷:۴۸    
وزرای راه و شهرسازی و جهاد کشاورزی برای عضویت در شورای پول و اعتبار و همچنین وزرای نفت و صنعت، معدن و تجارت برای عضویت در مجمع عمومی بانک مرکزی تعیین شدند
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۶/۲۲ - ۱۷:۳۸    
بانک ها در سال 96 مانده تسهیلات خود را کمتر از رشد سپرده ها افزایش داده اند و رشد تسهیلات دهی 4 درصدی 3 واحد درصد کمتر از رشد 7.1 درصدی سپرده ها در چهارماه اول سال 96 بوده است.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۶/۲۲ - ۱۷:۳۸    
رییس کل بانک مرکزی با اعلام اینکه دامنه نوسان نرخ دلار از ابتدای امسال تاکنون تنها 5 درصد بوده است، گفت: میانگین ماهیانه رشد قیمت دلار کمتر از نیم درصد بوده و نگرانی از این بابت نیست.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۶/۲۲ - ۱۷:۱۳    
مدیرکل موزه ها و اموال منقول تاریخی – فرهنگی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، پروانه فعالیت موزه بانک ملی ایران را صادر کرد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۶/۲۲ - ۱۷:۱۳    
مراسم جشن 89 سالگی بانک ملی ایران و دیدار صمیمانه جمع کثیری از بازنشستگان این بانک با مدیرعامل و هیات مدیره بانک برگزار شد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۶/۲۲ - ۱۷:۱۳    
دکتر حسین ماندگار از پزشکان صاحب نام در جراحی های قلبی و عروقی ایران و جهان، ضمن حضور در بیمارستان بانک ملی ایران، از اتاق های عمل قلب باز و ICU بیمارستان این بانک بازدید کرد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۶/۲۲ - ۱۷:۰۸    
از پنج نفر از 36 همکار برگزیده مرحله اول قرعه کشی جشنواره "یک بام و چند برنده" ویژه کارکنان که ساکن تهران بودند تقدیر بعمل آمد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۶/۲۲ - ۱۶:۵۳    
به گزارش مرکز ارتباطات و روابط عمومی بانک شهر، حسن اسلامی راد در دیدار با رییس سرپرستی منطقه 6 بانک شهر ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۶/۲۲ - ۱۶:۳۸    
با استفاده از تسهیلات بانک صنعت و معدن شرکت آب معدنی سپیدان چشمه به بهره برداری می رسد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۶/۲۲ - ۱۶:۳۸    
علی پهلوانی مدیر امور سازمان و برنامه ریزی بانک صنعت و معدن گفت: چشم انداز بانک صنعت و معدن، پیشرو ماندن در ارایه چابک و اثربخش خدمات مالی ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۶/۲۲ - ۱۶:۳۳    
لوح تقدیر پنجمین کنفرانس حرفه ای گرایی در روابط عمومی، به پاس تلاش در جهت آموزش و توسعه حرفه ای روابط عمومی ایران ، به مدیر کل روابط عمومی بانک صادرات ایران تعلق گرفت.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۶/۲۲ - ۱۶:۳۳    
شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه از مدیریت شعب استان به دلیل همکاری مطلوب با این سازمان تجلیل کرد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۶/۲۲ - ۱۶:۲۸    
فرایند مدیریت دارایی ها و بدهی های تعاونی اعتبار در حال تصفیه "افضل توس" توسط بانک آینده با همکاری بانک مرکزی و پس از اخذ نظر مرجع قضایی در حال انجام است ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۶/۲۲ - ۱۴:۴۳    
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان چهارمحال وبختیاری از احداث دونیروگاه مولد مقیاس کوچک گاز سوز وصدور 11 موافقتنامه با بخش خصوصی برای احداث و راه اندازی مولدهای مقیاس کوچک در نقاط مختلف استان خبر ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۶/۲۲ - ۱۴:۴۳    
مدیرعامل جدید شرکت ملی فولاد با بیان اینکه زنجیره صنعت فولاد نیاز به اصلاح ساختار و تنظیم برنامه جامع دارد ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۶/۲۲ - ۱۴:۳۳    
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از حضور در شبکه های اجتماعی داخلی برای افزایش ارتباط با کاربران خبر داد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۶/۲۲ - ۱۴:۳۳    
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت که برای رفع مشکل فعالیت اسنپ و تپسی در کرج مذاکراتی انجام شده است.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۶/۲۲ - ۱۴:۲۸    
بسیاری از شرکتهای خودروسازی در جهان عزم خود را برای تولید انبوه خودروهای برقی جزم کرده و از برنامه های خود بدین منظور رونمایی کرده اند.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۶/۲۲ - ۱۴:۲۸    
رئیس بانک مرکزی تاکید کرد که دلار گزینه مناسبی برای سرمایه گذاری نیست و سپرده های بانکی بازده به مراتب بهتری دارد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۶/۲۲ - ۱۴:۲۳    
رییس سازمان ملی استاندارد ایران می گوید مهلت تعیین شده تا ابتدای دی ماه سال 1397 به منظور رعایت 83 مورد استاندارد خودرویی افزایش نمی یابد و هر خودرویی که نتواند این میزان استاندارد را رعایت کند با ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۶/۲۲ - ۱۴:۱۸    
گمرک ایران از واردات 37 هزار و 623 دستگاه انواع خودرو در پنج ماهه اول سال جاری خبر داد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۶/۲۲ - ۱۴:۱۳    
مدیر زراعت سازمان جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری گفت: امسال پیش بینی می شود حدود دو هزار هکتار از اراضی استان به کشت کلزا اختصاص یابد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۶/۲۲ - ۱۴:۱۳    
پژوهش های جدید محققان دانشگاه "دوک" نشان می دهد که افزایش ذرات معلق موجود در هوا، میزان برق تولیدی از مبدل های انرژی خورشیدی را کاهش می دهد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۶/۲۲ - ۱۴:۰۳    
صنعت نفت ایران با قدمت صد ساله اش صنعت پیری محسوب می شود، به طوری که بسیاری از میادین و مخازن نفتی و گازی در نیمه دوم عمر خود قرار دارند و همین موضوع باعث می شود برداشت از آن ها با چالش مواجه شود و ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۶/۲۲ - ۱۳:۵۳    
عضو انجمن صنعت موتورسیکلت ایران ضمن پیشنهاد شکل گیری پلیس مخصوص برای برخورد با موتورسیکلت های پلاک مخدوش از پدیده رهاسازی موتورسیکلت ها در پارکینگ های پلیس به دلیل بالاتر بودن میزان جرائم از قیمت این ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۶/۲۲ - ۱۳:۵۳    
اپل در مراسم رونمایی از محصولات جدید خود، از قابلیت شارژ سریع آیفون X، آیفون 8 و آیفون 8 پلاس نیز پرده برداری کرد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۶/۲۲ - ۱۳:۴۸    
در جلسه شورای عالی کار که با حضور معاون روابط کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و نمایندگان گروه کارگری و کارفرمایی با هدف بحث و بررسی و تبادل نظر در خصوص مسایل کارگری برگزار شد ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۶/۲۲ - ۱۳:۴۸    
یکی از فعالان صنعت تولید حنا با اشاره از روند کاهشی فعالیت های این صنعت قدیمی در یزد، از افت 50 درصدی صادرات این گیاه صنعتی دارویی در استان خبر داد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۶/۲۲ - ۱۳:۴۳    
شرکت اپل با همکاری شرکتهای فعال در زمینه بهداشت و سلامتی، قصد دارد قابلیت تشخیص بیماری های قلبی را به ساعت هوشمند خود (اپل واچ) اضافه کند.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۶/۲۲ - ۱۳:۴۳    
پژوهشگران یک شرکت تولیدکننده مواد شیمیایی به دانش فنی اعمال پوشش های تبدیلی با ضخامت نانومتری دست یافته اند که به گفته آنها این پوشش زیست سازگار است و می تواند جایگزین مناسبی برای صنایع لوازم خانگی و ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۶/۲۲ - ۱۳:۳۸    
براساس برنامه ریزی صورت گرفته از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت، در چشم انداز ایران 1404 میزان فروش سالانه صنعت خودرو و قطعه باید به 50 میلیارد دلار افزایش یابد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۶/۲۲ - ۱۳:۳۸    
براساس آماری که وزارت راه و شهرسازی اعلام کرده بدون احتساب راه های روستایی در حال حاضر 87 هزار و 166 کیلومتر راه فعال در تمام استان های ایران وجود دارد، راه هایی که به آزادراه، بزرگراه ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۶/۲۲ - ۱۳:۳۳    
گلدمن ساکس در گزارش جدیدی پیش بینی کرد تقاضا برای نفت به دلیل تاثیر توفان های ایرما و هاروی، احتمالا حدود 900 هزار بشکه در روز در سپتامبر کاهش خواهد یافت.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۶/۲۲ - ۱۳:۳۳    
شرکت آرامکوی عربستان ممکن است فروش نفت بیشتر به مشتریان اروپایی خود را از طریق خط لوله ای که از مصر عبور می کند، آغاز کند.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۶/۲۲ - ۱۳:۳۳    
شرکت بازرگانی عراق (سومو) برنامه اش برای تغییر مبنای قیمت خود برای نفت بصره در آسیا به معاملات DME عمان از ژانویه سال 2018 را به تاخیر انداخت.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۶/۲۲ - ۱۳:۲۸    
دبیرکل اتاق تعاون ایران از فعالیت 27 هزار تعاونی زنان در کشور خبر داده و سهم بانوان کارآفرین در بخش تعاون را نسبت به دیگر بخش های اقتصادی قابل توجه می داند ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۶/۲۲ - ۱۳:۲۸    
تولید محتوای بومی به عنوان حلقه ی مفقوده ی شبکه ملی اطلاعات، نیازمند مشارکت بخش های خصوصی و تجمیع کنندگان محتواست و طرحی که شرکت مخابرات ایران برای افزایش تولید محتوا و کاهش تعرفه ترافیک در نظر ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۶/۲۲ - ۱۳:۲۸    
بر اساس آخرین آمارهای اعلام شده از سوی مسئولان، ظرفیت تولید نفت خام ایران 4.8 میلیون بشکه در روز و تولید نفت خام ایران بیش از 3 میلیون و 800 هزار بشکه در روز است ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۶/۲۲ - ۱۳:۲۳    
هم زمان با چهارمین جشنواره ملی پسته، دومین تالار بورس پسته کشور و خط تولید بسته بندی پسته تازه صنعتی برای نخستین بار در دامغان به بهره برداری رسید.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۶/۲۲ - ۱۳:۲۳    
وزیر انرژی عربستان سعودی اخیرا با همتایان ونزوئلایی و قزاقستانی خود درباره گزینه تمدید توافق کاهش تولید پس از پایان مدت آن در 31 مارس سال 2018 گفت و گو کرده است.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۶/۲۲ - ۱۲:۵۳    
مشاور بانکی اتاق بازرگانی ایران حذف ارز مسافرتی را اقدام مثبتی در جهت یکسان سازی نرخ ارز عنوان و تصریح کرد: از دید کلی نباید اتفاق خاصی در بازار ارز رخ دهد ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۶/۲۲ - ۱۲:۴۳    
کامبیز حاجی میر آقا معاونت محترم فنی اموال بیمه معلم از اجرای طرح جدید این شرکت در سراسر کشور خبر داد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۶/۲۲ - ۱۲:۳۸    
یک کارشناس به نقش مهم سیستم های رایانش ابری در ارائه اطلاعات امن و قابل بازیابی به مشترکان اشاره کرد و گفت که نرم افزارهای اینستاگرام و تلگرام نیز از همین سیستم استفاده می کنند.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۶/۲۲ - ۱۲:۳۳    
اپل از آیفون 8 با پنل شیشه ای و آیفون ایکس 999 دلاری با فناوری تشخیص چهره برای بازگشایی قفل رونمایی کرد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۶/۲۲ - ۱۲:۲۸    
حادثه دلخراش اتوبوس حامل دختران دانش آموز هرمزگانی باعث شد تا برای آشنایی بیشتر با پوشش بیمه دانش آموزی و زوایای گوناگون آن به سراغ اکبر حاجیلو ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۶/۲۲ - ۰۰:۱۸    
پیرو واگذاری مدیریت دارائی ها و بدهی های تعاونی اعتبار افضل توس (در حال تصفیه) به بانک آینده براساس مصوبه شورای محترم پول و اعتبار ...