جمعه ۰۷ اردیبهشتساعت ۱۵:۴۴Apr 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای اقتصادگردان 1 مهر 1396 - eghtesadgardan.ir

اقتصادگردان 19 اردیبهشت 1396 اقتصادگردان 7 خرداد 1396 اقتصادگردان 31 تیر 1396 اقتصادگردان 31 مرداد 1396 اقتصادگردان 31 شهریور 1396 اقتصادگردان 1 آبان 1396 اقتصادگردان 1 آذر 1396 اقتصادگردان 2 دی 1396 اقتصادگردان 1 بهمن 1396 اقتصادگردان 1 اسفند 1396 اقتصادگردان 1 مهر 1396 اقتصادگردان 2 مهر 1396 اقتصادگردان 3 مهر 1396 اقتصادگردان 4 مهر 1396 اقتصادگردان 5 مهر 1396 اقتصادگردان 6 مهر 1396 اقتصادگردان 7 مهر 1396 اقتصادگردان 8 مهر 1396 اقتصادگردان 9 مهر 1396 اقتصادگردان 10 مهر 1396 اقتصادگردان 11 مهر 1396 اقتصادگردان 12 مهر 1396 اقتصادگردان 13 مهر 1396 اقتصادگردان 14 مهر 1396 اقتصادگردان 15 مهر 1396 اقتصادگردان 16 مهر 1396 اقتصادگردان 17 مهر 1396 اقتصادگردان 18 مهر 1396 اقتصادگردان 19 مهر 1396 اقتصادگردان 20 مهر 1396 اقتصادگردان 21 مهر 1396 اقتصادگردان 22 مهر 1396 اقتصادگردان 23 مهر 1396 اقتصادگردان 24 مهر 1396 اقتصادگردان 25 مهر 1396 اقتصادگردان 26 مهر 1396 اقتصادگردان 27 مهر 1396 اقتصادگردان 28 مهر 1396 اقتصادگردان 29 مهر 1396 اقتصادگردان 30 مهر 1396 
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۷/۰۴ - ۱۱:۰۴    
نخستین کنفرانس سالانه انجمن بازرگانان ایران و کانادا برگزار شد دبیر انجمن دوستی ایران و کانادا گفت: بازرگانان کانادایی و همچنین ایرانی تبارهای این کشور ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۷/۰۳ - ۱۳:۰۵    
میانگین مصرف بنزین کشور در شش ماهه نخست سال 81.7 میلیون لیتر بوده است که نسبت به آمار شش ماهه پارسال (75.4 ) 8.3 درصد رشد داشته است.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۷/۰۳ - ۱۲:۰۵    
سیاوش کمندی مدیر بیمه اتومبیل بیمه معلم از اتصال و دریافت کد یکتا به روی بیمه نامه های شخص ثالث این شرکت خبر داد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۷/۰۳ - ۱۰:۳۰    
مجمع عمومی عادی سالانه صندوق ضمانت صادرات برای بررسی صورت های مالی سال 1395 برگزار شد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۷/۰۲ - ۱۴:۵۵    
رئیس شرکت نفتی "لوک اویل" روسیه با وزیر نفت ایران مذاکره می کند تا در دو میدان نفتی "آب تیمور" و "منصوری" در استان خوزستان همکاری کند.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۷/۰۲ - ۱۴:۴۵    
در نخستین روز سال تحصیلی جدید، مدرسه 9 کلاسه بانک سامان در باهوکلات منطقه دشتیاری استان سیستان وبلوچستان آغاز به کار کرد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۷/۰۲ - ۱۴:۴۰    
قرارداد بلندمدت (فاینانس) میان بانک سامان و دانسکه بانک دانمارک روزگذشته به امضا رسید.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۷/۰۲ - ۱۴:۴۰    
قرارداد بلندمدت تأمین مالی میان بانک سامان و اوبر بانک اتریش به امضا رسید.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۷/۰۲ - ۱۴:۰۵    
درآستانه سال جدید تحصیلی، بانک پارسیان با نگاهی ویژه به موضوع مسوولیت های اجتماعی و به منظور ارتقای جایگاه نظام آموزش و پرورش کشور، طی چهار مرحله ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۷/۰۲ - ۱۳:۱۰    
بیش از 16 هزار نفر صنعتگر صنایع دستی دارای پروانه تولید در استان اردبیل مشغول به فعالیت هستند.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۷/۰۲ - ۱۳:۰۰    
معاون صنایع دستی و مدیر منطقه غرب آسیا در دومین اجلاس منطقه آسیا و اقیانوسیه سال 2017 که از 2 تا 6 مهرماه 1396در کویت برگزار می شود شرکت می کند.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۲۲:۰۰    
معاونت برنامه ریزی و توسعه بازار بیمه معلم در حاشیه مراسم رونمایی از طرح فیروزه این شرکت عنوان کرد: امسال یکی از استراتژی های بیمه معلم ارائه طرحهای جدید بیمه ای است.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۲۱:۵۵    
قرعه کشی 31 خودرو پژو 206 از جوایز "جشنواره پذیرندگان آپ" ویژه پذیرندگان 31 استان کشور در روزهای چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه هفته گذشته در استودیو برنامه تلویزیونی "یه چیزهایی هست باید بدونی" برگزار شد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۱۹:۳۵    
معاون استاندارد پرواز سازمان هواپیمایی از محدودیت در تنوع تایپ هواپیما در شرکتهای هواپیمایی خبر داد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۱۹:۳۰    
رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای استان تهران با اشاره به اجرای طرح کارورزی توسط دولت برای دانشجویان فارغ التحصیل دانشگاه گفت ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۱۹:۳۰    
رییس پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات با تاکید بر ضرورت حمایت دولت، رفع موانع و محدودیت های توسعه خدمات بومی گفت: در حال حاضر 67 درصد از خدمات گوگل در دسترس ایرانی هاست.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۱۹:۲۵    
گروه صنعتی ایران خودرو قیمت دو محصول دیگر خود را نیز گران کرد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۱۹:۲۵    
سرپرست سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیوئی خبر دادکه پیامک های تبلیغاتی که با شماره های شخصی برای مشترکان تلفن همراه ارسال می شود تا پایان مهرماه ساماندهی می شوند.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۱۹:۲۰    
بر اساس اطلاعات مرکز آمار ایران نرخ تورم شهریور امسال نسبت به شهریور پارسال به 8.1 درصد رسید.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۱۷:۱۵    
بانک پاسارگاد به همراه چند بانک دیگر ایرانی، دو قرارداد تأمین مالی خارجی (فاینانس) را با بانک های اوبر بانک اتریش و دانسکه دانمارک به ترتیب به ارزش یک میلیارد یورو و 500 میلیون یورو امضاء کرد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۱۷:۱۵    
طی حکمی از سوی مدیرعامل موسسه اعتباری ملل غلامحسین کیا به ریاست حوزه جنوب تهران منصوب شد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۱۷:۱۰    
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در نامه ای به معاونش، ارائه گزارش جامع از علل و دلایل بروز اعتراضات کارگری در شرکت " هپکو " و " آذرآب " را خواستار شد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۱۷:۰۵    
سید محمد عباس زادگان مدیر عامل بیمه تجارت نو طی حکمی علی قمری را به عنوان مدیر امور شعب و نمایندگان بیمه تجارت نو منصوب کرد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۱۶:۱۰    
سفیر ایران در زاگرب از انجام مذاکرات با بانک مرکزی کرواسی برای عادی سازی ارتباط بانکی ایران و کرواسی خبر داد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۱۵:۳۰    
مودیان مالیات بر ارزش افزوده با پایان یافتن فصل تابستان و براساس قانون، 15 روز فرصت دارند تا اظهارنامه مالیاتی خود را تسلیم کنند.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۱۵:۰۵    
عضو هیات مدیره و معاون امور ارزی و بین الملل بانک ملی ایران که برای امضای دو قرارداد تأمین مالی میان مدت و بلند مدت با دو بانک اوبر اتریش و دانسکه دانمارک و نیز انجام برخی مذاکرات به همراه هیات بانکی ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۱۵:۰۵    
یک عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی گفت که عملکرد دولت در بخشش سود و جرائم وام های زیر 100 میلیون تومان در جلسه روز یکشنبه این کمیسیون مورد بررسی قرار می گیرد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۱۵:۰۰    
باتوجه به استقبال گسترده هموطنان گرامی از قرعه کشی سپرده های قرض الحسنه پس انداز بانک پارسیان و به منظور فراهم سازی مشارکت هرچه بیشترآنان درانجام این اقدام خیر و خداپسندانه ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۱۵:۰۰    
با استفاده از تسهیلات بانک صنعت و معدن شرکت نساجی کاشمر مدرس در استان خراسان رضوی به بهره برداری می رسد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۱۵:۰۰    
علی اشرف افخمی رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بانک صنعت و معدن به مناسبت هفته دفاع مقدس پیامی صادر کرد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۱۴:۵۵    
سود قطعی اوراق مشارکت شرکت پالایش نفت بندرعباس منتشره در سال 1389، در شعب منتخب بانک ملت پرداخت می شود.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۱۴:۵۰    
بانک مرکزی در بخشنامه شماره 96.202592 مورخ 1396.06.30 به شبکه بانکی، گشایش اعتبار اسنادی ، ثبت برات اسنادی دیداری را به منظور واردات کالا و خدمت به مقصد مناطق آزاد تجاری صنعتی و ویژه اقتصادی ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۱۴:۴۵    
بازار مسکن احتمالا در فصل پاییز با پنج محرک جدید موقعیت خود را از نظر تعداد معاملات در وضعیت ثبات نگه خواهد داشت.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۱۴:۴۵    
به نظر می رسد فضای منتقدان حذف برچسب قیمت از روی کالا در مبدأ باعث شد وزیر صنعت، معدن و تجارت اجرای آزمایشی این طرح را لغو و آن را به پس از بررسی های دقیق تر و رفع ایرادات موکول کند.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۱۴:۴۵    
بر اساس اطلاعات به دست آمده تا چند روز آینده تصمیمات و گزینه های احتمالی برای چگونگی مدیریت ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز به تصویب هیات دولت می رسد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۱۴:۴۰    
خرید و فروش سپرده موسسات غیرمجاز، رواج دلالی در این بین و از سوی دیگر نبود قانون و راهکاری مشخص برای مقابله با این روند نامتعارف در نهایت موجب واکنش اعضای شورای پول و اعتبار شده و قرار است در رابطه ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۱۴:۴۰    
مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری نفت، گاز و پتروشیمی تامین (تاپیکو) با بیان این که پالایشگاه ستاره خلیج فارس 36 میلیون لیتر از بنزین کشور را تامین خواهد کرد ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۱۴:۴۰    
سنگ آهن به دلیل نگرانی ها نسبت به تقاضا به دلیل کاهش تولید فولاد در چین، هفته گذشته با بزرگترین کاهش هفتگی از ماه مه سال 2016 به این طرف روبرو شد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۱۴:۳۵    
وزارت راه و شهرسازی جدیدترین اقدامات صورت گرفته برای آماده سازی زیرساخت های جاده ای در سفرهای اربعین امسال را تشریح کرد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۱۳:۴۰    
پس از چند روز پیاپی رشد در شاخص کل بازده نقدی و قیمتی بورس اوراق بهادار تهران امروز فعالان بازار سرمایه شاهد افت 33 واحدی دماسنج بازار سرمایه بودند.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۱۳:۳۵    
طلا هفته گذشته تحت تاثیر دورنمای افزایش نرخهای بهره آمریکا، به پایین 1300 دلار سقوط کرد اما در نظرسنجی هفتگی طلای کیتکونیوز ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۱۳:۳۵    
شرکت گوگل اعلام کرده است که از نسخه رایانه و مک برنامه گوگل درایو تنها تا پایان سال جاری میلادی پشتیبانی خواهد کرد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۱۳:۳۵    
پس از فشار و تهدید بسیاری از کشورهای اروپایی و ایالات متحده آمریکا، سرانجام فیس بوک به همکاری با این کشورها در راستای مقابله با تروریسم و اقدامات مداخله جویانه امنیتی اذعان کرد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۱۳:۳۰    
شرکت های انرژی آمریکا در شرایطی که تولیدکنندگان در واکنش به قیمت های ضعیف از برنامه های هزینه که در ابتدا برای سال جاری برنامه ریزی کرده بودند، عقب نشینی کرده اند ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۱۳:۳۰    
رئیس اتحادیه سازندگان و فروشندگان پلاستیک و نایلون از افزایش 30 تا 35 درصدی ظروف یکبار مصرف در ماه محرم خبر داد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۱۳:۲۵    
رییس سازمان چای کشور گفت: با توجه به کاهش نزولات جوی در سالجاری لزوم دقت بیشتر جهت برداشت محصول در این بازه زمانی که به عنوان چین آخر برداشت محسوب میشود، ضروری است.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۱۳:۲۵    
با ایجاد اصلاحی در بخشنامه مقررات ارزی، واردکنندگان کالا و خدمات در مناطق آزاد تجاری، صنعتی و ویژه اقتصادی می توانند به جای پرداخت 100 درصدی مبلغ اعتبار اسنادی تنها 30 درصد آن را ارائه کرده و مابقی ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۱۳:۲۵    
علی رغم شرایط بحرانی در حوزه صنعت برق و اخطارهایی که روزانه در خصوص خاموش شدن کل کشور داده می شد با کمک وزارت نیرو، سازمان های مربوطه و مشترکان امسال نیز ایران، تابستان را بدون خاموشی فراگیر سپری کرد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۱۳:۲۰    
قیمت های نفت روز جمعه که تولیدکنندگان بزرگ در نشست وین اعلام کردند پیش از تصمیم برای گسترش محدودیت تولید تا ژانویه صبر خواهند کرد، حدود یک درصد افزایش یافت.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۱۳:۱۵    
پنجمین کنفرانس انرژی بادی ایران، 18 و 19 مهرماه جاری به همت انجمن علمی انرژی بادی در سالن همایش های وزارت نیرو برگزار می شود.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۱۳:۱۵    
آخرین گزارش انجمن جهانی فولاد حکایت از رشد 15 درصدی تولید این محصول در هشت ماهه سال میلادی جاری و ماه آگوست دارد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۱۳:۱۰    
مجرمان و تروریست های سایبری قادر خواهند بود کشتی های باری و مسافربری را هک کرده و با حملات سایبری، آنها را غرق کنند.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۱۳:۱۰    
بر اساس گزارش های منتشر شده، عربستان سعودی بدنبال ملغی کردن ممنوعیت استفاده و برقراری تماس از طریق اپلیکیشن هایی نظیر اسکایپ، فیس بوک مسنجر، واتس اپ و وایبر است.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۱۳:۰۵    
طبق آمار نفتکش ها و منابع تجاری، واردات نفت پالایشگاه خصوصی هندی "اسار اویل" از ایران در اوت نسبت به مدت مشابه سال گذشته به میزان سه چهارم کاهش یافت و در مقابل، خریدش از ونزوئلا افزایش پیدا کرد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۱۳:۰۵    
یک کارشناس صنعت بیمه با اشاره به پیشرفت علم برای گسترش فرهنگ بیمه و بازاریابی درست برای شرکت ها گفت: باید به مشتریان امکان دهیم که با یکدیگر گفت وگو کنند و تجارب خود را به اشتراک بگذارند برای بازیابی ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۱۳:۰۰    
تعیین تکلیف سپرده گذاران تعاونی افضل توس که به بانک آینده واگذار شده است در فرآیندی مرحله ای و با پرداخت کامل سقف های تعیین شده همراه خواهد بود ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۱۳:۰۰    
معاون ساخت آزادراه های شرکت ساخت اعلام کرد: در صورتی که موانع قانونی یا اجرایی خاصی به وجود نیاید، امکان اجرایی شدن طرح الکترونیکی شدن عوارض آزادراهی در سراسر کشور تا پایان سال جاری وجود خواهد داشت.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۱۳:۰۰    
بر اساس قانون پوشش 30 میلیارد ریالی شامل 70 درصد اصل و سود تسهیلات برای مناطق برخوردار و 85 درصد اصل و سود برای مناطق کمتر برخوردار توسط صندوق ضمانت سرمایه گذاری صنایع کوچک در دستور کار قرار می گیرد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۱۲:۵۵    
اوپک و روسیه اعلام کردند به نیمه راه حذف اشباع جهانی نفت رسیده اند و از تولیدکنندگان خواستند روی هدفشان متمرکز مانده و ماموریتشان را به پایان برسانند.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۱۲:۵۰    
نیجریه کمتر از 1.8 میلیون بشکه در روز نفت خام تولید می کند که به معنای ملحق شدن این کشور به توافق کاهش تولید اوپک و تولیدکنندگان خارج از این سازمان است.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۱۲:۵۰    
در پی حادثه ریزش کیک معدنی در "دندی" زنجان، رییس سازمان نظام مهندسی معدن معتقد است که علت این حادثه بی احتیاطی حین کار بوده است.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۱۲:۵۰    
رویترز به نقل از یک منبع آگاه گزارش داد صادرات نفت خام فوق سبک یا میعانات ایران در اکتبر، به پایین ترین میزان در پنج ماه گذشته کاهش خواهد یافت.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۱۲:۴۵    
فرصت افزایش صورت حساب سهام عدالت امروز به اتمام رسید و همزمان سامانه سهام عدالت برای مدت 10 روز تعطیل شد ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۱۲:۴۵    
رئیس کانون هماهنگی دانش، صنعت و بازار جواهرات و سنگ های قیمتی از ایجاد مرکز نوآوری جواهرات در مشهد خبر داد و گفت ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۱۲:۴۰    
مدیرکل دفتر ارتباط با صنعت دانشگاه آزاد ضمن اشاره به استفاده از ظرفیت خالی صنایع برای تولید محصولات دانش بنیان، گفت: اگر در پی تحقق اقتصاد مقاومتی هستیم ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۱۲:۴۰    
رئیس کل بانک مرکزی دوران ریاست جمهوری احمدی نژاد، ادعایی عجیب درباره وارد کردن ارز به کشور مطرح کرده است.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۱۲:۳۵    
عضو هیات علمی دانشگاه علامه طباطبایی گفت: دولت تدبیر و امید با ادامه روند فعلی و همکاری با خودروسازان مطرحی چون مرسدس بنز می تواند صنعت خودروی ایران را به صنعتی جهانی تبدیل کند.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۱۲:۳۵    
یک عضو شورای پول و اعتبار با اشاره به رواج خرید سپرده مردم در بانک ها از سوی دلالان گفت که این کار محمل قانونی ندارد و دستگاه های اطلاعاتی، امنیتی و انتظامی باید با حساسیت این موضوع را دنبال کنند.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۱۲:۳۰    
اولین گام ها برای حذف ارز مبادلاتی برداشته شده و برخی نوسانات بازار ارز منجر به آن شده که بسیاری از کارشناسان نسبت به تبعات تورمی آن هشدار داده و به دولت و بانک مرکزی راهکارهایی ارایه کنند که مانع ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۱۲:۲۵    
فاز اول توسعه میدان نفتی آزادگان جنوبی که به عنوان بزرگترین میدان نفتی کشور شناخته می شود به صورت بیع متقابل در حال انجام است و فازهای توسعه ای بعدی ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۱۲:۱۵    
مدیرعامل بنیاد ملی بازی های رایانه ای حضور وزیر ارتباطات جوان و مسلط را غنیمتی برای حوزه بازی سازی دانست و گفت: آینده بازی های کامپیوتری ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۱۲:۱۰    
خرابکارانی هستند که در شبکه های اینترنت عمومی، مانند وای فای های عمومی، مشغول دزدیدن بسته های شبکه هستند ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۱۲:۰۵    
یک مقام مسئول کارگری می گوید: به جای آنکه کارخانه های کوچک تولیدی را از دور خارج کنیم تا انحصار در دست یک کارخانه بزرگ بماند ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۱۲:۰۰    
رئیس کل سابق بانک مرکزی گفت: وقتی مبادلات پولی ممنوع است، شما باید با قایق موتوری از خلیج فارس اسکناس بیاورید!اگر شمای مسئول نروید،دیگران هم این کار را نمی کنند. در مواردی حتی خودم می رفتم.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۱۱:۵۵    
بیست و نهمین دوره این نمایشگاه جهانی امسال به میزبانی روسیه برگزار شد و جمهوری اسلامی ایران برای نخستین بار با نمایش زیباترین اثار هنری ، صنایع دستی و تولیدات بومی و محلی ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۱۱:۴۵    
خوشبختانه کابینه دوازدهم با رای بالای نمایندگان مجلس استقرار پیدا کرده و قوه مقننه در جریان رای اعتماد به وزرای دولت ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۱۱:۴۵    
بنابر گفته مسئولان وزارت صنعت، معدن و تجارت، واگذاری کارخانه ارج قطعی است و درصورت مهیا شدن شرایط طی کم تر از یک ماه به سرانجام می رسد ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۱۱:۱۵    
همه راه ها برای اشتغالزایی به صنعت و کارگاه های صنعتی ختم نمی شود. چنان که معلوم است آشکارا از اهمیت هنر در زمینه اشتغالزایی و ورود هنر به عرصه های صنعتی غفلت شده است ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۰۸:۵۰    
کنفرانس راهکارهای هوشمند سازی در راستای توسعه در صنعت فناوری اطلاعات و دولت هوشمند الکترونیک برگزار شد.