شنبه ۰۸ اردیبهشتساعت ۰۰:۰۲Apr 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای اقتصادگردان 25 مهر 1396 - eghtesadgardan.ir

اقتصادگردان 19 اردیبهشت 1396 اقتصادگردان 7 خرداد 1396 اقتصادگردان 31 تیر 1396 اقتصادگردان 31 مرداد 1396 اقتصادگردان 31 شهریور 1396 اقتصادگردان 1 آبان 1396 اقتصادگردان 1 آذر 1396 اقتصادگردان 2 دی 1396 اقتصادگردان 1 بهمن 1396 اقتصادگردان 1 اسفند 1396 اقتصادگردان 1 مهر 1396 اقتصادگردان 2 مهر 1396 اقتصادگردان 3 مهر 1396 اقتصادگردان 4 مهر 1396 اقتصادگردان 5 مهر 1396 اقتصادگردان 6 مهر 1396 اقتصادگردان 7 مهر 1396 اقتصادگردان 8 مهر 1396 اقتصادگردان 9 مهر 1396 اقتصادگردان 10 مهر 1396 اقتصادگردان 11 مهر 1396 اقتصادگردان 12 مهر 1396 اقتصادگردان 13 مهر 1396 اقتصادگردان 14 مهر 1396 اقتصادگردان 15 مهر 1396 اقتصادگردان 16 مهر 1396 اقتصادگردان 17 مهر 1396 اقتصادگردان 18 مهر 1396 اقتصادگردان 19 مهر 1396 اقتصادگردان 20 مهر 1396 اقتصادگردان 21 مهر 1396 اقتصادگردان 22 مهر 1396 اقتصادگردان 23 مهر 1396 اقتصادگردان 24 مهر 1396 اقتصادگردان 25 مهر 1396 اقتصادگردان 26 مهر 1396 اقتصادگردان 27 مهر 1396 اقتصادگردان 28 مهر 1396 اقتصادگردان 29 مهر 1396 اقتصادگردان 30 مهر 1396 
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۸/۰۸ - ۱۷:۰۷    
بانک صادرات ایران در راستای عمل به برنامه های اقتصاد مقاومتی، رفع موانع تولید، حمایت از ایجاد مشاغل خانگی و اجرای مسئولیتهای اجتماعی خود در استان کردستان طی شش ماهه منتهی به پایان شهریور 96 ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۸/۰۳ - ۰۸:۰۲    
هر برگ از اوراق تسهیلات مسکن را در این روزها می توان در محدوده 75 هزار تومان تا 78 هزار تومان خریداری کرد ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۱۱:۳۷    
مدیر عامل شرکت حفاری شمال در پاسخ به برخی از شبهات و ابهامات اخیر عنوان کرد؛ تمامی دستگاههای حفاری شرکت مشغول بکارند و وزارت نفت هیچگونه نقشی در تصمیم گیری و تعدیل نیروها نداشته است
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۷/۲۶ - ۲۳:۱۱    
مدیرعامل همراه اول گفت: پوشش شبکه نسل های سه و چهار همراه اول در تمام شهرهای کشور تا پایان سال جاری تکمیل می شود.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۷/۲۶ - ۲۲:۵۹    
بانک کشاورزی جایگاه برتر را در شاخص سهم بازار از تراکنش های شبکه الکترونیکی پرداخت کارتی کشور کسب کرد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۷/۲۶ - ۲۱:۱۷    
رییس کل گمرک ایران اعلام کرد: دسترسی لحظه ای به اطلاعات صادرات، واردات و ترانزیت به کمک بزرگترین بانک اطلاعات تجارت خارجی کشور فراهم شد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۷/۲۶ - ۲۱:۱۷    
مدیرکل سیاست گذاری و توسعه اشتغال وزارت کار با اعلام ابلاغ دستورالعمل جدید اشتغال در هفته آینده، از افزوده شدن 841 هزار نفر به آمار شاغلان کشور خبر داد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۷/۲۶ - ۲۱:۰۸    
نشست ارایه طرح تحقیقاتی تهیه فرم پیشنهاد و شرایط عمومی بیمه نامه زلزله با توجه به فاکتورهای تاثیرگذار بر ریسک زلزله برگزار شد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۷/۲۶ - ۲۰:۲۹    
بانک توسعه صادرات ایران در آستانه 29 مهر روز ملی صادرات از بسته ای ویژه جهت حمایت از صادرکنندگان نمونه ملی رونمایی کرد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۷/۲۶ - ۱۹:۵۳    
رییس سازمان اموال دولتی و اوراق بهادار وزارت اقتصاد خبر داد که تاکنون 350هزار فقره از اموال دولتی در سامانه یی جامع با عنوان سادا ثبت و ضبط شده است ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۷/۲۶ - ۱۹:۵۰    
رییس سازمان اداری و استخدامی گفت: اگر روند رشد هزینه های جاری متوقف نشود، ممکن است در چند سال آینده هیچ منابعی برای عمرانی ها وجود نداشته باشد
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۷/۲۶ - ۱۸:۵۳    
معاون شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل وزارت راه و شهرسازی گفت: 10هزار کیلومتر راه اصلی و بزرگراه در کشور در دست ساخت است.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۷/۲۶ - ۱۳:۲۱    
یک بانوی فعال در تولید فرش های دست باف می گوید:بسیاری از نهادها و ادارات فقط وام را پرداخت می کنند و به فکر فروش آن نیستند ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۷/۲۶ - ۱۲:۴۲    
طرح بام به بام با ظرفیت تولید پنج هزار کیلووات برق با عقدتفاهم ای میان شرکت توزیع نیروی برق استان و شرکت پیشگامان کویر یزد در این استان اجرایی می شود .
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۷/۲۶ - ۱۲:۰۰    
یکی از مهم ترین عوامل تعیین کننده نرخ برابری پول ملی و ارزهای بین المللی (روند حرکت و نوسانات آنها) هدف اقتصادی مورد انتظار از تعیین این برابری است.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۷/۲۶ - ۱۱:۴۸    
حمایت از تعاونی ها و بنگاه های زودبازده یکی از اولویت های مهم دولت در حوزه اقتصادی است و لازم است بانک رفاه فعالانه در این حوزه نقش آفرینی کند.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۷/۲۶ - ۱۱:۳۰    
عضو شورای فقهی بانک مرکزی با اشاره به وضعیت این شورا پس از آنکه قرار شد به عنوان یکی از ارکان بانک مرکزی اداره شود، افزود: بانک مرکزی درحال رایزنی برای انتخاب و معرفی افراد به شورای نگهبان است.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۷/۲۶ - ۱۱:۱۵    
روزگذشته معاون سازمان بورس و اوراق بهادار در گفت وگو با یکی از خبرگزاری های رسمی کشور از شروع به کار نخستین صندوق ارزی در بازار سرمایه در هفته آینده خبر داد ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۷/۲۶ - ۱۰:۴۵    
شرکت فولاد کاوه جنوب کیش وابسته به بنیاد مستضعفان با سرمایه 700میلیارد تومانی به عنوان یک پروژه ملی در دوران تحریم راه اندازی و امروز عرضه می شود.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۷/۲۶ - ۱۰:۳۳    
شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در معاملات چهارمین روز کاری خود با افزایش 69 واحدی توانست رقم 85 هزار و 660 واحدی را به خود اختصاص دهد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۷/۲۶ - ۱۰:۱۵    
شرکت انتقال داده های آسیاتک با نماد آسیاتک در فهرست نرخ های بازار دوم بورس اوراق بهادار تهران درج شد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۷/۲۶ - ۱۰:۰۳    
مدیرعامل بورس انرژی ایران گفت: هیات پذیرش با دو مورد انتشار اوراق تامین مالی، یکی در حوزه برق و دیگری برای شرکت ستاره خلیج فارس با رقمی بالغ بر 800میلیارد تومان موافقت کرده که به زودی در بازار سلف ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۷/۲۶ - ۰۹:۴۸    
مدیرعامل سمات از تسویه یازدهمین مرحله اسناد خزانه اسلامی(اخزا 11) خبر داد و گفت: بر این اساس تسویه تمام اخزاها در بازار سرمایه به پایان رسید.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۷/۲۶ - ۰۸:۴۸    
در جلسه روز گذشته شورای شهر تهران کلیات طرح الزام شهرداری به ارائه لایحه برنامه عملیاتی ایمن سازی ساختمان های ناایمن بلندمرتبه شهر تهران اعم از مسکونی و غیرمسکونی و رفع خطر احتمالی در صحن شورا مطرح ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۷/۲۶ - ۰۸:۳۰    
رییس بخش زلزله شناسی مهندسی و خطرپذیری مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی ضمن توضیح درباره ابعاد و علل فروریزش خیابان خیام تهران نسبت به احتمال فروریزش ساختمان های وزارت خارجه ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۷/۲۶ - ۰۷:۴۵    
اقتصاد در ایران رقابت پذیر نیست؛ این را بارها فعالان و کارشناسی حوزه اقتصادی اقرار کرده و درباره راهکارهای رقابت پذیری گفته اند.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۷/۲۶ - ۰۷:۱۵    
سامانه مدیریت طرح و پروژه سازمان با هدف توسعه دولت الکترونیک و ارتقای سلامت اداری و شفاف سازی روند فعالیت ها و اعمال نظارت بیشتر روز گذشته رونمایی شد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۷/۲۶ - ۰۶:۴۵    
چین پیشنهاد کرده است، حداکثر 5درصد از سهام آرامکوی عربستان سعودی را مستقیما خریداری کند. چنین اقدامی به عربستان سعودی که قصد دارد، سهام این غول نفتی را در بازار عرضه کند ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۷/۲۶ - ۰۶:۳۰    
بیگدلی ابراز امیدواری کرد که در زمینه حل چالش آب کشور با انتخاب آقای اردکانیان و حمایت قاطع مجلس و دولت حرکت اساسی صورت گیرد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۷/۲۶ - ۰۶:۲۷    
مدیرکل بازاریابی ایرانسل با اعلام آمادگی ایرانسل برای ارائه خدمات به زائرین اربعین حسینی از خدمات ویژه این شرکت برای اربعین خبر داد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۷/۲۵ - ۲۲:۰۰    
مدیرعامل پست بانک ایران با تشریح اقدامات انجام شده برای پیوستن این بانک به تبادل مالی اتحادیه جهانی پست، این اتصال را فرصت خوبی برای کشور به ویژه در زمینه تبادلات خُرد عنوان کرد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۷/۲۵ - ۲۱:۵۷    
بانکداری الکترونیک از سال 1370 به سیستم بانکداری سنتی ایران ورود پیدا کرد و با ایجاد تحولی چشمگیر در این حوزه، اکنون به جزیی جدانشدنی از زندگی شهروندان تبدیل شده است.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۷/۲۵ - ۲۱:۵۴    
مدیرعامل شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه (سمات) از تسویه یازدهمین مرحله اسناد خزانه اسلامی (اخزا 11) در این شرکت خبر داد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۷/۲۵ - ۲۱:۵۴    
مدیر شعب استان تهران موسسه کوثر از رشد 112 درصدی خدمات اینترنت بانک موسسه کوثر خبر داد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۷/۲۵ - ۲۱:۵۱    
طبق اعلام شرکت شاپرک، در شهریورماه سال جاری کارتخوان فروشگاهی با سهم 87.90 درصدی، بیشترین تعداد تراکنش را در بین سایر ابزارهای پذیرش داشته است.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۷/۲۵ - ۲۱:۴۵    
وزیر اقتصاد با اشاره به مذاکرات بانکی صورت گرفته بین مقامات بانک مرکزی کشورمان و برزیل، از تمایل برزیلی ها برای ایجاد شعب بانک های ایرانی در این کشور خبر داد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۷/۲۵ - ۲۱:۳۶    
دستورالعمل ناظر بر ضمانتنامه های بانکی بازنگری شد. بر این اساس علاوه بر تسهیل و گشایش در صدور انواع ضمانتنامه ها برای فعالان اقتصادی، زمینه سوءاستفاده از این ابزار مهم را به حداقل ممکن کاهش می یابد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۷/۲۵ - ۲۱:۳۳    
پایگاه اطلاع رسانی بانک سپه؛ ضمن برگزاری مراسم سی و نهمین مرحله قرعه کشی حساب های قرض الحسنه پس انداز (ریالی و ارزی) بانک سپه با حضور نظار قانونی برندگان آن مشخص شدند.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۷/۲۵ - ۲۱:۰۹    
بانک ملی ایران در پی اختلال ایجاد شده در تعداد محدوی از ملی کارت ها بدلیل قدیمی و ساده بودن رمزها اطلاعیه ای را به این شرح صادر کرد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۷/۲۵ - ۲۱:۰۶    
پس از افزایش دسترسی مشترکان به آب آشامیدنی در ایران به سطوح بسیار بالا، مجموعه آب و فاضلاب کشور تلاش دارد جمعیت زیر پوشش سامانه های فاضلاب را نیز به سطح مطلوب برساند.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۷/۲۵ - ۲۱:۰۳    
وزیر امور اقتصاد و دارایی درباره دستاورد سفر به واشنگتن و حضور در اجلاس سالانه بانک جهانی و صندوق بین المللی پول گفت: این سفر ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۷/۲۵ - ۲۰:۵۷    
یارانه نقدی مهرماه ساعت 24 چهارشنبه شب (26 مهر) به حساب سرپرستان خانوار واریز خواهد شد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۷/۲۵ - ۲۰:۵۴    
مدیرکل اموال دولتی و اوراق بهادار وزارت اقتصاد اظهار کرد: برخی دستگاه های اجرایی در زمینه ارائه اطلاعات بهنگام خود همکاری مناسبی با وزارت امور اقتصادی و دارایی نداشته و یا حتی اموالی را که به عنوان ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۷/۲۵ - ۲۰:۳۳    
انجمن حمایت از مصرف کنندگان در خصوص اظهارات مطلبی مبنی بر اینکه سازمان های مردم نهاد حامی حقوق مصرف کنندگان باید مورد تایید وزارت صنعت، معدن و تجارت باشند، توضیحاتی ارائه کرده است.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۷/۲۵ - ۱۷:۲۴    
معاون امور معادن و صنایع معدنی وزیر صنعت ضمن بیان اینکه می توان به افق پیش بینی شده 1404 برای صادرات 15 میلیون تن فولاد رسید، گفت: بخش معدن در مسیر رشد مثبت است و در سه ماهه نخست امسال جاری 4 ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۷/۲۵ - ۱۷:۱۸    
بانک ملی ایران در پنج ماهه ابتدای امسال، بالغ بر شش هزار و 860 فقره تسهیلات قرض الحسنه اشتغال زایی به نهادهای حمایتی و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی پرداخت کرده است.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۷/۲۵ - ۱۷:۱۵    
بانک ملی ایران که در استفاده از ظرفیت رسانه های نوین پیشتاز است، رتبه سوم استفاده از تلگرام را در میان بانک های کشور کسب کرد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۷/۲۵ - ۱۷:۱۲    
عملکرد شعب هر بانک و بویژه بانک های تخصصی در مناطق مختلف کشور تاثیر بسزایی در توسعه اقتصادی و صنعتی آن مناطق دارند و می تواند چهره استان ها و در مجموع کشور را دگرگون کند.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۷/۲۵ - ۱۷:۱۲    
با استفاده از تسهیلات بانک صنعت و معدن شرکت صبا نوآوران فردوس در 2 سایت در شهرک صنعتی سلفچگان منطقه همتی استان قم و شهرک صنعتی شمس آباد استان تهران به بهره برداری می رسد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۷/۲۵ - ۱۷:۱۲    
عضو شورای شهر اهواز با تأکید بر لزوم تعامل بیشتر شهرداری ها با بانک شهر گفت: اقدامات این بانک به ویژه در حوزه بانکداری الکترونیک می تواند منشأ خدمات مفیدی برای شهروندان باشد و سطح کیفی زندگی را در ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۷/۲۵ - ۱۷:۰۹    
اولین دوره قرعه کشی جوایز کانال تلگرام بانک ملت، روز شنبه 22 مهرماه در ساختمان مرکزی این بانک برگزار شد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۷/۲۵ - ۱۷:۰۳    
معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت با استناد به آمارهای موجود از توقف حدود 20 درصد از واحدهای صنعتی مستقر در شهرک ها و نواحی صنعتی خبر داد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۷/۲۵ - ۱۷:۰۳    
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان اینکه هر چه اقتدار ما بیشتر شود، آماج حملات بیشتری قرار می گیریم، از ترتیب 10 هزار نیروی امنیت سایبری در چهار سال خبر داد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۷/۲۵ - ۱۷:۰۰    
شرکت دولتی "نفت شمال" عراق پس از پیشروی نیروهای فدرال و تصرف بخشهایی از منطقه نفتی مورد مناقشه از نیروهای کرد، وعده داد تداوم روند تولید و صادرات نفت شمال این کشور را حفظ کند.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۷/۲۵ - ۱۶:۵۷    
معاون علمی و فرهنگی سازمان برنامه و بودجه با اشاره به چالش های شرکت های دانش بنیان در زمینه فروش محصولات تولید شده ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۷/۲۵ - ۱۶:۵۷    
فرودگاه های اصلی ایران با وجود پیش بینی بر هم خوردن اوضاع جوی در ساعات پایانی امروز شرایط عادی برای ادامه پروازها خواهند داشت.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۷/۲۵ - ۱۶:۵۴    
هفتمین همایش سالانه بانکداری الکترونیک و نظام های پرداخت 2 و 3 بهمن ماه 96 در مرکز همایش های بین المللی برج میلاد تهران برگزار می شود ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۷/۲۵ - ۱۶:۵۱    
مدیرکل امور پژوهشی وزارت نفت از اجرای پروژه هایی در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی در این وزارتخانه خبر داد و گفت ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۷/۲۵ - ۱۶:۴۸    
در چهارمین روز معاملات بورس تهران در این هفته شاخص کل 69 واحد رشد کرد و به رقم 85 هزار و 660 واحدی رسید. در این روزها بورس تهران منتظر پنجمین عرضه اولیه در سال جاری است.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۷/۲۵ - ۱۶:۴۵    
مدیرعامل شرکت آب منطقه ای تهران گفت: براساس برنامه ریزی های صورت گرفته تا نهایتا چهار سال آینده تمام ساخت وسازهای غیرمجاز در بستر رودخانه های تهران تخریب خواهد شد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۷/۲۵ - ۱۶:۴۵    
رئیس انجمن رمز ایران از شرکت صنایع امنیت فضای تبادل اطلاعات (صاافتا) بازدید کرد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۷/۲۵ - ۱۶:۴۲    
رویترز به نقل از یک منبع آگاه از برنامه نفتکش ایران گزارش کرد صادرات میعانات این کشور در نوامبر یک درصد نسبت به اکتبر که پایین ترین رکورد پنج ماه گذشته بود، افزایش خواهد یافت.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۷/۲۵ - ۱۶:۴۲    
عضو هیات مدیره شرکت فولاد کاوه جنوب کیش (که فردا در بورس عرضه خواهد شد) می گوید به سهامداران این اطمینان خاطر را می دهد که این شرکت هرگز با مشکلات ارزی در مورد پرداخت تعهداتش مواجه نخواهد شد ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۷/۲۵ - ۱۶:۳۹    
شرکت فناوری کوالکوم اولین طراحی مرجع و شبکه اتصال داده 5G خود را معرفی کرد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۷/۲۵ - ۱۶:۳۶    
رئیس کمیسیون قیر اتحادیه صادرکنندگان نفت، گاز و پتروشیمی گفت: قیر تهاتری و ترانزیت قیر از کشور عراق به اسم قیر ایران صورت می گیرد که با توجه به پایین بودن کیفیت قیر عراق از ایران ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۷/۲۵ - ۱۶:۳۶    
در حالیکه هفته گذشته اعلام شد هیات دولت مصوبه خود در زمینه الزام خودروسازان به اسقاط خودروهای فرسوده به ازای تولید خودروهای پرمصرف را تغییر داده است اما هنوز شماره گذاری این خودروها آغاز نشده است.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۷/۲۵ - ۱۶:۳۳    
دبیر انجمن خودروسازان گفت: خودروهای وارداتی مشمول قیمت گذاری رسمی شورای رقابت نیست. تعیین قیمت این محصولات از سوی شرکت واردکننده و با توجه به عرضه و تقاضای بازار صورت می گیرد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۷/۲۵ - ۱۶:۳۰    
معاون اول مدیرعامل گازپروم نفت در مصاحبه با رویترز از توافق کاهش تولید میان کشورهای اوپک و غیراوپک که این شرکت روسی را واداشته اهداف رشد تولید خود را کاهش دهد، ابراز نارضایتی کرد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۷/۲۵ - ۱۶:۲۷    
مدیرعامل و عضو هیات مدیره شرکت مبین وان کیش در ارتباط با اپلیکیشن "بله" گفت: "بله" یک دستاورد ملی و قابل تقدیر است.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۷/۲۵ - ۱۶:۲۷    
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب تهران از افزایش حدود دو برابری ظرفیت تصفیه خانه های فاضلاب تهران در چهار سال گذشته خبر داد و گفت ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۷/۲۵ - ۱۶:۲۴    
خدمات تخصصی بازار سرمایه در اولین سوپر مارکت خدمات مالی کشور ارائه شد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۷/۲۵ - ۱۶:۱۸    
رئیس سازمان امور اداری و استخدامی تاکید کرد اگر ما بخواهیم به سمت اصلاح نظام اداری برویم یک خواسته بیشتر نداریم و آن کاهش هزینه است.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۷/۲۵ - ۱۶:۱۵    
در شرایطی که ایران تلاش کرده در طول ماه هایی که از برجام گذشته نیاز خود برای بخش های مختلف صنعت ریلی را از شرکت های داخلی تامین کند ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۷/۲۵ - ۱۶:۱۲    
نایب رئیس اتحادیه صادرکنندگان نفت، گاز و پتروشیمی از درخواست این اتحادیه برای ایجاد نهاد رگولاتوری خبر داد و گفت ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۷/۲۵ - ۱۶:۰۹    
دلار آمریکا بدون تغییر با ثبات همراه است و سکه تمام با روند افزایشی به یک میلیون و 321 هزار تومان در بازار امروز - سه شنبه - رسیده است.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۷/۲۵ - ۱۶:۰۹    
شرکت فناوری کوالکوم از قدرتمندترین تراشه تلفن همراه رونمایی کرد که دقت صفحه نمایش گوشی های هوشمند را با افزایش چشمگیری همراه خواهد کرد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۷/۲۵ - ۱۶:۰۳    
رئیس هیات مدیره اتحادیه صادرکنندگان نفت، گاز و پتروشیمی از آمادگی این اتحادیه برای سوآپ و ترانزیت فرآورده های نفتی خبر داد و گفت ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۷/۲۵ - ۱۵:۳۳    
اتاق بازرگانی تهران هیات تجاری را متشکل از دست اندکاران صنایع مختلف در آبان ماه به منظور توسعه همکاری های اقتصادی و تجاری به کشور اتریش اعزام می کند.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۷/۲۵ - ۱۵:۳۳    
رییس اتحادیه فروشندگان آهن، فولاد و فلزات تاثیرات افزایش حدود 70 درصدی آهن و فولاد بر صنایعی همچون خودروسازی و ساختمان را کمتر از 20 درصد عنوان کرد و گفت ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۷/۲۵ - ۱۵:۲۷    
قائم مقام شرکت مخابرات با اشاره به جایگاه حوزه فناوری اطلاعات در برنامه ششم اظهار کرد: ICT در این برنامه دیگر پیوست امنیتی ندارد، بلکه اتفاقا خودش عامل ایجاد امنیت است ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۷/۲۵ - ۱۵:۲۴    
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی آمار اشتغال تابستان 1395 تا 1396 را حدود 700 هزار اعلام کرد و با بیان اینکه تا پایان سال قصد جهت گیری 900 هزار شغل را داریم ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۷/۲۵ - ۱۵:۲۱    
طلا در معاملات روز سه شنبه بازار جهانی به دلیل قوی شدن ارزش دلار از صعود بازماند اما تنش های ژئوپلیتیکی در خاورمیانه و شبه جزیره کره کمک کرد قیمت این فلز ارزشمند ثابت بماند.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۷/۲۵ - ۱۵:۱۸    
رئیس اتاق بازرگانی تهران از تشکیل کمیته بررسی بودجه 1397 در اتاق بازرگانی تهران خبر داد و گفت: باتوجه به اینکه تک نرخی کردن دلار در ثبات اقتصادی موثر است ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۷/۲۵ - ۱۵:۱۵    
رئیس سازمان ملی بهره وری از افزایش مشارکت اقتصادی زنان در بازار کار خبر داد و آن را عاملی برای افزایش نرخ مشارکت اقتصادی جامعه دانست.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۷/۲۵ - ۱۵:۱۲    
افزایش قیمت ناشی از هزینه ریسک، با تشدید درگیری در عراق که خطر مختل شدن عرضه را بدنبال داشته و تنش های سیاسی میان ایران و آمریکا به بازارهای نفت بازگشت.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۷/۲۵ - ۱۵:۰۹    
مدیرعامل آبفای منطقه یک تهران ساخت مخزن آب رسانی اضطراری را یکی از فعالیت های این شرکت در چارچوب اقتصاد مقاومتی دانست.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۷/۲۵ - ۱۵:۰۶    
وزیر صنعت، معدن و تجارت از پیشنهاد اصلاحیه ثبت سفارش واردات خودرو به کمیسیون زیربنایی هیات دولت خبر داد و گفت: تغییرات بر اساس این اصلاحیه به هیات دولت گزارش شده است.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۷/۲۵ - ۱۵:۰۳    
بانکها و موسسات خصوصی توانسته اند نقش خود در کمک به رشد و توسعه تولید و اقتصاد کشور را به خوبی ایفا نمایند.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۷/۲۵ - ۱۴:۵۷    
بانک آینده در راستای توجه به نیازهای مشتریان و ارزش آفرینی هر چه بیشتر برای آن ها، طرح بیمه رایگان سپرده گذاران را از تاریخ 22/07/1396، در شعب خود عملیاتی نمود.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۷/۲۵ - ۱۴:۱۲    
مدیر اجرایی آژانس بین المللی انرژی در واکنش به تصمیم آمریکا برای عدم تایید توافق هسته ای با ایران، گفت هنوز زود است تاثیر این ریسک های ژئوپلیتیکی بر بازارهای نفت ارزیابی شود.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۷/۲۵ - ۱۴:۰۹    
اختلالات در روند عرضه نفت، نرخ بالای پایبندی اوپک به توافق کاهش تولید، فصل توفان های قدرتمند و تهدید آمریکا برای وضع تحریم های جدید علیه ایران در چند ماه اخیر به خوش بینی نسبت به رشد قیمت های کمک ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۷/۲۵ - ۱۴:۰۳    
دبیر کانون انبوه سازان با بیان این که بازده سرمایه در بخش مسکن پایین تر از نرخ تورم است گفت: به محض اجرای قانون مالیات های مستقیم سرمایه ها از این بخش فرار خواهد کرد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۷/۲۵ - ۱۴:۰۰    
یک کارشناس مسکن گفت: سیستم مالیات در بخش مسکن نیازمند اصلاحات و بازنگری جدی است.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۷/۲۵ - ۱۳:۵۷    
در آینده استفاده از گذرواژه ها که همین امروز نیز غیرقابل اعتمادتر شده اند منسوخ می شود و می توانند تحت حملات جست وجوی فراگیر، به راحتی شکسته شوند ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۷/۲۵ - ۱۳:۵۱    
قرار است قابلیت جدیدی به جدیدترین نسخه اندرویدی پیام رسان واتس اپ افزوده شود که درصورت تغییر شماره تلفن همراه کاربر، این اپلیکیشن بطور خودکار دوستان وی را از این تغییر آگاه می کند.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۷/۲۵ - ۱۳:۴۸    
یکی از مدیران سازمان امنیت سایبری انگلستان از رشد روزافزون حملات سایبری اظهار نگرانی کرده است و بر این باور است که این مساله به اندازه تروریسم در جهان خطرناک است.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۷/۲۵ - ۱۳:۴۲    
فروش قطره ای اینترنت آن هم به شیوه ای که اکنون در ایران اجرا می شود تقریبا در هیچ کجای دنیا مرسوم نیست ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۷/۲۵ - ۱۳:۴۲    
رییس کانون عالی شوراهای اسلامی کار معتقد است در تعیین دستمزد باید واقع بینانه به ضرورتهای زندگی کارگران نگاه کنیم و به جای افزایش مزد، به دنبال تثبیت قیمتها و آرامش در بازار باشیم ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۷/۲۵ - ۱۳:۳۹    
طرح عرضه نفت خام در بورس که تاکنون عملی نشده، قرار است پس از رفع مشکلات مربوط به نقل و انتقال پول بین بورس و بانک مرکزی از سر گرفته شود و یا به عبارتی دیگر عرضه طلای سیاه به روال عادی عرضه ها در بورس ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۷/۲۵ - ۱۳:۳۹    
دو سال پس از ایجاد واحد مستقل در وزارت اقتصاد و دارایی برای احصاء، تمرکز و گزارش بدهی های دولت، خزانه دار کل کشور می گوید مهمترین موضوع اکنون برای ما همکاری کافی مسوولین ذیربط در دستگاه های اجرایی ...
  • ۱