سه شنبه ۲۵ اردیبهشتساعت ۲۳:۰۳May 2024 14
جستجوی پیشرفته

خبرهای اقتصاد نیوز 27 شهریور 1397 - eghtesadnews.com

اقتصاد نیوز 29 اسفند 1394 اقتصاد نیوز 30 اسفند 1395 اقتصاد نیوز 29 اسفند 1396 اقتصاد نیوز 31 فروردین 1397 اقتصاد نیوز 31 اردیبهشت 1397 اقتصاد نیوز 31 خرداد 1397 اقتصاد نیوز 31 تیر 1397 اقتصاد نیوز 31 مرداد 1397 اقتصاد نیوز 30 مهر 1397 اقتصاد نیوز 30 آبان 1397 اقتصاد نیوز 30 آذر 1397 اقتصاد نیوز 30 دی 1397 اقتصاد نیوز 30 بهمن 1397 اقتصاد نیوز 1 اسفند 1397 اقتصاد نیوز 1 شهریور 1397 اقتصاد نیوز 2 شهریور 1397 اقتصاد نیوز 3 شهریور 1397 اقتصاد نیوز 4 شهریور 1397 اقتصاد نیوز 5 شهریور 1397 اقتصاد نیوز 6 شهریور 1397 اقتصاد نیوز 7 شهریور 1397 اقتصاد نیوز 8 شهریور 1397 اقتصاد نیوز 9 شهریور 1397 اقتصاد نیوز 10 شهریور 1397 اقتصاد نیوز 11 شهریور 1397 اقتصاد نیوز 12 شهریور 1397 اقتصاد نیوز 13 شهریور 1397 اقتصاد نیوز 14 شهریور 1397 اقتصاد نیوز 15 شهریور 1397 اقتصاد نیوز 16 شهریور 1397 اقتصاد نیوز 17 شهریور 1397 اقتصاد نیوز 18 شهریور 1397 اقتصاد نیوز 19 شهریور 1397 اقتصاد نیوز 20 شهریور 1397 اقتصاد نیوز 21 شهریور 1397 اقتصاد نیوز 22 شهریور 1397 اقتصاد نیوز 23 شهریور 1397 اقتصاد نیوز 24 شهریور 1397 اقتصاد نیوز 25 شهریور 1397 اقتصاد نیوز 26 شهریور 1397 اقتصاد نیوز 27 شهریور 1397 اقتصاد نیوز 28 شهریور 1397 اقتصاد نیوز 29 شهریور 1397 اقتصاد نیوز 30 شهریور 1397 اقتصاد نیوز 31 شهریور 1397 
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۱۵:۴۲    
اقتصادنیوز: محیط اطراف تا حدود زیادی بر روحیه شما تاثیر می گذارد. شما می توانید با دکوراسیون داخلی مناسب احساس آرامش داشته باشید و حال درونی تان را کنترل کنید.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۰۹:۰۷    
اقتصاد نیوز: براساس آمار گمرک در 4 ماهه نخست سال 97 بیش از 193 تن اسکیت روی یخ و اسکیت روی زمین از کشور های مختلف جهان وارد ایران شده است.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۱۰:۴۲    
اقتصادنیوز: امروزه برای تهیه بلیط هواپیما دیگر نیازی به حضور در آژانس های گردشگری و اتلاف وقت نیست.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۱۴:۰۶    
اقتصادنیوز: عضو هیات رئیسه اتاق بازرگانی ایران گفت: در شرایط تحریم می توانیم از عراق به عنوان پایگاهی برای واردات به کشور استفاده کنیم اگرچه هنوز ابعاد این تحریم ها مشخص نیست.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۰۹:۱۵    
اقتصادنیوز: رییس جمهوری دقایقی پیش برای شرکت در هفتاد و سومین اجلاس مجمع عمومی سازمان ملل متحد تهران را به مقصد نیویورک ترک کرد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۰۱:۲۹    
اقتصادنیوز: وحید یامین پور از مجریان نزدیک به جبهه پایداری در صدا و سیما ادعا کرده که طلاب بازداشت شده در قم و مرتبط با تجمع مدرسه فیضیه با مداخله سیدابراهیم رئیسی، دادستان ویژه روحانیت آزاد شده اند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۳۰ - ۱۰:۴۱    
اقتصادنیوز: یک عضو کمیسیون برنامه و بودجه درخصوص شرایط کنونی کشور گفت: اقتصاد کوپنی کار درستی است اما چون در برابرش جبهه گیری می شود، انجام نمی دهیم ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۹ - ۱۶:۳۹    
اقتصادنیوز: وی گفت: اگر اسرائیل در جنگ در لبنان مداخله کند، با چنین ضربه ای مواجه خواهد شد که حتی تصورش را هم نمی کند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۹ - ۱۰:۳۸    
اقتصاد نیوز: رییس اتحادیه طلاوجواهر از غیرقانونی بودن خریدوفروش طلاوجواهر در فضای مجازی و ابلاغ دستور پلمب سکه ثامن در این راستا خبر داد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۹ - ۰۹:۱۵    
اقتصاد نیوز: آینده کمپانی کرایسلر این روزها غم انگیز به نظر می رسد و در حال حاضر تنها مینی ون های پسفیکا و خودروهای 300 از دل خط تولید آن خارج می شوند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۹ - ۰۰:۱۴    
اقتصادنیوز : رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران گفت: تفاهمنامه شهرداری و وزارت نفت در خصوص کمک وزارت نفت به ازای صرفه جویی از سوخت پیگیری می شود.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۸ - ۲۳:۵۰    
اقتصادنیوز : روز پنجم مهر به مناسبت روز جهانی جهان گردی، بازدید از موزه ها و کاخ موزه ها و تمام اماکن تحت پوشش سازمان میراث فرهنگی در سراسر کشور برای گردشگران و همه هموطنان رایگان است.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۸ - ۱۸:۰۷    
اقتصادنیوز؛ نخست وزیر پاکستان که به عربستان سفر کرده است با پادشاه این کشور دیدار کرد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۸ - ۰۸:۳۵    
اقتصاد نیوز: آمریکا بدون توجه به مخالفت عمومی بین المللی و داخلی اعلام کرد که از 24 سپتامبر 10 درصد عوارض گمرکی دیگر را بر 200 میلیارد دلار کالای صادراتی چین به آمریکا اجرا می کند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۸ - ۰۸:۳۵    
اقتصاد نیوز: برای خرید موتورسیکلت صفر کیلومتر تی وی اس، ویگو مدل سال 1397 باید در حدود 13 میلیون تومان هزینه کنید.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۸ - ۰۸:۱۴    
اقتصاد نیوز: مدیرکل مدیریت بحران سازمان پزشکی قانونی کشور اعلام کرد: ادارات کل استان های اصفهان، تهران و کرمان برای دریافت نمونه از بستگان درجه یک متوفیات اتوبوس نطنز آماده خدمت هستند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۸ - ۰۳:۴۴    
اقتصادنیوز: در سفر امسال هیئت رسمی همراه رئیس جمهور 6 نفر بوده و همراهان رئیس جمهور شامل تیم حفاظت، تشریفات و رسانه ای به میزان کمتر از یک چهارم همراهان رئیس جمهور دولتهای نهم و دهم است.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۸ - ۰۳:۴۱    
اقتصادنیوز: از اقتصاد دنیا عقب هستیم رهبر کره شمالی این مطلب را به دنبال برگزاری سومین دیدار سران با مون جائیه این رییس جمهوری کره جنوبی در پیونگ یانگ عنوان کرد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۸ - ۰۳:۲۳    
اقتصادنیوز: وزیر خارجه گفت: تصویب لوایح FATF یکی از مهمترین بهانه های دشمنان ایران را برای مقابله با ما در عملیات بانکی و همکاری ها خواهد گرفت.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۸ - ۰۳:۰۲    
اقتصادنیوز: شورای عالی هماهنگی اقتصادی با هدف متنوع سازی روش های فروش نفت، طرح عرضه نفت خام در رینگ صادراتی بورس انرژی در داخل کشور به صورت ارزی را تصویب کرد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۸ - ۰۰:۰۵    
یکصد و پنجاه ویکمین شماره خط حزب الله در ایام تاسوعا و عاشورای حسینی، برای نخستین بار به جزئیاتی از حسینیه امام خمینی(ره) پرداخته است.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۷ - ۲۳:۳۱    
نماینده انگلیس در سازمان ملل می گوید ساقط شدن هواپیمای روسی، نشانگر بالا رفتن خطر به راه افتادن جنگی بین کشورهای مختلف در سوریه است و مقصر این شرایط، ایران و حزب الله هستند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۷ - ۲۳:۱۰    
ولادیمیر پوتین در گفتگوی تلفنی با بنیامین نتانیاهو، عملیات هوایی اسرائیل در سوریه را نقص حاکمیت این کشور می داند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۷ - ۲۳:۱۰    
آمارهای بانک مرکزی نشان می دهد که میزان چک های برگشتی نسبت به چک های مبادله شده در کشور به کمترین نسبت تاریخی خود رسیده است.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۷ - ۲۲:۵۲    
استانداری آغری ترکیه اعلام کرد که ماموران پلیس این کشور حدود 109 کیلوگرم مواد مخدر هروئین از یک کامیون ایرانی کشف و ضبط کرده اند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۷ - ۲۲:۴۰    
وزیر اطلاعات داخلی آلمان در پی بروز برخی اختلافات با صدر اعظم این کشور برکنار شد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۷ - ۲۲:۲۸    
در حالی که صادرات نفت ایران در ماه سپتامبر در مقایسه با آپریل حدود 35 درصد کاهش یافته، پیش بینی ها حاکی از آن است که تا ماه آینده میلادی صادرات این کشور روزانه 350 هزار بشکه دیگر کاهش می یابد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۷ - ۲۲:۱۹    
جواد صالحی اصفهانی معتقد است که نباید ایران را با ونزوئلا مقایسه کنیم، زیرا در این کشور آشفتگی ها و به هم ریختگی های فراوانی وجود دارد که قابل مقایسه با ایران نیست.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۷ - ۲۲:۱۰    
پس از سرنگونی یک هواپیمای روس که به مرگ 15 نظامی روس انجامید، وزارت خارجه روسیه اعلام کرد که مسکو هرکار که لازم باشد برای حفاظت از نیروهایش در سوریه به عمل خواهد آورد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۷ - ۲۱:۵۵    
وب سایت مستقر در امان جزئیات کمک های مالی رژیم سعودی به گروهک تروریستی منافقین را فاش کرده و نوشته است ریاض سه تن طلا به اعضای این گروهک داده است.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۷ - ۲۱:۴۹    
وزیر خارجه آمریکا پس از پرداختن به ماجرای دیشب هواپیمای گشتزنی روسیه در آب های ساحلی سوریه، ماجرا را به هر نحوی که شده به نام ایران گره زده و گفته که برای جلوگیری از بحرانی شدن شرایط ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۷ - ۲۱:۲۴    
دستیار وزیر خارجه آمریکا در امور سوریه از حادثه سقوط جنگنده روسی در خاک سوریه و کشته شدن سرنشینان آن ابراز تاسف کرد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۷ - ۲۱:۲۱    
کریس کوک (Chris Cook) پژوهشگر ارشد موسسه مطالعات امنیتی دانشگاه لندن با یادآوری اینکه کشورهای تولیدکننده نفت قادر به رقابت با بهای نفت خام ایران در بازارهای جهانی نیستند ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۷ - ۱۷:۰۳    
اقتصادنیوز: 21 نفر در حادثه برخورد نفتکش با اتوبوس مسافربری درمحور کاشان-نطنز کشته شدند./ مشرق
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۷ - ۱۷:۰۳    
اقتصادنیوز:عضو هیات رئیسه کمیسیون قضایی مجلس شورای اسلامی از بررسی لایحه پالرمو با حضور کارشناسان مجمع تشخیص مصلحت نظام در این کمیسیون خبر داد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۷ - ۱۶:۵۴    
اقتصادنیوز: سفیر زاپن در تهران با خانواده های درگذشتگان حادثه محور کاشان ابراز همدردی کرد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۷ - ۱۶:۵۴    
اقتصادنیوز: براساس برنامه ششم توسعه، قرار است بخش هایی از مسئوولیت های حاکمیتی به بدنه خصوصی صنعت بیمه واگذار شود.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۷ - ۱۶:۵۴    
اقتصادنیوز: انتشار هر گونه مطلب در خصوص خرید شرکت هواپیمایی قشم تکذیب می گردد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۷ - ۱۶:۳۹    
اقتصادنیوز: تاسوعا و عاشورا و آخرین جمعه ماه شهریور سبب شده است تا این روزها شهروندان مازندرانی شاهد تردد پرحجم و ترافیک سنگین و نیمه سنگین در جاده های بین شهری و حتی خیابان های شهرهای مختلف باشند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۷ - ۱۶:۳۶    
اقتصادنیوز: فرمانده مرزبانی و دریابانی خوزستان گفت: ماموران دریابانی، پنج خدمه یک شناور صیادی خارجی را که در نخستین ساعات روز سه شنبه بدون مجوز قانونی وارد آبهای سرزمینی جمهوری اسلامی ایران در شمال ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۷ - ۱۵:۵۷    
اقتصادنیوز: روزنامه الاخبار لبنان گزارش داد که دفتر کنسولی سفارت آمریکا در تل آویو به درخواست محمود عباس رئیس تشکیلات خودگردان و هیأت همراه برای صدور روادید جهت سفر به واشنگتن پاسخ منفی داد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۷ - ۱۵:۴۸    
اقتصادنیوز: عادل عبدالمهدی وزیر پیشین نفت و عضو سابق مجلس اعلای اسلامی عراق، به دنبال انتخاب محمد الحلبوسی به عنوان رئیس پارلمان این کشور ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۷ - ۱۵:۳۹    
اقتصادنیوز: گروه طالبان همواره مذاکره با دولت افغانستان را با ادعای دست نشانده بودن رد کرده و بر گفت و گوی مستقیم با آمریکا تأکید داشته است و اکنون به نظر می رسد این شرط آنها که به شکلی پنهانی دنبال ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۷ - ۱۵:۳۳    
اقتصادنیوز: شورای حقوق بشر سازمان ملل در سی و نهمین نشست خود در ژنو تاجیکستان را به دلیل مراعات نکردن حقوق شهروندان و تعقیب افراد دیگراندیش مورد انتقاد قرار داد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۷ - ۱۵:۳۳    
اقتصادنیوز: در پی اقدام غیرمسئولانه رژیم صهیونیستی در سوریه که موجب به سرنگونی هواپیمای نظامی روسی در لاذقیه شد، وزارت خارجه روسیه سفیر این رژیم در مسکو را فراخواند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۷ - ۱۵:۱۸    
اقتصادنیوز: عمران خان نخست وزیر پاکستان که با شعار039;پاکستان جدید039; به قدرت رسید به نظر می رسد این روزها برای رسیدن به اهداف خود، با مشکلات زیادی دست به گریبان است.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۷ - ۱۵:۱۵    
اقتصادنیوز: مشارکت چین در بزرگترین رزمایش نظامی روسیه از پایان جنگ سرد تاکنون، پیام هایی روشن و مشترک را روانه غرب ساخت.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۷ - ۱۵:۰۶    
اقتصادنیوز: وزیر دفاع روسیه در گفت وگوی تلفنی با وزیر جنگ رژیم صهیونیستی اعلام کرد که در پی اقدام غیرمسئولانه نیروی هوافضای اسرائیل حادثه غم انگیزی برای روسیه رقم خورده است.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۷ - ۱۵:۰۰    
اقتصادنیوز: آلمان امروز سه شنبه از توافقنامه بین ترکیه و روسیه برای ایجاد یک منطقه غیرنظامی در ادلب، سوریه استقبال کرد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۷ - ۱۵:۰۰    
اقتصاد نیوز: سرخپوشان پایتخت با صعود به نیمه نهایی آسیا، درآمدزایی از این مسابقات را به بیش از یک میلیون دلار رساندند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۷ - ۱۴:۵۷    
اقتصاد نیوز:مدیر ارشد اجرایی شرکت اسپیس ایکسدر یک وب کست اعلام کرد یک میلیاردر ژاپنی نخستین شهروندی است که همراه فضاپیمای اسپیس ایکس به ماه می رود.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۷ - ۱۴:۵۴    
اقتصاد نیوز: اگر می خواهید از گوشی خود به عنوان یک ریموت کنترل برای کامپیوتر استفاده کنید، در ادامه همراه ما باشید ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۷ - ۱۴:۴۵    
اقتصادنیوز: اخبار ضد و نقیض درمورد سرنوشت نفت ایران این روزها از سوی رسانه های کوچک و بزرگ جهان درحالی مطرح می شود که بسیاری از کارشناسان علاوه براینکه به صفر رساندن صادرات نفت ایران را ناممکن می ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۷ - ۱۴:۴۵    
اقتصاد نیوز: کارشناس داوری فوتبال کشورمان می گوید که بازیکنان ایرانی در رفتار و برخوردشان با داوران غیرحرفه ای عمل می کنند و باید در رفتارشان تجدیدنظر کنند تا در نتیجه تیمی تأثیر منفی نداشته باشند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۷ - ۱۴:۲۴    
اقتصادنیوز: رئیس سازمان انتقال خون استان همدان گفت: اهدا کنندگان مستمر خون از ابتدای مهرماه امسال واکسن هپاتیت B را به شکل رایگان دریافت خواهند کرد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۷ - ۱۴:۲۴    
اقتصادنیوز: رئیس مجلس شورای اسلامی در پیامی درگذشت جمعی از هم وطنان در سانحه تصادف و آتش سوزی اتوبوس مسافربری با تانکر حامل مواد سوختی در محور کاشان - نطنز را تسلیت گفت.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۷ - ۱۴:۰۳    
اقتصادنیوز: رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان گفت: هرروز گوشت قرمز با قیمت دولتی توزیع خواهد شد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۷ - ۱۴:۰۰    
اقتصاد نیوز:سرمربی سپیدرود بار دیگر اظهاراتی تند را مطرح کرد و علیه برنامه 90 و مجری آن سخنان جنجالی انجام داد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۷ - ۱۳:۵۷    
اقتصادنیوز: رئیس دبیرخانه مشارکت های مردمی سازمان بهزیستی کشور، از آمادگی تمام مراکز و پایگاه های بهزیستی مانند شیرخوارگاه های تهران برای دریافت نذورات مردمی در ماه محرم خبر داد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۷ - ۱۳:۴۸    
اقتصاد نیوز:در خبرها آمده بود قرارداد کی روش در صورت قهرمانی تیم ملی در جام ملت های آسیا تا جام جهانی 2022 تمدید خواهد شد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۷ - ۱۳:۴۲    
اقتصادنیوز : رییس جمهوری در پیامی ضمن تسلیت جان باختن جمعی از هموطنان درحادثه دلخراش نطنز – کاشان به مسئولان استانی به ویژه استاندار اصفهان دستور داد با همراهی دستگاه های ذیربط برای مداوای مجروحان ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۷ - ۱۳:۴۲    
اقتصاد نیوز: قانون منع بکارگیری بازنشستگان در دستگاه های اجرایی که هفته گذشته از سوی شورای نگهبان تایید شد، بازار داغ شایعاتی را مبنی بر فرار بازنشستگان از بازنشستگی دامن زده است مهمترین موضوع ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۷ - ۱۳:۳۹    
اقتصادنیوز: رگولاتور مالی سوئیس اعلام کرد بانک کردیت سوئیس در پرونده پولشویی فیفا و برخی از شرکت های نفتی نقائص زیادی داشته است.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۷ - ۱۳:۳۹    
اقتصاد نیوز:هافبک استقلال با مصدومیت جدی روبرو بوده و خبرهای خوشی از اردوی استقلال به گوش نمی رسد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۷ - ۱۳:۳۰    
اقتصادنیوز: وزارت دفاع روسیه رژیم صهیونیستی را مسبب ناپدید شدن هواپیمای تجسسی خود در دریای مدیترانه دانست.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۷ - ۱۳:۳۰    
اقتصادنیوز: شبکه دوم تلویزیون دولتی روسیه از تمرین صحنه سازی حملات شیمیایی کلاه سفیدها در استان ادلب سوریه خبر داد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۷ - ۱۳:۳۰    
اقتصاد نیوز: محققان کره ای وصله ای پوستی با 900 میکرولیزر آزمایش کرده اند که به رشد مو در افرادی منجر می شود که در مراحل آغازین کچلی هستند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۷ - ۱۳:۳۰    
اقتصادنیوز؛ اعمال تعرفه 200 میلیارد دلاری آمریکا بر روی کالاهای چینی منجر به سقوط 45 نقطه پایه ای ارزش یوآن در مقابل دلار شد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۷ - ۱۳:۲۴    
اقتصاد نیوز:تحقیق جدید مجمع جهانی اقتصاد پیش بینی می کند تا 4 سال دیگر هوش مصنوعی و ربات ها 75 میلیون شغل در سراسر جهان را نابود می کنند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۷ - ۱۳:۱۲    
اقتصاد نیوز:تیم فوتبال پرسپولیس برای بازی با تیم السد در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا سه محروم دارد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۷ - ۱۳:۰۳    
اقتصادنیوز: آمار ها نشان می دهد در هفته منتهی به 23 شهریورماه قیمت 6 قلم کالای اساسی افزایش پیدا کرد و 4 قلم کالا با کاهش قیمت روبرو شده است.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۷ - ۱۲:۵۷    
اقتصادنیوز: شاخص بورس اوراق بهادار تهران در معاملات بیست و هفتمین روز شهریور ماه با کاهش 734 واحدی به پله 157 هزار و 337 واحدی رسید.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۷ - ۱۲:۵۴    
اقتصاد نیوز:درحالی که به نظر می رسید باشگاه تراکتورسازی با واگذاری به بخش خصوصی به ساحل آرامش برسد شرایطی که این روزها این تیم سپری می کند چیز دیگری را نشان می دهد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۷ - ۱۲:۵۱    
اقتصادنیوز: جنبش حماس امروز سه شنبه اجلاس بین المللی خود تحت عنوان حماس در سی امین سال تأسیس؛ واقعیت ها و امیدها را با حضور شخصیت های سیاسی خارجی، در غزه برگزار کرد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۷ - ۱۲:۴۵    
اقتصاد نیوز:تحلیلگران برآورد کرده اند آیفون ایکس آر به عنوان گوشی ارزان قیمت و مقرون به صرفه اپل، از دو پرچمدار دیگر فروش بسیار بالاتر و موفقیت آمیزتری خواهد داشت.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۷ - ۱۲:۴۲    
اقتصاد نیوز:فدراسیون شطرنج در نامه ای به وزارت ورزش، خواستار بررسی موضوع معافیت سربازی پرهام مقصودلو شد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۷ - ۱۲:۴۲    
اقتصادنیوز: کاهی گفت:تانکر سوخت حادثه دیده در جاده نطنز اگرچه زیر پوشش پیمان شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران بوده ، اما در زمان حادثه غیرفعال بوده است.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۷ - ۱۲:۳۶    
اقتصاد نیوز:مهاجم السد از دلیل بازی ضعیف تیمش برابر استقلال سخن به میان آورد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۷ - ۱۲:۳۳    
اقتصادنیوز: معاون حمل و نقل شهرداری تهران درباره لایحه نرخ سرویس مدارس توضیحاتی ارائه داد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۷ - ۱۲:۳۳    
اقتصاد نیوز:پرسپولیس و بازیکنان این تیم با انجام یک بازی خوب و حساب شده توانستند مسافر مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا شوند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۷ - ۱۲:۲۷    
اقتصادنیوز: اگر فکر می کنید طلا و نقره که ما به آنها فلزات بهادار می گوییم، گران ترین فلزات جهان هستند، اشتباه می کنید.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۷ - ۱۲:۲۴    
اقتصادنیوز: دبیر کل سازمان ملل در گزارش 3 ماهه خود به شورای امنیت سازمان ملل در مورد افغانستان، اوضاع این کشور را همچنان شکننده توصیف کرد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۷ - ۱۲:۲۴    
اقتصادنیوز: مجموعه برج آزادی به مناسبت تاسوعا و عاشورای حسینی خدمات بازدید ارائه نخواهد داد و آموزشگاه های آزاد هنری نیز از چهارشنبه 28 تا جمعه 30 شهریور ماه تعطیل است.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۷ - ۱۲:۲۴    
اقتصاد نیوز:یک شرکت فناوری، نوعی کیت ارائه داده است که می تواند تلفن همراه را به میکروسکوپ تبدیل کند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۷ - ۱۲:۱۵    
اقتصادنیوز: تنها چند روز پس از صدور حکم بازداشت پسران مبارک، یک نویسنده و تحلیلگر مصری از احتمال توافق جمال مبارک با اخوان المسلمین ابراز نگرانی کرد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۷ - ۱۲:۰۶    
اقتصادنیوز: فرماندار قصرشیرین از قطعی شدن بازگشایی مرز رسمی خسروی در این شهرستان برای تردد زائران اربعین حسینی در سال جاری خبر داد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۷ - ۱۲:۰۰    
اقتصادنیوز: لوبلاگ در گزارشی نوشت : سیاست واشنگتن در قبال تهران هموراه ثابت بوده، چرا که محرک اصلی این رابطه تهران است و بنابر این انتظار برای رفتن ترامپ از کاخ سفید و بهتر شدن رابطه ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۷ - ۱۲:۰۰    
اقتصادنیوز: نخست وزیر انگلیس بار دیگر تهدید کرد نمایندگان انگلیس برای توافق با اتحادیه اروپا به منظور خروج از این اتحادیه، هیچ راهی جز پذیرش برکسیت نرم او ندارند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۷ - ۱۲:۰۰    
اقتصادنیوز: رئیس اداره هواشناسی دزفول گفت: ورود سامانه رطوبت زا از خلیج فارس به شمال خوزستان موجب بروز پدیده شرجی در این منطقه شده به طوریکه میزان رطوبت کنونی هوای دزفول به 92 درصد رسیده است.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۷ - ۱۲:۰۰    
اقتصادنیوز: مسائلی گفت: با استفاده از سامانه ثبت اعلام کمبود تجهیزات پزشکی، از این پس تمامی دانشگاه های علوم پزشکی می توانند همه کمبودهای احتمالی خود را مدیریت کنند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۷ - ۱۱:۴۵    
اقتصادنیوز: رئیس هیات های مذهبی کشور گفت: هیات های مذهبی در عزاداری ها، سوگواری ها و اجرای آیین های سنتی از اقداماتی که باعث ترویج خرافه و وهن دین می شود، بطور جدی پرهیز کنند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۷ - ۱۱:۴۵    
اقتصادنیوز: رئیس اتحادیه فروشندگان پرنده و ماهی از ثبات قیمت مرغ آماده طبخ و عرضه آن با قیمت 9 هزار و 200 تومان در بازار خرده فروشی خبر داد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۷ - ۱۱:۴۵    
اقتصادنیوز: یکی از اعضای هیات مدیره آرین بانک درافغانستان برای تبیین رسالت بانک ها در حوزه روابط اقتصادی دو کشور ایران و افغانستان گفت که اگر این بانک بتواند نقش حمایتی در روند توسعه تجارت بین دو ملت ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۷ - ۱۱:۲۴    
اقتصادنیوز: رئیس پلیس راه استان اصفهان گفت: علت حادثه تصادف اتوبوس تهران- کرمان در حال حاضر مشخص نیست و در حال بررسی موضوع هستیم.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۷ - ۱۱:۲۱    
اقتصادنیوز: نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: به منظور شفاف سازی بیشتر باید دادگاههای رسیدگی به جرایم مفاسد اقتصادی از یکی از شبکه های صدا یا سیما پخش شود.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۷ - ۱۱:۰۹    
اقتصادنیوز: برخی رسانه های مخالف دولت از یک سو با شعارهای خود آمریکا را تحقیر می کنند، اما در عین حال حتی در انتخاب فیلم بدون تاریخ، بدون امضاء به عنوان نماینده ایران در اسکار ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۷ - ۱۱:۰۹    
اقتصادنیوز: رئیس شورای شهر تهران حرف های روز گذشته خود درباره مخالفت برخی از افراد در رابطه با توسعه مترو شهر تهران را پس گرفت و عذرخواهی کرد.
  • ۱