جمعه ۰۷ اردیبهشتساعت ۱۰:۴۵Apr 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای اقتصاد نیوز 21 شهریور 1397 - eghtesadnews.com

اقتصاد نیوز 29 اسفند 1394 اقتصاد نیوز 30 اسفند 1395 اقتصاد نیوز 29 اسفند 1396 اقتصاد نیوز 31 فروردین 1397 اقتصاد نیوز 31 اردیبهشت 1397 اقتصاد نیوز 31 خرداد 1397 اقتصاد نیوز 31 تیر 1397 اقتصاد نیوز 31 مرداد 1397 اقتصاد نیوز 30 مهر 1397 اقتصاد نیوز 30 آبان 1397 اقتصاد نیوز 30 آذر 1397 اقتصاد نیوز 30 دی 1397 اقتصاد نیوز 30 بهمن 1397 اقتصاد نیوز 1 اسفند 1397 اقتصاد نیوز 1 شهریور 1397 اقتصاد نیوز 2 شهریور 1397 اقتصاد نیوز 3 شهریور 1397 اقتصاد نیوز 4 شهریور 1397 اقتصاد نیوز 5 شهریور 1397 اقتصاد نیوز 6 شهریور 1397 اقتصاد نیوز 7 شهریور 1397 اقتصاد نیوز 8 شهریور 1397 اقتصاد نیوز 9 شهریور 1397 اقتصاد نیوز 10 شهریور 1397 اقتصاد نیوز 11 شهریور 1397 اقتصاد نیوز 12 شهریور 1397 اقتصاد نیوز 13 شهریور 1397 اقتصاد نیوز 14 شهریور 1397 اقتصاد نیوز 15 شهریور 1397 اقتصاد نیوز 16 شهریور 1397 اقتصاد نیوز 17 شهریور 1397 اقتصاد نیوز 18 شهریور 1397 اقتصاد نیوز 19 شهریور 1397 اقتصاد نیوز 20 شهریور 1397 اقتصاد نیوز 21 شهریور 1397 اقتصاد نیوز 22 شهریور 1397 اقتصاد نیوز 23 شهریور 1397 اقتصاد نیوز 24 شهریور 1397 اقتصاد نیوز 25 شهریور 1397 اقتصاد نیوز 26 شهریور 1397 اقتصاد نیوز 27 شهریور 1397 اقتصاد نیوز 28 شهریور 1397 اقتصاد نیوز 29 شهریور 1397 اقتصاد نیوز 30 شهریور 1397 اقتصاد نیوز 31 شهریور 1397 
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۵ - ۱۱:۴۷    
اقتصادنیوز: اسامی چندبرابر ظرفیت پنجمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه های اجرایی کشور در سال 1397 به منظور انجام مصاحبه استخدامی اعلام شد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۵ - ۱۰:۰۵    
اقتصاد نیوز: این روزها چینی ها به سرعت در حال رشد و حرکت و رقیب تراشی برای بزرگان بازار خودرو هستند تا با استفاده از مزیت های خود بتوانند سهم بیشتری از بازار را کسب کنند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۴ - ۲۰:۱۴    
اقتصادنیوز؛ بانک مرکزی مجموع فروش ارز حاصل از صادراتو میزان تامین ارز برای واردات در سامانه نیما را تا پایان معاملات امروز اعلام کرد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۴ - ۱۲:۱۶    
اقتصادنیوز: مدیرکل فرودگاه مهرآباد گفت: باید کیفیت، فرهنگ رفتاری رانندگان و نرخ کرایه تاکسی های فرودگاه مهرآباد اصلاح شود.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۴ - ۰۹:۴۸    
اقتصادنیوز: شاید شما هم این جمله را شنیده باشید که تمام غذاهای خوشمزه برای سلامتی مضرند. مواد خوراکی مانند پفک و چیپس و همچنین نوشیدنی هایی مثل نوشابه و یا گوشت های فرآوردی شده همه برای سلامتی بدن ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۴ - ۰۸:۵۹    
اقتصاد نیوز: راه اندازی یک برند تجاری جدید کار سختی است و این امر زمانی سخت تر می شود که تمامی محصولات برند جدید در میانه رشد بی حد و مرز کراس اوورها از یک طیف بی تنوع سدان ها تشکیل شده باشند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۳ - ۱۲:۳۰    
اقتصاد نیوز:مترجم 24 زبانه فیسبوک موسوم به "روزتا" می تواند متون میلیون ها عکس را استخراج و آنها را ترجمه کند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۳ - ۰۹:۲۴    
استقلال دو روز دیگر یک بازی بسیار مهم در آسیا مقابل السد دارد و برای جبران باخت بازی رفت باید این بازی را با اختلاف 3 گل پیروز شود.اما شفر برای این بازی یک سردرگمی ویژه دارد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۳ - ۰۸:۱۵    
اقتصاد نیوز:خرید آنلاین از سایت های اینترنتی در صورتی که نتوانید به هر علت از دست هایتان استفاده کنید، کار ساده ای نیست. اما ای – بی این کار را با حرکات سر ممکن کرده است.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۳ - ۰۸:۰۹    
اقتصاد نیوز:اگر وای فای خود را به درستی ایمن نکنید، این امکان را برای دیگران فراهم می کنید که از آن استفاده کنند ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۳ - ۰۸:۰۹    
اقتصاد نیوز:فیفا گزارش آماری از مجموع نقل وانتقالات تابستانی در 182 کشور جهان ارائه کرد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۲ - ۲۳:۵۳    
بعیدی نژاد در روایتی از 11 سپتامبر می نویسد: هنوز اطلاعات مخفی و پنهانی زیادی درباره وقایع و ریشه های مرتبط با این حادثه وجود دارد که به دلیل به خطر افتادن منافع برخی از دولتمردان و متحدان منطقه ای ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۲ - ۱۱:۱۴    
اقتصاد نیوز: بانک مرکزی نرخ 39 ارز را برای امروز اعلام کرد که براساس آن نرخ 24 ارز از جمله یورو و پوند نسبت به روز چهار شنبه افزایش و قیمت 5 واحد پولی کاهش یافت. نرخ دلار و 9 ارز دیگر هم ثابت ماند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۲ - ۱۰:۵۰    
اقتصاد نیوز: به نظر می رسد، زمان تغییر برای بوگاتی آغاز شده و این کمپانی قصد دارد در کنار تولید شیرون مدل دیگری را نیز وارد خط تولیدش کند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۲ - ۰۹:۵۰    
اقتصاد نیوز:یکی از مهمترین اهداف عربستان سعودی مدیریت بازار جهانی نفت خام است. به طوری که می خواهد قیمت های نفت خام را در محدوده 70 تا 80 دلار برای هر بشکه حفظ کند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۲ - ۰۸:۴۱    
اقتصاد نیوز:بر اساس آمار گمرک در 4 ماهه نخست سال 97 بیش از 31 تن انواع چتر از کشور های مختلف جهان وارد ایران شده است.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۲ - ۰۰:۱۵    
اقتصادنیوز :تولید نفت خام آمریکا در ماه های اوت و ژوئن سال جاری از عربستان و روسیه پیشی گرفت تا پس از بیش از 10 سال، ایالات متحده به بزرگترین تولید کننده نفت خام جهان تبدیل شود.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۲ - ۰۰:۱۵    
اقتصادنیوز:نماینده دائم روسیه در آژانس بین المللی انرژی اتمی گفت: مسکو انتظار دارد این نهاد بین المللی اجرای با ثبات توافق هسته ای ایران، برجام را تضمین کند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۲۳:۴۶    
اقتصادنیوز :مدیرکل گمرکات کرمانشاه گفت: میزان صادرات استان در پنج ماه سپری شده از سال جاری بیش از یک میلیارد و 167 میلیون دلار رسیده است که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل 52 درصد رشد نشان می دهد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۲۳:۴۶    
اقتصادنیوز : دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان البرز علت مرگ 4 نفر و مسمومیت 35 نفر دیگردر این استان مصرف مشروبات الکلی سمی و تقلبی اعلام کرد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۲۳:۴۶    
اقتصادنیوز: رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان ری گفت: آب چشمه علی که از نهم شهریورماه برای دومین بار بدلیل حفر تونل مترو خشک شده بود، یکبار دیگر با دبی 13 لیتر در ثانیه جاری شد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۲۳:۱۶    
اقتصادنیوز : پرسپولیس از ساعت 20:30 در ورزشگاه آزادی پذیرای نساجی قائم شهر بود. این دیدار که از هفته ششم لیگ برتر برگزار شد در نهایت یاران برانکو توانستند نساجی 10 نفره را با حساب دو بر یک شکست دهند ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۲۲:۵۸    
اقتصادنیوز: وزیر خارجه عراق در پاسخ به دولت آمریکا که در خصوص امنیت سفارت خانه خود در بغداد ابراز نگرانی کرده بود، از دولت این کشور خواست تا عراق را به صحنه تسویه حساب های خود تبدیل نکند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۲۲:۵۸    
اقتصادنیوز :رئیس دفتر رئیس جمهوری در جریان سفر به ترکمنستان، پیام کتبی روحانی را به رئیس جمهوری ترکمنستان تقدیم کرد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۲۲:۱۶    
اقتصادنیوز:عضو شورای شهر تهران درباره سرانجام طرح کاهش اختیارات شهردار تهران اعلام کرد که طرح کاهش اختیارات شهردار از دستور کار شورا خارج نشده است.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۲۲:۱۶    
اقتصادنیوز : سرکلانتر یکم پلیس پیشگیری تهران بزرگ گفت: مرد جوانی که در پشت بام منزل مسکونی خود ماری جوآنا پرورش می داد، شناسایی و دستگیر شد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۲۲:۱۶    
اقتصادنیوز: رئیس جمهوری آمریکا فرمانی امضا کرد که براساس آن عوامل خارجی مداخله کننده در انتخابات آمریکا تحریم می شوند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۲۲:۱۶    
اقتصادنیوز: انجمن ملی حمایت از حقوق مصرف کنندگان بخشنامه شرکت ایران خودرو درباره شرایط پیش فروش مشارکت در تولید شهریورماه 1397 را دارای ابهام خواند و اصلاح یا ابطال آن را خواستار شد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۲۲:۱۶    
اقتصادنیوز:شرایط حاکم بر کشور که ناشی از نوسانات بازار ارز و همچنین ترکش های تحریم است، باعث شده مهم ترین کالای استراتژیک یعنی دارو، تحت الشعاع این جریانات قرار بگیرد و عده ای به دنبال سودجویی باشند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۲۱:۴۹    
اقتصادنیوز :یک خودرو لندرور قرمز با ورود به جمعیت در شهر هنگیانگ در استان هونان چین، سه تن را کشت و 43 نفر دیگر را زخمی کرد ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۲۱:۴۹    
اقتصادنیوز :وزیر امور خارجه روسیه تأکید کرد، سیاستی که آمریکا در اعمال فشار و تحریم در قبال کشورهای دیگر در پیش گرفته، خیلی زود شکست خواهد خورد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۲۱:۴۹    
اقتصادنیوز :خبرگزاری رویترز روز چهارشنبه نوشت که نگرانی معامله گران نفت خام در هفته های اخیر از تاثیر احتمالی تحریم های ایالات متحده علیه ایران و در دسترس بودن نفت خام در پایان سال جاری (2018) افزایش ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۲۱:۴۹    
اقتصادنیوز :پارلمان اروپا روز چهارشنبه قانون جنجال برانگیز کپی رایت این اتحادیه را تصویب کرد که قدرت شرکت های خبری علیه غول های اینترنتی همچون گوگل و فیس بوک را افزایش می دهد
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۲۱:۴۹    
اقتصادنیوز : مدیرکل فرودگاه های استان یزد از فرود اضطراری یک فروند هواپیمای مسافربری مسیر تهران بندرعباس در فرودگاه یزد به دلیل نقص فنی خبر داد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۲۱:۱۶    
اقتصادنیوز : بازار خرید و فروش حواله های خودروهای پیش فروش شده سایپا، یک هفته پس از عرضه در سایت های اینترنتی داغ شده است. خودروسازان بارها از نبود امکان نقل و انتقال این نوع خودروها خبر داده اند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۲۱:۱۶    
اقتصادنیوز :نماینده مردم درمجلس دهم با بیان اینکه شهرداران از قانون منع بکارگیری بازنشستگان مبرا نیستند،گفت: قانون منع بکارگیری بازنشستگان در دستگاه های اجرایی دولتی بسیار شفاف است.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۲۱:۱۶    
اقتصادنیوز : اعضای کمیته فنی باشگاه استقلال انتخاب شدند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۲۱:۱۶    
اقتصادنیوز :وزارت خارجه آمریکا اعلام کرده است که هیچ برنامه ای برای برگزاری دور دوم گفتگوها با طالبان وجود ندارد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۲۱:۱۶    
اقتصادنیوز:نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس گفت: دولت در شرایط کنونی ناگزیر به قرار دادن تجهیزات مورد نیاز هواپیماها در لیست کالاهای اساسی است.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۲۱:۱۶    
اقتصادنیوز : عضو کمیسیون انرژی مجلس، گفت: یکی از راهکارها و زیرساخت های مناسبی که در کشور برای جلوگیری از قاچاق بنزین وجود داشته و باید از آن استفاده شود زیرساخت سامانه کارت سوخت است.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۲۰:۴۵    
اقتصادنیوز :رئیس سازمان عشایری کشور گفت: عشایر نگران تامین نهاده های دامی نباشند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۲۰:۴۵    
اقتصادنیوز : قیمت ارز تحت تاثیر حداقل شش عامل که عمدتا با هدف کسب سود بیشتر توسط فعالان مرتبط با این بازار صورت می گیرد علی رغم نوسانات روزانه، ساعتی و حتی لحظه ای از محدوده ی مشخصی پایین نمی آید.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۲۰:۴۵    
اقتصادنیوز :محمد موسوی با کسب 11 امتیاز توانست عنوان امتیاز آورترین بازیکن دیدار با پورتوریکو را کسب کند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۲۰:۴۵    
اقتصانیوز :فرمانده نیروهای مرکزی آمریکا امروز (چهارشنبه) از کشورهای عربی حوزه خلیج فارس خواست تا اختلافات خود را کنار بگذارند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۲۰:۱۴    
اقتصادنیوز؛ ایگاه خبری بلومبرگ در گزارشی نوشت ایران در آستانه بازگشت تحریم های آمریکا، ذخیره سازی نفت در ناوگان نفت کش های خود روی دریا را آغاز کرده است.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۲۰:۱۴    
اقتصادنیوز؛ وزیر خارجه فرانسه نسبت به احتمال وقوع جنایت جنگی در عملیات آزادسازی ادلب هشدار داد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۲۰:۱۴    
اقتصادنیوز؛ هایکو ماس، وزیر خارجه آلمان گفت که کشورش درباره حضور یا عدم حضور در حمله احتمالی به سوریه به صورت مستقل تصمیم گیری می کند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۲۰:۱۴    
اقتصادنیوز؛ وزارت دفاع آمریکا در گزارشی اعلام کرد که جنگ های افغانستان، عراق و سوریه از 11 سپتامبر 2001 تاکنون بالغ بر یک و نیم تریلیون دلار برای مالیات دهندگان آمریکایی هزینه داشته است.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۲۰:۱۴    
اقتصادنیوز؛ تعدادی از نمایندگان حزب حاکم محافظه کار انگلیس با برگزاری نشستی چگونگی و زمان برکناری ترزا می نخست وزیر این کشور را مورد بحث و بررسی قرار دادند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۱۹:۳۵    
اقتصادنیوز؛ سازمان برنامه و بودجه با صدور بیانیه ای به برخی اظهارنظرهای غیرکارشناسی درباره افزایش درآمدهای دولت از طریق افزایش تعمدی نرخ ارز پاسخ داد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۱۹:۳۵    
اقتصادنیوز؛ بهرام قاسمی، سخنگوی وزارت خارجه در واکنش به بیانیه عربستان، امارات، مصر و بحرین علیه ایران گفت ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۱۹:۱۴    
اقتصادنیوز؛ سخنگوی ائتلاف فتح از توافق اولیه مقتدی الصدر و هادی العامری درباره تشکیل دولت آتی خبر داد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۱۹:۱۴    
اقتصادنیوز؛ حسین جابری انصاری دستیار ارشد وزیر خارجه در امور ویژه سیاسی با هلگا اشمید دبیرکل سرویس اقدام خارجی اتحادیه اروپا دیدار و در خصوص آخرین تحولات خاورمیانه رایزنی و گفت وگو کرد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۱۹:۰۲    
اقتصادنیوز؛ امروز عکسی متفاوت از وزیر اطلاعات دولت دوازدهم در فضای مجازی دست به دست می شد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۱۹:۰۲    
اقتصادنیوز؛ محمود واعظی، رئیس دفتر رئیس جمهور که در راس یک هیئت بلندپایه سیاسی، اقتصادی به ترکمنستان سفر کرده است در ادامه دیدارهای خود با مقامات ابن کشور عصر امروز به همراه هیئت همراه با وزیر خارجه ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۱۹:۰۲    
اقتصادنیوز؛ فریدون مجلسی، دیپلمات اسبق و کارشناس مسائل سیاست خارجی، با اشاره به مخالفت ها برای حضور روحانی در سازمان ملل گفت ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۱۸:۲۸    
اقتصادنیوز: هیأت معرفی فیلم ایرانی به اسکار 2019، به فهرست نهایی سه فیلم برای بررسی های تکمیلی رسیده است که به نظر می رسد در این میان رقابت اصلی بین تنگه ابوقریب با بدون تاریخ، بدون امضا است.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۱۸:۱۶    
اقتصادنیوز؛ بازرسان شیمیایی سازمان ملل در گزارشی مدعی شدند که نیروهای وابسته به دولت سوریه در سال جاری میلادی سه بار از ماده شیمیایی ممنوعه کلر در منطقه تحت کنترل شورشیان استفاده کرده اند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۱۷:۵۵    
اقتصادنیوز؛ سخنگوی پنتاگون با بیان اینکه هنوز کارهای زیادی در سوریه باقی مانده اعلام کرد: تا کارمان تمام نشود، نیروهای نظامی را از این کشور خارج نمی کنیم.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۱۷:۵۵    
اقتصادنیوز: مرکز آمار ایران میزان تجارت خارجی غیرنفتی در بهار امسال را نسبت به پارسال مقایسه و اعلام کرد این میزان 24.77 درصد افزایش را ثبت کرد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۱۷:۳۷    
اقتصادنیوز؛ بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل در اظهاراتی ضد ایرانی گفت که تمامی جهان باید در مقابل ایران با یکدیگر متحد شوند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۱۷:۳۷    
اقتصادنیوز: گزارش امروز قیمت خودرو حکایت از افزایش یک میلیون تومانی پراید 111 دارد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۱۷:۲۸    
اقتصادنیوز؛ جولیا سالازار، یکی از نامزدهای ایالتی نیویورک فاش کرده است که سخنگوی نخست وزیر اسرائیل وی را مورد آزار و اذیت جنسی قرار داده است.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۱۷:۱۹    
اقتصادنیوز: امروز روند کلی قیمت ها در بازار نزولی بوده است، اما این به معنی کاهش قابل توجه نرخ ها در بازار نیست و ریزش قیمت ها چندان زیاد نبوده است ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۱۷:۱۶    
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۱۷:۱۰    
اقتصادنیوز: شرکت جیبیت جهت تکمیل کادر خود در استان تهران از افراد واجد شرایط زیر دعوت به همکاری می نماید./ آی استخدام
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۱۷:۱۰    
اقتصادنیوز؛ امیر حاتمی، وزیر دفاه گفت: حران های موجود در منطقه و کشورهای اسلامی به ویژه یمن راه حل نظامی ندارد بلکه باید از طریق مذاکره و روشهای سیاسی به این بحران خاتمه داد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۱۶:۳۷    
اقتصادنیوز: شرکت ارتباط گستر نخل جنوب جهت تکمیل کادر خود در استان کرمان از افراد واجد شرایط زیر دعوت به همکاری می نماید./آی استخدام
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۱۶:۳۰    
اقتصادنیوز: برای آموزش مهارت صبر به کودکانتان در وهله اول خواسته های کودک خود را به تعویق بیندازید تا انتظار را درک کند همچنین برایش یک ساعت شنی تهیه کنید و بخاطر صبوری اش تشویقش کنید.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۱۶:۱۸    
اقتصادنیوز: ساعت 3:20 دقیقه بامداد امروز چهارشنبه آتش سوزی یک دستگاه پژو 206 و یک دستگاه موتورسیکلت در جنوب تهران خسارت مالی بر جا گذاشت.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۱۶:۱۸    
اقتصادنیوز: معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: انقلاب اسلامی تنها استثنا تاریخ است که به 40 سالگی رسیده است و مسیر روشن انقلاب در حال پیشروی است اما در دنیای مجازی به گونه ای ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۱۶:۰۶    
اقتصاد نیوز:چربی ها برای جذب مواد مغذی مهم مانند ویتامین های ای، کا، دی و آ مورد نیاز هستند. علاوه بر این، چربی ها به عنوان یک بلوک ساختمانی برای غشاء سلولی و ایجاد هورمون در بدن مورد نیازند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۱۶:۰۳    
اقتصادنیوز: امروزه فناوری های پیشرفته جراحی برای زیبایی و کوچک کردن بینی به کار گرفته می شوند که هزینه بسیار بالایی در پی دارند. ولی دانشمندان روش ساده و بدون هزینه ای را پیشنهاد می کنند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۱۶:۰۳    
اقتصادنیوز: وزیر نفت گفت: هم اکنون بنزین به اندازه کافی در کشور وجود دارد و فعلا برنامه ای برای افزایش قیمت آن نداریم.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۱۵:۵۲    
اقتصادنیوز؛ رئیس کل دادگستری تهران از صدور رای غیر قطعی و قابل تجدید نظر برای اسفندیار رحیم مشایی و علی اکبر جوانفکر، از نزدیکان محمود احمدی نژاد خبر داد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۱۵:۵۲    
اقتصادنیوز: آیا با مراحل عصب کشی و پر کردن دندان آشنا هستید؟ علت درد بعد از پر کردن دندان چیست؟ در ادامه با مراحل، مواد مختلف، پر کردن دندان کودک ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۱۵:۵۲    
اقتصادنیوز؛ حسن روحانی، رئیس جمهور تصویب نامه برنامه جامع اصلاح نظامی اداری را برای اجرا به دستگاه ها، وزارتخانه ها، نهادهای عمومی و استانداری ها ابلاغ کرد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۱۵:۴۳    
اقتصادنیوز؛ بهرام قاسمی، سخنگوی وزارت خارجه با تحریک آمیز و غیرمسئولانه خواندن بیانیه کاخ سفید درباره حوادث اخیر در بصره، آن را محکوم کرد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۱۵:۴۳    
اقتصادنیوز؛ رئیس شورای ایرانیان آمریکا ر واکنش به بیانیه کاخ سفید درباره حوادث اخیر در عراق نوشت: بولتون تنش برای جنگ با ایران می خارد
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۱۵:۴۳    
اقتصادنیوز: در عصر بخاطر این فکر که روز تمام شده بعضی از افراد دچار پکری و خستگی می شوند که با سرگرم کردن خود توسط موزیک و کتاب و تغذیه نشاط آور قابل رفع می باشد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۱۵:۱۶    
اقتصادنیوز: در اطراف همه افرادی خودخواه و مغرور هستند که با رفتارهایشان باعث نابودی اعتماد به نفس شما می شوند و شما باید با برخوردی مناسب با این افراد ارتباط برقرار کنید.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۱۵:۱۶    
اقتصادنیوز؛ حسینعلی امیری با اشاره به اینکه عده ای در مجامع مختلف می گویند که FATF موضوعی از برجام است، گفت: این لایحه هیچ ربطی به برجام ندارد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۱۵:۱۶    
اقتصاد نیوز: در شرایطی که آبلیمو حاوی طیف گسترده ای از فواید سلامت است، مصرف بیش از حد آن می تواند موجب عوارض جانبی خطرناکی برای سلامت شما شود که از آن جمله می توان به وخیم تر شدن شرایط زخم های معده ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۱۵:۱۶    
اقتصادنیوز؛ ولادیمیر پوتین با اشاره به اینکه ایران و آمریکا بازیگران کلیدی برجام بودند، گفت: روسیه و دیگر کشورها تنها از این توافق حمایت کردند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۱۵:۱۳    
اقتصادنیوز : التهابات بازار خودرو این روزها سبب شده تا فعالان و دست اندرکاران این صنعت با واکاوی علت وقوع این التهابات، نسخه هایی برای برون رفت از این معضل ارائه دهند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۱۴:۵۵    
اقتصاد نیوز:چندین مطالعه نشان داده اند که ورزش های بدنی می تواند به پیشگیری از علائم آلزایمرکمک کنند. ورزش جسمی همچنین به بهبود شناخت در افراد مسن هم کمک می کند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۱۴:۵۵    
طهماسب مظاهری مهدی حیدری: وضعیت اقتصادی کشور نیاز به توضیح و تفسیر ندارد و بنابراین یادداشت را بدون مقدمه و ذکر شرایط حاضر آغاز می کنیم ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۱۴:۵۲    
اقتصادنیوز: رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان در خصوص فیلم منتشر شده از انداختن دختر بچه خردسال داخل چاه توسط پسر عمویش توضیحاتی ارائه کرد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۱۴:۵۲    
اقتصادنیوز؛ حسن قاضی زاده هاشمی گفت: وقتی دو نرخ یا چند نرخ ارز وجود داشته باشد حتما قاچاق وجود خواهد داشت.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۱۴:۴۹    
اقتصادنیوز: رییس جمهور اعلام کرد: با مقایسه رشد اقتصادی در 4 سال گذشته نسبت به 35 سال گذشته، در می یابیم که این رشد به طور متوسط دو برابر بوده است.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۱۴:۴۶    
اقتصادنیوز: گمرک طی بخشنامه ای ممنوعیت صادرات 22 قلم کالا را به گمرکات کشور ابلاغ کرد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۱۴:۳۷    
اقتصادنیوز: بورس تهران امروز شاهد شدت گرفتن افزایش قیمت سهم ها بود به طوری که شاخص کل در نهایت بیش از 6000 واحد رشد کرد و به قله تاریخی 155 هزار واحدی دست یافت ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۱۴:۳۷    
اقتصادنیوز: جزئیات افزایش هزینه سرانه مصرف حداقلی مواد غذایی یک خانوار کارگری که در کمیته دستمزد شورای عالی کار، مورد توافق قرار گرفته، اعلام شد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۱۴:۳۱    
اقتصادنیوز؛ محمدجواد ظریف، وزیر خارجه طبق برنامه پیش بینی شده اواخر هفته آتی به نیویورک سفر می کند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۱۴:۳۱    
اقتصادنیوز؛ عبدالرضا رحمانی فضلی، وزیر کشور گفت: اگر مجبور شویم درباره موضوع استعفای شهرداران از مجلس شورای اسلامی تقاضای استفساریه می کنیم.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۱۴:۳۱    
اقتصادنیوز: وزیر نیرو گفت: 25 نیروگاه حرارتی در حال ساخت داریم که برنامه زمان بندی اتمام آنها مشخص است.