شنبه ۰۸ اردیبهشتساعت ۰۲:۳۸Apr 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای اقتصاد نیوز 7 آبان 1397 - eghtesadnews.com

اقتصاد نیوز 29 اسفند 1394 اقتصاد نیوز 30 اسفند 1395 اقتصاد نیوز 29 اسفند 1396 اقتصاد نیوز 31 فروردین 1397 اقتصاد نیوز 31 اردیبهشت 1397 اقتصاد نیوز 31 خرداد 1397 اقتصاد نیوز 31 تیر 1397 اقتصاد نیوز 31 مرداد 1397 اقتصاد نیوز 31 شهریور 1397 اقتصاد نیوز 30 مهر 1397 اقتصاد نیوز 30 آذر 1397 اقتصاد نیوز 30 دی 1397 اقتصاد نیوز 30 بهمن 1397 اقتصاد نیوز 1 اسفند 1397 اقتصاد نیوز 1 آبان 1397 اقتصاد نیوز 2 آبان 1397 اقتصاد نیوز 3 آبان 1397 اقتصاد نیوز 4 آبان 1397 اقتصاد نیوز 5 آبان 1397 اقتصاد نیوز 6 آبان 1397 اقتصاد نیوز 7 آبان 1397 اقتصاد نیوز 8 آبان 1397 اقتصاد نیوز 9 آبان 1397 اقتصاد نیوز 10 آبان 1397 اقتصاد نیوز 11 آبان 1397 اقتصاد نیوز 12 آبان 1397 اقتصاد نیوز 13 آبان 1397 اقتصاد نیوز 14 آبان 1397 اقتصاد نیوز 15 آبان 1397 اقتصاد نیوز 16 آبان 1397 اقتصاد نیوز 17 آبان 1397 اقتصاد نیوز 18 آبان 1397 اقتصاد نیوز 19 آبان 1397 اقتصاد نیوز 20 آبان 1397 اقتصاد نیوز 21 آبان 1397 اقتصاد نیوز 22 آبان 1397 اقتصاد نیوز 23 آبان 1397 اقتصاد نیوز 24 آبان 1397 اقتصاد نیوز 25 آبان 1397 اقتصاد نیوز 26 آبان 1397 اقتصاد نیوز 27 آبان 1397 اقتصاد نیوز 28 آبان 1397 اقتصاد نیوز 29 آبان 1397 اقتصاد نیوز 30 آبان 1397 
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۰ - ۱۷:۳۵    
شاید خیلی ها از علی دایی انتظار داشتند که پیش از فینال لیگ قهرمانان آسیا، حاشیه ای برای پرسپولیس ایجاد نکند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۰ - ۰۴:۳۰    
اقتصادنیوز: مدیر اجرایی نمایندگی بیمه ایران در عراق از درگذشت 46 زائر ایرانی در آیین اربعین حسینی خبر داد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۷:۰۰    
اقتصادنیوز: اگر همیشه در سوپرمارکت ها به دنبال خرید محصولات غذایی کم چرب هستید، باید این حقیقت را باور داشته باشید که چربی ها برای سلامتی شما به اندازه سبزیجات و میوه ها و سایر مواد مغذی، مفیدند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۰:۱۱    
اقتصادنیوز: رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم نسبت به دیدار آیت الله شبیری زنجانی از مراجع تقلید با برخی چهره های سیاسی در جلسه جامعه مدرسین واکنش نشان داده بود.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۰:۰۲    
اقتصادنیوز: 25 تیرماه، کنسرت حمید هیراد در شهر شیراز حواشی مختلفی ایجاد کرد. پس از شایعه پلی بک خواندن هیراد، واحد نظارت و ارزشیابی دفتر موسیقی وزارت ارشاد اعلام کرد که تصمیم دارد ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۰۳:۱۷    
اقتصادنیوز: درحالی که سران تل آویو در رفتاری احتیاط آمیز همچنان در قبال پرونده قتل جمال قاشقچی روزنامه نگار منتقد سعودی سکوت کرده اند ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۸ - ۲۳:۳۱    
اقتصادنیوز: وزارت خارجه آمریکا اعلام کرد که برای عملی کردن مقاصد آمریکا در خصوص تحریم نفتی ایران، معافیت موردی برای ادامه خرید نفت را به کشورهایی می دهد که میزان کلی خرید نفت از ایران را کاهش بدهند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۸ - ۱۷:۵۱    
اقتصادنیوز؛ ولید المعلم، وزیر خارجه سوریه گفت که شهر ادلب همچنان تحت سیطره گروه های تروریستی مورد حمایت ترکیه و کشورهای غربی قرار دارد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۸ - ۱۷:۰۶    
اقتصادنیوز؛ خبرگزاری انگلیسی رویترز در گزارشی تأکید کرد: در آستانه اعمال مجدد تحریم های آمریکا علیه ایران، چین، هند و ترکیه به خرید نفت از تهران ادامه می دهند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۸ - ۱۶:۰۶    
اقتصادنیوز:سیدمحمد حسینی، وزیر ارشاد دولت محمود احمدی نژاد و از فعالان سیاسی اصولگرا در گفت وگو با ایرنا برخی از تعاملات داخلی این جریان را تشریح کرد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۸ - ۱۴:۵۴    
ایبِنا درباره بازنشر نادرست یک خبر اطلاعیه صادر کرد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۸ - ۱۳:۵۷    
اقتصادنیوز؛ بیشترین افزایش قیمت نسبت به ماه مشابه سال قبل (مهر 1396) مربوط به رب گوجه فرنگی با 227.8 درصد افزایش و پس از آن موز با 168.2 درصد افزایش و گوجه فرنگی با 147.4 درصد افزایش می باشد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۸ - ۱۳:۴۵    
اقتصادنیوز: شرکت هیوندای کره ای جنوبی قرارداد 521 میلیون دلاری برای ساخت یک مجتمع پتروشیمی در ایران را لغو کرد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۸ - ۱۲:۱۵    
اقتصاد نیوز:آمارها نشان می دهد در حدود دو هفته گذشته حدود 21میلیون و 200هزار دقیقه مکالمه بین دو کشور ایران و عراق برقرار شده است.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۸ - ۱۱:۴۵    
اقتصادنیوز: دانشمندان به هنگام بررسی صخره های مرجانی ناگهان اختاپوس بسیار کوچکی را در میان زباله های دریایی پیدا کردند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۸ - ۱۰:۴۵    
اقتصادنیوز: وزیر امور خارجه به مناسبت فرارسیدن اربعین حسینی بر تداوم مبارزه برای تحقق عدالت تاکید کرد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۸ - ۱۰:۰۳    
اقتصاد نیوز: سازمان برنامه و بودجه موظف شد برای حمایت از گروه های کم درآمد جامعه و تامین بسته های حمایتی، در قالب واریز به حساب سرپرست خانوار از طریق حساب های بانکی متصل به یارانه های نقدی اقدام کند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۸ - ۱۰:۰۳    
اقتصاد نیوز: منابع موردنیاز برای طرح حمایت غذایی از اقشار کم درآمد از محل مابه التفاوت تسعیر قیمت خوراک کارخانه های پتروشیمی و تغییر قیمت گاز مصرفی کارخانه های فولاد تأمین می شود.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۸ - ۰۹:۲۷    
اقتصاد نیوز:با باز شدن درهای اینترنتی جهانی به سوی جمعیت ممتاز کره شمالی (افراد نزدیک به رهبر این کشور) تمایل آنها به استفاده از شبکه های اجتماعی هم مرتبا بیشتر می شود.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۸ - ۰۹:۲۷    
اقتصاد نیوز: عضو اتاق مشترک بازرگانی ایران و چین با بیان این که پکن به تعهد خود در خصوص تامین قطعات ماشین آلات و مواد اولیه مورد نیاز ایران شانه خالی می کند گفت ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۸ - ۰۹:۱۸    
اقتصاد نیوز:اگر چه عموم مردم جهان در مورد پزشکان با احترام فراوان صحبت می کنند، اما چند روزی است که کاربران آمریکایی توئیتر با هشتگی تند و بی ادبانه دکترها را در این کشور خطاب قرار داده اند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۸ - ۰۹:۱۵    
اقتصاد نیوز: پرسپولیس باید در دو بازی رفت و برگشت در فینال آسیا به مصاف کاشیما آنتلرز ژاپن برود تا قهرمان این دوره از مسابقات مشخص شود.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۸ - ۰۹:۱۲    
اقتصاد نیوز:جدول پرطرفدارترین گوشی های جهان در این هفته نشان می دهد که شیائومی به هموطن خود، هوآوی اجازه نداده است که مدت زیادی رتبه نخست باشد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۸ - ۰۹:۰۳    
اقتصاد نیوز:بیت کوین در میانه های بحران اقتصادی سال 2008 متولد شد و حالا پیش بینی شده که این پول رمزپایه دو روز دیگر (9 آبان ماه) و همزمان با تولد ده سالگی اش با بحران های جدی روبرو شود ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۸ - ۰۹:۰۰    
اقتصاد نیوز:بعد از حملات متعدد به فیس بوک، گوگل، اپل، آمازون و دیگر شرکت های بزرگ فناوری در آمریکا، ترامپ رئیس جمهوری ایالات متحده این بار توئیتر را هدف حملات تند خود قرار داده است.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۸ - ۰۸:۵۴    
اقتصاد نیوز: پیروزی قاطع بارسلونا در ال کلاسیکو بهانه ای شد که لیونل مسی در شبکه های اجتماعی پستی متفاوت بگذارد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۸ - ۰۸:۴۵    
اقتصاد نیوز:خرید های تابستانی استقلال این روز ها وضعیت بسیار پیچیده ای در اردوی آبی پوشان دارند، چون سرمربی آلمانی تنها به تعدادی از آن ها در تدابیر تاکتیکی فرصت عرض اندام می دهد و به تعدادی دیگر ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۸ - ۰۸:۴۵    
اقتصاد نیوز:در سال 2015 میلادی، توییتر دکمه قلب شکل لایک را جایگزین آیکن ستاره ای شکل فیوریت کرد که هنوز هم استفاده می شود ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۸ - ۰۸:۴۵    
اقتصاد نیوز: وزیر صنعت گفت:طی روزهای آینده با اطلاع از آمار مربوط به حوزه تولید ، صادرات و واردات و .. درباره واردات بدون انتقال ارز تصمیم گیری خواهیم کرد .
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۸ - ۰۸:۳۰    
اقتصاد نیوز:اگر از تماس غریبه ها یا شرکت هایی که برای تبلیغات مزاحم می شوند خسته شدید شاید بد نباشد که یاد بگیرید چطور روی اندروید آن ها را بلاک کنید ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۸ - ۰۸:۲۴    
اقتصاد نیوز:رئیس اتحادیه دستگاه های مخابراتی درباره ضوابط جدید فروش موبایل های وارداتی گفت: هر کاربر با کد ملی تنها مجاز به خرید یک گوشی است که اطلاعات کارت بانکی و کارت ملی خریدار باید منطبق باشد و ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۸ - ۰۸:۱۸    
اقتصاد نیوز:بررسی های پزشکی نشان می دهد یکی از مهم ترین مشکلاتی که افراد ترک اعتیاد کرده با آن مواجه هستند، فقدان حمایت های عاطفی و همین طور ارتباطاتی است که جلوی بازگشت اعتیاد را بگیرد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۸ - ۰۸:۱۵    
اقتصاد نیوز:سردار آزمون با مصدومیت شدید از ناحیه چشم مواجه شد با این حال چند ساعت بعد هوادارانش را از نگرانی درآورد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۸ - ۰۸:۰۹    
اقتصاد نیوز:نمونه انحصاری و منحصربه فرد پروژه ی پورشه 911 گلد با پیشرانه کلاسیک 6 سیلندر هواخنک، 3 میلیون و 120 هزار دلار حراج خورد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۸ - ۰۰:۴۳    
اقتصادنیوز : فرمانده انتظامی شهرستان شازند گفت: در درگیری که در نخستین ساعات بامداد امروز در یکی از محله های شهر توره رخ داد ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۸ - ۰۰:۴۳    
اقتصادنیوز : از روز پنج شنبه با ورود سامانه پرفشار و جریانات سرد شمالی، در سواحل دریای خزر و اردبیل، تا روز جمعه بارش باران، وزش باد، کاهش دما و مواج شدن دریا رخ می دهد ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۷ - ۲۳:۴۳    
اقتصادنیوز : رئیس کمیسیون اقتصادی شورای اسلامی شهر آبادان به شایعات پیرامون بازداشت عضو شورای این شهر واکنش نشان داد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۷ - ۲۳:۴۳    
اقتصادنیوز :شورای روسیه- ناتو در نشست آتی خود طرحهای واشنگتن برای خروج از پیمان منع موشکهای هسته ای میان بُرد را به بحث و گفتگو خواهند گذاشت.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۷ - ۲۳:۱۴    
اقتصادنیوز : تحریم های پیشرفته مالی آمریکا علیه ایران، این ریسک را ایجاد می کند که بقیه جهان بخواهند سیستم های بانکی جایگزینی ایجاد کنند که این می تواند حاکمیت درازمدت دلار را به خطر بیاندازد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۷ - ۲۳:۱۴    
اقتصادنیوز : کتایون صدرنیا در مراسم یادبود همسرش، ناصر ایرانی می گوید: آثار منتشر نشده ناصر ایرانی، فرزندان روح یک نویسنده در بدو تولد بودند که محکوم به حبس ابد شدند و مخاطبانش از خواندن آنها محروم ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۷ - ۲۲:۴۴    
اقتصادنیوز : فرمانده نیروی انتظامی گفت: تاکنون از سه مرز شلمچه، چذابه و مهران بالغ بر یک میلیون و 800 هزار نفر ایرانی و حدود 150هزار نفر اتباع خارجی عبور کرده اند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۷ - ۲۲:۴۴    
اقتصادنیوز : دریادار خانزادی خلیج فارس را مهم ترین و راهبردی ترین آب راه دنیا و در زمره منافع حیاتی کشورمان عنوان کرد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۷ - ۲۲:۴۴    
اقتصادنیوز : سرپرست مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی کشور گفت: با توجه به روان بودن تردد در مرز چذابه به زائران عتبات و اربعین حسینی توصیه می شود این مرز را برای بازگشت انتخاب کنند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۷ - ۲۲:۴۴    
اقتصادنیوز : وزیر امور خارجه ایران در پیامی در توئیتر، پیام راهپیمایی اربعین حسینی (ع) را پایان ناپذیر بودن مبارزه برای عدالت دانست.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۷ - ۲۲:۴۴    
اقتصادنیوز : سخنگوی کاخ سفید گفت که دولت آمریکا در حال بررسی گزینه ها برای واکنش به قتل روزنامه نگار منتقد سعودی است.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۷ - ۲۲:۱۴    
اقتصادنیوز : وزیر خارجه ایران در مصاحبه با شبکه سی بی اِس تصریح کرد: تحریم های آمریکا سیاست ایران را تغییر نمی دهند؛ واشنگتن این را بفهمد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۷ - ۲۲:۱۴    
اقتصادنیوز : از ژانویه سال جاری تاکنون 273 نفر در استان ماهاراشترای هند بر اثر ابتلا به آنفولانزای خوکی جان باخته اند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۷ - ۲۲:۱۴    
اقتصادنیوز : مدیر گروه بیماریهای معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان گفت: شایع ترین علت سرطان کبد در ایران هپاتیت نوع B و C هستند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۷ - ۲۲:۱۴    
اقتصادنیوز : دیپلمات های اروپایی هشدار داده اند افزایش تحریم های مالی آمریکا علیه ایران این خطر را به همراه دارد که ممکن است سایر کشورهای دنیا را به ایجاد سامانه های بانکی جایگزین و در نهایت تضعیف ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۷ - ۲۲:۱۴    
اقتصادنیوز : روزنامه فرانسوی 039;لوتان039; روز دوشنبه در گزارشی درباره خروج یکجانبه آمریکا از توافق هسته ای سال 2015، تاکید کرد که اراده اروپا بر حفظ برجام و ادامه روابط اقتصادی با ایران است.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۷ - ۲۱:۴۷    
اقتصادنیوز : رئیس کل گمرک گفت: صادرات غیر نفتی ایران در هفت ماهه سال جاری از مرز 27 میلیارد دلار گذشت و به 27 میلیارد و 229 میلیون دلار رسید.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۷ - ۲۱:۴۷    
اقتصادنیوز : سازمان جهانی بهداشت روز دوشنبه هشدار داد که هر ساله حدود 600 هزار کودک زیر 15 سال بر اثر قرار گرفتن در معرض هوای آلوده و سمی جان می بازند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۷ - ۲۱:۴۷    
اقتصادنیوز : محمد جواد ظریف عصر روز دوشنبه در جریان اولین روز سفر خود به ترکیه در مراسم افتتاح فرودگاه بین المللی استانبول شرکت کرد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۷ - ۲۱:۴۷    
اقتصادنیوز : تارنمای رادیو شمس اف ام نوشت، تحقیقات اولیه در خصوص حمله انتحاری بعداز ظهر دوشنبه در خیابان الحبیب بورقیبه پایتخت تونس نشان داد، عامل این حمله تروریستی با داعش در ارتباط بوده است.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۷ - ۲۱:۴۷    
اقتصادنیوز : رییس انجمن صنایع همگن نیرو محرکه و قطعه سازان کشور گفت: با وجود تعلیق فعالیت های رنو در ایران، ادامه تولید محصولات این شرکت در داخل امکانپذیر است.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۷ - ۲۱:۲۰    
اقتصادنیوز : به دنبال ادامه بحران سیاسی در سریلانکا که روز گذشته به درگیری مسلحانه میان برخی موافقان و مخالفان سران ارشد این کشور منجر شد ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۷ - ۲۱:۲۰    
اقتصادنیوز :در پی انتشار مطلبی به نقل از رئیس سازمان پدافند غیر عامل در برخی رسانه ها با مضمون شنود از تلفن رئیس جمهوری، یکی از معاونان دفتر رئیس جمهوری به ارائه توضیحاتی پرداخت.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۷ - ۲۱:۱۴    
اقتصادنیوز : نیروهای مسلح عربستان آمادگی های خود را برای مشارکت در تمرین "سپر عرب -1" که در مصر با مشارکت نیروهای مسلح امارات، بحرین، کویت، اردن و مصر برگزار می شود، تکمیل کرده اند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۷ - ۲۱:۱۴    
اقتصادنیوز : گزارش شبکه تلویزیونی کوآترو اسپانیا حاکی از آن است که مذاکرات باشگاه رئال مادرید برای توافق با آنتونیو کونته سرمربی پیشین چلسی به منظور هدایت کهکشانی ها به بن بست خورده است.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۷ - ۲۰:۵۹    
اقتصادنیوز : یک حقوقدان گفت: قانون منع به کارگیری بازنشستگاه در سال 95 از 60 روز پس از ابلاغ لازم الاجرا بود و چنین موضوعی در اصلاح این قانون پیش بینی نشده بنابراین پس از 15 روز از ثبت در دفتر ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۷ - ۱۹:۱۴    
این روزها بسیاری از وب سایت های شخصی و شرکتی در راستای بهبود رتبه خود و جلب نظر مخاطبان از سئو (بهینه سازی موتور جستجو) کمک می گیرند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۷ - ۱۶:۵۹    
اقتصادنیوز: مدیرعامل شرکت پخش فراورده های نفتی منطقه اصفهان گفت: بالارفتن نرخ دلار موجب افزایش کارت فروشی نفت گاز(گازوئیل) شده است.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۷ - ۱۶:۵۶    
اقتصادنیوز: به گفته تیم نجات و امداد اندونزی تاکنون اجساد برخی از مسافرین پرواز 621 اندونزی پیدا شده اند اما با توجه به شدت حادثه باید گفت متاسفانه احتمال زنده یافتن مسافرین بسیار پایین است.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۷ - ۱۶:۵۰    
اقتصادنیوز: رییس دستگاه دیپلماسی روسیه با بیان اینکه مسکو برای همکاری در عرصه مبارزه با دگرستیزی آماده است، در پیامی اعلام کرد: گرایش های یهودستیزی، میهن پرستی افراطی ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۷ - ۱۶:۳۵    
اقتصادنیوز: یک رهبر مذهبی مسلمانان هند از نارندرا مودی نخست وزیر این کشور خواست نسبت به صدور حکم درباره مسجد بابری که به دلیل ادعای هندوها مبنی بر تعلق محل آن به یک معبد تاریخی تخریب شده اقدامات لازم ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۷ - ۱۶:۳۲    
اقتصادنیوز: رئیس جمهور با ابلاغ مصوبات برگشت ارز حاصل از صادرات، بار دیگر تاکید کرد که هر صادرکننده ای ارز حاصل از صادرات خود را ظرف سه ماه به کشور نیاورد، قاچاقچی محسوب می شود.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۷ - ۱۶:۳۲    
اقتصادنیوز: مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری از بازگشت پروازهای ایام اربعین از فردا خبر داد و گفت: تیم بازرسی سازمان به فرودگاه نجف اعزام شده است.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۷ - ۱۶:۲۳    
اقتصادنیوز: شاخص بورس در پایان معاملات روز جاری با رشد 2592 واحدی به 183 هزار و 219 واحد رسید و به این ترتیب دوباره به کانال 183 هزار واحدی بازگشت.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۷ - ۱۶:۲۳    
اقتصادنیوز: رییس اتاق تعاون ایران بیان داشت: روابط اقتصادی میان ایران و کره جنوبی به دلیل اعمال تحریم های آمریکا در بخش نفت تا حدودی کاهش یافته اما تلاش می کنیم با افزایش صادرات سایر اقلام این مشکل ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۷ - ۱۶:۱۴    
اقتصادنیوز: تیراندازی در یک باشگاه شبانه در لس آنجلس آمریکا چندین زخمی در پی داشت.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۷ - ۱۵:۵۶    
اقتصادنیوز: روزنامه لوپوئن در گزارشی خودداری عربستان از استرداد 18 مظنون قتل روزنامه نگار سعودی به ترکیه را بررسی کرد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۷ - ۱۵:۳۸    
اقتصادنیوز: بر اساس مصوبه جدید دولت، کارکنان رسمی، پیمانی، کشوری و لشگری، کارکنان قراردادی و شرکتی و مستمری بگیران که حقوق آنها ماهانه کمتر از 3 میلیون تومان است، جبرانی خواهند گرفت.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۷ - ۱۵:۳۲    
اقتصادنیوز : اسامی مصدومان تصادف زائران ایرانی در کوت عراق اعلام شد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۷ - ۱۵:۲۶    
اقتصادنیوز: رئیس سازمان نوسازی توسعه و تجهیز مدارس از تخصیص 150 میلیارد تومان به مدارس استان های محروم برای تجهیزات دستگاه های گرمایشی و سرمایشی خبر داد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۷ - ۱۵:۲۶    
اقتصادنیوز: گروهی از مقامات یهودی 039;پیتسبورگ039; آمریکا در نامه سرگشاده ای به دونالد ترامپ رئیس جمهوری این کشور در روز یکشنبه به او گفتند که مسئولیت تیراندازی مرگبار به یک کنیسه در این شهر آمریکا ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۷ - ۱۵:۱۴    
اقتصادنیوز: محمد جواد ظریف حمله تروریستی به کنیسه یهودیان در پیتزبرگ پنسیلوانیا را محکوم کرد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۷ - ۱۴:۵۹    
اقتصادنیوز: منابع امنیتی عراق از کشف گور دسته جمعی متعلق به نیروهای داعش که توسط سرکردگان خود اعدام شده بودند، خبر دادند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۷ - ۱۴:۵۹    
اقتصاد نیوز: 49 سال پیش در چنین روزی نخستین پیام اینترنی که دو حرف ال و او بود در شبکه آرپانت ارسال شد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۷ - ۱۴:۴۴    
اقتصاد نیوز:رییس سازمان فناوری اطلاعات ایران در یادداشتی که در روزنامه شرق منتشر کرد با تشریح نحوه تحریم اینترنت، تصریح کرد که لازم است تا گسترش زیرساخت های اتصالی به جهان را در دستور کار قرار دهیم.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۷ - ۱۴:۳۸    
اقتصاد نیوز: فقر و محرومیت در مناطق مرزی ایران باعث شده تا دانش آموزان به شکل خطرناکی در مسیر مدرسه تا خانه تردد کنند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۷ - ۱۴:۲۳    
اقتصاد نیوز:بعد از اختلاف هایی که بین مدیر جدید شبکه 3 و عادل فردوسی پور بر سر آیتم های برنامه 90 پیش آمد دو هفته این برنامه پخش نشد تا شایعه تعطیل شدن این برنامه همه جا بپیچد ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۷ - ۱۴:۲۰    
اقتصادنیوز: سرپرست سازمان اورژانس کشور از مصدومیت و فوت تعدادی از زائران ایرانی اربعین حسینی در پی تصادف دو ون در خاک عراق خبرداد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۷ - ۱۴:۲۰    
اقتصاد نیوز:برای برگزاری بازی پایانی لیگ قهرمانان آسیا 2018، در تهران طبق دستورالعمل های کنفدراسیون فوتبال آسیا، از داوطلبان در بخش های مختلف استفاده خواهد شد ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۷ - ۱۴:۱۴    
اقتصادنیوز: وزیر خارجه ترکیه گفت دادستان کل سعودی در سفر به استانبول اذعان کرد جنایت قتل رونامه نگار مخالف عربستانی از پیش برنامه ریزی شده بود.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۷ - ۱۴:۱۴    
اقتصادنیوز: روزنامه ینی شفق طی مقاله ای مدعی شد که دولتمردان ایالات متحده آمریکا طی مذاکرات با مقامات ترکیه تلاش دارند درباره قتل خاشچی به اسناد جنایت و مهمتر از آن اطلاع از نحوه دستیابی آنکارا به ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۷ - ۱۴:۱۴    
اقتصادنیوز: القدس العربی در گزارشی سیاست های سرکوبگرانه و افراطی رئیس جمهور جدید برزیل و شباهت او به دونالد ترامپ را مورد بررسی قرار داد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۷ - ۱۴:۱۱    
اقتصادنیوز: دیپلمات های اروپایی هشدار دادند تشدید تحریم های واشنگتن علیه تهران دیگر کشور های جهان را مجبور می کند سیستم بانکی جایگزینی را برای ارتباط با ایران طراحی کنند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۷ - ۱۴:۱۱    
اقتصادنیوز: معاون اول رییس جمهوری با بیان اینکه مناطق آزاد و ویژه اقتصادی فرصت بزرگی برای توسعه کشور هستند، گفت: این مناطق می توانند نقش ویژه ای به خصوص در شرایط تحریم ایفا کنند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۷ - ۱۴:۰۵    
گروه بنگاهها: نشست هم اندیشی با رسانه ها برای برگزاری پربارتر نمایشگاه تراکنش ایران ITE 2018 با حضور خبرنگاران در مرکز فابا برگزار شد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۷ - ۱۳:۵۳    
اقتصاد نیوز:دبیر فدراسیون والیبال گفت: رفاقتی که بین خوشخبر و معروف وجود دارد می تواند دلیل اصلی بحث های پیش آمده باشد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۷ - ۱۳:۴۷    
اقتصادنیوز: رئیس جمهوری افغانستان با وزیر خارجه دانمارک دیدار و گفتگو کرد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۷ - ۱۳:۴۷    
اقتصادنیوز: بیپین راوات فرمانده ارتش هند در اخطاری به پاکستان اعلام کرد اگر اسلام آباد به حمایت خود از 039;تروریسم فرا مرزی039; ادامه دهد، هند می تواند دست به اقدامات دیگری نیز بزند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۷ - ۱۳:۴۴    
اقتصادنیوز: مشاور رئیس انستیتو تحقیقات راهبردی روسیه با اشاره به خروج احتمالی ایالات متحده از پیمان منع موشک های هسته ای کوتاه و میان برد اظهار داشت ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۷ - ۱۳:۴۱    
اقتصادنیوز: وزارت امور خارجه کشورمان به دنبال وقوع سانحه سقوط هواپیمای مسافربری اندونزی با دولت و ملت این کشور همدردی کرد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۷ - ۱۳:۴۱    
اقتصادنیوز: سخنگوی رسمی ریاست جمهوری روسیه تاکید کرد که پرونده ترور جمال خاشقجی بر سفر ولادیمیر پوتین به عربستان تأثیری نگذاشته است.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۷ - ۱۳:۴۱    
اقتصاد نیوز:باشگاه کاشیما تور ویژه ای را برای بازی برگشت با پرسپولیس برای هومادارانش ترتیب داده است.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۷ - ۱۳:۳۸    
اقتصاد نیوز:یکی از بانک های جمهوری چک به تازگی اعلام کرده که با توسعه سرویس و پلت فرم های جدید، قصد دارد برای نخستین بار به مشتریانش امکان بهره مندی از خرید و فروش و مبادلات ارزهای دیجیتال رمزنگاری ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۷ - ۱۳:۳۵    
اقتصادنیوز: وزیر امور خارجه کشورمان گفت:آمریکا به هیچ عنوان نمی تواند با تکیه بر تحریم ها علیه تهران به اهداف سیاسی خود دست یابد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۷ - ۱۳:۲۹    
اقتصاد نیوز:کنفدراسیون فوتبال آسیا در گزارشی به معرفی سه بازیکن کلیدی پرسپولیس قبل از فینال لیگ قهرمانان آسیا پرداخت.
  • ۱