شنبه ۰۸ اردیبهشتساعت ۰۲:۴۰Apr 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای اقتصاد آنلاین 13 فروردین 1397 - eghtesadonline.com

اقتصاد آنلاین 29 اسفند 1393 اقتصاد آنلاین 29 اسفند 1394 اقتصاد آنلاین 30 اسفند 1395 اقتصاد آنلاین 29 اسفند 1396 اقتصاد آنلاین 31 اردیبهشت 1397 اقتصاد آنلاین 31 خرداد 1397 اقتصاد آنلاین 31 تیر 1397 اقتصاد آنلاین 31 مرداد 1397 اقتصاد آنلاین 31 شهریور 1397 اقتصاد آنلاین 30 مهر 1397 اقتصاد آنلاین 30 آبان 1397 اقتصاد آنلاین 30 آذر 1397 اقتصاد آنلاین 30 دی 1397 اقتصاد آنلاین 30 بهمن 1397 اقتصاد آنلاین 29 اسفند 1397 اقتصاد آنلاین 1 فروردین 1397 اقتصاد آنلاین 2 فروردین 1397 اقتصاد آنلاین 3 فروردین 1397 اقتصاد آنلاین 4 فروردین 1397 اقتصاد آنلاین 5 فروردین 1397 اقتصاد آنلاین 6 فروردین 1397 اقتصاد آنلاین 7 فروردین 1397 اقتصاد آنلاین 8 فروردین 1397 اقتصاد آنلاین 9 فروردین 1397 اقتصاد آنلاین 10 فروردین 1397 اقتصاد آنلاین 11 فروردین 1397 اقتصاد آنلاین 12 فروردین 1397 اقتصاد آنلاین 13 فروردین 1397 اقتصاد آنلاین 14 فروردین 1397 اقتصاد آنلاین 15 فروردین 1397 اقتصاد آنلاین 16 فروردین 1397 اقتصاد آنلاین 17 فروردین 1397 اقتصاد آنلاین 18 فروردین 1397 اقتصاد آنلاین 19 فروردین 1397 اقتصاد آنلاین 20 فروردین 1397 اقتصاد آنلاین 21 فروردین 1397 اقتصاد آنلاین 22 فروردین 1397 اقتصاد آنلاین 23 فروردین 1397 اقتصاد آنلاین 24 فروردین 1397 اقتصاد آنلاین 25 فروردین 1397 اقتصاد آنلاین 26 فروردین 1397 اقتصاد آنلاین 27 فروردین 1397 اقتصاد آنلاین 28 فروردین 1397 اقتصاد آنلاین 29 فروردین 1397 اقتصاد آنلاین 30 فروردین 1397 اقتصاد آنلاین 31 فروردین 1397 
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۱۶ - ۰۰:۴۰    
خودروهای هر برندی دارای بوی مخصوصی در داخل کابین هستند اما برخی از بوهای غیرعادی هستند که هیچ راننده ای نباید آن ها را ندید بگیرند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۱۵ - ۲۲:۰۴    
پرونده های جاسوسی، امنیتی، انتخاباتی، اقتصادی و در نهایت رسیدگی به پرونده مسئولان دولت سابق مهم ترین محورهای پرونده های قضایی سال گذشته را تشکیل می دهد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۱۵ - ۰۱:۲۷    
وزارت بهداشت عراق از کشف بقایای اجساد 158 شهید مربوط به کشتار اسپایکر بدست داعش در محل کاخ های صدام در شهر تکریت عراق خبر داد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۱۴ - ۲۲:۳۶    
سیزده به در، اواخر دوره قاجار، عکس از آرشیو ملی فرانسه میباشد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۱۴ - ۱۵:۲۵    
ساتیا نادلا، مدیر عامل مایکروسافت در کنار مدیران عامل ادوبی و مسترکات، هر سه در مدرسه ی دولتی حیدرآباد هندوستان تحصیل کرده اند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۱۴ - ۱۱:۰۰    
سردار حسین اشتری، فرمانده کل نیروی انتظامی کشور درباره طرح فیلترینگ تلگرام گفت: چیزی که روشن است، به این گونه است که باید این فضا مدیریت شود و از ظرفیت های داخلی موجود، استفاده شود ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۱۴ - ۰۹:۳۱    
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور با تشریح وضعیت ترافیکی راه های کشور از وجود ترافیک پرحجم در 10 محور خبر داد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۱۳ - ۲۳:۰۸    
به بهانه آخرین روز تعطیلات، محسن ظریفیان این کارتون را در نیشخط منتشرکرد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۱۳ - ۲۲:۵۸    
مشاور پوتین می گوید روسای جمهور ایران و روسیه در نشست فردا در آنکارا، علاوه بر روند تحولات سوریه، عاقبت برجام را هم با در نظر گرفتن تهدیدات اخیر ترامپ، بررسی می کنند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۱۳ - ۲۲:۴۰    
ناچو به دلیل آسیب دیدگی ران دو هفته از میادین دور خواهد بود.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۱۳ - ۲۲:۳۸    
کاخ سفید روز دوشنبه تایید کرد که دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا همتای روسی خود ولادیمیر پوتین را به واشنگتن دعوت کرده است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۱۳ - ۲۲:۰۹    
گمرک در بخشنامه ای اعلام کرد صدور مجوز واردات محصولات تراریخته کشاورزی مشمول مجوز سازمان تحقیقات، ترویج و آموزش وزارت جهاد کشاورزی شده است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۱۳ - ۲۲:۰۹    
استقلال با پیروزی برابر الریان به عنوان صدنرشین راهی مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا شد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۱۳ - ۲۱:۴۸    
نتایج جدیدترین مطالعات نشان می دهد که در سال 2015 حدود 9 میلیون نفر در سراسر جهان به دلیل بیماری های ناشی از آلودگی هوا، آب و خاک جان خود را از دست داده اند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۱۳ - ۲۱:۳۲    
قیمت این خودرو در منطقه آزاد 1.4 میلیارد تومان است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۱۳ - ۲۱:۳۰    
مطالعه جدید آشکار ساخته است با شیوه طبیعی می توان از بدن در مقابل بیماری کبدچرب غیرالکلی حفاظت کرد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۱۳ - ۲۱:۲۸    
خودرو و بحث تعمییرات و شناخت مشکلات خودرو در بحث فنی برای خودرو داران امری لازم و واجب است برخی از این مشکلات و ایرادات به راحتی و با دقت به مسائل پیش آمده سهل و آسان است در زیر به بررسی علل و عوامل ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۱۳ - ۲۰:۵۳    
تیم فوتبال پرسپولیس که برای صدرنشینی در گروه خود نیاز به پیروزی برابر نسف قارشی داشتند با تساوی برابر این تیم ازبکستانی همچنان یکی از گزینه های صعود هستند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۱۳ - ۲۰:۳۰    
داریوش فرضیایی مجری برنامه های کودک و نوجوان که به عمو پورنگ شهرت دارد، پستی در اینستاگرام خود منتشر کرد که نشان می دهد ظاهرا ازدواج کرده است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۱۳ - ۱۹:۴۶    
در سال 96 شاهد حوادث و پرونده های جنایی مختلف در پایتخت بودیم، از قتلهایی که صرفاً به دلیل درگیری لفظی به وقوع پیوست تا قتلهای خانوادگی که قاتل چندین نفر را به کام مرگ فرستاد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۱۳ - ۱۹:۴۶    
تمام مدارس کشور پس از پایان تعطیلات دو هفته ای نوروز 97 از روز سه شنبه 14 فرودین دایر هستند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۱۳ - ۱۹:۴۲    
رئیس پلیس راهور ناجا گفت: علل بیش از 85 درصد تصادفات در ایام اجرای طرح نوروزی، سرعت و سبقت غیر مجاز، عدم توجه به جلو، خستگی و خواب آلودگی است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۱۳ - ۱۹:۱۲    
قلعه رودخان یکی از عجایب شگفت انگیز دست بشر در جنگلهای گیلان است که بازدید از این دژ جالب برای هر مسافری حکم ورزش و سیاحت را دارد تا با پیمودن 1200 پله ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۱۳ - ۱۸:۳۲    
ترکیب تیم فوتبال پرسپولیس برای بازی با تیم ازبکستانی نسف قارشی مشخص شد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۱۳ - ۱۸:۳۰    
با اعلام نتایج رسمی انتخابات ریاست جمهوری مصر، عبدالفتاح سیسی بار دیگر پست ریاست جمهوری را در دست گرفت.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۱۳ - ۱۸:۲۹    
تحقق شعار حمایت از کالای ایرانی را نباید فقط از دولت انتظار داشت، نیروهای مسلح نیز با واگذاری بنگاه های اقتصادی خود طبق فرمان رهبر معظم انقلاب می توانند کمک شایانی به این هدف کنند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۱۳ - ۱۸:۲۵    
در عکس زیر قطع درختان خیابان ولیعصر (عج) را می بینید. علت دقیق این کار مشخص نیست اما گفته می شود قطع درختان خیابان ولیعصر به بهانه بهسازی معابر است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۱۳ - ۱۸:۲۳    
یک کارشناس اقتصاد مسکن وضعیت بازار مسکن در سال 1397 را مثبت ارزیابی و پیش بینی کرد که قیمت مسکن در سال جاری مقدار اندکی بالاتر از نرخ تورم قرار گیرد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۱۳ - ۱۸:۱۹    
سخنگوی شورای شهر تهران با اشاره به برگزاری جلسه هم اندیشی اعضای شورای شهر تهران در 14 فروردین گفت: در جلسه فردا که به صورت غیر رسمی برگزار می شود به موضوع استعفای شهردار تهران پرداخته خواهد شد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۱۳ - ۱۸:۱۷    
یازده بازیکن استقلال مقابل الریان مشخص شدند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۱۳ - ۱۷:۴۲    
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه فردا سه شنبه به منظور پیگیری تحولات سوریه و بررسی روند آستانه و نیز همراهی رئیس محترم جمهوری در اجلاس سران ایران ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۱۳ - ۱۷:۰۴    
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در روز طبیعت با بازیکنان تیم ملی فوتسال بانوان عکس یادگاری گرفت.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۱۳ - ۱۶:۴۰    
امیر قلعه نویی و بلماضی در نشست خبری پیش از دیدار تیم های شان شرکت کردند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۱۳ - ۱۶:۳۸    
مدیرعامل باشگاه استقلال در نشستی چند ساعته مذاکرات رسمی برای تمدید قرارداد سرمربی آلمانی تیم فوتبال این باشگاه را آغاز کرد و به نقاط مثبتی هم دست پیدا کرد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۱۳ - ۱۶:۳۳    
عکسی از پشت صحنه پایتخت 5 که بازیگران این سریال را روی یک نفربر زرهی نشان می دهد، منتشر شد. قصه سریال پایتخت 5 در ادامه به رویارویی خانواده نقی معمولی با داعش می پردازد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۱۳ - ۱۶:۳۱    
معاون امور اجتماعی بهزیستی استان تهران از افزایش 25 درصدی آمار فرزندخواندگی سال 96 نسبت به سال 95 خبر داد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۱۳ - ۱۶:۲۸    
رئیس پلیس پایتخت از پیش بینی ترافیک سنگین برای امشب در غرب تهران خبر داد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۱۳ - ۱۶:۲۸    
جانشین مرزبانی سیستان و بلوچستان از ناکامی عاملان معاند نظام جمهوری اسلامی در انتقال محموله مواد منفجره در مرزهای جنوبی این استان خبر داد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۱۳ - ۱۶:۰۵    
مصرف بنزین در کشور با اوج گرفتن مسافرت های نوروزی از حدود 75 میلیون لیتر به روزانه 100 میلیون لیتر رسید.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۱۳ - ۱۵:۵۹    
در حالی که طبق قانون مرجع رسمی آمارها مرکز آمار ایران نرخ تورم برای سال 96 را 8.2 درصد اعلام کرده، اما بانک مرکزی ایان نرخ را برای سال 96 رقم 9.6 درصد اعلام کرده است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۱۳ - ۱۵:۴۳    
عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس با اشاره به اینکه در بودجه 97 بخش های مختلف بین 6 تا 8 درصد افزایش بودجه داشته اند ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۱۳ - ۱۵:۳۵    
کیم جونگ اون، رهبر کره شمالی و همسرش روز گذشته در کنسرت ستارگان پاپ کره جنوبی شرکت کردند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۱۳ - ۱۵:۲۶    
اینترنت اشیاء (IOT) مورد استقبال بسیاری از شرکت های فناوری قرار گرفته است و حتی خودرو سازها نیز به آن علاقه نشان می دهند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۱۳ - ۱۵:۲۶    
رئیس پلیس راهور پایتخت از آغاز دوباره اجرای طرح ترافیک از فردا - سه شنبه - در تهران خبر داد و گفت : شهروندانی که دارای طرح ترافیک سال 96 هستند همچنان تا پایان فروردین امکان تردد در محدوده ترافیک را ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۱۳ - ۱۵:۱۴    
محققان علوم پزشکی در پرتغال اعلام کردند پاشنه آشیل سرطان را کشف کرده اند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۱۳ - ۱۵:۱۱    
آمارها نشان می دهد رشد اقتصاد عربستان در سه ماهه آخر سال 2017 به منفی 1.8 درصد رسید.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۱۳ - ۱۵:۰۵    
یک مقام ارشد کره شمالی در اقدامی نادر از خبرنگاران رسانه های کره جنوبی بابت ایجاد محدودیت در پوشش خبری کنسرت خوانندگان پاپ کره ای که با حضور کیم جونگ اون در پیونگ یانگ برگزار شد، عذرخواهی کرد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۱۳ - ۱۵:۰۳    
لاله و ستاره اسکندری، مهمان امشب برنامه دورهمی هستند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۱۳ - ۱۴:۵۵    
معاون بازرگانی داخلی شرکت بازرگانی دولتی ایران از آغاز خرید تضمینی گندم از منطقه سرباز استان سیستان و بلوچستان خبر داد و گفت ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۱۳ - ۱۴:۵۳    
رئیس انجمن تجار قطر گفت: این نمایشگاه فرصت هایی برای دسترسی شرکت های قطری به بازارهای جهانی را فراهم خواهد کرد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۱۳ - ۱۴:۵۲    
برنامه اینستاگرام این امکان را در اختیار کاربران قرار داده تا کامنت های دریافتی را فیلتر کنند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۱۳ - ۱۴:۴۹    
معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش با اشاره به کاهش 7میلیونی جمعیت دانش آموزی نسبت به دهه 70 گفت: کاهش جمعیت دانش آموزی امروز به آموزش عالی رسیده است ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۱۳ - ۱۴:۴۶    
مدیر کل شبکه پایش سازمان هواشناسی کشور گفت: دمای هوای پایتخت تا روز چهارشنبه به حدود 25 درجه سانتی گراد می رسد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۱۳ - ۱۴:۲۴    
در بازار کالا طی سه ماه نخست سال 2018 تحت تاثیر رشد اقتصادهای جهان و ضعف دلار آمریکا، برندگان نسبت به بازندگان برتری نسبی داشتند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۱۳ - ۱۴:۱۷    
فهرست بهترین کشورها برای گذراندن دوران بازنشستگی از نظر مزایا، رفاه و هزینه های زندگی اعلام شد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۱۳ - ۱۴:۰۹    
یکی از اهداف مهم اقتصاد کلان که سیاست گذاران در پی دستیابی به آن هستند، تثبیت قیمت ها یا کنترل تورم است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۱۳ - ۱۴:۰۴    
رئیس دفتر رئیس جمهور با بیان اینکه برندسازی کالاهای ساخت داخل در تحقق پذیری شعار سال بسیار حائز اهمیت است گفت: تولید در کشور باید ارزان، کیفی، بادوام و قابل رقابت باشد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۱۳ - ۱۴:۰۱    
دستمزد حدود 70 درصد از کارگران که به دلیل اختلاف نظر نمایندگان کارگری و کارفرمایی در مذاکرات مزدی روزهای پایانی اسفند، بلاتکلیف مانده، قرار است طی روزهای آتی نهایی شود.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۱۳ - ۱۳:۵۷    
وزیر راه و شهرسازی با اشاره به خروج بیش از یک میلیون و200 هزار وسیله نقلیه از تهران و البرز به شهروندان توصیه کرد برای کاهش تراکم ورودی به این استانها بازگشت خود را به روزهای آتی موکول کنند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۱۳ - ۱۳:۵۴    
رییس پلیس راه البرز گفت که در سیزدهمین روز از تعطیلات نوروزی به علت فراوانی بالای سفرهای نوروزی، تردد خودروها از ساعت 12 روز دوشنبه از کرج به سمت چالوس ممنوع شد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۱۳ - ۱۳:۴۹    
سازمان مرکزی تعاون روستایی سال گذشته به خرید زعفران از کشاورزان با هدف حذف دلالان و عرضه محصول در بورس کالا به نفع تولیدکننده ورود پیدا کرد ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۱۳ - ۱۳:۴۴    
فیلم سینمایی به وقت شام ساخته ابراهیم حاتمی کیا در دوازدهمین روز فروردین ماه 4 میلیاردی شد و به جز مصادره ، سایر فیلم های کمدی نسبت به سال گذشته، چندان مورد توجه قرار نگرفتند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۱۳ - ۱۳:۴۱    
سال 96 را می توان سال خوبی برای بخش مسکن دانست، چرا که در این سال بعد از حدود پنج سال رکود بی سابقه معاملات و حتی قیمت مسکن روند صعودی به خود گرفت.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۱۳ - ۱۳:۳۳    
فرمانده یگان حفاظت محیط زیست از همکاری پلیس 110 با سازمان محیط زیست خبر داد و گفت: مردم می توانند علاوه بر تماس با سامانه 1540 سازمان محیط زیست با برقراری تماس با پلیس 110 تخلفات مشاهده شده در روز ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۱۳ - ۱۳:۲۰    
تحلیلگر ارشد بانک او سی بی سی پیش بینی می کند قیمت هر اونس طلا تا سه ماه پایانی سال 2018 (پاییز 97) به کمتر از 1100 دلار خواهد رسید.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۱۳ - ۱۳:۱۵    
عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس با اشاره به اینکه کاهش سود سپرده بانکی از ابتدا تصمیم اشتباهی بود، گفت: این اقدام دولت، مشکلات متعددی را در بازار اقتصادی کشور به وجود آورد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۱۳ - ۱۳:۰۷    
وای فای در حال حاضر مرسوم ترین فناوری برای انتقال اطلاعات در مکان های کم وسعت و محدود است و تا به حال نیز به خوبی نیاز کاربران را برطرف کرده است ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۱۳ - ۱۳:۰۷    
عضوهیات رییسه مجلس معتقد است که از مهمترین ویژگی های بورس کالا، رانت زدایی از مبادلات کالاها است که می توان با استفاده از ظرفیت های این بازار، ریسک های احتمالی در مسیر تولید محصولات را به حداقل رساند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۱۳ - ۱۲:۵۹    
در بیشتر کشورهای جهان، بیکاری به یکی از اصلی ترین نگرانی های مردم تبدیل شده و این مساله، کشور پیشرفته یا در حال توسعه نمی شناسد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۱۳ - ۱۲:۴۴    
قیمت نفت برنت امروز با 37 سنت، معادل 0.55 درصد افزایش به 69 دلار و 71 سنت رسید.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۱۳ - ۱۲:۴۲    
دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا روز یکشنبه با انتشار پیامی ، سکونت نزدیک به یک میلیون و هشتصد هزار پناهجوی جوان را که تحت حمایت دولت پیشین این کشور قرار داشتند ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۱۳ - ۱۲:۳۶    
مدیر امور فناوری اطلاعات بانک شهر با بیان اینکه این بانک با توجه به نیازهای مشتریان ، خدمات بانکداری الکترونیک را در پیشخوان های شهرنت در سطح کشور ارایه می دهد، گفت: در ایام تعطیلات نوروز ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۱۳ - ۱۲:۳۵    
وزیر صنعت، معدن و تجارت بحث مالیات بر ارزش افزوده را از موانع جدی بر سر راه تولید ملی برشمرد و گفت: امید می رود در ماه های ابتدای سال جاری این قانون اصلاح تا شرایط مطلوب تری برای تولیدکنندگان در ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۱۳ - ۱۲:۳۰    
مشمولانی که به تازگی اقدام به ثبت شماره شبای حسابی بانکی در سامانه سهام عدالت کرده و یا از این به بعد اقدام به این کار می کنند، پس از تائید شماره شبای آنها و نیز پس از تسویه کامل با کلیه گروه ها ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۱۳ - ۱۲:۱۹    
در حالی که با شدت گرفتن نگرانی ها از بروز جنگ تجاری بین آمریکا و چین ارزش دلار آمریکا کاهش یافته است، قیمت طلا امروز با افزایش مواجه بود.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۱۳ - ۱۲:۱۶    
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با بیان اینکه افزایش نرخ ارز در اواخر سال قبل به دلیل کاهش درامد نفتی دولت در 6 ماهه ابتدایی سال بوده است ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۱۳ - ۱۲:۰۸    
به گفته معاون وزیر راه وشهرسازی در صورت عدم مدیریت بر بازگشت از سفر های نوروزی توسط هموطنان ، ورودی های شهر تهران و کرج در روز پایان تعطیلات نوروزی با ترافیک و تراکم مواجه خواهد بود .
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۱۳ - ۱۲:۰۳    
12 فروردین 97 با استقبال بسیار مخاطبان با حدود 2 میلیارد تومان فروش، پرفروش ترین روز اکران نوروزی سینماها بود.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۱۳ - ۱۱:۳۵    
حدود 9 میلیون نفر از کارکنان شاغل در دستگاه های اجرایی، بازنشستگان کشوری و لشکری و تامین اجتماعی و خانوارهای این افراد، 450 میلیارد تومان بابت تسویه حساب سود سهام عدالت خود می گیرند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۱۳ - ۱۱:۳۰    
سازمان بازرسی کشور با توجه به خودکفایی کشور در تولید گندم مجوز ورود موقت 700 هزار تن گندم را باطل کرد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۱۳ - ۱۱:۳۰    
نهادهای بین المللی همچون بانک جهانی و صندوق بین المللی پول در پیش بینی خود از شرایط اقتصادی ایران در سال جدید به طور مشترک بر این نظر هستند که نرخ رشد اقتصادی کمتر از 4 درصد است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۱۳ - ۱۱:۲۲    
تفاوت دیدگاه میان دونالد ترامپ رئیس جمهوری و رکس تیلرسون وزیر امور خارجه آمریکا در روزهای پایانی پارسال درباره مسائل مختلف سرانجام موجب شد تا ترامپ از حضور وی در کابینه خود چشم پوشی کند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۱۳ - ۱۱:۲۱    
مرکز مدیریت راه های کشور بر اساس اطلاعات 2169 ترددشمار فعال در محورهای برون شهری، از کاهش 3.3 درصدی رفت و آمدها در شبانه روز گذشته نسبت به روز پیش از آن خبر داد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۱۳ - ۱۱:۱۶    
رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران با تاکید بر اینکه هر کسی در این شهر زندگی می کند، باید هزینه زندگی در آن را بپردازد ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۱۳ - ۱۱:۱۲    
روزنامه نیویورک تایمز نوشت که ادعاهای رئیس جمهور آمریکا درباره عدم پایبندی ایران به برجام بدون هیچ گونه مدرکی است و تهدید به لغو برجام شانس توافق با کره شمالی و خلع سلاح هسته ای را کاهش می دهد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۱۳ - ۱۰:۵۷    
رییس کانون بازنشستگان آموزش و پرورش از تلاش برای همسان سازی و افزایش پلکانی حقوق بازنشستگان در سال 97 خبر داد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۱۳ - ۱۰:۴۲    
یک کارشناس اقتصادی با بیان این که کاهش نرخ سود بانکی در شهریور ماه سال 96 بازار ارز را به شدت هیجانی کرد، گفت: در حال حاضر بازار ارز مشکل تکنیکال دارد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۱۳ - ۱۰:۲۴    
سخنگوی دولت با تاکید بر توجه به نامگذاری سال جاری از سوی رهبر معظم انقلاب تصریح کرد: حمایت از کالاهای ایرانی و تولید داخلی ضرورت حیاتی برای کشور است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۱۳ - ۱۰:۲۱    
رشد تولیدات کشاورزی با وجود محدودیت های آبی و خشکسالی های پی در پی را می توان مهمترین دستاورد وزارت جهادکشاورزی در سال 96 ارزیابی کرد که برای دومین سال متوالی خودکفایی در تولید محصول استراتژیک گندم ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۱۳ - ۱۰:۱۷    
به زبان ساده اگر بخواهیم طرز کار کولر ماشین را تشریح کنیم همانند کولرهای گازی در منازل و اداره جات است، با این تفاوت که کولر گازی خانگی، نیروی خود را از برق شهر دریافت می کند، اما کولر خودرو ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۱۳ - ۱۰:۰۶    
رئیس کل بانک مرکزی اقدامات لازم برای جذب سرمایه گذاری خارجی را تشریح کرد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۱۳ - ۰۹:۵۵    
مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی های شهری کشور از ایجاد سامانه آماری تاکسیرانی خبر داد و گفت: این سامانه آماری، اطلاعاتی در خصوص تاکسی ها و تاکسیرانان به صورت آنلاین در اختیار مدیران مربوطه خواهد گذاشت.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۱۳ - ۰۹:۵۴    
طرح ترافیک جدید از ماه آینده در پایتخت اجرا می شود تا پرونده فروش آرم طرح ترافیک برای همیشه بسته شود و عوارض تردد در محدوده طرح ترافیک برپایه زمان، میزان سفر و دفعات محاسبه شود.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۱۳ - ۰۹:۵۲    
رئیس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راهور وضعیت جوی و ترافیکی جاده های کشور در آخرین روز تعطیلات نوروزی تشریح کرد و گفت: ترافیک در طول مسیر شمال به جنوب محورهای کرج - چالوس، هراز و فیروزکوه ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۱۳ - ۰۹:۵۱    
تثبیت تولید نفت ایران در محدوده چهار میلیون بشکه در روز، صادارت 2.6میلیون بشکه نفت و میعانات گازی و رکورد شکنی در تولید میدان های مشترک پارس جنوبی و غرب کارون از مهم ترین تحولات صنعت نفت در سال 96 به ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۱۳ - ۰۹:۴۲    
دیپلمات ارشد اروپایی گفت: اروپایی ها دیگر دست از امید بستن به ماندن ترامپ در برجام کشیده اند و می دانند که او وعده انتخاباتی اش در خصوص لغو برجام را عملیاتی خواهد کرد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۱۳ - ۰۹:۴۰    
بررسی ها نشان می دهد با توجه به نوسان تقاضای محصولات معدنی و وضعیت موجودی انبارها، نوسانات فصلی تولید در این بخش تا حدی معمول است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۱۳ - ۰۹:۱۸    
چین اقدام واشنگتن برای وضع تعرفه جدید برای واردات کالاهای این کشور را با تدابیری مشابه پاسخ داد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۱۳ - ۰۹:۱۱    
مدیر کل ریالی و نشر بانک مرکزی از طراحی اسکناس و ایران چک در قالب سند ملی خبر داد و گفت: بانک مرکزی از سال 97 به بعد در صورتی که اسکناس و ایران چک جدیدی را بخواهد طراحی کند بر اساس سند ملی خواهد بود.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۱۳ - ۰۹:۰۹    
تیان گونگ-1 ، نخستین ایستگاه فضایی چین، پس از 2 سال گردش مداری بدون کنترل در مدار زمین، درنهایت بامداد امروز وارد جو شد و بقایای آن درون آب های اقیانوس آرام جنوبی سقوط کرد.
  • ۱