یکشنبه ۰۹ اردیبهشتساعت ۰۲:۵۶Apr 2024 28
جستجوی پیشرفته

خبرهای اقتصاد آنلاین 31 مرداد 1397 - eghtesadonline.com

اقتصاد آنلاین 29 اسفند 1393 اقتصاد آنلاین 29 اسفند 1394 اقتصاد آنلاین 30 اسفند 1395 اقتصاد آنلاین 29 اسفند 1396 اقتصاد آنلاین 31 فروردین 1397 اقتصاد آنلاین 31 اردیبهشت 1397 اقتصاد آنلاین 31 خرداد 1397 اقتصاد آنلاین 31 تیر 1397 اقتصاد آنلاین 31 شهریور 1397 اقتصاد آنلاین 30 مهر 1397 اقتصاد آنلاین 30 آبان 1397 اقتصاد آنلاین 30 آذر 1397 اقتصاد آنلاین 30 دی 1397 اقتصاد آنلاین 30 بهمن 1397 اقتصاد آنلاین 29 اسفند 1397 اقتصاد آنلاین 1 مرداد 1397 اقتصاد آنلاین 2 مرداد 1397 اقتصاد آنلاین 3 مرداد 1397 اقتصاد آنلاین 4 مرداد 1397 اقتصاد آنلاین 5 مرداد 1397 اقتصاد آنلاین 6 مرداد 1397 اقتصاد آنلاین 7 مرداد 1397 اقتصاد آنلاین 8 مرداد 1397 اقتصاد آنلاین 9 مرداد 1397 اقتصاد آنلاین 10 مرداد 1397 اقتصاد آنلاین 11 مرداد 1397 اقتصاد آنلاین 12 مرداد 1397 اقتصاد آنلاین 13 مرداد 1397 اقتصاد آنلاین 14 مرداد 1397 اقتصاد آنلاین 15 مرداد 1397 اقتصاد آنلاین 16 مرداد 1397 اقتصاد آنلاین 17 مرداد 1397 اقتصاد آنلاین 18 مرداد 1397 اقتصاد آنلاین 19 مرداد 1397 اقتصاد آنلاین 20 مرداد 1397 اقتصاد آنلاین 21 مرداد 1397 اقتصاد آنلاین 22 مرداد 1397 اقتصاد آنلاین 23 مرداد 1397 اقتصاد آنلاین 24 مرداد 1397 اقتصاد آنلاین 25 مرداد 1397 اقتصاد آنلاین 26 مرداد 1397 اقتصاد آنلاین 27 مرداد 1397 اقتصاد آنلاین 28 مرداد 1397 اقتصاد آنلاین 29 مرداد 1397 اقتصاد آنلاین 30 مرداد 1397 اقتصاد آنلاین 31 مرداد 1397 
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۰۱ - ۲۳:۵۰    
' نواف الموسوی ' نماینده فراکسیون حزب الله در مجلس لبنان گفت : 'بشار اسد' رئیس جمهوری سوریه پیشنهاد عربستان در خصوص سرمایه گذاری در زمینه بازسازی سوریه در ازای ماندن تا آخر عمر در حکومت به شرط قطع ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۰۱ - ۲۳:۴۹    
نزدیک به نیم قرن پس از انجام اولین ماموریت سفر به ماه توسط سفینه آپولو، یک تیم فضانوردی سازمان هوانوردی و فضایی ملی ایالات متحده آمریکا (ناسا) در پایان ماموریت خود با قاطعیت اعلام کرد که در سطح ماه ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۰۱ - ۲۰:۵۴    
واردکنندگان که با مصوبه دولت باید مابه التفاوت ارزی را پرداخت کنند در انتظار لغو این مصوبه از سوی دولت هستند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۰۱ - ۱۶:۴۲    
بررسی های صورت گرفته حاکی از آن است، تا سال 2030 میزان ضایعات مواد غذایی در جهان یک سوم افزایش پیدا می کند و انتظار می رود، در هر ثانیه بیش از 66 تن مواد غذایی دور ریخته شود.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۰۱ - ۱۶:۳۹    
براساس نتایج به دست آمده از یک پژوهش جدید، بیماران مبتلا به پوکی استخوان، 30 درصد بیش از دیگران در معرض ابتلا به زوال عقل هستند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۰۱ - ۱۳:۳۹    
از زمان انتخاب محمد بن سلمان به سمت ولیعهد عربستان، به بهانه اصلاحات اجتماعی و اقتصادی ده ها تن از تجار، فعالان، دانشگاهیان، و مبلغان بازداشت شده اند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۰۱ - ۰۹:۵۰    
عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس، با بیان اینکه درج اقلام دارویی در لیست ارز دولتی بر اساس پروتکلی که تعیین شده صورت می گیرد، گفت: مصرف داروهای سرطان تولید داخل هیچ عوارضی ندارد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۰۱ - ۰۰:۴۴    
بازپرس ویژه قتل دادسرای مشهد جزئیات قتل دختر مشهدی را تشریح کرد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۰۱ - ۰۰:۰۶    
مدیرعامل شرکت مدیریت منابع آب ایران گفت: نگران تأمین آب آشامیدنی تا پایان آذر هستیم و باید همه در این زمینه حساسیت ویژه داشته باشیم.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۳۱ - ۲۳:۲۲    
رئیس کمیسیون سلامت و محیط زیست شورای شهر از انتشار اخباری بی اساس در مورد رفتن افشانی از شهرداری تهران گلایه کرد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۳۱ - ۲۳:۱۴    
یک کارشناس سیاستگذاری حوزه محیط زیست با اشاره به اینکه سیاهه انتشار شهر تهران دارای کفایت، صحت و دقت لازم برای سهم بندی منابع مختلف در انتشار ذرات معلق کمتر از 2 ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۳۱ - ۲۳:۰۱    
رئیس جمهوری روسیه نسبت به گسترش ناتو و نزدیکی این سازمان به کشورش هشدار داد و گفت که ما مجبوریم به استقرار زیرساخت های ناتو در نزدیکی مرزهای خود پاسخ دهیم.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۳۱ - ۲۲:۵۴    
معاون خدمات شهری شهرداری تهران با اعلام تخصیص 27 مرکز موقت عرضه دام در روز عرفه و عید قربان گفت: قیمت مصوب عرضه دام 24 هزار و800 تومان تعیین شده است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۳۱ - ۲۲:۴۱    
یک منبع اروپایی از بررسی احتمالی ایجاد شبکه ای مشابه سوئیفت برای تعاملات تجاری با ایران در راستای حفظ برجام خبر داد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۳۱ - ۲۲:۳۶    
مقام هیأت نمایندگی ایران در سازمان ملل متحد ادعای دو شرکت آمریکایی علیه ایران را سوء استفاده واشنگتن از بستر رسانه های اجتماعی برشمرد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۳۱ - ۲۲:۰۹    
مراسم افتتاحیه هفدهمین جشنواره بین المللی تئاتر عروسکی تهران مبارک عصر امروز چهارشنبه 31 مرداد در بوستان آب و آتش افتتاح شد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۳۱ - ۲۱:۵۵    
مشاور امنیت ملی دولت آمریکا از تمهیدات بیشتر واشنگتن و تل آویو برای اعمال بیشتر تحریم ها و یافتن راه های دیگر اعمال فشار بر ایران خبر داد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۳۱ - ۲۱:۴۶    
شهر صنعتی لیا در استان قزوین دچار حریق گسترده شد. شدت آتش سوزی به حدی است که مسؤولان محلی برای کنترل حریق از سپاه پاسداران درخواست کمک کرده اند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۳۱ - ۲۱:۳۹    
مقام های سیاسی روسیه به اظهارات مشاور امنیت ملی کاخ سفید درباره حضور نیروهای این کشور و ایران در سوریه پاسخ دادند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۳۱ - ۲۱:۲۶    
قیمت نفت در معاملات روز چهارشنبه تحت تاثیر کاهش ذخایر نفت آمریکا و ضعیف شدن ارزش دلار و نگرانی بازار نسبت به دورنمای عرضه به دلیل اقدامات خصمانه ای آمریکا علیه ایران افزایش یافت.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۳۱ - ۲۱:۲۵    
شرکت سینوپک چین از کشتی های بزرگتر برای صادرات محصولات نفتی به برخی از بازارهای خارجی خود استفاده می کند تا ضمن صرفه جویی در هزینه حمل بار ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۳۱ - ۲۱:۱۱    
اقتصادآنلاین-نقی کاظمی پور: آنچه در زیر می آید جدول معاملات انجام شده آپارتمان در خیابان آزادی تهران در امرداد ماه 97 می باشد ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۳۱ - ۲۱:۱۱    
در شهر نفتالان کشور آذربایجان و در 320 کیلومتری شمال غربی باکو میتوانید یک مرکز اسپا بیابید که مردم برای رقتن به داخل وان پر از نفت خام به آنجا میروند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۳۱ - ۲۱:۰۲    
کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات، مصوبه تعرفه پهنای باند اینترنت برای سرعت 100 مگابیت بر ثانیه (100Mbps ) و بالاتر از آن را اصلاح کرد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۳۱ - ۲۰:۵۴    
یک شرکت اینترنتی در استان ژجیانگ چین به کارکنان زن در فصل تابستان اجازه داده است تا با فرزندان خود در محل کار حاضر شوند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۳۱ - ۲۰:۵۰    
دریاچه نئور یکی از بزرگترین دریاچه های آب شیرین کشور است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۳۱ - ۲۰:۳۶    
منابع دولتی کره جنوبی اعلام کردند، سئول در حال بررسی حذف توصیف "دشمن" برای ارتش کره شمالی در گزارش سالانه دفاعی خود است که قرار است اواخر سال جاری میلادی منتشر شود.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۳۱ - ۲۰:۲۱    
صدر اعظم آلمان با ذکر برخی بهانه های واهی، عدم حمایت خود را از طرح ایجاد نظام های پرداخت مالی مستقل از آمریکا که از سوی وزیر خارجه این کشور مطرح شده بود، را اعلام کرد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۳۱ - ۲۰:۱۵    
مجری زن برای اجرای زنده برنامه رادیو ورزشگاه وارد ورزشگاه آزادی شد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۳۱ - ۲۰:۰۷    
در کشورهای در حال توسعه، برخی شرکت ها به صورت غیرقانونی آنتی بیوتیک های تقلبی تولید می کنند و متأسفانه همین کشورها نیز فاقد تجهیزات آزمایشگاهی مورد نیاز برای شناسایی این آنتی بیوتیک های تقلبی هستند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۳۱ - ۱۹:۵۹    
عکس امروز نشنال جئوگرافیک دو اسب در جنوب فرانسه را نشان می دهد که برای سلطه در قلمرو خود با یکدیگر مبارزه می کنند. نژاد این اسب بومی کشور فرانسه است که کمتر از 200 راس از آن باقی مانده است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۳۱ - ۱۹:۴۸    
یک شرکت تولید کننده تسلیحات نظامی در روسیه بعد از تحریم های آمریکا علیه این کشور اعلام کرد که استفاده از پول ملی را در تبادلات و قراردادهای خود استارت زده است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۳۱ - ۱۹:۳۱    
' رمضان قدیروف' رئیس جمهوری چچن گفت که در دیدار با 'سلمان بن عبدالعزیز' پادشاه عربستان، پیام شفاهی 'ولادیمیر پوتین' رئیس جمهوری روسیه را به وی تقدیم کرده است .
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۳۱ - ۱۹:۰۸    
رئیس جمهور آمریکا در واکنش به اعتراف وکیل سابق خود به جرم هایش در توئیتر واکنش نشان داد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۳۱ - ۱۹:۰۳    
رشت- رئیس پلیس راه گیلان با اشاره به ترافیک 25 کیلومتری در محدوده رودبار از مسافران خواست تا اطلاع ثانوی از سفرهای غیر ضرور به این استان خودداری کنند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۳۱ - ۱۸:۵۷    
زندانیان آمریکایی در اعتراض به شورش مرگبار ماه آوریل در زندان ایالت کارولینای جنوبی و همچنین شرایط بد زندان های این کشور اعتصاب کردند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۳۱ - ۱۸:۵۰    
مدیر اجرایی دفتر حقوق بشر سازمان ملل متحد در ژنو امروز چهارشنبه تحریم های خصمانه آمریکا علیه جمهوری اسلامی ایران را غیرقانونی توصیف کرد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۳۱ - ۱۸:۲۴    
وزیر امور خارجه انگلیس روز سه شنبه در سفر خود به واشنگتن از توافق هسته ای با ایران حمایت کرد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۳۱ - ۱۷:۵۷    
معاون مبارزه با سرقت پلیس آگاهی ناجا در یادداشتی به تشریح راه های مختلف شناسایی افرادی که با عنوان جعلی مامور نظامی و انتظامی، اقدام به فریب و سرقت از شهروندان می کنند، پرداخت.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۳۱ - ۱۷:۴۵    
قسمت جدید دیرین دیرین به نام "پیش اون" را در این ویدیو ببینید ؛
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۳۱ - ۱۷:۱۹    
عضو شورای ملی زعفران با تاکید بر اینکه تا آغاز فصل جدید کشت زغفران کمتر از 45 روز باقی مانده است از انباشت 100 تن زعفران از سال های زراعی گذشته و جاری خبر داد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۳۱ - ۱۷:۰۳    
چند روزی است عکسی از دریاچه ارومیه در پیام رسان های مختلف دنیای مجازی در ایران دست به دست می شود که عکاس آن یکی از سرنشینان ایستگاه فضایی بین المللی است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۳۱ - ۱۶:۵۱    
نخستین عکس از مهران مدیری و محمدرضا گلزار در فیلم سینمایی رحمان 1400 رونمایی شد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۳۱ - ۱۶:۴۶    
سال گذشته حدود 544 هزار و 470 نفر در کشور به علت نزاع به پزشکی قانونی مراجعه کردند که تهرانی ها با 93 هزار و 295 مورد رکورد زدند ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۳۱ - ۱۶:۳۹    
برای نخستین بار فضانوردان ایستگاه فضایی بین المللی در فضا مسابقه تنیس برگزار کردند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۳۱ - ۱۵:۲۸    
صفحه رسمی حاج قاسم سلیمانی در واکنش به تهدید اخیر منافقین برای ترور ایشان، با انتشار کلیپی نوشت : شما آمریکایی ها همه امیدتان به این زن ولگرد(مریم رجوی) است؟
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۳۱ - ۱۵:۲۰    
محمدامین اسدی ملی پوش تیم امید ایران که به دلیل مسائل انضباطی از اردوی این تیم در بازی های آسیایی کنار گذاشته شده ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۳۱ - ۱۶:۱۵    
طبق اعلام واحد مدل سازی و پیش بینی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، هوای پایتخت طی امروز 31 مردادماه در شرایط سالم قرار دارد و با افزایش نسبی دما در تهران رو به رو هستیم.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۳۱ - ۱۶:۰۲    
اقتصادآنلاین- نقی کاظمی پور: آنچه در زیر می آید جدول قیمت معاملات انجام شده آپارتمان در منطقه ستارخان تهران طی امرداد ماه 97 است ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۳۱ - ۱۶:۰۰    
شرکت آمتیست راه فروش جهت تکمیل کادر خود در استان تهران از افراد واجد شرایط زیر دعوت به همکاری می نماید.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۳۱ - ۱۵:۵۳    
رئیس جمهور آمریکا در تجمع انتخاباتی چارلستون ایالت ویرجینیای غربی گفت که او به کشورهای عضو ناتو هشدار داده در صورتی که هزینه های نظامی خود را بیشتر نکنند، واشنگتن را از این ائتلاف خارج می کند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۳۱ - ۱۵:۵۰    
منابع عراقی از وقوع یک عملیات تروریستی انتحاری در شمال استان صلاح الدین خبر دادند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۳۱ - ۱۵:۴۷    
بعد از رونمایی از سامانه روابط کار، رئیس اتاق بازرگانی به عنوان نماینده کارفرمایان از معاون اول رئیس جمهور خواست تا سامانه جامع روابط کار متوقف شود و همین موضوع باعث شد تا معاون روابط کار وزارت کار ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۳۱ - ۱۵:۴۵    
پلیس آلمان به دنبال یک مرد 44 ساله ایرانی تبار مظنون به قتل یک زن در یکی خیابان های دوسلدورف است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۳۱ - ۱۵:۴۳    
چند روز پس از شوک قیمتی به وجود آمده در بازار پروازهای داخلی حال به نظر می رسد گرانی ها کار خود را کرده و دیگر شانس پر شدن کامل یک پرواز در روزهای عادی وجود ندارد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۳۱ - ۱۵:۴۱    
با آغاز رسمی تعطیلات آخر هفته بسیاری از مسافران امروز(چهار شنبه) را به عنوان روز آغاز سفر خود انتخاب کرده اند و همین امر باعث شده ترافیک در بسیاری از جاده های پر رفت و آمد شدید باشد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۳۱ - ۱۵:۳۷    
آمار نشان می دهد که وضعیت فساد اقتصادی در کشورهایی که مفسدان را اعدام می کنند اصلا تغییری نکرده است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۳۱ - ۱۵:۲۵    
در این ویدیو صحبت های پلیس انتظامی درباره بازداشت 1302 سارق و زورگیر در طرح رعد پلیس را مشاهده می کنید ؛
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۳۱ - ۱۵:۰۳    
امروز آژانس فضایی اروپا با انتشار تصویری در شبکه اجتماعی خود، عید قربان را به تمام مسلمانان جهان تبریک گفت.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۳۱ - ۱۵:۰۰    
معاون وزیر دفاع روسیه اعلام کرد که کشورش همکاری های نظامی و فنی با ایران را با توجه به تعهدات بین المللی دو کشور، گسترش خواهد داد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۳۱ - ۱۴:۵۱    
کیک عجیب عید قربان به شکل یک گوسفند سر بریده را می بینید.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۳۱ - ۱۴:۳۹    
انتخاب دونالد ترامپ به عنوان رئیس جمهوری آمریکا در کنار وارد آوردن شوک به جامعه و نخبگان این کشور به جدالی سخت بین رسانه ها با این میلیاردر تازه وارد تبدیل شد که البته رفتارهای غیر عقلانی و بروز ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۳۱ - ۱۴:۳۴    
رئیس کارگروه کاهش تقاضای اعتیاد کمیته مستقل مبارزه با مواد مخدر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: قاچاقچیان مواد مخدر قیمت ها را هدفمند کنترل می کنند و کاری به نابسامانی اوضاع اقتصاد ایران ندارند ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۳۱ - ۱۴:۳۰    
دانشمندان متوجه شده اند در زمستان گذشته بخش هایی از خاک قطب شمال به طور کامل یخ نزده و این امر سبب می شود مقادیر کلانی دی اکسید کربن در اتمسفر منتشر شود.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۳۱ - ۱۴:۱۵    
مسئول روابط عمومی اورژانس فارس گفت: واژگونی وانت نیسان در محور مواصلاتی جهرم - قیر و کارزین 13 نفر را روانه بیمارستان کرد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۳۱ - ۱۴:۰۹    
ترکیه با بیش از 8 میلیارد دلار کمک به کشورهای فقیر در صدر کشورهای کمک کننده سال 2017 قرار گرفت.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۳۱ - ۱۴:۰۵    
در هفته های گذشته قیمت اوراق تسهیلات مسکن روی خط تقریبا ثابتی حرکت کرده اما قیمت مسکن با رشد چشم گیری مواجه شده که این موضوع صاحب خانه شدن را برای افرادی که در سطح پایین جامعه قرار دارند سخت تر کرده ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۳۱ - ۱۴:۰۳    
مشاور امنیت ملی دونالد ترامپ روز چهارشنبه تاکید کرد که آمریکا به دنبال تغییر نظام در ایران نیست.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۳۱ - ۱۳:۳۴    
از بامداد امروز تا کنون چهار زمین لرزه پیاپی فاریاب در استان کرمان را لرزانده است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۳۱ - ۱۳:۳۳    
رئیس کمیسیون عمران مجلس از قول وزیر راه و سازمان هواپیمایی کشوری برای تعدیل قیمت بلیت هواپیما خبر داد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۳۱ - ۱۳:۱۹    
به گفته رییس کمیسیون حمل و نقل شورای شهر تهران درآمد حاصل از فروش طرح ترافیک 40میلیارد تومان است نه 68میلیاردی که معاون حمل و نقل شهردار تهران اعلام کرده است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۳۱ - ۱۳:۱۶    
فدراسیون فوتبال در تلاش است تا پول کی روش را پرداخت کند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۳۱ - ۱۳:۱۲    
در حالی قائم مقام رئیس سازمان هواپیمایی کشوری افزایش 4 برابری قیمت پروازهای داخلی را انکار کرده که نرخ بلیت ها همچنان به پرواز خود ادامه می دهد ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۳۱ - ۱۳:۱۰    
قیمت طلا در معاملات روز چهارشنبه بازار آسیا به دنبال ضعیف شدن ارزش دلار، به بالاترین رکورد یک هفته اخیر صعود کرد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۳۱ - ۱۳:۰۸    
دادگاه الکساندریا در ایالت ویرجینیای آمریکا روز سه شنبه پال منافورت، رئیس کارزار انتخاباتی دونالد ترامپ، رئیس جمهوری ایالات متحده را در هشت اتهام گناهکار شناخت.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۳۱ - ۱۲:۴۵    
سخنگوی کمیسیون بهداشت مجلس، با اعلام این خبر که سه شنبه آینده مهلت وزارت کار برای ارائه گزارش از نحوه پرداخت سهم درمان کارگران به پایان می رسد یادآورشد در این نشست طرحی نیز برای نحوه تخصیص ارز دولتی ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۳۱ - ۱۲:۴۳    
بانک مرکزی چین در گزارشی اعلام کرد علی رغم کاهش ارزش یوان در ماه های اخیر، استفاده از یوان در مبادلات جهانی نه تنها کاهشی نداشته، بلکه افزایش محسوسی هم داشته است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۳۱ - ۱۲:۴۲    
در حالی شورای رقابت از احتمال افزایش مجدد قیمت خودروها خبر داده که دقیقا دو ماه قبل مجوز گرانی 5.6 تا 7.1 درصدی خودروهای داخلی را صادر کرده بود.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۳۱ - ۱۲:۴۰    
مقام های اسرائیلی محدودیت در قانون مالکیت سلاح گرم را برای شهروندان کم کرده و به این ترتیب و به صورت بالقوه اجازه حمل سلاح گرم توسط صدها هزار کهنه سرباز نیروی مسلح و پلیس داوطلب را بدون ارائه دلیل به ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۳۱ - ۱۲:۳۷    
بانک ملی قطر با پیش بینی نرخ رشد کشورهای جهان در سال های 2018 تا 2023 اعلام کرد میانمار رکورددار سریع ترین رشد اقتصادی جهان خواهد بود.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۳۱ - ۱۲:۲۸    
یکی از ملی پوش های ژیمناستیک ایران در آستانه مسابقات آسیب دید.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۳۱ - ۱۲:۲۲    
کمپانی کلاشینکف کانسرن سازنده اسلحه معروف کلاش/AK-47 جدیدترین محصولات خود ازجمله ربات قاتل را رونمایی کرد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۳۱ - ۱۲:۱۸    
مهدی شریفی تا نیم فصل نمی تواند برای قرمزها بازی کند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۳۱ - ۱۲:۱۷    
نخستین تصویر از چهره نیکول کیدمن در فیلم ویرانگر (Destroyer) منتشر شد. گریم کیدمن در این فیلم توجه بسیاری از علاقه مندان سینما را به خود جلب کرده است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۳۱ - ۱۲:۱۵    
رستوران سابلیموشن گران ترین رستوران دنیا در جزیره ایبزای اسپانیا در دریای مدیترانه است که هزینه یک وعده غذا در آن 2050 دلار آب می خورد که تقریبا معادل با 20 میلیون تومان است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۳۱ - ۱۲:۰۹    
رییس آتش نشانی بومهن از آتش سوزی اتاق نگهبانی در این شهر خبر داد و گفت: متاسفانه یک کودک 2 ساله در این حادثه در آتش سوخت.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۳۱ - ۱۲:۰۳    
رییس انجمن صنایع همگن قطعه سازی گفت: اعلام صورت گرفته مبنی بر تخصیص ارز دولتی 4200 تومانی به صنعت قطعه سازی برای واردات مواد اولیه، نادرست است و قطعه سازان مشول دریافت این ارز نیستند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۳۱ - ۱۲:۰۲    
معاون پارلمانی رئیس جمهوری با بیان این که مشکلی در تامین کالاهای اساسی کشور نداریم، یکی از عوامل گرانی و مشکلات اقتصادی را جنگ روانی دشمن عنوان کرد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۳۱ - ۱۱:۵۹    
نتایج رتبه بندی جهانی دانشگاه ملی تایوان در سال 2018 منتشر شد و 9 دانشگاه ایرانی در میان بیش از 800 دانشگاه برتر قرار گرفتند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۳۱ - ۱۱:۵۷    
تصور ما از پزشک یا به قول معروف، آقا یا خانم دکتر، فردی پولدار و بی دغدغه است که هر روز می رود مطب و چند بیمار را ویزیت می کند. در حالی که تصورات ذهن ما، با واقعیت های پزشکی تفاوت دارد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۳۱ - ۱۱:۳۲    
استفاده ابزاری از دلار برای مقاصد سیاسی بسیاری از کشورها را به فکر یافتن جایگزین برای دلار انداخته است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۳۱ - ۱۱:۳۲    
اقتصادآنلاین-مریم علیایی: قیمت انواع تورهای گردشگری به مقصد آلانیا در شهریورماه97 به شرح جدول زیر است؛
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۳۱ - ۱۱:۲۸    
رئیس سازمان انرژی اتمی:انگلیس جایگزین امریکا در کارگروه بهسازی آب سنگین اراک شد که ایران، امریکا و چین در آن حضور داشتند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۳۱ - ۱۱:۲۳    
همزمان با 31 مرداد سالروز صنایع دفاعی، تحقیق و تلاش شبانه روزی متخصصان صنایع هوایی، نخستین هواپیمای بومی جنگنده پیشرفته مجهز به سامانه های اویونیک و کنترل آتش پیشرفته بومی نسل 4 با نام کوثر تولید و ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۳۱ - ۱۱:۱۹    
رئیس دبیرخانه شورای عالی سالمندان ضمن تشریح آخرین وضعیت لایحه حمایت از حقوق سالمندان، گفت: شنبه آینده جلسه ای با حضور اساتید حقوق دانشگاهی و نمایندگان حقوقی مجلس برای بررسی لایحه حمایت از حقوق ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۳۱ - ۱۱:۱۸    
توت ها یکی از سالم ترین غذاهایی هستند که می توانید بخورید. این گروه از میوه ها سرشار از آنتی اکسیدان ها برای کمک به کنترل رادیکال های آزاد در بدن هستند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۳۱ - ۱۱:۱۰    
مشاور امنیت ملی آمریکا در طول بازدید خود از اراضی اشغالی اعلام کرد که ایران یکی از دلایل حضور نیروهای آمریکایی در سوریه است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۳۱ - ۱۱:۰۷    
رییس صنف مشاوران املاک است، با حرارت صحبت می کند و تلاش می کند از موقعیت همکارانش دفاع کند . می گوید کارکشته این حوزه است و توصیه هایش به خریداران و فروشندگان این است که معامله کنید تا پول در بازار ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۳۱ - ۱۱:۰۴    
رئیس فدراسیون واردات گفت: در برخی از کالاها واردات با دلار 8 هزار تومانی اصلا صرفه اقتصادی ندارد اما چون پول آن پرداخت شده و جنس در گمرک است این وسط سرمایه و زندگی واردکننده از بین می رود.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۳۱ - ۱۱:۰۰    
بررسی عملکرد فولادسازان عمده در چهارماهه نخست امسال نشان می دهد میزان صادرات فولاد میانی (خام) با رشد 16 درصدی نسبت به مدت مشابه پارسال به 2 میلیون و 487 هزار تن رسید.
  • ۱