چهارشنبه ۱۹ اردیبهشتساعت ۰۲:۲۴May 2024 8
جستجوی پیشرفته

خبرهای اقتصاد آنلاین 27 مرداد 1397 - eghtesadonline.com

اقتصاد آنلاین 29 اسفند 1393 اقتصاد آنلاین 29 اسفند 1394 اقتصاد آنلاین 30 اسفند 1395 اقتصاد آنلاین 29 اسفند 1396 اقتصاد آنلاین 31 فروردین 1397 اقتصاد آنلاین 31 اردیبهشت 1397 اقتصاد آنلاین 31 خرداد 1397 اقتصاد آنلاین 31 تیر 1397 اقتصاد آنلاین 31 شهریور 1397 اقتصاد آنلاین 30 مهر 1397 اقتصاد آنلاین 30 آبان 1397 اقتصاد آنلاین 30 آذر 1397 اقتصاد آنلاین 30 دی 1397 اقتصاد آنلاین 30 بهمن 1397 اقتصاد آنلاین 29 اسفند 1397 اقتصاد آنلاین 1 مرداد 1397 اقتصاد آنلاین 2 مرداد 1397 اقتصاد آنلاین 3 مرداد 1397 اقتصاد آنلاین 4 مرداد 1397 اقتصاد آنلاین 5 مرداد 1397 اقتصاد آنلاین 6 مرداد 1397 اقتصاد آنلاین 7 مرداد 1397 اقتصاد آنلاین 8 مرداد 1397 اقتصاد آنلاین 9 مرداد 1397 اقتصاد آنلاین 10 مرداد 1397 اقتصاد آنلاین 11 مرداد 1397 اقتصاد آنلاین 12 مرداد 1397 اقتصاد آنلاین 13 مرداد 1397 اقتصاد آنلاین 14 مرداد 1397 اقتصاد آنلاین 15 مرداد 1397 اقتصاد آنلاین 16 مرداد 1397 اقتصاد آنلاین 17 مرداد 1397 اقتصاد آنلاین 18 مرداد 1397 اقتصاد آنلاین 19 مرداد 1397 اقتصاد آنلاین 20 مرداد 1397 اقتصاد آنلاین 21 مرداد 1397 اقتصاد آنلاین 22 مرداد 1397 اقتصاد آنلاین 23 مرداد 1397 اقتصاد آنلاین 24 مرداد 1397 اقتصاد آنلاین 25 مرداد 1397 اقتصاد آنلاین 26 مرداد 1397 اقتصاد آنلاین 27 مرداد 1397 اقتصاد آنلاین 28 مرداد 1397 اقتصاد آنلاین 29 مرداد 1397 اقتصاد آنلاین 30 مرداد 1397 اقتصاد آنلاین 31 مرداد 1397 
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۰۲ - ۱۴:۰۸    
گروه صنعتی راهب (پخش ربیع گستر شاد) برندهای ربیع، اورنجینا، کریستال، شمشاد جهت تکمیل کادر سرمایه انسانی خود در استان تهران از افراد واجد شرایط زیر دعوت به همکاری می نماید.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۰۱ - ۱۲:۱۳    
یک شرکت معتبر جهت تکمیل کادر خود در استان های فارس، خوزستان، اصفهان و کهگیلویه و بویر احمد از افراد واجد شرایط زیر دعوت به همکاری می نماید.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۰۱ - ۱۲:۱۰    
شرکت ایده پردازان الکترونیک جوانان جهت تکمیل کادر خود در استان تهران از افراد واجد شرایط زیر دعوت به همکاری می نماید.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۰۱ - ۱۱:۴۱    
یک شرکت معتبر تولیدی جهت تکمیل کادر خود در استان تهران،شهرک صنعتی نصیرآباد از افراد واجد شرایط زیر دعوت به همکاری می نماید.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۰۱ - ۱۱:۴۱    
هلدینگ معتبر کشاورزی و دامداری جهت تکمیل کادر خود در استان تهران از افراد واجد شرایط زیر دعوت به همکاری می نماید.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۳۱ - ۱۴:۰۹    
گروه سایتچین جهت تکمیل کادر خود در استان تهران از افراد واجد شرایط زیر دعوت به همکاری می نماید.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۳۰ - ۱۱:۲۱    
افیوژن مفصل هنگامی اتفاق می افتد که مقدار بیش ازحدی مایع در یک مفصل جمع شود. هنگامی که این وضعیت در زانو رخ می دهد، معمولاً تورم زانو یا آب آوردن زانو نامیده می شود.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۳۰ - ۱۰:۱۷    
پس از خوردن غذاهای سرشار از قند مانند یک تکه کیک یا آبنبات ها، قند خون انسان به سرعت افزایش می یابد. اگرچه این افزایش سریع سطوح قند خون می تواند به بهبود سطوح انرژی شما کمک کند ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۰۷:۳۷    
یک مجموعه معتبر جهت تکمیل کادر خود در استان تهران از افراد واجد شرایط زیر دعوت به همکاری می نماید.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۰۷:۲۲    
شرکت مهندسی شبکه گستران آریا سامانه جهت تکمیل کادر خود در استان تهران از افراد واجد شرایط زیر دعوت به همکاری می نماید.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۲۸ - ۲۲:۲۴    
وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح از رونمایی و پرواز یک جت جنگنده ایرانی در روز صنعت دفاعی(31 مرداد) خبر داد ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۲۸ - ۱۶:۲۰    
مدیر جهاد کشاورزی آبادان گفت: بر خلاف پیش بینی برداشت خرما در سال جاری، با کاهش 50 درصدی برداشت این محصول در آبادان مواجه شدیم.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۲۸ - ۱۶:۰۸    
رئیس سازمان دامپزشکی کشور در آستانه فرارسیدن عید قربان ضمن هشدار در خصوص هرگونه ذبح غیر بهداشتی دام در معابرو اماکن غیر مجازاظهار کرد:جهت تأمین رفاه حال شهروندان ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۲۸ - ۱۴:۳۵    
عضو فراکسیون فرهنگیان مجلس با بیان اینکه میزان درصد افزایش حقوق معلمان در سال جاری قابل پذیرش نیست، گفت: افزایش 20 درصدی حقوق معلمان یکی از الزامات است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۲۸ - ۱۳:۳۴    
هر ساله مسلمانان از سراسر جهان برای زیارت خانه خدا و ادای مناسک حج و به شهر مکه کرمه مشرف می شوند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۲۸ - ۱۳:۲۳    
متن گزارش کمیسیون اقتصادی مجلس درباره درخواست تحقیق و تفحص 13 محوری از بانک مرکزی منتشر شد که یکی از بندهای آن، تحقیق و تفحص از نحوه تخصیص ارز در ماه های گذشته است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۲۸ - ۱۲:۰۷    
یک فروند لنج بدون سرنشین و رها شده در حاشیه ساحل رودخانه کارون دچار حریق شد که با همکاری و تلاش نیروهای آتش نشانی و امداد و نجات واحد دریایی مهار شد .
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۲۸ - ۱۱:۴۶    
با استقبال هموطنان از معامله 2030 واحد دیگر از معاملات گواهی سپرده سکه طلا بانک صادرات ایران، حجم معاملات اوراق گواهی خزانه زرین سپهر در سه روز کاری از 7140 واحد گذشت.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۲۸ - ۱۱:۴۳    
عصر امروز برایتون که علیرضا جهانبخش را به تازگی به خدمت گرفته در اولدترافورد به مصاف منچستریونایتد خواهد رفت.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۲۸ - ۱۱:۳۴    
حمید فرخ نژاد بازیگر سینما آخرین پست اینستاگرامی خود را به دونالد ترامپ رییس جمهور جنجالی ایالات متحده آمریکا اختصاص داد و او را یکی از نشانه های آخرالزمان دانست.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۲۸ - ۱۱:۲۲    
در نشست شورای سیاست گذاری دومین دوره آزمون استخدام بخش خصوصی زمان آغاز ثبت نام آزمون استخدام بخش خصوصی اعلام شد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۲۸ - ۱۰:۴۱    
نماینده مردم علی آباد کتول و سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت که در شرایط کنونی کشور و با در نظر گرفتن فشارهای اقتصادی، طرح سوال از رییس جمهوری به صلاح نیست.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۲۸ - ۱۰:۳۱    
یک روزنامه آمریکایی به نقل از یکی از رهبران دربند داعش در عراق، نوشت که سرکرده ارشد این گروه تروریستی بسیار لاغر شده است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۲۸ - ۰۷:۴۵    
خیلی ها تصور می کنند بیمه عمر یعنی پولی را به سختی برای بازماندگانشان ذخیره کنند و بروند! برای همین است که تنها 15 میلیون نفر ایرانی بیمه عمر دارند ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۲۸ - ۰۷:۳۶    
یک گروه معتبر و فعال در زمینه تولید و بهره برداری مشتقات نفتی جهت تکمیل کادر خود در استان تهران از افراد واجد شرایط زیر دعوت به همکاری می نماید.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۲۸ - ۰۷:۳۶    
شرکت چاپ و نشر نگارستان جهت تکمیل کادر خود در استان تهران از افراد واجد شرایط زیر دعوت به همکاری می نماید.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۲۸ - ۰۷:۲۸    
یک موسسه انتشاراتی معتبر جهت تکمیل کادر اداری واحد روابط عمومی خود در استان تهران از افراد واجد شرایط زیر دعوت به همکاری می نماید.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۲۸ - ۰۷:۲۸    
استخدام شرکت مهندسی پویا شبکه عصر (پیکام تلکام ) شرکت مهندسی پویا شبکه عصر (پیکام تلکام ) جهت تکمیل کادر پرسنلی خود در واحدهای شعب خود در استان تهران از افراد واجد شرایط زیر از طریق مصاحبه حضوری و ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۲۸ - ۰۷:۲۷    
شرکت پویا سیستم جهت تکمیل کادر خود در استان تهران از افراد واجد شرایط زیر دعوت به همکاری می نماید.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۲۸ - ۰۷:۲۷    
موسسه تخصصی زبان انگلیسی نورعلم جهت تکمیل کادر اساتید خود در استان تهران محدوده افسریه از افراد واجد شرایط زیر دعوت به همکاری می نماید.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۲۸ - ۰۷:۲۷    
هلدینگ ماهو جهت تکمیل کادر خود در استان تهران از افراد واجد شرایط زیر دعوت به همکاری می نماید.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۲۸ - ۰۷:۲۲    
شرکت پیشرو تامین طلایی جهت تکمیل کادر بازرگانی خود در استان تهران از افراد واجد شرایط زیر دعوت به همکاری می نماید.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۲۸ - ۰۷:۲۱    
شرکت چگو جهت تکمیل کادر خود در استان تهران از افراد واجد شرایط زیر دعوت به همکاری می نماید.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۲۸ - ۰۷:۲۱    
شرکت تعاونی طعم و عطر ماگنولیا جهت تکمیل کادر خود در استان تهران از افراد واجد شرایط زیر دعوت به همکاری می نماید.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۲۸ - ۰۷:۱۸    
عروس و داماد که سوار بر خودرو برای فیلمبرداری عروسی به ارتفاعات لاریجان رفته بودند بر اثر سقوط به دره دچار حادثه شدند. در این سانحه تلخ داماد در دم جان باخت و عروس بشدت مصدوم شد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۲۸ - ۰۰:۴۷    
برمبنای نظرسنجی طلای هفتگی کیتکونیوز، سرمایه گذاران بیش از گذشته نسبت به افزایش قیمت طلا در هفته جاری بدبین هستند در حالی که کارشناسان وال استریت نظر مثبتی دارند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۲۸ - ۰۰:۲۸    
از سال های دور و پس از زلزله بم، عکسی به یادگار مانده است که حضور همزمان محمدرضا شجریان و عزت الله انتظامی را در این منطقه نشان می دهد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۲۸ - ۰۰:۲۴    
تیم های ملی امید عربستان و ایران علاقه ای به صدرنشینی در گروه خود در بازی های آسیایی ندارند و به نظر نمی رسد برای پیروزی در بازی های فردا به آب و آتش بزنند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۲۸ - ۰۰:۱۸    
در چهار ماه نخست سال جاری 180 هزار و 706 تن موز به ارزش 176 میلیون و 231 هزار دلار به کشور وارد شد که نسبت به مدت مشابه سال گذشته از لحاظ وزنی 22.66 درصد و ارزشی 2.03 درصد کاهش یافته است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۲۸ - ۰۰:۱۳    
وزارت وزارت خزانه داری و دارایی ترکیه در اطلاعیه ای، تدابیر اقتصادی و مالی دولت این کشور برای مقابله و بی اثر کردن تحریم و فشارهای اقتصادی آمریکا را اعلام کرد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۲۸ - ۰۰:۰۴    
به نظر می رسد که اپل تمرکز خود را بر توسعه گجت های پوشیدنی هوشمندی گذاشته که به بررسی وضعیت سلامتی کاربران می پردازند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۲۸ - ۰۰:۰۰    
گزارش های جدید حاکی از تخلف گوگل و نقض حریم خصوصی کاربران اندرویدی دارد که تاکنون مقامات دولتی به رسیدگی آن نپرداخته و کاربران بسیاری نیز در جریان نیستند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۲۷ - ۲۳:۵۶    
پسر بچه 16 ساله با ورود غیرمجاز به سرورهای اپل، ناایمن بودن بسترهای ارتباطی و شبکه ای این کمپانی را لو داد اما هدفش تنها استخدام در اپل بوده است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۲۷ - ۲۳:۵۱    
امارات متحده عربی کشوریست که بسیاری از مردم جهان آن را یک نمونه موفق"دموکراسی" در خاورمیانه می پندارند؛ بی خبر از آنکه این کشور نه دموکراتیک است و نه آنگونه که نامش القا می کند، متحد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۲۷ - ۲۳:۴۹    
در استان مازندران، تعدادی از بومی های جنگل های هیرکانی به دنبال گنج همه جا را حفر می کنند اما به جایی نرسیده اند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۲۷ - ۲۳:۴۷    
هجدهمین دوره بازی های آسیایی در جاکارتای اندونزی برگزار می شود. برخی ورزشکاران ایران در این رقابت ها، جزو شگفتی های کاروان به حساب می آیند ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۲۷ - ۲۳:۴۳    
رجب طیب اردوغان مجدداً تصدی ریاست حزب عدالت و توسعه را برعهده گرفت.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۲۷ - ۲۳:۴۱    
الهام صفا فوتسالیست قمی در جریان مسابقات امروز فوتسال بانوان قم در سالن ثامن مورد ضرب و شتم قرار گرفت و به بیمارستان انتقال یافت.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۲۷ - ۲۳:۴۱    
علیرضا مسعودی گفت: من قبل از پخش خنداننده شو 1 دیگر روی استیج نرفتم، زیرا احساس می کردم که کار خود را انجام داده ام و به اندازه کافی دیده شده ام ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۲۷ - ۲۳:۳۴    
زندگی در شهر های بزرگ علاوه بر تمامی آلودگی هایی که ممکن است برای انسان داشته باشد و سلامت انسان را به خطر بیندازد، جاذبه های خاص خود را دارد ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۲۷ - ۲۳:۳۴    
رامین رضاییان از دو تیم لیگ برتری پیشنهاد دارد و مدیربرنامه های او در حال مذاکره با این دو تیم است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۲۷ - ۲۳:۲۹    
بررسی قوانین و مقررات مربوط به فساد مالی در کشور ما بیانگر آن است که یک سری از آن ها ناظر به پیشگیری از وقوع فساد است و دسته دوم ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۲۷ - ۲۳:۲۹    
رییس جمهوری روسیه امروز (شنبه) در مراسم ازدواج وزیر خارجه 53 ساله اتریش شرکت کرد. کارین کنایسل، وزیر امور خارجه اتریش امروز (شنبه) با ولفگانگ میلینگر که تاجر است ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۲۷ - ۲۳:۲۱    
محمدرضا عارف در مورد ناامیدی جوانان توئیتی منتشر کرد و محمود صادقی به آن پاسخ داد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۲۷ - ۲۳:۱۴    
رئیس کمیسیون انرژی اتاق بازرگانی تهران: اخطار های امریکا در زمینه محدودیت خرید نفت از ایران، به جای یک اقدام عملی، قلم فرسایی رسانه ای است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۲۷ - ۲۳:۱۱    
منابع خبری جزئیات داستان جالب یک دختر ایزدی با رباینده داعشی او در آلمان را منتشر کردند. روزنامه تایمز انگلیس در تحقیقاتی به قلم ریچارد اسپنسر به روایت داستان جالب دختر ایزدی پرداخت که پس از فرار از ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۲۷ - ۲۳:۰۶    
در پی پیشنهاد پرداخت قسطی مابه التفاوت ارز کالاهای وارداتی با نرخ 4200 تومان، نایب رئیس اتاق بازرگانی ایران گفت ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۲۷ - ۲۳:۰۱    
مهناز افشار با ابراز ناراحتی از شکنجه کودک مرندی توسط پدرش، تاکید کرد که اگر همسرتون یک درصد انسان نیست صبر کنید. اجازه نداریم بچه را آلت انتقام خود کنیم.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۲۷ - ۲۲:۵۴    
مارک وارنر سناتور ارشد کمیته اطلاعات سنای آمریکا گفت: طی روزهای آینده یک اصلاحیه قانونی در کنگره مطرح می شود که در صورت تصویب نهایی مانع از آن خواهد شد که ترامپ مانع از دستیابی مقام های سابق و ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۲۷ - ۲۲:۴۷    
پیمان معادی در فیلم اکشن Six Underground به کارگردانی مایکل بی کنار رایان رینولدز ستاره سینمای هالیوود ایفای نقش خواهد کرد. معادی از معدود بازیگران ایرانی با کارنامه بین المللی است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۲۷ - ۲۲:۴۰    
مدیر کل دفتر ارتباط با صنعت معاونت پژوهش و فناوری وزارت علوم با اشاره به اجرای طرح مهارت آموزی دانشجویان در دانشگاه ها ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۲۷ - ۲۲:۳۹    
رئیس هیئت مدیره دیدبان شفافیت و عدالت گفت: علیه آقای آخوندی به دلیل عدم شفاف سازی بازار مسکن و شکل ندادن سامانه اسکان و املاک ظرف مدت 6 ماه اعلام جرم کرده ایم.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۲۷ - ۲۲:۳۶    
ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه در دیدار با آنگلا مرکل صدر اعظم آلمان بر لزوم حفظ توافقنامه هسته ای با ایران تاکید کرد و گفت این توافقنامه باید حفظ شود.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۲۷ - ۲۲:۳۳    
نیکی کریمی با یادی از فیلم سینمایی دیوانه ای از قفس پرید و همکاری با عزت الله انتظامی، از بزرگی، انسانیت، شعور و بینش این هنرمند نوشت.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۲۷ - ۲۲:۳۰    
با سیم خاردارهای نصب شده روی دیوارش، بیشتر شبیه پادگان است، علی رغم این که فضای سنگینی در محیط حاکم است، نوای موسیقی امید بخش و لطیفی در فضا پخش می شود، پس از گذر از حیاط بزرگ، وارد سالن می شویم ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۲۷ - ۲۲:۲۳    
بحران عربی بین محور سعودی و قطر موجب نگرانی پنهان کویت و عمان شده است تا جایی که این دو کشور بیم دارند هر لحظه مانند قطر با تحریم های چند جانبه سعودی روبه رو شوند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۲۷ - ۲۲:۲۱    
معاون سیاسی امنیتی دادستان مرکز خراسان رضوی گفت: صبح امروز 6 سارق طلا در مشهد به دار مجازات آویخته شدند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۲۷ - ۲۲:۱۸    
یک وبگاه تحلیلی در مطلبی نوشت: تهران دیگر به واشنگتن اعتماد نمی کند و تا بعد از انتخابات 2020 آمریکا منتظر خواهد ماند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۲۷ - ۲۲:۱۵    
از چهارشنبه هفته گذشته 4 فیلم جدید به جمع فیلم های روی پرده پیوسته تا مخاطبان به جز فیلم های کمدی گزینه های دیگری هم برای تماشا داشته باشند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۲۷ - ۲۲:۱۲    
معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش خبر از افزایش میزان ساعات اشتغال معلمان بازنشسته در مدارس داد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۲۷ - ۲۲:۰۷    
یکی از اتفاقات تلخ بازی پرسپولیس و نفت مسجد سلیمان، درگیری پایان بازی طرفداران دو تیم بود.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۲۷ - ۲۲:۰۴    
برای سومین بار طی یک سال گذشته، امواج دریا موجودی عظیم الجثه، پشمالو و بدبو را به ساحل آوردند. موجودی که دریاشناسان احتمال می دهند بخشی از لاشه یک نهنگ باشد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۲۷ - ۲۲:۰۲    
دانشمندان سیاره ای را رصد کرده اند که حجم آن سه برابر مشتری است و داغ ترین سیاره کشف شده به حساب می آید. دمای سیاره به 4327 درجه سانتیگراد می رسد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۲۷ - ۲۱:۵۹    
آقازاده ها عنوان شعر ارمغان زمان فشمی در ضمیمه طنز بی قانون است که در حاشیه داغ شدن کمپین فرزندت کجاست؟ در شبکه های اجتماعی سروده و منتشرشده است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۲۷ - ۲۱:۵۷    
گروه تروریستی احرارالشام پس از خروج از غوطه شرقی ریف دمشق و بازطراحی خود در استان های ادلب و حلب سوریه فرمانده جدیدش را منصوب کرد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۲۷ - ۲۱:۴۶    
رئیس جمهوری روسیه که در کنار سیاستمداران جهان در مراسم ازدواج وزیر خارجه اتریش شرکت می کند هدیه ویژه ای را برای خانم وزیر در نظر گرفته است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۲۷ - ۲۱:۴۴    
جنگ تجاری آمریکا و ترکیه فقط بر سر آزادی یک کشیش آمریکایی نیست و این جنگ بر سر خرید سامانه اس 300 روسیه از سوی ترکیه و خودداری از پذیرش حمایت آمریکا از یگان های مدافع خلق ی پ گ است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۲۷ - ۲۱:۴۰    
محققان دریافتند قارچ های دارای کلاهک سفید می توانند با بهبود اجتماع میکروبی روده همانند پری بیوتیک عمل کرده و عملکرد کبد را بهبود بخشند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۲۷ - ۲۱:۳۷    
حدود 50 روز از آتش سوزی هورالعظیم می گذرد و هویزه، شهری به رنگ خاکستریِ دود در آمده است، شهری با ریه هایی نخ نما شده که سال های توپ و موشک را به آن یادآوری می کند ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۲۷ - ۲۱:۳۱    
از مدتی قبل برخی کاربران فضای مجازی خواستار توضیح مسئولین کشور درباره وضع زندگی فرزندانشان شده اند. این توضیحات با هشتگ #فرزندت_کجاست؟ همچنان ادامه دارد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۲۷ - ۲۱:۲۷    
معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ، از دستگیری متهم پرونده آزار و اذیت در یک کلینیک دندانپزشکی پیش از خروج وی از کشور خبر داد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۲۷ - ۲۱:۲۶    
یک اندیشکده هنگ کنگی به دولت این کشور پیشنهاد کرده که با هدف فراهم کردن زمین بیشتر جهت ساخت مسکن، یک جزیره مصنوعی به مساحت 2200 هکتار در آبهای اطراف هنگ کنگ ساخته شود.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۲۷ - ۲۱:۲۲    
تولید تجاری فیسالیس زرد برای اولین بار در آذربایجان غربی در گلخانه های دانشکده کشاورزی دانشگاه ارومیه توسط عضو هیات علمی گروه علوم باغبانی و دانشجوی کارشناسی وی انجام شد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۲۷ - ۲۱:۱۶    
خوشحالی اولیه زمان واریز حقوق و اعتماد به نفس ناشی از آن شاید قابل وصف نباشد اما خیلی طولانی نیست. هر چند طول مدتش برای هر خانواری متفاوت است ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۲۷ - ۲۱:۰۹    
رژیم غذایی سالم سرشار از سبزیجات، ماهی، حبوبات، تخم مرغ و گوشت مرغ با کاهش خطر ابتلا به بیماری ام اس مرتبط است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۲۷ - ۲۱:۰۹    
تیر چراغ برق پس از برخورد وانت پیکان شکسته شد و سیم های برق روی زمین افتاد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۲۷ - ۲۰:۵۲    
وزارت خارجه گرجستان درباره بی احترامی به نحوه پوشش مسافران ایرانی در فرودگاه تفلیس گفته شده است: مطابق اطلاعات اولیه و انجام اقدامات تحقیقاتی ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۲۷ - ۲۰:۳۳    
رئیس پلیس پیشگیری پایتخت گفت: سارق سابقه دار لوازم خودرو که 17 سال سابقه حبس داشت، پس از یک سال آزادی از زندان و در حین سرقت دستگیر شد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۲۷ - ۲۰:۳۲    
رئیس سازمان بازرسی کل کشور به آن هایی که با پول های با منشأ غیر قانونی سکه خریداری کرده اند هشدار داد و گفت: باید این سکه ها را پس دهند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۲۷ - ۲۰:۲۹    
وزیر امور خارجه کشورمان با انتشار توییتی درگذشت کوفی عنان دبیر کل سابق سازمان ملل را تسلیت گفت.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۲۷ - ۲۰:۱۲    
سردار سرلشکر قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از مراحل تکمیلی طرح توسعه حرم مطهر علوی در نجف اشرف بازدید کرد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۲۷ - ۲۰:۱۰    
بسیاری از کاربران از به مخاطره افتادن اطلاعات شخصی و حریم خصوصی خود همواره هراس دارند؛ بنابراین همواره در تلاشند تا بتوانند با رعایت برخی نکات امنیت سایبری دستگاه های الکترونیکی متصل به اینترنت خود ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۲۷ - ۲۰:۰۸    
معاون امور دریایی سازمان بنادر و دریانوردی با تایید اظهارات معاون بندری این سازمان، گفت: شناورهای صیادی چینی تحت اجاره و مالکیت ایران هستند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۲۷ - ۲۰:۰۷    
کارمند سابق کاخ سفید در کتاب جدید خود از احتمال لغو حق شهروندی و اخراج بانوی اول امریکا از این کشور از سوی رئیس جمهور خبر داد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۲۷ - ۲۰:۰۷    
محافظت از گوشی های هوشمند از اهمیت زیادی برخوردار است و با توجه به حمله ی هرروزه ی هکرها نباید از امنیت در سیستم عامل دستگاه هوشمند غافل شد ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۲۷ - ۱۹:۴۵    
فرمانده انتظامی استان اصفهان از کشف هزار و 500 تن برنج و 300 تن عدس احتکار شده به ارزش 145 میلیارد ریال در عملیات مأموران پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی شهرستان خمینی شهر خبر داد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۲۷ - ۱۹:۴۳    
رئیس سازمان تدارکات پزشکی جمعیت هلال احمر، گفت: کمبود قرص وارفارین صحت ندارد و این داروی مورد نیاز بیماران مبتلا به اختلالات قلبی و بیمارانی که مشکل غلظت خون دارند در داروخانه های هلال احمر موجود است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۲۷ - ۱۹:۳۹    
بانک قرض الحسنه مهر ایران باتوجه به لزوم افزایش قدرت خرید مردم در استمرار چرخه تولید و اشتغال در بنگاه های کوچک و متوسط، دستورالعمل اجرایی طرح حمایت از کالای ایرانی را ابلاغ کرد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۲۷ - ۱۹:۳۸    
هادی شمخانی برادر دبیر شورای عالی امنیت ملی دار فانی را وداع گفت.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۲۷ - ۱۹:۳۱    
معاونت حقوقی ریاست جمهوری دراطلاعیه ای اعلام کرد که تاکنون دولت ایران دو دعوا علیه آمریکا مطرح کرده است.