چهارشنبه ۱۹ اردیبهشتساعت ۰۴:۱۰May 2024 8
جستجوی پیشرفته

خبرهای اقتصاد آنلاین 14 مرداد 1397 - eghtesadonline.com

اقتصاد آنلاین 29 اسفند 1393 اقتصاد آنلاین 29 اسفند 1394 اقتصاد آنلاین 30 اسفند 1395 اقتصاد آنلاین 29 اسفند 1396 اقتصاد آنلاین 31 فروردین 1397 اقتصاد آنلاین 31 اردیبهشت 1397 اقتصاد آنلاین 31 خرداد 1397 اقتصاد آنلاین 31 تیر 1397 اقتصاد آنلاین 31 شهریور 1397 اقتصاد آنلاین 30 مهر 1397 اقتصاد آنلاین 30 آبان 1397 اقتصاد آنلاین 30 آذر 1397 اقتصاد آنلاین 30 دی 1397 اقتصاد آنلاین 30 بهمن 1397 اقتصاد آنلاین 29 اسفند 1397 اقتصاد آنلاین 1 مرداد 1397 اقتصاد آنلاین 2 مرداد 1397 اقتصاد آنلاین 3 مرداد 1397 اقتصاد آنلاین 4 مرداد 1397 اقتصاد آنلاین 5 مرداد 1397 اقتصاد آنلاین 6 مرداد 1397 اقتصاد آنلاین 7 مرداد 1397 اقتصاد آنلاین 8 مرداد 1397 اقتصاد آنلاین 9 مرداد 1397 اقتصاد آنلاین 10 مرداد 1397 اقتصاد آنلاین 11 مرداد 1397 اقتصاد آنلاین 12 مرداد 1397 اقتصاد آنلاین 13 مرداد 1397 اقتصاد آنلاین 14 مرداد 1397 اقتصاد آنلاین 15 مرداد 1397 اقتصاد آنلاین 16 مرداد 1397 اقتصاد آنلاین 17 مرداد 1397 اقتصاد آنلاین 18 مرداد 1397 اقتصاد آنلاین 19 مرداد 1397 اقتصاد آنلاین 20 مرداد 1397 اقتصاد آنلاین 21 مرداد 1397 اقتصاد آنلاین 22 مرداد 1397 اقتصاد آنلاین 23 مرداد 1397 اقتصاد آنلاین 24 مرداد 1397 اقتصاد آنلاین 25 مرداد 1397 اقتصاد آنلاین 26 مرداد 1397 اقتصاد آنلاین 27 مرداد 1397 اقتصاد آنلاین 28 مرداد 1397 اقتصاد آنلاین 29 مرداد 1397 اقتصاد آنلاین 30 مرداد 1397 اقتصاد آنلاین 31 مرداد 1397 
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۰۷:۵۹    
یک شرکت معتبر صنایع غذایی جهت تکمیل کادر تخصصی منابع انسانی خود در استان تهران از افراد واجد شرایط زیر دعوت به همکاری می نماید.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۰۷:۴۵    
پژوهشکده فناوری های نرم دانشگاه تهران جهت انجام پروژه های خود از دانشجویان و فارغ التحصیلان کارشناسی ارشد دانشگاه های صنعتی شریف، امیرکبیر، علم وصنعت، شهید بهشتی ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۰۷:۴۴    
یک شرکت دانش بنیان در حوزه برنامه نویسی جهت تکمیل کادر خود در استان تهران از افراد واجد شرایط زیر دعوت به همکاری می نماید.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۰۲:۳۱    
سیاستهای آبی دولت دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا واختصاص بیش از حد آب به کشاورزان در پایگاه جمهوریخواهان موجب نگرانی پرورش دهندگان ماهی سالمون درباره به خطرافتادن کار و کسب و اکوسیستم ماهی سالمون شد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۰۲:۳۱    
رئیس اداره سرمایه انسانی ستاد کل نیروهای مسلح در واکنش به اظهارات یکی از نمایندگان مجلس درباره طرح سربازی دختران با رد این موضوع گفت ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۰۲:۱۶    
محققان دانشگاه استنفورد برای اولین بار توانستند نحوه رشد الماس های مصنوعی را در سطح اتمی ارزیابی کنند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۰۲:۰۷    
تحقیقات جدید نشان می دهد آلودگی کم هوا باعث تغییر در آناتومی قلب می شود.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۰۰:۵۱    
دانشمندان می گویند: برای گرفتن نمره خوب در امتحان ریاضی صاف بنشینید. اگر از امتحان ریاضی می ترسید، شاید صاف و سیخ نشستن بتواند به شما کمک کند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۰۰:۴۷    
آسیو شوان نام روستای تاریخی کوچک و زیبا در منطقه کوهستانی بین آبشار لاتون و آبگرم کوته کومه، در کوهپایه های آسپینه در جنوب بندر مرزی آستارا بود که اهالی آن در گذشته به صنعت تولید آرد ذرت و گندم به ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۰۰:۳۴    
دولت ترامپ ممنوعیت دولت اوباما در استفاده از آفت کش هایی که باعث کاهش جمعیت زنبورها شده اند را لغو کرد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۰۰:۳۱    
گران قیمت ترین فلز ارزشمند دنیا با کاهش فعالیت های معدنی در آفریقای جنوبی که خطر کمبود عرضه را ایجاد کرده است، به زودی گران تر خواهد شد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۰۰:۲۶    
محققان دانشگاه "ام آی تی"(MIT) با انجام تحقیقاتی دریافتند، تا اواخر قرن جاری، دشت های شمالی چین به علت گرمای شدید دیگر قابل سکونت نخواهد بود.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۰۰:۲۴    
مجله آتلانتیک در مقاله ای نوشت، با وجود آنکه زمانی به نظر می رسید بشار اسد، رئیس جمهوری سوریه با شکست کامل فاصله چندانی ندارد اما اکنون او توانسته دوباره قدرتش را باز پس گرفته و دشمنانش را شکست دهد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۲۲:۴۵    
زنی که به دلیل بیماری خاصش لقب عروسک چینی گرفته بود و شکل عجیبی داشت چهار سال بعد از ازدواج با عشق زندگی اش به طور ناگهانی درگذشت.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۱۲:۵۰    
در پی صحبت های شب گذشته رییس بانک مرکزی و رونمایی از بسته جدید ارزی، بازار طلا و سکه در معاملات روز جاری واکنش مثبت نشان داد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۱۱:۰۷    
رسانه های صهیونیستی تلویحا از احتمال ترور دانشمندان سوری خبر دادند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۱۰:۵۴    
یک مقام مسئول با بیان اینکه زمان ثبت نام از وراث مشمولان فوت شده سهام عدالت به زودی اعلام می شود، گفت: سود سهام عدالت این افراد آماده است .
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۱۰:۴۰    
یک کارشناس اقتصادی با بیان اینکه دستور العمل اخیر وزارت صمت مبنی بر عرضه محصولات فولادی در بازار رسمی کالا با دلار 4400 تومانی رانت گسترده ای را برای دلالان ایجاد کرده گفت ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۱۰:۳۶    
بانک توسعه تعاون باهدف ایجاد اشتغال و حمایت از فقرزدائی، تسهیلات ارزان قیمت مشاغل خانگی با نرخ سود 4 درصد و بازپرداخت حداکثر 60 ماهه پرداخت می کند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۱۰:۳۵    
سرهنگ داود زندی -رئیس کلانتری سید خندان - به پایگاه خبری پلیس، گفت: عصر شنبه فردی با پلیس تماس گرفت و از سرقت 5 میلیون تومان طلا و هفت جعبه سیگار خارجی از خانه اش خبر داد
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۱۰:۱۱    
افزایش قیمت ها و کاهش قدرت خرید مردم سوژه کارتونی از سهیل محمدی با عنوان حباب هایی که می ترکانند در نیشخط ضمیمه کارتون و کاریکاتور روزنامه قانون شده است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۰۸:۴۳    
مسکو در پاسخ به وضع تعرفه هایی از سوی آمریکا بر فولاد و آلومینیوم صادراتی روسیه، برای برخی محصولات وارداتی از این کشور تعرفه جدید وضع کرد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۰۷:۴۴    
گروه صنعتی پلیمر بوشهر (پنبه ریز تهران) به منظور تکمیل نیروهای متخصص خود در استان تهران از افراد واجد شرایط زیر دعوت به همکاری می نماید.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۰۷:۴۴    
فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش جهت تکمیل کادر خود در استان تهران از افراد واجد شرایط زیر دعوت به همکاری می نماید.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۰۷:۴۴    
شرکت معتبر پت شاپ اینترنتی جهت تکمیل کادر خود در استان تهران از افراد واجد شرایط زیر دعوت به همکاری می نماید.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۰۷:۴۴    
شرکت صنعتی پرستو قالب جهت تکمیل کادر خود در استان تهران از افراد واجد شرایط زیر دعوت به همکاری می نماید.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۰۷:۴۳    
انتشاراتی اندیشگان(کانون همیاری نورآفرینش) جهت تکمیل کادر خود در استان تهران از افراد واجد شرایط زیر دعوت به همکاری می نماید.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۰۷:۴۳    
شرکت پرسان صنعت آریا جهت تکمیل کادر خود در استان تهران،محدوده ونک از افراد واجد شرایط زیر دعوت به همکاری می نماید.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۰۷:۴۲    
شرکت ایده گستر پوریا جهت تکمیل کادر خود در استان تهران از افراد واجد شرایط زیر دعوت به همکاری می نماید.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۰۷:۴۲    
شرکت تولیدی نوشاب جهت تکمیل کادر خود در استان تهران از افراد واجد شرایط زیر دعوت به همکاری می نماید.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۰۷:۳۸    
مردی که دوست خود را به قتل رسانده است، مدعی شد مقتول برای همسر او پیامک های عاشقانه می فرستاد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۰۷:۰۵    
بازار طلا و ارز روز گذشته در واکنش به اخبار مربوط به تمایل جدی آمریکا برای مذاکره با ایران و همچنین رونمایی بسته ارزی روند اصلاحی به خود گرفت.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۰۲:۰۵    
عضو تیم ملی تکواندو بانوان که پرچمدار کاروان ورزش ایران در هجدهمین دوره بازیهای آسیایی شده بود، به علت مصدومیت حضور در این دوره از بازیها را از دست داد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۰۱:۱۹    
بعد از پایان تمرین امروز تیم فوتبال استقلال برای مربی این تیم جشن تولد گرفتند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۰۰:۳۰    
مدیرعامل شرکت بازرگانی دولتی ایران از آغاز خرید توافقی برنج در استان های گیلان و مازندران خبر داد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۰۰:۱۸    
یک مقام مسئول در صنعت بیمه گفت: صنعت بیمه تابعی از دولت و مجلس است و تغییر مدیریت در بیمه مرکزی تاثیری در عملکرد شرکتهای بیمه نخواهد داشت.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۰۰:۱۵    
بیانات رهبر معظم انقلاب مبنی بر دستور ایشان به دولت برای تشکیل یک کارگروه قوی، پرکار، دانا، خطرپذیر و شجاع جهت بررسی مشکل بانک ها و نقدینگی منتشر شد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۰۰:۱۴    
به نظر می رسد صنعت خودرو، بیشترین آسیب را از این بخش دیده است. تا کنون سه خودروساز بزرگ اعلام کرده اند که تغییر سیاست های تجاری به عملکرد آنها آسیب زده است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۰۰:۰۰    
هر چند قرار نیست نوسانات نرخ ارز، تاثیری بر بازار دارو و تجهیزات پزشکی داشته باشد، اما شنیده می شود در برخی بیمارستان ها، بیماران را برای تهیه وسیله پزشکی به خارج از بیمارستان ارجاع می دهند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۲۳:۵۶    
توت فرنگی حاوی مواد مغذی قدرتمندی به نام آنتوسیانین ها است که نه تنها موجب رنگ درخشان و مزه خاص توت فرنگی می شوند، بلکه به کاهش خطر حمله قلبی نیز کمک می کنند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۲۳:۵۱    
داروهای مورد استفاده در زمان بارداری برای پیشگیری از حملات صرع می تواند موجب افزایش ریسک تاخیر در به حرف آمدن کودک شود اما تحقیق جدید نشان می دهد مکمل های اسیدفولیک این خطر را کاهش می دهند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۲۳:۵۰    
معاون اقتصادی رئیس جمهور گفت: منابع ارزی از مصارف ارزی ما بیشتر است ولی قرار نیست این منابع، صرف خرید ملک در خارج از کشور شود.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۲۳:۴۲    
اقدامات کم اثر گذشته دل خوزستانی ها را از نبود چاره اندیشی اساسی مسئولان برای مقابله با ریزگرد خون کرده است ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۲۳:۴۲    
میثم 12 ساله در آبادان به دلیل فقر خانواده اش خود را حلق آویز کرد . مادر میثم می گوید که از روی بدبختی با مرد جوانی ازدواج موقت کردم و برای تامین هزینه های زندگی گدایی می کردم ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۲۳:۳۷    
در پی اعلام خبر بازداشت کارمند یکی از معاونت های ریاست جمهوری توسط سخنگوی دستگاه قضایی، یک منبع آگاه یکشنبه شب ضمن تکذیب این موضوع، توضیحاتی ارائه کرد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۲۳:۳۳    
سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی از موافقت این کمیسیون با تقاضای تحقیق و تفحص درباره عملکرد گمرک خبر داد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۲۳:۳۱    
دادستان ملکان از کشف ده هزار حلقه لاستیک خودرو از یک گاوداری در شهرستان ملکان خبر داد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۲۳:۲۶    
به دنبال آتش سوزی طبیعی در ایالت کالیفرنیا، رئیس جمهور آمریکا ضمن اعلام وضعیت اضطراری شدید، خواهان اختصاص بودجه لازم برای کمک به آسیب دیدگان این حادثه شد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۲۳:۰۵    
رییس کل بانک مرکزی با حضور در برنامه گفت و گوی ویژه خبری جزییات بسته ارزی را تشریح کرد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۲۲:۵۵    
600 هزار گوشی تلفن همراه تا چند روز آینده از گمرک ترخیص و در بازار عرضه می شوند و با تعیین تکلیف تأمین ارز واردات گوشی از طریق بازار ثانویه به زودی بازار موبایل به حالت عادی بازمی گردد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۲۲:۴۵    
وزیر راه و شهرسازی گفت: در پی انتقال بخش بیشتری از حمل بار از جاده به ریل، سال گذشته یک میلیارد دلار صرفه جویی در مصرف گازوئیل صورت گرفت.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۲۲:۴۱    
رئیس جمهور دوشنبه شب ساعت 21:40 دقیقه با مردم گفت و گو خواهد کرد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۲۲:۳۵    
مدیرکل دفتر بهبود تغذیه و جایگاه دام وزارت جهاد از جایگزینی 6 هزار تن از محصولات حاصل از فرآوری محصولات کشاورزی با نهاده های دامی وارداتی شد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۲۲:۳۵    
در جلسه عصر یکشنبه هیأت وزیران که به ریاست حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی رئیس جمهوری برگزار شد، اعضای دولت به بررسی پیشنهادهای بانک مرکزی به منظور ساماندهی بازار ارز و مسائل مربوط پرداخته و ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۲۱:۱۵    
با وجود تصمیم گیری شورای عالی کار مبنی بر تشکیل فوری کمیته دستمزد برای بررسی پیشنهادهای کارگران، کارفرمایان و دولت برای حفظ معیشت کارگران اما با گذشت بیش از 10 روز هنوز خبری از تشکیل کمیته دستمزد ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۲۱:۱۱    
نائب رئیس کمیسیون تجارت اتاق بازرگانی ایران و عراق گفت: اصلاح نظام مالیاتی، جهت گیری منابع بانکی به سمت تولید و کنترل عرضه و تقاضای ارز را از جمله گام هایی که برای هدایت نقدینگی باید برداشت عنوان کرد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۲۱:۰۷    
یک کارشناس اقتصادی در مصاحبه با شبکه راشاتودی، گفت: در صورتی که ترکیه به عضویت بریکس درآید این مسئله شوک بزرگی برای آمریکا و اتحادیه اروپا خواهد بود.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۲۱:۰۳    
بانک OeKB اتریش آماده می شود تا با تضمین تسویه 80 درصد از حجم تجارت میان ایران و اتریش، روابط تجاری میان دو کشور را تسهیل کند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۲۱:۰۰    
عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور از مکاتبه 20 نماینده مجلس با رئیس قوه قضاییه برای ممنوع الخروج شدن رئیس کل سابق بانک مرکزی خبر داد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۲۱:۰۰    
در شرایطی که افزایش حجم نقدینگی یکی از انتقادات کارشناسان به دولت بوده و آن را عاملی برای به هم ریخته شدن بازارهایی از جمله سکه و ارز می دانند ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۲۱:۰۰    
خبرگزاری فرانسه در گزارشی با اشاره به برخی از قرارداد شرکت های اروپایی با ایران که پس از خروج آمریکا از برجام متوقف شده یا به حالت تعلیق درآمده ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۲۱:۰۰    
منابع آگاه در کره جنوبی اعلام کردند صادرات این کشور آسیایی به ایران در نیمه نخست سال 2018 نسبت به سال قبل از آن 15 درصد کاهش یافته ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۱۹:۵۴    
یک مقام مسئول در بانک مرکزی از تداوم پرداخت ارز مسافرتی تا اطلاع ثانوی خبر داد و گفت: بانکها تا زمان اعلام تصمیم جدید، همچنان پرونده مسافران را پذیرش می کنند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۱۹:۵۲    
تحلیلگران صنعت نفت می گویند نگرانی درباره احتمال کاهش شدید تولید نفت ایران می تواند قیمت را به زودی به بالای 90 دلار برای هر بشکه برساند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۱۹:۴۸    
ترامپ با هدف حمایت از کشاورزان در سپتامبر 2018،تنها از محل تعاونی اعتباری کالا مبلغ 12میلیارددلار یارانه برای محافظت از کشاورزان در برابر تهدیدهای احتمالی تجاری چین و اتحادیه اروپا تخصیص داد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۱۹:۴۴    
سناریوی تحریم نفت ایران به پشتوانه افزایش تولید نفت عربستان در حالی توسط ترامپ کلید خورد که تازه ترین اخبار نشان می دهد تولید سعودی ها 200 هزار بشکه کاهش یافته است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۱۹:۳۸    
سخنگوی کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس، خروج انتشار دسته چک از بانک های تجاری و تمرکز آن در بانک مرکزی، منوط کردن اعتبار چک به ثبت و ثبت اطلاعات در سامانه ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۱۹:۳۴    
عضو کمیسیون شورا ها و امور داخلی کشور در مجلس گفت: بنده درباره اظهارات آقای صادقی به هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان شکایت کردم و تا نتیجه نهایی پیگیر آن خواهم بود.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۱۹:۳۱    
اشک های ایرج نوذری و گلایه از فحاشی و فراموش شدن را در این ویدیو ببینید.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۱۹:۳۰    
سید احمد عراقچی، معاون سابق ارزی بانک مرکزی بازداشت شد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۱۹:۲۹    
رئیس مجلس شورای اسلامی بر لزوم حذف کنکور سراسری تأکید کرد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۱۹:۲۳    
مشترکان همراه اول و ایرانسل حاضر در بخش هایی از منطقه مرکزی تهران اعلام می کنند که هم اکنون امکان دسترسی به اینترنت را ندارند و برخی مشترکان می گویند پیغامی مبنی بر قطع موقت و سراسری داده توسط شبکه ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۱۹:۲۰    
نماینده مردم تهران از توضیحات وزیر اطلاعات درباره دوتابعیتی ها قانع نشد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۱۹:۱۵    
این ویدیو 20 هتل زیبا و برتر را به شما نشان می دهد ؛
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۱۹:۱۵    
کاربران گوشی های تلفن همراه در هند در روزهای گذشته شاهد اضافه شدن بدون اجازه یک شماره خاص به فهرست های تماس خود بوده اند و همین مساله موجب اعتراض آنها شده است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۱۹:۰۶    
واحدهای تولیدی شرکت تولید تراشه های اپل به ویروس مبتلا شده است. هرچند عملیات تولید ازسرگرفته شده اما پیش بینی می شود این روند در رونمایی از محصولات الکترونیک تاثیرگذار باشد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۱۹:۰۲    
تامین مالی استارت آپ ها و تسهیل قوانین برای آن ها از مواردی است که می تواند راه را برای این کسب وکارهای نوپا باز کند ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۱۸:۵۴    
سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی با انتشار گزارشی، به دلایل ایجاد اختلال در مسیریابی بین الملل در بیش از صد perix پرداخت.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۱۸:۵۰    
افراد ناشناس با آجر به کاروان سفیر آمریکا در داکا حمله ور شده اند، اما وی در این حادثه آسیبی ندیده است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۱۸:۴۱    
محققان و پژوهشگران امنیتی به تازگی دریافته اند که هکرها با نصب برنامه های استخراج ارزهای دیجیتالی به تعداد زیادی از مودم های روتر اینترنت وای فای میکروتک حمله کرده اند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۱۸:۳۷    
کمیته ملی دموکراتیک که تشکیلات کلیدی سیاسی حزب دموکرات آمریکا محسوب می شود، به دموکرات ها هشدار داد که از استفاده از تولیدات دو شرکت چینی هواوی و زد تی ای جدا خودداری کنند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۱۸:۳۵    
من در اینکه کشور با تورم های بالا در سال های 97 و 98 مواجه خواهد بود شکی ندارم و پیش تر هم این را نوشته ام و گفته ام ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۱۸:۳۲    
مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی ایران از رشد 50 درصدی تولید بنزین کشور از ابتدای سال تاکنون نسبت به نیمه نخست پارسال خبر داد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۱۸:۲۹    
رئیس سازمان بازرسی کل کشور، در واکنش به اظهارات پلیس فضای تبادل اطلاعات (فتا) مبنی بر هک نشدن ثبت سفارش خودرو اعلام کرد که وزیر صنعت، معدن و تجارت هک شدن سایت ثبت سفارش خودرو را قبول دارد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۱۸:۲۶    
مدیر اداره بنادر و دریانوردی بندرلنگه گفت: صادرات غیر نفتی از این بندر امسال تاکنون در همسنجی با مدت مشابه سال گذشته 34 درصد افزایش یافته است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۱۸:۲۳    
مقایسه داده های اقتصادی مرکز آمار ترکیه نشان می دهد که واردات این کشور در هفت ماه گذشته سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل، افزایشی 10 درصدی داشته است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۱۸:۱۵    
اقتصاد آنلاین – مریم شریفی : آنچه در زیر می آید قیمت جدیدترین انواع اسکنر در بازار تهران است:
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۱۸:۱۵    
این روزها افزایش قیمت ارز و طلا، در صدر خبرهای اقتصادی قرار دارد، اما اگر اجاره نشین باشید، افزایش اجاره بها از مهمترین دغدغه های شما خواهد بود.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۱۸:۰۸    
وزیر راه و شهرسازی، با اشاره به این نکته که با تعامل مثبت با دنیا، آمریکا را منزوی کرده ایم گفت: همراه با این هواپیماها معادل 5 میلیون یورو قطعات یدکی اعم از ساخت آمریکا و ساخت اروپا نیز وارد کشور ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۱۸:۰۷    
کرمان موتور شرایط فروش نقدی و اقساطی لیفانX50 را اعلام کرد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۱۸:۰۶    
اقتصاد آنلاین- نقی کاظمی پور: آنچه در زیر می آید جدول قیمت معاملات انجام شده واحدهای مسکونی در بلوار مرزداران تهران طی امرداد ماه 97 است ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۱۸:۰۳    
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در دیدار با اعضای هیات مدیره شرکت دخانیات ، متعلق به صندوق بازنشستگان فولاد بر سودآوری و اصلاح ساختار این شرکت تاکید کرد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۱۸:۰۰    
سخنگوی سازمان غذا و دارو جزییات تشدید نظارت بر بازار دارویی کشور را تشریح کرد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۱۷:۵۲    
اقتصاد آنلاین- سمانه باقری: قیمت برخی از انواع چادر مسافرتی در بازار تهران به شرح جدول زیر است .
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۱۷:۵۲    
عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس می گوید که اگر دولت سیاست های واقعی را اجرا کند نه تنها بازار از تحریم های آمریکا هیجان زده نخواهد شد بلکه به سمت کاهش قیمت و تعادل پیش خواهیم رفت.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۱۷:۴۸    
پس از آن که ارزش دلار در برابر یوان به کمترین سطح 15 ماه اخیر رسید، بانک مرکزی چین برای نجات یوان از سقوط بیشتر وارد عمل شده است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۱۷:۴۶    
معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: با توجه به ضعف موجود در آیین نامه ساخت و ساز اماکن ویژه و عمومی کشور، ظرف دو ماه آینده آیین نامه جدید را ابلاغ خواهیم کرد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۱۷:۴۲    
بعد از گمانه زنی ها و شایعاتی که درباره تغییر در ریاست کل بانک مرکزی وجود داشت، اکنون نوبت به تغییرات در اعضای 9گانه هیات عامل و معاونان بانک رسیده و اسامی مختلفی برای برکناری و جایگزیی آن ها در حال ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۱۷:۳۵    
سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی از عرضه گوشی های همراه به قیمت مصوت سازمان صنعت و معدن و تجارت خبر داد و گفت: طی یک هفته رای گران فروشی موبایل صادر میشود.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۱۷:۳۳    
رایزن بازرگانی ایران در عراق گفت: طی چهار ماهه نخست سال جاری متوسط ارزش هر تن کالای صادراتی ایران به عراق، برابر 527 دلار بوده که نسبت به میانگین قیمت کالاهای صادراتی کشور به سایر مقاصد صادراتی 1 ...