شنبه ۰۸ اردیبهشتساعت ۱۸:۲۵Apr 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای اقتصاد آنلاین 31 اردیبهشت 1397 - eghtesadonline.com

اقتصاد آنلاین 29 اسفند 1393 اقتصاد آنلاین 29 اسفند 1394 اقتصاد آنلاین 30 اسفند 1395 اقتصاد آنلاین 29 اسفند 1396 اقتصاد آنلاین 31 فروردین 1397 اقتصاد آنلاین 31 خرداد 1397 اقتصاد آنلاین 31 تیر 1397 اقتصاد آنلاین 31 مرداد 1397 اقتصاد آنلاین 31 شهریور 1397 اقتصاد آنلاین 30 مهر 1397 اقتصاد آنلاین 30 آبان 1397 اقتصاد آنلاین 30 آذر 1397 اقتصاد آنلاین 30 دی 1397 اقتصاد آنلاین 30 بهمن 1397 اقتصاد آنلاین 29 اسفند 1397 اقتصاد آنلاین 1 اردیبهشت 1397 اقتصاد آنلاین 2 اردیبهشت 1397 اقتصاد آنلاین 3 اردیبهشت 1397 اقتصاد آنلاین 4 اردیبهشت 1397 اقتصاد آنلاین 5 اردیبهشت 1397 اقتصاد آنلاین 6 اردیبهشت 1397 اقتصاد آنلاین 7 اردیبهشت 1397 اقتصاد آنلاین 8 اردیبهشت 1397 اقتصاد آنلاین 9 اردیبهشت 1397 اقتصاد آنلاین 10 اردیبهشت 1397 اقتصاد آنلاین 11 اردیبهشت 1397 اقتصاد آنلاین 12 اردیبهشت 1397 اقتصاد آنلاین 13 اردیبهشت 1397 اقتصاد آنلاین 14 اردیبهشت 1397 اقتصاد آنلاین 15 اردیبهشت 1397 اقتصاد آنلاین 16 اردیبهشت 1397 اقتصاد آنلاین 17 اردیبهشت 1397 اقتصاد آنلاین 18 اردیبهشت 1397 اقتصاد آنلاین 19 اردیبهشت 1397 اقتصاد آنلاین 20 اردیبهشت 1397 اقتصاد آنلاین 21 اردیبهشت 1397 اقتصاد آنلاین 22 اردیبهشت 1397 اقتصاد آنلاین 23 اردیبهشت 1397 اقتصاد آنلاین 24 اردیبهشت 1397 اقتصاد آنلاین 25 اردیبهشت 1397 اقتصاد آنلاین 26 اردیبهشت 1397 اقتصاد آنلاین 27 اردیبهشت 1397 اقتصاد آنلاین 28 اردیبهشت 1397 اقتصاد آنلاین 29 اردیبهشت 1397 اقتصاد آنلاین 30 اردیبهشت 1397 اقتصاد آنلاین 31 اردیبهشت 1397 
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۱۹:۳۴    
وزیر بهداشت کشورمان که برای شرکت در هفتاد و یکمین مجمع جهانی سازمان جهانی بهداشت به ژنو سفر کرده است ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۱۵:۲۰    
سازمان هواشناسی کشور برای 13 استان کشور، رعدوبرق، تگرگ و احتمال سیلابی شدن مسیل ها و رودخانه ها را پیش بینی کرد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۱۲:۵۳    
مشاور عالی سازمان سنجش با اشاره آمار ثبت نام در پنجمین امتحان مشترک فراگیر دستگاه های اجرایی در سال 1397 گفت: بیش از 322 هزار نفر در این آزمون ثبت نام کرده اند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۱۲:۳۱    
رییس کل بیمه مرکزی خبر داد: در حمایت از تولیدات داخلی، شورای عالی بیمه آیین نامه قرارداد گروهی بیمه اعتبار داخلی را بازنگری کرد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۱۲:۲۶    
محمد حسین قربانی گفت: شورای سیاستگذاری قیمت دارو به این نتیجه رسیده که نیازی به افزایش قیمت دارو نیست.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۱۱:۱۷    
محمدحسین مقیمی در نشست مشترک با فعالین اقتصادی و درحاشیه بررسی مشکلات مربوط به پایانه محصولات کشاورزی در شمیرانات ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۱۰:۲۴    
مشارکت سازنده 544 میلیارد ریالی بانک صادرات ایران در بخش های بزرگ بهداشتی، درمانی و منابع آب استان سیستان و بلوچستان ثمرات بزرگی برای مردم این استان طی سال 96 در پی داشت.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۰۹:۴۶    
سفیر جمهوری اسلامی ایران در بغداد اعلام کرد که رابطه مسئولان ایرانی و مقتدی صدر، رهبر جریان صدر و رئیس ائتلاف سائرون یک رابطه دوستانه و برادرانه است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۰۸:۳۷    
واشنگتن پست در مقاله ای سخنان دوشنبه وزیر خارجه آمریکا علیه ایران را تکراری، فاقد استراتژی، و خلاف سیاست های اعلامی وی پیش از تصدی پست وزارت خواند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۰۸:۳۷    
شرکت آسانبر بهران در راستای تکمیل کادر خود در استان تهران،واقع در شهرک صنعتی پرند از افراد واجد شرایط زیر دعوت به همکاری می نماید.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۰۰:۴۶    
برخی اعضای هیات مدیره اتحادیه صادرکنندگان فرش دستباف در نشستی خبری به انتقاد از برخی شرایط فعلی که منجر به توقف صادرات می شود، پرداختند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۲۳:۴۸    
هر گرم طلای 18 عیار در آخرین روز اردیبهشت نسبت به روز آغاز این ماه 14 هزار تومان افزایش قیمت داشت. ( منبع )
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۲۳:۳۲    
شرکت چینی هواوی ساعاتی پیش به دور از چشم رسانه ها ، از گوشی جدید خود رونمایی کرد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۲۳:۲۰    
باراک و میشل اوباما یک قرارداد چند ساله را برای ساخت فیلم و مستند با نتفلیکس امضا کردند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۲۳:۱۷    
اسلاوین در توییتی اظهار کرد که خواسته های پمپئو مستلزم این است که یوز ایرانی نه تنها خالهای خود را عوض کند بلکه به بره تبدیل شود- این طرح غیرواقع بینانه می تواند به دومین بحران هسته ای منجر شود.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۲۳:۱۳    
وزیر خارجه انگلیس می گوید با توجه به شروط دوازده گانه آمریکا، مذاکره برای رسیدن به توافقی جدید با ایران بسیار بسیار دشوار است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۲۳:۰۷    
شرکت خودروسازی کارمانیا به عنوان نماینده رسمی بی وای دی چین در ایران، به تازگی رودشویی را در بام لند تهران آغاز کرده و همزمان پیش فروش بی وای دی S7 را با شعار جناب S7 آغاز نموده است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۲۲:۵۳    
همنشینی سیاره برجیس با ماه، همنشینی ماه و ناهید، رویت هلال ماه شوال 1439، رسیدن ماه به کمترین فاصله با زمین و بروز انقلاب تابستانی از جمله رویدادهای آسمانی آخرین ماه فصل بهار سال 1397 است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۲۲:۴۲    
استفن_والت در توییتی بیان کرد که ابتدا که "برنامه جایگزین" پمپئو درباره ایران را خواندم، مرا یاد اولتیماتوم اتریش به صربستان در 1914 انداخت. می دانیم سرانجام این اولتیماتوم چه شد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۲۲:۳۷    
وزارت خارجه ایران در بیانیه ای در واکنش به اظهارات سخیف وزیر خارجه آمریکا اعلام کرد که این کشور حق ندارد برای سیاست های ایران در منطقه تعیین تکلیف کند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۲۲:۳۳    
دولت بحرین حمایت کامل خود را از استراتژی آمریکا در برابر ایران اعلام کرد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۲۲:۲۴    
سفیر جمهوری اسلامی ایران در لندن روز دوشنبه در واکنش به اظهارات ضد ایرانی وزیر امور خارجه آمریکا تأکید کرد که ایران مقابل سیاست های جدید ترامپ متحد و یکپارچه است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۲۲:۱۵    
سخنگوی وزارت دفاع آمریکا ساعتی پس از اظهارات ضد ایرانی وزیر خارجه این کشور، از بررسی اقدامات احتمالی در برابر ایران خبر داد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۲۲:۰۰    
نشریه آمریکایی با اشاره به جزییاتی از طرح ضد ایرانی جدید آمریکا علیه ایران، از تقابل سخت اروپا با کاخ سفید در این زمینه خبر داد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۲۱:۵۶    
شرکت دولتی نفت جمهوری آذربایجان ( سوکار ) و شرکت توتال فرانسه حفاری نخستین چاه تولیدی در میدان گازی ' آبشرون' دریای خزر را آغاز کردند .
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۲۱:۴۰    
در دیدارهای جدی دیپلماتیک، دادن دسته گل به طرف مقابل اقدامی غیر طبیعی است و تنها با دست دادن می توان شان دیپلماتیک طرف مقابل را حفظ کرد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۲۱:۳۱    
جمعی از صاحبان سرمایه، اندیشه، تولیدکنندگان و مسئولان کشور عصر امروز (دوشنبه) در نشست هم اندیشی حمایت از کالای ایرانی به بررسی ابعاد مختلف تحقق شعار سال پرداختند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۲۱:۲۵    
رئیس جمهور، دادن استقلال به دانشگاه ها را بزرگترین هدیه برای این مجموعه دانست و اظهار داشت: اساتید و مسئولین دانشگاه ها در برخورداری دانشگاه ها از استقلال توقع صحیح و به جایی دارند و باید استقلالی که ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۲۱:۱۵    
مرکز آمار ایران میزان انتشار گاز آلاینده دی اکسید کربن در سال 1394 را 586 میلیون تن اعلام کرد که نیروگاه های زیر نظر وزارت نیرو با اختصاص 30 درصد از این سهم ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۲۱:۰۹    
در آستانه رقابت های جام جهانی 2018 روسیه، ایران از هفت فرش و قالیچه ابریشمی با طرح جام جهانی رونمایی کرد که قرار است به نشانه پیوند فرهنگ و ورزش ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۲۱:۰۱    
راندمان آبیاری در 4 سال اخیر از 37 درصد به 44 درصد افزایش یافته است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۲۰:۵۶    
سازمان هواشناسی اعلام کرده امشب و فردا رگبار و رعد و برق در برخی مناطق کشور رخ می دهد و احتمال وقوع تگرگ و سیلاب ناگهانی نیز وجود دارد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۲۰:۴۰    
مدیر تأمین و توزیع شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران گفت: هم اکنون به صورت میانگین، روزانه 9 میلیون لیتر بنزین وارد کشور می شود.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۲۰:۳۳    
یک عضو کارگروه مصادیق مجرمانه اینترنتی ضمن ابراز بی اطلاعی از اختلالات اخیر اینترنت، گفت: این اختلال ممکن است فنی و مخابراتی باشد و عمدی نباشد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۲۰:۲۸    
وزارت خارجه روسیه در پی اظهارات ضدایرانی وزیر خارجه آمریکا که خواستار اعمال تحریم های سخت گیرانه علیه ایران شد گفت تلاش های آمریکا برای تغییر سیاست های ایران احتمالاً نتیجه معکوس خواهد داشت.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۲۰:۲۸    
رئیس کل گمرک ایران مدعی است که در حال حاضر، هیچ کالای قاچاقی از مبادی رسمی وارد کشور نمی شود.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۲۰:۱۸    
شش وزیر و دو نفر از نمایندگان مجلس عضو کمیته تعیین مصادیق محتوای مجرمانه با ارسال نامه ای برای دادستان کل کشور خواستار طرح موضوع رفع فیلتر توئیتر در این کار گروه شدند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۹:۴۳    
تعداد دانلود مایکروسافت ورد در فروشگاه گوگل از مرز 500 میلیون بار گذشت.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۹:۳۶    
وزیر امور خارجه آمریکا بعد از ظهر روز دوشنبه به وقت تهران در جریان سخنرانی خود در بنیاد هریتج، اظهار کرد: دیگر مسئولان ایران نمی توانند به واسطه برجام، ثروت ایجاد کنند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۹:۳۱    
کره جنوبی اعلام کرد که با وجود نارضایتی کره شمالی، همچنان قصد دارد که رزمایش مشترک با آمریکا را ادامه دهد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۹:۲۵    
جمعی از نمایندگان مجلس که برخی از آنها از اعضای هیأت تحقیق و تفحص از دوتابعیتی ها هستند، طی نامه ای خطاب به ایرانیان خارج از کشور ضمن رد برخی شایعات ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۹:۰۸    
برخی رسانه های خبری از وقوع انفجار در پایتخت جمهوری آذربایجان و کشته شدن چند تن خبر دادند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۹:۰۱    
عضو هیات رییسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس با اشاره به پیگیری های این کمیسیون در مورد کیفی سازی، رقابتی شدن و کاهش قیمت تمام شده خودروهای تولید داخل ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۹:۰۱    
مجموع تالارهای مختلف بورس کالای ایران امروز، ارزشی حدود 697 میلیارد تومان داشتند. در این بین با ارزشترین محصول به ورق سرد B شرکت فولاد مبارکه اصفهان اختصاص یافت ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۹:۰۱    
مجمع عمومی عادی سالانه شرکت سیمان بجنورد برای سال مالی منتهی به 29 اسفند ماه 1396 امروز در محل شرکت بین المللی بازرسی کالای تجاری برگزار شد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۹:۰۱    
دو زورگیر بعد از اینکه با تهدید اسلحه قصد سرقت موتورسیکلت را داشتند توسط پلیس حاضر در صحنه غافلگیر شدند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۹:۰۱    
امروز مدیریت منابع انسانی و تعدیل نیرو در شهرداری تهران که به شدت با انباشت نیرو مواجه است، میان اعضای شورای اختلاف نظر ایجاد کرده است ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۹:۰۱    
محمد سالاری در واکنش به ابطال مصوبات شورای شهر تهران در دیوالت عدالت اداری، این روند را شائبه آمیز دانسته و گفت: این موضوع یک اشکال اساسی دارد که نظام باید به آن برسد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۹:۰۱    
به دنبال آغاز به کار شهردار جدید، موج جدیدی از گمانه زنی ها در رابطه با انتصابات شهرداری تهران آغاز شده است. برخی اعضای شورای شهر معتقدند تمایلات و منافع برخی پشت این خبرسازی هاست.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۹:۰۱    
رئیس قوه قضائیه، با تأکید بر برخورد قاطع و قانونی سازمان تعزیرات حکومتی و دستگاه قضا با افزایش نامتعارف قیمت کالاها ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۹:۰۱    
محمد سالاری گفت: نتوانستیم در جلسه با نمایندگان پروژه ایران مال به نتیجه برسیم و شنبه نمایندگان این پروژه به شورای شهر تهران می آیند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۷:۳۷    
اقتصاد آنلاین-نقی کاظمی پور: آنچه در زیر می آید جدول معاملات انجام شده آپارتمان در خیابان دکتر شریعتی تهران طی اردیبهشت ماه 97 می باشد ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۷:۳۷    
مدیر عامل سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران از همکاری این سازمان با شورای ملی زعفران برای توسعه تکنولوژی تولید و زنجیره ارزش زعفران خبر داد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۷:۲۶    
لباس عروسی مگان از برند givenchy به قیمت 200 هزار پوند و از ساده ترین لباس عروس های سلطنتی بود.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۷:۱۹    
اقتصاد آنلاین – مریم شریفی : آنچه در زیر می آید قیمت جدیدترین موبایل های مناسب سلفی در سطح بازار تهران است؛
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۷:۱۸    
سپارتاک آرنا یکی از دو ورزشگاه میزبان جام جهانی در مسکو است. این ورزشگاه زودتر از بقیه ورزشگاه ها برای میزبانی جام جهانی روسیه آماده شد و بازی های این تیم مطرح روسیه ای در این ورزشگاه برگزار می شود ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۷:۱۸    
به رغم ریزش انس جهانی و ثبات دلار اما امروز قیمت سکه نقدی افزایش چشمگیری داشت. به نظر می رسد، برخی نگرانی ها از جمله اعلام موضع وزیر امور خارجه امریکا در خصوص راهبرد پسا برجامی واشنگتن از دلایل ایجاد ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۷:۰۲    
رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شواری اسلامی با هیات همراه از مجموعه شرکت های بهمن موتور و کروز بازدید کردند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۶:۵۸    
شرکت کمبریج انالیتیکا که با استفاده غیرمجاز از داده های خصوصی نزدیک به 90 میلیون نفر از کاربران فیس بوک رسوایی بزرگی را برای این شرکت به بار آورده بود، اعلام ورشکستگی کرد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۶:۳۹    
اقتصاد آنلاین-نقی کاظمی پور: آنچه در زیر می آید جدول معاملات انجام شده آپارتمان در بلوار کشاورز تهران طی اردیبهشت ماه 97 می باشد ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۶:۳۹    
هم اکنون در حال بررسی تضمین های عملی، حقوقی، سیاسی هستیم که اروپایی ها باید ارائه کنند و در این باره ایده های زیادی وجود دارد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۶:۳۵    
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره به عملکرد مثبت سامانه نیما در مدت کوتاهی از استقرار آن گفت: این سامانه در راستای شناسایی متقاضیان واقعی و کنترل بازار ارز موثر عمل کرده است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۶:۳۱    
عضو هیئت مدیره شرکت بازآفرینی شهری ایران از مصوبه هیات دولت مبنی بر تکلیفی شدن اعطای وام 50میلیون تومانی نوسازی مسکن از سوی بانکها با سود 9درصد خبر داد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۶:۲۹    
متوسط قیمت یک متر مربع مسکن در شهر تهران در فروردین ماه امسال 5 میلیون و 528 هزار تومان است و در صورت احتساب متوسط 75 متر برای یک واحد مسکونی، سهم وام 80 میلیون تومانی از قیمت مسکن 14 ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۶:۲۴    
بلومبرگ اعلام کرد: با سیاست های نابجا در ترکیه ارزش پول این کشور بیشترین کاهش را رکورد زد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۶:۲۲    
روابط عمومی سازمان امور مالیاتی کشور اعلام کرد، برخلاف اخبار انتشار یافته در برخی رسانه های جمعی، در این سازمان مدیر دوتابعیتی وجود ندارد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۶:۱۸    
منابع خبری گزارش دادند: حجم روابط تجاری غیر نفتی ایران و مالزی درسال گذشته میلادی به رقم بیش از 694 میلیون دلار رسید که این رقم نشان دهنده 23 درصد افزایش نسبت به سال ماقبل آن است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۶:۱۴    
غلامرضا فرجی سخنگوی شورای صنفی نمایش گفت: در جلسه امروز مقرر شد که نمایش بازی های فوتبال جام جهانی در سینماهای کشور بلامانع باشد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۶:۱۰    
مشاور معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران گفت: تمامی جریمه های ورود غیرمجاز به محدوده طرح ترافیک در نیمه دوم اردیبهشت مشروط براینکه مالکان خودروهای متخلف تا پایان امروز - دوشنبه - در سایت ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۶:۰۴    
عربستان در پی رسیدن قیمت نفت به بالاترین حد خود در سه سال و نیم اخیر، با روسیه و اعضای اوپک درباره نوسان قیمت ها رایزنی کرد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۵:۵۸    
نماد معاملاتی نخستین قرارداد آتی زعفران برای تحویل شهریور ماه 97 از امروز در فهرست نمادهای تابلوی بازار آتی بورس کالا درج شد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۵:۵۴    
مدیر کل دامپزشکی استان تهران در خصوص عرضه گوشت با قیمت های به اصطلاح لاکچری گفت مردم فریب تبلیغات تجاری عرضه کنندگان سودجو را نخورند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۵:۴۸    
یک عضو مجمع نمایندگان تهران تقویت بیشتر حمل و نقل شهری و احیای ظرفیت های حمل و نقل از جمله اتوبوس های بی آرتی و مترو را از جمله موارد مورد تاکید در جلسه مشترک نمایندگان تهران با اعضای شورای شهر ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۵:۴۳    
کارگاه خط 6 مترو با پایان کارش بالاخره دل از محدوده ی چشمه علی شهرری کند، تا شاید آب سفره های زیرزمینی این محدوده بار دیگر به دل زمین برگردانده شود ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۵:۲۹    
معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی وزارت جهاد کشاورزی از کاهش 30 درصدی حق بیمه شخص ثالث صاحبان تراکتور و کمباین خبر داد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۵:۲۳    
سفارتخانه پاراگوئه در فلسطین اشغالی امروز در مراسمی با حضور رئیس جمهور این کشور و مقامات رژیم صهیونیستی به قدس اشغالی منتقل شد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۵:۲۲    
مجری طرح توسعه گلخانه های وزارت جهادکشاورزی گفت: در سال گذشته 300هکتار از باغات کشور به زیر سایبان رفته اند و امسال این طرح با سرعت بیشتری در باغات نوآباد ( تازه تاسیس) اجرا می شود.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۵:۱۹    
اردیبهشت ماه سال جاری در حالی آغاز شد که کلیه بازارها در انتظار تصمیم آمریکا درباره برجام بود، بازار طلا علاوه بر این با عوامل داخلی مانند نوسانات ارزی و همچنین تصمیمات بانک مرکزی درباره پیش فروش سکه ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۵:۱۹    
معاون وزیر راه و شهرسازی از برنامه نصب حدود 4300 دستگاه دوربین ثبت تخلفات در جاده های کشور تا سال 1400 خبر داد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۵:۱۱    
اگرچه آلمان تلاش می کند به اوکراین اطمینان دهد از الحاق نورد استریم 2 به شبکه خط لوله گاز طبیعی اروپا آسیب نخواهد دید، یک مقام وزارت خارجه آمریکا تهدید کرده این پروژه جنجالی تحریم خواهد شد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۵:۱۰    
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره به برگزاری جلسه امروز این کمیسیون برای بررسی طرح سوال از رییس جمهور گفت ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۵:۰۳    
به گفته رییس کمیسیون حمل ونقل شورای شهر، تهران به دو هزار واگن معادل 10هزار میلیارد تومان نیاز دارد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۴:۵۷    
بیش از یک دهه است که ساختار اقتصاد کشورهای صنعتی از اقتصاد کارخانه ای به اقتصاد دانش بنیان تغییر کرده است ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۴:۵۲    
شدت این طوفان که در ساعت هجده بعدازظهر به وقت محلی روی داد به حدی بود که میزان دید به حداقل ده متر رسید.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۴:۵۲    
رییس اتاق بازرگانی البرز گفت: با اصلاح نظام مالیاتی زمینه برای حضور کارآفرینان در بخش تولید و اشتغال فراهم می شود.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۴:۴۸    
به دنبال افزایش چشمگیر قیمت دیزل و بنزین در دهلی نو و بمبئی، وزیر نفت هند قول داد قیمتهای سوخت کنترل شود.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۴:۴۲    
نتایج نظرسنجی جدیدی نشان می دهد، بیش از دو سوم آمریکایی ها از عملکرد دونالد ترامپ در ایجاد اقتصادی سالم و شکوفا در ایالات متحده آمریکا رضایت دارند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۴:۴۱    
دو روز از مراسم ازدواج سلطنتی مگان مارکل با شاهزاده بریتانیا گذشته است اما کاربران ایرانی هنوز که هنوز است ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۴:۳۲    
در یک اتفاق عجیب و جالب ، فضانورد ناسا که برای پیاده روی فضایی در محوطه بیرونی ایستگاه فضایی رفته بود موقع فیلم برداری با GROPRO متوجه شد که مموری دوربین رو خونه جا گذاشته
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۴:۲۵    
یک شرکت تولیدی معتبر ( گروه دارویی، آرایشی و بهداشتی) جهت تکمیل تیم علمی خود در استان تهران از افراد واجد شرایط زیر دعوت به همکاری می نماید.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۴:۲۴    
موسسه فرزان فعال در حوزه IT جهت تکمیل کادر فنی خود در استان تهران از افراد واجد شرایط زیر دعوت به همکاری می نماید.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۴:۲۴    
معاون آموزشی دانشگاه تهران در تشریح شرایط بازنشستگی اعضای هیات علمی دانشگاه ها گفت: براساس آیین نامه جدید برای زمان بازنشستگی اساتید ممتاز استثناء تعیین شده است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۴:۲۳    
یک شرکت معتبر ساختمانی جهت تکمیل کادر خود در استان تهران از افراد واجد شرایط زیر دعوت به همکاری می نماید.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۴:۲۲    
جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی ظهر امروز (دوشنبه) به ریاست معاون اول رییس جمهور برگزار شد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۴:۲۰    
نماینده مردم تهران از تهیه طرحی برای کاهش عوارض خروج از کشور برای مرزنشینان و دانشجویان مشغول به تحصیل در کشورهای همسایه خبر داد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۴:۱۴    
شرکت ساتل صنعت جهت تکمیل کادر فنی و اجرایی خود در استان تهران از افراد واجد شرایط زیر دعوت به همکاری می نماید.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۴:۱۲    
در حالی که رییس جمهور آمریکا توافق هسته ای با ایران را لغو کرده و تحریم های اقتصادی را علیه تهران مجددا اعمال می کند، کشورهای اروپایی و آسیایی متعددی اعلام کرده اند به تحریمها اعتنایی نخواهند کرد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۴:۱۱    
یکی از رسانه های ترکیه از اقدام فرانسه در استقرار واحدهای جدید تانک در سوریه در حمایت از کردهای این کشور خبر داد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۴:۰۷    
سخنگوی سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران از وزش باد شدید با احتمال وقوع گرد و خاک در مناطق جنوبی و غربی تهران خبر داد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۴:۰۳    
رییس کمیته میراث فرهنگی شورای شهر تهران معتقد است که شهرری باید از تهران جدا شود.
  • ۱