شنبه ۰۸ اردیبهشتساعت ۰۸:۵۶Apr 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای اقتصاد آنلاین 6 اردیبهشت 1397 - eghtesadonline.com

اقتصاد آنلاین 29 اسفند 1393 اقتصاد آنلاین 29 اسفند 1394 اقتصاد آنلاین 30 اسفند 1395 اقتصاد آنلاین 29 اسفند 1396 اقتصاد آنلاین 31 فروردین 1397 اقتصاد آنلاین 31 خرداد 1397 اقتصاد آنلاین 31 تیر 1397 اقتصاد آنلاین 31 مرداد 1397 اقتصاد آنلاین 31 شهریور 1397 اقتصاد آنلاین 30 مهر 1397 اقتصاد آنلاین 30 آبان 1397 اقتصاد آنلاین 30 آذر 1397 اقتصاد آنلاین 30 دی 1397 اقتصاد آنلاین 30 بهمن 1397 اقتصاد آنلاین 29 اسفند 1397 اقتصاد آنلاین 1 اردیبهشت 1397 اقتصاد آنلاین 2 اردیبهشت 1397 اقتصاد آنلاین 3 اردیبهشت 1397 اقتصاد آنلاین 4 اردیبهشت 1397 اقتصاد آنلاین 5 اردیبهشت 1397 اقتصاد آنلاین 6 اردیبهشت 1397 اقتصاد آنلاین 7 اردیبهشت 1397 اقتصاد آنلاین 8 اردیبهشت 1397 اقتصاد آنلاین 9 اردیبهشت 1397 اقتصاد آنلاین 10 اردیبهشت 1397 اقتصاد آنلاین 11 اردیبهشت 1397 اقتصاد آنلاین 12 اردیبهشت 1397 اقتصاد آنلاین 13 اردیبهشت 1397 اقتصاد آنلاین 14 اردیبهشت 1397 اقتصاد آنلاین 15 اردیبهشت 1397 اقتصاد آنلاین 16 اردیبهشت 1397 اقتصاد آنلاین 17 اردیبهشت 1397 اقتصاد آنلاین 18 اردیبهشت 1397 اقتصاد آنلاین 19 اردیبهشت 1397 اقتصاد آنلاین 20 اردیبهشت 1397 اقتصاد آنلاین 21 اردیبهشت 1397 اقتصاد آنلاین 22 اردیبهشت 1397 اقتصاد آنلاین 23 اردیبهشت 1397 اقتصاد آنلاین 24 اردیبهشت 1397 اقتصاد آنلاین 25 اردیبهشت 1397 اقتصاد آنلاین 26 اردیبهشت 1397 اقتصاد آنلاین 27 اردیبهشت 1397 اقتصاد آنلاین 28 اردیبهشت 1397 اقتصاد آنلاین 29 اردیبهشت 1397 اقتصاد آنلاین 30 اردیبهشت 1397 اقتصاد آنلاین 31 اردیبهشت 1397 
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۱۶:۲۷    
دکتر نارنجی در نخستین نشست هم اندیشی انجمن رمز ایران در سال 1397 گفت که تا سال 2025 تمام کشورها موضع رسمی خود را درباره ارزهای رمزنگاری شده اعلام خواهند کرد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۱۱:۱۸    
یک شرکت معتبر تولیدی تجهیزات تهویه سرمایشی و گرمایشی از قبیل چیلر، هواساز و برج خنک کننده جهت تکمیل کادر خود در استان تهران از افراد واجد شرایط زیر دعوت به همکاری می نماید.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۱۱:۱۷    
هلدینگ تجارت فراسو جهت تکمیل کادر خود در استان تهران از افراد واجد شرایط زیر دعوت به همکاری می نماید.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۰۸ - ۱۵:۴۰    
هیوندای i20 به عنوان یکی از پرفروش ترین خودروهای برند کره ای در بازار اروپا، برای مدل سال 2018 با تغییر چهره مواجه شده است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۰۸ - ۰۸:۲۱    
محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه دقایقی پیش برای شرکت در نشست سه جانبه وزیران خارجه ایران، روسیه و ترکیه عازم مسکو شد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۰۷ - ۲۲:۰۴    
معاون رییس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری با اشاره به تغییر ترکیب گردشگران ورودی به کشور، از جلسه با رییس کل بانک مرکزی برای رسیدگی به حساب اقماری گردشگری خبر داد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۰۷ - ۱۷:۰۳    
پایگاه خبری عربی 21 گزارش داد: وزارت دفاع روسیه چهارشنبه تصاویر لاشه موشک هایی را به نمایش گذاشت که پدافند هوایی ارتش سوریه آن را در استان حمص واقع در مرکز این کشور رهگیری و منهدم کرد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۰۷ - ۱۵:۱۸    
سرپرست باشگاه پرسپولیس تهران گفت: نتیجه نهایی دادگاه عالی ورزش (CAS) در خصوص محرومیت این باشگاه از دو پنجره نقل و انتقال به دلیل شکایت باشگاه ریزه اسپور ترکیه تا 20 روز دیگر مشخص می شود.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۰۷ - ۱۳:۰۰    
رییس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران بااشاره به برگزاری نمایشگاه کتاب امسال گفت: مشکلی برای برگزاری نمایشگاه نیست و امکانات کامل حمل و نقل عمومی بسیج شده است بنابراین تقاضا داریم کسی با خودروی شخصی ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۰۷ - ۱۲:۱۳    
سرهنگ کارآگاده حمید مکرم ، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ ، از دستگیری دو برادر به اتهام ارتکاب جنایت با انگیزه سرقت طلاجات یک خانم در منطقه باقر شهر خبر داد .
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۰۷ - ۰۹:۵۴    
یک شرکت معتبر جهت تکمیل کادر خود در استان تهران از افراد واجد شرایط زیر دعوت به همکاری می نماید.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۰۷ - ۰۰:۲۱    
هیات تجاری ایران به سرپرستی 'غلامحسین شافعی' رئیس اتاق بازرگانی کشورمان روز پنجشنبه در همایش تجاری دو کشور که با حضور بازرگانان مقدونیه در اسکوپیه برگزار شد ظرفیت ها و توانمندی های دو کشور را برای ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۰۷ - ۰۰:۲۱    
دبیر کل مجمع تشخیص مصلحت نظام اعلام کرد که در صورتی که ایالات متحده آمریکا از توافق هسته ای با ایران خارج شود، تهران نیز از معاهده منع اشاعه هسته ای (ان.پی.تی) خارج خواهد شد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۰۷ - ۰۰:۲۱    
ایرج مسجدی' سفیر جمهوری اسلامی ایران در بغداد گفت: نمایندگی و نهادهای ایرانی در عراق با همه توان از شرکت های ایرانی فعال در این کشور حمایت می کنند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۰۶ - ۲۳:۰۳    
منابع خبری روز پنجشنبه گزارش دادند: براثر انفجار در یک پالایشگاه نفت در ایالت ویسکانسین آمریکا، دستکم 20 نفر زخمی شدند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۰۶ - ۲۳:۰۰    
زمین لرزه ای به بزرگی 4 ریشتر استان کرمان - حوالی نجف شهر (کرمان) را لرزاند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۰۶ - ۲۲:۵۷    
در نشست سه جانبه روز پنجشنبه ، با حضورمعاونان وزرای نیروی ایران ، روسیه و جمهوری آذربایجان در باکو، ایجاد دالان انرژی برق شمال – جنوب و اتصال شبکه های برق سه کشور ، بررسی شد .
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۰۶ - ۲۲:۵۴    
کمتر از یک ساعت از اعلام تاریخ سفر رئیس جمهوری آمریکا به انگلیس، هزاران تن از مردم این کشور در کنار گروه ها و کارزارهای تبلیغاتی ضد ترامپ برای شرکت در تظاهرات اعتراضی در لندن اعلام آمادگی کردند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۰۶ - ۲۲:۳۱    
معاون وزیر جهاد کشاورزی در امور باغبانی گفت:سرمای اواخر فروردین خسارت های زیادی به باغ های 17 استان کشور وارد کرد .
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۰۶ - ۲۲:۲۷    
رسانه های چین امروز گزارش کردند 'امانویل مکرون' رییس جمهوری فرانسه و 'دونالد ترامپ' رییس جمهوری آمریکا مانند بسیاری از مسایل دیگر درباره توافق هسته ای موسوم به 'برجام' نیز اختلاف نظر دارند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۰۶ - ۲۲:۱۷    
در اینفوگرافیک زیر، میانگین قیمت آپارتمان های معامله شده در شهر تهران را مشاهده میکنید.میانگین قیمت معاملاتی در فروردین ماه سال جاری به 55 میلیون ریال در مترمربع رسید.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۰۶ - ۲۲:۰۸    
سفیر رژیم صهیونیستی در سازمان ملل متحد روز پنجشنبه به تکرار ادعاهای اثبات نشده علیه ایران پرداخت.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۰۶ - ۲۱:۵۴    
مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از ورود یک سامانه بارشی از جنوب غرب و غرب کشور خبر داد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۰۶ - ۲۱:۵۱    
مجلس سنای آمریکا صلاحیت مایک پامیئو برای تصدی سمت وزیر خارجه آمریکا را تأیید کرد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۰۶ - ۲۱:۴۵    
صادرات نفت خام آمریکا در هفته های گذشته به طور بی سابقه ای افزایش یافته و ممکن است این روند افزایشی در ماه های آینده ادامه داشته باشد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۰۶ - ۲۱:۳۱    
پوست کیوی حاوی آنتی اکسیدان های بسیاری است. در حقیقت، تراکم آنتی اکسیدان ها در پوست کیوی بیشتر از گوشت این میوه است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۰۶ - ۲۱:۲۵    
در چارچوب چهلمین جشنواره ی بین المللی فیلم مسکو، نمایش 12 فیلم کوتاه در بخش مسابقه برای خبرنگاران و صاحبان نظر آغاز گردید.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۰۶ - ۲۱:۲۲    
ویژه نامه فستیوال کن مجله پریمیر، جلد خود را به صحنه ای از فیلم همه می دانند ساخته اصغر فرهادی اختصاص داد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۰۶ - ۲۱:۲۰    
گزارش بانک مرکزی از تحولات مسکن تهران در فروردین ماه نشان می دهد که معاملات مسکن به علت تعطیلات نوروز کاهشی بوده اما قیمت ها به طور متوسط، فروردین امسال در مقایسه با فروردین پارسال 29 ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۰۶ - ۲۱:۰۵    
خبرگزاری سی ان ان گزارش داده رئیس جمهور فرانسه به دنبال مذاکره با ایران بر سر یک توافق جدید است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۰۶ - ۲۱:۰۳    
مدیرعامل بانک صادرات ایران در سفر به استان آذربایجان شرقی ضمن بازدید از برخی شعب در جمع کارکنان این بانک مهمترین اولویت ها برای بهره گرفتن از ظرفیت های استان و دستیابی به بهبود نسبت های مالی بانک ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۰۶ - ۲۰:۵۶    
نماینده آمریکا در سازمان ملل در تلاش برای توجیه کشتار فلسطینی ها توسط رژیم صهیونیستی، گفت ایران از گروه هایی حمایت می کند که از سپر انسانی استفاده می کنند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۰۶ - ۲۰:۵۴    
معاون رئیس جمهور با اشاره به وضعیت مناسب ذخیره گندم در کشور از ظرفیت لازم برای صادرات این محصول خبر داد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۰۶ - ۲۰:۴۹    
ریاست شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به دیدار اعضای شورای اسلامی شهر تهران با یادگار امام راحل، گفت ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۰۶ - ۲۰:۴۶    
یکی از مراحل در نظر گرفته شده طی پروسه رجیستری گوشیهای تلفن همراه افزودن دستگاه است که امکان اضافه کردن شناسه گوشی را به افرادی که تلفنشان سابقه فعالیت داشته است، می دهد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۰۶ - ۲۰:۴۳    
دادستانهای آمریکایی در نیویورک سرگرم تحقیقات هستند تا دریابند آیا شرکت هواوی تحریم های آمریکا مربوط به ایران را نقض کرده است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۰۶ - ۲۰:۴۱    
بر اساس مصوبه جدید مرکز ملی فضای مجازی، شرکت ارتباطات زیرساخت به خروج سرورهای تلگرام از مدار زیرساخت اقدام کرده که می تواند کاهش کیفیت استفاده از این پیام رسان را در پی داشته باشد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۰۶ - ۲۰:۳۵    
روزنامه تایمز چاپ لندن روز پنجشنبه در یادداشتی با محور برجام نوشت: این توافق برخلاف ادعای ترامپ کار می کند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۰۶ - ۲۰:۱۷    
سازمان فضایی اروپا ماهواره جدیدی برای رصد دریاها، خشکی و هوای زمین به فضا فرستاد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۰۶ - ۲۰:۱۶    
محققان با کمک رنگ رسانا می توانند دیوارهای یک خانه را هوشمند کنند. این رنگ به دیوارها قابلیت ردیابی حرکات کاربر را می دهد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۰۶ - ۱۹:۵۳    
رئیس انجمن مددکاری اجتماعی ایران، دیروز با آمارهایش خیلی ها را ترساند آمارهایی که یک سرشان به خانواده ها می رسید؛ به همه زوج های پیر و جوانی که یک روز پای سفره عقد ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۰۶ - ۱۹:۵۱    
طی یک هفته اخیر دلار در بازارهای تاجیکستان کمیاب شده و ارزش سامانی در برابر دلار کاهش یافته است. تحلیل گران علت اصلی این امر را تحریم های غرب علیه روسیه عنوان می کنند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۰۶ - ۱۹:۳۷    
در وعده صبحانه از خوردن کره با مربا خسته شده بود و قصد داشت عسل را جایگزین مربا کند. به مغازه ای رفت تا عسل بخرد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۰۶ - ۱۹:۳۳    
دانشمندان لرزه شناسی چین می گویند پایگاه آزمایشات هسته ای کره شمالی بر اثر لرزه های ناشی از انفجارهای آزمایشی سپتامبر گذشته فروریخته است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۰۶ - ۱۹:۲۸    
معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت در گفت وگو با رویترز گفت: سرمایه گذاری 2 میلیارد دلاری از سوی سرمایه گذاران سوئیس روی معادن مس و روی ایران نهایی شده است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۰۶ - ۱۹:۲۵    
رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش خوزستان اظهار کرد: ولی یکی از دانش آموزان در حمیدیه با ورود بدون اجازه به کلاس درس یکی از همکاران فرهنگی ما را مورد ضرب و شتم قرار داد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۰۶ - ۱۹:۲۱    
ترامپ و مکرون برای پیمانی جدید با ایران
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۰۶ - ۱۹:۰۰    
سازمان هواشناسی از احتمال وقوع رگبار، باران، رعد و برق، وزش باد شدید و سیلاب در برخی استان های مرکزی و نیمه غربی کشور خبر داد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۰۶ - ۱۸:۵۸    
رییس کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی گفت: پرونده ساماندهی به وضعیت معوقات بانکی هفته جاری در این کمیسیون تکمیل و به هیات رییسه مجلس تقدیم شد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۰۶ - ۱۸:۵۵    
مشاور رئیس جمهوری در امور هماهنگی بافت فرسوده گفت: 15 هزار میلیارد ریال اعتبار دولتی برای بهسازی بافت های فرسوده شهری مصوب شده است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۰۶ - ۱۸:۴۹    
گمرک جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد: سهمیه علی الحساب واردات کالا از هر یک از مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور در سه ماهه نخست سال 1397 معادل 10 میلیون دلار تعیین شد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۰۶ - ۱۸:۴۴    
قیمت نفت امروز در حالی به مرز 75 دلار رسید که در آن 3 عامل مهم دخالت داشت.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۰۶ - ۱۸:۴۰    
پروفسور دانشگاه فلوریدا گفت: کشورهای اروپایی همکاری خود را برای تجارت با ایران بر اساس یورو اعلام کرده اند، اما جایگزینی یورو به جای دلار برای ایران هزینه خواهد داشت.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۰۶ - ۱۸:۳۶    
رئیس کل گمرک ایران در احکام جداگانه ای سرپرست حوزه نظارت گمرکات استان بوشهر ، سرپرست گمرک تهران، سرپرست گمرک غرب تهران، مدیر کل گمرک استان البرز ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۰۶ - ۱۸:۳۴    
سخنگوی وزارت خارجه روسیه روز پنجشنبه از اظهارات روسای جمهور فرانسه و امریکا درباره برجام ابراز نگرانی کرد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۰۶ - ۱۸:۳۰    
یکی از مقامات بانک مرکزی کره جنوبی گفت از سرگیری همکاری های اقتصادی با همسایه شمالی می تواند منجر به تقویت بخش مصرف شود.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۰۶ - ۱۸:۲۷    
سایه سنگین محدودیت منابع انرژی، کم و بیش بر اقتصاد تمامی کشورها ازجمله صنعتی و توسعه یافته و یا در حال توسعه گسترده شده است و این در شرایطی است که 37 درصد از انرژی مصرفی کشور در بخش ساختمان ها ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۰۶ - ۱۸:۲۱    
پس از آن که بانک مرکزی ترکیه نرخ بهره را برای نخستین بار سال جاری افزایش داد، ارزش لیر بالاتر رفت.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۰۶ - ۱۸:۱۱    
شرکت مشاور سالویج هلند که از طرف بیمه گران ناظر بر عملیات غواصی سانچی است،عملیات خود را برای این منظور آغاز و طبق زمان بندی که از سوی این شرکت اعلام شده ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۰۶ - ۱۷:۵۳    
رئیس جمهور آمریکا با بیان اینکه دیدارش با ماکرون بسیار نتیجه بخش بوده، گفت در جریان این دیدار دیدگاه رئیس جمهور فرانسه در قبال ایران متحول شده است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۰۶ - ۱۷:۴۴    
دبیرکل پیمان آتلانتیک شمالی با بیان اینکه ناتو بر لزوم اجرای کامل برجام تأکید داشته است، ایران را به ایجاد بی ثباتی در منطقه متهم کرد و گفت ناتو برای مقابله با برنامه موشکی ایران سامانه دفاع موشکی ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۰۶ - ۱۷:۳۵    
یکی از بازیگران سریال گلشیفته به کارگردانی بهروز شعیبی درگذشت.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۰۶ - ۱۷:۲۸    
هرچند در 10 سال گذشته که درباره اقتصاد ایران می نویسم مدام از واقعی شدن نرخ ارز (حرکت "متناسب" آن با نرخ تورم داخلی) گفته ام و نوشته ام اما در این بحران ارزی دست و دلم به نوشتن در فضای عمومی نمی رود ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۰۶ - ۱۷:۱۱    
هدف از احداث این سد تنظیم آب رودخانه کارون به میزان 3.7 میلیارد متر مکعب در سال و تولید انرژی برق آبی به میزان 2107 میلیون کیلو وات ساعت می باشد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۰۶ - ۱۷:۰۶    
بانک مرکزی وضعیت بازار مسکن، نرخ ها و میزان خرید و فروش مناطق مختلف شهر تهران در فروردین ماه سال جاری را منتشر کرد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۰۶ - ۱۷:۰۰    
مشاور مقام معظم رهبری گفت: برجام باید براساس توافق طرفین انجام بشود واگر هر یک از طرفین قصد نقض برجام را داشته باشدجمهوری اسلامی ایران هم آنچه که به صلاح کشور است را انجام می دهد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۰۶ - ۱۶:۵۹    
معاون وزیر کشاورزی از نوسانات اخیر بازار علوفه و انحصار نسبی در این بخش انتقاد کرد و گفت: اگر نهاده های تولید سه - چهار ماه گذشته با ارز مبادله ای وارد شده ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۰۶ - ۱۶:۵۷    
اقتصاد آنلاین- لیلا اسدی: آنچه در زیر می آید جدول قیمت معاملات انجام شده آپارتمان در میدان راه آهن تهران طی فروردین ماه 97 می باشد ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۰۶ - ۱۶:۵۷    
معاون حمل و نقل وزارت راه و شهرسازی گفت: مطالعات اولیه طرح ملی راه آهن اصفهان - شهرکرد - اهواز که در ردیف طرح های با اولویت این وزارتخانه قرار دارد، در انتظار تامین سرمایه از سوی بخش خصوصی است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۰۶ - ۱۶:۵۶    
رئیس سازمان دامپزشکی کشور گفت: تاکنون 75 میلیارد تومان بابت معدوم سازی نهاده ها و وسایل مصرفی در واحدهای مرغداری به خسارت دیدگان پرداخت شده است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۰۶ - ۱۶:۵۴    
طلا که در ساعات میانی دیروز به کف قیمت خود در پنج هفته گذشته رسیده بود، صبح پنجشنبه نیز به دلیل افزایش شاخص دلار، نزدیک همین قیمت باقی ماند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۰۶ - ۱۶:۵۰    
وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی عنوان کرد: برای ترویج کالای ایرانی باید کارگران و کارفرمایان مورد تکریم قرار گیرند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۰۶ - ۱۶:۴۳    
با وجود پیش بینی رئیس کل بانک مرکزی برای پرداخت 670 هزار میلیارد تومان تسهیلات تا پایان سال گذشته، عملکرد بانک ها از 57 هزار میلیارد تومان کمتر از آنچه که مورد انتظار بود حکایت دارد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۰۶ - ۱۶:۲۱    
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: پنجره واحد همکاری میان این وزارتخانه و نهادهای وابسته به آن همچون سازمان بهزیستی و کمیته امداد، ایجاد و از این طریق چتر نظام حمایتی کشور گسترش می یابد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۰۶ - ۱۶:۱۹    
بانک جهانی اعلام کرد که هند به سرعت در حال تبدیل شدن به یک قدرت بزرگ در جهان از نظر استفاده از انرژی خورشیدی است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۰۶ - ۱۶:۱۷    
آیت الله علوی گرگانی عنوان کرد: از دولت تقاضا داریم در حد توان اعتباری را جهت ارائه وام بلاعوض به جوانان بیکار با استعداد در نظر بگیرد تا هم چرخ مملکت بچرخد و هم افتخاری برای کشور اسلامی باشد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۰۶ - ۱۶:۰۹    
به دنبال عدم تمکین رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران از بخشنامه های عباس آخوندی، وزارت راه و شهرسازی پروانه اشتغال به کار حسن قربان خانی رییس این سازمان را تعلیق کرد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۰۶ - ۱۶:۰۷    
رییس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس مصوبه هیات دولت در مورد تعیین افزایش ضریب حقوق کارکنان دولت در سال 97 را تخلف قانونی دانست و گفت که این مصوبه با قانون بودجه سال 97 که از سوی دولت ابلاغ شده ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۰۶ - ۱۶:۰۵    
دادگاهی در پاکستان وزیر خارجه این کشور را به جرم پولشویی از حضور در پارلمان و ادامه کار وزارت منع کرد حال آنکه ممکن است این حکم با درخواست تجدید نظر مواجه شود.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۰۶ - ۱۶:۰۲    
پس از ماه ها گمانه زنی سرانجام دو ایرلاین ایرانی توافق کردند که 40 فروند هواپیمای مسافربری روسی را وارد ناوگان خود کنند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۰۶ - ۱۵:۵۶    
حسام الدین آشنا، مشاور رییس جمهور: تلگرام به وعده اش عمل نکرد و مجوز استقرار شبکه توزیع محتوایش در ایران لغو شد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۰۶ - ۱۵:۵۴    
برخورد قطار با اتوبوس در شمال هند 24 کشته و زخمی برجای گذاشت.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۰۶ - ۱۵:۵۴    
وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در مصاحبه ای با یک روزنامه سعودی، تهران را تهدید کرد که در صورت حمله به مرکز سیاسی این رژیم، به تهران حمله می کند. او وجود گفت وگو با برخی دولتهای عربی را نیز تأیید کرد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۰۶ - ۱۵:۴۱    
رییس پلیس راه مازندران از یک طرفه شدن جاده چالوس عصر فردا جمعه 7 اردیبهشت خبر داد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۰۶ - ۱۵:۳۸    
رهبر کره شمالی برای شرکت در اجلاس سران دو کره که فردا جمعه برگزار می شود با پای پیاده از مرز عبور می کند و وارد خاک کره جنوبی می شود اقدامی که بی سابقه ترین رویداد در روابط دو کره بعد از پایان جنگ ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۰۶ - ۱۵:۳۷    
دبیر کل مرکز داوری اتاق بازرگانی ایران در پاسخ به این سوال که چرا برای حل دعاوی تجار هزینه هایی بالا دریافت میشود ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۰۶ - ۱۵:۳۴    
رئیس مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی اعلام کرد: باید سه اقدامِ کاهش ریسک، انتقال ریسک و جلوگیری از ایجاد ریسک جدید در مخاطراتی همچون زلزله در دستور کار قرار گیرد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۰۶ - ۱۵:۳۲    
نیروی هوایی آمریکا اعلام کرد که به طور موفقیت آمیز یک موشک بالستیک قاره پیما را در ساحل کالیفرنیا مورد آزمایش قرار داده است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۰۶ - ۱۵:۱۷    
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: با وجود تحریم ها تلاش شد کارها و مشاغل حفظ شود و مانند جراح مسائل و مشکلات را حل کردیم.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۰۶ - ۱۵:۱۳    
آیت االه نوری همدانی با بیان اینکه دیرکردی که بانک ها اخذ می کنند، حرام است، گفت: این دیرکردها موجب تعطیلی برخی کارخانه ها شده است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۰۶ - ۱۵:۰۳    
اقتصاد آنلاین - محمد نقدی: آنچه در زیر می آید قیمت روز انواع خودروهای خارجی دست دوم در سطح بازار تهران است؛ لازم به توضیح است ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۰۶ - ۱۴:۴۹    
روز پنج شنبه با درآمدهای قدرتمند شرکت ها که به وال استریت کمک کرد بر نگرانی های مربوط به سود اوراق قرضه آمریکا غلبه کند، سهام آسیایی تقویت شد، هرچند افت سهام چین سود بازار را محدود کرد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۰۶ - ۱۴:۴۵    
با وجود رکود خرید و فروش، آمار نشان می دهد سرعت رشد تقاضای مصرفی از معاملات مسکن شهر تهران کاهش یافته و در مقابل، تقاضای سرمایه گذاری در این بازار رشد کرده است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۰۶ - ۱۴:۴۳    
روابط عمومی وزارت امور خارجه کشورمان به آن چه انتقادات و اتهامات ناروا و نامتعارف برخی رسانه ها از سفر وزیر امور خارجه به نیویورک عنوان کرده پاسخ داد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۰۶ - ۱۴:۴۱    
یوتیوب چندویژگی جدید از جمله خاموش کردن جستجو را به اپلیکیشن مخصوص کودکان افزوده است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۰۶ - ۱۴:۴۱    
رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران، گفت: در هفته آینده افزایش میانگین 12.5 درصدی نرخ کرایه اتوبوس، تاکسی و مینی بوس در صحن علنی شورای شهر مورد بررسی می شود.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۰۶ - ۱۴:۴۱    
شهرداری تهران در اطلاعیه ای به برخی شایعات درباره تعویق زمان اجرای طرح ترافیک پاسخ داد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۰۶ - ۱۴:۴۱    
رسانه های آسیایی گزارش دادند: شرکت نفت عربستان سعودی'آرامکو' درصدد است از طریق دفتر نمایندگی خود در سنگاپور عرضه نفت خام و محصولات پالایشگاهی را درشمال و جنوب شرق آسیا آغاز کند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۰۶ - ۱۴:۴۱    
همایش بین المللی فرصتهای سرمایه گذاری و بازسازی عراق با حضور ایران روز پنجشنبه در بغداد آغاز شد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۰۶ - ۱۴:۴۱    
بر اساس اطلاعات به دست آماده، ظرف چند روز آینده تعداد بیت کوین های جهان به 17 میلیون واحد می رسد.
  • ۱