جمعه ۰۷ اردیبهشتساعت ۱۱:۰۴Apr 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای اقتصاد آنلاین 28 اردیبهشت 1397 - eghtesadonline.com

اقتصاد آنلاین 29 اسفند 1393 اقتصاد آنلاین 29 اسفند 1394 اقتصاد آنلاین 30 اسفند 1395 اقتصاد آنلاین 29 اسفند 1396 اقتصاد آنلاین 31 فروردین 1397 اقتصاد آنلاین 31 خرداد 1397 اقتصاد آنلاین 31 تیر 1397 اقتصاد آنلاین 31 مرداد 1397 اقتصاد آنلاین 31 شهریور 1397 اقتصاد آنلاین 30 مهر 1397 اقتصاد آنلاین 30 آبان 1397 اقتصاد آنلاین 30 آذر 1397 اقتصاد آنلاین 30 دی 1397 اقتصاد آنلاین 30 بهمن 1397 اقتصاد آنلاین 29 اسفند 1397 اقتصاد آنلاین 1 اردیبهشت 1397 اقتصاد آنلاین 2 اردیبهشت 1397 اقتصاد آنلاین 3 اردیبهشت 1397 اقتصاد آنلاین 4 اردیبهشت 1397 اقتصاد آنلاین 5 اردیبهشت 1397 اقتصاد آنلاین 6 اردیبهشت 1397 اقتصاد آنلاین 7 اردیبهشت 1397 اقتصاد آنلاین 8 اردیبهشت 1397 اقتصاد آنلاین 9 اردیبهشت 1397 اقتصاد آنلاین 10 اردیبهشت 1397 اقتصاد آنلاین 11 اردیبهشت 1397 اقتصاد آنلاین 12 اردیبهشت 1397 اقتصاد آنلاین 13 اردیبهشت 1397 اقتصاد آنلاین 14 اردیبهشت 1397 اقتصاد آنلاین 15 اردیبهشت 1397 اقتصاد آنلاین 16 اردیبهشت 1397 اقتصاد آنلاین 17 اردیبهشت 1397 اقتصاد آنلاین 18 اردیبهشت 1397 اقتصاد آنلاین 19 اردیبهشت 1397 اقتصاد آنلاین 20 اردیبهشت 1397 اقتصاد آنلاین 21 اردیبهشت 1397 اقتصاد آنلاین 22 اردیبهشت 1397 اقتصاد آنلاین 23 اردیبهشت 1397 اقتصاد آنلاین 24 اردیبهشت 1397 اقتصاد آنلاین 25 اردیبهشت 1397 اقتصاد آنلاین 26 اردیبهشت 1397 اقتصاد آنلاین 27 اردیبهشت 1397 اقتصاد آنلاین 28 اردیبهشت 1397 اقتصاد آنلاین 29 اردیبهشت 1397 اقتصاد آنلاین 30 اردیبهشت 1397 اقتصاد آنلاین 31 اردیبهشت 1397 
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۳۰ - ۰۱:۳۸    
مشاور ویژه محمد بن سلمان ولیعهد سعودی تصویری از حضور وی با محمد بن زاید ولیعهد ابوظبی و حمد بن عیسی شاه بحرین در ضیافت السیسی رئیس جمهور مصر را منتشر کرد، اما مشخص نیست این ضیافت کی برگزار شده است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۲۹ - ۱۴:۲۱    
سخنگوی کمیسیون برنامه،بودجه و محاسبات مجلس نوشت:بانک مرکزی در انجام وظایف خود کوتاهی کرده که 25 درصد نقدینگی کشور در اختیار موسسات مالی غیرمجاز است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۲۹ - ۱۳:۱۴    
شرکت ارتباطات زیرساخت از کاربران اینترنت درخواست کرد تا وجود هرگونه اختلال در ارتباطات خود را به نشانی رایانامه help@tic.ir گزارش کنند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۲۹ - ۱۰:۳۹    
در این ویدیو اولین پشت صحنه فیلم عصبانی نیستم ساخته رضا درمیشیان را مشاهده می کنید؛ این فیلم پس از 5 سال توقیف به تازگی در سینماها اکران شده است .
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۲۹ - ۰۹:۴۴    
بزرگترین چرخ و فلک بدون چرخ دنده جهان در شهر ویفانگ، استان شاندونگ چین افتتاح شد. این چرخ و فلک بر روی پل رودخانه بایلانگ نصب شده است ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۲۹ - ۰۸:۳۵    
نماینده دائم آمریکا در سازمان ملل متحد نسبت به تصویب کمیته تحقیق درباره جنایات صهیونیست ها علیه فلسطینیان اعتراض کرد و آن را برای حقوق بشر شرم آور دانست.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۲۹ - ۰۸:۲۶    
لاوروف: روسیه، درباره نجات یافتن برجام پس از خروج آمریکا، محتاطانه امیدوار است . لاوروف همچنین ابراز امیدواری کرد که خروج آمریکا از این توافق، به معنای طراحی و برنامه ریزی برای حمله به ایران نباشد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۲۸ - ۲۳:۳۰    
رئیس جمهوری اسلامی ایران در نشست فوق العاده سران سازمان همکاری اسلامی در استانبول، با ارائه شش ابتکار و پیشنهاد عملی ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۲۸ - ۲۳:۳۰    
هواپیمای کوبایی که 104 مسافر داشت، لحظاتی پس از برخاستن از فرودگاه هاوانا پایتخت این کشور سقوط کرد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۲۸ - ۲۳:۳۰    
رجب طیب اردوغان رئیس جمهوری ترکیه گفت که رژیم صهیونیستی اسرائیل باید به علت کشتار بی گناهان و جنایت علیه بشریت و تروریسم دولتی در محاکم بین المللی مواخذه و محاکمه شود.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۲۸ - ۲۳:۳۰    
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: آدم هایی در بخش های مختلف کشور وجود دارند که دارای منافع شخصی هستند و به همین دلیل مانع از برخورد با کالای قاچاق می شوند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۲۸ - ۲۳:۳۰    
روزنامه مغربی "الاسبوع" در گزارشی نوشت: دونالد ترامپ، رئیس جمهوری امریکا به مقام های مغربی گفته است این کشور باید از میزبانی جام جهانی در سال 2026 و رقابت با امریکاصرف نظر کند تا واشنگتن از مغرب در ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۲۸ - ۲۳:۳۰    
دونالد ترامپ با انتقاد شدید از آلمان و برخی دیگر از اعضا ناتو تأکید کرد که باید با این کشورها برخورد شود. او گفت چین و اتحادیه اروپا و سایر کشورها خیلی لوس شده اند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۲۸ - ۲۳:۳۰    
یک شرکت فرانسوی دیگر هم اعلام کرده که در ماه نوامبر و پایان مهلت 180 روزه بازگشت تحریم های ایران توسط آمریکا، به فعالیت در ایران پایان خواهد داد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۲۸ - ۲۳:۳۰    
با دستور رئیس جمهور روسیه، وزاری خارجه و دفاع این کشور در کابینه جدید در سمت خود ابقا شدند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۲۸ - ۲۳:۳۰    
نوه ملکه بریتانیا، فرزند دوم جانشین ملکه، طی مراسمی 46 میلیون دلاری با یک بازیگر آمریکایی ازدواج می کند در حالی که مردم این کشور با مشکلات عدیده اقتصادی مواجه هستند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۲۸ - ۲۳:۳۰    
شهاب جعفرنژاد با انتشار این کارتون در اینستاگرامش نوشت: جدی جدی مث اینکه همشونو کشتن....این روزها همه دنبال فیلتر شکن زنده هستن، شما چطور؟
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۲۸ - ۲۲:۱۲    
یک مقام بلندپایه وزارت خارجه آمریکا گفت که واشنگتن به رغم خروج از برجام به دنبال راه حلی دیپلماتیک برای پرداختن به فعالیت های هسته ای و منطقه ای ایران است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۲۸ - ۲۱:۵۳    
رئیس جمهوری آمریکا از ضرورت ارائه فرصتی به زندانیان برای بازگشت به زندگی سخن گفت و افزود: بیش از 33 درصد از زندانی های فدرال و 75 درصد زندانی های محلی آمریکا دوباره دستگیر می شوند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۲۸ - ۲۱:۴۷    
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در بیانیه ای خاطرنشان کرد تدابیری را برای حفظ توافق هسته ای ایران تقدیم مجمع کمیسیونرها در اروپا کرده است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۲۸ - ۲۱:۴۵    
در حالی که در چند سال گذشته، به دلیل مازاد مسکن از یک سو و کاهش قدرت خرید اقشار متوسط از سوی دیگر، با رکود در این بازار مواجه بودیم، به نظر می رسد این معادله در حال معکوس شدن است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۲۸ - ۲۱:۳۸    
طالقان یکی از شهر های مناطق کوهستانی و خوش آب و هوا در استان البرز است در روز های تعطیل سال افراد زیادی برای گذراندن اوقات فراغت به این مکان سفر می کنند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۲۸ - ۲۱:۲۱    
بر اساس آخرین اخبار، تاکنون 8 نفر به علت مسموم شدن با قارچ های سمی جان خود را از دست داده و 695 نفر نیز بر اثر مصرف این گونه قارچ ها دچار مسمومیت شده اند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۲۸ - ۲۱:۱۷    
نشست سران کشورهای عضو سازمان همکاری اسلامی به منظور حمایت از فلسطین و بررسی تحولات در سرزمین های اشغالی در سالن کنگره مرکزی شهر استانبول آغاز شد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۲۸ - ۲۰:۴۳    
رییس پلیس راه شرق استان تهران در خصوص انتشار فیلمی مبنی بر ریزش کوه در محور هراز گفت: ریزش کوه در محور هراز صحت ندارد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۲۸ - ۲۰:۴۲    
مدیرعامل و رییس هیئت مدیره منطقه آزاد تجاری صنعتی ارس از تلاش همه جانبه برای رونق تولید و گسترش صادرات خبر داد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۲۸ - ۲۰:۳۷    
یک رسانه چینی نوشت 'دونالد ترامپ' رییس جمهور آمریکا و دولت وی با تخطی از سند بین المللی برجام در واقع به دوران رهبری این کشور بر جهان پایان دادند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۲۸ - ۲۰:۳۵    
خبرگزاری اسپوتنیک از وقوع یک تیراندازی در یک دبیرستان در شهر سانا فه در ایالت تگزاس خبر داد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۲۸ - ۲۰:۳۱    
مردی مسلح با حمله به دفتر زمین بازی گلف دونالد ترامپ در ایالت فلوریدای آمریکا با سر دادن شعارهای ضد رئیس جمهوری آمریکا، به تیراندازی اقدام کرد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۲۸ - ۲۰:۲۰    
روزنامه ال موندو در گزارشی اعلام کرد: اسپانیا خرید نفت خام از ایران را 67 درصد افزایش داده است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۲۸ - ۲۰:۲۰    
شورای حقوق بشر سازمان ملل امروز (جمعه) در ژنو تشکیل جلسه داد و با 29 رأی مثبت به اعزام هیأت حقیقت یاب به غزه موافقت کرد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۲۸ - ۲۰:۲۰    
محمدجواد ظریف ویر امور خارجه جمهور اسلامی ایران خواستار انجام تحقیقات بین المللی شفاف و مستقل درباره جنایات صهیونیست ها در سرزمین های اشغالی فلسطین شد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۲۸ - ۲۰:۲۰    
بازدید از تلگرام روز به روز بعد از فیلتر در حال افزایش و بازگشت به حالت اولیه است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۲۸ - ۲۰:۲۰    
اکبر رضایی معاون حج، عمره و عتبات سازمان حج و زیارت اعلام کرد: پروازهای مدینه قبل از 27 تیرماه تا 19 مردادماه و پروازهای مدینه بعد از 8 تا 24 مردادماه انجام می شود.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۲۸ - ۱۸:۴۷    
رئیس اتاق مشترک بازرگانی ایران و فرانسه درباره ادامه همکاری شرکتهای بزرگ فرانسوی با ایران از جمله توتال، ایرباس و پژو پس از خروج آمریکا از برجام گفتگو کرد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۲۸ - ۱۸:۴۷    
رییس جمهور روسیه و صدراعظم آلمان در دیدار با یکدیگر درباره خروج آمریکا از توافق هسته ای گفت وگو کردند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۲۸ - ۱۸:۱۴    
مدیر اداره کل موزه ها و اموال منقول تاریخی اعلام کرد: امروز جمعه 28 اردیبهشت، همه موزه های زیر نظر سازمان میراث فرهنگی و گردشگری علاوه بر رایگان بودن، تا ساعت 22 فعالیت می کنند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۲۸ - ۱۸:۰۲    
وقتی شما سر کودکی داد می زنید او در شرایط ترس یا جنگ و گریز قرار می گیرد. یعنی نمی تواند پردازش کند که شما چه می گویید و ممکن است با داد زدن جواب شما را بدهد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۲۸ - ۱۸:۰۲    
مسعود کرباسیان وزیر امور اقتصادی و دارایی در یادداشتی اینستاگرامی از آغاز روند اصلاح رتبه ایران در فضای کسب و کار با تعامل بیشتر میان بخش خصوصی و دولت خبر داد:
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۲۸ - ۱۸:۰۰    
خطیب نماز جمعه تهران فلسطین را ناموس مسلمانان و اعراب دانست و گفت: متاسفانه سران کشورهای عربی که هیچ تعصبی نسبت به سرزمین های اسلامی ندارند، در دفاع از فلسطین دچار خفگی شده اند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۲۸ - ۱۸:۰۰    
اقتصادآنلاین- لیلا اسدی: آنچه در زیر می آید جدول قیمت معاملات انجام شده آپارتمان در منطقه 7 تهران طی اردیبهشت ماه 97 است ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۲۸ - ۱۸:۰۰    
دنیا در حال حاضر به نظاره تنشهای رو به رشد در خاورمیانه نشسته و تحلیلگران بازار نفت درباره میزان کاهش صادرات نفت ایران پس از اعمال مجدد تحریمهای آمریکا گمانه زنی می کنند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۲۸ - ۱۸:۰۰    
چین ابراز امیدواری کرد اختلافات اقتصادی و تجاری این کشور با آمریکا فروکش کند اما تاکید کرد که خود را برای هر سناریویی آماده کرده است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۲۸ - ۱۸:۰۰    
منابع خبری سوری اعلام کردند که چند انفجار در اطراف فرودگاه نظامی حماه رخ داده است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۲۸ - ۱۸:۰۰    
وزیر اقتصاد آلمان بر این باور نیست که برنامه های اروپا برای حمایت از شرکت های آلمانی و اروپایی در مناسبات تجاری با ایران در برابر تحریم های آمریکا بتواند کارساز باشد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۲۸ - ۱۸:۰۰    
مدیر اجرایی کمیته سازماندهی جام جهانی 2018 روسیه آماری از خریداران بلیت دیدارهای این رقابت ها را اعلام کرد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۲۸ - ۱۶:۳۵    
سخنگوی اورژانس کشور با اشاره به اینکه در حال حاضر 9 استان درگیر مسمومیت با قارچ های خودرو هستند گفت : تا کنون 8 فوتی و 191 نفر در بیمارستان بستری شده اند .
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۲۸ - ۱۶:۳۱    
بازار سکه در هفته گذشته با نوساناتی همراه بود به طوری که مقایسه قیمت سکه تمام در ابتدا و انتهای هفته نشان از افت 110 هزار تومانی قیمت سکه است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۲۸ - ۱۶:۳۱    
موسسه رتبه بندی " فیچ" اعلام کرد اوکراین، آرژانتین، ترکیه و برزیل کشورهایی هستند که بیش از سایر کشورها در مقابل افزایش قیمت دلار آسیب پذیرند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۲۸ - ۱۶:۱۶    
سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران گفت: در اثر گودبرداری و ریزش آوران در خیابان نیاوران 4 نفر از کارگران جان خود را از دست دادند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۲۸ - ۱۵:۲۷    
آژانس بین المللی انرژی رشد استفاده از دستگاه های تهویه مطبوع در ادارات و خانه ها را عامل اصلی رشد تقاضا برای برق در 30 سال آینده اعلام کرد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۲۸ - ۱۵:۲۵    
مدیرعامل شرکت برق منطقه ای تهران گفت: با اقداماتی که برای جلوگیری از خاموشی صورت گرفته می توان اعلام کرد که در حوزه تهران ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۲۸ - ۱۵:۱۵    
ساعاتی پیش نسخه جدید و لوکس گوشی وان پلاس6 رونمایی شد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۲۸ - ۱۵:۱۱    
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در خراسان شمالی از تعداد حدود یک میلیون و 600 هزار بیمه شده روستایی و عشایری خبر داد که تنها 30 درصد این مجموعه را در برمی گیرد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۲۸ - ۱۵:۱۱    
پس از اقدام رییس جمهور آمریکا در خروج از برجام، گمانه زنی ها درباره اینکه چه اتفاقی برای بازار نفت روی خواهد داد، ادامه دارد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۲۸ - ۱۵:۱۱    
سازمان برنامه و بودجه در فراخوانی خواستار ثبت نام تولیدکنندگان واجد شرایط موتورسیکلت جهت جایگزینی موتورسیکلت های بنزینی فرسوده با برقی شد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۲۸ - ۱۴:۰۱    
اقتصاد آنلاین- نقی کاظمی پور: آنچه در زیر می آید جدول قیمت معاملات انجام شده آپارتمان در مجیدیه تهران طی اردیبهشت ماه 97 است. لازم به ذکر است که این ارقام مربوط به اعلام سامانه رسمی املاک می باشد:
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۲۸ - ۱۳:۵۱    
در حالی که امید می رفت با توجه به روی کار آمدن شورایی همسو با جهت گیری جناحی دولت، تغییری در روند پرداخت کمک های دولتی به شهرداری و همچنین اهتمام به تعهدات صورت گیرد اما گفته های مدیران حمل و نقلی ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۲۸ - ۱۳:۵۱    
شرکت فولاد دنیلی به دنبال خروج آمریکا از برجام، کار برای یافتن پوشش مالی سفارش های ایران به ارزش 1.5 میلیارد یورو (1.8 میلیارد دلار) را متوقف کرد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۲۸ - ۱۳:۰۴    
مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران از اجرای سراسری پرداخت الکترونیکی کرایه تاکسی از طریق تلفن همراه از نیمه نخست امسال خبر داد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۲۸ - ۱۲:۵۸    
رویترز مدعی شد یک مقام ارشد شرکت ملی نفت ایران این هفته با خریداران چینی دیدار کرده و از آنها خواسته است تا پس از آغاز تحریم های آمریکا خرید نفت خود از تهران را ادامه دهند ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۲۸ - ۱۲:۵۳    
رئیس انجمن تولیدکنندگان آب های معدنی و آشامیدنی ضمن تاکید بر اینکه قیمت آب معدنی افزایش مجدد نداشته و هر بطری نیم لیتری نباید بیش از 850 تومان باشد گفت: این صنعت برای تولید با کمبود بطری مواجه است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۲۸ - ۱۲:۵۱    
سال ها از ورود اولین دکل های مخابراتی به کشور می گذرد و در این مدت اظهار نظرهای متفاوتی درباره تاثیر این امواج بر سلامت شهروندان مطرح شده است؛ نازایی، تولد کودکان بیمار ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۲۸ - ۱۲:۴۶    
مولود چاووش اوغلو وزیر امور خارجه ترکیه گفت که اقدامات رژیم صهیونیستی در سرزمین های اشغالی و به خصوص جنایات اخیر آنها در نوار غزه نباید بی پاسخ بماند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۲۸ - ۱۲:۳۶    
صبح دیروز پوتین به استقبال بشار اسد رییس جمهور سوریه در سوچی روسیه رفت .
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۲۸ - ۱۲:۳۶    
مدیرکل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش شرایط پرداخت انوع وام به فرهنگیان را تشریح و از آغاز پرداخت وام مسکن به فرهنگیان خبر داد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۲۸ - ۱۲:۲۸    
نماینده تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس با بیان اینکه بی تاثیر بودن خروج آمریکا از برجام و برقراری دوباره برخی تحریم ها شعار توخالی است ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۲۸ - ۱۲:۱۹    
مسئولان وزارت صنعت، معدن و تجارت در حالی افزایش قیمت لوازم خانگی را رد و انکار می کنند که تمام شواهد حاکی از افزایش 10 تا 25 درصدی قیمت لوازم خانگی در بازار را دارد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۲۸ - ۱۲:۰۳    
رئیس کمیسیون انرژی اتاق بازرگانی تهران تصریح کرد که به نظر نمی رسد که قراردادهای نفتی و اقتصادی با اروپا بعد از خروج آمریکا از برجام تحت تاثیر قرار گیرد مگر آنکه برخی شرکت های اروپایی بخواهند به صورت ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۲۸ - ۱۲:۰۰    
مدیر مرکز ارتباطات و روابط عمومی بانک شهر، از رونمایی وب سایت جدید این بانک، همزمان با روز ملی ارتباطات و روابط عمومی خبر داد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۲۸ - ۱۱:۵۶    
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس با تاکید بر اینکه، اصلاح سامانه صرافی ها از سوی بانک مرکزی می تواند بر اثرگذاری سیاست ها در حوزه ساماندهی ارزی کمک کند ، گفت: تنش ارزی تا حدودی کاهش یافته است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۲۸ - ۱۱:۵۲    
در این فیلم انبارهای شرکت آمازون و ربات هایی که کار انبارداری و کنترل و بسته بندی را انجام می دهند مشاهده می کنید ؛
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۲۸ - ۱۱:۵۲    
رئیس هیات مدیره انجمن صنفی گاوداران، با بیان اینکه شرکت پشتیبانی امور دام از روز چهارشنبه توزیع نهاده بین تولیدکنندگان را آغاز کرده، گفت: منتظریم ستاد تنظیم بازار، قیمت شیر خام را نهایی کند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۲۸ - ۱۱:۴۲    
اقتصاد ایران در گردنه تاریخی عبور از مصائب بزرگی مثل ابرچالش ها از یکسو و تحریم ها از سوی دیگر روبروست ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۲۸ - ۱۱:۴۲    
مرکز آمار متوسط قیمت خرید و فروش هر متر مربع واحد مسکونی میزان تغییرات اجاره با در زمستان سال گذشته را نسبت به مدت مشابه سال قبل اعلام کرد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۲۸ - ۱۱:۳۴    
رئیس کمیسیون اروپا گفت: در حال وضع قانونی هستیم که تحریم های ثانویه آمریکا علیه شرکت های اروپایی را به دلیل همکاری با ایران به رسمیت نشناسیم.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۲۸ - ۱۱:۳۴    
سرپرست پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: یک نفر از اراذل اوباش سطح یک تهران که چندی پیش در عملیات پلیس با شلیک گلوله به ناحیه پا دستگیر شده بود پس از تحمل زندان و آزادی از آن در یک میهمانی اقدام به قتل یکی ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۲۸ - ۱۱:۳۴    
پنج شنبه شب، در حالی که سرمایه گذاران با بالا گرفتن تنش های تجاری و افزایش قیمت نفت، درگیر هستند، وال استریت روز پرنوسان خود را با اندکی افت به پایان رساند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۲۸ - ۱۱:۱۲    
تداوم کاهش تولید های اوپک و متحدانش در کنار تحریم های جدید آمریکا علیه صادرات نفت ایران موجب شد تا قیمت نفت در روز جمعه با افزایش مواجه باشد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۲۸ - ۱۱:۰۹    
این فیلم را همسر مرحوم علی معلم امروز در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرد .
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۲۸ - ۱۱:۰۵    
در دیدار وزیر راه و شهرسازی کشورمان و نخست وزیر سوریه، ضمن تأکید آخوندی بر آمادگی بخش خصوصی و دولتی ایران برای بازسازی سوریه ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۲۸ - ۱۰:۵۲    
مرتضی ایمانی راد می گوید: اگر شرکت های تولیدی کوچک و متوسط بتوانند از استراتژی های رقابتی و صادراتی استفاده کنند، منحنی رشد آنها حتی در شرایط تحریمی بالا خواهد رفت.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۲۸ - ۱۰:۴۳    
رئیس جمهور ، اجلاس سران کشورهای عضو سازمان همکاری اسلامی در استانبول ترکیه را فرصتی برای جهان اسلام در اعلام حمایت از ملت مظلوم فلسطین و محکومیت جنایات صهیونیست ها و انتقال غیرقانونی سفارت آمریکا به ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۲۸ - ۱۰:۳۸    
رئیس جمهور کشورمان دقایقی پیش برای شرکت در نشست فوق العاده سازمان همکاری اسلامی در استانبول ترکیه، تهران را ترک کرد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۲۸ - ۱۰:۳۴    
مجمع سالانه شرکت سبحان انکولوژی دیروز با حضور بیش از 86 درصد سهامداران برگزار شد. همچنین در این مجمع تقسیم 90 درصدی سود به میزان 50ریال برای هر سهم تصویب شد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۲۸ - ۱۰:۲۳    
رییس اتاق بازرگانی تهران معتقد است: اقتصاد ایران در اختیار بخش دولتی است و مستقیما از سیاست ها، تصمیم ها و مسایل اجرایی دولت اثر می گیرد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۲۸ - ۱۰:۲۱    
یک قاضی آمریکایی، مهمت هاکان آتیلا، بانکدار هالک بانک ترکیه را به دلیل مشارکت در طرحی برای کمک به دور زدن تحریم های آمریکا علیه ایران به 32 ماه زندان محکوم کرد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۲۸ - ۱۰:۱۴    
رئیس ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز با بیان این که سوخت مهمترین کالای قاچاق از کشور و پوشاک مهمترین کالای قاچاق به کشور است ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۲۸ - ۱۰:۱۱    
تولید 11 کالای منتخب صنعتی و معدنی اعم از ماشین سواری، یخچال فریزر و ماشین لباسشویی در پایان سال گذشته نسبت به سال 1395 افزایش یافته که دلیل افزایش هر یک اعلام شده است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۲۸ - ۱۰:۰۳    
با اجرای طرح یکسان سازی نرخ ارز از سوی دولت، اکنون زمزمه های آغاز به کار مجدد صرافی ها با مکانیزم های جدید شنیده می شود؛ البته بازار ارز هم آرام شده و تاکنون 8 میلیارد دلار توزیع شده است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۲۸ - ۰۹:۵۱    
اقتصاد آنلاین – مریم شریفی : آنچه در زیر می آید قیمت انواع موبایل های آیفون موجود در سطح بازار تهران است:
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۲۸ - ۰۹:۴۸    
در حالی که قیمت نفت به مرز 80 دلار رسیده است به نظر می رسد اوپک هنوز عجله ای برای تجدیدنظر در توافق کاهش تولید ندارد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۲۸ - ۰۹:۳۳    
در نقشه زیر، وضعیت ترافیکی هم اکنون شهر تهران را مشاهده می کنید.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۲۸ - ۰۹:۳۰    
آذری جهرمی در استودیوی گفتگوی ویژه خبری شبکه دوم سیما در بیان اقدامات اخیر وزارتخانه ارتباطات به دو برابر شدن پوشش نسل 3 و 4 تلفن همراه اشاره کرد و افزود ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۲۸ - ۰۹:۲۲    
پلیس راه کشور از مسدود بودن هشت محور کشور خبر داد و محدودیت های ترافیکی در جاده ها را اعلام کرد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۲۸ - ۰۹:۱۶    
ساختارهایی که برای صادرات پتروشیمی در دوران تحریم ایجاد شد، همچنان حفظ شده است و بنابراین خروج آمریکا از برجام و بازگشت احتمالی برخی تحریم ها، مشکلی را برای این صنعت ایجاد نخواهد کرد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۲۸ - ۰۹:۱۳    
شواهد نشان می دهد هنوز برنامه یا آمادگی خاصی برای افزایش جمعیت 20 تا 30 میلیونی ایران طی 33 سال آینده وجود ندارد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۲۸ - ۰۹:۰۵    
رئیس جمهور آمریکا در اظهاراتی مدعی شد تصمیم او برای خروج از توافق هسته ای با ایران به سوریه و باثبات شدن این کشور کمک کرده است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۲۸ - ۰۱:۲۴    
- سرپرست روابط عمومی اورژانس استان مازندران از ریزش یک معدن ذغال سنگ در شهرستان نور خبر داد و گفت: در این حادثه یک نفر کشته و 3 نفر مجروح شد.
  • ۱