سه شنبه ۱۸ اردیبهشتساعت ۰۹:۴۰May 2024 7
جستجوی پیشرفته

خبرهای اقتصاد آنلاین 4 اردیبهشت 1397 - eghtesadonline.com

اقتصاد آنلاین 29 اسفند 1393 اقتصاد آنلاین 29 اسفند 1394 اقتصاد آنلاین 30 اسفند 1395 اقتصاد آنلاین 29 اسفند 1396 اقتصاد آنلاین 31 فروردین 1397 اقتصاد آنلاین 31 خرداد 1397 اقتصاد آنلاین 31 تیر 1397 اقتصاد آنلاین 31 مرداد 1397 اقتصاد آنلاین 31 شهریور 1397 اقتصاد آنلاین 30 مهر 1397 اقتصاد آنلاین 30 آبان 1397 اقتصاد آنلاین 30 آذر 1397 اقتصاد آنلاین 30 دی 1397 اقتصاد آنلاین 30 بهمن 1397 اقتصاد آنلاین 29 اسفند 1397 اقتصاد آنلاین 1 اردیبهشت 1397 اقتصاد آنلاین 2 اردیبهشت 1397 اقتصاد آنلاین 3 اردیبهشت 1397 اقتصاد آنلاین 4 اردیبهشت 1397 اقتصاد آنلاین 5 اردیبهشت 1397 اقتصاد آنلاین 6 اردیبهشت 1397 اقتصاد آنلاین 7 اردیبهشت 1397 اقتصاد آنلاین 8 اردیبهشت 1397 اقتصاد آنلاین 9 اردیبهشت 1397 اقتصاد آنلاین 10 اردیبهشت 1397 اقتصاد آنلاین 11 اردیبهشت 1397 اقتصاد آنلاین 12 اردیبهشت 1397 اقتصاد آنلاین 13 اردیبهشت 1397 اقتصاد آنلاین 14 اردیبهشت 1397 اقتصاد آنلاین 15 اردیبهشت 1397 اقتصاد آنلاین 16 اردیبهشت 1397 اقتصاد آنلاین 17 اردیبهشت 1397 اقتصاد آنلاین 18 اردیبهشت 1397 اقتصاد آنلاین 19 اردیبهشت 1397 اقتصاد آنلاین 20 اردیبهشت 1397 اقتصاد آنلاین 21 اردیبهشت 1397 اقتصاد آنلاین 22 اردیبهشت 1397 اقتصاد آنلاین 23 اردیبهشت 1397 اقتصاد آنلاین 24 اردیبهشت 1397 اقتصاد آنلاین 25 اردیبهشت 1397 اقتصاد آنلاین 26 اردیبهشت 1397 اقتصاد آنلاین 27 اردیبهشت 1397 اقتصاد آنلاین 28 اردیبهشت 1397 اقتصاد آنلاین 29 اردیبهشت 1397 اقتصاد آنلاین 30 اردیبهشت 1397 اقتصاد آنلاین 31 اردیبهشت 1397 
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۰۷ - ۱۹:۲۹    
بر اساس برآوردهای صورت گرفته در تابستان سال 1397 تعداد 334 شهر در معرض تنش آبی قرار خواهند داشت که از این تعداد 107 شهر در وضعیت قرمز قرار دارند و پیش بینی می شود که استان های اصفهان، کرمان، فارس ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۰۷ - ۱۳:۱۰    
رژیم غذایی متعادل و مغذی می تواند راهی برای جلوگیری از چین و چروک های صورت، افزایش رطوبت موها و ترمیم سلول های آسیب دیده در سراسر بدن شما باشد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۰۷ - ۱۰:۰۸    
شرکت طراحان ارم سازه اسپادان جهت تکمیل کادر طراحی خود در حوزه معماری داخلی و امور نمایشگاهی استان تهران از افراد واجد شرایط زیر دعوت به همکاری می نماید.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۰۷ - ۱۰:۰۴    
مجموعه خدماتی رفاهی در منطقه یک تهران جهت تکمیل کادر خود در استان تهران از افراد واجد شرایط زیر دعوت به همکاری می نماید.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۰۷ - ۱۰:۰۲    
شرکت TAP30 جهت تکمیل تیم مرکز تماس(امور مشتریان) شیفت عصرو شب خود در استان تهران از افراد واجد شرایط زیر دعوت به همکاری می نماید.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۰۷ - ۱۰:۰۱    
شرکت فن آوران بهبود انرژی البرز جهت تکمیل کادر خود در استان تهران از افراد واجد شرایط زیر دعوت به همکاری می نماید.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۰۷ - ۱۰:۰۰    
گروه شرکت های سامان پارس، فعال در زمینه تولید و پیاده سازی راهکارهای هوشمند مبتنی بر smart card جهت تکمیل کادر خود از متخصصین حرفه ای و با تعهد در استان تهران از افراد واجد شرایط زیر دعوت به همکاری ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۰۷ - ۰۹:۵۶    
یک شرکت معتبر جهت تکمیل کادر پرسنلی خود در استان تهران محدوده بلوار مرزداران که در زمینه خدمات مشاوره مدیریت فعالیت می نماید از افراد واجد شرایط زیر دعوت به همکاری می نماید.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۰۷ - ۰۹:۵۵    
شرکت ارتباطات مبین نت جهت تکمیل کادر خود در استان تهران از افراد واجد شرایط زیر دعوت به همکاری می نماید.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۰۷ - ۰۹:۴۰    
داوطلبان آزمون دکتری برای تکمیل فرم انتخاب رشته تا فردا شنبه هشتم اردیبهشت ماه مهلت دارند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۰۶ - ۱۰:۳۴    
بانک صادرات ایران با تعیین کارگروه های ویژه و بهره گرفتن از 118 اقدام اجرایی در واحدهای ستادی، بودجه سال 97 خود را با هدف افزایش قابل توجه منابع، رشد چشمگیر مصارف، کاهش مطالبات ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۰۵ - ۲۳:۵۳    
بانک های دولتی در کل کشور 8765 شعبه دارند. ( منبع )
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۰۵ - ۲۲:۵۱    
در حالی طرح ترافیک 97 از 15 اردیبهشت اجرا خواهد شد که به گفته مسئولان حوزه حمل ونقل و ترافیک شهرداری تهران دارندگان طرح 96 تا پایان اردیبهشت به صورت ارشادی جریمه می شوند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۰۵ - ۱۵:۰۱    
معاون امور علمی، فرهنگی و اجتماعی سازمان برنامه و بودجه با اشاره به ضرورت نقش آفرینی دانشگاه ها در خلق ثروت تاکید کرد: هزینه شدن منابع ملی در آموزش عالی باید بهینه شود.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۰۵ - ۱۲:۵۲    
گزارش اولیه سازمان برنامه و بودجه حاکی است، طی سال 96 رشد تعداد بیکاران تقریباً در حد صفر بوده است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۰۵ - ۱۲:۳۶    
معاون وزیر صنعت با اشاره به اینکه سیاست های جدید ارزی دولت محدودیتی را برای شرکت های خرد و متوسط ایجاد نمی کند گفت: تا 80 درصد صادرات غیرنفتی ما باید در فواصل سه ماهه به سمت سامانه نیما هدایت شود.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۰۵ - ۱۱:۵۰    
سید آرش حسینی میلانی در نشست مشترک کمیسیون محیط زیست و شهرسازی گفت:بحث باغات از مهمترین برنامه های مورد پیگیری اعضای شورای شهر در دوره پنجم است ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۰۵ - ۱۱:۴۷    
مدیرعامل اتحادیه سراسری تعاونی های صیادی گفت: اتحادیه ها و تعاونی های صیادی به طور مستقل و یا با کمک شیلات اقدام به آموزش تکنولوژیهای نوین صیادی با بهرگیری از آموزش خدمه و ناخداهای خارجی کردند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۰۵ - ۰۹:۳۸    
زن کرمانی وقتی تکه ای از نان سنگک را در دهان گذاشت تصور نمی کرد تا پای مرگ پیش برود.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۰۵ - ۰۸:۵۰    
وزیر خارجه عربستان گفت اگر آمریکا حمایت خود از قطر را متوقف کند این کشور یک هفته ای سرنگون خواهد شد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۰۵ - ۰۶:۳۶    
هر شب نزدیک به 870 میلیون نفر در سراسر جهان گرسنه به خواب می روند. این افراد در طول روز یا به غذای سالم و مقوی دسترسی ندارند یا اینکه به کلی هیچ مواد خوراکی در دسترسشان نیست.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۰۵ - ۰۰:۲۸    
دبیر کمیسیون هماهنگی شورای نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان کردستان گفت: 3 میلیون و 779 هزار و 240 هزار نخ سیگار قاچاق در این استان کشف و ضبط شده که نسبت به مدت زمان مشابه 71 درصد افزایش ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۰۵ - ۰۰:۲۱    
نایب رییس اتاق بازرگانی چک با اشاره به اجرای طرح به سوی ایران در این اتاق از 2سال پیش تاکنون، بر ضرورت حرکت 2کشور به سوی حل مشکلات بانکی تاکید کرد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۰۵ - ۰۰:۰۴    
دبیرکل سازمان ملل متحد در دیدار با وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران از برجام حمایت کرد و خواستار پایبندی همه طرف ها به تعهدات خود در این توافقنامه شد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۰۴ - ۲۳:۴۴    
در سالهای اخیر در بین تحقیقاتی که بر روی مواد مغذی مفید بر روی قلب انجام می شود ، تحقیق بر روی ویتامین K اهمیت ویژه ای داشته است ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۰۴ - ۲۳:۳۴    
اعضای تیم ملی والیبال نشسته ایران پس از قهرمانی در رقابت های جهانی تبریز با حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهوری دیدار کردند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۰۴ - ۲۳:۲۶    
وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران می گوید در صورت خروج واشنگتن از توافق هسته ای وین، ایران نیز به احتمال زیاد از این توافق کناره گیری خواهد کرد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۰۴ - ۲۳:۲۲    
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در توییتی به سوء برداشت از سخنانش درباره بحث های کارشناسی با صداوسیما واکنش نشان داد
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۰۴ - ۲۲:۵۱    
مدیرعامل سازمان مرکزی تعاون روستایی کشور، گفت: از زمان آغاز طرح خرید حمایتی شیرخام تا امروز حدود 100 میلیون دلار شیرخشک و خامه از کشور صادر شده است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۰۴ - ۲۲:۵۱    
امانوئل مکرون روز سه شنبه گفت ما به دنبال مهار ایران و حضورش در منطقه هستیم.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۰۴ - ۲۲:۵۱    
صاحب امتیاز و مدیرمسؤول روزنامه ی عصر مردم با ابراز نگرانی از وضعیت نشریه های مکتوب در کشور و استان فارس، تصریح کرد که هفت روزنامه ی فعال استان فارس، به دلیل ناتوانی در رفع مشکلات مالی ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۰۴ - ۲۲:۵۱    
رئیس جمهور آمریکا در دیدار با همتای فرانسوی خود گفته که اگر ایرانی ها به هر دلیلی برنامه هسته ای خود را از سر بگیرند، با مشکلاتی به مراتب بزرگ تر از مشکلات قبل از برجام روبرو خواهند شد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۰۴ - ۲۲:۵۱    
رییس جمهوری آمریکا اعلام کرد، واشنگتن به کمپین خود در راستای اعمال فشار حداکثری علیه کره شمالی ادامه خواهد داشت.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۰۴ - ۲۲:۵۱    
سخنگوی کمیسیون اصل 90 مجلس گفت: گزارش مربوط به وضعیت زلزله زدگان در استان کرمانشاه در کمیسیون اصل 90 جمع بندی و تصویب شد و برای قرائت در صحن علنی مجلس به هیأت رئیسه تقدیم می شود.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۰۴ - ۲۱:۳۶    
وزیر امور خارجه ایران با یادآوری اینکه در دنیای به هم پیوسته کنونی، امنیت هیچ کشوری با هزینه دیگران تضمین نخواهد شد و گفت ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۰۴ - ۲۱:۳۴    
رئیس جمهوری آمریکا پس از گفت و گو با همتای فرانسوی خود گفت که احتمالا به توافقی پیرامون برجام دست یابند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۰۴ - ۲۱:۲۸    
شورای پول و اعتبار سود تسهیلات صندوق پس انداز مسکن یکم را از 9.5 به هشت درصد کاهش دارد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۰۴ - ۲۱:۱۷    
زمین لرزه به بزرگی 4.1 ریشتر فاریاب در کرمان را لرزاند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۰۴ - ۲۱:۱۵    
این تئوری مورد استفاده ی بسیاری از مدارس در آمریکای شمالی و سایر نقاط جهان قرار گرفت و پیامدهای مثبتی را به همراه داشت.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۰۴ - ۲۱:۰۷    
حضرت علی (ع) در خطبه 27 می فرمایند شنیده ام که دشمنان از پای زن یهودی خلخال کنده اند، اگر مرد مسلمان به خاطر این غصه دق کند و بمیرد کار ارزشمندی انجام داده است ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۰۴ - ۲۱:۰۴    
از ساعتی قبل برخی از صفحات در شبکه های مجازی خبر از فوت بقایی داده بودند.پیگیری ها از مسئولان قضایی حکایت از آن دارد که تا این لحظه چنین خبری صحت ندارد و مرگ این فرد تأیید نمی شود.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۰۴ - ۲۰:۵۳    
اولین نمایش فیلم "همه می دانند" در افتتاحیه جشنواره کن 2018 است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۰۴ - ۲۰:۵۰    
سوال 15 نماینده از وزیر اطلاعات درباره برخوردهای امنیتی اخیر با نخبگان تحویل هیات رییسه مجلس شد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۰۴ - ۲۰:۴۵    
پلیس لس آنجلس از وقوع تیراندازی در این شهر و کشته شدن دست کم یک نفر خبر داد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۰۴ - ۲۰:۳۹    
سخنان دکتر روحانی در تبریز مبنی بر برنامه افزایش یک متری ارتفاع دریاچه ارومیه تا پایان فعالیت دولت دوازدهم، امید مردم غیور آذربایجان به احیای نگین آبی کشور را قوت بخشید.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۰۴ - ۲۰:۲۸    
تعداد مواد غذایی که حاوی FODMAPها هستند ممکن است به پایان به نظر برسد، اما نگران نشوید. همچنان مواد غذایی بسیاری وجود دارند که می توانید آنها را مصرف کنید.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۰۴ - ۲۰:۲۶    
نایب رئیس اتاق ایران در نشست بررسی نقش بهینه سازی انرژی در توسعه پایدار گفت: دولت برای ارتقای بهره وری مصرف انرژی برنامه ارائه کند ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۰۴ - ۲۰:۱۹    
پاستوریزاسیون فرآیندی است که در آن از حرارت بالا برای از بین بردن پاتوژن های موجود در غذاها استفاده می شود ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۰۴ - ۲۰:۱۹    
سفیر آلمان در ایران با تاکید بر اینکه تصمیم 12 می ترامپ برای برجام در واشنگتن خواهد بود نه در اروپا، گفت: اراده سیاسی آلمان قویا بر ادامه همکاری دو جانبه با ایران است ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۰۴ - ۲۰:۱۶    
کانال 10 تلویزیون رژیم صهیونیستی به نقل از منابع آگاه گزارش داده که تل آویو ایتالیا را برای موافقت با اعمال تحریم های تازه علیه ایران از سوی اتحادیه اروپا تحت فشار قرار داده است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۰۴ - ۲۰:۱۴    
سوزوکی پیش بینی می کند فروش این خودرو بیش از 30 درصد بازار اندونزی در این کلاس را به خود اختصاص دهد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۰۴ - ۲۰:۰۷    
سخنگوی کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تهیه و تدوین طرح مدیریت جامع شهری و روستایی از تلاش کمیته امداد برای واگذاری 50 هزار مسکن مهر با هماهنگی دولت به مددجویان خبر ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۰۴ - ۱۹:۴۶    
گمرک چین امروز سه شنبه از کاهش واردات این کشور از کره شمالی در سه ماهه اول سال 2018 در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته خبر داد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۰۴ - ۱۹:۴۱    
صندوق بین المللی پول از افزایش بی سابقه بدهی کشورهای جهان به 164 هزار میلیارد دلار خبر داد که 225 درصد تولید ناخالص داخلی است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۰۴ - ۱۹:۳۲    
قیمت نفت از 76 دلار در هر بشکه بالاتر رفت و سطح قیمتی 66 دلار را شکست ؛قیمتی که بسیاری از تحلیلگران در آغاز سال 2018 پیش بینی کرده بودند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۰۴ - ۱۹:۲۱    
رئیس جمهور آمریکا در دیدار با همتای فرانسوی خود گفته که اگر ایرانی ها به هر دلیلی برنامه هسته ای خود را از سر بگیرند، با مشکلاتی به مراتب بزرگ تر از مشکلات قبل از برجام روبرو خواهند شد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۰۴ - ۱۹:۱۶    
حسن روحانی: خیلی ها می گویند پس چه شد؟ فلانی وعده هایش را فراموش کرد والله بالله این چنین نیست. در زمان انتخابات هم دنبال رأی نبودم. آنچه فکر می کردم حق است می گفتم
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۰۴ - ۱۹:۰۹    
نرخ هر دلار آمریکا در بازار آزاد تا سقف5500 و هر یورو تا 6800 معامله می شود که نسبت به روزهای اخیر افزایش چندانی نداشته است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۰۴ - ۱۹:۰۵    
حسن روحانی: آمریکا برجام را برهم بزند بزرگترین هزینه تاریخ را متحمل می شود.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۰۴ - ۱۸:۵۸    
اقتصاد آنلاین-نقی کاظمی پور: آنچه در زیر می آید جدول قیمت معاملات انجام شده آپارتمان در منطقه 6 تهران طی فروردین ماه 97 است ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۰۴ - ۱۸:۵۲    
خودروی پژو 405 با دو سرنشین در مسیر شرق به غرب بزرگراه بابایی به شدت با یک دستگاه کامیونت یدک کش برخورد کرد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۰۴ - ۱۸:۴۵    
پسری که 6 زن را مورد تجاوز قرار داده بود، در زندان رجایی شهر کرج اعدام شد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۰۴ - ۱۸:۴۰    
یادگار امام گفت: شبکه های اجتماعی، انحصار را شکسته اند، انحصاری که موجب می شود میل شخصی بر عقل غلبه بیابد اما وقتی به خرد جمعی برسد ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۰۴ - ۱۸:۳۶    
معاون نظارت بر بهره برداری شرکت آب و فاضلاب کشور با اشاره به اینکه 5 استان بزرگ کشور به دلیل کاهش بارش ها درگیر خشکسالی بسیار شدید هستند ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۰۴ - ۱۸:۲۵    
پدری که برای دریافت دیه، جسد نوزاد 25 روزه اش را طعمه تصادف ساختگی کرده بود، بازداشت شد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۰۴ - ۱۸:۰۱    
در حالی که زنان عربستان از اول ماه ژوئن (11 خرداد) به طور رسمی اجازه رانندگی در این کشور را خواهند داشت هزینه آموزش رانندگی، فریاد زنان این کشور را در آورده است .
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۰۴ - ۱۷:۵۰    
استاندار تهران با بیان اینکه اداره آبفای استان موظف است از ابتدای اردیبهشت ماه مصرف آب همه دستگاه ها را گزارش دهد گفت ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۰۴ - ۱۷:۲۸    
مدیر عامل بانک ملی ایران اعلام کرد: همه شعب این بانک برای خرید ارز صادرکنندگان آمادگی کامل دارند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۰۴ - ۱۷:۲۷    
شرکتهای سرمایه پذیری که سود تقسیمی مجامع خود را به موقع و در مهلت 8 ماهه تقسیم سود به سازمان خصوصی سازی جهت توزیع میان مشمولان پرداخته اند، معرفی شدند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۰۴ - ۱۷:۲۳    
مدیرعامل بهمن موتور گفت: ظرفیت تولید بهمن موتور به 120هزار دستگاه افزایش خواهد یافت و هاوال رسما" در خط تولید بهمن موتور قرار گرفت.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۰۴ - ۱۷:۲۰    
اقتصاد آنلاین - سمانه باقری : آنچه در زیر می آید جدول قیمت انواع مایع ظرفشویی در سطح بازار تهران است؛
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۰۴ - ۱۷:۲۰    
معاون وزیر نفت در امور گاز گفت: میزان تولید سالیانه گاز 230 میلیارد مترمکعب است که براساس برنامه ریزی انجام شده باید تا سه سال آینده به 290 میلیارد افزایش یابد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۰۴ - ۱۷:۲۰    
امروز مجموع تالارهای مختلف بورس کالای ایران، ارزشی حدود 586 میلیارد تومان داشتند. در این بین تالار صنعتی بیشترین ارزش را در حدود 224 میلیارد تومان به خود اختصاص داد که بیشترین سهم یعنی 120 میلیارد ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۰۴ - ۱۷:۱۴    
رئیس جامعه دامپزشکان ایران افزایش واحدهای صنفی عرضه کننده لبنیات سنتی را از عوامل شیوع بیماری تب مالت دانست و گفت: شیر مرجوعی کارخانه های بزرگ که دارای بارمیکروبی بالاست، در این واحدها عرضه می شود.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۰۴ - ۱۷:۰۸    
باشگاه آرسنال از امضای قراردادی با کمپانی BYD تولید کننده پرفروشترین خودروهای الکتریکی دنیا خبر داد و اعلام نمود این شرکت تامین کننده خودروهای سواری و اتوبوس باشگاه خواهد بود.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۰۴ - ۱۷:۰۷    
مرد 65 ساله ای با شلیک گلوله در شهرک غرب به قتل رسید.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۰۴ - ۱۷:۰۴    
با بالا گرفتن نبرد تجاری میان چین و آمریکا، پکن در حال ارایه برنامه ای است که به خارجیان امکان می دهد چرخه تولید خودرو در این کشور را به طور کامل در اختیار بگیرند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۰۴ - ۱۶:۵۴    
اتحادیه اروپا از سازمان تجارت جهانی درخواست کرد به شکایتی که چین علیه تعرفه های واردات آمریکا برای فولاد و آلومینیوم نزد این نهاد مطرح کرده است، ملحق شود.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۰۴ - ۱۶:۵۱    
نتایج یک تحقیق جدید نشان می دهد که سطوح بالا ویتامین D در خون خطر ابتلای فرد به دیابت را به اندازه قابل توجهی کاهش می دهد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۰۴ - ۱۶:۴۸    
تعداد کل شعب داخل کشور شبکه بانکی در پایان اسفند ماه سال 1396 نسبت به پایان آذر ماه 1396، کاهش یافت.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۰۴ - ۱۶:۴۴    
وزیر جنگ رژیم صهیونیستی مدعی شد، در صورتی که از سامانه های روسی اس 300 علیه جنگنده های ما استفاده شود، آن را نابود خواهیم کرد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۰۴ - ۱۶:۳۲    
روز جاری شاخص پس از 4 روز کاری منفی، تغییر جهت داد و با رشد 276 پله ای خود را به میانه های کانال 94 هزار واحد رساند ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۰۴ - ۱۶:۲۶    
جلسه مجمع عمومی فوق العاده شرکت آهنگری تراکتورسازی ایران (خاهن) روز گذشته برگزار شد و افزایش سرمایه 50 درصدی به منظور اصلاح ساختار مالی و تامین سرمایه در گردش به تصویب اکثریت سهامداران رسید.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۰۴ - ۱۶:۲۳    
معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور گفت: امسال 400میلیارد تومان اعتبار برای احیای دریاچه ارومیه در نظر گرفته شده است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۰۴ - ۱۶:۱۹    
قطر و سلطنت عمان دو عضو شورای همکاری خلیج فارس توافق کردند که به اتباع 33 کشور جهان روادید مشترک گردشگری یک ماهه اعطا کنند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۰۴ - ۱۶:۱۷    
روسیه و چین در حال تنظیم پیش نویس بیانیه ای در راستای جلب حمایت کامل کشورهای عضو سازمان ملل از توافق هسته ای ایران هستند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۰۴ - ۱۶:۰۷    
اپلیکیشن پیام رسان لاین به تازگی اعلام کرده که می خواهد به منظور توسعه پلت فرم اقتصادی مبتنی بر ارزهای دیجیتالی، فناوری بلاک چین را برای خود ایجاد کند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۰۴ - ۱۶:۰۶    
یک شرکت حمل و نقل ریلی معتبر جهت تکمیل کادر خود در استان تهران از افراد واجد شرایط زیر دعوت به همکاری می نماید.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۰۴ - ۱۶:۰۳    
در تازه ترین رنکینگ جهانی مربیان، سرمربی پرسپولیس بار دیگر صعود کرد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۰۴ - ۱۶:۰۰    
تحقق وعده یکسان سازی نرخ ارز آرامش را به بازار برگرداند و مسیر ویژه رانت و انحصار را بر روی اقلیت محدود اما بانفوذ در اقتصاد بست.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۰۴ - ۱۵:۵۹    
انتشارات صدای معاصر(30بوک) جهت تکمیل کادر خود در استان تهران از افراد واجد شرایط زیر دعوت به همکاری می نماید.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۰۴ - ۱۵:۵۳    
دکتر محمدرضا حسین زاده مدیرعامل بانک ملّی ایران، مسعود خاتونی عضو هیات مدیره و جمعی از مدیران ارشد ستادی و استانی بانک در آستانه شروع رویداد تبریز 2018 ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۰۴ - ۱۵:۵۰    
معاون سازمان خصوصی سازی گفت: مشمولان برای اطلاع از وضعیت سهامداری خود به سامانه سهام عدالت به نشانی www.samanese.ir مراجعه کنند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۰۴ - ۱۵:۴۹    
جمهوری آذربایجان بدنبال پیوستن به اوپک نیست اما به توافق کاهش تولید این گروه متعهد می ماند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۰۴ - ۱۵:۴۷    
سخنگوی وزارت کشور از نهایی شدن لایحه جامع انتخابات در کمیسیون سیاسی دفاعی دولت خبر داد و گفت: لایحه جامع انتخابات به صحن دولت ارائه شده و بررسی آن در دستور کار هیئت وزیران قرار گرفته است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۰۴ - ۱۵:۴۵    
اقتصادآنلاین - سمانه باقری : آنچه در زیر می آید جدول قیمت پرفروش ترین انواع زودپز در سطح بازار تهران است؛
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۰۴ - ۱۵:۳۳    
نوسانات شدید بازار ارز که هر از چندگاهی تمامی برنامه ها و اقدامات دولت و کشور را به هم می ریزد عمدتاً معلول عدم شفافیت کامل در بازار ارز است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۰۴ - ۱۵:۲۴    
یک مقام ارشد بانک مرکزی از گسترش روابط ارزی ایران و قطر خبر داد و گفت: چند بانک ایرانی نزد بانک ملی قطر حساب باز کرده اند و مبادلات حواله های ارزی از این مسیر انجام می شود.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۰۴ - ۱۵:۱۱    
معاون رئیس جمهور در نامه ای به دبیر هیات دولت، خواستار بررسی آیین نامه پیشنهادی سامانه ثبت حقوق و مزایا در هیات وزیران شد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۰۴ - ۱۵:۰۷    
معاون برنامه ریزی و توسعه آبفای کشور با تاکید بر اینکه اختلاف قیمت تمام شده آب با فروش آن موجب وررشکستی و زیاندهی شرکت های آب و فاضلاب شده است ...