دوشنبه ۱۷ اردیبهشتساعت ۰۲:۵۳May 2024 6
جستجوی پیشرفته

خبرهای اقتصاد آنلاین 29 خرداد 1397 - eghtesadonline.com

اقتصاد آنلاین 29 اسفند 1393 اقتصاد آنلاین 29 اسفند 1394 اقتصاد آنلاین 30 اسفند 1395 اقتصاد آنلاین 29 اسفند 1396 اقتصاد آنلاین 31 فروردین 1397 اقتصاد آنلاین 31 اردیبهشت 1397 اقتصاد آنلاین 31 تیر 1397 اقتصاد آنلاین 31 مرداد 1397 اقتصاد آنلاین 31 شهریور 1397 اقتصاد آنلاین 30 مهر 1397 اقتصاد آنلاین 30 آبان 1397 اقتصاد آنلاین 30 آذر 1397 اقتصاد آنلاین 30 دی 1397 اقتصاد آنلاین 30 بهمن 1397 اقتصاد آنلاین 29 اسفند 1397 اقتصاد آنلاین 1 خرداد 1397 اقتصاد آنلاین 2 خرداد 1397 اقتصاد آنلاین 3 خرداد 1397 اقتصاد آنلاین 4 خرداد 1397 اقتصاد آنلاین 5 خرداد 1397 اقتصاد آنلاین 6 خرداد 1397 اقتصاد آنلاین 7 خرداد 1397 اقتصاد آنلاین 8 خرداد 1397 اقتصاد آنلاین 9 خرداد 1397 اقتصاد آنلاین 10 خرداد 1397 اقتصاد آنلاین 11 خرداد 1397 اقتصاد آنلاین 12 خرداد 1397 اقتصاد آنلاین 13 خرداد 1397 اقتصاد آنلاین 14 خرداد 1397 اقتصاد آنلاین 15 خرداد 1397 اقتصاد آنلاین 16 خرداد 1397 اقتصاد آنلاین 17 خرداد 1397 اقتصاد آنلاین 18 خرداد 1397 اقتصاد آنلاین 19 خرداد 1397 اقتصاد آنلاین 20 خرداد 1397 اقتصاد آنلاین 21 خرداد 1397 اقتصاد آنلاین 22 خرداد 1397 اقتصاد آنلاین 23 خرداد 1397 اقتصاد آنلاین 24 خرداد 1397 اقتصاد آنلاین 25 خرداد 1397 اقتصاد آنلاین 26 خرداد 1397 اقتصاد آنلاین 27 خرداد 1397 اقتصاد آنلاین 28 خرداد 1397 اقتصاد آنلاین 29 خرداد 1397 اقتصاد آنلاین 30 خرداد 1397 اقتصاد آنلاین 31 خرداد 1397 
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۲۳:۱۵    
سیاستمداران آمریکایی در نظر دارند با لایحه نه به اوپک،این کارتل نفتی را به دلیل دستکاری در بازار نفت در منگنه قرار دهند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۲۱:۵۶    
پس از ماه ها چالش بین آنکارا و واشنگتن، تحویل هواپیماهای خریداری شده اف.35 به ترکیه آغاز شد و امروز ترکیه نخستین جنگنده اف.35 خود را طی مراسمی در فورت وورث ایالت تگزاس آمریکا تحویل گرفت.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۱۴:۱۷    
شرکت تولیدی در زمینه صنعت برق در راستای تکمیل کادر پرسنلی خود با شرایط زیر در تهران استخدام می نماید.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۰۸:۳۰    
مشاور ارشد کاخ سفید و فرستاده ویژه رئیس جمهوری آمریکا با ولیعهد عربستان دیدار کردند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۳/۳۰ - ۱۸:۵۵    
مدیر عامل شرکت بازرگانی دولتی ایران گفت: تا کنون 3 میلیون و 400 هزار تن گندم به صورت تضمینی خریداری شده و 50 درصد هزینه بخش اول آن به گندم کارانی که تا 20 خرداد گندم خود را تحویل داده اند ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۳/۳۰ - ۱۶:۳۷    
نایب رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی گفت: بنابر اظهارات علی لاریجانی دولت نیز مانند مجلس نسبت به ایجاد سازمان توسعه و عمران روستایی رضایت دارد و مشکل بار مالی در این زمینه وجود ندارد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۳/۳۰ - ۱۵:۳۰    
رییس سازمان زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور در نامه ای از دکتر محمد بیگدلی مدیرعامل بانک ملت قدردانی کرد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۳/۳۰ - ۱۲:۳۵    
سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره به جلسه عصر روز گذشته این کمیسیون گفت: در این جلسه تقاضای تعدادی از نمایندگان برای تحقیق و تفحص از عملکرد بانک مرکزی در پنج سال گذشته مورد بررسی قرار گرفت.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۳/۳۰ - ۱۱:۵۱    
شرکت فرآورده های تزریقی و دارویی ایران (سهامی عام) در راستای تکمیل کادر خود در استان تهران از افراد واجد شرایط زیر دعوت به همکاری می نماید.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۳/۳۰ - ۱۱:۵۰    
شرکت طرح و ایده پردازان اشل جهت تکمیل کادر خود در استان تهران،محدوده شریعتی – پل صدر از افراد واجد شرایط زیر دعوت به همکاری می نماید.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۳/۳۰ - ۱۱:۳۳    
رئیس جمهوری قانون موافقتنامه بین المللی روغن زیتون و کنسرو زیتون مصوب مجلس شورای اسلامی را برای اجرا به وزارتخانه جهاد کشاورزی ابلاغ کرد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۳/۳۰ - ۱۱:۰۰    
رئیس سازمان انرژی اتمی در دیدار با دبیرکل سازمان ملل با ابراز تردید در مورد امکان حفظ برجام با شرایط موجود، پیشنهادهای دریافتی از اتحادیه اروپا را برای انتظارات ایران کافی ندانست.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۳/۳۰ - ۰۹:۲۵    
سخنگوی دولت در برنامه تیتر امشب با بیان اینکه ارز کافی در کشور وجود دارد گفت: از تخصیص ارز به کالاهایی که در داخل تولید می شود و یا واردات آن ضروری نیست جلوگیری می شود.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۳/۳۰ - ۰۷:۵۱    
ظرف بزرگ ماکارونی را مقابلش گذاشته و با سرعت زیادی به کمک دو چوب رشته های ماکارونی را روانه دهانش می کند و هرازگاهی نگاهی از رضایت به دوربین می اندازد. حرفی نمی زند و تنها با لذت تمام غذا می خورد ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۳/۳۰ - ۰۷:۳۴    
گرمای شدید، بدن انسان را در وضع نامناسبی قرار می دهد و حتی ممکن است موجب مرگ شود. در گرمای شدید و رطوبت بالا ، روند تبخیر در بدن دچار اشکال می شود.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۳/۲۹ - ۲۳:۴۷    
حقوق بازنشستگی رانندگان از یک میلیون و سیصد هزار تومان به یک میلیون و هفتصد هزار تومان افزایش یافت. ( منبع )
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۳/۲۹ - ۲۳:۴۵    
صادرات محصولات پتروشیمی از آغاز امسال تا پایان اردیبهشت ماه به سه میلیون و 646 هزار تن با ارزش 2 میلیارد و 229 میلیون دلار رسید. ( منبع )
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۳/۲۹ - ۲۳:۳۹    
بررسی روند تغییرات قیمت سکه در هفت سال گذشته حاکی از این است که سکه تمام طرح امامی از خرداد ماه سال 1390 تا امروز حدود 441درصد، افزایش قیمت داشته است. ( منبع )
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۳/۲۹ - ۲۳:۳۵    
متوسط رشد قیمت هر متر مربع مسکن در دو ماهه امسال 32.2 درصد بوده است. ( منبع )
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۳/۲۹ - ۲۳:۳۳    
سهم دولت در شرکت های تعاونی سهام عدالت20 درصد است. ( منبع )
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۳/۲۹ - ۲۳:۲۳    
علی دایی قید حضور در روسیه برای تماشای مسابقه ایران و اسپانیا را زد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۳/۲۹ - ۲۳:۱۶    
یک کارشناس بازار کار گفت: این اقدام که بعد از سه سال قرارداد موقت کارگر با کارفرما در صورت ادامه فعالیت کارگاه، قرارداد دائمی تلقی شود، باعث امنیت شغلی نمی شود.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۳/۲۹ - ۲۳:۰۶    
سوزوکی اولین تصاویر رسمی از جیمنی های (Jimny) جدید، که آخرین جنگ جویان آفرودی این کمپانی محسوب می شوند را به نمایش درآورد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۳/۲۹ - ۲۲:۵۴    
وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه تصویب بسته حمایت از صادرات غیر نفتی گام مهمی در جهت تحقق هدفگذاری افزایش 21 درصدی سالیانه صادرات است، مشوق های صادراتی این بسته را تشریح کرد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۳/۲۹ - ۲۲:۳۸    
مرد جوان طی درگیری با سرایدار در پاساژی در خیابان مولوی به قتل رسید.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۳/۲۹ - ۲۲:۲۵    
شگفتی ساز جام جهانی 2002 اولین پیروزی آفریقایی ها در جام بیست و یکم را رقم زد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۳/۲۹ - ۲۲:۲۲    
مدیرعامل توانیر گفت: براساس آخرین آمار مصرف برق ایران در دنیا در رتبه 18 است و این در شرایطی است که میزان مصرف در سرانه تولید و شدت انرژی تناسبی با سایر کشورهایی که رتبه های مشابهی در عرصه های ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۳/۲۹ - ۲۲:۲۲    
چاقی ناشی از رژیم غذایی پرچرب با تغییراتی در باکتری های روده همراه است که با تغییر در ساختار شیمیایی مغز می تواند عامل بروز افسردگی و اضطراب باشد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۳/۲۹ - ۲۲:۰۹    
سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا در گزارشی به مصاف ایران برابر اسپانیا پرداخت.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۳/۲۹ - ۲۱:۵۰    
بازیگر نقش بهتاش در پایتخت 5 با بیان اینکه بسیاری قدش را مشکل ساز می دانستند، گفت: آن ها می گفتند وقتی قرار است از تو و بازیگر مقابل، نمای دونفره بگیریم، صحنه قناس می شود ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۳/۲۹ - ۲۱:۴۲    
سردار قاسم سلیمانی، فرمانده سپاه قدس از پروژه بلندسازی گنبد حرم امام حسین (ع) دیدن کرد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۳/۲۹ - ۲۱:۳۵    
گرچه حجم زیادی از مخاطبان بانک ملی ایران در فضای مجازی، مشارکت در مرحله نخست جشنواره پیش بینی نتایج بازی های ایران در جام جهانی 2018 را تجربه کردند ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۳/۲۹ - ۲۱:۲۱    
علی اکبر صالحی با نیلس آنن، وزیر مشاور خارجی وزارت خارجه آلمان دیدار و گفت وگو کرد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۳/۲۹ - ۲۱:۱۸    
جمشید مشایخی به دلیل مشکلات کلیوی در بیمارستان بستری شد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۳/۲۹ - ۲۱:۱۴    
برخی از بازیکنان تیم ملی با شماره ای متفاوت نسبت به شماره اصلی خود تمرین کردند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۳/۲۹ - ۲۱:۰۵    
یک سناتور آمریکایی تصاویری را منتشر کرد و عنوان هتل واقعی ترامپ را برای آنها انتخاب کرد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۳/۲۹ - ۲۱:۰۰    
در حکم تازه ای که به دست مسئولان باشگاه پرسپولیس رسیده این باشگاه باید 100 هزار دلار به دروازه بان سابق خود پرداخت کند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۳/۲۹ - ۲۰:۳۶    
معاون اول رئیس جمهوری گفت: دولت و ملت ایران همانگونه که در مبارزه علیه گروه های تروریستی در کنار دولت و ملت سوریه بوده اند، اکنون که بخش زیادی از سوریه در کنترل دولت این کشور قرار گرفته است ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۳/۲۹ - ۲۰:۲۴    
رئیس بنیاد آب ایران گفت: اجرای طرح آمایش آب محور و ایجاد یک ساختار منطقی بین تولیدکننده و مصرف کننده می تواند به صیانت از منابع آبی کشور کمک کند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۳/۲۹ - ۲۰:۱۹    
رئیس جمهور با اشاره به نشاط معنوی، روزه داری و عبادات مردم در ماه مبارک رمضان تاکید کرد: مردم علاوه بر تزکیه و صیقل روح ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۳/۲۹ - ۲۰:۰۹    
وزیر انرژی اسبق رژیم صهیونیستی که به اتهام جاسوسی برای ایران بازداشت شده است، به بازجویان خود در زندان گفته که هدف او گول زدن ایرانی ها و سپس بازگشت به اسرائیل به عنوان یک قهرمان بوده است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۳/۲۹ - ۲۰:۰۶    
در حالی که دونالد ترامپ رییس جمهور آمریکا با افتخار از دستاوردهای دیدارش با رهبر کره شمالی سخن می گوید، مقامات بلندپایه اطلاعاتی آمریکا نگران این هستند که پیونگ یانگ ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۳/۲۹ - ۲۰:۰۲    
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران با اشاره به دیدار با تیم ملی اسپانیا گفت: شاید این تیم بتواند از نظر فنی ما را متوقف کند اما از نظر روحیه و انگیزه نمی تواند این کار را بکند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۳/۲۹ - ۱۹:۵۹    
معاون فنی و زیربنایی راه آهن جمهوری اسلامی ایران توسعه خطوط حومه ای به طول 400 کیلومتر و افزایش ظرفیت خطوط راه آهن (دو خطه سازی) به طول 712 کیلومتر را از مهمترین طرح های امسال اعلام کرد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۳/۲۹ - ۱۹:۵۶    
مدیرعامل شرکت شرکت مادرتخصصی مدیریت تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران (توانیر) گفت: هرگونه تجدیدساختار یا ایجاد تغییر در صنعت برق بدون توجه به اقتصاد صنعت برق بدون نتیجه خواهد بود.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۳/۲۹ - ۱۹:۵۱    
دیپلماسی اقتصادی در ماه های اخیر مورد توجه دولتمردان کشورمان قرار گرفته تا در کنار دیپلماسی سیاسی، ایران را در مسیر رشد و شکوفایی قرار دهد ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۳/۲۹ - ۱۹:۴۳    
رئیس سازمان فضایی ایران از دستیابی کشورمان به چرخه کامل فناوری فضایی خبر داد و گفت: ایران با پیوستن به جمع 9 کشور دارنده این فن آوری جزو دهمین کشور فضایی جهان شد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۳/۲۹ - ۱۹:۴۰    
صادرات محصولات پتروشیمی از آغاز امسال تا پایان اردیبهشت ماه به سه میلیون و 646 هزار تن با ارزش 2 میلیارد و 229 میلیون دلار رسید.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۳/۲۹ - ۱۹:۳۰    
مدیرعامل نیروگاه های حرارتی کشور گفت: 4 واحد نیروگاه اتمی بوشهر به ظرفیت هزار مگاوات در حال بهره برداری است و نقش تاثیرگذاری در تامین برق کشور دارد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۳/۲۹ - ۱۹:۲۵    
یک کارشناس اقتصادی گفت: اخذ مالیات یکی از بهترین راهکارها برای ساماندهی بازار سکه و ارز است و می تواند اهرمی مهم برای کنترل این بازارها باشد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۳/۲۹ - ۱۹:۱۸    
مدیرعامل شرکت متن گفت:حضور شرکت های بین المللی برای بهره مندی ایران از سرمایه و فناوری های خارجی مغتنم است،اما فرآیند توسعه در غرب کارون معطل حضور شرکت های خارجی نیست و با جدیت ادامه دارد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۳/۲۹ - ۱۹:۱۴    
وزیر اقتصاد و تجارت سوریه با اشاره به وجود زمینه های زیاد همکاری میان دو کشور بویژه در حوزه گمرک، خواستار حضور ایران در منطقه آزاد سوریه شد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۳/۲۹ - ۱۹:۱۰    
وزیر نفت که برای شرکت در نشست اوپک تهران را به مقصد وین ترک کرد، مشکل اصلی بازار نفت را ایجاد تنش های سیاسی توسط رئیس جمهمور آمریکا اعلام کرد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۳/۲۹ - ۱۹:۰۵    
بخشنامه سازمان امور مالیاتی کشور درخصوص تعیین گروه بندی صاحبان مشاغل ابلاغ شد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۳/۲۹ - ۱۸:۵۹    
برونو لومیر وزیر دارایی فرانسه گفت: کشورهای اروپایی باید در انتخاب طرف تجاری خود آزاد باشند. آمریکا نباید پلیس اقتصادی دنیا باشد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۳/۲۹ - ۱۸:۵۵    
قیمت نفت به علت تشدید تنش میان آمریکا و چین کاهش یافت و بشکه ای 74.78 دلار فروخته شد، هم چنان بازار تحت تاثیر اعمال تعرفه 25 درصدی از سوی چین بر واردات نفت از آمریکاست.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۳/۲۹ - ۱۸:۵۰    
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: در خصوص مشکلات مربوط به اراضی کشاورزی، مقام معظم رهبری دستور داده اند که مسائل کشاورزان در خصوص اسناد و مدارک زمین ها رفع شود.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۳/۲۹ - ۱۸:۴۵    
قیمت قربانی یک رأس گوسفند برای هر کدام از زائران خانه خدا از سوی سازمان حج و زیارت اعلام شد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۳/۲۹ - ۱۸:۴۲    
تیم ملی فوتبال ژاپن در نخستین بازی اش در جام جهانی 2018 روسیه توانست کلمبیا 10 نفره را شکست دهد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۳/۲۹ - ۱۸:۳۸    
مدیرعامل شرکت ساختمان و تأسیسات راه آهن پیشرفت چهار خطه حومه ای تهران - کرج را 87 درصد ارزیابی کرد و گفت: در حال مذاکره برای خرید هزار دستگاه واگن باری تولید داخل هستیم.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۳/۲۹ - ۱۸:۳۵    
سازمان آموزشی کاگو، جهت توسعه نیروی خود از علاقمندان در مشاغل ذیل در تهران دعوت به همکاری می نماید.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۳/۲۹ - ۱۷:۳۱    
با ارزشترین محصول معاملات امروز به سبد میلگرد مخلوط شرکت ذوب آهن اصفهان به میزان 29 میلیارد تومان تعلق گرفت. این محصول نسبت به آخرین معامله خود 9.3 درصد افزایش قیمت داشت.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۳/۲۹ - ۱۸:۳۱    
تیم فوتبال ایران در دیدار برابر اسپانیا از لباس دوم خود استفاده خواهد کرد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۳/۲۹ - ۱۸:۲۸    
نشریه نیویورکر با افشای وجود تعهدی کتبی از سوی آمریکا برای حفظ تسلیحات اتمی تل آویو، نوشته است که ترامپ هم مانند روسای جمهور پیشین این کشور، این تعهد مکتوب را امضا کرده است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۳/۲۹ - ۱۸:۲۸    
استخدام مجموعه بین المللی آفتاب در باشگاه انقلاب مجموعه بین المللی آفتاب در باشگاه انقلاب جهت تکمیل کادر خود در استان تهران از افراد واجد شرایط زیر دعوت به همکاری می نماید.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۳/۲۹ - ۱۸:۲۷    
یک شرکت معتبر، جهت تامین نیروی انسانی خود اقدام به استخدام سرپرست انبار در شهر تهران با شرایط ذیل می نماید.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۳/۲۹ - ۱۸:۲۴    
کیم جونگ اون رهبر کره شمالی که برای سومین بار در سال جاری به چین رفته، با شی جین پینگ رئیس جمهور این کشور دیدار کرد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۳/۲۹ - ۱۸:۲۱    
کل حجم آب ورودی به سدهای هرمزگان از ابتدای سال آبی تاکنون به 11 میلیون مترمکعب رسیده است که این روند حکایت از افت 97 درصدی ورودی به مخازن سدهای این استان دارد ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۳/۲۹ - ۱۸:۱۵    
رئیس کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه در شرایط فعلی اجرای سیاست تک نرخی شدن ارز غیرممکن است، گفت: دولت باید اولویت خود را تأمین ارز مورد نیاز کالاهای اساسی مردم قرار دهد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۳/۲۹ - ۱۸:۱۲    
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس رکود اقتصادی را یکی از عوامل مهم شرایط نابسامان اقتصادی حاکم بر کشور دانست و گفت: بی تدبیری های دولت ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۳/۲۹ - ۱۸:۱۱    
گروه صنعتی لابل جهت تکمیل سرمایه انسانی خود در تهران از تعدادی آقا و خانم کارشناس فروش در تهران و تعدادی آقا علاقه مند به کار نصب سقف کشسان با شرایط ذیل دعوت به همکاری می نماید:
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۳/۲۹ - ۱۸:۰۶    
بانک گردشگری (غیر دولتی – سهامی عام) به منظور تامین، تکمیل و ارتقاء کادر مدیریتی مورد نیاز خود، از فرهیختگان محترم نظام بانکی و تمامی علاقه مندان به همکاری در سطوح شغلیریاست شعبه ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۳/۲۹ - ۱۸:۰۵    
کمیسیون نظارت بر انتخابات پرویز مشرف و فاروق ستار را به علت حضور نیافتن در جلسات دادگاه، برای شرکت در انتخابات 2018 پاکستان رد صلاحیت کرد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۳/۲۹ - ۱۸:۰۴    
یک شرکت بیمه ای به منظور تکمیل کادر شبکه فروش خود در شهر تهران با امکان ویژه استقرار در شعب یکی از بانک های کشور از متقاضیان واجد شرایط نمایندگی دعوت به همکاری می نماید.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۳/۲۹ - ۱۸:۰۲    
ایران برای اولین بار در تاریخ صنعت خوراک دام در مجمع عمومی سالیانه فدراسیون خوراک دام اتحادیه اروپا حضور می یابد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۳/۲۹ - ۱۷:۵۹    
وزارت نیرو در راستای راهبرد شایسته گزینی در دولت دوازدهم از افراد واجد شرایط و علاقه مند به همکاری در بخش های مختلف دعوت به همکاری می نماید.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۳/۲۹ - ۱۷:۵۹    
مدیر گروه پول و ارز پژوهشکده پولی و بانکی تاکید کرد: عدم تعادل بین رشد پولی و نرخ سپرده های بانکی تاثیر منفی بر نرخ تورم خواهد گذاشت.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۳/۲۹ - ۱۷:۵۷    
در شرایطی که قرار بود نرخ خرید شیر خام تغییر کند، مدیرعامل اتحادیه دامداران اعلام کرد که این نرخ همچنان روی میز وزیر صنعت، معدن و تجارت قرار دارد و با وجود توافق دامداران با صنایع لبنی ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۳/۲۹ - ۱۷:۵۵    
یک کارشناس اقتصادی با اشاره به تاثیر بالای استقلال بانک مرکزی در کنترل نرخ تورم گفت: البته این مسئله به تنهایی تورم را کنترل نمی کند اما باید بانک مرکزی به صورت نهاد مستقل فعالیت کند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۳/۲۹ - ۱۷:۵۴    
شرکت ونوس شیشه معتبر تولید کننده شیشه های ساختمانی و خودرویی، در محدوده فرودگاه امام خمینی ، جهت تکمیل کادر تخصصی خود به کارشناس بازرگانی و خرید خارجی ، با مشخصات زیر استخدام می نماید.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۳/۲۹ - ۱۷:۵۱    
شرکت معتبر تولیدی محصولات چرم (کیف، کفش و پوشاک) مارال چرم واقع در کرج جهت تکمیل کادر خود به افراد واجد شرایط زیر نیازمند است:
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۳/۲۹ - ۱۷:۴۵    
مدیرکل بازرگانی داخلی شرکت بازرگانی دولتی ایران گفت: از ابتدای فصل برداشت تاکنون 3 میلیون و 400 هزار تن گندم به ارزش 4 ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۳/۲۹ - ۱۷:۳۱    
پلیس اسرائیل با حمله به هتلی در قدس شرقی مراسم جشن به مناسبت "روز ملی روسیه" را برهم زده و تعدادی از شرکت کنندگان در این جشن را بازداشت کرد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۳/۲۹ - ۱۷:۳۱    
یک مجله فرانسوی اعلام کرد که اصلاحات محمد بن سلمان برای جامعه جهانی قانع کننده نیست.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۳/۲۹ - ۱۷:۳۱    
رهبر کره شمالی در نامه ای به رئیس جمهوری روسیه نوشت که پیونگ یانگ خواهان روابطی با سطح بالا با مسکو است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۳/۲۹ - ۱۷:۳۱    
در صورتی که تیم ملی به دور دوم جام جهانی برسد، مرد پرتغالی حدود 2,5 میلیون دلار از این رویداد درآمد کسب می کند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۳/۲۹ - ۱۷:۳۱    
مدیریت توسعه بازار مشتقه: از روز شنبه مورخ دوم تیر پس از اتمام روز معاملاتی وجه تضمین اولیه برابر با 80 هزار تومان به همراه وجه تضمین اضافی در مجموع 100 هزار تومان تعیین می شود.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۳/۲۹ - ۱۷:۳۱    
رسانه های سعودی اماراتی به موازات جنگ میدانی، در طول 4 روز گذشته برای دومین بار مدعی اشغال فرودگاه الحدیده در غرب یمن شدند. منابع یمنی و لبنانی این ادعا را تا این لحظه تکذیب کرده اند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۳/۲۹ - ۱۷:۳۱    
وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: دولت این همه شرکت دولتی نمی خواهد و فرصت خوبی برای فروش اموال مازاد بانک ها است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۳/۲۹ - ۱۷:۳۱    
اقتصاد آنلاین- لیلا اسدی: آنچه در زیر می آید جدول معاملات انجام شده واحدهای مسکونی در منطقه کن تهران طی خرداد ماه 97 است ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۳/۲۹ - ۱۷:۳۱    
سینماهای کشور 30 ساعت مانده به بازی ایران و اسپانیا، بیش از 24 هزار بلیت فروخته اند و روند بلیت فروشی همچنان ادامه دارد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۳/۲۹ - ۱۷:۳۱    
درحالی که برخی علت احضار علی کریمی به دادگاه رسانه را پست اخیرش عنوان کردند، وکیل وی این موضوع را به شدت تکذیب کرد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۳/۲۹ - ۱۷:۳۱    
منابع آگاه تصمیمات اوپک را 3 روز مانده به نشست این سازمان فاش کردند؛ در این نشست تصمیم به افزایش 300 تا 600 هزار بشکه ای تولید گرفته می شود که حدود 500 هزار بشکه سهم عربستان وامارات و 200 هزار بشکه ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۳/۲۹ - ۱۷:۳۱    
نزدیک به 3 هفته است که عرضه بنزین سوپر در جایگاه های کلانشهرها محدود شده است که تا کنون سه روایت در خصوص علت کمبود عرضه بنزین در کشور مطرح شده است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۳/۲۹ - ۱۷:۳۱    
مدیرکل دفترامور گلخانه ها ، گیاهان دارویی و قارچ خوراکی وزارت جهاد کشاورزی اعلام کرد که به رغم فواید بالای غذایی قارچ خوراکی، سرانه مصرف این محصول در کشور پائین است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۳/۲۹ - ۱۶:۲۸    
سخنگوی وزارت خارجه ضمن محکومیت بیانیه مداخله جویانه آمریکا گفت: در جایگاهی نیستید که به دخالت و سیاه نمایی علیه اقدامات قانونی داخلی دیگر کشورهای مستقل و قلب حقایق بپردازید.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۳/۲۹ - ۱۶:۲۳    
رئیس پلیس آگاهی استان از دستگیری سارقان و کشف سنگ های زینتی مسروقه به ارزش 20 میلیارد ریال در استان خبر داد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۳/۲۹ - ۱۶:۱۸    
امروز سه شنبه 29خرداد 1397 مهمترین پیام های ناظران بورس تهران و فرابورس ایران درخصوص توقف و بازگشایی نمادها به شرح زیر منتشر شد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۳/۲۹ - ۱۵:۱۶    
وضعیت بازار نشان می دهد روند افزایش قیمت آهن و میلگرد از خردادماه سال گذشته آغاز و امروز با رشد 100 درصدی با قیمت 3000 تا 3200 تومان در بازار به فروش می رسد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۳/۲۹ - ۱۴:۴۱    
الکساندر نواک، وزیر انرژی روسیه که یکی از مهره های کلیدی در تصمیم گیری برای آینده توافق کاهش تولید اوپک و غیراوپک است، در سمینار روز جمعه اوپک حضور نخواهد داشت.