جمعه ۰۴ خردادساعت ۰۸:۲۵May 2024 24
جستجوی پیشرفته

خبرهای العالم 2 تیر 1394 - fa.alalam.ir

العالم 29 اسفند 1393 العالم 31 فروردین 1394 العالم 30 اردیبهشت 1394 العالم 31 خرداد 1394 العالم 31 مرداد 1394 العالم 31 شهریور 1394 العالم 30 مهر 1394 العالم 30 آبان 1394 العالم 30 آذر 1394 العالم 30 دی 1394 العالم 30 بهمن 1394 العالم 29 اسفند 1394 العالم 1 تیر 1394 العالم 2 تیر 1394 العالم 3 تیر 1394 العالم 4 تیر 1394 العالم 5 تیر 1394 العالم 6 تیر 1394 العالم 7 تیر 1394 العالم 8 تیر 1394 العالم 9 تیر 1394 العالم 10 تیر 1394 العالم 11 تیر 1394 العالم 12 تیر 1394 العالم 13 تیر 1394 العالم 14 تیر 1394 العالم 15 تیر 1394 العالم 16 تیر 1394 العالم 17 تیر 1394 العالم 18 تیر 1394 العالم 19 تیر 1394 العالم 20 تیر 1394 العالم 21 تیر 1394 العالم 22 تیر 1394 العالم 23 تیر 1394 العالم 24 تیر 1394 العالم 25 تیر 1394 العالم 26 تیر 1394 العالم 27 تیر 1394 العالم 28 تیر 1394 العالم 29 تیر 1394 العالم 30 تیر 1394 العالم 31 تیر 1394 
العالم   ۱۳۹۴/۰۴/۰۲ - ۲۳:۲۳    
العالم - وزارت اوقاف مصر تصمیم به پاکسازی همه کتابخانه های مساجد از کتاب های حسن البنا ، سید قطب و یوسف القرضاوی گرفت.
العالم   ۱۳۹۴/۰۴/۰۲ - ۲۳:۱۸    
بیره اشغالی (العالم)- باشگاه اسیران فلسطینی همبستگی خود را با شیخ خضر عدنان عضو ارشد جنبش جهاد اسلامی که بعد از 50 روز اعتصاب غذا سلامتش به خطر افتاده اعلام کرد و آزادی فوری وی را خواستار شد.
العالم   ۱۳۹۴/۰۴/۰۲ - ۲۳:۱۳    
العالم - یک روزنامه آلمانی نوشت که گروه تروریستی داعش دهها زن و دختر جوان را در آلمان برای پیوستن به این گروه جذب کرده است.
العالم   ۱۳۹۴/۰۴/۰۲ - ۲۳:۰۳    
العالم - درخواست هوشمندانه گربه برای به دست آوردن دل مردی در غذاخوری ، موضوع فیلم کوتاهی در شبکه های اینترنت است که مورد توجه بسیاری قرار گرفته است.
العالم   ۱۳۹۴/۰۴/۰۲ - ۲۱:۵۲    
العالم - ویکی لیکس، اسنادی از تمایل وزارت خارجه عربستان برای برقراری روابط با اسرائیل، منتشر کرد.
العالم   ۱۳۹۴/۰۴/۰۲ - ۲۱:۳۷    
العالم - یک واحد از ارتش سوریه، مخفیگاه سرکردگان گروههای تروریستی را هنگام برگزاری نشست در منطقه جنوب شرقی شهر بصری در حومه درعا هدف قرار داد و تعدادی از آنها را به هلاکت رساند.
العالم   ۱۳۹۴/۰۴/۰۲ - ۲۰:۴۳    
گروه تروریستی داعش، 3 عراقی و یکی از عناصر خود را با پرتاب از پشت بامی در شهر قائم، اعدام کرد.
العالم   ۱۳۹۴/۰۴/۰۲ - ۲۰:۳۴    
العالم - سند ا فشا شده در ویکی لیکس پرداخت پول توسط برخی سران عشایر عراق برای برهم زدن اوضاع آن کشور و همکاری با تروریست ها را تایید می کند.
العالم   ۱۳۹۴/۰۴/۰۲ - ۱۹:۳۲    
العالم - میانجی گری ترکیه نزد گروه تروریستی داعش باعث شد که گروه های مسلح در ریف حلب شمالی از مواجه شدن با فاجعه درامان بمانند.
العالم   ۱۳۹۴/۰۴/۰۲ - ۱۹:۰۳    
العالم - نزدیکان دو تروریست بدنام استرالیایی از کشته شدن این مزدوران داعشی در حمله هواپیمای بدون سرنشین در موصل عراق خبر دادند.
العالم   ۱۳۹۴/۰۴/۰۲ - ۱۸:۵۳    
العالم - گروه تروریستی داعش، اعلام کرد که شماری از بارگاه های دینی شهر تاریخی تدمر را منفجر کرد.
العالم   ۱۳۹۴/۰۴/۰۲ - ۱۷:۵۲    
العالم - تلاش گروهی از زنان ساکن منطقه غوطه شرقی برای آزاد کردن زندانیان در بند داعش ، سوژه ویدئوی منتشر شده در شبکه های اجتماعی در روزهای گذشته است.
العالم   ۱۳۹۴/۰۴/۰۲ - ۱۷:۴۲    
العالم - یک مقام سازمان ملل متحد اعلام کرد که برخی خلبان های عربستان سعودی با اجرای ماموریت در ماه مبارک رمضان برای بمباران یمن مخالفت کرده اند.
العالم   ۱۳۹۴/۰۴/۰۲ - ۱۷:۱۷    
جنگ داخلی و بمباران مناطق مسکونی در 4 سال گذشته در کنار صدها هزار تلفات انسانی میلیون ها آواره نیز به همراه داشته که از بیم جان خانه و زندگی را رها کرده و به نقاط امن پناه برده اند ...
العالم   ۱۳۹۴/۰۴/۰۲ - ۱۶:۵۳    
العالم- پایگاه خبری شبکه العالم با ایجاد بنر ویژه مربوط به افشاگری های ویکی لیکس، مهمترین اسناد فاش شده را در اولین فرصت ترجمه و منتشر خواهد کرد.
العالم   ۱۳۹۴/۰۴/۰۲ - ۱۵:۲۵    
سندی که به تازگی در سایت مؤسسه ویکیلیکس منتشر شده است، از شکایت یکی از مخالفان سوریه از همقطاران خود نزد عربستان سعودی پرده برداشت.
العالم   ۱۳۹۴/۰۴/۰۲ - ۱۵:۲۰    
حومه قنیطره (العالم) مناطق تدمر و قنیطره شاهد عملیات ویژه ارتش سوریه علیه تروریست ها بود که در جریان آن یک جاده راهبردی به کنترل درآمده و مواضع تروریست ها گلوله باران شد.
العالم   ۱۳۹۴/۰۴/۰۲ - ۱۴:۵۵    
فعالان شبکه های اجتماعی تصویر یکی از عناصر تروریستی داعش را که پلاکارد تبلیغاتی این گروه را در داخل حرم مکی در دست دارد؛ منتشر کردند.
العالم   ۱۳۹۴/۰۴/۰۲ - ۱۴:۵۵    
یکی از سندهای منتشر شده از سوی سایت مؤسسه ویکی لیکس، مربوط به تعلیق پرونده حمله به زائران ایرانی در مسجد النبی است.
العالم   ۱۳۹۴/۰۴/۰۲ - ۱۴:۰۲    
بر اساس یکی از اسناد منتشر شده از سوی سایت مؤسسه ویکی لیکس، سرویس امنیت و اطلاعات خارجی عربستان سعودی فعالیت شیعیان مصر را به دقت زیر نظر گرفته است.
العالم   ۱۳۹۴/۰۴/۰۲ - ۱۳:۳۸    
یکی از اسناد منتشر شده در سایت ویکی لیکس نشان می دهد که عربستان سعودی در جریان تجاوز نظامی رژیم صهیونیستی به نوار غزه از رسیدن کمک های ایران برای نیروهای مقاومت جلوگیری کرده است.
العالم   ۱۳۹۴/۰۴/۰۲ - ۱۳:۲۵    
با خروج عناصر داعش از "تل ابیض" در شمال سوریه نیروهای کرد و شبه نظامیان ارتش آزاد کنترل کامل این شهر را در دست گرفتند و آوارگان از هفته گذشته بازگشت به این شهر را آغاز کرده اند.
العالم   ۱۳۹۴/۰۴/۰۲ - ۱۳:۲۰    
بر اساس یکی از اسناد منتشر شده در ویکی لیکس سفارت عربستان سعودی فعالیتهای رئیس شورای وزیران مصر را نیز زیر نظر دارد.
العالم   ۱۳۹۴/۰۴/۰۲ - ۱۲:۵۲    
همسر سیلوان شالوم وزیر امور داخلی رژیم صهیونیستی پس از مطرح کردن مطلب نژادپرستانه ای درباره باراک اوباما رئیس جمهور آمریکا، در نهایت از ان به عنوان شوخی یاد کرد و ناچار به عذرخواهی شد.
العالم   ۱۳۹۴/۰۴/۰۲ - ۱۲:۴۲    
یک روزنامه نگار و نویسنده اروگوئه ای نزدیک به دیگو مارادونا اسطوره فوتبال آرژانتین گفت که مارادونا تصمیم گرفته است وارد رقابت برای تصدی ریاست فدراسیون جهانی فوتبال "فیفا" به منظور جانشینی جوزف سب ...
العالم   ۱۳۹۴/۰۴/۰۲ - ۱۲:۳۲    
نیروهای امنیتی بحرینی در ماه مبارک رمضان با حمله به منازل شهروندان شماری از آنها از جمله چند کودک را بازداشت کردند.
العالم   ۱۳۹۴/۰۴/۰۲ - ۱۲:۲۷    
سند منتشر شده توسط سایت ویکیلیکس بیانگر آن است که سفارت عربستان سعودی در تهران، در گزارشهای روزانه خود، حتی وضعیت آب و هوای تهران را هم زیر نظر دارد.
العالم   ۱۳۹۴/۰۴/۰۲ - ۱۱:۲۱    
وزیر خارجه عراق تاکید کرد که کشورش با اسناد ویکلی لیکس درخصوص ارتباط سیاستمداران عراقی با عربستان به طور جدی برخورد خواهد کرد.
العالم   ۱۳۹۴/۰۴/۰۲ - ۱۱:۰۷    
منابع محلی یمن ازشهادت شماری از شهروندان در حملات جنگنده های سعودی به مناطق مختلف عربستان خبر دادند.
العالم   ۱۳۹۴/۰۴/۰۲ - ۱۰:۴۷    
ائتلاف جوانان انقلاب 14 فوریه، حملات مزدوران وابسته به دولت بحرین به منازل شهروندان منطقه الدراز را محکوم کرد و آن را به هدف انتقام گرفتن از پایداری مردم این منطقه دانست.
العالم   ۱۳۹۴/۰۴/۰۲ - ۱۰:۴۳    
عناصر گروه تروریستی داعش دو کودک سوری را به بهانه "روزه خواری بدون عذر شرعی" به صلیب کشید.
العالم   ۱۳۹۴/۰۴/۰۲ - ۱۰:۲۴    
روزنامه انگلیسی "دیلی میل" فیلمی را از لحظه کشته شدن یک داعشی منتشر کرد.
العالم   ۱۳۹۴/۰۴/۰۲ - ۱۰:۰۴    
گروه تروریستی داعش فیلمی را از آموزش کودکان در یک رینگ بزرگ منتشر کرده است که بیشتر به قفس شباهت دارد.
العالم   ۱۳۹۴/۰۴/۰۲ - ۰۹:۴۵    
ساکنان منطقه الدراز در اعتراض به حملات امنیتی نیروهای دولت بحرین و بازداشت شماری از ساکنان این منطقه، تظاهرات گسترده ای برگزار کردند.
العالم   ۱۳۹۴/۰۴/۰۲ - ۰۹:۴۰    
نیروهای بحرینی در جریان سرکوب تظاهراتی مسالمت آمیز یک جوان نابینا را به اتهام ایجاد آشوب بازداشت کردند.
العالم   ۱۳۹۴/۰۴/۰۲ - ۰۹:۳۵    
تروریست های داعش تا آخر ماه رمضان به اهالی موصل مهلت دادند تا همه دخترانشان را برای جهاد نکاح آماده کنند.
العالم   ۱۳۹۴/۰۴/۰۲ - ۰۸:۳۶    
یک منبع محلی در استان کرکوک عراق از عملیات گسترده گروه تروریستی داعش برای تخریب مقبره ها در جنوب غربی این استان خبر داد.
العالم   ۱۳۹۴/۰۴/۰۲ - ۰۸:۱۷    
یکی از اسناد ویکی لیکس فاش کرد که سعود الفیصل وزیر خارجه پیشین عربستان در صدد تاسیس یک شبکه ضد شیعی در کشور مصر بود.
العالم   ۱۳۹۴/۰۴/۰۲ - ۰۷:۵۷    
اهالی جولان اشغالی 2 تن از نیروهای گروه تروریستی "جبهه النصره" را از پا درآوردند.